Volgens mij begrijp ik je gewoon niet zo goed hoor . De avenues en wegen hebben geen slechtere of betere manier voor het maken van de meest efficiënte blokken als je in een gelijkwaardig blok bijvoorbeeld 2*2 hoogbouw gebouwen wil hebben. Het blijft aankloten denk ik. Ga er vanavond in ieder geval mee prutsen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Het probleem is dat je normale wegen niet efficiënter kan uitlijnen dan avenues, omdat ze dan ruimte overhouden voor een extra baan in het midden. Het kan alleen als je de wegen gaat trekken zonder de guiding lines te volgen, en zonder guiding lines precies de goede ruimte overhouden is niet te doen.
Je moet je aanmelden bij Originquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik heb het spel zojuist binnen en begrijp niet wat ik in moet vullen bij
E-mail of Origin ID
en bij Wachtwoord.
In het doosje vind ik alleen een heel lang serienummer.
Erh. Heb je überhaupt een origin account? Zo niet dan moet je eerst dat registreren en daarna de code invoeren tijdens de installatie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik heb het spel zojuist binnen en begrijp niet wat ik in moet vullen bij
E-mail of Origin ID
en bij Wachtwoord.
In het doosje vind ik alleen een heel lang serienummer.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik heb het spel zojuist binnen en begrijp niet wat ik in moet vullen bij
E-mail of Origin ID
en bij Wachtwoord.
In het doosje vind ik alleen een heel lang serienummer.
Ja ik had de optie 'account aanmaken' gemist. Dank.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden bij Origin
Lang leve altijd online!
Alles is vertraagd in dit spel Beetje jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Aanvraag is inmiddels akkoord. Wel vreemd dat mn duur geïmporteerde computers er bij mijn voorraad wel af gaan, maar bij de constructie er niet bijkomen. Zal ook wel vertraagd zijn.
Ik ben eruit. Heb er zin inquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh. Heb je überhaupt een origin account? Zo niet dan moet je eerst dat registreren en daarna de code invoeren tijdens de installatie.
Tuurlijk wel... Jouw trucks exporteren jouw <insert handelsgoederen> naar de GM, en komen terug met cash. Je krijgt je geld pas op het moment dat je truck terug komt van de GM en daadwerkelijk dockt in een van je tradingdepots..quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:18 schreef Troel het volgende:
Maar verkoop naar de GM komt niet vanuit de vrachtwagens van jezelf toch?
Ik bedoel dat je niet meer kan bouwen met normale wegen als je de guide lines volgt:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je gewoon niet zo goed hoor . De avenues en wegen hebben geen slechtere of betere manier voor het maken van de meest efficiënte blokken als je in een gelijkwaardig blok bijvoorbeeld 2*2 hoogbouw gebouwen wil hebben. Het blijft aankloten denk ik. Ga er vanavond in ieder geval mee prutsen.
Dat is niet wat elders werd gezegdquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Jouw trucks exporteren jouw <insert handelsgoederen> naar de GM, en komen terug met cash. Je krijgt je geld pas op het moment dat je truck terug komt van de GM en daadwerkelijk dockt in een van je tradingdepots..
Pas de 8e keer dat die gepost wordt, net zoals dat EA plaatjequote:
Herkenbaar. Alles werkt prima, tot het op te grote schaal komt. Dan stagneert de export. Zelfde met toeristen. Draait leuk, tot je teveel casino's bouwt, dan lijkt alles opeens in elkaar te flikkeren. Tenzij je je gokhallen etc direct bij de ingang plaatst, maar dat slaat nergens op. Dan ben je je stad aan het aanpassen aan bugs in de GlassBox engine, terwijl je in feite gewoon een mooie en efficiente stad wilt bouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
Ik word compleet gestoord van die kansloze pathfinding "AI". Al mijn trade trucks rijden rondjes om elkaar van spullen te voorzien die mijn tradingcenters niet aannemen. Situatieschets:
- 1 groot tradingdepot (12 trucks)
- 2 kleine tradingdepots (8 trucks)
- 2 kolenmijnen (max capaciteit met 8 trucks totaal)
- 2 oremijnen (max capaciteit met 8 trucks totaal)
- 2 smeltingfabrieken (max capaciteit met 8 trucks totaal)
- chipsetfabriek met 4 attachements en max trucks
De trucks van de fabrieken zorgen ervoor dat alle lokaal gebruikte materiaal bij de fabrieken terechtkomen OF (indien fabrieken voorzien) bij het grote tradingdepot. Technisch gezien heb ik dus 20 trucks over.
En vervolgens faalt de AI compleet. Van de 20 trucks rijden er 18 rond binnen mijn stad met spullen die ze niet afleveren, om weer terug te keren bij het grote depot. Effectief rijden er maar 2 naar de global market om chips te verkopen met als resultaat dat ik:
a) door mijn storage heen ben qua chipsets en mijn fabriek dus stil ligt om de halve klap
b) ik niet genoeg omzet draai qua handel, en mijn trade HQ niet kan uitbreiden waardoor ik geen chipset lots kan bouwen op het grote tradingsdepot waardoor ik bergen met chips via de trein kon vervoeren.
Eindresultaat: Stad draait helemaal de tering in, 8 uur werk voor niks. Vlieg maar in de fik EA, voorlopig geen SimCity meer voor mij...
Kan best, als je zelf kijkt zie je het gebeuren. Tip: selecteer de trade specialty, dan is het wat makkelijker te volgen aangezien al je trucks dan gemerkt worden..quote:
Gifjes en filmpjes die aantonen wat voor zooitje het is geworden kunnen niet vaak genoeg worden geplaatst.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Pas de 8e keer dat die gepost wordt, net zoals dat EA plaatje
Het is inderdaad gewoon TE kansloos. Ik ben nu de 4e in een groep van 7 man die de game hebben die ermee kapt voor voorlopig, het spel zit vol gamebreaking bugs. Blij dat ik er i.i.g. niks voor neergelegd heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alles werkt prima, tot het op te grote schaal komt. Dan stagneert de export. Zelfde met toeristen. Draait leuk, tot je teveel casino's bouwt, dan lijkt alles opeens in elkaar te flikkeren. Tenzij je je gokhallen etc direct bij de ingang plaatst, maar dat slaat nergens op. Dan ben je je stad aan het aanpassen aan bugs in de GlassBox engine, terwijl je in feite gewoon een mooie en efficiente stad wilt bouwen.
Dit product is of niet goed getest, of het ging teveel moeite kosten om het op te lossen. Ik vrees voor het laatste (want dit zijn ze ECHT wel tegen gekomen toen ze het zelf speelden/testten), en dan houdt gelijk in dat dit voorlopig nog niet opgelost is. Wellicht pas bij SC6.
Ik 41 euro, hopelijk kan ik voor datzelfde geld een andere game uitzoeken binnenkortquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon TE kansloos. Ik ben nu de 4e in een groep van 7 man die de game hebben die ermee kapt voor voorlopig, het spel zit vol gamebreaking bugs. Blij dat ik er i.i.g. niks voor neergelegd heb.
dat kan prima hoor..quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan wel maar je kan normale wegen niet uitlijnen op die maximale grootte, dus dan moet je met natte vinger werkt die wegen ongeveer goed gaan leggen waardoor je ook niet efficient bent
Het blijft EA, dus reken maar op een 15 a 20 euro game van minimaal 1 jaar oud...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik 41 euro, hopelijk kan ik voor datzelfde geld een andere game uitzoeken binnenkort
perfecte plek voor een lang parkje, zonder in te boeten aan ruimte..quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet meer kan bouwen met normale wegen als je de guide lines volgt:
[ afbeelding ]
Je blijft dan tussen die blokken gebouwen (vakken zijn max density) ruimte overhouden
kwestie van 2x over een road heen gaan en je guides staan goed..quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb het over guidelines, zie afbeelding
Nee, ze hebben bij EA een totaal verkeerd beeld van hoe SimCity wordt gespeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit product is of niet goed getest, of het ging teveel moeite kosten om het op te lossen. Ik vrees voor het laatste (want dit zijn ze ECHT wel tegen gekomen toen ze het zelf speelden/testten), en dan houdt gelijk in dat dit voorlopig nog niet opgelost is. Wellicht pas bij SC6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |