quote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb dit ding hier staan, die neemt aardig wat ruimte in beslag:Die zou bij ons niet eens in de schuur passen. Met m'n Citta en m'n moeder's Tomos en dan de fietsen erbij zit het al aardig vol. Ik moet de fietsen eruit halen als ik met de Citta bazig ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat buiten hoorquote:Op zondag 23 december 2012 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die zou bij ons niet eens in de schuur passen. Met m'n Citta en m'n moeder's Tomos en dan de fietsen erbij zit het al aardig vol. Ik moet de fietsen eruit halen als ik met de Citta bazig ga.
Okéquote:Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij staat buiten hoorOnder een afdakje
MH is 2 meter lang
Maar Peugeot ga ik wegdoen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich wel een leuke opknapper
~ Love comes unseen; we only see it go
Nou, ik denk dat je je daarin nog makkelijk vergist. Om het netjes te doen ben je uren bezig,quote:
Kan goed dat ik me daarin vergis hoor, wat ik hoor van andere is het heel snel gedaan, maar als ik het moet doen ben ik lang bezig denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je je daarin nog makkelijk vergist. Om het netjes te doen ben je uren bezig,
quote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Blester het volgende:
Heb contact met iemand via de mail, voor ¤100 kan ik een Honda SFX en een Tomos uit 2005 halen, echter hebben ze beide wat defectjes. Honda SFX ga ik niet eens aan beginnen, ook helemaal geen ruimte voor maar ze moeten blijkbaar samen weg
Tomos moet een nieuwe koppeling op, lijkt me niet veel werk.
Dit is de Tomos:70cc eronder en hoppa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich wel een leuke opknapper![]()
Cilinder ziet er wel erg verroest uitquote:
Bijna alle Tomosjes zijn automaat, ik denk dat hij/zij de centrifugaalkoppeling bedoeldquote:Op maandag 24 december 2012 11:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Cilinder ziet er wel erg verroest uit
Ach, kijk wel. Als ik hem goedkoop kan krijgen is het misschien wat. Weet niet eens of dit schakel of automaat is... Aangezien koppeling vervangen moest worden dacht ik schakel.
Wat mag zoiets kosten?quote:Op maandag 24 december 2012 11:09 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Bijna alle Tomosjes zijn automaat, ik denk dat hij/zij de centrifugaalkoppeling bedoeld
pff, geen idee. Ik zie op internet wel koppeling-reparatie setjes voor ¤25,- te koop.quote:
Als deze meer gaat kosten dan ¤40,- mag hij hem houden in ieder geval. Hij wilt hem ook alleen wegdoen samen met een Honda SFX met een vraagprijs van ¤110,-quote:Op maandag 24 december 2012 11:13 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
pff, geen idee. Ik zie op internet wel koppeling-reparatie setjes voor ¤25,- te koop.
Misschien heb je ook wel geluk, en werkt wat WD-40 o.i.d
Nog steeds niet duur vind ik, misschien kan je die Honda beter kan opknappenquote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Als deze meer gaat kosten dan ¤40,- mag hij hem houden in ieder geval. Hij wilt hem ook alleen wegdoen samen met een Honda SFX met een vraagprijs van ¤110,-
Is uit 1998, lijkt me gewoon afgetrapt.quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Nog steeds niet duur vind ik, misschien kan je die Honda beter kan opknappen
- Een duidelijke uitleg van het probleemquote:Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
k heb een stomme Hyosung Rush Challenger![]()
alleen die loopt niet lekker
ach tis gewoon een koreaanskutdingquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Blester het volgende:
[..]
- Een duidelijke uitleg van het probleem
- Wanneer is het probleem ontstaan?
- Wat is er veranderd aan de bromfiets/snorfiets voordat dit probleem onstond?
- Eventueel beeldmateriaal (foto of video) van het probleem
- Wat heb je er zelf al aan gedaan om het op te lossen?
Zou ook nog wel een scooter of een andere Puch erbij willen maar geen plaats ervoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Blester het volgende:
Vandaag toch maar de stap genomen en een Tomos A35 opgehaald via Speurders. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Ziet er bijna als nieuw uit en loopt redelijk goed. Enige is dat wanneer hij stationair loopt dat hij soms naar voren schokt (hij wilt wegrijden en wordt weer geremd). Misschien dat jullie nu al weten wat dit is? Morgen ga ik hem verder bekijken in ieder geval.
Bromfiets nummer 3
Ik heb ook weinig ruimte hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou ook nog wel een scooter of een andere Puch erbij willen maar geen plaats ervoor.
Miss de gaskabel te strak?
Mijn Puch zal nog lager zijn dan jouw Tomosquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig ruimte hoorMaar deze Tomos is nog kleiner dan ik eerst dacht, kleiner dan een fiets. Daarnaast is hij volgens mij maar 60 KG
Mijn MH RX 50 is 120 KG
Nog lager?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn Puch zal nog lager zijn dan jouw Tomos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |