abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:46:12 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_128018885
Mensen die ooit geloofden dat MS je je games met tien anderen liet sharen... :') :').

Wat zijn jullie voor verrekte Mongols.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_128018923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef speknek het volgende:
Mensen die ooit geloofden dat MS je je games met tien anderen liet sharen... :') :').

Wat zijn jullie voor verrekte Mongols.
en dat is mod :')
pi_128019153
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef speknek het volgende:
Mensen die ooit geloofden dat MS je je games met tien anderen liet sharen... :') :').

Wat zijn jullie voor verrekte Mongols.
Hahaha, je brengt t wel heel kut, maar ik kan je helaas geen ongelijk geven. Er is een rede dat er zo bar weinig duidelijk was over deze functie. Ik geloof dan ook niet dat je zomaar met 10 randoms je games vrijblijvend kon sharen.

Als dat wel kon, mad respect en dan was het (afgezien van overige misstappen) imo een system seller. Mar ik heb daar echt 0 vertrouwen in gehad. Ik verwacht minstens een dikke ip-restrictie of anderzijdse account verificatie (op basis van CC gegevens of adres).
pi_128019186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

There’s a few things we won’t be able to deliver as a result of this change," Marc Whitten, v.p. of Xbox Live told Kotaku, "One of the things we were very exicted about was 'wherever we go my games are always with me.' Now, of course, your physical games won’t show up that way. The content you bought digitally will. But you’ll have to bring your discs with you to have your games with you. Similarly, the sharing library [is something] we won’t be able to deliver at launch."

Hopen mag he :P
Ik hoop het!
Ach het duurt nog lang tot 21 novmenber, Als we nou met zijn alle gaan huilen dat ze het family plan er uit hebben gehaald voegen ze het dus blijkbaar vast weer toe.
pi_128019283
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hahaha, je brengt t wel heel kut, maar ik kan je helaas geen ongelijk geven. Er is een rede dat er zo bar weinig duidelijk was over deze functie. Ik geloof dan ook niet dat je zomaar met 10 randoms je games vrijblijvend kon sharen.

Als dat wel kon, mad respect en dan was het (afgezien van overige misstappen) imo een system seller. Mar ik heb daar echt 0 vertrouwen in gehad. Ik verwacht minstens een dikke ip-restrictie of anderzijdse account verificatie (op basis van CC gegevens of adres).
Ze zeiden juist dat ze geen ristricties hadden met betrekking tot wie je kon toevoegen, iemand in een andere stad? Prima, iemand die geen familie is? Prima.

Maarja, we hebben gezien hoe betrouwebaar microsoft is :'(
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:57:40 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_128019327
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:47 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

en dat is mod :')
Nee serieus ik heb heel wat tijd op de internets doorgebracht, maar dit spant de kroon. Dan heb je echt stevig aan de hallucinerende middelen gezeten als je denkt dat MS op zo'n manier de complete industrie en hun eigen winstmodel totaal ten gronde wil richten en de publishers denken ja top daar werken wij aan mee.

En alleen maar omdat Major Nelson een keer een vage statement heeft gedaan zonder uit te leggen wat 'access somebody's library' betekent, noch enige officiële reactie op gegeven is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_128019478
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee serieus ik heb heel wat tijd op de internets doorgebracht, maar dit spant de kroon. Dan heb je echt stevig aan de hallucinerende middelen gezeten als je denkt dat MS op zo'n manier de complete industrie en hun eigen winstmodel totaal ten gronde wil richten en de publishers denken ja top daar werken wij aan mee.

En alleen maar omdat Major Nelson een keer een vage statement heeft gedaan zonder uit te leggen wat 'access somebody's library' betekent, noch enige officiële reactie op gegeven is.
http://www.nu.nl/games/35(...)plan-toch-lenen.html
En dat is de eerste link, maar goed he het maakt allemaal niet uit, ik heb geen zin meer om de discussie aan te gaan, family plan zoals het er lag kon dankzij DRM, ach ze hebben het toch geschrapt.

Xbox one + Family share + DRM was gewoon een bazen ding en imo beter dan de PS4
Xbox one - Family share = Zelfde als PS4 alleen minder krachtig.
pi_128019713
IK vind het niet erg dat ze 24 uur check en DRM er "uitgesloopt" hebben. wel vind ik het jammer voor "het familie" plan :(
pi_128019750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:02 schreef Krediax het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/games/35(...)plan-toch-lenen.html
En dat is de eerste link, maar goed he het maakt allemaal niet uit, ik heb geen zin meer om de discussie aan te gaan, family plan zoals het er lag kon dankzij DRM, ach ze hebben het toch geschrapt.

Xbox one + Family share + DRM was gewoon een bazen ding en imo beter dan de PS4
Xbox one - Family share = Zelfde als PS4 alleen minder krachtig.
"... lijkt de conclusie ..." en "Microsoft heeft echter nog geen concrete details gegeven over eventuele beperkingen, bijvoorbeeld een limiet op hoevaak en in welke intervallen games digitaal uitgeleend kunnen worden." zijn de sleutelzinnen uit dat artikel imo.
pi_128020042
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

"... lijkt de conclusie ..." en "Microsoft heeft echter nog geen concrete details gegeven over eventuele beperkingen, bijvoorbeeld een limiet op hoevaak en in welke intervallen games digitaal uitgeleend kunnen worden." zijn de sleutelzinnen uit dat artikel imo.
Ik heb nu geen zin om een ander bron te zoeken ;)
Maar ik heb meerder bronnen daarover gelezen en ze waren toch vrij uniform wat dat betreft dat het op die manier werkt, en na alle negatieve hype die ze over zich heen kregen gingen ze dat echt niet beperken zonder wat terug te geven (zoals nu de DRM -O- ).

één ding is zeker, we zullen het nooit te weten komen omdat er een grote groep was die gewoon niet goed nadacht was je voor de DRM terug kreeg en hard gingen roepen dat het waardeloos ding was.
pi_128020053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee serieus ik heb heel wat tijd op de internets doorgebracht, maar dit spant de kroon. Dan heb je echt stevig aan de hallucinerende middelen gezeten als je denkt dat MS op zo'n manier de complete industrie en hun eigen winstmodel totaal ten gronde wil richten en de publishers denken ja top daar werken wij aan mee.

En alleen maar omdat Major Nelson een keer een vage statement heeft gedaan zonder uit te leggen wat 'access somebody's library' betekent, noch enige officiële reactie op gegeven is.
Was een grapje. :@
pi_128020135
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef Krediax het volgende:

[..]

Ik heb nu geen zin om een ander bron te zoeken ;)
Maar ik heb meerder bronnen daarover gelezen en ze waren toch vrij uniform wat dat betreft dat het op die manier werkt, en na alle negatieve hype die ze over zich heen kregen gingen ze dat echt niet beperken zonder wat terug te geven (zoals nu de DRM -O- ).

één ding is zeker, we zullen het nooit te weten komen omdat er een grote groep was die gewoon niet goed nadacht was je voor de DRM terug kreeg en hard gingen roepen dat het waardeloos ding was.
Als t in de praktijk volledig vrijblijvend was, zou het een system seller zijn geweest. Dat ben ik met je eens. Maar ik zou er tot dat ik het in de praktijk had gezien skeptisch over zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 01:25:44 ]
pi_128020340
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Als t in de praktijk volledig vrijblijvend was, zou het een system seller zijn geweest. Dat ben ik met je eens. Maar ik zou er tot dat ik het in de praktijk had gezien skeptisch over zijn geweest.
Laat ook maar weer zien dat alles PR en marketing is. Het had een prima compensatie kunnen zijn voor wat beperkingen.
pi_128020365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef CaasS het volgende:

[..]

Laat ook maar weer zien dat alles PR en marketing is. Het had een prima compensatie kunnen zijn voor wat beperkingen.
Ja de communicatie van MS laat ernstig te wensen over. Flinke misstap imo :N
pi_128021077
Bij nader inzien is het echt akelig dat MS zo heeft toegegeven. Was het gewoon niet fijn om een keuze te hebben tussen een ouderwets/traditioneel console en iets met een nog onbekend maar nieuwe aanpak?

Ook al ga ik voor de PS4, ik had graag de ontwikkelingen gevolgd rondom de Xbox One en zag mezelf wel in de toekomst gebruik maken van o.a. de Family Plan, want die leek gewoon te mooi om waar te zijn.

Het voelt nu bijna alsof de Xbox One een stap achteruit gaat, terwijl ik fel tegen hun DRM plannen ben.
pi_128021791
Waarom kan Family Plan en andere online share-dingen niet functioneren zonder verplichte online-checks elke 24 uur?

Dat men er zo over is gevallen is vooral vanwege het 'door de strot geforceerd' aspect van dingen die op zichzelf alleen maar een last zijn tot de eindgebruiker.

Microsoft heeft hoe dan ook keihard gefaald. Of hun concept was in theorie wel degelijk levensvatbaar, maar ze hebben het totaal verkeerd gemarket. Of het hele concept was een fail en dus half van het hele concept 'Xbox One' waar ze 8 jaar over hebben kunnen doen.

Misschien dat ze het online concept in later stadium nog gaan herintroduceren maar dan als optionele feature.
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:04:42 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_128022011
Mooi dat familysharing weg is en drm ook!

Nu is de weegschaal weer iets meer gelijk tussen de 2.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_128022189
quote:
15s.gif Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef emokid het volgende:

Het voelt nu bijna alsof de Xbox One een stap achteruit gaat, terwijl ik fel tegen hun DRM plannen ben.
Als ze het niet gedaan hadden waren ze hevig de lul in d everkoopcijfers. Mensen willen alleen vooruitgang als ze er zelf op vooruitgaan :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:50:48 #269
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128022265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 04:45 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom kan Family Plan en andere online share-dingen niet functioneren zonder verplichte online-checks elke 24 uur?

Dat men er zo over is gevallen is vooral vanwege het 'door de strot geforceerd' aspect van dingen die op zichzelf alleen maar een last zijn tot de eindgebruiker.

Microsoft heeft hoe dan ook keihard gefaald. Of hun concept was in theorie wel degelijk levensvatbaar, maar ze hebben het totaal verkeerd gemarket. Of het hele concept was een fail en dus half van het hele concept 'Xbox One' waar ze 8 jaar over hebben kunnen doen.

Misschien dat ze het online concept in later stadium nog gaan herintroduceren maar dan als optionele feature.
Die 24-uurs check was nodig om te zorgen dat mensen het family plan systeem niet gingen misbruiken. Ik vind het persoonlijk jammer dat ze nu terug zijn gekomen op hun woorden. Ze probeerden de console gamesmarkt te vernieuwen en te verschuiven naar een digitaal downloadplatform. Dat was misschien een lastig gevecht geweest, maar ik denk dat als gamers na de release hadden gezien hoe het allemaal werkt, waren ze misschien wel teruggekomen op hun woorden.
pi_128022337
Nee, want die klagen over het online moeten zijn, terwijl ze elk moment van de dag zouden huilen als internet zou uitvallen op hun telefoon :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128022584
Ik snap de commotie niet, het is wel weer duidelijk dat niets goed genoeg is, wat ze ook doen. Eerst was het de DRM waarmee je duidelijk een inferieur apparaat hebt t.o.v. PS4. Nu ze dat schrappen heb je hardwarematig een minder apparaat, maar met features een completer pakket. Vooropgesteld dat Kinect je goedkeuring weg kan dragen. In feite maken ze een terechte knieval en zien ze dat het niet werkt om nu al verregaande DRM in te voeren, en nog is iedereen het er mee oneens en zijn ze weer zwak omdat ze hun rug niet recht houden :')

Wat ik al zei, de Xbox One is zojuist honderdmaal interessanter geworden, want het concept van een geïntegreerde machine spreekt mij meer aan dan de PS4 die vrij barebones is. Ik ga het nog even aanzien, maar mogelijk ga ik toch eerst voor een Xbox ipv een PS4 op deze manier. Ik heb nog geen van 2en gepreordered dus ik wacht het nog even af.
pi_128022608
Wat is er precies geïntegreerd aan voor Nederland? het merendeel van de mogelijkheden die ze in Amerika krijgen hebben we hier niet :+ Tenminste, het tv-gedeelte.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:33:56 #273
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_128022664
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:
Wat is er precies geïntegreerd aan voor Nederland? het merendeel van de mogelijkheden die ze in Amerika krijgen hebben we hier niet :+
Wie wilt er nou niet Skype en Bing gebruiken? Vooral via de console, op een tablet of PC is internetten vrij moeilijk dus nu heb je daar geen problemen meer mee.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_128022682
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wie wilt er nou niet Skype en Bing gebruiken? Vooral via de console, op een tablet of PC is internetten vrij moeilijk dus nu heb je daar geen problemen meer mee.
En zit gewoon in de tv apps. Zelfs Sony tv's
http://www.sony.nl/hub/1237481892554
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:36:01 #275
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_128022690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

En zit gewoon in de tv apps. Zelfs Sony tv's
http://www.sony.nl/hub/1237481892554
Yes, hoef ik geen TV meer aan te schaffen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')