Herkent ie nietquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zit in het aan/uit-gedeelte toch? Kan zijn dat je die specifieke knop moet instellen.
T-Mobile shop kan andere prijzen hanteren dan de webshop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, 120 euro kost het om bij te betalen terwijl op de site 50 staat met een 50 euro p/m abo. Zitten fouten in de site... heb ik wel hoor, maar dat is ook onverwachts. Ik ga straks naar Gouda.
Het universum wil gewoon niet dat ik een One bemachtig.
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe weet je dat ie brandend is? Je hebt m nog niet...
Nee, ik geef gewoon op denk ik, echt het zit mij tot hier met T-mobile, ik doe er alles aan en het duurt of te lang of ze willen/kunnen het niet verkopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
@ Skillstorm: het wil niet echt lukken of wel?
Morgen maar eens Vodafone en/of KPN bellen hoe het nou zit met m'n nummerbehoud. Staat nog steeds dat VF goedkeuring van KPN moet ontvangen terwijl ik het vorige week woensdag (weliswaar tijdens dat gekkenhuis van die actie) heb aangevraagd. Dat hoeft nooit zo lang te duren.
Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).
Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad
Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die van mij is niet branded, en mn oude S3 ook niet.
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Godver de godver de klote tering.
Kom ik daar aan na lang lang zoeken in de regen in Gouda: Ja, het systeem is veranderd gister en alles is overhoop gehaald ik kan niet een early renewal aanvragen.![]()
Ja en die attitude waar die het mee deed.![]()
Ik hoef dat shitding niet meer, wat een diarree om even een toestel aan te willen schaffen godverdetyfus wat een amateurs bij T-mobile.
Een gigantische klachtenbrief is wel op orde.
Jep, heb er ook een brief over verzonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet hoe T-mobile werkt, maar als een klant met deze klacht naar mij toe zou komen zou ik duidelijk een klacht aanmaken voor het systeem en een coulance aanvragen. Vaak krijg je die dan toegekend. Dit is natuurlijk behoorlijk schandalig.
Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke telefoon behalve de iPhone heeft provider bloatware erop zitten. Mijn Gnote vorig jaar in september ook, hoewel simlockvrij (gebruik 'm gewoon met een Vodafone kaartje).
Daar doe je niets aan tenzij je 'm gaat rooten inderdaad
Telfort overigens ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet, KPN/Hi doet dit niet.
Uiteraard, maar niet iedereen weet datquote:
Staat geen software op van T-Mobile bij mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik bedoel niet branded als in dat er een T-Mobile logo op staat; dat wordt hier inmiddels niet meer gedaan. Ik heb het over software/bloatware van de provider die er op staat.
MKV laggde bij mij ook in de eigen speler en met MX. BSPlayer deed dit wel goed. VLC zou ej ook nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.
Komt het door de player? Iemand een aanrader?
Dat is knap, want lag heeft met je internetverbinding te maken. Waar jij last van hebt, zijn slowdowns.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Santello het volgende:
Vandaag heb ik een HD filmpje willen afspelen op MX player. Er was sprake van duidelijke lag, ondanks dat ik alle applicaties die op de achtergrond aan stonden uit hebt gezet.
Komt het door de player? Iemand een aanrader?
Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je een t-black hebt besteld is ie branded.
heb je hem via studentmobiel SandraJ?, zo ja hoe weet je dat jij hem krijgt deze of volgende week?
Ik kan wel voorspellen dat dat niet gaat lukken zonder te rooten. Wat ik meen me te herinneren gaat het zelfs met rooten moeilijk en kun je de apps eigenlijk alleen hiden waardoor je ze niet ziet maar er nog wel op staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Ik heb een T silver besteld. Je kan bij gsmwijzer ook geen normale bestellen als je een t-mobile abo neemt. Ze hebben me verteld dat ze vrijwel zeker verwacht dat begin volgende week mijn telefoon bij de levering zit, gebaseerd op hoe de leveringen nu lopen.
Maar goed, ik wil de branded software er sowieso af gaan halen dus als iemand tips heeft..
Als je 'm al hebt (en je hebt geen t-mobile logo in beeld bij het opstarten) dan heb je geluk. Bij de eerste leveringen mochten de tussenhandelaren zoals gsmwijzer de non-branded leveren omdat er zo weinig waren. Nu de levering op gang komt moeten ze eerst alles laten "branden".quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Slenger het volgende:
Ik heb een T-silver maar ik heb geen app's van T-mobile, mogelijk komt dit met een update nog maar nu geen last van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |