Prima. Aankomende dagen sneeuw verwacht dus weinig rijden denk ik... Gaan jullie gewoon rijden?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef Anne het volgende:
Je zit echt een probleem te maken/bespreken, die er niet is hoor.
Ontopic maar weer?
Net op een stukje gereden waar niet gestrooid was, in de tweede versnelling gereden met voeten aan de grond en handen bij koppeling / handrem. Was wel heel erg glad. Maar daarna op een stuk waar wel gestrooid was gewoon vol opengetrokken, dat gaat nog goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Broertie het volgende:
[..]
Jawel, hoor! Maar wel met beide voetjes aan de grond........![]()
Gewoon geen nieuwe kopenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Wat zijn doorgaans de kortingen die julie bedingen op een nieuwe scooter?
nou ja, bij een nieuwe heb ik nog vertrouwen dat ze lang meegaan. Maar tweedehands zijn ze vaak opgevoerd waardoor je misschien snel problemen krijg. Daarnaast vind ik de prijzen van tweedehands niet zo heel veel goedkoper dan nieuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Gewoon geen nieuwe kopenLiever een goede tweedehands dan een nieuwe. Zeker met dit weer (maar in de zomer ook eigenlijk niet) geen nieuwe kopen.
Welk model zoek je precies? Ik heb nu bijvoorbeeld twee tweedehands bromfietsen. Natuurlijk wat krasjes maar motorisch in perfecte staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
nou ja, bij een nieuwe heb ik nog vertrouwen dat ze lang meegaan. Maar tweedehands zijn ze vaak opgevoerd waardoor je misschien snel problemen krijg. Daarnaast vind ik de prijzen van tweedehands niet zo heel veel goedkoper dan nieuw.
nieuw denk ik aan kymco agility of sym symply of orbit 2. Maar als er een leuke betrouwbare andere bestaat dan sta ik er voor open. Voorkeur gaat uit naar een snor.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Welk model zoek je precies? Ik heb nu bijvoorbeeld twee tweedehands bromfietsen. Natuurlijk wat krasjes maar motorisch in perfecte staat.
Oh, die ken ik ook ja. Ik peer hem dan altijd een stuk over het fietspadquote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hmpf, vanmiddag voor het eerst onderuitgegaan op mijn brommer, die noppen in combinatie met ijs werkt niet zo goed... gelukkig geen schade![]()
Toch blijf ik natuurlijk gewoon doorrijden, weer of geen weer.
Mooi modelquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[ afbeelding ]
Zip SP H2O
Gaat sinds 2 maanden nog maar 50.
Leuk idee! Alleen koop ik dan liever een schakelbrommer voor die afstanden (zonde om dat met m'n scooter die slechts 450 km oud is te doen)quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ga mee, richten we een FOK!-team op!
Retro: het liefste een Vespa, anders een Kymco of Sym. Windscherm past wel bij zo'n scooter.
Doen! Zo een heb ik ook op onder m'n helm. Heerlijk warmquote:Op maandag 3 december 2012 18:08 schreef Blester het volgende:
Iemand ervaring met zo'n ding voor onder je helm?
[ afbeelding ]
Maar krijg je dan geen vreemde blikken e.d.?En zitten ze een beetje fatsoenlijk onder een helm (heb je nog steeds goed zicht ook)? Kost maar 3 euro
Ben het een beetje zat om doorlopend verkouden te zijn als ik op de brommer heb gezeten.
Heb jij zo een met twee gaten of een groot gat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Leuk idee! Alleen koop ik dan liever een schakelbrommer voor die afstanden (zonde om dat met m'n scooter die slechts 450 km oud is te doen)
[..]
Doen! Zo een heb ik ook op onder m'n helm. Heerlijk warm
Nee, ik heb een auto voor de deur staan!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Prima. Aankomende dagen sneeuw verwacht dus weinig rijden denk ik... Gaan jullie gewoon rijden?
Met 1 groot gat, gaat helaas maar tot m´n hals en niet lager. Dan heb ik wel een wollen sjaal om, maar helaas blijft het tochten. Ik ben nog op zoek naar 1 die tot mijn schouders gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb jij zo een met twee gaten of een groot gat?
Welke brommer rijd jij?
Met dat ene grote gat denk ik zelf dat je neus nog wel erboven komt, maar dat is dus niet zo? Want door die tocht bijna constant verkouden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Met 1 groot gat, gaat helaas maar tot m´n hals en niet lager. Dan heb ik wel een wollen sjaal om, maar helaas blijft het tochten. Ik ben nog op zoek naar 1 die tot mijn schouders gaat.
Ik rij sinds 6/11 een AGM VX 50 in de kleur matzwart. Hiervoor had ik bijna dezelfde (in het rood, met een hoog windscherm en andere vering) maar die is total loss verklaard nadat ik een vrachtwagen had gekopt. Gelukkig heb ik er zelf niks aan over gehouden.
Hier een foto (mag in de OP)
[ afbeelding ]
Nu heb ik er 450 km op gereden, en met de sneeuw durf ik niet te rijden.. Dan maar fietsen, ook gezond.
Dat kan je tackelen door een bandana oid over je neus te doen. Rij je rond als halve terrorist, maar in ieder geval je neusje wel lekker warm.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Met dat ene grote gat denk ik zelf dat je neus nog wel erboven komt, maar dat is dus niet zo? Want door die tocht bijna constant verkouden.
Ah, AGM heb ik ook gereden (sport model dan wel) Moet alleen nog het bouwjaar weten (of was dit 2011)?
Ik denk dat je met twee van die gaten alleen vreemde blikken gaat krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Dat kan je tackelen door een bandana oid over je neus te doen. Rij je rond als halve terrorist, maar in ieder geval je neusje wel lekker warm.
Mijn scooter heb ik nieuw gekocht.
Nee, 2012 (6 nov 2012 op kenteken en naam gezet)quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik denk dat je met twee van die gaten alleen vreemde blikken gaat krijgen
Ik kan dus bouwjaar 2011 noteren?
Prima, de TR is gemaakt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Nee, 2012 (6 nov 2012 op kenteken en naam gezet)
Je staat in de OP, ik neem iig aan dat het een bromfiets is en geen snorfietsquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Nee, 2012 (6 nov 2012 op kenteken en naam gezet)
Ik rijd meestal gewoon op de weg hier, de auto's kan ik wel bijhoudenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:02 schreef Croissant.fr het volgende:
Inderdaad met een geel kenteken.
Zijn in jullie omgeving de fietspaden een beetje geveegd / begaanbaar? Ik ben te schijterig om te rijden, maar met m'n scooter van 2 maanden oud wil ik niet op m'n smoel gaan, ondanks dat er winterbanden op zitten. Ik heb het idee dat die 0,0 nut hebben bij dikke sneeuw. Vandaag ga ik mijn rondje van ong. 25-30 km fietsen. De fietspaden zijn niet geveegd dus dat word rustig fietsen.
Mijn broer gaat met de scooter naar z'n werk (ongeveer het zelfde type, bruin en zomerbanden) naar een boerendorp. Maar hij is een grote stoere jongen, die rijdt met elk weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |