Nep, dus valt na 3 dagen uit elkaar.quote:
Nep, dus valt na 3 dagen uit elkaar.quote:
Paar muntjes lukt wel, maar is eigenlijk niet echt geschikt voor (veel) contant geldquote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef ArnosL het volgende:
Blijft het muntgeld wel zitten in die Secrid?
net besteldquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Paar muntjes lukt wel, maar is eigenlijk niet echt geschikt voor (veel) contant geld
Ah ok, ik heb nooit veel muntgeld bij me dus dan is zo'n ding ideaalquote:
Dat was voor mij, samen met een nieuw pasjesrijbewijs, ook de reden om voor dat ding te gaan. Betalingen doe ik bijna allemaal met pas, dus veel opbergmogelijkheden voor cash is niet noodzakelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, ik heb nooit veel muntgeld bij me dus dan is zo'n ding ideaal
Ik verbruik per jaar meerdere bankpassen doordat m'n portemonnee altijd in m'n kontzak zit en zo'n plastic pasjeshouder past er niet in dus een meer duurzame oplossing is wel handigquote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was voor mij, samen met een nieuw pasjesrijbewijs, ook de reden om voor dat ding te gaan. Betalingen doe ik bijna allemaal met pas, dus veel opbergmogelijkheden voor cash is niet noodzakelijk
Waarom lijkt het je niks? Lijkt me nu juist idealer dan zo'n grote portemonnee.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n Secrid slim Wallet lijkt mij wel wat. Maar hoe nemen jullie zoiets mee? M'n portemonnee draag ik nu in m'n kontzak. Zo'n Secrid in m'n kontzak lijkt mij niet zo. Hoe doen jullie dat?
Ik heb altijd in de broekzak gewoon, uberhaubt nooit portemonnee in de kontzak gedragen. Hij past zelfs in je borstzakje, ken ook iemand die dat doet.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n Secrid slim Wallet lijkt mij wel wat. Maar hoe nemen jullie zoiets mee? M'n portemonnee draag ik nu in m'n kontzak. Zo'n Secrid in m'n kontzak lijkt mij niet zo. Hoe doen jullie dat?
Te dik/te stug?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je niks? Lijkt me nu juist idealer dan zo'n grote portemonnee.
Niet te stug en te dik in de broekzak?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik heb altijd in de broekzak gewoon, uberhaubt nooit portemonnee in de kontzak gedragen. Hij past zelfs in je borstzakje, ken ook iemand die dat doet.
Naja ik heb altijd een portemonnee bij me gehad in de broekzak die 2x zo groot was en nog dikker. Dus voor mij niet, maar als jij het niet gewend bent miss voo rjou wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef henkde_j het volgende:
Niet te stug en te dik in de broekzak?
Iemand trouwens ervaring met de slim versie? Lijkt mij net wat comfortabeler en mannelijker dan de drukknopversie
De Action verkoopt die ook. Heb hem al een jaar ofzo. Altijd in de broekzak. Nog niet kapot gegaan. En dat voor 1.69 ofzo.quote:
die dingen zijn onverwoestbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ervaring mee? Lijkt me dat je 3 dollar geen kwaliteit krijgt.
In m'n jaszak, of anders tas. Af en toe in m'n broekzak.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef henkde_j het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |