abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 14:08:21 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127554384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:48 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik werd vorig jaar juli ook werkloos, maar had in no-time weer twee banen gevonden. Als ik jou posts in deze reeks zo bekijk, dan lijkt het erop dat je een belachelijk hoog salaris vraagt voor relatief simpel werk. Misschien iets minder veeleisend worden?
eh sorry?

1. Waar baseer je op dat ik relatief simpel werk doe, dan wel heb gedaan?
2. Waar baseer je op dat ik werkloos ben?
3. Waar baseer je op dat mijn salariseis belachelijk zou zijn?

Ik zal alvast wat voorzetjes geven.

1. Ik was verantwoordelijk voor de productontwikkeling bij een fabrikant van netwerkproducten. Dat zou ik niet relatief simpel willen noemen.
2. Ik ben niet volledig werkloos, ik had na 2 maanden weer gedeeltelijk werk. Ik zoek nu voor de overige uren wat, maar parttime invulling is lastiger dan gewoon fulltime zoeken.
3. Ik ben nog nooit afgewezen op een salariseis.

Dat jij 2 banen aangeboden hebt gekregen is mooi. Gelet op de enorme toename van het aantal werklozen in het laatste jaar ben JIJ de uitzondering. Niet ik of anderen in dit topic.

Ik ben tot vorig jaar in 23 jaar geen dag werkloos geweest en vond ook zonder problemen ander werk als ik op zoek ging. Tijden zijn nu een tikkie lastiger.

Toen ik vorig jaar ontslagen werd ging ik er al vanuit dat ik niet op mijn oude niveau zou gaan verdienen. De functie waar ik op solliciteer hebben indicaties die op 1500 lager beginnen dan wat ik vorig jaar verdiende, tot maximaal hetzelfde. Mijn huidige salaris zou omgerekend naar fulltime zo'n 650 lager liggen dan wat ik vorig jaar verdiende.

Lijkt me dus dat ik heel reëel ben in mijn verwachtingspatroon.

[ Bericht 11% gewijzigd door Swetsenegger op 08-06-2013 14:36:14 ]
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:42:01 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_127556387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:56 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit of je in de zomer makkelijker aan een bijbaan komt.

Als je in een studentenstad woont zullen veel studenten thuisthuis of op vakantie zijn. Meer werkgelegenheid dus voor degenen die gewoon in de stad blijven, maar ook veel concurrentie van goedkope scholieren die fulltime beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Na de vakantie heb je dan weer veel concurrentie van (eveneens goedkopere) eerstejaars die een baantje zoeken.

Ik moet ook zeggen dat het me tegenvalt hoeveel vakantiebaantjes ik nu tegenkom.
Uitzendbureaus hebben net zo weinig als altijd. Briefjes die voor de ramen van horeca en winkels hangen zie ik nauwelijks. Waar zou ik moeten zoeken om nu een vakantiebaantje te vinden?
Bij de bedrijven zelf. Veel bedrijven hebben het druk maar ivm de crisis geen geld om een fulltime vervanger aan te nemen. Maar vervanging in de vakantie daar hebben ze nog vaak niet aan gedacht. Of ze krijgen überhaupt al genoeg binnen via de telefoon en mensen die er langs komen.
Dus wat je moet doen is bij alle bedrijven langs gaan waar je vakantiewerk zou willen doen. Telefonisch kan ook, maar langsgaan laat een betere indruk achter.
Nog beter is het om een baan via je netwerk te vinden. Maar dan moet je wel een netwerk hebben. En dat heb jij niet, dus dat gaat niet lukken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_127557296
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:56 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit of je in de zomer makkelijker aan een bijbaan komt.

Als je in een studentenstad woont zullen veel studenten thuisthuis of op vakantie zijn. Meer werkgelegenheid dus voor degenen die gewoon in de stad blijven, maar ook veel concurrentie van goedkope scholieren die fulltime beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Na de vakantie heb je dan weer veel concurrentie van (eveneens goedkopere) eerstejaars die een baantje zoeken.

Ik moet ook zeggen dat het me tegenvalt hoeveel vakantiebaantjes ik nu tegenkom.
Uitzendbureaus hebben net zo weinig als altijd. Briefjes die voor de ramen van horeca en winkels hangen zie ik nauwelijks. Waar zou ik moeten zoeken om nu een vakantiebaantje te vinden?
Je moet niet kijken voor briefjes, je moet gewoon naar binnen gaan om het te vragen. Bij de kleinere zaakjes dan. De grotere ketens hebben vaak gewoon een apart gedeelte op hun website waar de vacatures staan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:24:21 #229
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_127557536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze verzinnen de gekste dingen om mensen niet aan te nemen.

Is dat ook naar voren gekomen in je gesprek of je liever een vaste aanstelling zou willen?
Zo moest ik eens van het UWV op een vacature als caissiere bij de Jumbo solliciteren jaar of 4 geleden. Dat dus gedaan maar werk afgewezen wegens te weinig ervaring terwijl ik 5 jaar als caissiere heb gewerkt. Was gewoon te oud toen, op dat moment was ik 24. Maar daar mogen ze je niet op afwijzen dus verzinnen ze maar wat anders.
pi_127557560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:24 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Zo moest ik eens van het UWV op een vacature als caissiere bij de Jumbo solliciteren jaar of 4 geleden. Dat dus gedaan maar werk afgewezen wegens te weinig ervaring terwijl ik 5 jaar als caissiere heb gewerkt. Was gewoon te oud toen, op dat moment was ik 24. Maar daar mogen ze je niet op afwijzen dus verzinnen ze maar wat anders.
Vervolgens nemen ze iemand van 16 aan, die had vast meer ervaring.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:26:53 #231
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_127557597
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vervolgens nemen ze iemand van 16 aan, die had vast meer ervaring.
Inderdaad, winkel was toen net geopend. Dus er even boodschappen doen en ja hoor, allemaal van die leerling verkoopmedewerkstertjes van 16/17 achter de kassa die 32u per week werken voor hun BBL opleiding.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:28:48 #232
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_127557654
Werk nu sinds 2009 in een fabriek. Ben er wel een half jaar uit geweest wegens de flexwet vorig jaar maar voordeel bij het bedrijf is dat ze zodra er weer een uitzendkracht een half jaar uit moet ze degene die daarvoor weg moest terug nemen. Ze werken daar altijd het liefst met ervaren mensen.
pi_127557824
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Nog beter is het om een baan via je netwerk te vinden. Maar dan moet je wel een netwerk hebben. En dat heb jij niet, dus dat gaat niet lukken.
Kun je niet eens ophouden met die aannames van je?
pi_127557889
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je moet niet kijken voor briefjes, je moet gewoon naar binnen gaan om het te vragen. Bij de kleinere zaakjes dan. De grotere ketens hebben vaak gewoon een apart gedeelte op hun website waar de vacatures staan.
Laatste keer dat ik bij zaken naar binnen ging om te vragen was het steeds: "We zoeken nu geen personeel." (Behalve bij een café waar ze op zich nog mensen konden gebruiken, maar dan wel mensen met ervaring.)
Al was dat in maart, misschien ligt het nu in juni wat anders.

Wat meteen een interessante vraag oproept: zou je met weinig ervaring in de vakantieperiode méér kans maken dan anders?
pi_127559194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik bij zaken naar binnen ging om te vragen was het steeds: "We zoeken nu geen personeel." (Behalve bij een café waar ze op zich nog mensen konden gebruiken, maar dan wel mensen met ervaring.)
Al was dat in maart, misschien ligt het nu in juni wat anders.

Wat meteen een interessante vraag oproept: zou je met weinig ervaring in de vakantieperiode méér kans maken dan anders?
Je maakt met weinig ervaring niet direct meer kans, je maakt wel meer kans als je goedkoop/jong bent.
pi_127559658
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je maakt met weinig ervaring niet direct meer kans, je maakt wel meer kans als je goedkoop/jong bent.
Ik ben duur én heb weinig ervaring ;(
pi_127559686
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh sorry?

1. Waar baseer je op dat ik relatief simpel werk doe, dan wel heb gedaan?
2. Waar baseer je op dat ik werkloos ben?
3. Waar baseer je op dat mijn salariseis belachelijk zou zijn?

Ik zal alvast wat voorzetjes geven.

1. Ik was verantwoordelijk voor de productontwikkeling bij een fabrikant van netwerkproducten. Dat zou ik niet relatief simpel willen noemen.
2. Ik ben niet volledig werkloos, ik had na 2 maanden weer gedeeltelijk werk. Ik zoek nu voor de overige uren wat, maar parttime invulling is lastiger dan gewoon fulltime zoeken.
3. Ik ben nog nooit afgewezen op een salariseis.

Dat jij 2 banen aangeboden hebt gekregen is mooi. Gelet op de enorme toename van het aantal werklozen in het laatste jaar ben JIJ de uitzondering. Niet ik of anderen in dit topic.

Ik ben tot vorig jaar in 23 jaar geen dag werkloos geweest en vond ook zonder problemen ander werk als ik op zoek ging. Tijden zijn nu een tikkie lastiger.

Toen ik vorig jaar ontslagen werd ging ik er al vanuit dat ik niet op mijn oude niveau zou gaan verdienen. De functie waar ik op solliciteer hebben indicaties die op 1500 lager beginnen dan wat ik vorig jaar verdiende, tot maximaal hetzelfde. Mijn huidige salaris zou omgerekend naar fulltime zo'n 650 lager liggen dan wat ik vorig jaar verdiende.

Lijkt me dus dat ik heel reëel ben in mijn verwachtingspatroon.
Die indruk kreeg ik nogal, mijn excuses als dit niet juist was.

Ik ben het met je eens dat het op dit moment inderdaad ontzettend lastig is om werk te vinden. Het is mogelijk, maar je moet keihard je best doen en flinke concessies maken. Even flink door de zure appel bijten, en maar hopen dat alles beter is dan een gat op je cv.

Ondanks de oplopende werkloosheid zijn er nog steeds bedrijfstakken die personeel uit het buitenland moeten halen. Dat geeft toch ook wel weer te denken. Nederland heeft in vergelijking met andere landen goed onderwijs, en ook op aangeboren vlakken zijn we niet slechter dan andere volkeren. Dus waarom krijgen we dan toch veel vacatures niet opgevuld? Het probleem zit 'm in het dikgedrukte. We zijn verslaafd geraakt aan welvaart en gemakzucht, en het zal voorlopig nog wel even voordat we daarvan zijn afgekickt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 18:00:15 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127559841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef thabit het volgende:

[..]

Die indruk kreeg ik nogal, mijn excuses als dit niet juist was.

Ik ben het met je eens dat het op dit moment inderdaad ontzettend lastig is om werk te vinden. Het is mogelijk, maar je moet keihard je best doen en flinke concessies maken. Even flink door de zure appel bijten, en maar hopen dat alles beter is dan een gat op je cv.

Ondanks de oplopende werkloosheid zijn er nog steeds bedrijfstakken die personeel uit het buitenland moeten halen. Dat geeft toch ook wel weer te denken. Nederland heeft in vergelijking met andere landen goed onderwijs, en ook op aangeboren vlakken zijn we niet slechter dan andere volkeren. Dus waarom krijgen we dan toch veel vacatures niet opgevuld? Het probleem zit 'm in het dikgedrukte. We zijn verslaafd geraakt aan welvaart en gemakzucht, en het zal voorlopig nog wel even voordat we daarvan zijn afgekickt.
Nee het probleem zit 'm in bepaalde beroepsgroepen waar we net een te kort aan hebben zoals ontwikkelaars. Want in mijn vorige beroep had ik hetzelfde probleem en mijn lead programmeur was ook een Spanjaard. En geloof me... die was niets goedkoper dan eventuele Nederlandse ontwikkelaars.

Op dit moment zit ik alles bij elkaar (met 3 dagen werk en 2 dagen ww) 1000 euro onder mijn vorige inkomen en dat vind ik prima. Concessies doen is echt mijn probleem niet. Zie deze uitleg waarom ik niet werd uitgenodigd voor een gesprek, dat is namelijk simpelweg hét probleem momenteel (voor elke functie minimaal 50 kandidaten)... behalve dus in die nichemarkt van ontwikkelaars, waarbij je bijvoorbeeld in PHP al langzamerhand de verschuiving naar lage lonen landen ziet.

Overigens, als kind uit de jaren 70 en opgegroeid in de jaren 80 weet ik als geen ander dat welvaart en werk niet vanzelfsprekend is.
pi_127560366
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee het probleem zit 'm in bepaalde beroepsgroepen waar we net een te kort aan hebben zoals ontwikkelaars. Want in mijn vorige beroep had ik hetzelfde probleem en mijn lead programmeur was ook een Spanjaard. En geloof me... die was niets goedkoper dan eventuele Nederlandse ontwikkelaars.
Kijk, daar noem je een mooi voorbeeld. Programmeren is iets wat iedereen die enigszins intelligent is in no-time kan leren. Zelfs als je geen enkele programmeerervaring hebt, kun je bij sommige werkgevers nog wel een baan als programmeur krijgen, zolang je maar kunt aantonen dat de boel tussen je oren goed functioneert en je bereid bent het programmeren snel aan te leren.
pi_127560491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Ik ben duur én heb weinig ervaring ;(
Misschien heb je het al eerder verteld hoor, maar wat is je geschiedenis dan? Wat voor werk heb je al gedaan of waarom heb je periodes niet gewerkt?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 18:35:37 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127560633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:23 schreef thabit het volgende:

[..]

Kijk, daar noem je een mooi voorbeeld. Programmeren is iets wat iedereen die enigszins intelligent is in no-time kan leren. Zelfs als je geen enkele programmeerervaring hebt, kun je bij sommige werkgevers nog wel een baan als programmeur krijgen, zolang je maar kunt aantonen dat de boel tussen je oren goed functioneert en je bereid bent het programmeren snel aan te leren.
1. Ik denk dat je kort door de bocht ben over het aanleren van programmeren. Zeker als het multi-threaded wordt.
2. De meeste werkgevers kiezen op dit moment de beste kandidaat simpelweg omdat ze keuze hebben. OF ze nemen niemand aan, want investeren in mensen in tijden van crisis alleen op basis van wat er bij de kandidaat tussen de oren zit gebeurt simpelweg niet.

Zelf kan ik leuk PHP'en (procedureel, OOP heb ik geen ervaring in) en ik word wel eens benaderd (door recruiters die (te) weinig inhoudelijke kennis hebben) maar door gebrek aan ervaring met OOP ketst het toch echt af. Waarschijnlijk ook omdat je als 42 jarige met 3 kinderen, ondanks alle concessies die je kan doen, je toch meer MOET verdienden dan een 18 jarige MBO schoolverlater die nog bij zijn ouders woont.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 08-06-2013 18:41:13 ]
pi_127562239
Ik werd gisteren gebeld door een recruiter van een bedrijf die mijn cv op Monsterboard had gezien en wel een leuke functie voor me had die bij mijn werkervaring zou passen. Kijk ik op de site, blijkt het een buitendienst sales functie te zijn, iets wat totaal niet voorkomt op mijn cv. Waar ik wel veel ervaring in heb zijn commerciele binnendienst en sales support functies. Anyway, ik zou daar woensdag een gesprek hebben over de functie, maar die ga ik maar afzeggen omdat ik totaal niet geinteresseerd ben in een buitendienst functie en ook niet de skills heb om verkooppraatjes te houden. Vreemd dat die recruiter het een match vond. Als bedrijf wil je toch capabele mensen in dienst hebben?
pi_127563797
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien heb je het al eerder verteld hoor, maar wat is je geschiedenis dan? Wat voor werk heb je al gedaan of waarom heb je periodes niet gewerkt?
Toen ik nog thuis woonde ben ik krantenbezorger en afwasser geweest. Sinds ik op kamers woon heb ik een paar tijdelijke baantjes gehad op het gebied van data-entry, en verder vooral dagjeswerk via uitzendbureaus, zoals schoonmaken, sjouwen, flyeren, etc.

Dat ik periodes (zoals nu) niet heb gewerkt is gewoon omdat ik niks heb kunnen vinden of niet werd aangenomen.
  zondag 9 juni 2013 @ 02:42:01 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_127573940
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Kun je niet eens ophouden met die aannames van je?
je hebt al eerder gezegd dat je geen netwerk hebt (en dat je netwerk je in niets hielp), dus ik hoef niets aan te nemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maanvis op 09-06-2013 02:49:03 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 9 juni 2013 @ 09:08:26 #245
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127574877
En Thabit, wat nou als je niet in die sectoren werkt? Ik wil mij best laten herscholen, ben echt niet dom, kan gemakkelijk en goed leren, heb een HBO werk/denk niveau (en bewijs ervoor in mijn CV, elke keer als ik solliciteer in de kinderopvang krijg ik dan ook te horen "Ben je hier niet te hoog voor opgeleid."), ben flexibel, hoef geen hoog inkomen.

Maar ik heb geen geld voor herscholing en zonder diploma of ervaring kom je niet aan de bank. Callcenter werk is voor mij echt een laatste optie, hell ik heb zelfs schoongemaakt tussen twee banen. Nu een contract tot volgend jaar, maar dan?

Ik vind dat je het allemaal makkelijk stelt. Fijn dat jij snel een baan hebt, maar de realiteit is, dat de meesten dit niet hebben.

Mijn man had na zijn faillissement direct werk, mijn schoonvader heeft zijn huis gedwongen mogen verkopen en zit nu in de schuldsanering. Niet iedereen heeft geluk.
  zondag 9 juni 2013 @ 09:12:07 #246
2738 Knut
Loyal Dog
pi_127574896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:23 schreef thabit het volgende:

[..]

Kijk, daar noem je een mooi voorbeeld. Programmeren is iets wat iedereen die enigszins intelligent is in no-time kan leren. Zelfs als je geen enkele programmeerervaring hebt, kun je bij sommige werkgevers nog wel een baan als programmeur krijgen, zolang je maar kunt aantonen dat de boel tussen je oren goed functioneert en je bereid bent het programmeren snel aan te leren.
Zo, das een lekker bout statement. Je hebt gelijk dat het simpele programmeer werk door de meeste mac donalds medewerkers ook gedaan zouden kunnen worden.

Maar 'echt' programmeren/systeemontwerpen is een compleet ander verhaal. Het is een manier van logisch en analytisch denken. Een net omgeschoolde programmeur heb je voor het moeilijkere werk niks aan. Dan heb je een ervaren kracht nodig, en daar betaal je dan ook voor.

Ik programmeur ondertussen alweer bijna 15 jaar, en wat mij als schoolverlater geleerd is ongeveer in een metafoor te vergelijken met het uitleggen van hoe ik een magnatron aan moet zetten tot het zelf in elkaar draaien van alle grondstoffen en het daarna op de juiste manier aan elkaar te solderen.

Nogmaals, een simpel excel sheetje programmeren is 1, maar een full blown applicatie in elkaar draaien die bedrijven gaande kan houden is compleet wat anders.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_127576912
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:08 schreef Silmarwen het volgende:
En Thabit, wat nou als je niet in die sectoren werkt? Ik wil mij best laten herscholen, ben echt niet dom, kan gemakkelijk en goed leren, heb een HBO werk/denk niveau (en bewijs ervoor in mijn CV, elke keer als ik solliciteer in de kinderopvang krijg ik dan ook te horen "Ben je hier niet te hoog voor opgeleid."), ben flexibel, hoef geen hoog inkomen.

Maar ik heb geen geld voor herscholing en zonder diploma of ervaring kom je niet aan de bank. Callcenter werk is voor mij echt een laatste optie, hell ik heb zelfs schoongemaakt tussen twee banen. Nu een contract tot volgend jaar, maar dan?
Programmeren is nu juist iets waar je niet perse een specifieke opleiding (= informatica) voor nodig hebt. Met een technische opleiding en een beetje programmeer ervaring kom je al gemakkelijk aan een baan. Zonder die technische opleiding zul je wat meer je best moeten doen om aan te tonen dat je over voldoende hersens beschikt, maar het is zeker mogelijk.
Ervaring kun je gewoon zelf thuis verkrijgen door een online cursus te doen en vooral veel oefenen.

Een ander gebied in de ict waar je zonder specifieke opleiding in terecht zou kunnen is het software testen. Daar is hier op fok ook een topic over.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:53:59 #248
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_127576966
Waarom willen mensen eigenlijk niet in de zorg werken? Daar is nog genoeg werk?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_127577753
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je hebt al eerder gezegd dat je geen netwerk hebt (en dat je netwerk je in niets hielp), dus ik hoef niets aan te nemen.
Dan mag je mij vertellen waar ik heb gezegd dat ik geen netwerk heb. Iedereen die niet als kluizenaar leeft heeft toch per definitie een netwerk?

Uiteraard heb ik mijn connecties al aangesproken en die houden het wel voor me in de gaten. Dat het tot nu toe niks heeft opgeleverd klopt. Mijn connecties zitten helaas niet bij bedrijven waar op dit moment personeel gezocht wordt.
pi_127577792
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef trigt013 het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk niet in de zorg werken? Daar is nog genoeg werk?
Moet je wel een opleiding in die richting hebben gevolgd...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')