Oh das echt heel herkenbaar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*

Dat was ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?

Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?

Baaaaaaaaaaasssssquote:
 You go girl! Ik slik atm alleen wat propranolol
 You go girl! Ik slik atm alleen wat propranolol  en afwachten of good ol' shrink me straks weer nieuwe snoepjes gaat voorschrijven.
 en afwachten of good ol' shrink me straks weer nieuwe snoepjes gaat voorschrijven.

Ja ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?

). Wat is het leven toch ook een poppenkast.
). Wat is het leven toch ook een poppenkast.

In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze klote maanden voorbij zijn. Ik wil weer rust, scherpte, koud weer (ja sorry). Wat is het leven toch ook een poppenkast.

De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer.

Zomer eigenlijk alleen kut omdat het zo vroeg licht wordt en die vogels beginnen. Mijn reden dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!
Zomer is kut, warm, lange dagen, zwetend je nest uit, AC op volle toeren thuis of op het werk. Blergh.

Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.

Wel boeiend voor mijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
 Want libido weg is wel degelijk een issue. En paroxetine heeft een groot impact op libido. Same goes for the suicidale neigingen helaas.
 Want libido weg is wel degelijk een issue. En paroxetine heeft een groot impact op libido. Same goes for the suicidale neigingen helaas.

Al jaren libidoloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
 Met uitzondering van de perioden dat ik tijdelijk gestopt was met een middel totdat ik weer met een nieuwe begon. Hoewel ik met Paroxetine begonnen ben dit keer terwijl ik daarnaast Cymbalta nog aan het afbouwen was.
 Met uitzondering van de perioden dat ik tijdelijk gestopt was met een middel totdat ik weer met een nieuwe begon. Hoewel ik met Paroxetine begonnen ben dit keer terwijl ik daarnaast Cymbalta nog aan het afbouwen was.

Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Zomer rules, winter is.kut. korte dagen zijn voor mij te weinig daglicht dus winterdepressie
 Heerlijk de winter. Niet dat ik een hekel heb aan daglicht, maar ik kom onbewust (vanwege werk etc) toch niet veel buiten. En als ik buiten kom (werk is klaar), dan is het sowieso al donker buiten.
 Heerlijk de winter. Niet dat ik een hekel heb aan daglicht, maar ik kom onbewust (vanwege werk etc) toch niet veel buiten. En als ik buiten kom (werk is klaar), dan is het sowieso al donker buiten.  

Is een vakantie voor singles niks voor je? Of assertiviteits cursus? Ik roep maar wat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.
Wat ik wil doen is dat ik in ieder geval met het UCP zover kom dat ik niet meer zo bang ben voor willekeurige groepen mensen en dat ik een keer op vakantie ga, ook al is het maar naar een lokale vakantiepark zoals Center Parcs.

Ik weet niet meer wat ik destijds gehad heb, ik had geen problemen met mijn libido, maar het had wel effect op bepaalde onderdelen zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.

Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
 .
.

20 mg?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.
Mijn vakantie naar Azië was dusdanig heftig met paniekaanvallen en shit dat ik weer even terug naar de oude dosis gegaan ben..

Ik was inderdaad wel een eindje op weg ja! Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik geen voordeel zie bij stoppen met het gebruik van. Dus dan kan ik net zo goed deze bescherming hebben tegen al te erg terugvallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
20 mg?
Wel zonde, je was goed op weg met afbouwen toch?

quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb die heel kort gehad. Werkten goed maar teveel bijwerkingen.
Voor je het gaat merken duurt trouwens tussen 3 en 6 weken. Dus ff doorzetten.
Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappenkan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja, hier. 1 x per dag. Al flink wat jaren.
Het maakte het leven voor mij gelijk een stuk beter te behappen..

Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Bumskie het volgende:
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
 .
.

geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |