quote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt blind. Had toch echt gezocht, maar niks gevondenGelukkig altijd mensen die scherper zijn
Hebben ze geen 10? Misschien is dat een ideequote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef Remzz het volgende:
Twijfel twijfel of ik me zal inschrijven voor de halve marathon van Enschede... alleen vorig jaar eens een georganiseerde 5 kilometer gelopen. Laatste weken behoorlijk lekker gelopen tussen de 8 en 15 kilometer... Alleen toch bang dat mijn knie ergens halverwege weer zal opspelen..
Hebben ze inderdaad ook, misschien ook wel wat jaquote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Hebben ze geen 10? Misschien is dat een idee
Dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zondag meid, hoop dat het een beetje voor je zal gaan en dat er niet teveel stuk gaat erdoor
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:59 schreef YUR het volgende:
Gelukkig blijkt Quoi supersnel te zijn als ze pijn heeft
maar die pijn moet niet blijven, want da's stom
Ik loop tussen de 7 en de 11 en ik ga ook de 10 lopen. Onama loopt ook de 10, DeepFreeze de 5 en Mash1980 de HM. Volgend jaar wil ik daar ook de HM lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad ook, misschien ook wel wat ja
Oeh, da's een goeie! Hopelijk is de mijne nog niet over datumquote:Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef DeeBee het volgende:
Dat wordt zo te lezen de zonnebrand nog uit de kast trekken voor zondag!
En ik de 10 volgend jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik loop tussen de 7 en de 11 en ik ga ook de 10 lopen. Onama loopt ook de 10, DeepFreeze de 5 en Mash1980 de HM. Volgend jaar wil ik daar ook de HM lopen.
Hoe veel loop je nu?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
En ik de 10 volgend jaar![]()
Ben mijn zusje aan het overhalen om 7 km te gaan doen eind oktober bij haar in de buurt. Maar ze wil even kijken hoe het gaat met haar opbouw.. Ze is al bij evy-4, en verslaafd
Ik heb gisteren de laatste evy gehad. Dus ik ga morgen/zaterdag mijn eerste echt 5 proberen, 1,5 week terug lukte 25 minuten aaneen en zo'n 4km. dus hopelijk nu 10 minuten extra. dan moet ik richting die 5 km komen.quote:
Dan kun je volgend jaar ook wel een marathon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de laatste evy gehad. Dus ik ga morgen/zaterdag mijn eerste echt 5 proberen, 1,5 week terug lukte 25 minuten aaneen en zo'n 4km. dus hopelijk nu 10 minuten extra. dan moet ik richting die 5 km komen.
En dan volgend weekend die 5 voor het echie bij de marathon
Grapjas!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan kun je volgend jaar ook wel een marathon doen
wat spannend!!! Ik ben zo benieuwd of het je lukt!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de laatste evy gehad. Dus ik ga morgen/zaterdag mijn eerste echt 5 proberen, 1,5 week terug lukte 25 minuten aaneen en zo'n 4km. dus hopelijk nu 10 minuten extra. dan moet ik richting die 5 km komen.
En dan volgend weekend die 5 voor het echie bij de marathon
Dat heb ik dus ook met mijn teen/middenvoet. Ik ga anders lopen zodat ik hem niet zo belast. Morgen "d-day". 's middags klein kantoorrondje om te voelen of het dan mis is. Voel ik het dan en 's avonds niet ga ik lopen, anders ga ik morgenavond al niet eens meer lopen denk ik en wordt het een dokterbezoek.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Raar. Ik lijk niet zoveel pijn te voelen in m'n voet, maar ik durf niet normaal te lopen uit angst dat ik 't wél voel.
#struisvogel
Does a bear shit in the woods? Sorry, maar ik moet daaraan denken als ik je naar je nick kijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef linebear het volgende:
Ging voor geen meterSlechts 2 km gelopen... moest na 1 km ook nog eens ongelofelijk naar de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |