Die van mij al 3 dagen buiten gestaan (alle sneeuw etc over zich heen gekregen) 1 meter aanlopen en rijdenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:14 schreef -niemand- het volgende:
net de brommer even uitgelaten in de sneeuw.
dikke pret uiteraard, ik heb wel niet harder durven rijden dan 30niet gestrooid en al half aangereden.
ik glibberde voor en achter al weg.
toen maar even op het gras uitgelaten, gewoon dwars door de bocht.
Las het in het motortopic, ik durf met zekerheid te zeggen dat jij geheel in je motorpak op dat ding zatquote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
Sissy; vanmiddag een uur op de motor gereden en ik had alleen een beetje kouwe fikken, omdat ik zonodig met zomerhandschoenen moest gaan rijden
Motorpak natuurlijk, duh..quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Blester het volgende:
[..]
Las het in het motortopic, ik durf met zekerheid te zeggen dat jij geheel in je motorpak op dat ding zatOf handvatverwarming?
Ga maar eens met een spijkerbroekje op zulke snelheid, lekker fris
Dat zit natuurlijk meteen een stuk warmerquote:
Waar woon jij dat het zo koud is?quote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef Blester het volgende:
Net een halfuur op dat ding gezeten en kom er ongeveer zo af:
[ afbeelding ]
Voel me benen nu nog steeds amper
Redelijk open stuk met een flink gangetje dan krijg je het toch wel snel koud hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Waar woon jij dat het zo koud is?
Ik heb net een uur gereden en ik heb het niet koud
Startte jouw scooter ook niet meer elektrisch met deze kou?quote:Op donderdag 13 december 2012 07:55 schreef Blester het volgende:
Bestelling gister binnen gekregen en direct de accu erop geplaatst, elektrische start werkt ook weer
Net nieuw gekocht en de oude eigenaar had hem al een tijdje stil staan. Om de accu op de laden moest ik sowieso de halve bromfiets demonteren (tank eraf, zadel eraf) en de verkoper heeft zelf de accu nooit vervangen. Ik kies eieren voor mijn geld en bestel direct een nieuw accu'tje. De oude accu heb ik nu aan de oplader hangen, die was gewoon helemaal leegquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Startte jouw scooter ook niet meer elektrisch met deze kou?
Een Kymco start altijd!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Startte jouw scooter ook niet meer elektrisch met deze kou?
quote:Op zondag 23 december 2012 02:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Zodra het weer beter wordt ga ik maar weer eens aan de slag met het spuiten van mijn Citta en het weer in elkaar zetten ervan.
Ik had hem wel even gespteon als ik jou wasquote:Op zondag 23 december 2012 08:55 schreef PierreTT het volgende:
Hey, een brommertopic, nice!![]()
Ik rij zelf op een Vespa Velofax uit 1996. Het is een oude pizzabrommer geweest en heeft ondertussen meer dan 35000 kilometer gereden op de originele onderdelen![]()
Voor 100 euro opgeknapt en het rijdt perfect. Niet kapot te krijgen, zelfs in de sneeuw en regen is het maximaal een paar keer trappen en je bent weg![]()
Ik heb alleen een kleine ietwat vage foto, eventueel kan ik later meer foto's posten![]()
[ afbeelding ]
Klopt, hij is ook foeilelijkquote:Op zondag 23 december 2012 09:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik had hem wel even gespteon als ik jou was
Je kunt hem toch zelf spuiten? Kost je +- 5 euro aan lak (wel action shit danquote:Op zondag 23 december 2012 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hij is ook foeilelijkMaar ik doe een poging zo weinig mogelijk uit te geven eraan en te kijken hoe lang hij het kan volhouden. Tot nu toe is dat 5 euro verzekering per maand en 1 keer in de maand tanken, hij loopt tussen de 1 op 30 en 1 op 40
Klopt, zou ook kunnenquote:Op zondag 23 december 2012 09:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Je kunt hem toch zelf spuiten? Kost je +- 5 euro aan lak (wel action shit dan) en dan kun je hem mooi zwart / wit maken.
Achja, middagje werk denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, zou ook kunnenEchter laat ik hem zo lang mogelijk in originele staat. De kappen zitten vol met diepe krassen en butsen, dus zou alles ook eerst geschuurd moeten worden, en daar heb ik totaal geen zin in. Ik heb hem trouwens puur om op en neer te rijden naar de universiteit en naar mijn werk, het is de goedkoopste luiheid die ik ooit heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |