abonnement Unibet Coolblue
pi_124047254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

WTF? ik kom alleen op voor mijn eigen mening en idealen. Dat anderen het hier er niet mee eens zijn kan ik niets aan doen.
Jouw idealen bestaan uit mensen van de weg af drukken, bumperklevers een remtest geven, iedereen die niet de V-max rijdt moet maar een nekschot krijgen....

Prachtige idealen....
:')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124047372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jouw idealen bestaan uit mensen van de weg af drukken, bumperklevers een remtest geven, iedereen die niet de V-max rijdt moet maar een nekschot krijgen....

Prachtige idealen....
:')
Mag jij van mij even een qoute/citaat zoeken waarin ik mensen die niet vmax rijden een nekschot toewens. Het is een irritatie ja. Daar is dit forum toch voor? Irritaties op de weg?
Druk ik mensen van de weg?

Nogmaals: graag letterlijke qoutes.
pi_124047451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Mag jij van mij even een qoute/citaat zoeken waarin ik mensen die niet vmax rijden een nekschot toewens. Het is een irritatie ja. Daar is dit forum toch voor? Irritaties op de weg?
Druk ik mensen van de weg?

Nogmaals: graag letterlijke qoutes.
Terug te vinden in het vorige deel. En een nekschot is misschien overdreven, maar de manier waarop jij je frustratie uit, komt het op hetzelfde neer. Iedereen moet maar wijken voor de king of the road genaamd OxygeneFRL....

En je hebt inderdaad gepost dat je mensen die te langzaam rijden op de linkerbaan dat je die gaat opjagen ja.... Iets wat dus gezien kan worden als mensen opzij drukken....

Anyway, nu weer on-topic....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124047499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:49 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Terug te vinden in het vorige deel. En een nekschot is misschien overdreven, maar de manier waarop jij je frustratie uit, komt het op hetzelfde neer. Iedereen moet maar wijken voor de king of the road genaamd OxygeneFRL....

En je hebt inderdaad gepost dat je mensen die te langzaam rijden op de linkerbaan dat je die gaat opjagen ja.... Iets wat dus gezien kan worden als mensen opzij drukken....
Je bent je eigen intrepretatie aan het geven merk ik wel. En schromelijk overdreven.

Enfin, ik uit mijn irritaties hier in dit topic ja. Heb ergere dingen voorbij zien komen en ik ben niet iemand die met de kudde meelult en politiek correcte antwoorden geeft.
pi_124047567
- doe normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door Anne op 14-03-2013 14:04:45 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124047676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

- knip -
En met deze scheldpartij wordt niets gedaan zeker?

[ Bericht 21% gewijzigd door Anne op 14-03-2013 14:04:55 ]
pi_124047729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En met deze scheldpartij wordt niets gedaan zeker?
Awr... Oxygene met z'n grote bek gaat nu als een klein kind zitten huilen....
Boehoe.... arme Oxygene.....

Iedereen hier denkt het, ik zeg het... :W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124047759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Awr... Oxygene met z'n grote bek gaat nu als een klein kind zitten huilen....
Boehoe.... arme Oxygene.....

Iedereen hier denkt het, ik zeg het... :W
Nou ik blijf rustig terwijl jij flipt.

Enfin, Iemand nog wat meegemaakt op de weg vandaag?
pi_124047787
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou ik blijf rustig terwijl jij flipt.

Enfin, Iemand nog wat meegemaakt op de weg vandaag?
Ik flip niet hoor... :D Ben je niet waard
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124047794
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik flip niet hoor... :D Ben je niet waard
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

- knip -


[ Bericht 5% gewijzigd door Anne op 14-03-2013 15:31:20 ]
pi_124047904
Het is wel even mooi geweest met deze reeks. Jullie gaan eerst maar eens afkoelen en normaal doen.
We blijven niet aan de gang door steeds maar weer de kleuterjuf te moeten spelen.

Tot over een paar dagen :W.
pi_124197420
Zo. Topic weer open.

Laten we het nou een beetje fatsoenlijk en ontopic houden.
  maandag 18 maart 2013 @ 10:42:16 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124197629
Mensen die hun groot licht niet uitzetten als ik tegemoet kom (wel hardlopend, maar dan nog).
All she wants and needs is just a little taste..
  FOK!fotograaf maandag 18 maart 2013 @ 11:31:41 #289
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124199360
quote:
13s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:42 schreef Luxuria het volgende:
Mensen die hun groot licht niet uitzetten als ik tegemoet kom (wel hardlopend, maar dan nog).
Waarschijnlijk omdat je in het zwart loopt en slecht zichtbaar bent? Zo lopen ten minste 90% van de hardlopers die ik tegenkom erbij. Mensen die een hesje en licht dragen wil ik hem wel uitzetten, mensen die niet te zien zijn, blijft ie gewoon aan. Ik wil ten slotte wel kunnen zien waar ze lopen.

Ik rijd veel binnendoor, zowel met de fiets als met de auto en ik heb, zeker op de fiets, regelmatig aanvaringen met hardlopers die verwachten dat ik ze zie terwijl ze totaal niet zichtbaar zijn (100% zwarte kleding, onverlichte weg in het donker). Met de auto zie ik ze dan, zij het vrij laat, nog wel omdat ik dus groot licht op heb. En dan is mijn fietsverlichting ook gewoon goed.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 18 maart 2013 @ 11:33:32 #290
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124199411
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:31 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je in het zwart loopt en slecht zichtbaar bent? Zo lopen ten minste 90% van de hardlopers die ik tegenkom erbij. Mensen die een hesje en licht dragen wil ik hem wel uitzetten, mensen die niet te zien zijn, blijft ie gewoon aan. Ik wil ten slotte wel kunnen zien waar ze lopen.

Ik rijd veel binnendoor, zowel met de fiets als met de auto en ik heb, zeker op de fiets, regelmatig aanvaringen met hardlopers die verwachten dat ik ze zie terwijl ze totaal niet zichtbaar zijn (100% zwarte kleding, onverlichte weg in het donker). Met de auto zie ik ze dan, zij het vrij laat, nog wel omdat ik dus groot licht op heb. En dan is mijn fietsverlichting ook gewoon goed.
Nee ik heb altijd een hesje aan én aan beiden armen reflecterende banden met ledlampjes die flikkeren.
Een andere auto deed wel op tijd zijn groot licht uit.
All she wants and needs is just a little taste..
  FOK!fotograaf maandag 18 maart 2013 @ 11:35:35 #291
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124199480
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Nee ik heb altijd een hesje aan én aan beiden armen reflecterende banden met ledlampjes die flikkeren.
^O^
Loop je op de hoofdrijbaan of op een naastgelegen voetpad/fietspad? Overigens ben ik eigenlijk van mening dat je ook geen knipperlichtjes, maar gewoon continue licht moet hebben.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 18 maart 2013 @ 11:36:59 #292
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124199521
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

^O^
Loop je op de hoofdrijbaan of op een naastgelegen voetpad/fietspad? Overigens ben ik eigenlijk van mening dat je ook geen knipperlichtjes, maar gewoon continue licht moet hebben.
Die knipperen best snel, maar kan ze ook op constant aan zetten. Ik dacht, knipperen valt beter op.
Was op een weg buiten de bebouwde kom, geen voetpad of fietspad ernaast, alleen die weg.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_124199659
Lostaand van deze discussie: knipperende lichten zijn verboden.

Verder is het wel rete irritant inderdaad als mensen het grootlicht niet uit doen. Ook als ik regelmatig met de hond aan de wandel ben gebeurd dat wel vaker. :)
  FOK!fotograaf maandag 18 maart 2013 @ 11:44:54 #294
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124199786
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Die knipperen best snel, maar kan ze ook op constant aan zetten. Ik dacht, knipperen valt beter op.
Was op een weg buiten de bebouwde kom, geen voetpad of fietspad ernaast, alleen die weg.
Mijn ervaring is dat je (althans ik) vaker moet kijken voordat je daadwerkelijk door hebt dat er echt iets/iemand gaat. Ik ben vrij snel geneigd te denken dat het gewoon een reflectie in mijn raam is. Dat heb ik ook bij fietsers met knipperlichtjes.
Los daarvan zou ik proberen om op een echt losliggend fiets of voetpad te gaan lopen, al dan niet een binnendoorweg die alleen voor fietsers en landbouwverkeer opengesteld is. Zeker zolang het donker is op het moment dat je loopt, puur voor je eigen veiligheid.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lostaand van deze discussie: knipperende lichten zijn verboden.
Volgens mij geldt dat alleen voor verkeersdeelnemers en dus niet voor voetgangers. Ik meen dat voetgangers helemaal niet verplicht zijn verlichting te voeren, alhoewel ik het voor de eigen veiligheid wel zou doen.

quote:
Verder is het wel rete irritant inderdaad als mensen het grootlicht niet uit doen. Ook als ik regelmatig met de hond aan de wandel ben gebeurd dat wel vaker. :)
Weet je zeker dat het grootlicht is? Tegenwoordig prutsen zoveel mensen zelf aan hun lampen dat deze verkeerd staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pizza_Boom op 18-03-2013 11:50:01 ]
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_124200396
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je (althans ik) vaker moet kijken voordat je daadwerkelijk door hebt dat er echt iets/iemand gaat. Ik ben vrij snel geneigd te denken dat het gewoon een reflectie in mijn raam is. Dat heb ik ook bij fietsers met knipperlichtjes.
Los daarvan zou ik proberen om op een echt losliggend fiets of voetpad te gaan lopen, al dan niet een binnendoorweg die alleen voor fietsers en landbouwverkeer opengesteld is. Zeker zolang het donker is op het moment dat je loopt, puur voor je eigen veiligheid.

[..]

Volgens mij geldt dat alleen voor verkeersdeelnemers en dus niet voor voetgangers. Ik meen dat voetgangers helemaal niet verplicht zijn verlichting te voeren, alhoewel ik het voor de eigen veiligheid wel zou doen.

[..]
Dat het niet hoeft, betekent niet dat je je niet aan de regels moet houden op het moment dat je het wel doet. ;)
quote:
Weet je zeker dat het grootlicht is? Tegenwoordig prutsen zoveel mensen zelf aan hun lampen dat deze verkeerd staan.
Geen idee, maar irritant is het wel. :+
  FOK!fotograaf maandag 18 maart 2013 @ 12:02:54 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_124200472
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat het niet hoeft, betekent niet dat je je niet aan de regels moet houden op het moment dat je het wel doet. ;)
Zit wat in :P

quote:
Geen idee, maar irritant is het wel. :+
Dat zekers!
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_124200864
Vaak ook mensen die hun auto zwaar beladen, of een aanhangertje hebben hangen, die vergeten hun verlichting naar beneden te stellen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 18 maart 2013 @ 12:46:20 #298
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124202515
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
Kapot wegdek :X

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vrij link met je motor inderdaad.. Rij je altijd met cam of niet?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 18 maart 2013 @ 13:21:52 #300
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124203064
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Vrij link met je motor inderdaad.. Rij je altijd met cam of niet?
Yep, levert af en toe leuke beelden op.
Vandaag hem ik hem er specifiek op gericht om alle gaten in de weg te vinden op mijn route
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')