quote:
Precies, vandaar dus ook wss een nieuwe mobielquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef muzas het volgende:
[..]Ik heb geen verklaring, zie het alleen gebeuren
![]()
Je kan met dat fietstijden wast wel een gpx/tcx oid exporteren...? Maak een strava accountje aan en importeer dat bestand... Kun je meteen zien wat het verschil is.
Maar als je het dus niet op je telefoon kan gebruiken, wordt uploaden dus wel heel omslachtig.
Helemaal niet. Endomondo app met een auto upload. Eens in de zoveel tijd download to pc en upload to Strava. Simpel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef muzas het volgende:
[..]Ik heb geen verklaring, zie het alleen gebeuren
![]()
Je kan met dat fietstijden wast wel een gpx/tcx oid exporteren...? Maak een strava accountje aan en importeer dat bestand... Kun je meteen zien wat het verschil is.
Maar als je het dus niet op je telefoon kan gebruiken, wordt uploaden dus wel heel omslachtig.
Omslachtiger dan direct via strava app bedoelde ik dan dus..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Endomondo app met een auto upload. Eens in de zoveel tijd download to pc en upload to Strava. Simpel.
Daar heb je ook gelijk in. Ik ben soms zelfs op de Heuvelrug ook wel eens blij als er even niet zo hard doorgereden wordt, en ik een beetje kan recupereren.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, dat haalt die weg. Maar je begrijpt natuurlijk ook wel dat de snelheid op het vlakke ook niet echt hoog ligt op het moment dat iemand de makkelijke klimmen al niet aan kan. Ook regelmatig 15 km/u gereden om ervoor te zorgen dat die persoon weer aan kon haken
Wat zijn Gabba jasjes? Ik heb nog nooit van dat merk gehoord, wel van Rapha, maar Gabba zegt me niets.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Tommeke het volgende:
Beste fietsjasje die ik heb
Heb ook die zonder mouwen.
zeker! Ik heb ze vorig jaar in Macon van dichtbij gezien. Wat een mooie poten heeft die gast!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Hoogerland heeft de mooiste benen van het peloton.
Ik heb een iphone 4, anders dan Gripper ben ik de laatste tijd minder gelukkig met de nauwkeurigheid van de gps.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wie gebruiken er hier een Iphone 4 voor Strava? Ik kan nieuwe mobiel uitkiezen en wil kiezen tussen Samsung Galaxy S3 mini en Iphone...
Dat niet... Maar aan de hand van wifi netwerken in de omgeving (die je telefoon gewoon kan oppikken) kan je telefoon ook bepalen waar je bent. Niet heel nauwkeurig natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Idd, betere positiebepaling idd, maar denk niet dat je onderweg vaak verbinding hebt met wifi.
Wat is het?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat zijn Gabba jasjes? Ik heb nog nooit van dat merk gehoord, wel van Rapha, maar Gabba zegt me niets.
Maar wat is dan in de praktijk het verschil tussen skinsuit, thermal en gewone lange kleding?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
Voorlopig is het geen winterweer dus ondershirt thermo + shirt KM + shirt LM. Vandaag ook een lange broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |