Gelul! Ze hebben nooit zulke telefoons als leentoestellen. Echt, heb jij ooit wel een leentoestel gehad?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Toen lease pas bestond was het inderdaad zo dat je een cheap ass leentoestel kreeg. Nu is het bij KPN en Telfort zo dat je een vergelijkbaar toestel krijgt, die ongeveer dezelfde mogelijkheden biedt.
Vriend, het is m'n werkquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelul! Ze hebben nooit zulke telefoons als leentoestellen. Echt, heb jij ooit wel een leentoestel gehad?
Vandaar dat iedereen alles verkeerd ziet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vriend, het is m'n werkMaar je mag best blijven denken dat je het beter weet hoor
Bij een iPhone krijg je altijd een andere iPhone als leentoestel. En als je een note 2 kapot hebt krijg je misschien geen andere note 2, maar wel een goed android toestel waar je in principe hetzelfde mee kunt. Je krijgt geen cheap ass nokia waar je niet mee kunt internetten.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen alles verkeerd ziet.Hoeveel iphones zitten er in de bak met leentoestellen? en S3's en Note's?
Wil je dat dan ook vertellen aan Hi Lijnbaan die me een nokia gaf zonder internetmogelijkheden en slechts T9 met een batterij die wiebelde waardoor de telefoon elke keer uitviel? Als vervanging voor mijn vetcoole smartphone. Dat is denk ik anderhalf jaar terug, toen was dit allang ingevoerd. Vandaag hoorde ik nog van iemand die een HTC OneX had en problemen had en daarvoor een Samsung Galaxy Mini 1st gen kreeg. Ja dag, echt niet dat het zo isquote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vriend, het is m'n werkMaar je mag best blijven denken dat je het beter weet hoor
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik zei dat dat inderdaad zo was toen Lease pas werd geïntroduceert (wat jij dus zegt, ruim een jaar geleden)quote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wil je dat dan ook vertellen aan Hi Lijnbaan die me een nokia gaf zonder internetmogelijkheden en slechts T9 met een batterij die wiebelde waardoor de telefoon elke keer uitviel? Dat is denk ik anderhalf jaar terug, toen was dit allang ingevoerd. Vandaag hoorde ik nog van iemand die een HTC OneX had en problemen had en daarvoor een Samsung Galaxy Mini 1st gen kreeg. Ja dag, echt niet dat het zo is
Wat fiets zegt dus
Afaik was het al langer zo, en toen zeiden ze ook al dat ik een vergelijkbaar toestel kreeg, daar was ik zelfs voor verzekerd, en toen kreeg ik dat baggerding voor een paar weken. Ik was echt pissig (Ik betaalde nb elke maand voor een verzekering die me een vergelijkbaar toestel garandeerde), maar ja, 'er was nou eenmaal niks anders'.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik zei dat dat inderdaad zo was toen Lease pas werd geïntroduceert (wat jij dus zegt, ruim een jaar geleden)tegenwoordig (vanaf oktober als ik me niet vergis) is dit omgegooid naar het systeem waar ik op doel.
iets waar je hetzelfde mee kunt is niet vergelijkbaar natuurlijk. Ik snap best dat ze niet 100 note's of S3's op de plank hebben liggen maar claim dan niet dat je altijd een vergelijkbaar toestel krijgt. Dan verwacht ik ook echt een vergelijkbaar toestel.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij een iPhone krijg je altijd een andere iPhone als leentoestel. En als je een note 2 kapot hebt krijg je misschien geen andere note 2, maar wel een goed android toestel waar je in principe hetzelfde mee kunt. Je krijgt geen cheap ass nokia waar je niet mee kunt internetten.
Degene die in DIE periode zei dat je iets vergelijkbaars kreeg heeft dan inderdaad gelogen, want dat was toen niet zo. Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Afaik was het al langer zo, en toen zeiden ze ook al dat ik een vergelijkbaar toestel kreeg, daar was ik zelfs voor verzekerd, en toen kreeg ik dat baggerding voor een paar weken. Ik was echt pissig, maar ja, 'er was nou eenmaal niks anders'.
Iets waar je hetzelfde mee kunt vind ik toch aardig vergelijkbaar hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iets waar je hetzelfde mee kunt is niet vergelijkbaar natuurlijk. Ik snap best dat ze niet 100 note's of S3's op de plank hebben liggen maar claim dan niet dat je altijd een vergelijkbaar toestel krijgt. Dan verwacht ik ook echt een vergelijkbaar toestel.
Ja want een iphone 5 en een * willekeurige telefoon * zijn vergelijkbaar want ze kunnen beide bellen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Degene die in DIE periode zei dat je iets vergelijkbaars kreeg heeft dan inderdaad gelogen, want dat was toen niet zo. Tegenwoordig wel.
[..]
Iets waar je hetzelfde mee kunt vind ik toch aardig vergelijkbaar hoorMaargoed, als jij alles dusdanig kapot wil relativeren tot jij je gelijk krijgt, dan krijg je bij deze van mij helemaal gelijk
Ik zie geen reden tot overstappen tenzij je abo net verloopt. Ik had een Desire S en zag geen reden tot overstappenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een HTC One SV. Waarom moet ik overstappen?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja want een iphone 5 en een * willekeurige telefoon * zijn vergelijkbaar want ze kunnen beide bellen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde als een fiets krijgen wanneer je je auto inlevert bij de garage. 'Ja, deze heeft ook wielen'.
Bij Hi noemen ze het krijgen van een leentoestel als groot voordeel van het leasen. Daar moet je dus ook gewoon voor betalen en als je er dan gebruik van moet maken krijg je afgedankte troep in je klauwen gedrukt.
Omdat ik het zegquote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.quote:
Durf ik niet te zeggen. Laatst kwam een klant naar me toe die een Galaxy s2 kreeg als leentoestel van haar kapotte Galaxy s3 en dat ze daar tevreden mee was qua service.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Slenger het volgende:
@Neo-Mullen Waarom kreeg een kameraad van mij eind januari nog een Galaxy Ace ter vervanging van zijn HOX? En zeggen ze bij de HI in Emmen dat ze geen gelijkwaardige toestellen hebben, maar toestellen die al verouderd zijn?
Goh waarom reageer je dan niet op mijn commentaarquote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.
Waarom moet ik daar op reageren dan. Jij werpt geen vragen op.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Goh waarom reageer je dan niet op mijn commentaarals dit jouw strategie is om advies te vragen kom je ook niet ver.
Als je het niet zelf kan bedenken, moet je niet overstappenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef IBAZ het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Maar maak anders een topic hierover aan ofzo. Als ik het goed heb is dit nog steeds het HTC ONE topic.
issie 1A dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef JohnB52 het volgende:
Gratis tip:
De lader van je TomTom kun je ook gebruiken om je HO op te laden!
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dit is niet overtuigend. Als dit je strategie is om je visie te etaleren, kom je niet ver. Volgende commentaar is welkom.
Herkent ie nietquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zit in het aan/uit-gedeelte toch? Kan zijn dat je die specifieke knop moet instellen.
T-Mobile shop kan andere prijzen hanteren dan de webshop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.
Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
Nee, ik geef gewoon op denk ik, echt het zit mij tot hier met T-mobile, ik doe er alles aan en het duurt of te lang of ze willen/kunnen het niet verkopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?
Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).
Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad
Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Godver de godver de klote tering.
Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen.![]()
Ja en die attitude waar die het mee deed.![]()
Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.
Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
Jep, heb er ook een brief over verzonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).
Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad
Telfort overigens ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |