De kerstdagen zijn in aantocht, net als het nieuwe jaar; iets wat bij FOK!games niet onberoerd blijft. Zoals elk jaar is er op FOK!games een grote kerstprijsvraag vol games en goodies die je kunt winnen.
Elke dag kun je vragen beantwoorden en logo's raden, om daarmee punten bij elkaar te sprokkelen die je uiteindelijk in kunt zetten voor game(s) of goodie(s) naar eigen keuze in de kerstveiling. Vragen beantwoorden kan vanaf dinsdag 25 december tot en met woensdag 2 januari en elke dag zullen er nieuwe vragen bij komen. Ook slechts één vraag beantwoorden kan je een prijs opleveren, dus ook als je geen vakantie hebt kun je deelnemen.
Om alvast iets te geven om naar uit te kijken: er zijn veel games die je kunt winnen, zoals Diablo III, Mass Effect 3, Transformers: Fall of Cybertron, Zone of the Enders, Monster Hunter Tri, T-shirts van allerlei games, etc.
Als hoofdprijs is er door Nokia een 808 PureView beschikbaar gesteld. Voor ieder wat wils dus! Houd FOK!games aankomende week dus goed in de gaten!
We bedanken Activision Blizzard, Bethesda, Electronic Arts, Konami, Microsoft, Nintendo, Nokia, Rockstar, Sony, Square Enix en Ubisoft voor de prijzen die ze speciaal voor deze veiling ter beschikking hebben gesteld.
Nokia 808 PureView
Die prijzen zijn inmiddels niks meer waard zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb m'n prijs uit de editie van 2010 nog steeds niet (serieus!)
GAM / [KPV] #4 Laatste punten uitgeven!
Dat waren de prijzen die Bol had moeten versturen? Apart, er zijn tegoedbonnen van bol verzonden en volgens mij had ik van iedereen een thanks gezien. Zullen we dit verder via pm regelen, ik heb denk ik wel een oplossing. Om nu nog bij Bol aan te kloppen is wat laat en hoort ook niet thuis in dit nieuwe jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb m'n prijs uit de editie van 2010 nog steeds niet (serieus!)
GAM / [KPV] #4 Laatste punten uitgeven!
1. Geen idee, op welke manier probeer je het? Volgens mij kon dat in eerdere edities ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:09 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom kan ik de antwoorden niet wijzigen?
En er is geen antwoord dingetje voor de opdracht vraag, of mis ik iets?
We hebben aardig wat prijzen, dus zelfs met een paar punten win je vast al iets. Ook hebben we elke dag een opdracht en een bonuscode, dus kansen zat om puntjes te sprokkelen. De nieuwsarchieven zijn de oplossing voor de rest, maar soms is het nog zoeken (dat moesten wij ookquote:
Ik moet het weer eens aanzwengelen, maar voor vandaag zwengel ik alleen mijn hoofdkussen nog aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef bigbass het volgende:
Yay, dit topic maar weer volgenGaat de IRC ook weer in gebruik?
quote:Je kunt de vragen beantwoorden via de speciale Kerstprijsvraag-pagina.
Oeps, ik had verkeerd gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef Pheno het volgende:
Het staat nochtans in het sitenieuws:
[..]
Nee hoor, alles is terug te vinden in artikelen op de website.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
Het zijn wel erg veel ons kent ons vragen, zo win ik natuurlijk nooit iets
Ik heb maar 1 vraag niet hoeven opzoeken so far, en (bijna) alles is prima te vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
We hebben al een tijdje een zoekfunctie op FOK!. Het heeft even geduurd, dat weet ik, maar het is er nu een jaartje of twee (of is dat mijn gevoel) en het werkt snel en effectiefquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
Alles wordt nog met de hand nagekeken dus grote kans dat dit de komende dagen wat zal stijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef DrNick het volgende:
Ik heb 8 vragen beantwoord, maar nog maar 5 punten, terwijl dit er zeker meer moeten zijn. Wordt hier later nog naar gekeken?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alles wordt nog met de hand nagekeken dus grote kans dat dit de komende dagen wat zal stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |