abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126467696
Erg jammer, blijken ze de One niet op voorraad te hebben in het filiaal.

Nou goed, T-mobile gebeld, en het blijkt dat ze in andere plaatsen wel de One op voorraad hebben.

Ik ga daar wel heen rijden, ik moet en zal dat ding hebben vandaag. :(
pi_126469651
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.

Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:42:09 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_126470192
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zit in het aan/uit-gedeelte toch? Kan zijn dat je die specifieke knop moet instellen.
Herkent ie niet ;(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126481097
Godver de godver de klote tering.

Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen. :r

Ja en die attitude waar die het mee deed. :r

Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.

Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
pi_126482813
Ik heb de HTC One nu 3 dagen, erg mooie telefoon qua design. Het viel me ook meteen op hoe mooi het scherm is. Hoe de telefoon foto's maakt in het donker stond ik echt van te kijken. Nu nog even verder rotzooien ermee _O_
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:57:33 #36
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126483988
Ik krijg deze/volgende week een T-mobile Branded HTC One. Kan ik die branded software eraf halen zonder 'm te rooten?
pi_126489788
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
pi_126489862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.

Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
T-Mobile shop kan andere prijzen hanteren dan de webshop.

Heb ik ook meegemaakt.
pi_126490176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).

Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:23:40 #40
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_126490585
als je een t-black hebt besteld is ie branded.
heb je hem via studentmobiel SandraJ?, zo ja hoe weet je dat jij hem krijgt deze of volgende week?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_126490975
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?

Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
pi_126494296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?

Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
Nee, ik geef gewoon op denk ik, echt het zit mij tot hier met T-mobile, ik doe er alles aan en het duurt of te lang of ze willen/kunnen het niet verkopen.

Het slaat ook nergens op omdat ze best iets in het systeem kunnen invoeren, die gasten in Gouda waren gewoon lui. (telefonisch en hier in Alphen kunnen ze wel dingen invoeren) Ik heb er simpelweg een klachtenbrief over geschreven.
pi_126498749
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).

Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
pi_126503450
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.
pi_126505153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Godver de godver de klote tering.

Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen. :r

Ja en die attitude waar die het mee deed. :r

Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.

Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126505720
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Jep, heb er ook een brief over verzonden.
pi_126506126
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
pi_126506597
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
Telfort overigens ook niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126506730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Telfort overigens ook niet.
Ook KPN
pi_126507126
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ook KPN
Uiteraard, maar niet iedereen weet dat ;)

OT: hoop binnen 2 weken mijn beauty te kunnen bestellen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126509877
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.
Staat geen software op van T-Mobile bij mij.
pi_126510003
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.

Komt het door de player? Iemand een aanrader?
pi_126519650
Ik zit een beetje prijzen te vergelijken van abbo's, heeft iemand hier misschien ervaring met de One bestellen bij Studentmobiel?
Als ik daar bijvoorbeeld een T-mobile abbo selecteer met 1GB en 150 minuten, moet ik 65 voor het toestel betalen. Als ik het zelfde abbo selecter, maar dan via de website, dan moet ik 180 bij betalen voor het toestel. Best een aardig verschil vond ik zo.
pi_126520125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.

MKV laggde bij mij ook in de eigen speler en met MX. BSPlayer deed dit wel goed. VLC zou ej ook nog kunnen proberen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:20:43 #56
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126520230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:

Dat is knap, want lag heeft met je internetverbinding te maken. Waar jij last van hebt, zijn slowdowns.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:06:18 #57
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126531577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je een t-black hebt besteld is ie branded.
heb je hem via studentmobiel SandraJ?, zo ja hoe weet je dat jij hem krijgt deze of volgende week?
Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.

Maar goed, ik wil de branded software er sowieso af gaan halen dus als iemand tips heeft..
pi_126533176
Ik heb een T-silver maar ik heb geen app's van T-mobile, mogelijk komt dit met een update nog maar nu geen last van!
pi_126533194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.

Maar goed, ik wil de branded software er sowieso af gaan halen dus als iemand tips heeft..
Ik kan wel voorspellen dat dat niet gaat lukken zonder te rooten. Wat ik meen me te herinneren gaat het zelfs met rooten moeilijk en kun je de apps eigenlijk alleen hiden waardoor je ze niet ziet maar er nog wel op staan.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:46:24 #60
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_126533260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Slenger het volgende:
Ik heb een T-silver maar ik heb geen app's van T-mobile, mogelijk komt dit met een update nog maar nu geen last van!
Als je 'm al hebt (en je hebt geen t-mobile logo in beeld bij het opstarten) dan heb je geluk. Bij de eerste leveringen mochten de tussenhandelaren zoals gsmwijzer de non-branded leveren omdat er zo weinig waren. Nu de levering op gang komt moeten ze eerst alles laten "branden".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')