abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 mei 2013 @ 23:10:02 #251
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126412451
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Hi:

[..]

Maar achteraf dus wel gewoon smerig veel bijbetalen. :D
Is dat bij een niet-lease provider anders? Daar betaal je ook "smerig" veel bij, maar dan op de eerste dag.
Het nadeel van die providers is dat je je telefoon altijd MOET kopen, je hebt geen keuze. Bij Hi of KPN kun je ervoor kiezen om je telefoon terug te geven en dan hoef je dus niet 'smerig' veel bij te betalen.

Kortom, je krijgt dankzij lease een extra keuze.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126418560
Toen ik mijn huidige abbo nam heb ik niets voor mijn toestel bijbetaald :P
Ik zie lease ook niet zo zitten. Je betaalt per maand alsnog een vrij hoog bedrag voor je toestel (bij Hi: 21 euro per maand bij een 2-jarig abbo voor alleen het toestel) en dan achteraf nog de "restwaarde", terwijl het lijkt alsnog niemand antwoord wil geven wat die restwaarde precies is.

Dus ik twijfel nog even door :+
pi_126422598
Toen jij je huidige abonnement nam, was zeker 1 of 2 jaar geleden?

Tijden zijn veranderd, dus bijna altijd bijbetalen.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:32:29 #254
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126422988
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 07:22 schreef Miezziej het volgende:
Toen ik mijn huidige abbo nam heb ik niets voor mijn toestel bijbetaald :P
Ik zie lease ook niet zo zitten. Je betaalt per maand alsnog een vrij hoog bedrag voor je toestel (bij Hi: 21 euro per maand bij een 2-jarig abbo voor alleen het toestel) en dan achteraf nog de "restwaarde", terwijl het lijkt alsnog niemand antwoord wil geven wat die restwaarde precies is.

Dus ik twijfel nog even door :+
Nouja, bij Hi weet je dus idd precies wat je voor je telefoon betaalt, terwijl dit bij de niet-lease providers dus niet duidelijk is. Waarschijnlijk zal de prijs daar minimaal hetzelfde zijn. Bovendien moet je daar vooraf bijbetalen, of heb je een hoog maandtarief.

En ik zeg dit trouwens alleen om misverstanden de wereld uit te helpen, want die zijn er kennelijk nogal veel. ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126424430
Bij hi weet je dus niet wat je voor je telefoon betaalt achteraf, als je m over wilt nemen.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:17:39 #256
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126424495
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef JohnB52 het volgende:
Bij hi weet je dus niet wat je voor je telefoon betaalt achteraf, als je m over wilt nemen.
+- 15% na 2 jaar, +- 35% na 1 jaar.

"JAA MAAR DAT IS TOCH NIET PRECIES :'( !!!"

Oke, je hebt gelijk :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126424997
Voor n iPhone zal dat veel hogerliggen
  maandag 13 mei 2013 @ 12:37:27 #258
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126425147
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef JohnB52 het volgende:
Voor n iPhone zal dat veel hogerliggen
Wat is nou het grote probleem?
Is het dat je niet weet wat je moet betalen achteraf? Nou je wordt niet gedwongen om het toestel over te nemen. Je kan ook niet akkoord gaan en hem inleveren.
En daarnaast weet je ook niet wat je voor je telefoon betaalt bij niet-lease providers. Bij een abonnement van 50 euro betaal je misschien wel 30 euro voor die telefoon, maar dat zul je dus nooit weten. Waarom hoor ik daar niemand over? Juist, omdat dat al jaren zo werkt en het daarom geaccepteerd lijkt te worden.
Lease is nieuw en duidt daarom op weerstand. Ja, je hebt niet altijd 100% zekerheid, maar dat heb je bij geen enkele provider, zoals hierboven genoemd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126425679
YEAH, ik kan een nieuw toestel gaan halen. :D
pi_126425766
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef JohnB52 het volgende:
Voor n iPhone zal dat veel hogerliggen
Klopt, +/- 20% na twee jaar geloof ik.
pi_126425921
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo :') ? Vandaag zijn de eerste modellen aan de filialen uitgeleverd.
Net contact gehad met de helpdesk.
Verwachten hem niet voor einde van de maand.
Zelf maar een erg kleine kans dat ze hem dan hebben.

:W HTC One.
Ik verleng wel een jaar met een sim only.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_126426322
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is nou het grote probleem?
Is het dat je niet weet wat je moet betalen achteraf? Nou je wordt niet gedwongen om het toestel over te nemen. Je kan ook niet akkoord gaan en hem inleveren.
En daarnaast weet je ook niet wat je voor je telefoon betaalt bij niet-lease providers. Bij een abonnement van 50 euro betaal je misschien wel 30 euro voor die telefoon, maar dat zul je dus nooit weten. Waarom hoor ik daar niemand over? Juist, omdat dat al jaren zo werkt en het daarom geaccepteerd lijkt te worden.
Lease is nieuw en duidt daarom op weerstand. Ja, je hebt niet altijd 100% zekerheid, maar dat heb je bij geen enkele provider, zoals hierboven genoemd.
Geen probleem, maar voor degene die niet verder lezen dan hi.nl en denken oh, n iPhone 5 en na n jaar nog maar 35% betalen die komen bedrogen uit
pi_126426352
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt, +/- 20% na twee jaar geloof ik.
Hoe kan je dat weten? De lease constructie is er net krap 1 jaar...
pi_126426381
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hoe kan je dat weten? De lease constructie is er net krap 1 jaar...
Nee hoor, al veel langer. En dat is de vuistregel, net als die 35% bij 1 jaar en 15% na twee jaar bij gewone telefoons.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:15:25 #265
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126426406
Als je voor een iPhone kiest ben je sowieso geen helder licht :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126426700
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee hoor, al veel langer. En dat is de vuistregel, net als die 35% bij 1 jaar en 15% na twee jaar bij gewone telefoons.
Je hebt gelijk, vanaf 12 maart.

Kan ik ergens teruglezen wat andere mensen moesten betalen voor bijvoorbeeld hun S3?
pi_126426717
  maandag 13 mei 2013 @ 13:33:06 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_126427054
Haha, ik moet hem ook nog minstens 300 keer per dag uit m'n zak halen om even naar het scherm te staren.

Hoe bevalt Android zo ver?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126427698
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:20 schreef JohnB52 het volgende:
Toen jij je huidige abonnement nam, was zeker 1 of 2 jaar geleden?

Tijden zijn veranderd, dus bijna altijd bijbetalen.
2,5 jaar ongeveer idd :P haha
Een vriend van mij hoefde trouwens niet bij te betalen voor zijn One (verlenging bij t-mobile), dus ben wel een beetje jaloers... :+

Een halfjaar geleden kon ik verlengen, of "trouwe klanten" korting aanzetten (Hi), dus had dat maar gedaan omdat ik nog niet wist welk toestel ik wilde en of ik wel lease wilde. Toen beetje rond zitten neuzen op de Facebook pagina van Hi (tip: doe het niet :+) en daar véél klachten over toestellease. Bijvoorbeeld telefoon kapot, kreeg wel een leentoestel maar een verouderde/goedkope, en het duurde ook al tig weken voor diegene zijn oude toestel terugkreeg (daar ging de klacht meer over geloof ik) Er was ook iets met een meisje waarvan haar telefoon gestolen was en die toen te horen kreeg dat ze over 2 jaar het restbedrag mocht betalen omdat ze haar telefoon dus niet kon inleveren :')
Werd er maar depressief van. Hoe zulke zaken verder zijn afgewikkeld weet ik trouwens niet, mensen op FB komen natuurlijk alleen maar hun beklag doen en dat snap ik ook wel :P Dus als ik goede "reviews" wil, moet je natuurlijk niet daar kijken.. Maar goed.

Ik vind minimaal 40 per maand gewoon veel :@ Maar wil wel de one :9
Even kijken hoeveel mijn vakantiegeld is en dan maak ik mijn beslissing wel :')
  maandag 13 mei 2013 @ 13:58:29 #270
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126427824
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Miezziej het volgende:

[..]

2,5 jaar ongeveer idd :P haha
Een vriend van mij hoefde trouwens niet bij te betalen voor zijn One (verlenging bij t-mobile), dus ben wel een beetje jaloers... :+

Een halfjaar geleden kon ik verlengen, of "trouwe klanten" korting aanzetten (Hi), dus had dat maar gedaan omdat ik nog niet wist welk toestel ik wilde en of ik wel lease wilde. Toen beetje rond zitten neuzen op de Facebook pagina van Hi (tip: doe het niet :+) en daar véél klachten over toestellease. Bijvoorbeeld telefoon kapot, kreeg wel een leentoestel maar een verouderde/goedkope, en het duurde ook al tig weken voor diegene zijn oude toestel terugkreeg (daar ging de klacht meer over geloof ik) Er was ook iets met een meisje waarvan haar telefoon gestolen was en die toen te horen kreeg dat ze over 2 jaar het restbedrag mocht betalen omdat ze haar telefoon dus niet kon inleveren :')
Werd er maar depressief van. Hoe zulke zaken verder zijn afgewikkeld weet ik trouwens niet, mensen op FB komen natuurlijk alleen maar hun beklag doen en dat snap ik ook wel :P Dus als ik goede "reviews" wil, moet je natuurlijk niet daar kijken.. Maar goed.

Ik vind minimaal 40 per maand gewoon veel :@ Maar wil wel de one :9
Even kijken hoeveel mijn vakantiegeld is en dan maak ik mijn beslissing wel :')
Toen lease pas bestond was het inderdaad zo dat je een cheap ass leentoestel kreeg. Nu is het bij KPN en Telfort zo dat je een vergelijkbaar toestel krijgt, die ongeveer dezelfde mogelijkheden biedt. Levertijd durf ik weinig over te zeggen verder.
En ja, als je geen telefoon in kunt leveren betaal je 'm af. Wat wil jij dan? Dat je 'm dan niet af hoeft te betalen? Dan gaat iedereen naar de winkel en zegt dat ie kwijt is, dan hoeft niemand 'm af te betalen :D Zou mooi zijn :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126427951
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Toen lease pas bestond was het inderdaad zo dat je een cheap ass leentoestel kreeg. Nu is het bij KPN en Telfort zo dat je een vergelijkbaar toestel krijgt, die ongeveer dezelfde mogelijkheden biedt. Levertijd durf ik weinig over te zeggen verder.
En ja, als je geen telefoon in kunt leveren betaal je 'm af. Wat wil jij dan? Dat je 'm dan niet af hoeft te betalen? Dan gaat iedereen naar de winkel en zegt dat ie kwijt is, dan hoeft niemand 'm af te betalen :D Zou mooi zijn :P
Mwa, gestolen met aangifte en alles vind ik toch wat anders :P Kan je alsnog over liegen natuurlijk, maar toch... :P
Mijn telefoons zijn gelukkig nog nooit gestolen :D Mijn HTC Sensation is wel half verdronken ;(

Om een beetje ontopic te doen:
Ik weet niet welke kleur ik wil :+ De zwarte heb ik nog niet in het echt gezien, de zilveren wel. Zo mooi O+ Jammer dat ik hem weer moest teruggeven :9
pi_126427952
Neo-Mullen heeft wel ergens gelijk.

Lease is toestel ná contract betalen (of toestel inleveren), en non-lease is toestel vóór contract betalen.
Verder noemt hij dat je met een non-lease contract ook niet weet wat je voor je telefoon betaalt; dat klopt maar daarom moet je ook gewoon naar totale kosten kijken. Toestelkosten, maandkosten, aansluitkosten etc. en dat vergelijken. (inclusief wat je er voor krijgt; min, sms en data)

Waar denk ik vooral nog de angst zit zijn onduidelijkheden. Wat is de exacte prijs die je na 1 of 2 jaar voor je telefoon moet betalen als je 'm wil houden bijvoorbeeld. Ik zou NOOIT een lease-contract aangaan met de mogelijkheid het toestel te kopen zonder dat ik wist wat ik na 1 of 2 jaar zou moeten betalen. Dat moeten ze gewoon zwart-op-wit hebben staan IMHO.

Maar maak anders een topic hierover aan ofzo. Als ik het goed heb is dit nog steeds het HTC ONE topic. :P

Hoewel er niet schreeuwend veel verschil zit tussen de One X en de ONE ben ik toch wel erg benieuwd. IR-remote lijkt me ook wel geinig; ben benieuwd of dat allemaal gaat werken bij ons.
pi_126428136
Nouja zeg wat een kutzooi weer, ik fiets lang in de tegenwind, kom ik eindelijk aan bij T-mobile: ja systeemonderhoud in alle winkels, morgen kan het wel.

}:| Ja, ik ben ongeduldig. Dan vraag ik me wel af waarom je op zo'n dag dan open bent, je kan toch niks invoeren.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:09:59 #274
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_126428168
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Neo-Mullen heeft wel ergens gelijk.

Lease is toestel ná contract betalen (of toestel inleveren), en non-lease is toestel vóór contract betalen.
Verder noemt hij dat je met een non-lease contract ook niet weet wat je voor je telefoon betaalt; dat klopt maar daarom moet je ook gewoon naar totale kosten kijken. Toestelkosten, maandkosten, aansluitkosten etc. en dat vergelijken. (inclusief wat je er voor krijgt; min, sms en data)

Waar denk ik vooral nog de angst zit zijn onduidelijkheden. Wat is de exacte prijs die je na 1 of 2 jaar voor je telefoon moet betalen als je 'm wil houden bijvoorbeeld. Ik zou NOOIT een lease-contract aangaan met de mogelijkheid het toestel te kopen zonder dat ik wist wat ik na 1 of 2 jaar zou moeten betalen. Dat moeten ze gewoon zwart-op-wit hebben staan IMHO.

Maar maak anders een topic hierover aan ofzo. Als ik het goed heb is dit nog steeds het HTC ONE topic. :P

Hoewel er niet schreeuwend veel verschil zit tussen de One X en de ONE ben ik toch wel erg benieuwd. IR-remote lijkt me ook wel geinig; ben benieuwd of dat allemaal gaat werken bij ons.
Ieder z'n ding natuurlijk ;) Maar je hebt zeker gelijk, dit is een HTC topic, geen abonnement topic :D
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mwa, gestolen met aangifte en alles vind ik toch wat anders :P Kan je alsnog over liegen natuurlijk, maar toch... :P
Mijn telefoons zijn gelukkig nog nooit gestolen :D Mijn HTC Sensation is wel half verdronken ;(

Om een beetje ontopic te doen:
Ik weet niet welke kleur ik wil :+ De zwarte heb ik nog niet in het echt gezien, de zilveren wel. Zo mooi O+ Jammer dat ik hem weer moest teruggeven :9
Zwart vind ik persoonlijk veel mooier. Ik vind de voorkant van de zilveren niet mooi, omdat je dan een donker scherm hebt en dan 2 prominent aanwezige witte balken aan de boven- en onderkant.
De zwarte is somehow ook een stuk geheimzinniger en dat heeft wel wat.

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126428327
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef speknek het volgende:
Haha, ik moet hem ook nog minstens 300 keer per dag uit m'n zak halen om even naar het scherm te staren.

Hoe bevalt Android zo ver?
Ideaal. Ik zou niet zonder de widgets, opties en dergelijke kunnen. Wat is iOS toch kut achteraf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')