Ja, mijn stuur is sowieso lager.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Nog lager?Dan kun je beter op de grond zitten.
Er zou ook nog ergens een startbeveiliging op het ding zitten, nog niet kunnen ontdekken tho
Klopt, dat is nog een leuke zoektocht naar een klein knopjequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, mijn stuur is sowieso lager.
Startbeveiliging zal er niet standaard opzitten.
Miss heeft de eigenaar er ergens een schakelaartje opgebouwd?
Of gwn de benzinekraan dichtzetten.
Zit geen slot op toch? Gewoon een kettingslot eraan hangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Klopt, dat is nog een leuke zoektocht naar een klein knopjeKon het nu in ieder geval niet meer zien, pikdonker buiten.
Benzinekraan is niet echt een beveiliging, die zetten ze open en rijden maarMaarja, slot bij Tomos is sowieso slecht geregeld.
Ja, en stuurslotsleutel ontbreekt. Maar net of een stuurslot zin heeft bij zo'n dingquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zit geen slot op toch? Gewoon een kettingslot eraan hangen.
Mijn Puch heeft helemaal niks. Moet ook nog een keer wat verzinnen dan alleen een kettingslot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, en stuurslotsleutel ontbreekt. Maar net of een stuurslot zin heeft bij zo'n dingEen beetje kracht zetten en je trekt hem zo uit het stuurslot volgens mij.
Zo'n startbeveiliging, en dan verstoppen zodat hij niet gestart kan worden, kettingslot, eventueel stuurslot (maar die is WWS zo slap bij zo'n ding dan het geen zin heeft), wielblokkade en dit zijn de opties wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn Puch heeft helemaal niks. Moet ook nog een keer wat verzinnen dan alleen een kettingslot.
Ideeen?
Zag van de week een derbi met een slot door het achterwiel met daaraan een draad (zeg maar zon draad wat rond loopt als een veer) eraan dat aan het stuur bevestigd was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Blester het volgende:
[..]
Zo'n startbeveiliging, en dan verstoppen zodat hij niet gestart kan worden, kettingslot, eventueel stuurslot (maar die is WWS zo slap bij zo'n ding dan het geen zin heeft), wielblokkade en dit zijn de opties wel zo'n beetje.
Ik zou geen idee hebben wat dat is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zag van de week een derbi met een slot door het achterwiel met daaraan een draad (zeg maar zon draad wat rond loopt als een veer) eraan dat aan het stuur bevestigd was.
Wat is dat?
En een startbeveiliging kan gewoon een simpele schakelaar zijn?
Goed gedaan dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:20 schreef Blester het volgende:
ik ben er ook nog naar op zoekMeestal achter een klein kapje weggewerkt zodat je hem niet direct ziet zitten, maar die je wel makkelijk aan en uit kunt zetten.
Nogal jaquote:
dat is een schijfremslot, daar kun je dus weinig mee op een puchje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zag van de week een derbi met een slot door het achterwiel met daaraan een draad (zeg maar zon draad wat rond loopt als een veer) eraan dat aan het stuur bevestigd was.
Wat is dat?
En een startbeveiliging kan gewoon een simpele schakelaar zijn?
Ik heb hem gevonden eindelijkquote:
Achter koplamp kap en dan ten hoogte van het stuur, was geen een schakelaartje aan - uit, maar zag hem door de kabels gister in het donker niet zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Miniem het volgende:
Ga er ook maar een schajelaartje opzetten.
Eerst alles maar weer in elkaar zetten wn rijdend krijgen
Waar zattie nou?
Als ze hem vinden krijg je +- ¤300,- boete volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
hehek moet ook nog eens wat bedenken voor mn CDI begrenzer makkelijk te kunnen inschakelen.. voor als oom agent wel eens staat op te letten...
of is een boete voor zo iets hoger?
ow hmm.. dan maar bedenken hoe ik hem wegwerkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Als ze hem vinden krijg je +- ¤300,- boete volgens mij.
Ik zou er gewoon niet aan beginnen, als ze je klokken met +- 80 KM/U heeft het toch geen zin om dat schakelaartje om te zetten, daarnaast: wanneer ze ook maar iets verdachts zien aan de bromfiets of ze denken dat er een CDI begrenzer ingebouwd is brengen ze hem naar technisch onderzoek, ben je hem weken of zelfs maanden kwijt en uiteindelijk krijg je toch de boete + de extra kosten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ow hmm.. dan maar bedenken hoe ik hem wegwerk
Even uploaden op Tinypic bijvoorbeeld en hij kan in de OP, Imageshack werkt namelijk niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Galaxy42 het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/35/motomorinimooi.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Mijn Moto Morini Corsarino Scrambler uit 1969
Het is een viertaktje, 48,82 cc
Ongerestaureerd, helemaal origineel, alles werkt
Altijd vervelend jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
vandaag weer achter een nieuw gebrek gekomen... een 1 vd 2 koplampen heeft een slecht contact..
oftewel volgende week weer eens t halve ding uit elkaar draaien :|
mja :/ sowieso is het best een fuck dingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Even uploaden op Tinypic bijvoorbeeld en hij kan in de OP, Imageshack werkt namelijk niet.
[..]
Altijd vervelend ja
Ik heb vocht achter me koplamp bij m'n MH RX 50, nog eens zien hoe we dat gaan fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |