abonnement Unibet Coolblue
pi_126441242

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
OP is hier te vinden
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126441566
hallo. zijn er mensen die bij gsm easy of typhone hebben besteld met een tmobile abbonement een mailtje gekregen vandaag. ik moet alles opnieuw opsturen omdat T mobile nieuwe abbonementsvormen heeft.
  PR/Manusje van alles maandag 13 mei 2013 @ 19:22:23 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126442548
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Toen lease pas bestond was het inderdaad zo dat je een cheap ass leentoestel kreeg. Nu is het bij KPN en Telfort zo dat je een vergelijkbaar toestel krijgt, die ongeveer dezelfde mogelijkheden biedt.
Gelul! Ze hebben nooit zulke telefoons als leentoestellen. Echt, heb jij ooit wel een leentoestel gehad? :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126442808
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Gelul! Ze hebben nooit zulke telefoons als leentoestellen. Echt, heb jij ooit wel een leentoestel gehad? :D
Vriend, het is m'n werk :') Maar je mag best blijven denken dat je het beter weet hoor :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles maandag 13 mei 2013 @ 19:30:04 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126442961
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vriend, het is m'n werk :') Maar je mag best blijven denken dat je het beter weet hoor :)
Vandaar dat iedereen alles verkeerd ziet. 8)7 Hoeveel iphones zitten er in de bak met leentoestellen? en S3's en Note's? :W
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles maandag 13 mei 2013 @ 19:31:46 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126443033
Een bekende van mij leverde haar HTC OneX kapot in en kreeg een Galaxy Mini van Hi! 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126443043
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Vandaar dat iedereen alles verkeerd ziet. 8)7 Hoeveel iphones zitten er in de bak met leentoestellen? en S3's en Note's? :W
Bij een iPhone krijg je altijd een andere iPhone als leentoestel. En als je een note 2 kapot hebt krijg je misschien geen andere note 2, maar wel een goed android toestel waar je in principe hetzelfde mee kunt. Je krijgt geen cheap ass nokia waar je niet mee kunt internetten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126443056
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vriend, het is m'n werk :') Maar je mag best blijven denken dat je het beter weet hoor :)
Wil je dat dan ook vertellen aan Hi Lijnbaan die me een nokia gaf zonder internetmogelijkheden en slechts T9 met een batterij die wiebelde waardoor de telefoon elke keer uitviel? Als vervanging voor mijn vetcoole smartphone. Dat is denk ik anderhalf jaar terug, toen was dit allang ingevoerd. Vandaag hoorde ik nog van iemand die een HTC OneX had en problemen had en daarvoor een Samsung Galaxy Mini 1st gen kreeg. Ja dag, echt niet dat het zo is :D
Wat fiets zegt dus :+
pi_126443129
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Wil je dat dan ook vertellen aan Hi Lijnbaan die me een nokia gaf zonder internetmogelijkheden en slechts T9 met een batterij die wiebelde waardoor de telefoon elke keer uitviel? Dat is denk ik anderhalf jaar terug, toen was dit allang ingevoerd. Vandaag hoorde ik nog van iemand die een HTC OneX had en problemen had en daarvoor een Samsung Galaxy Mini 1st gen kreeg. Ja dag, echt niet dat het zo is :D
Wat fiets zegt dus :+
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik zei dat dat inderdaad zo was toen Lease pas werd geïntroduceert (wat jij dus zegt, ruim een jaar geleden) :) tegenwoordig (vanaf oktober als ik me niet vergis) is dit omgegooid naar het systeem waar ik op doel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126443182
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je goed had gelezen had je gezien dat ik zei dat dat inderdaad zo was toen Lease pas werd geïntroduceert (wat jij dus zegt, ruim een jaar geleden) :) tegenwoordig (vanaf oktober als ik me niet vergis) is dit omgegooid naar het systeem waar ik op doel.
Afaik was het al langer zo, en toen zeiden ze ook al dat ik een vergelijkbaar toestel kreeg, daar was ik zelfs voor verzekerd, en toen kreeg ik dat baggerding voor een paar weken. Ik was echt pissig (Ik betaalde nb elke maand voor een verzekering die me een vergelijkbaar toestel garandeerde), maar ja, 'er was nou eenmaal niks anders'.
  PR/Manusje van alles maandag 13 mei 2013 @ 19:35:03 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126443230
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bij een iPhone krijg je altijd een andere iPhone als leentoestel. En als je een note 2 kapot hebt krijg je misschien geen andere note 2, maar wel een goed android toestel waar je in principe hetzelfde mee kunt. Je krijgt geen cheap ass nokia waar je niet mee kunt internetten.
iets waar je hetzelfde mee kunt is niet vergelijkbaar natuurlijk. Ik snap best dat ze niet 100 note's of S3's op de plank hebben liggen maar claim dan niet dat je altijd een vergelijkbaar toestel krijgt. Dan verwacht ik ook echt een vergelijkbaar toestel.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126443236
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Afaik was het al langer zo, en toen zeiden ze ook al dat ik een vergelijkbaar toestel kreeg, daar was ik zelfs voor verzekerd, en toen kreeg ik dat baggerding voor een paar weken. Ik was echt pissig, maar ja, 'er was nou eenmaal niks anders'.
Degene die in DIE periode zei dat je iets vergelijkbaars kreeg heeft dan inderdaad gelogen, want dat was toen niet zo. Tegenwoordig wel.
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

iets waar je hetzelfde mee kunt is niet vergelijkbaar natuurlijk. Ik snap best dat ze niet 100 note's of S3's op de plank hebben liggen maar claim dan niet dat je altijd een vergelijkbaar toestel krijgt. Dan verwacht ik ook echt een vergelijkbaar toestel.
Iets waar je hetzelfde mee kunt vind ik toch aardig vergelijkbaar hoor :') Maargoed, als jij alles dusdanig kapot wil relativeren tot jij je gelijk krijgt, dan krijg je bij deze van mij helemaal gelijk ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 mei 2013 @ 19:38:36 #13
65918 IBAZ
broeinest
pi_126443446
Ik heb een HTC One SV. Waarom moet ik overstappen?
  PR/Manusje van alles maandag 13 mei 2013 @ 19:39:09 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126443482
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Degene die in DIE periode zei dat je iets vergelijkbaars kreeg heeft dan inderdaad gelogen, want dat was toen niet zo. Tegenwoordig wel.

[..]

Iets waar je hetzelfde mee kunt vind ik toch aardig vergelijkbaar hoor :') Maargoed, als jij alles dusdanig kapot wil relativeren tot jij je gelijk krijgt, dan krijg je bij deze van mij helemaal gelijk ^O^
Ja want een iphone 5 en een * willekeurige telefoon * zijn vergelijkbaar want ze kunnen beide bellen. :Y :D :'( :D

Zelfde als een fiets krijgen wanneer je je auto inlevert bij de garage. 'Ja, deze heeft ook wielen'.

Bij Hi noemen ze het krijgen van een leentoestel als groot voordeel van het leasen. Daar moet je dus ook gewoon voor betalen en als je er dan gebruik van moet maken krijg je afgedankte troep in je klauwen gedrukt. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126443649
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een HTC One SV. Waarom moet ik overstappen?
Ik zie geen reden tot overstappen tenzij je abo net verloopt. Ik had een Desire S en zag geen reden tot overstappen :P maar ja abo verliep net dus...
Facts don't care about your feelings
pi_126443718
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja want een iphone 5 en een * willekeurige telefoon * zijn vergelijkbaar want ze kunnen beide bellen. :Y :D :'( :D

Zelfde als een fiets krijgen wanneer je je auto inlevert bij de garage. 'Ja, deze heeft ook wielen'.

Bij Hi noemen ze het krijgen van een leentoestel als groot voordeel van het leasen. Daar moet je dus ook gewoon voor betalen en als je er dan gebruik van moet maken krijg je afgedankte troep in je klauwen gedrukt. :D
Je hebt helemaal gelijk ^O^!!!
Veel plezier bij Vodafone :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126444071
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een HTC One SV. Waarom moet ik overstappen?
Omdat ik het zeg
pi_126444169
@Neo-Mullen Waarom kreeg een kameraad van mij eind januari nog een Galaxy Ace ter vervanging van zijn HOX? En zeggen ze bij de HI in Emmen dat ze geen gelijkwaardige toestellen hebben, maar toestellen die al verouderd zijn?
pi_126444213
Gratis tip:

De lader van je TomTom kun je ook gebruiken om je HO op te laden!
  maandag 13 mei 2013 @ 19:50:22 #20
65918 IBAZ
broeinest
pi_126444352
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg
Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.
pi_126444394
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Slenger het volgende:
@Neo-Mullen Waarom kreeg een kameraad van mij eind januari nog een Galaxy Ace ter vervanging van zijn HOX? En zeggen ze bij de HI in Emmen dat ze geen gelijkwaardige toestellen hebben, maar toestellen die al verouderd zijn?
Durf ik niet te zeggen. Laatst kwam een klant naar me toe die een Galaxy s2 kreeg als leentoestel van haar kapotte Galaxy s3 en dat ze daar tevreden mee was qua service.
Ik weet niet voor welk toestel je welk leentoestel krijgt, maar het zou geen wereld van verschil mogen zijn.

Overigens werk ik niet bij Hi, al zou de policy wel hetzelfde moeten zijn.

edit: is diegene bij de winkel zelf geweest? Want normaal gesproken gebeurt dit bij je thuisadres waar Smartcare naartoe komt. Je hoeft in feite niet naar de winkel te gaan met leasetoestel-problemen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126444934
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.
Goh waarom reageer je dan niet op mijn commentaar :') als dit jouw strategie is om advies te vragen kom je ook niet ver.
Facts don't care about your feelings
  maandag 13 mei 2013 @ 20:07:16 #23
65918 IBAZ
broeinest
pi_126445481
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Goh waarom reageer je dan niet op mijn commentaar :') als dit jouw strategie is om advies te vragen kom je ook niet ver.
Waarom moet ik daar op reageren dan. Jij werpt geen vragen op.
pi_126446718
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een HTC One SV. Waarom moet ik overstappen?
Als je het niet zelf kan bedenken, moet je niet overstappen :7
pi_126449232
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Maar maak anders een topic hierover aan ofzo. Als ik het goed heb is dit nog steeds het HTC ONE topic. :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2013 @ 21:03:46 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_126449293
Morgen komt de pakjesboer langs *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 13 mei 2013 @ 21:07:03 #27
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126449498
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef JohnB52 het volgende:
Gratis tip:

De lader van je TomTom kun je ook gebruiken om je HO op te laden!
issie 1A dan?
pi_126451616
Ja volgens mij wel.
pi_126455191
Nog even over die gast van het vorige topic: dan kras je toch lekker dat beats logo weg.
pi_126465371
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.
:'). Wat kan mij het nou schelen of je hem wel of niet koopt?

Maar als je te lui bent om wat op te zoeken: álles aan de One is beter dan aan de One sv. Laatstgenoemde is ook een midrange- of zelfs een budgettoestel, waar de One het vlaggenschip voor 2013 is voor HTC.
pi_126467696
Erg jammer, blijken ze de One niet op voorraad te hebben in het filiaal.

Nou goed, T-mobile gebeld, en het blijkt dat ze in andere plaatsen wel de One op voorraad hebben.

Ik ga daar wel heen rijden, ik moet en zal dat ding hebben vandaag. :(
pi_126469651
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.

Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:42:09 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_126470192
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zit in het aan/uit-gedeelte toch? Kan zijn dat je die specifieke knop moet instellen.
Herkent ie niet ;(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126481097
Godver de godver de klote tering.

Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen. :r

Ja en die attitude waar die het mee deed. :r

Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.

Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
pi_126482813
Ik heb de HTC One nu 3 dagen, erg mooie telefoon qua design. Het viel me ook meteen op hoe mooi het scherm is. Hoe de telefoon foto's maakt in het donker stond ik echt van te kijken. Nu nog even verder rotzooien ermee _O_
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:57:33 #36
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126483988
Ik krijg deze/volgende week een T-mobile Branded HTC One. Kan ik die branded software eraf halen zonder 'm te rooten?
pi_126489788
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
pi_126489862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.

Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
T-Mobile shop kan andere prijzen hanteren dan de webshop.

Heb ik ook meegemaakt.
pi_126490176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).

Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:23:40 #40
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126490585
als je een t-black hebt besteld is ie branded.
heb je hem via studentmobiel SandraJ?, zo ja hoe weet je dat jij hem krijgt deze of volgende week?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_126490975
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?

Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
pi_126494296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?

Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
Nee, ik geef gewoon op denk ik, echt het zit mij tot hier met T-mobile, ik doe er alles aan en het duurt of te lang of ze willen/kunnen het niet verkopen.

Het slaat ook nergens op omdat ze best iets in het systeem kunnen invoeren, die gasten in Gouda waren gewoon lui. (telefonisch en hier in Alphen kunnen ze wel dingen invoeren) Ik heb er simpelweg een klachtenbrief over geschreven.
pi_126498749
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).

Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad ;)
Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
pi_126503450
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.
pi_126505153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Godver de godver de klote tering.

Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen. :r

Ja en die attitude waar die het mee deed. :r

Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.

Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126505720
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Jep, heb er ook een brief over verzonden.
pi_126506126
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).

Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad ;)
Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
pi_126506597
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
Telfort overigens ook niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126506730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Telfort overigens ook niet.
Ook KPN
pi_126507126
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ook KPN
Uiteraard, maar niet iedereen weet dat ;)

OT: hoop binnen 2 weken mijn beauty te kunnen bestellen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126509877
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.
Staat geen software op van T-Mobile bij mij.
pi_126510003
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.

Komt het door de player? Iemand een aanrader?
pi_126519650
Ik zit een beetje prijzen te vergelijken van abbo's, heeft iemand hier misschien ervaring met de One bestellen bij Studentmobiel?
Als ik daar bijvoorbeeld een T-mobile abbo selecteer met 1GB en 150 minuten, moet ik 65 voor het toestel betalen. Als ik het zelfde abbo selecter, maar dan via de website, dan moet ik 180 bij betalen voor het toestel. Best een aardig verschil vond ik zo.
pi_126520125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.

Komt het door de player? Iemand een aanrader?
MKV laggde bij mij ook in de eigen speler en met MX. BSPlayer deed dit wel goed. VLC zou ej ook nog kunnen proberen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:20:43 #56
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126520230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.

Komt het door de player? Iemand een aanrader?
Dat is knap, want lag heeft met je internetverbinding te maken. Waar jij last van hebt, zijn slowdowns.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:06:18 #57
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126531577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je een t-black hebt besteld is ie branded.
heb je hem via studentmobiel SandraJ?, zo ja hoe weet je dat jij hem krijgt deze of volgende week?
Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.

Maar goed, ik wil de branded software er sowieso af gaan halen dus als iemand tips heeft..
pi_126533176
Ik heb een T-silver maar ik heb geen app's van T-mobile, mogelijk komt dit met een update nog maar nu geen last van!
pi_126533194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.

Maar goed, ik wil de branded software er sowieso af gaan halen dus als iemand tips heeft..
Ik kan wel voorspellen dat dat niet gaat lukken zonder te rooten. Wat ik meen me te herinneren gaat het zelfs met rooten moeilijk en kun je de apps eigenlijk alleen hiden waardoor je ze niet ziet maar er nog wel op staan.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:46:24 #60
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126533260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Slenger het volgende:
Ik heb een T-silver maar ik heb geen app's van T-mobile, mogelijk komt dit met een update nog maar nu geen last van!
Als je 'm al hebt (en je hebt geen t-mobile logo in beeld bij het opstarten) dan heb je geluk. Bij de eerste leveringen mochten de tussenhandelaren zoals gsmwijzer de non-branded leveren omdat er zo weinig waren. Nu de levering op gang komt moeten ze eerst alles laten "branden".
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:47:08 #61
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126533291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Ik kan wel voorspellen dat dat niet gaat lukken zonder te rooten. Wat ik meen me te herinneren gaat het zelfs met rooten moeilijk en kun je de apps eigenlijk alleen hiden waardoor je ze niet ziet maar er nog wel op staan.
Och dat ze er een app op hebben gezet die ik moet hiden vind ik nog niet zo erg. Dat het maanden langer duurt voor ik de updates een keer krijg, dat vind ik een beetje jammer.
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:04:08 #62
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126540196
HTC heeft veel vertraging gehad met het uitleveren van dit toestel. Helaas gaat het nog niet heel snel. Wij verwachten deze week weer een nieuwe levering te krijgen. Helaas weten wij niet of uw toestel hierbij zal zitten omdat het nog onduidelijk is hoeveel toestellen wij krijgen. U ontvangt een e-mail zodra wij uw toestel opsturen.

Het is mogelijk om het contract te annuleren wanneer u het te lang vind duren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:04:52 #63
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126540244
dus, contract annuleren en morgen naar de winkel :p.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:05:54 #64
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126540305
Dat sowieso niet! Ik heb nu nog zo'n "oud" t-mobile abo. Met die nieuwe opzet ben ik een tientje de maand duurder uit! Ik wil er gewoon alleen 1 die unbranded is.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2013 @ 17:33:22 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_126541673
Gister binnen gekregen *O*
Nu nog wachten totdat nummerbehoud is geregeld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_126542370
Ik bel nog eens om te vragen hoe dat nou zit:
We hebben storing tot vrijdag. (verwachte tijd) dus tot dan kan ik niks bestellen.

/klap
pi_126543525
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is knap, want lag heeft met je internetverbinding te maken. Waar jij last van hebt, zijn slowdowns.
Ik heb inderdaad last van slowdowns en niet van lag. Schiet me neer :') :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:24:28 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_126543701
Lag is gewoon het Engelse woord voor achterlopen dus dat kan prima in dit geval.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126543870
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

MKV laggde bij mij ook in de eigen speler en met MX. BSPlayer deed dit wel goed. VLC zou ej ook nog kunnen proberen.
Ze werken beiden top. Bedankt :D
pi_126546310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:28 schreef Santello het volgende:

[..]

Ze werken beiden top. Bedankt :D
BSPlayer heeft nog een functie om de video in een klein schermpje af te spelen, zodat je bijvoorbeeld video kan kijken en een whatsapp tegelijk kan beantwoorden. Niet superhandig, maar wel grappig.
pi_126581292
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

BSPlayer heeft nog een functie om de video in een klein schermpje af te spelen, zodat je bijvoorbeeld video kan kijken en een whatsapp tegelijk kan beantwoorden. Niet superhandig, maar wel grappig.
Heb jij de zwarte?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:28 schreef Santello het volgende:

[..]

Ze werken beiden top. Bedankt :D
Steeds als ik jou zie reageren moet ik aan dit liedje denken

:D :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126582845
Nou, dat gaat nog lang duren. Kreeg net een telefoontje van iemand uit die Vodafone winkel dat m'n simkaart nummer niet klopte. (Gelukkig is het daar niet op afgeketst; zou ook zomaar kunnen gebeuren; zie m'n eerdere ervaring :X ).
Dus blijkbaar zijn ze er nu (7 'werk'dagen later) pas met mijn order begonnen.

Dat wordt dus láng wachten -O- ...

EDIT: zowel contact met VF als KPN gehad; VF gaat opnieuw aanvragen en KPN gaf aan dit normaal binnen 5 werkdagen weer antwoord te geven. Laat ik van 5 werkdagen uitgaan vanaf vandaag dan kom ik uit op volgende week vrijdag...

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 16-05-2013 16:02:07 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:54:47 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_126585724
Vanochtend voor het eerste zo'n event compilatie filmpje van foto's en zoes gemaakt. Dat werkt opvallend simpel en ziet er supercool uit!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126588074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, dat gaat nog lang duren. Kreeg net een telefoontje van iemand uit die Vodafone winkel dat m'n simkaart nummer niet klopte. (Gelukkig is het daar niet op afgeketst; zou ook zomaar kunnen gebeuren; zie m'n eerdere ervaring :X ).
Dus blijkbaar zijn ze er nu (7 'werk'dagen later) pas met mijn order begonnen.

Dat wordt dus láng wachten -O- ...

EDIT: zowel contact met VF als KPN gehad; VF gaat opnieuw aanvragen en KPN gaf aan dit normaal binnen 5 werkdagen weer antwoord te geven. Laat ik van 5 werkdagen uitgaan vanaf vandaag dan kom ik uit op volgende week vrijdag...
Verlaag je verwachtingen nou maar, anders ben je volgende week weer aan het klagen over je nummerportering :')
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef speknek het volgende:
Vanochtend voor het eerste zo'n event compilatie filmpje van foto's en zoes gemaakt. Dat werkt opvallend simpel en ziet er supercool uit!
Show it to the world *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126590545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb jij de zwarte?

[..]

Steeds als ik jou zie reageren moet ik aan dit liedje denken

:D :')
:D :') :') :') IDD!

Ik zit met een probleem jongens. Vandaag echt een serieus batterij probleem gehad. Tijdens de stand-by ging de telefoon super snel leeg. Ik heb het 5.5 uur volgehouden terwijl ik de telefoon nauwelijks gebruikte. Het is al twee dagen aan de gang.

:'(
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:37:06 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_126590685
Haha nu ben je fucked.

Maar wat zegt je batterij meter waar het aan opgaat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:42:27 #77
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126590878
Is er op de achtergrond niet iets enorm veel data aan het versturen ofzo... Of iets wat in elk geval nog draait?
pi_126591539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Santello het volgende:

[..]

:D :') :') :') IDD!

Ik zit met een probleem jongens. Vandaag echt een serieus batterij probleem gehad. Tijdens de stand-by ging de telefoon super snel leeg. Ik heb het 5.5 uur volgehouden terwijl ik de telefoon nauwelijks gebruikte. Het is al twee dagen aan de gang.

:'(
Druk bij dat batterijoverzicht eens op 'geschiedenis'. Gaat de telefoon wel in de slaapstand? En welke app gebruikt het meeste van de batterij? Dit kan je zien door op 'Gebruik' te drukken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:59:26 #79
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_126591540
Morgen eindelijk de HTC One Black binnen *O* Heeft een tijd geduurd maar het is hopelijk wel waard :D :P
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_126591743
Ondertussen kan ik geen eens een Zilver krijgen omdat T-mobile besluit om precies deze week extreem hard te falen. Mijn frustratie is groot...
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:06:04 #81
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126591801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ondertussen kan ik geen eens een Zilver krijgen omdat T-mobile besluit om precies deze week extreem hard te falen. Mijn frustratie is groot...
Jij wilde toch geen One meer? :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_126591842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jij wilde toch geen One meer? :P
Dat weet ik niet, als ze de administratiekosten kwijtschelden dan wel, maar ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn klacht.

Ik kan moeilijk voor een S4 gaan. (kut build quality)
pi_126593815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Santello het volgende:

[..]

:D :') :') :') IDD!
Sorry hoor :'(

Bijna dat ik my precious mag bestellen :D

1 jaar
2500 mb (met 4g vanaf augustus, tot die tijd 15mb/s)
250 bel/sms
38,-/maand :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:01:57 #84
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126593999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sorry hoor :'(

Bijna dat ik my precious mag bestellen :D

1 jaar
2500 mb (met 4g vanaf augustus, tot die tijd 15mb/s)
250 bel/sms
38,-/maand :D
wie wat waar
pi_126594016
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef blup het volgende:

[..]

wie wat waar
Goeie CAO :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:02:28 #86
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126594028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Goeie CAO :@
nice
pi_126594073
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef blup het volgende:

[..]

nice
True that, en volgend jaar een nieuwe HTC uitzoeken. Moet wel ff kijken of ik het toestel afkoop of inlever na een jaar. Ik heb geen idee of het dat waard is om door te verkopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:09:25 #88
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126594337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

True that, en volgend jaar een nieuwe HTC uitzoeken. Moet wel ff kijken of ik het toestel afkoop of inlever na een jaar. Ik heb geen idee of het dat waard is om door te verkopen.
Oh wacht, lease. Maakt meer duidelijk :+
Ik heb via vodafone 1 jaar 45p/m 300piek bijbetaald. RED.
Geen 2 jaar meer voor mij :N
pi_126594391
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:09 schreef blup het volgende:

[..]

Oh wacht, lease. Maakt meer duidelijk :+
Ik heb via vodafone 1 jaar 45p/m 300piek bijbetaald. RED.
Geen 2 jaar meer voor mij :N
Ja lease ja. Dus achteraf bijbetalen ipv vooraf. Kan ik tegen die tijd kijken wat gunstiger is.

Heerlijk, zie keuzevrijheid :)

edit: wtf, 300 euro bijbetaald?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:13:05 #90
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126594528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja lease ja. Dus achteraf bijbetalen ipv vooraf. Kan ik tegen die tijd kijken wat gunstiger is.

Heerlijk, zie keuzevrijheid :)

edit: wtf, 300 euro bijbetaald?
Zit ook wat in inderdaad, ik heb er nu bewust voor gekozen om vooraf meer te betalen zodat ik bij hun minderlang in het krijt sta.
Paar keer nu 2 jaar lang aanvast gezeten terwijl ik soms na 1 jaar al wat nieuws wil :')

edit, euhja? 300,-.

1 jaar 45euro = 540
eenmalig 300
totaal 840
-699 (los toestelprijs)
= 141euro voor abbonement.


Niet gek als je het zo bekijkt hoor :-)
pi_126594760
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef blup het volgende:

[..]

Zit ook wat in inderdaad, ik heb er nu bewust voor gekozen om vooraf meer te betalen zodat ik bij hun minderlang in het krijt sta.
Paar keer nu 2 jaar lang aanvast gezeten terwijl ik soms na 1 jaar al wat nieuws wil :')

edit, euhja? 300,-.

1 jaar 45euro = 540
eenmalig 300
totaal 840
-699 (los toestelprijs)
= 141euro voor abbonement.

Niet gek als je het zo bekijkt hoor :-)
Verhip, valt inderdaad nog wel mee :D lijkt op het eerste oog een stuk meer.
Maargoed, als ik op m'n werk geen contractverlenging krijg moet ik een iets goedkoper abonnement nemen, want anders is het niet te betalen :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126594844
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sorry hoor :'(

Bijna dat ik my precious mag bestellen :D

1 jaar
2500 mb (met 4g vanaf augustus, tot die tijd 15mb/s)
250 bel/sms
38,-/maand :D
Doe ik voor minder. :6

Nee hoor, mooi geregeld. 1 jaar is inderdaad ook een serieus voordeel. :Y
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:24:43 #93
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126595103
En voordat iemand er zo op inhaakt, los toestel 699,- ja. hij is volledig unbranded.

Even vlug voor t-mobile met op het eerste oog een voordelige aanbieding:
2 jaar, 1gb 300minuten 48p/m toestel maar 42,-! (unbranded versie)

48x24maanden: 1152,-
Eenmalig: 42,-
totaal 1194
-699
totaal 495 /2 = 247,- (want ik heb maar 1 jaar)

En dan heb je niet onbeperkt bellen naar vast en mobiel :P
pi_126595141
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef blup het volgende:
En voordat iemand er zo op inhaakt, los toestel 699,- ja. hij is volledig unbranded.

Even vlug voor t-mobile met op het eerste oog een voordelige aanbieding:
2 jaar, 1gb 300minuten 48p/m toestel maar 42,-! (unbranded versie)

48x24maanden: 1152,-
Eenmalig: 42,-
totaal 1194
-699
totaal 495 /2 = 247,- (want ik heb maar 1 jaar)

En dan heb je niet onbeperkt bellen naar vast en mobiel :P
Toestel is bij t-mobile volgens mij 54 dan.

EDIT: 50 eigenlijk, maar wel met 300 belminuten en 2 GB.
pi_126624196
Zit je daar tijdens hoorcollege. Denk je dat het geluid uit staat omdat je je geluidsprofiel op stil hebt gezet. Blijkt het niet van toepassing te zijn games. Boomsound helpt op zo'n moment niet :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:51:29 #96
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_126638344
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc :( ? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer :P

Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+- ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door BDIL op 17-05-2013 16:58:53 ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:09:11 #97
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126639128
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc :( ? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer :P

Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+- ;(
https://play.google.com/s(...)ransfer.legacy&hl=nl

HTC overzetprogramma. Ik heb het nog niet kunnen proberen, want die van mij komt volgende week (hopelijk) pas ergens.

[ Bericht 61% gewijzigd door SandraJ op 17-05-2013 17:09:43 (quote erbij) ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:17:13 #98
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126639501
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc :( ? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer :P

Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+- ;(
Je kunt toch gewoon importeren en exporteren?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_126639687
Zucht, ik had sinds dinsdag een reservering gemaakt, kwamen maar 2 binnen in het filiaal hier.

Dus die gingen naar mensen die voor mij gereserveerd hadden.

Ik sta nu als 6de in de reserveer rij en ik wacht godverdomme wel gewoon. Met beetje geluk hebben ze hem klaarliggen als ik dood ben door ouderdom, kunnen ze er mooi mijn graf mee versieren.

Probeerde ook telefonisch te bestellen en ik kreeg: ja we hebben het nu te druk, we bellen morgen of maandag wel terug. (en dat doen ze dus echt niet, dat kan ik 100% garanderen)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:26:46 #100
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126639936
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon importeren en exporteren?
Ja, of natuurlijk gewoon je google adresboek gebruiken voor je contacten.
pi_126640459
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc :( ? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer :P

Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+- ;(
Bij het eerste keer opstarten vraagt 'ie zelfs nog of je dat wil doen. Je hebt het programma 'overzetten' ook nog op je telefoon zitten, daarmee kan dat ook.

Verder, als het een Android-toestel is, had je natuurlijk je Google adresboek moeten gebruiken.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:47:01 #102
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_126640689
Muziek op dit toestel en dat lyrics gebeuren _O_ Hij wordt wel een beetje warm :@
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_126641788
Vraag me alleen wel af hoe duur het toestel nou is, want volgens iemand van t-mobile hebben ze een error op de website waardoor prijzen verkeerd zijn weergegeven.

Neem nou de HTC One met 5000MB en 90 belminuten, dan is hij 50 euro ongeveer. Maar ik weet niet of dat nou wel of niet klopt:

http://shop.t-mobile.nl/e(...)zi.html?ab_agid=1011

Dan kan ik er in ieder geval geld voor reserveren.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:35:39 #104
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126658713
vandaag poging tot bezorging gehad voor HTC t-black via studentmobiel, besteld begin april!
morgen zijn hopelijk de buren thuis, anders wachten tot dinsdag. :p
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_126661610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verlaag je verwachtingen nou maar, anders ben je volgende week weer aan het klagen over je nummerportering :')
:6
quote:
Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******** is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 04-07-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:28:29 #106
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126678638
Zo, ik kan mij ook melden als trots One bezitter. Wat een heerlijk toestel _O_
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 mei 2013 @ 16:29:43 #107
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126678686
Ik heb m ook. *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:46:08 #108
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_126679257
Wat is nou de doorgaans prijs i.c.m. die je per maand betaald?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:56:12 #109
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126679549
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, ik kan mij ook melden als trots One bezitter. Wat een heerlijk toestel _O_
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb m ook. *O*
nou pas? :') B-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Woods het volgende:
Wat is nou de doorgaans prijs i.c.m. die je per maand betaald?
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:01:06 #110
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126679687
ik heb hem ook eindelijk :D
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 mei 2013 @ 17:03:27 #111
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126679753
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:

[..]

[..]

nou pas? :') B-)

[..]

1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
ja mang, jwtz. gekocht bij Hi *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:24:54 #112
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126680412
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:

[..]

[..]

nou pas? :') B-)

[..]

1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
Ik mocht gister pas verlengen. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_126683100
Volgende week! Nu hopen dat de lokale KPN winkel de zwarte heeft liggen :D

Vast contract is binnen!
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 mei 2013 @ 19:04:46 #114
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126683981
De zwarte zou problemen met de lak hebben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:06:42 #115
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126684045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De zwarte zou problemen met de lak hebben.
werd verwacht, maar blijkt toch van niet.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:35:28 #116
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126716331
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgende week! Nu hopen dat de lokale KPN winkel de zwarte heeft liggen :D

Vast contract is binnen!
Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zondag 19 mei 2013 @ 11:44:36 #117
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126716565
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.
KPN webshop geeft aan 3 tot 5 dagen levertijd. Hoe kom je aan jouw info? :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 12:59:38 #118
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126718637
Hebben jullie al ergens cases en shit gevonden? Die flipcover van HTC zelf schijnt kut te zijn. Blokkeert de microfoon en zou kleur afgeven op je toestel. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126718959
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben jullie al ergens cases en shit gevonden? Die flipcover van HTC zelf schijnt kut te zijn. Blokkeert de microfoon en zou kleur afgeven op je toestel. :o
Sowieso vind ik zo'n flipcover waar je het toestel in moet doen (ergo een dikker toestel van krijgt) ook maar een halfbakken oplossing.
Samsung heeft wel fijne flip covers die erg dun zijn doordat je de achterkant mee vervangt, zeg maar, maar goed - daar heb je natuurlijk een verwisselbare achterkant voor nodig.

Ik denk overigens dat je het voor het scherm niet echt hoeft te doen. Ik gebruik mijn Note al bijna een jaar geheel 'naakt' en er is nog geen kras op het scherm te bekennen. Ik heb er wel twee op de homeknop, maar ik heb het vermoeden dat dat door de S Pen komt.

De achterkant is wel helemaal bekrast, maar dat komt omdat ik 'm over tafels e.d. heen schuif :+

Bij een beetje normaal gebruik is een case dus niet echt nodig vind ik - en ook zonde van die mooie en fijn aanvoelende aluminium body.

Hoe kom je er trouwens bij dat de microfoon bij het HTC hoesje geblokkeerd wordt? Zit die niet in de onderste speaker zeg maar? Want daar is gewoon een gaatje voor vrijgemaakt.

  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 13:13:30 #121
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126719076
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Sowieso vind ik zo'n flipcover waar je het toestel in moet doen (ergo een dikker toestel van krijgt) ook maar een halfbakken oplossing.
Samsung heeft wel fijne flip covers die erg dun zijn doordat je de achterkant mee vervangt, zeg maar, maar goed - daar heb je natuurlijk een verwisselbare achterkant voor nodig.

Ik denk overigens dat je het voor het scherm niet echt hoeft te doen. Ik gebruik mijn Note al bijna een jaar geheel 'naakt' en er is nog geen kras op het scherm te bekennen. Ik heb er wel twee op de homeknop, maar ik heb het vermoeden dat dat door de S Pen komt.

De achterkant is wel helemaal bekrast, maar dat komt omdat ik 'm over tafels e.d. heen schuif :+

Bij een beetje normaal gebruik is een case dus niet echt nodig vind ik - en ook zonde van die mooie en fijn aanvoelende aluminium body.

Hoe kom je er trouwens bij dat de microfoon bij het HTC hoesje geblokkeerd wordt? Zit die niet in de onderste speaker zeg maar? Want daar is gewoon een gaatje voor vrijgemaakt.

[ afbeelding ]
Nee precies, ik heb/had ook een note en die kan wel tegen een stootje. Maar bij zo'n duur toestel loop ik in het begin graag niet het risico dat ik hem laat vallen. 8)7 Hij moet toch een jaar of twee mee. :P Screenprotector ga ik niet gebruiken. Dat is zonde. Maar dan een sleeve of zo. :o puur voor het gevoel dat hij niet door lullige dingen schade op kan lopen. :P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126719149
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee precies, ik heb/had ook een note en die kan wel tegen een stootje. Maar bij zo'n duur toestel loop ik in het begin graag niet het risico dat ik hem laat vallen. 8)7 Hij moet toch een jaar of twee mee. :P Screenprotector ga ik niet gebruiken. Dat is zonde. Maar dan een sleeve of zo. :o puur voor het gevoel dat hij niet door lullige dingen schade op kan lopen. :P
Een sleeve, dat is wel erg stijlvol en nuttig ja. Ikzelf ben wel een fan van bruin 'tan' leer, weet niet wat jij mooi vindt?
Etsy is sowieso een heel leuke site voor handgemaakte tech-accessoires. Veel originele dingen daar.

Etsy - HTC One leather sleeve/case "Rum Diary"
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 13:17:22 #123
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126719184
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hoe kom je er trouwens bij dat de microfoon bij het HTC hoesje geblokkeerd wordt? Zit die niet in de onderste speaker zeg maar? Want daar is gewoon een gaatje voor vrijgemaakt.

[ afbeelding ]
Dat werd op tweakers gezegd. :') Ze zullen het daar wel weten. 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126719203
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat werd op tweakers gezegd. :') Ze zullen het daar wel weten. 8)7
Hmm, ja. Lijkt mij dat HTC zich dan wel in z'n eigen voet schiet, ik bedoel maar :+
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 13:22:11 #125
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126719336
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Een sleeve, dat is wel erg stijlvol en nuttig ja. Ikzelf ben wel een fan van bruin 'tan' leer, weet niet wat jij mooi vindt?
Etsy is sowieso een heel leuke site voor handgemaakte tech-accessoires. Veel originele dingen daar.

Etsy - HTC One leather sleeve/case "Rum Diary"
[ afbeelding ]
ah kijk, dat lijkt al beter dan die crap op ebay. :9~ Ik heb hem nu gewoon in dat stukje plastic zitten waar hij in zat in de doos. _O- Als ik hem even niet gebruik.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126719430
quote:
11s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ah kijk, dat lijkt al beter dan die crap op ebay. :9~ Ik heb hem nu gewoon in dat stukje plastic zitten waar hij in zat in de doos. _O- Als ik hem even niet gebruik.
Toen ik nog geen smart cover voor mijn iPad had vervoerde ik 'm in zo'n bubbeltjesfolie-envelop _O-
In het begin even behelpen inderdaad, maar ik zou vooral even op Etsy rondneuzen :D
pi_126719481
Heb zelf de KLD Smart Ultra-thin Flip case, bevalt goed niet te dik. En als je valt ben je in ieder geval een beetje beschermd. Zit ook nog een vakje voor je OV, ID, rijbewijs in indien gewenst.

KLD Smart Ultra-thin Flip PU Leather Case Cover for NEW HTC One M7 32GB – Black
  zondag 19 mei 2013 @ 13:31:06 #128
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126719630
Heeft iemand al wat gehoord van de gratis medialink?
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 13:32:24 #129
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126719672
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef blup het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord van de gratis medialink?
Heb hem besteld. Stiekem. Ben benieuwd...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126719783
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef blup het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord van de gratis medialink?
Heb ik al een aantal weken binnen. Leuk speelgoed als je het krijgt, maar het is nou niet zo dat ik dacht en nacht met de TV heb verbonden.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:44:48 #131
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126720070
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

KPN webshop geeft aan 3 tot 5 dagen levertijd. Hoe kom je aan jouw info? :P
De mevrouw in de KPN winkel gister. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zondag 19 mei 2013 @ 13:48:28 #132
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126720204
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef blup het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord van de gratis medialink?
Heuh, mis ik wat? :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_126724322
Geen sleeve. Geen case. Enkel een screen protector :)

Telefoon moet mooi, elegant en sexy blijven :P
pi_126726373
Ik lees zelfs berichten van mensen die buiten de voorwaarden van die MediaLink vallen (later besteld enzo) maar toch gewoon het ding krijgen. Dat ga ik ook maar proberen.
Anderen gaan zelfs weer de kopieën van de bon (die je mee moet sturen) bewerken zodat datum onder de voorwaarden geldt. Dat vindt ik wel weer wat :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 19-05-2013 17:00:40 ]
  PR/Manusje van alles zondag 19 mei 2013 @ 16:46:58 #135
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126726763
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ik lees zelfs berichten van mensen die buiten de voorwaarden van die MediaLink vallen (later besteld enzo) maar toch gewoon het ding krijgen. Dat ga ik ook maar proberen.
Anders gaan zelfs weer de kopiën van de bon (die je mee moet sturen) bewerken zodat datum onder de voorwaarden geldt. Dat vindt ik wel weer wat :')
idd... dat is kansloos. Heb hem gisteren gekocht en de bon ingestuurd. Zie het wel. :9
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126726777
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Slenger het volgende:
Heb zelf de KLD Smart Ultra-thin Flip case, bevalt goed niet te dik. En als je valt ben je in ieder geval een beetje beschermd. Zit ook nog een vakje voor je OV, ID, rijbewijs in indien gewenst.

KLD Smart Ultra-thin Flip PU Leather Case Cover for NEW HTC One M7 32GB – Black

Die heb ik ook.

Kwaliteit vele malen beter dan van.het HTC hoesje
  zondag 19 mei 2013 @ 18:50:35 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_126731751
Die video highlights zijn echt de bom. Weet iemand of je meer thema's kan downloaden/kopen en of je ze in betere kwaliteit kunt outputten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:08:32 #138
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126735151
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Heb hem besteld. Stiekem. Ben benieuwd...
ik ook, ik gewoon een foto van mijn bon waar nergens op blijkt dat ik hem voor datum xy besteld hebt..
  zondag 19 mei 2013 @ 20:15:05 #139
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_126735414
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef speknek het volgende:
Die video highlights zijn echt de bom. Weet iemand of je meer thema's kan downloaden/kopen en of je ze in betere kwaliteit kunt outputten?
Ik heb ooit eens gelezen dat er meer thema's aankomen met een update, maar geen idee wanneer dat dan zou komen.
pi_126737555
Toch maar eens inlezen. Mijn abo loopt af, ik kan al verlengen en twijfel of ik verder ga met mijn HTC Sensation of een nieuw toestel van HTC wil.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126754444
Zucht, ik hoop dat ze deze week een redelijk grote bezorging krijgen in het filiaal hier, zal wel weer niet.

5 andere mensen hebben hem ook gereserveerd voor mij.

Jammer dat HTC de productie zo half assed geregeld heeft.
pi_126756586
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef Skillstorm het volgende:
Zucht, ik hoop dat ze deze week een redelijk grote bezorging krijgen in het filiaal hier, zal wel weer niet.

5 andere mensen hebben hem ook gereserveerd voor mij.

Jammer dat HTC de productie zo half assed geregeld heeft.
Heh, toen ik dat vermeende WiFi-probleem bij Hi gerapporteerd had, hadden ze meteen een nieuwe gestuurd. Ik heb nu dus een goed werkende telefoon in mijn handen, en eentje die 21 dagen niks zit te doen op het postkantoor.
pi_126758204
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Toch maar eens inlezen. Mijn abo loopt af, ik kan al verlengen en twijfel of ik verder ga met mijn HTC Sensation of een nieuw toestel van HTC wil.
Geen problemen met je Sensation gehad? Ik heb ook nog een Sensation waar ik eigenlijk wel mee door wou gaan, echter heeft ie nog wel eens last van wat kwaaltjes waardoor ik toch over 2 maanden overstap naar wat anders. Ik twijfel heel erg om voor een One te gaan of een keer wat anders. Na 4 jaar HTC ben ik een beetje bang dat ik er sneller op uitgekeken raak, maar aan de andere kant is het wel het beste toestel momenteel :) twijfels twijfels
Too much is never enough!
  PR/Manusje van alles maandag 20 mei 2013 @ 18:21:11 #144
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126775080
ik mag de mijne ruilen. gaps en het scherm zit scheef. linker bovenhoek steekt wat uit en omhoog. :9
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 20 mei 2013 @ 21:30:03 #145
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126785201
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Slenger het volgende:
Heb zelf de KLD Smart Ultra-thin Flip case, bevalt goed niet te dik. En als je valt ben je in ieder geval een beetje beschermd. Zit ook nog een vakje voor je OV, ID, rijbewijs in indien gewenst.

KLD Smart Ultra-thin Flip PU Leather Case Cover for NEW HTC One M7 32GB – Black

quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:47 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die heb ik ook.

Kwaliteit vele malen beter dan van.het HTC hoesje
Zou een van jullie foto's willen maken van die case? Ik zie alleen maar afbeeldingen van de voorkant, maar geen van de achterkant. Dit is het mooiste hoesje dat ik tot dusver gezien heb.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126807892
pi_126807944
Het filiaal hier krijgt 2 One,s per week.

Ik sta 6de in de rij van reserveringen.

Ja, goed geregeld HTC. :(
pi_126808042
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef Skillstorm het volgende:
Het filiaal hier krijgt 2 One,s per week.

Ik sta 6de in de rij van reserveringen.

Ja, goed geregeld HTC. :(
KPN krijgt nu elke week een flinke batch, daar is de levertijd 2-5 werkdagen. Kan je hem bij T-Mobile niet gewoon via internet bestellen?
pi_126808055
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:05 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Geen problemen met je Sensation gehad? Ik heb ook nog een Sensation waar ik eigenlijk wel mee door wou gaan, echter heeft ie nog wel eens last van wat kwaaltjes waardoor ik toch over 2 maanden overstap naar wat anders. Ik twijfel heel erg om voor een One te gaan of een keer wat anders. Na 4 jaar HTC ben ik een beetje bang dat ik er sneller op uitgekeken raak, maar aan de andere kant is het wel het beste toestel momenteel :) twijfels twijfels
Toen ik hem net had, 2 jaar terug, wilde hij wel eens uitvallen en in een bootmenu blijven hangen. Vreemd genoeg werkt hij het laatste 1,5 jaar eigenlijk prima. :)

Ik zou wel graag een betere camera willen en verder bevalt HTC mij goed, maar ik ben aan het dubben wat voor abo ik dan moet nemen. Bijbetalen wil ik niet en 2 jaar voelt als een wurgcontract, terwijl ik jaar in jaar uit niet anders doe :')
Ik wil dus een HTC maar twijfel of de One nu net wat te duur is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126808091
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

KPN krijgt nu elke week een flinke batch, daar is de levertijd 2-5 werkdagen. Kan je hem bij T-Mobile niet gewoon via internet bestellen?
Early renewal kan niet via Internet.

Heb 2 keer *( nee correctie, minstens 5 keer) geprobeerd te bellen maar de verkoop afdeling is AL-TIJD ' bezig'. Het is te gek voor woorden bij T-mobile hoe slecht het geregeld is.

Zelfs bij de verkoop afdeling duurt het 3 hele weken tot bezorging.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:53:03 #151
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126808137
Twee KPN winkels hier in de stad waarvan 1 XL. Helaas allebei niet voorradig. Wel bij beide een reservering gemaakt en degene die de eerste levering krijgt, gun ik mijn verlenging :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126808283
Wat vind je van t hoesje?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:19:06 #153
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126809123
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:56 schreef JohnB52 het volgende:
Wat vind je van t hoesje?
Mwah, ik vind die lederen look niet zo mooi. Had gedacht dat het anders uit zou zien.
Wel bedankt voor de foto iig.
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 mei 2013 @ 14:21:09 #154
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126809205
Wil ik m'n One omruilen omdat het scherm scheef zit, zit het scherm van de nieuwe nog schever. 8)7 "Welke van de twee wil je hebben? " uhhhhhhh
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:27:00 #155
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126809422
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wil ik m'n One omruilen omdat het scherm scheef zit, zit het scherm van de nieuwe nog schever. 8)7 "Welke van de twee wil je hebben? " uhhhhhhh
"geen van beide, ik wil een die niet scheef is"...?
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:09 #156
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126809477
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

"geen van beide, ik wil een die niet scheef is"...?
Ze hadden er nog eentje maar die wilden ze niet openmaken. "Want deze was nu ook niet meer verkoopbaar." Ja maar dat is hij sowieso niet want hij is niet goed. Jaa uhhh bel HTC maar. :W
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:36:13 #157
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126809752
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ze hadden er nog eentje maar die wilden ze niet openmaken. "Want deze was nu ook niet meer verkoopbaar." Ja maar dat is hij sowieso niet want hij is niet goed. Jaa uhhh bel HTC maar. :W
Welke provider?
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 mei 2013 @ 14:36:31 #158
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126809758
Hi :'(
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:42:26 #159
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126809942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hi :'(
Jij was toch zo tegen lease :o
Nee, maar ze moeten je een goed product geven zonder fabricage fouten. Hun probleem, niet de jouwe.
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 mei 2013 @ 14:43:14 #160
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126809972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jij was toch zo tegen lease :o
Nee, maar ze moeten je een goed product geven zonder fabricage fouten. Hun probleem, niet de jouwe.
Los gekocht broeder!

Ja, vanmiddag nog ff langs een andere zaak.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:55:29 #161
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126812992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Early renewal kan niet via Internet.

Heb 2 keer *( nee correctie, minstens 5 keer) geprobeerd te bellen maar de verkoop afdeling is AL-TIJD ' bezig'. Het is te gek voor woorden bij T-mobile hoe slecht het geregeld is.

Zelfs bij de verkoop afdeling duurt het 3 hele weken tot bezorging.
Jawel hoor, althans, dat kon ik gewoon doen via Mijn KPN. Heb hem alleen gewoon in de winkel gehaald omdat ik niet kon wachten.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_126813293
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Zou een van jullie foto's willen maken van die case? Ik zie alleen maar afbeeldingen van de voorkant, maar geen van de achterkant. Dit is het mooiste hoesje dat ik tot dusver gezien heb.
https://www.dropbox.com/sh/k1wiqui7edgu2by/GgOMYUqm00
pi_126825380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
verder bevalt HTC mij goed, maar ik ben aan het dubben wat voor abo ik dan moet nemen. Bijbetalen wil ik niet en 2 jaar voelt als een wurgcontract, terwijl ik jaar in jaar uit niet anders doe :')
Ik wil dus een HTC maar twijfel of de One nu net wat te duur is.
zoiets heb ik dus ook! :o :+ ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:19:14 #164
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126827355
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126835263
quote:
Einde leveringsproblemen HTC One in zicht
De productie van het vlaggenschip van HTC zal eindelijk genoeg opgeschroefd worden, zodat leveringsproblemen binnenkort tot het verleden behoren. De productiecapaciteit wordt in mei verdubbeld en daarna nog verder opgevoerd.
De HTC One is het toptoestel van dit moment voor de Taiwanese fabrikant. Toch heeft de weg naar de winkels nog wat problemen met zich meegebracht. Niet iedereen is echter van een koude kermis thuisgekomen. De reacties zijn verschillend, de één liep zo de winkel uit met een HTC One, de ander moet nog weken wachten. Toch is het einde van onstane leveringsproblemen in zicht.

Vertraging in levering

In maart zou, wegens een tekort aan onderdelen, het bevoorraden van afzetmarkten zorgvuldig door HTC afgewogen moeten worden. Daarna werd de levering in de Nederlandse en Belgische winkels uitgesteld van maart naar midden april. Gelukkig werd eind april de eerste batch toestellen geleverd. Ook een uitspraak in een rechtszaak heeft niet voor verdere leveringsproblemen gezorgd.

De CEO van HTC North Asia, Jack Tong, heeft nu bekend gemaakt dat de productie van de HTC One in mei verdubbeld wordt en in de maand juni en juli nog een stuk opgeschroefd wordt. Dit alles om te kunnen blijven voldoen aan de sterke vraag. Hopelijk zal hiermee het leveringsprobleem teniet worden gedaan en zal het de cijfers van HTC een ‘boost’ geven.
Zou tijd worden, hoor nog genoeg mensen die er nog op wachten!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:00:05 #166
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126836869
Ik wil niet meer wachten :'(
Morgen wil ik een telefoontje krijgen van de KPN winkel! Ben m'n Desire Z echt zat :') Sense crasht de hele tijd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126841685
Ik denk dat ik 'm morgen maar 'ns ga ophalen; goedkeuring van nummerbehoud is er (via sms en VF site); mail van medewerkster heb ik niet gekregen maar dat zal wel goed zitten.
Jammer genoeg kan ik de mooie mogelijkheden van het nieuwe abonnement voorlopig niet geburiken :'(

Oh, en:

HTC One update naar Android 4.2 in twee of drie weken?
quote:
Bij de lancering van de HTC One werd het toestel uitgerust met Google Android 4.1; de oudere variant van Jelly Bean. Dit in tegenstelling tot het vlaggenschip van concurrent Samsung, de Galaxy S4, die direct met Android 4.2 wordt geleverd. Deze 'achterstand' is tot op het moment van schijven nog steeds niet weggewerkt.

Een tweet van een HTC developer verraadt echter dat een update naar de nieuwe versie van het besturingssysteem over twee of drie weken een feit moet zijn. Ook zou HTC werken aan een nieuwe versie van hun eigen ‘schil’ voor Android, Sense. Het nog is onduidelijk of Sense 5.1 enkel bug fixes bevat of dat er ook daadwerkelijk nieuwe features worden toegevoegd.



Blijft 'n mooi ding; hopelijk heeft die van mij geen fysieke issues (gaps e.d.)
Kan ik m'n HOX ook opsturen en de haarscheurtjes laten repareren (zal wel ¤¤¤ gaan kosten :{ )
pi_126842319
Ik zit serieus te twijfelen tussen de S4, Xperia Z en de HTC One :')

Nu zoek ik een toestel die net zo voelt als een Iphone 5 (fysiek he!!!!), maar dan met Android erop, die gewoon altijd het net als een Iphone snel doet zonder lag en ander onzin...

Zit ik dan bij de One goed?

Wat vinden jullie van de camera? Merk je echt dat het maar 4 megapixels zijn of zijn de foto's gewoon goed?

Waar ik mij ook zorgen maak is dat het toestel in mijn broekzak onaangenaam warm kan worden, is dit een issue?

[ Bericht 10% gewijzigd door yup op 22-05-2013 01:02:12 ]
pi_126843567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef yup het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen tussen de S4, Xperia Z en de HTC One :')

Nu zoek ik een toestel die net zo voelt als een Iphone 5 (fysiek he!!!!), maar dan met Android erop, die gewoon altijd het net als een Iphone snel doet zonder lag en ander onzin...

Zit ik dan bij de One goed?

Wat vinden jullie van de camera? Merk je echt dat het maar 4 megapixels zijn of zijn de foto's gewoon goed?

Waar ik mij ook zorgen maak is dat het toestel in mijn broekzak onaangenaam warm kan worden, is dit een issue?
Als je het toestel niet gebruikt en het in je zak zit dan gaat hij niet warm worden neem ik aan.

4 megapixels....tsja, het is goed genoeg, de meeste monitoren kunnen toch niet boven 5 MP weergeven.
pi_126848649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef yup het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen tussen de S4, Xperia Z en de HTC One :')

Nu zoek ik een toestel die net zo voelt als een Iphone 5 (fysiek he!!!!), maar dan met Android erop, die gewoon altijd het net als een Iphone snel doet zonder lag en ander onzin...

Zit ik dan bij de One goed?

Wat vinden jullie van de camera? Merk je echt dat het maar 4 megapixels zijn of zijn de foto's gewoon goed?

Waar ik mij ook zorgen maak is dat het toestel in mijn broekzak onaangenaam warm kan worden, is dit een issue?
Bouwkwaliteit: HTC One
Foto's binnen: HTC One
Foto's buiten: Sony Xperia Z
Onnodige gimmicks: Samsung

Man ik voel me als een klein kind die zich kapot zit te verheugen op Sinterklaas, alleen wacht ik op de HTC One black, waar KPN maar geen duidelijkheid om kan geven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126849037
Ok duidelijk, maar wat als je de telefoon lang in je handen houd, word ie warm (onaangenaam) of valt dat wel mee?

Ik gebruik het ding zeer vaak voor surfen en minder vaak voor games etc. vandaar.

Maar ik neig nu echt naar de HTC One, de Xperia Z is wel leuk, maar ik heb geen echt "WOW" gevoel als ik dat ding in me haden heb. Ja het scherm wel, maar dat heeft de One ook.
pi_126849305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:16 schreef yup het volgende:
Ok duidelijk, maar wat als je de telefoon lang in je handen houd, word ie warm (onaangenaam) of valt dat wel mee?

Ik gebruik het ding zeer vaak voor surfen en minder vaak voor games etc. vandaar.

Maar ik neig nu echt naar de HTC One, de Xperia Z is wel leuk, maar ik heb geen echt "WOW" gevoel als ik dat ding in me haden heb. Ja het scherm wel, maar dat heeft de One ook.
De HTC heeft het scherpste beeld van alle telefoons en dat zie je ook terug als ik de reviewers moet geloven.
En de HTC wordt warm vanwege zijn aluminium behuizing, maar onaangenaam warm of zelfs pijnlijk zeker niet. Ook niet als je gamet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126849486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:16 schreef yup het volgende:
Ok duidelijk, maar wat als je de telefoon lang in je handen houd, word ie warm (onaangenaam) of valt dat wel mee?

Ik gebruik het ding zeer vaak voor surfen en minder vaak voor games etc. vandaar.

Maar ik neig nu echt naar de HTC One, de Xperia Z is wel leuk, maar ik heb geen echt "WOW" gevoel als ik dat ding in me haden heb. Ja het scherm wel, maar dat heeft de One ook.
Scherm van de One is vele malen beter. Verder wordt hij warm als je gamet, maar niet onaangenaam warm.

Als je hem in de zon legt (zoals een paar weken geleden toen het zo'n 25 graden was) wordt hij wel echt warm. Nou is het sowieso met geen enkele telefoon verstandig dit te doen, maar je merkt het zelf wel meer omdat 'ie van aluminium is.
pi_126849617
Als je mijn S2 in de zon legt word ie zo extreem heet dat je hem niet eens meer kan vasthouden, been there done that.

Maar ik denk dat ik echt voor de One ga, alleen staat er bij T-mobile 3 weken levertijd :')

Wou een Iphone voor restwaarde maar Iphone bekoort me gewoon niet. (ga wel eentje met abbo voor mdv halen denk ik, een Iphone 5).

Ik denk dat ik zo een shop ga binnenlopen vandaag om ze eens hand in hand te vergelijken. Heb toch genoeg tijd.
pi_126849810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef yup het volgende:
Als je mijn S2 in de zon legt word ie zo extreem heet dat je hem niet eens meer kan vasthouden, been there done that.

Maar ik denk dat ik echt voor de One ga, alleen staat er bij T-mobile 3 weken levertijd :')

Wou een Iphone voor restwaarde maar Iphone bekoort me gewoon niet. (ga wel eentje met abbo voor mdv halen denk ik, een Iphone 5).

Ik denk dat ik zo een shop ga binnenlopen vandaag om ze eens hand in hand te vergelijken. Heb toch genoeg tijd.
Doen idd, daar heb je meer aan dan verhalen van anderen.
pi_126850561
Mijn internetbundel is op, internet is nu supertraag geworden :')
pi_126850803
Gebruik wifi dan wanneer mogelijk :P
Lang leve mijn toekomstige 2500mb bundel :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:09:01 #178
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126850850
Ik kreeg al een SMS dat ik nog maar 250mb heb.. wtf?
pi_126850947
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef blup het volgende:
Ik kreeg al een SMS dat ik nog maar 250mb heb.. wtf?
Kijk eens bij Instellingen -> Meer -> Verbruik waar alles aan opgegaan is dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gebruik wifi dan wanneer mogelijk :P
Lang leve mijn toekomstige 2500mb bundel :D
Ik heb 2000mb, maar had in de eerste drie dagen al 1GB verbruikt door een verkeerde instelling van Dropbox :').

Heb voor één keertje maar even 250mb bijgekocht.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:18:31 #180
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126851200
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kijk eens bij Instellingen -> Meer -> Verbruik waar alles aan opgegaan is dan?

[..]

Ik heb 2000mb, maar had in de eerste drie dagen al 1GB verbruikt door een verkeerde instelling van Dropbox :').

Heb voor één keertje maar even 250mb bijgekocht.
Daar zegtie dat ik maar 500 verbruikt heb, vandaar..
Als ik via 1200 tegoed opvraag heb ik nog 1024mb over. :+
pi_126855549
Ik kon het niet laten :') fuck die winkels, heb 'm online besteld :D
Hoop morgen, anders vrijdag binnen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
  PR/Manusje van alles woensdag 22 mei 2013 @ 14:31:46 #182
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126856503
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kon het niet laten :') fuck die winkels, heb 'm online besteld :D
Hoop morgen, anders vrijdag binnen *O*
Waar? :9
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126856522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waar? :9
KPN
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126857394
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef blup het volgende:
Ik kreeg al een SMS dat ik nog maar 250mb heb.. wtf?
Ik zit ook op 80% van mijn bundelverbruik. Terwijl ik met mijn iPhone nooit voorbij de 40-50% kom. Toch benieuwd waar dat heen is gegaan.
pi_126857433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef Santello het volgende:

[..]

Ik zit ook op 80% van mijn bundelverbruik. Terwijl ik met mijn iPhone nooit voorbij de 40-50% kom. Toch benieuwd waar dat heen is gegaan.
Kan je zien bij Instellingen -> Meer -> Verbruik.
pi_126857436
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kon het niet laten :') fuck die winkels, heb 'm online besteld :D
Hoop morgen, anders vrijdag binnen *O*
Heb jij hem nog steeds niet ? :P
pi_126857591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Santello het volgende:

[..]

Heb jij hem nog steeds niet ? :P
Sinds vandaag pas besteld :P morgen hopelijk!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126864818
*O*



Helaas nog niet schandalig veel min, sms en data ;( ...
pi_126871807
Eerste indrukken voor mensen die nog twijfelen of verlekkerd wachten:

- Looks: mooi. :Y Ik zag beide toestellen vandaag pas voor het eerst in het echt en ben uiteindelijk blij dat ik voor zilver ben gegaan. Zwart heeft inderdaad het voordeel dat de voorkant wat 'rustiger' oogt, maar voor de rest vindt ik zilver wat beter ogen. Zwart ziet er (net als bij de HOX) toch al snel wat ouder uit; het nieuwgevoel is daar minder.
Je merkt overigens wel dat aluminium een nadeel heeft; je voelt 'm wel lauw/warm worden. Is het niet door de hardware; dan is het wel door je eigen handen die 'm warm maken.

- Geluid; téééring wat kan dat hard! :o _O-
HTC heeft wat mij betreft met audio zeer goed uitgepakt. Het kan erg hard maar klinkt ook goed. Heb eens 2 videos tegelijk laten afspelen op de ONE en HOX en de ONE klinkt ook wat voller.
Speakers aan de voorkant zetten is een briljante zet vind ik; wil je wat filmpjes kijken is dat zo veel prettiger, puur en alleen al om het feit dat het geluid nu naar jou straalt en niet naar achter (en je dus altijd een 'kom' moest maken van je rechterhand om het geluid naar jou te richten)

- TV app; een normale afstandsbediening werkt natuurlijk véél beter maar dit is toch wel erg cool gedaan. Onze 2011 LG tv was direct gevonden, onze Humax decoder was iets meer werk (hij vraagt steeds of tv/decoder reageert en zo niet probeert hij het op een andere manier; Humax werkte bij nr. 9).
Geinig is ook dat je profielen kunt maken; bijvoorbeeld 'TV kijken', 'Film kijken' of in mijn geval 'Opnemen'.

- Blinkfeed. Ben ik uiteraard na een paar uur nog niet uit maar opzich vind ik het nog best aardig. Zorg alleen wel voor juiste input (qua facebook, twitter e.d.). Zo had ik al vrij snel van iemand een foto op homescreen staan van wat hij at :') (zoiets posten doet niemand in 'mijn kring' regelmatig maar als je dat wel vaak hebt; schakel Facebook dan maar uit :P ).

Ook grappig is dat je daar ook Flickr kunt toevoegen. Bovenstaande foto had ik met m'n HOX gemaakt en op Flickr gezet. Daarna stelde ik de ONE in en kwam deze foto direct op homescreen van de ONE.

- Beeldkwaliteit. Tja, de HOX had natuurlijk al een van de beste schermen die op een gsm zat die verschil zien wordt al moeilijk. Ik merk nog niet bijzonder veel verschil tussen 720p en 1080p. Video's zien er op beide uitstekend uit, PDF's ook. Bij pdf lijkt wel héél klein beetje verschil; bij de HOX lijkt er wat vervaging langs de rand van de letters te zitten; bij de ONE is het haarscherp.
Maar dat is ingezoomd; bij normaal gebruik zie je het verschil niet (ik althans).
Dus of 1080p goed uit gaat pakken moet ik nog ervaren.

- Camera: deze heb ik nog niet uitgeprobeerd. Eerste indruk is dat het wel jammer is dat HTC hun typeringen (Geen effect, Vervorming, Vignet etc.) heeft weggehaald en alleen nog een screenshot/preview laat zien zonder die tekst.
Morgen maar 'ns wat vergelijkingsfoto's maken naast de ONE.

EDIT: oh, en ik lees net dat ik ook nog net onder de voorwaarden van de Media Link HD valt (welke was verlengd tot 16 mei). Leuk :9

EDIT #2: alleen handig dat juiste datum (een van voor 16 mei) wel op contract staat maar dat daar niets over een ONE staat. En op rekening (met een te late datum; vandaag) wel weer de ONE staat. Hoe ga ik dat oplossen :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 22-05-2013 20:59:11 ]
pi_126880862
Vandaag een hoesje gekocht, maar die maakt de telefoon veel te dik :( toch maar terugbrengen morgen en een andere bestellen. Iemand suggesties?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:36:58 #191
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126881704
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef Iemand91 het volgende:

EDIT #2: alleen handig dat juiste datum (een van voor 16 mei) wel op contract staat maar dat daar niets over een ONE staat. En op rekening (met een te late datum; vandaag) wel weer de ONE staat. Hoe ga ik dat oplossen :')
ik heb ook een factuur waar geen data opstaan waaruit blijkt dat ik gepreordert heb. Heb HTC gemaild hierover maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. :N
pi_126881915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Iemand91 het volgende:
*O*

[ afbeelding ]

Helaas nog niet schandalig veel min, sms en data ;( ...
Kan hij nog steeds Xbox spellen spelen of heb je dat nog niets getest?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_126882981
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag een hoesje gekocht, maar die maakt de telefoon veel te dik :( toch maar terugbrengen morgen en een andere bestellen. Iemand suggesties?
Kwam ik ook achter. ONE past niet in hoesje van de HOX. Nou ja; idd ook maar 'ns naar een nieuwe kijken.
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef blup het volgende:
ik heb ook een factuur waar geen data opstaan waaruit blijkt dat ik gepreordert heb. Heb HTC gemaild hierover maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. :N
Heb uiteindelijk maar 2 papieren samengevoegd (contract en rekening). Goede datums en ook 'HTC ONE' staat op 1. Hopelijk komt het goed zo.
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Kan hij nog steeds Xbox spellen spelen of heb je dat nog niets getest?
Dit?
Sorry, heb geen Xbox. :P
pi_126883090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kwam ik ook achter. ONE past niet in hoesje van de HOX. Nou ja; idd ook maar 'ns naar een nieuwe kijken.

[..]

Heb uiteindelijk maar 2 papieren samengevoegd (contract en rekening). Goede datums en ook 'HTC ONE' staat op 1. Hopelijk komt het goed zo.

[..]

Dit?
Sorry, heb geen Xbox. :P
Ik heb mijn eigen grap verpest, door niet duidelijker te zijn. ;(
http://tweakers.net/nieuw(...)we-xbox-one-aan.html
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_126892599
Ik kan de status van mijn bestelling zien,maar die maakt sinds gisteren half 3 geen vorderingen meer zeer irritant. Stuur dat ding verdomme gewoon op.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:37:55 #196
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126894435
Vodafone heeft haar actievoorwaarden gewijzigd :(. Toch maar besloten om de HTC One los te kopen en een sim only van Tele 2 te nemen. Voordeel is wel dat ik nu stuk goedkoper uit ben dan welk abonnement dan ook. Zo mijn HTC One ophalen voor ¤490 :D. En een simonly met 14MB/s 100 belminuten en 1.5 GB afsluiten voor ¤15 euro per maand.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126894503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vodafone heeft haar actievoorwaarden gewijzigd :(. Toch maar besloten om de HTC One los te kopen en een sim only van Tele 2 te nemen. Voordeel is wel dat ik nu stuk goedkoper uit ben dan welk abonnement dan ook. Zo mijn HTC One ophalen voor ¤490 :D. En een simonly met 14MB/s 100 belminuten en 1.5 GB afsluiten voor ¤15 euro per maand.
hoe heb je dit gedaan?
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:41:05 #198
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126894558
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hoe heb je dit gedaan?
Via Marktplaats gekocht (nieuw en gesealed met bon).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126894663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan de status van mijn bestelling zien,maar die maakt sinds gisteren half 3 geen vorderingen meer zeer irritant. Stuur dat ding verdomme gewoon op.
Ik ken dit gevoel nog precies van toen ik er nog op aan het wachten was.
pi_126894715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Via Marktplaats gekocht (nieuw en gesealed met bon).
Wel vervelend dat je dan de bon kapot moet maken om de doos te openen
pi_126894760
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik ken dit gevoel nog precies van toen ik er nog op aan het wachten was.
Morgen pas, krijg ik net te horen :r en morgen ben ik grotendeels niet thuis en moet ik vertrouwen op mijn huisgenoten. Dit weekend ben ik weg, dus ik MOET hem morgen krijgen :(
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:49:25 #202
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126894833
quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wel vervelend dat je dan de bon kapot moet maken om de doos te openen
Ik weet niet hoe jij je smartphone hebt gekregen maar een kassabon laat weinig aan de verbeelding over. Of je moet wel een hele aparte ervaring hebben meegemaakt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126894889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij je smartphone hebt gekregen maar een kassabon laat weinig aan de verbeelding over. Of je moet wel een hele aparte ervaring hebben meegemaakt.
Gelukkig snapte je mijn kutgrap niet.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:56:32 #204
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126895115
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gelukkig snapte je mijn kutgrap niet.
Jawel, het was dan ook als een sarcastisch reactie bedoeld.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126895581
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan je zien bij Instellingen -> Meer -> Verbruik.
Wtf! Ik gebruik Google music nooit. Het staat ook nooit aan. En toch heeft het deze maand 600MB aan data verbruikt...
pi_126895653
Morgen tussen 11 en 13 heeft deze boii zijn PRECIOUSSSSSS!!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126895693
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen tussen 11 en 13 heeft deze boii zijn PRECIOUSSSSSS!!
Of niet, er kan van alles gebeuren :P
pi_126895716
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef Santello het volgende:

[..]

Of niet, er kan van alles gebeuren :P
Hou op
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126895957
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Santello het volgende:

[..]

Wtf! Ik gebruik Google music nooit. Het staat ook nooit aan. En toch heeft het deze maand 600MB aan data verbruikt...
Nooit geopend ook? Kan zijn dat het al je muziek naar de cloud gestuurd heeft over 3G. Ik heb die app gedeactiveerd, dus kan hij ook niks doen.
pi_126896227
59,- onbeperkt bellen en niks bijbetalen, 2 jaar contract, nu begin ik hebberig te worden :D Wellicht het toestel even in de winkel bekijken, volgende week.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126897999
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Santello het volgende:

[..]

Wtf! Ik gebruik Google music nooit. Het staat ook nooit aan. En toch heeft het deze maand 600MB aan data verbruikt...
Hij update ook al die albumhoezen weet niet als dat ermee te maken heeft hoor?
pi_126901812
Ik heb mij eens verdiept in de nieuwe One en het ziet er niet verkeerd uit.
Rest mij nog twee vragen:

Hoe is het apparaat zijn hardware, Voelt het goedkoop aan of gewoon goed stevig en van goed materiaal?

Hoe is de batterij,iets dat ik heel belangrijk vind getuige het feit dat ik een hekel heb om na een stevig portie bellen een telefoon opnieuw te moeten opladen omdat de batterij zo snel leeg is. (iPhone)
pi_126903270
quote:
6s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij eens verdiept in de nieuwe One en het ziet er niet verkeerd uit.
Rest mij nog twee vragen:

Hoe is het apparaat zijn hardware, Voelt het goedkoop aan of gewoon goed stevig en van goed materiaal?

Hoe is de batterij,iets dat ik heel belangrijk vind getuige het feit dat ik een hekel heb om na een stevig portie bellen een telefoon opnieuw te moeten opladen omdat de batterij zo snel leeg is. (iPhone)
Voelt stevig aan, alleen de tril voelt raar.
Batterij doet het goed, kan er zo een hele dag mee doen terwijl ik hem veel gebruik! (Bel alleen niet super veel, dus kan ik niet veel over zeggen)
pi_126906495
quote:
Dankzij het succes van Samsung :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126906594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dankzij het succes van Samsung :r
:/

Ik wil gewoon een One.
pi_126906685
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

:/

Ik wil gewoon een One.
Samsung vreet alles op wat op zijn pad komt en andere Android merken maken totaal geen kans, omdat Samsung een zowat oneindig budget heeft voor marketing. Helaas is het overgrote deel van de bevolking daar gevoelig voor. Sony draait matig, HTC blijkbaar enorm slecht... waar de een slecht draait, draait de ander goed en dat is Samsung momenteel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126906763
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126906770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Samsung vreet alles op wat op zijn pad komt en andere Android merken maken totaal geen kans, omdat Samsung een zowat oneindig budget heeft voor marketing. Helaas is het overgrote deel van de bevolking daar gevoelig voor. Sony draait matig, HTC blijkbaar enorm slecht... waar de een slecht draait, draait de ander goed en dat is Samsung momenteel.
En toch blijven ze plastic poepdingetjes maken bij Samsung met AMOLED schermen.
pi_126906863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En toch blijven ze plastic poepdingetjes maken bij Samsung met AMOLED schermen.
Ja, varierend van 50 tot 700 euro, dus elke levensvorm kan er wel een aanschaffen. Samsung besteedt inmiddels meer geld aan marketing dan aan research en development.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126906878
quote:
Er is helemaal niks verdubbeld. :o Mochten ik willen, anders had ik er wel een nu.
  PR/Manusje van alles donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:58 #222
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126907239
Het schijnt dat er een medialink op mij ligt te wachten thuis. Heb m'n telefoon de 18e gekocht. :+
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126908845
Denk er aan om de Sony Xperia Z te nemen, het wachten duurt mij te lang..
pi_126909494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef Skillstorm het volgende:
Denk er aan om de Sony Xperia Z te nemen, het wachten duurt mij te lang..
Waar heb je hem besteld?
Bij KPN en consorten worden er deze week een hoop opgestuurd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126909709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld?
Bij KPN en consorten worden er deze week een hoop opgestuurd.
T-Mobile. (ik heb daar een abo dus kan niet anders)

Telefonisch= 3 weken levertijd
Filiaal in Alphen zelf= gereserveerd door veel mensen, ik sta als 6de in de rij. (vorige week waren 2 toestellen bezorgd, ik weet niet of er deze week wat bezorgd was.) Dus als ik aan de beurt ben bellen ze mij. (ik heb dus geen flauw idee wanneer)

Filiaal in Gouda= Wij kunnen je niet helpen hurrdurr.
pi_126909835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

T-Mobile. (ik heb daar een abo dus kan niet anders)

Telefonisch= 3 weken levertijd
Filiaal in Alphen zelf= gereserveerd door veel mensen, ik sta als 6de in de rij. (vorige week waren 2 toestellen bezorgd, ik weet niet of er deze week wat bezorgd was.) Dus als ik aan de beurt ben bellen ze mij. (ik heb dus geen flauw idee wanneer)

Filiaal in Gouda= Wij kunnen je niet helpen hurrdurr.
Van alle providers kies je hen :'(

Hehe, naja ik zou wachten als ik jou was. De Xperia Z is leuk, maar toch niet alles hoor
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126909918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Van alle providers kies je hen :'(

Hehe, naja ik zou wachten als ik jou was. De Xperia Z is leuk, maar toch niet alles hoor
Tja, ik wist niet dat het zo'n faal bedrijf was toen ik mijn abo afsloot.
pi_126910513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Van alle providers kies je hen :'(

Hehe, naja ik zou wachten als ik jou was. De Xperia Z is leuk, maar toch niet alles hoor
Je geeft me wel een goed idee, ik mocht ook mijn abo afzeggen eventueel.

Ik vraag me af of ik dan de rest moet afbetalen of niet...

Heb het gehad met ze, ik KAN niet eens iets telefonisch aanschaffen omdat de verkopers altijd ' bezig' zijn. Ik heb nooit met een verkoper kunnen praten.
pi_126910578
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je geeft me wel een goed idee, ik mocht ook bij abo afzeggen eventueel.

Ik vraag me af of ik dan de rest moet afbetalen of niet...

Heb het gehad met ze, ik KAN niet eens iets telefonisch aanschaffen omdat de verkopers altijd ' bezig' zijn. Ik heb nooit met een verkoper kunnen praten.
Probeer je abonnement te annuleren en ga bij een fatsoenlijk bedrijf, waar je wel duidelijkheid krijgt. T-mobile is sowieso van de "drie grote" de meest slechte.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126911033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Probeer je abonnement te annuleren en ga bij een fatsoenlijk bedrijf, waar je wel duidelijkheid krijgt. T-mobile is sowieso van de "drie grote" de meest slechte.
Uiteraard nemen ze niet op nu. ^O^ Zit al heel lang te wachten.
pi_126911081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Uiteraard nemen ze niet op nu. ^O^ Zit al heel lang te wachten.
Ze lezen mee.
pi_126911366
Oh, blijkbaar heb ik een Netwerkcase nodig om het te mogen ontbinden. |:(
pi_126911711
Nieuwe klacht ingevoerd. Nu mag ik weer weet ik veel hoelang wachten.
pi_126912261
Oh, dat is nieuw, heb nu al antwoord. Op 26 Juni eindigt mijn abonnement. _O_

Vraag me af of ik eerder kan overstappen naar een andere provider.

EDIT: Ik las 2013, maar er stond 2014.

Wtf..

[ Bericht 8% gewijzigd door Skillstorm op 23-05-2013 17:55:55 ]
pi_126914185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het schijnt dat er een medialink op mij ligt te wachten thuis. Heb m'n telefoon de 18e gekocht. :+
Wanneer "besteld"? (Ik heb mijn aanvraag voor de Link gisteravond de deur uitgedaan namelijk). :P
  PR/Manusje van alles donderdag 23 mei 2013 @ 18:50:33 #236
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126914512
zondag dacht ik. :9
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_126914556
Zijn er ook mensen die voor de zwarte versie gaan, of kiest eigenlijk iedereen zilver? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126915129
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er ook mensen die voor de zwarte versie gaan, of kiest eigenlijk iedereen zilver? :)
Morgenochtend wordt hier een zwarte afgeleverd ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:19:40 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126922274
Net opgehaald :). Nu ook bezitter van een HTC One.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  PR/Manusje van alles donderdag 23 mei 2013 @ 21:45:57 #240
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126924177
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net opgehaald :). Nu ook bezitter van een HTC One.
geen gaps of een scheef scherm?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:49:20 #241
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126924409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

geen gaps of een scheef scherm?
Nee, het heeft geen mankementen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_126928395
Vandaag de HTC One in het echt gespot en mee gespeeld.

Wat mij betreft is dit DE smartphone van nu.

Ze stonden naast elkaar. De Galaxy S4 is afgezaagd want is gewoon bijna hetzelfde als een S3.

Xperia Z vind ik gewoon "nothing special", het doet me niks, het is gewoon de zoveelste smartphone. Als je van strak en minimalistisch design houd zal dit je wel aanspreken.

Persoonlijke minpunten van de HTC: geen home knop zoals Samsung dat wel heeft, misschien wen je er wel aan? Maar wat mij betreft is de on/off knop linksboven echt een afknapper... Kijk rechtsboven snap ik wel, maar linksboven?

Overigens echt een pluim voor de build quality hoor, want het voelt echt wel net zo stevig aan als een Iphone 4 / 5.

Alleen ga ik hem niet bestellen want dan krijg ik een ander abbo (met slechtere voorwaarden/hogere prijzen). Ik ga mijn Galaxy S2 en Iphone 4 van mdv verkopen koop ik wel een One voor mezelf en een Iphone 5 voor haar via verlenging abbo. Maar dat kan pas over 2 maanden.

Maar zoals gezegd, de HTC One is echt een serieus goed en origineel bedacht toestel imho. Zo zou de Galaxy S4 eruit moeten zien.
pi_126940922
Klinkt steeds interessanter en meer uitnodigend al die eerste positieve ervaringen over de One.
Wat is zoal de laagste prijs zonder abonnement, en blijf alleen nieuwsgierig nog naar de praktijkervaringen van de batterij want daar heb ik nog weinig zekerheid over mee gekregen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 mei 2013 @ 11:13:45 #244
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126940979
600 of zo.. bij belcompany?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:20:18 #245
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126941177
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:42:12 #246
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_126941913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ afbeelding ]
Gruwelijk _O_

Ik zit al lang te twijfelen of ik ook de One moet kopen, maar vind het best prijzig.
pi_126941935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ afbeelding ]
*O*

Trouwens:

Gerucht: HTC werkt aan One met stock-Android
quote:
Volgens een gerucht werkt HTC in navolging van Samsung, dat een S4 met stock-Android gaat uitbrengen, aan een versie van de HTC One met enkel de standaard-Android-software. Het is onduidelijk of het apparaat in Nederland uitkomt.

Het gerucht over een versie van de HTC One met stock-Android werd naar buiten gebracht door Geek.com. Dat maakt het bericht betrouwbaar; eerder wist diezelfde website naar buiten te brengen dat Samsung een 'kale' versie van de Galaxy S4 zou gaan uitbrengen, nog voordat Google dat bevestigde tijdens zijn I/O-ontwikkelaarsconferentie in San Francisco.

Volgens de website kan de kale One al ergens in de komende twee weken worden aangekondigd. Het is nog niet duidelijk of de 'Google-versie' van de One ook naar Nederland en België komt. Aanvankelijk verschijnt het toestel volgens het gerucht enkel in de Verenigde Staten. Daarbij zou het toestel bijvoorbeeld via de Play Store kunnen worden verkocht. Van de stock-versie van de S4 is nog geen Europese release aangekondigd.

Een versie met stock-Android betekent dat software die door de maker van de telefoon is toegevoegd aan de standaard-Android-software, niet wordt meegeleverd. Een deel van de gebruikers verkiest die standaard-versie van Android boven de soms zware en trage software die fabrikanten toevoegen.
pi_126942333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ afbeelding ]
Toch ben ik blij dat ik hem in het zilver heb :P
pi_126943029
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Toch ben ik blij dat ik hem in het zilver heb :P
Dit! Had eerst zwart bestelt, maar achteraf geen spijt dat ik hem heb laten omzetten!
pi_126943204
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:42 schreef Kloktijd het volgende:

[..]

Gruwelijk _O_

Ik zit al lang te twijfelen of ik ook de One moet kopen, maar vind het best prijzig.
Ik zit met hetzelfde. Of ik ga voor een midrange Sony die voor mijn gebruik al ruim voldoende is, of ik zwicht voor m'n recente bezuinigingsdrang en het wordt toch een One :D Alleen overschrijd ik dan een beetje m'n principe om niet zo idioot veel aan een telefoon uit te geven :') Nog 2 maanden twijfel-tijd! Ik ben er ook nog niet uit of ik zilver of zwart nou mooier vind, echt heel moeilijk kiezen!
Too much is never enough!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:31:15 #251
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126943323
Lol, nee man de zwarte is veul mooier.
Alleen heb ik wel een tyfus hoefje gekocht, dus die ga ik omruilen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126943487
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, nee man de zwarte is veul mooier.
Alleen heb ik wel een tyfus hoefje gekocht, dus die ga ik omruilen.
Je weet wat een goed hoesje is! Waarom dan toch wat anders proberen? :P
pi_126943762
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, nee man de zwarte is veul mooier.
Alleen heb ik wel een tyfus hoefje gekocht, dus die ga ik omruilen.
Maar was 'ie nou al dat wachten waard?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:42:04 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126945554
Ik vind ook de zilvere vele malen mooier dan zwart. Maar ieder zo zijn voorkeur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:13:50 #255
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126954022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Slenger het volgende:

[..]

Je weet wat een goed hoesje is! Waarom dan toch wat anders proberen? :P
Weet ik ook niet ;( maar ik heb geen creditcard dus ik kan 'm nergens komen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar was 'ie nou al dat wachten waard?
Absoluut 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126954332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Weet ik ook niet ;( maar ik heb geen creditcard dus ik kan 'm nergens komen.

[..]

Absoluut 8-)
Nu ik hem een paar weken heb wordt het steeds meer een apparaat voor dagelijks gebruik, en ik moet zeggen dat het dan echt een hele fijne telefoon is _O_. Hij blijft gewoon retesnel en stabiel, echt heel fijn.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:19:33 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_126956435
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Nu ik hem een paar weken heb wordt het steeds meer een apparaat voor dagelijks gebruik
Uh.

Hoe de fuk gebruikte je hem eerst dan
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:21:32 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_126956504
Oe en eerste update. Iemand enig idee wat het inhoudt? Ik hoop vooral dat de zachtste geluidstand wat zachter is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126956505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Uh.

Hoe de fuk gebruikte je hem eerst dan
Als je hem net nieuw hebt pak je hem veel vaker en klooi je er veel meer mee. Na een paar weken kan je pas echt goed beoordelen hoe fijn de telefoon nou in het dagelijks gebruik is en welke functies nou wel en niet iets toevoegen.
pi_126956533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef speknek het volgende:
Oe en eerste update. Iemand enig idee wat het inhoudt? Ik hoop vooral dat de zachtste geluidstand wat zachter is.
Die is er al een tijdje. Camera wordt er beter van, geluidsniveau's zijn aangepast (hij kan schijnbaar minder hard).
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:23:29 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_126956570
Hmm vreemd dat ik hem pas vanmiddag kreeg dan.
Ja had hem nog iets zachter gewild, maar dit is wel een grote verbetering.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 mei 2013 @ 19:03:56 #262
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126958120
Woehoeee m'n One omgeruild. Nu eentje uit China ipv Taiwan. :9 geen gaps of scheef gemonteerd scherm.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:17:14 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_126958803
Ik heb een heel lichte gap. Je ziet het niet echt maar je voelt een richeltje aan de bovenkant. Het kan met niet genoeg boeien om hem terug te brengen (denk ook niet dat ze hem zouden ruilen om eerlijk te zijn).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 mei 2013 @ 19:53:34 #264
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126960209
Zo maar ff met mn medialink prutsen. :9
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:15:40 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_126961304
Geweldige smartphone.

[ Bericht 93% gewijzigd door MisterJ.Lo op 24-05-2013 20:22:51 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:20:53 #266
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126964784
Mijn eerste post vanaf mijn HTC One
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126977250
Jammer dat Chrome zo veel trager is dan de stock browser. Beter lost Google dat even op.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:03:16 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127002453
Chrome is inderdaad traag op de HTC One.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127008771
HTC is het ons trouwens wel makkelijk gemaakt voor het zoeken naar accesoires?
Alles wat je zoekt op 'HTC One' kom je haast op de One X uit :') ...
  zondag 26 mei 2013 @ 00:14:53 #270
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127008888
Bijna 18u middelmatig tot intensief gebruik en 21% batterij over *O*

Enorm tevreden so far :D wat een beest!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127011996
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
HTC is het ons trouwens wel makkelijk gemaakt voor het zoeken naar accesoires?
Alles wat je zoekt op 'HTC One' kom je haast op de One X uit :') ...
Als je m7 erbij zet dan? De meeste aanbieders (zowel ebay als bedrijven) gebruiken de productiecode om het duidelijker te maken.
pi_127017314
HTC One is deze week maar 561 euro los _O_ *O* *O*

http://www.saturn.nl/mcs/(...)5538.html?langId=-11
pi_127019723
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef Slenger het volgende:
Als je m7 erbij zet dan? De meeste aanbieders (zowel ebay als bedrijven) gebruiken de productiecode om het duidelijker te maken.
Ja, dat heb ik ook geprobeerd. Vandaag nog maar 'ns wat rondkijken.
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:02 schreef alwaysonhold het volgende:
HTC One is deze week maar 561 euro los _O_ *O* *O*

http://www.saturn.nl/mcs/(...)5538.html?langId=-11
Ik wou 'm ook al linken inderdaad. Erg goede prijs (ruim ¤85 goedkoper dan rest van Pricewatch).
Het is dat ik 'm al heb i.c.m. abonnement, maar had ik 'm los gekocht dan het ik 'm nu daar gekocht.
pi_127019749
Waarom zou je hem los kopen?
Bij een abo is het toch veel aantrekkelijker?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_127019871
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef -J-D- het volgende:
Waarom zou je hem los kopen?
Bij een abo is het toch veel aantrekkelijker?
Lang niet altijd.

Koop 'm los (à ¤561) met een sim-only (zo'n ¤13 p/maand bij Simyo) en dan heb je voor 2 jaar ¤873 alles.
Als je niet aan lease doet krijg je niet snel (lees: niet) een dergelijk abonnement (zo'n 100min/sms en 1GB data) voor dat geld.

Het is dat ik 'm nu een enorm goed en goedkoop abonnement heb maar anders was ik deze week naar Saturn gegaan.
Voor de mensen die 'm ook los willen; bestel 'm zo snel mogelijk, want ik gok dat de vraag groot is.
pi_127019966
Dan ga ik maar even wat rekenwerk doen. Mag begin juli verlengen bij Vodafone.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:57:50 #277
123170 alors
zlata1234
pi_127023738
Als ik via de site verlenging bij Vodafone wil, kan ik alleen maar kiezen uit RED abonnementen vanaf 44 euro pm :')

edit: oh wacht via een omweg kan het wel, eerst red kiezen en dan daarna je abonnement aanpassen, beetje omslachtig hoor :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_127023853
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef -J-D- het volgende:
Waarom zou je hem los kopen?
Bij een abo is het toch veel aantrekkelijker?
Dat dacht ik ook, maar hangt ook af van je belminuten natuurlijk. En het voorbeeld van Iemand91 snap ik, maar ik ga niet uit het niets 561 euro ophoesten, laat staan dat als ik een abo van 59,- eur neem bij Vodafone, dan kan ik onbeperkt bellen. Ik heb redelijke hoge telefoonrekeningen, dus voor loont dat echt onwijs goed _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  PR/Manusje van alles zondag 26 mei 2013 @ 15:03:33 #279
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127023953
Heb m los gekocht. En een simonly bij Hi voor 21 euro per maand. 2 gb data. onbeperkt naar hi-nummers bellen. (vriendin zit ook bij hi). Gratis spotify en hotspots.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 26 mei 2013 @ 15:21:45 #280
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127024746
Heb de HTC One ook los gekocht maar dan voor ¤490 :). Nu nog wachten tot Tele 2 nummerbehoud goedkeurt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 26 mei 2013 @ 20:56:28 #281
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127040352
Sluiten jullie altijd jullie apps af, of laten jullie t meestal gewoon lopen?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 26 mei 2013 @ 21:04:51 #282
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_127041010
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sluiten jullie altijd jullie apps af, of laten jullie t meestal gewoon lopen?
Altijd gewoon lopen. Geen reden om ze af te sluiten eigenlijk.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:09:33 #283
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127041339
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Altijd gewoon lopen. Geen reden om ze af te sluiten eigenlijk.
ik weet niet hoe het de batterij en het werkgeheugen beinvloedt als ik ze open laat staan. Iemand?
Of is t mss zelfs beter om alles open te laten staan zodat bepaalde apps niet 5x op een dag geopend hoeven te worden?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 26 mei 2013 @ 21:21:50 #284
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_127042204
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het de batterij en het werkgeheugen beinvloedt als ik ze open laat staan. Iemand?
Of is t mss zelfs beter om alles open te laten staan zodat bepaalde apps niet 5x op een dag geopend hoeven te worden?
Hij heeft 2gb werkgeheugen, en Android is heel goed in staat het geheugen zelf te beheren. Als jij opeens meer geheugen nodig hebt dan vrij is, wordt automatisch het minst relevante programma uit het geheugen gehaald.

Verder doet Facebook of Whatsapp oid niks als ze nog op de achtergrond aanstaan, en dit kost dus ook geen batterij.
pi_127043953
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Verder doet Facebook of Whatsapp oid niks als ze nog op de achtergrond aanstaan, en dit kost dus ook geen batterij.
Volgens mij doen ze wel degelijk 'iets'; anders zou je immers geen notificaties kunnen krijgen als je in een andere app bezig bent.

Het zal niet veel batterij kosten, though, maar er is wel degelijk iets aan de gang ;)

Ik gebruik overigens Greenify en Seeder om achtergrondprocessen wel een beetje in de hand te houden, maar daar heb je roottoegang voor nodig (en Seeder is een betaalde app).
  zondag 26 mei 2013 @ 22:13:42 #286
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127045723
Ik merkte namelijk dat na een dag intensief gebruik mijn quadrant benchmark test niet op die geile 12.000+ meer uit kwam, maar "slechts" 8900. Nadat ik de telefoon opnieuw opstartte haalde hij weer 12.500 :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127047906
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merkte namelijk dat na een dag intensief gebruik mijn quadrant benchmark test niet op die geile 12.000+ meer uit kwam, maar "slechts" 8900. Nadat ik de telefoon opnieuw opstartte haalde hij weer 12.500 :P
Tuurlijk wel vervelend dan dat je tijdens de gehele reboot een slappe had
  zondag 26 mei 2013 @ 23:01:13 #288
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_127048248
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze wel degelijk 'iets'; anders zou je immers geen notificaties kunnen krijgen als je in een andere app bezig bent.
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij komen al die notificaties via dit binnen:
http://developer.android.com/google/gcm/index.html
  zondag 26 mei 2013 @ 23:05:58 #289
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127048499
quote:
3s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel vervelend dan dat je tijdens de gehele reboot een slappe had
Ja, zielig he :'(

OT: nu een paar dagen in gebruik, intussen helemaal gepersonaliseerd, geweldig ding _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 26 mei 2013 @ 23:23:08 #290
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_127049391
Wat wel vervelend is, is dat bij de TV-app ineens alle reguliere zenders verdwenen zijn. Bij Ziggo mist kanaal 1 t/m 10 en bij UPC begint hij pas bij kanaal 101, terwijl hij ze hiervoor probleemloos allemaal herkende.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:48:01 #291
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127050602
viel me ook al op
pi_127053677
Ik gebruik nog steeds een afstandsbediening :s) (wat een mooi woord trouwens, afstands-bediening! We bedoelen al gauw dat ding van de TV, maar het kan in feite van alles zijn :D )
  maandag 27 mei 2013 @ 08:20:49 #293
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127055976
Vreemd wifi valt spontaan soms uit op mijn HTC One, vandaag nog even naar de Phonehouse gaan, aangezien het nog omgeruild kan worden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127056006
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreemd wifi valt spontaan soms uit op mijn HTC One, vandaag nog even naar de Phonehouse gaan, aangezien het nog omgeruild kan worden.
Heb je 'beste WiFi-prestaties' aanstaan?
  maandag 27 mei 2013 @ 08:29:01 #295
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127056062
quote:
5s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Heb je 'beste WiFi-prestaties' aanstaan?
Ja, die staat aan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127056343
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja, die staat aan.
Hmm, vervelend dan. Ik had in het begin ook problemen met m'n WiFi, maar dat bleek achteraf te komen door de teruggeplaatste Google-backup.
pi_127057273
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet, volgens mij komen al die notificaties via dit binnen:
http://developer.android.com/google/gcm/index.html
Daar zit inderdaad wat in ;)
pi_127064132
quote:
Er is een tijd geweest dat we de HTC HD2 maar een belachelijk grote telefoon vonden. Inmiddels is daar de HTC One die flink groter is maar toch blijkbaar niet groot genoeg is. Althans, als deze geruchten over een grotere HTC T6 kloppen.

De HTC One beschikt over één van de beste, zo niet het beste, scherm wat je vandaag de dag in een telefoon kunt hebben. Toch is het toestel niet kleiner dan bijvoorbeeld de Galaxy S4 die over een 5 inch scherm beschikt. En dat terwijl het scherm van de HTC One 0,3 inch kleiner is. Het is maar waar je je druk om kunt maken, maar omdat ze bij HTC niets aan het toeval willen overlaten komt er toch een grotere phablet-versie van de One. Hoe groot het scherm van deze 'T6' moet zijn is nog onbekend, maar het is veilig aan te nemen dat dit ergens tussen de 5 en 6 inch is.
Nog groter?
  PR/Manusje van alles maandag 27 mei 2013 @ 14:26:14 #299
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127065457
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:49 schreef Slenger het volgende:

[..]

Nog groter?
de One is niet erg groot, als je hem vergelijkt met een Note 1 of 2. :P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 27 mei 2013 @ 14:53:58 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127066357
Nieuwe HTC Ons meegekregen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127070230
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe HTC Ons meegekregen :).
Wat was het probleem exact met wifi? Heb soms (1x in de week maximaal) ook dat hij na een paar uur de wifi verbinding kwijt raakt. Maar als ik de telefoon dan unlock dan werkt hij direct weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')