abonnement Unibet Coolblue
pi_119680468


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
pi_119680550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:32 schreef Xenorium het volgende:
....
Nee echt dank aan de Taiwanees. Hij heeft alles lopen decompilen. Maar met deze rom kan ik het verder afmaken!! Deze rom is weer custom.

Kijken of ik tijd heb, dan ga ik met de tools aan de slag om het 100% perfect te maken. 10% is nog in het engels, sommige submenutjes en hier en daar een vertalingsfout zoals bij de Wifi.

Tegen het einde van het weekend denk ik dat ik zo goed als 100% alles gefixed heb.
Complimenten Xenorium, dat je dit hebt aangekaart in China en succes met de verdere ontwikkeling van de NL ROM.
pi_119681041
Owhh het word steeds beter..! NL taal voor mij niet echt een must have
maar toch leuk als we(althans xenorium :P ) het voor elkaar krijgen/krijgt

Valt me nu pas op dat er bij de T12 rom wat dingen zijn veranderd qua grafische animaties..
( bijv. batterij lader wanneer tel uit staat etc :D)

Ben hem nu aan calibreren, gister tot 100% geladen.. nu weer tot 0 leeg laten lopen..
laad hem nu weer tot 100% en dan calibreer ik weer even..
hopelijk word hij er beter van :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:53:53 #4
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119682126
Hoe duur was de Neo eerst? Die is nu $180 dus niet echt heel goedkoop meer...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119682210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe duur was de Neo eerst? Die is nu $180 dus niet echt heel goedkoop meer...
http://www.buysku.com/who(...)tml?welcome=11150002
$161.99

+ coupon "BuySKU-Gift" voor 6% korting

$152.27

[ Bericht 2% gewijzigd door AnimeFan op 27-11-2012 19:51:29 ]
pi_119682329
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe duur was de Neo eerst? Die is nu $180 dus niet echt heel goedkoop meer...
Bij lightake was hij 162 ofzo..
lange tijd daarvoor ook te koop gestaan..
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:02:43 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119682453
Bedankt, 162 dollar is inderdaad best wat goedkoper.
Het is net toevallig dat mijn zusje een nieuwe telefoon wil, uiteraard net nadat de prijs omhoog is gegaan :P.
Werd de Jiayu G3 nog geleverd of niet? Laatste wat ik erover heb gelezen was dat Jiayu het vooral in China wilde verkopen en ze al die internationale vraag eigenlijk niet aan konden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119682836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Bedankt, 162 dollar is inderdaad best wat goedkoper.
Het is net toevallig dat mijn zusje een nieuwe telefoon wil, uiteraard net nadat de prijs omhoog is gegaan :P.
Werd de Jiayu G3 nog geleverd of niet? Laatste wat ik erover heb gelezen was dat Jiayu het vooral in China wilde verkopen en ze al die internationale vraag eigenlijk niet aan konden.
Is Mr Tao geen optie voor een G3 dan? Een zwarte voor 176$ ex kosten en korting.
pi_119682877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Bedankt, 162 dollar is inderdaad best wat goedkoper.
Het is net toevallig dat mijn zusje een nieuwe telefoon wil, uiteraard net nadat de prijs omhoog is gegaan :P.
Werd de Jiayu G3 nog geleverd of niet? Laatste wat ik erover heb gelezen was dat Jiayu het vooral in China wilde verkopen en ze al die internationale vraag eigenlijk niet aan konden.
Zie jiayu topic daarvoor, kort samen gevat komt het erop neer dat lightake ze niet kan leveren.
en niemand eigenlijk voor die 165$ prijs ofzo..

De G3's die fokkers binnen krijgen, zijn allemaal via aliexpress etc gegaan..
dus allemaal tussenhandelaren die gewoon hun preorders weer met z'n 50% winst(soms wel meer) verkopen ofzo!

dan is naar mijn idee de g3 niet echt heel aantrekkelijk meer als je er 250-300$ 225-275 voor moet neer leggen :P
pi_119683240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Thorical het volgende:

[..]

Is Mr Tao geen optie voor een G3 dan? Een zwarte voor 176$ ex kosten en korting.
Ja als je geluk hebt heeft de verkoper ze op voorraad.
Er zijn aardig wat fokkers die er een via mistertao besteld hebben.
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:56:06 #11
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119684720
Inmiddels verder aan het aankloten met mn Neo, draait T12 en is netjes geroot. Nou loop ik tegen een vaag probleem aan waarvan ik verwacht dat het met T12 te maken heeft. Ik wil dus via mobileuncle CWM installeren, nu gooi ik die app aan, juiste img er op, blijft hij hangen in de boot. Hij wil vanuit T12 dus niet op een of andere manier die img vervangen. Ik dacht shit miss heb ik m nou gebrickt :') maar stockrecovery draait gewoon nog. Meerdere malen geprobeerd, tips, tricks? c_/
Koekje d'r bij?
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:03:13 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119685067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Thorical het volgende:

[..]

Is Mr Tao geen optie voor een G3 dan? Een zwarte voor 176$ ex kosten en korting.
Ook interessant... Irritante eraan is dat het voor mijn zusje is die hem zo snel mogelijk wil hebben, ze heeft hem liever van zo'n Nederlandse handelaar over 2 dagen voor 180 euro in plaats van 2 weken wachten en hem dan voor 130 te hebben...

Bedankt voor de Jiayu-uitleg Downstar ;).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119685319
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:03 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ook interessant... Irritante eraan is dat het voor mijn zusje is die hem zo snel mogelijk wil hebben, ze heeft hem liever van zo'n Nederlandse handelaar over 2 dagen voor 180 euro in plaats van 2 weken wachten en hem dan voor 130 te hebben...

Bedankt voor de Jiayu-uitleg Downstar ;).
Gewoon mixeshop doen dan, is dacht ik 176 euro inclusief verzenden met DHL. Is binnen een week binnen en grote kans dat je geen extra kosten betaald aan de deur. Mixeshop is tried and true fyi.
pi_119685517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:56 schreef eleganza het volgende:
Inmiddels verder aan het aankloten met mn Neo, draait T12 en is netjes geroot. Nou loop ik tegen een vaag probleem aan waarvan ik verwacht dat het met T12 te maken heeft. Ik wil dus via mobileuncle CWM installeren, nu gooi ik die app aan, juiste img er op, blijft hij hangen in de boot. Hij wil vanuit T12 dus niet op een of andere manier die img vervangen. Ik dacht shit miss heb ik m nou gebrickt :') maar stockrecovery draait gewoon nog. Meerdere malen geprobeerd, tips, tricks? c_/
Had daarnet denk ik hetzelfde probleem.

Na in mobileuncle de cwm te selecteren, staat er bij het booten wel die "==> recovery" ofzoiets, maar daar blijft hij dan hangen hé?
Ik heb mijn sd kaart uit mijn gsm gehaald, die via die bijgeleverde adapter direct op men aangesloten en dan die custom image er eens opnieuw op gekopieerd. Zou toeval kunnen zijn, maar toen werkte het wel :)
Anders zou het ook kunnen dat je download corrupt is en je die image eens opnieuw moet downloaen.
Hoop dat het lukt
pi_119686628
Is het normaal dat PostNL je een trackingnummer geeft terwijl je er daarna achter komt dat ze je een brief hebben gestuurd over inklaringskosten etc.?
pi_119686944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef AnimeFan het volgende:
Is het normaal dat PostNL je een trackingnummer geeft terwijl je er daarna achter komt dat ze je een brief hebben gestuurd over inklaringskosten etc.?
Heb ook wel eens gehad dat ik pakketje gehad had en ze die dag erna belden dat ik invoerrechten moest betalen, en paar dagen later brief erover via de post
pi_119687362
Nja, voorlopig maar geen dure spullen meer bestellen, alleen goedkope troep :(
pi_119687487
17track is positiever dan de hong kong post track site :) Nu afwachten of het in NL een beetje opschiet :p

The item (RC123456789HK) arrived at its destination country on 27-Nov-2012.
pi_119687659
Hoe kan 17track ooit sneller zijn met updaten dan de officiële tracking sites...?
pi_119688094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Creqaw het volgende:
Hoe kan 17track ooit sneller zijn met updaten dan de officiële tracking sites...?
Geen idee.. Maar daar staat ie nog echt als nog onderweg aangegeven...
Kan overigens nog goed dat er morgen weer staat dat ie alsnog nog onderweg is. We gaan het zien, misschien nog voor het weekend.

Edit: hong kong post is inmiddels ook up-to-date. Dan zal het ook wel daadwerkelijk in NL zijn :)
Morgen een 3S code aanvragen..

[ Bericht 14% gewijzigd door Tonkey op 27-11-2012 21:24:17 ]
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:27:13 #21
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119688914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Had daarnet denk ik hetzelfde probleem.

Na in mobileuncle de cwm te selecteren, staat er bij het booten wel die "==> recovery" ofzoiets, maar daar blijft hij dan hangen hé?
Ik heb mijn sd kaart uit mijn gsm gehaald, die via die bijgeleverde adapter direct op men aangesloten en dan die custom image er eens opnieuw op gekopieerd. Zou toeval kunnen zijn, maar toen werkte het wel :)
Anders zou het ook kunnen dat je download corrupt is en je die image eens opnieuw moet downloaen.
Hoop dat het lukt
Dat probleem idd. Hij gaat nu wel door naar recovery, maar het is dan geen CWM... :7
Niks, helaas. Geen succes. :(
Meerdere malen opnieuw gedownload via https://www.dropbox.com/s/8rztgilgtikpzwi/recovery.img

c_/ c_/ Anyone? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door eleganza op 27-11-2012 21:35:40 ]
Koekje d'r bij?
pi_119689115
Wat is eigenlijk de reden dat de Neo N02 niet in het Nederlands wil? Ik dacht dat het met Android altijd hetzelfde was.

Overigens heb ik hier net voor mijn broertje een JiaYu G2 besteld met DHL verzending: http://www.ttmalls.com/jyg2-rom-4gb-black_p708.html
pi_119689186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de Neo N02 niet in het Nederlands wil? Ik dacht dat het met Android altijd hetzelfde was.

Overigens heb ik hier net voor mijn broertje een JiaYu G2 besteld met DHL verzending: http://www.ttmalls.com/jyg2-rom-4gb-black_p708.html
Ze hebben er voor gekozen om de language files eruit te halen.
pi_119689626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de Neo N02 niet in het Nederlands wil? Ik dacht dat het met Android altijd hetzelfde was.

Overigens heb ik hier net voor mijn broertje een JiaYu G2 besteld met DHL verzending: http://www.ttmalls.com/jyg2-rom-4gb-black_p708.html
Pas aub op met die Jiayu G2 plus, want niet allemaal ondersteunen ze 3G!
pi_119689750
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:38 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Pas aub op met die Jiayu G2 plus, want niet allemaal ondersteunen ze 3G!
Zoiets las ik al ergens. Geen idee of het met dit model ook zo is, mijn broertje zal toch alleen van WIFI gebruik maken, dus ik maak me niet zo druk. En mocht hij ooit internetten dan zal het puur whatsapp zijn.
pi_119690469
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:38 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Pas aub op met die Jiayu G2 plus, want niet allemaal ondersteunen ze 3G!
Ik dacht dat enkel de G2 dat niet zou ondersteunen, maar een G2+ en G2s wel.
Maargoed, zeker ben ik er niet van.
pi_119690892
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de Neo N02 niet in het Nederlands wil? Ik dacht dat het met Android altijd hetzelfde was.

Overigens heb ik hier net voor mijn broertje een JiaYu G2 besteld met DHL verzending: http://www.ttmalls.com/jyg2-rom-4gb-black_p708.html
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:31 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ze hebben er voor gekozen om de language files eruit te halen.
Ze hebben er inderdaad voor gekozen om de android language files dr uit te slopen..
scheelt weer intern geheugen.. :)

en waarom zouden ze ook voor een telefoon die in china verkocht word, nederlandse of welke andere taal naast chinees en engels willen ondersteunen :P?

In Nederland is dat met de komst van android wel wat vergemakkelijkt, aangezien android standaard multi language is, maar vroeger waren telefoons ook allen vaak maar voor een bepaalde regio, en had je dus alleen de keuze uit bijv NL - DE - ENG - FR ofzo..
pi_119691855
Ik heb net gelezen dat er voor de Umi x1 een upgraded versie is uitgebracht.
2500mah batterij ipv 1750mah, betere GPS en beter touchscreen.
Misschien heb ik wel interesse als de prijs meevalt.Mijn Neo heb ik al aan de mevrouw des huizes kunnen geven :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119691996
Het zou mooi zijn als de batterij in size hetzelfde is gebleven zodat die past in de oude Umi maar die kans acht ik klein.
pi_119692083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Creqaw het volgende:
Het zou mooi zijn als de batterij in size hetzelfde is gebleven zodat die past in de oude Umi maar die kans acht ik klein.
Heb jij problemen met je UMI Creqaw?
GPS of slecht touchscreen of andere probleempjes?
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119692468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Heb jij problemen met je UMI Creqaw?
GPS of slecht touchscreen of andere probleempjes?
Ik zal het je morgen of overmorgen vertellen als die aankomt.
pi_119692698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik zal het je morgen of overmorgen vertellen als die aankomt.
Fijn :D
I love the smell of china electroncs in the morning!
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:36:26 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119693048
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Ik dacht dat enkel de G2 dat niet zou ondersteunen, maar een G2+ en G2s wel.
Maargoed, zeker ben ik er niet van.
Ik had de JY-G2. Was niks mis mee hoor. ;)

De Neo bevalt in het algemeen nog altijd best hier. Is er iemand alleen die ook vindt dat de Wifi-ontvangst nogal matigjes is?

Weet iemand heel toevallig nog een goede video-app die op de Neo draait? Probeerde een 720p-.mkv tv-serie af te spelen, maar of hij renderde geen geluid, of de audio klonk als een of andere boodschap van aliens, een andere deed het wel, maar was niet gesynced. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:38:26 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119693167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had de JY-G2. Was niks mis mee hoor. ;)

De Neo bevalt in het algemeen nog altijd best hier. Is er iemand alleen die ook vindt dat de Wifi-ontvangst nogal matigjes is?

Weet iemand heel toevallig nog een goede video-app die op de Neo draait? Probeerde een 720p-.mkv tv-serie af te spelen, maar of hij renderde geen geluid, of de audio klonk als een of andere boodschap van aliens, een andere deed het wel, maar was niet gesynced. :P
Welke app gebruik je nu?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:09 #35
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119693209
Ik zit mezelf volgens mij gek te maken. Die recovery uit deze beschrijving: https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf ... is dat zeker weten CWM? Of zit ik nu telkens de verkeerde te flashen via mobileuncle? 8)7 Ik kom namelijk de héle tijd terug in stockrecovery :| #gettingstuck
Koekje d'r bij?
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:40:51 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119693330
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke app gebruik je nu?
BS Player Free, MX Player, MoboPlayer en VPlayer. Maar elk dus z'n eigen problemen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef eleganza het volgende:
Ik zit mezelf volgens mij gek te maken. Die recovery uit deze beschrijving: https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf ... is dat zeker weten CWM? Of zit ik nu telkens de verkeerde te flashen via mobileuncle? 8)7 Ik kom namelijk de héle tijd terug in stockrecovery :| #gettingstuck
Je roept het wel over jezelf af. :D Jij zei dat je liever iets uit China had om lekker mee te klooien. :P Er was maar 1x een recovery-image gepost geloof ik, en dat was deze en daarmee had ik geen problemen. ;)
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef i124Q het volgende:
Er vanuitgaande dat je geroot bent:
Download http://db.tt/I26EokVQ en installeer deze. Download http://db.tt/tCZvifgm en zet deze in de root van de sdkaart.
Flash recovery via mobileuncletools.

Download gapps en installeer deze via recovery : http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip
Hier nog een keer de verkorte recap:
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:

Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Het recovery-menu moet je eerst tevoorschijn toveren door op 'home' te drukken
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store

Initial ROOT:
PDANet installeren op computer & phone
Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
Unpack.
Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
Open 'opdrachtprompt'
Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
Je device is gevonden, voer 'runme' uit
Kies '1'
Kies op je phone om de data te 'restoren'
Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play store

Zit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?
› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan
› Pluk de simpele root-versie hier weg
› Boot in recovery-mode
› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file
› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebt
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play store

Voor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?


[ Bericht 55% gewijzigd door shiz op 27-11-2012 22:46:21 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119693557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef eleganza het volgende:
Ik zit mezelf volgens mij gek te maken. Die recovery uit deze beschrijving: https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf ... is dat zeker weten CWM? Of zit ik nu telkens de verkeerde te flashen via mobileuncle? 8)7 Ik kom namelijk de héle tijd terug in stockrecovery :| #gettingstuck
Die op pagina 7? die CWM van Xenorium? Dat is normaal de juiste ja :s Heel vreemd. Mobileuncle heeft toch root hé? :p
pi_119695991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef eleganza het volgende:
Ik zit mezelf volgens mij gek te maken. Die recovery uit deze beschrijving: https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf ... is dat zeker weten CWM? Of zit ik nu telkens de verkeerde te flashen via mobileuncle? 8)7 Ik kom namelijk de héle tijd terug in stockrecovery :| #gettingstuck
Volgens mij heb jij geen root of Mobile Uncle geen root access gegeven.
pi_119697540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had de JY-G2. Was niks mis mee hoor. ;)

De Neo bevalt in het algemeen nog altijd best hier. Is er iemand alleen die ook vindt dat de Wifi-ontvangst nogal matigjes is?


Weet iemand heel toevallig nog een goede video-app die op de Neo draait? Probeerde een 720p-.mkv tv-serie af te spelen, maar of hij renderde geen geluid, of de audio klonk als een of andere boodschap van aliens, een andere deed het wel, maar was niet gesynced. :P
vind hem heel goed te doen, die wifi ontvangst..
en is stukken beter dan mijn tablet ontvangst..

op bovenverdieping haal ik gewoon nog 2 van de 3 streepjes qua bereik..terwijl mijn router ergens beneden staat..
pi_119697977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

vind hem heel goed te doen, die wifi ontvangst..
en is stukken beter dan mijn tablet ontvangst..

op bovenverdieping haal ik gewoon nog 2 van de 3 streepjes qua bereik..terwijl mijn router ergens beneden staat..
Idem hier
Had de indruk dat de wifi ontvangts beter was dan met mijn Galaxy S :)

Heb wel een ander probleempje gevonden: de multitouch doet soms vreemd;

Als je één vinger er op zet, dan een tweede vinger er bij zet, en dan de eerste vinger loslaat, dan registreert hij soms de tweede ook niet meer.
Klinkt misschien stom, maar in bvb het spel "Hill Climb Racing" heb je een gas en een rempedaal, als ik dan rem en dan mijn gas loslaat, registreert hij plots die rem ook niet meer :p
pi_119698025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:30 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Idem hier
Had de indruk dat de wifi ontvangts beter was dan met mijn Galaxy S :)

Heb wel een ander probleempje gevonden: de multitouch doet soms vreemd;

Als je één vinger er op zet, dan een tweede vinger er bij zet, en dan de eerste vinger loslaat, dan registreert hij soms de tweede ook niet meer.
Klinkt misschien stom, maar in bvb het spel "Hill Climb Racing" heb je een gas en een rempedaal, als ik dan rem en dan mijn gas loslaat, registreert hij plots die rem ook niet meer :p
HEEEEE nog een verslaafde van hill climb racing !?
das bij mij nu een aardige batterij vreter geworden, gezien ik het vaak speel.. :P

Ik merk zelf het probleem wat jij hebt niet?, althans niet in het spel..
daar kan ik gewoon gassen en remmen zonder problemen :D
pi_119698063
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

HEEEEE nog een verslaafde van hill climb racing !?
das bij mij nu een aardige batterij vreter geworden, gezien ik het vaak speel.. :P

Ik merk zelf het probleem wat jij hebt niet?, althans niet in het spel..
daar kan ik gewoon gassen en remmen zonder problemen :D
Haha ja verslavend hé :D

Hmm vreemd, men broer had het ook al gemerkt.
Als je gasgeeft, en dan door snel naar de rem te switchen even de twee indrukt, laat hij ze dan alletwee los :p
Bij multitouch test zag ik het ook als ik het testte
pi_119698097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:35 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Haha ja verslavend hé :D

Hmm vreemd, men broer had het ook al gemerkt.
Als je gasgeeft, en dan door snel naar de rem te switchen even de twee indrukt, laat hij ze dan alletwee los :p
Bij multitouch test zag ik het ook als ik het testte
Ik heb de antutu tester app dr even op gegooid..
daarin de multi touch test gedaan..

als ik met 2 vingers doe en ik laat 1 vinger los, dan blijft die 2de gewoon netjes gevolgd door antutu
zonder dat ik mijn vinger die ik liet staan weer los moet halen van het scherm?
pi_119698116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb de antutu tester app dr even op gegooid..
daarin de multi touch test gedaan..

als ik met 2 vingers doe en ik laat 1 vinger los, dan blijft die 2de gewoon netjes gevolgd door antutu
zonder dat ik mijn vinger die ik liet staan weer los moet halen van het scherm?
hmmm, mss hebben wij hier dan pech ofzo... :p
Zal het morgen eens filmen want men broer slaapt nu al ^^
pi_119698265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

hmmm, mss hebben wij hier dan pech ofzo... :p
Zal het morgen eens filmen want men broer slaapt nu al ^^
Nouja of ik begrijp verkeerd wat je bedoeld, maar check onderstaand filmpje..
wanneer ik touch 1 los laat, word 2 automatisch 1..

of wanneer ik 3 vingers doe en ik haal er 1 weg, hoef ik niet eerst mijn vinger weer van het scherm te halen voordat hij de andere weer herkend?

pi_119698589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nouja of ik begrijp verkeerd wat je bedoeld, maar check onderstaand filmpje..
wanneer ik touch 1 los laat, word 2 automatisch 1..

of wanneer ik 3 vingers doe en ik haal er 1 weg, hoef ik niet eerst mijn vinger weer van het scherm te halen voordat hij de andere weer herkend?

Nja heb net die antutu tester ook eens gedaan maar die onthoudt precies de positie van je vinger. Je moet eens gewoon "multitouch test" zoeken op de playstore en dan eens 2 vingers er op en dan 1 loslaten en de andere op dezelfde plek houden op het scherm
  woensdag 28 november 2012 @ 07:27:35 #47
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119700158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:33 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij geen root of Mobile Uncle geen root access gegeven.
Dat is dus het vage verhaal, ik geef de app gewoon su access en draai hem, de reboot eindigt dus in de originele recovery, waar ik even niet bij kan :')

@shiznuts Aankloten is ook niet leuk als alles in 1x goed gaat hahaha!

Puntje bij t paaltje, ik ga nog wel een keertje t12 flashen en rooten, wie weet helpt dat op een vage manier ofzo. Ben ook nog een andere manier tegengekomen, ipv mobileuncle. Will post results vanavond :P
Koekje d'r bij?
pi_119700388
Zo wat vinden wij van de Meizu MX2 behalve dat hij best prijzig is tegenover de concurrentie en ze gewoon beetje van hetzelfde uit gebracht hebben maar dan in hun eigen jasje.

Persoonlijk ziet dat scherm inderdaad niet slecht uit, maar echt aanwezigen touch knoppen zoals je meestal ziet heeft stiekem wel beetje me voorkeur, want als het in de software zit dan draaien ze altijd mee, dat vind ik bij mijn Nexus 7 niet zo erg, maar of ik op een smartphone zo fijn is als je in landschap modus die knoppen in weg zitten weet ik niet.

Maar ik weet dat veel mensen liever nog echte aanraak knopjes willen.
pi_119701184
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Diqiu-Long het volgende:

Oordeel zelf maar, ze lijken veel op elkaar maar ze verschillen toch op sommige punten.

Zo lijken ze inderdaad op elkaar. Maar leg de maten eens naast elkaar, dan zie je dat de MX2 een stukje kleiner is. Verder zijn er inderdaad nog minieme verschillen. De toetsen onderdaan het toestel zijn bij de mx2 weg gewerkt en is alleen nog een oplichtende toets. Maar hoe dat gaat werken op het moment dat je er een andere launcher op zou zetten, geen idee. Komt wellicht ook nog wel in reviews naar voren.

Elk toestel zal zo zijn eigen voor en nadelen hebben. Ben zelf ook wel erg benieuwd naar het verschil in de schermen. Hoe dan ook maar eens rustig afwachten wat de verschillende reviews gaan zeggen waar ongetwijfeld ook de nodige vergelijkingen zullen komen.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_119703220
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:02 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nja heb net die antutu tester ook eens gedaan maar die onthoudt precies de positie van je vinger. Je moet eens gewoon "multitouch test" zoeken op de playstore en dan eens 2 vingers er op en dan 1 loslaten en de andere op dezelfde plek houden op het scherm
Houd ik precies het zelfde mee, met multitouch test van jpjoyjp
gewoon dat ik niet mijn vingers eerst van scherm hoef te halen en opnieuw hoef te plaatsen voordat hij die ander weer herkend ?
pi_119704100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:10 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Zo lijken ze inderdaad op elkaar. Maar leg de maten eens naast elkaar, dan zie je dat de MX2 een stukje kleiner is. Verder zijn er inderdaad nog minieme verschillen. De toetsen onderdaan het toestel zijn bij de mx2 weg gewerkt en is alleen nog een oplichtende toets. Maar hoe dat gaat werken op het moment dat je er een andere launcher op zou zetten, geen idee. Komt wellicht ook nog wel in reviews naar voren.

Elk toestel zal zo zijn eigen voor en nadelen hebben. Ben zelf ook wel erg benieuwd naar het verschil in de schermen. Hoe dan ook maar eens rustig afwachten wat de verschillende reviews gaan zeggen waar ongetwijfeld ook de nodige vergelijkingen zullen komen.

Ja de maten kijk ik bijna niet naar, zo is de Xiaomi Mi2 volgens mij het kleinste, maar als je naar batterijen kijkt dan steekt de Huawei Honor 2 met kop en schouders boven aan.

Maar dan kijk je alleen naar Mah, want Meizu zegt ook er goeie batterij duur te hebben. Ik zelf ben ook wel benieuwd naar vergelijking van de schermen, ik heb vergelijking van Huawei Honor 2 scherm en Xiaomi Mi2 al gezien en het zijn beide goeie schermen, maar komt niet in de buurt van het scherm van HTC One X bijvoorbeeld.

In dat op zich denk ik dat scherm van Xiaomi Mi2 wellicht iets beter is vanwege kleinere formaat, maar dat verschil zie je denk ik nauwelijks niet.

Wel benieuwd wat dat rondje onder het scherm van Meizu MX2 maar ik denk dat het een notificatie lampje is.

Maar als ik kijk naar software, de Xiaomi met iOS uh ik bedoelde MIU en de Huawei Honor 2 gewoon bijna pure Android en Meizu MX2 heeft flyme, dan prefereer ik toch pure Android.

Ik weet niet hoe goed die skins zijn namelijk, Sense vind ik op zich goeie skin.
pi_119704190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Houd ik precies het zelfde mee, met multitouch test van jpjoyjp
gewoon dat ik niet mijn vingers eerst van scherm hoef te halen en opnieuw hoef te plaatsen voordat hij die ander weer herkend ?
Voila heb het eens gefilmd :) Denk dat het zo wel duidelijk moet zijn :D

pi_119704474
Probeer eens met Antutu tester? Wat jij gebruikt is niet antutu tester, bij antutu tester houdt ie ze vast.

Op mijn HTC Evo 3D heeft mijn QHD scherm vier touch punten.
pi_119704490
Dat heeft volgens mij niks met een touchprobeem te maken, maar hoe de Multitouch Tester de aanrakingen organiseert. Waarbij, als een vinger contact maakt 'ie een ordenummer krijgt. Zodra er een nieuwe bijkomt wordt dat ordenummer opgehoogt. Maar de toewijzing van dat nummer verandert niet zolang de vinger nog het touchscreen raakt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119704532
Nee nee, heb het probleem eerst gemerkt toen ik een spel aan het spelen was... En op een andere multitouch tester heb ik het ook.

En antutu is daar niet goed voor, want je moet maar eens 1 vinger daar op zetten, en terug afhalen, dan toont die nog altijd waar je vinger stond, dus kan je dat probleem niet zien...
pi_119704590
Zouden de schermen in Neo dan gewoon van mindere kwaliteit zijn? We weten dat het TFT is en geen IPS.

Deze telefoons leveren dan wel zoveel voor je geld, maar ergens moten ze op in geleverd hebben en ik vermoed dat gewoon het scherm zal zijn.
pi_119704644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zouden do schermen in Neo dan gewoon van mindere kwaliteit zijn? We weten dat het TFT is en geen IPS.
Maar gebeurt dit ook bij jullie? Of ligt het aan mijn scherm...

En TFT maakt op zich niet uit hé, mijn Hero was indertijd ook TFT, maar werkte perfect. Zou op zich wel van mindere kwaliteit kunnen zijn, maar vraag mij af of het niet gewoon een software bug is ofzo.
pi_119704671
Nou ja, ik snap het probleem nog altijd niet. Volgens mij reageert m'n Desire Z en Jiayu G3 ook zo op zo'n touchtest, want zo werkt die app nu eenmaal om het aantal inputs te checken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119704749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik snap het probleem nog altijd niet. Volgens mij reageert m'n Desire Z en Jiayu G3 ook zo op zo'n touchtest, want zo werkt die app nu eenmaal om het aantal inputs te checken.
Maar misschien kijk je met een verkeerd beeld naar het filmpje :p
Ik zet 2 vingers op het scherm, hef dan 1 op, en de andere verdwijnt ook even van het scherm (maar die hef ik niet op!) Soms doet hij het ook subtieler, dan flikkert de plek waar ik het aanraak alleen even...
pi_119704805
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik snap het probleem nog altijd niet. Volgens mij reageert m'n Desire Z en Jiayu G3 ook zo op zo'n touchtest, want zo werkt die app nu eenmaal om het aantal inputs te checken.
Ja die app werkt bij mij ook zo, zet ik twee vingers op het scherm dan telt hij er twee, zet ik er vier op dan telt hij er vier, maar zet ik er vijf op dan telt hij de vijfde niet.
pi_119704810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Maar misschien kijk je met een verkeerd beeld naar het filmpje :p
Ik zet 2 vingers op het scherm, hef dan 1 op, en de andere verdwijnt ook even van het scherm (maar die hef ik niet op!) Soms doet hij het ook subtieler, dan flikkert de plek waar ik het aanraak alleen even...
Ach so. :7 Dan ja, klopt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119704852
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach so. :7 Dan ja, klopt. :P
_O_ Iemand die het probleem begrijpt :p
Zou je nu misschien eens kunnen zien of dat bij jou ook gebeurt? :p
pi_119704877
Dat bedoelde ik te zeggen: helaas dus ook ja. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119704897
Ik zie het ook nu, jij zet er maar twee vingers erop maar hij telt er drie, dus ja inderdaad iets niet goed.

Ik vertelde al eens dat zulke fabrikanten vaak afgekeurde schermen van zeg maar Apple ofzo gebruiken.

Probeer trouwens eens via menu reset touches, want die probeer onthoudt dat je er drie had dus als je er twee op zet komt ie daarna aan met zijn drie.
pi_119704980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef shiznuts het volgende:
Dat bedoelde ik te zeggen: helaas dus ook ja. ;)
ah ok, balen :p Nu gaat iedereen plots gefrustreerd raken over hun scherm door mij :p :p

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zie het ook nu, jij zet er maar twee vingers erop maar hij telt er drie, dus ja inderdaad iets niet goed.

Ik vertelde al eens dat zulke fabrikanten vaak afgekeurde schermen van zeg maar Apple ofzo gebruiken.
Héhé nee dat is het niet ^^ Ik zet 2 vingers op het scherm, die herkent hij perfect. Dan haal ik er 1 af. Dan staat er dus nog 1 vinger op, maar die herkent hij dan plots ook niet meer tenzij ik die een beetje beweeg.
pi_119705079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Maar misschien kijk je met een verkeerd beeld naar het filmpje :p
Ik zet 2 vingers op het scherm, hef dan 1 op, en de andere verdwijnt ook even van het scherm (maar die hef ik niet op!) Soms doet hij het ook subtieler, dan flikkert de plek waar ik het aanraak alleen even...
Dat heb ik ook met mijn wildfire en net ook ff getest met de SGS3, ook die doet dat..
het lijkt mij eerder de app te zijn waarmee je het test, die dan even weer moet calculeren waar de andere vinger stond waardoor je dus een kleine flikkering ziet..

Want hij onthoud je positie van de vinger dus wel, je hoeft niet je vinger weer even op te liften om weer op het punt terecht te komen zodat de touch weer word geregistreerd..?
Dus ik zie het probleem niet zo? als je nou je 2 vingers op het scherm had, en je haalt touch 1 weg
en touch 2 word niet meer geregistreerd. dan zie ik problemen..
Maar nu pakt hij toch gewoon die Touch 2 alsnog zonder dat je vinger van het scherm afgaat ?
pi_119705116
Ja ik had nog een gekeken en zie nu wat je bedoeld, je zet twee vingers erop, maar op moment dat je eentje eraf haalt zegt dat programma, maar je eerste vinger voel ik ook niet meer.

Dat is bij mijn HTC Evo 3D niet in iedere geval, je zou het kunnen testen als er echt iet fout gaan in een schiet spel waar je wel eens een vinger eraf haalt om naar de schietknop te gaan.
pi_119705143
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zie het ook nu, jij zet er maar twee vingers erop maar hij telt er drie, dus ja inderdaad iets niet goed.

Ik vertelde al eens dat zulke fabrikanten vaak afgekeurde schermen van zeg maar Apple ofzo gebruiken.

Probeer trouwens eens via menu reset touches, want die probeer onthoudt dat je er drie had dus als je er twee op zet komt ie daarna aan met zijn drie.
Lijkt me sterk, want vrijwel geen enkel gerenommeerd merk hier op de markt bij ons heeft een 4.5" scherm. 't Zijn gewoon goedkope schermen, dat wel, daarom kan 'ie ook zo goedkoop worden gehouden.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:41 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

ah ok, balen :p Nu gaat iedereen plots gefrustreerd raken over hun scherm door mij :p :p

[..]

Héhé nee dat is het niet ^^ Ik zet 2 vingers op het scherm, die herkent hij perfect. Dan haal ik er 1 af. Dan staat er dus nog 1 vinger op, maar die herkent hij dan plots ook niet meer tenzij ik die een beetje beweeg.
Haha, psies, 't duurde ff, aber wir sind uns einig. :P Trouwens, m'n G3 doet wel netjes als ik vijf vingers neerzet en er vinger nummer '3' weghaal, van vinger nummer '5' nummer '3'. Dus niet dat je vinger nummer '3', zoals op de Neo, weghaalt, dat dan 1-2-4-5 nog staan. :+

I don't really care though. :D 't Is dat je het nu zegt, maar ik had er nog geen problemen aan ondervonden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119705145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn wildfire en net ook ff getest met de SGS3, ook die doet dat..
het lijkt mij eerder de app te zijn waarmee je het test, die dan even weer moet calculeren waar de andere vinger stond waardoor je dus een kleine flikkering ziet..

Want hij onthoud je positie van de vinger dus wel, je hoeft niet je vinger weer even op te liften om weer op het punt terecht te komen zodat de touch weer word geregistreerd..?
Dus ik zie het probleem niet zo? als je nou je 2 vingers op het scherm had, en je haalt touch 1 weg
en touch 2 word niet meer geregistreerd. dan zie ik problemen..

Maar nu pakt hij toch gewoon die Touch 2 alsnog zonder dat je vinger van het scherm afgaat ?
Dat is dus exact wat er gebeurd... :p Hij registreert hem niet, tenzij ik hem even ophef of beweeg en hij dus een nieuwe input krijgt zeg maar
pi_119705191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dat is dus exact wat er gebeurd... :p Hij registreert hem niet, tenzij ik hem even ophef of beweeg en hij dus een nieuwe input krijgt zeg maar
he wacht nu zie ik het gebeuren bij +- 0.05 seconden idd

Ik zal eens een filmpje maken van mijne...

Update:


Ik heb het ook, echter is het zo dat ik mijn vinger niet hoef los te laten voor dat deze weer word geregistreerd, een milimeter veschruiving van de vinger registreert hem gewoon weer..(zie maar in het begin van het filmpje heb ik nergens last van, omdat mijn vinger mogelijk iets weer verschuift, maar niet opnieuw het touchscreen raakt)
Op het eind zie je dus dat de rode stip dus verdwijnt, indien ik niet beweeg idd..

dus zoveel problemen lijkt het me toch niet te geven ook in hill climbing race? lijkt me sterk dat je je vingers helemaal stil op je scherm weet te houden :P?

[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 28-11-2012 11:59:54 ]
pi_119705670
lol...?
Heb net PostNL gebeld voor de tracking code (twitter duurde me te lang) en hij vertelde me dat het 26 November is aangekomen in Nederland en op 20 November richting Amstelveen (waar ik niet woon overigens, niet eens dezelfde provincie) is gegaan met een invalid tracking code. Cool dat pakketjes tegenwoordig een week terug in de tijd kunnen gaan, technologie gaat hard.
pi_119705708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

he wacht nu zie ik het gebeuren bij +- 0.05 seconden idd

Ik zal eens een filmpje maken van mijne...

Update:


Ik heb het ook, echter is het zo dat ik mijn vinger niet hoef los te laten voor dat deze weer word geregistreerd, een milimeter veschruiving van de vinger registreert hem gewoon weer..(zie maar in het begin van het filmpje heb ik nergens last van, omdat mijn vinger mogelijk iets weer verschuift, maar niet opnieuw het touchscreen raakt)
Op het eind zie je dus dat de rode stip dus verdwijnt, indien ik niet beweeg idd..

dus zoveel problemen lijkt het me toch niet te geven ook in hill climbing race? lijkt me sterk dat je je vingers helemaal stil op je scherm weet te houden :P?

Nja blijkbaar houd ik mijn vingers heel stil bij hillclimb want ik merk het er heel vaak :p Dan heb ik geremd, wil ik terug gas geven merk ik dat ik plots stil sta ook al staat mijn vinger op de gas :p misschien is het bij mij ook iets feller ofzo.
pi_119705745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nja blijkbaar houd ik mijn vingers heel stil bij hillclimb want ik merk het er heel vaak :p Dan heb ik geremd, wil ik terug gas geven merk ik dat ik plots stil sta ook al staat mijn vinger op de gas :p misschien is het bij mij ook iets feller ofzo.
of komt het dat ik eigenlijk nooit rem in hill climb :D ?
pi_119706092
Dat kan ook natuurlijk :p

Heb trouwens nog een heel aantal leuke dingen ontdekt:

1- Factory Mode. Als je opstart door volume down + power kom je in factory mode. Weet niet goed wat dit doet behalve dat je elk deel van je GSM kan testen, maar vraag mij af of dit ook niet een soort van safehaven is tegen een brick ofzo, zoals download mode bij samsung.

2- Had die tests eens doorlopen, en toen kwam ik plots bij "primary mic test" en daarna "sub mic test". Conclusie: de Neo heeft 2 mics voor noise reduction tijdens het bellen enzo?? :D

3- Hij test daar ook de FM radio in, die test ging perfect zonder oortjes :p Conclusie: de Neo heeft blijkbaar een goede FM ontvanger ^^ Al moet je als hij aanstaat wel de oortjes insteken om te ontvangen
pi_119707638
Gister middag eindelijk de Neo ontvangen, en gelijk t12 update, rooten en cmw geinstalleerd, allen dank voor de duidelijk uitleg!!

Ben erg blij met de aanschaf, in vergelijking met mijn htc desire, is het een verademing qua snelheid, het formaat is prima..

Misschien vanavond maar eens chinees eten ;-)
pi_119707655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef Creqaw het volgende:
lol...?
Heb net PostNL gebeld voor de tracking code (twitter duurde me te lang) en hij vertelde me dat het 26 November is aangekomen in Nederland en op 20 November richting Amstelveen (waar ik niet woon overigens, niet eens dezelfde provincie) is gegaan met een invalid tracking code. Cool dat pakketjes tegenwoordig een week terug in de tijd kunnen gaan, technologie gaat hard.
Ik krijg zojuist wel al de case en screenprotector binnen.
Opzich niet vreemd, wel gek dat ik de verzendbevestiging pas de 23e heb ontvangen en het dus nu al bezorgd is. Dit waar de telefoon 9 november verzonden is en die zou nu pas in NL zijn... Maar misschien is die dus ookal een week in NL :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonkey op 28-11-2012 13:19:05 ]
pi_119709646
Heeft iemand deze ROM al uitgetest? Ziet er wel een grote en professionele developer uit :D
Dit is de lijst van features (volgens google translate ^^)

1, using the the default native style, replace holo start
2, All Programs zipalign optimization, the program is very smooth
3, Knight is busy, so I do not intend to consider the needs of all. Super streamlined system solutions directly
4, the software merger ODEX first boot be patient
5, integrated extraction since forget Moon mushrooms M2 card brush bag unlock Ringtones
6 to optimize the part of the script
7, adding optimized screen display driver
Join other ROM of extraction wonderful software and games, do not like, own RE Manager to delete
9, the remaining modifications, because individuals tend to be busy, not dwell on them, the experience of the Brush
10, subject to the BUG, ​​the relevant section in the mobile uncle posting feedback

Heb hem al kunnen downloaden, dus als iemand hem wilt kan ik hem hier wel zetten, maar ik dacht dat iemand onlangs zei dat hij een custom ROM had uitgeprobeerd en vroeg mij af of dat dezelfe was, dan is het misschien niet nodig om deze te testen.
Anders test ik hem sebiet wel :D
pi_119709940
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit :N
  woensdag 28 november 2012 @ 14:17:49 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119709996
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit :N
Heb je een plek waar de ROM weg komt ;)? zal er dan eens voor je kijken.

Grote kans dat het via de recovery of een ''brush tool'' moet. (veel andere keuzes zijn er niet :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119710004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit :N
Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.
Van daaruit zouden met de stock recovery official ROMS geïnstalleerd kunnen worden.
Als er community ROMS zijn die met CWM werken, moet je eerst die erop hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 28 november 2012 @ 14:24:48 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119710222
Vergeten te posten :P. Gewoon voor de leuk:


De Neo zijn ''guts''.

heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119710460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je een plek waar de ROM weg komt ;)? zal er dan eens voor je kijken.

Grote kans dat het via de recovery of een ''brush tool'' moet. (veel andere keuzes zijn er niet :P)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.
Van daaruit zouden met de stock recovery official ROMS geïnstalleerd kunnen worden.
Als er community ROMS zijn die met CWM werken, moet je eerst die erop hebben.
Ben het nu via deze aan het proberen, echter komt er steeds een chinese foutmelding op het scherm. Voornamelijk wil ik de playstore erop krijgen.
pi_119710636
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten te posten :P. Gewoon voor de leuk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Neo zijn ''guts''.

heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht :P
Cool
Dat rond dingetje rechts van de camera, zou dat een micro kunnen zijn? Zie dat er in de cover ook een klein gaatje zit naast de camera daar, maar vroeg mij af of het een lichtsensor zou zijn, of een extra micro :)
pi_119710854
@robert, nice pics. Hoop dat je dadelijk alles wel weer werkend hebt, iets met je mic of speaker toch ?

Hoop dat de mijne niet open hoeft..
  woensdag 28 november 2012 @ 14:45:34 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119710928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef henkieve het volgende:
@robert, nice pics. Hoop dat je dadelijk alles wel weer werkend hebt, iets met je mic of speaker toch ?

Hoop dat de mijne niet open hoeft..
Was iets met het scherm. Hij zit ondertussen weer dicht.
Probleem is wel iets minder maar nog steeds niet weg, ach it wont kill me :P.

Het open maken was wel een hel :'). schroeven zaten ook gelijmd. Helaas 1 uit moeten boren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119711629
Weer mislukt, denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit schiet niet echt op :')
pi_119712341
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn :)
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is! :D Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo :D

Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...

[ Bericht 5% gewijzigd door Vincent_vd op 28-11-2012 15:35:43 ]
pi_119712774
Hier ook de Neo binnen. Groot veel groter dan de G2 die van me gestolen is. Het is net alsof het scherm een beetje flikkert en een beter beeld heb als ik mijn toestel schuin hou. Direct nog maar eens goed lezen hoe ik hem kan rooten.
pi_119713287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn :)
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is! :D Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo :D

Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...
Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.
pi_119713365
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.
Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
pi_119713848
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. Ben bij Contacts aanbeland. De launcher is nu ook volledig in Nederlands. Settings. Balkje boven. Usb connectie enzovoorts.

Wat een Pokke work. ;(
  woensdag 28 november 2012 @ 16:14:43 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119714124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef NextTVH het volgende:
Weer mislukt, denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit schiet niet echt op :')
DM even welke stappen je hebt gedaan ;). Wellicht valt me iets op :D.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn :)
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is! :D Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo :D

Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...
Goed om te horen :D!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. Ben bij Contacts aanbeland. De launcher is nu ook volledig in Nederlands. Settings. Balkje boven. Usb connectie enzovoorts.

Wat een Pokke work. ;(
Nice :o. Is het bij de volgende rom nu ook makkelijker? of moet dit elke keer weer handmatig?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119714253
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.

Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
pi_119714519
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Xenorium het volgende:
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.

Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
Je kan niks met de G3 apk's?
pi_119714594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
Ja maar dat heb ik ook, op mijn HTC Evo 3D heb ik eerst de 2.9 Antutu benchmark gedaan en daarna de nieuwe Antutu 3 benchmark.

Met Antutu v2.9.4 scoorde mijn HTC Evo 3D 6661 en met Antutu 3 scoorde hij 8402.

En dat verschil is voornamelijk vanwege de verbeterde GPU benchmark in Antutu.
pi_119714615
Ik heb een rom van de G3 en van de Newman N1 hier staan waar ik Nederlandse strings uit sloop.

Een apk heb ik met de hand vertaald, gewoon zelf vertaald. Dat is een huaqin-res.apk. Kon daar zo gauw niet iets voor vinden. Is maar 10 regels ofzo.
pi_119715782
Vandaag de snap-on rubberized cover en een screenprotectortje van Lightake ontvangen voor de Neo met de post.
Is wel gewoon plastic, heeft dus niet het gevoel gelijk de achterkant van de Neo jammer genoeg.

11/23/2012 1:49:15 PM :Package Shipped , toch wel snel naar Belgie lijkt me

[ Bericht 30% gewijzigd door bartvdg op 28-11-2012 17:13:30 ]
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119716326
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,

hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
pi_119716368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,

hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
Hehe, zou kunnen.
Ik vroeg het aan ze en kreeg een brief dat ze informatie willen voor inklaringskosten etc.
  woensdag 28 november 2012 @ 17:50:39 #100
97745 Thorical
finding a way
pi_119718102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,

hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
Hoi, de mijne ook maar die is vanochtend afgeleverd.
Ik zag gisteravond op Hongpost track/trace dat hij eindelijk na 14 dagen in Nederland was aangekomen.
pi_119718270
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten te posten :P. Gewoon voor de leuk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Neo zijn ''guts''.

heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht :P
Post maar,gewoon uit elkaar halen :+
pi_119718320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef Thorical het volgende:

[..]

Hoi, de mijne ook maar die is vanochtend afgeleverd.
Ik zag gisteravond op Hongpost track/trace dat hij eindelijk na 14 dagen in Nederland was aangekomen.
Ging dat zo snel? Op de 3S code die ik van postnl heb ontvangen is nog altijd niets te zien...
  woensdag 28 november 2012 @ 18:04:04 #103
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_119718586
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
Zo te lezen waarderen ze het geheugen anders en zijn de 2/3D tests veranderd

http://www.chintech.nl/nieuwe-versie-antutu-3-0-1
  woensdag 28 november 2012 @ 18:04:57 #104
97745 Thorical
finding a way
pi_119718623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Ging dat zo snel? Op de 3S code die ik van postnl heb ontvangen is nog altijd niets te zien...
Ja, gisterenmiddag gezien en toen vond ik het de moeite niet meer om nog eens te bellen met tnt om eea over te zetten. Het pakje was wel opengemaakt en met TNT LGG Customs controlled tape weer dichtgeplakt maar ik heb niets hoeven te betalen. Als waarde was $50,-- opgegeven door ligtake.
  woensdag 28 november 2012 @ 18:13:26 #105
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119718915
Mn klomp is ff aan het breken. Opnieuw begonnen, zelfde probleem, de VIJFDE download deed het een keer. Van dezelfde file. Echt. Ik volg het niet. En seriously, exact hetzelfde gedaan :N

Anypoo, het werkt nu :D
Nou maar een beetje aankloten om die bloatware van de NEO af te slopen :D (en even een hoesje bestellen! :D)
Koekje d'r bij?
pi_119718990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ja, gisterenmiddag gezien en toen vond ik het de moeite niet meer om nog eens te bellen met tnt om eea over te zetten. Het pakje was wel opengemaakt en met TNT LGG Customs controlled tape weer dichtgeplakt maar ik heb niets hoeven te betalen. Als waarde was $50,-- opgegeven door ligtake.
Ik ook gisteren gezien dat het pakket geland is in NL (gaf ook de 27e aan).
Omdat ik het graag bijhoudt vandaag gebeld, meer dan dat kon TNT ook niet zeggen (op een 3S code na, maar mijn postcode is niet gekoppeld dus echt ver waren ze niet).

Achja, we gaan het meemaken. Verander je toch weinig aan.
pi_119719784
Volgens gizchina kunnen we midden December al de eerste MT6589 smartphones verwachten en Neo N03 zou een 5.3 inch scherm krijgen, maar ben benieuwd of het dan ook weer bang for bucks is zoals bij de N02.
pi_119721187
Ok, PostNL nog maar een keer gebeld en het schijnt gewoon dat er iets mis ging met het geven van een Nederlandse tracking code (alleen de eerste 4 tekens staan in hun systeem...), dat word dus wachten zonder tracking code, geweldig!
  woensdag 28 november 2012 @ 19:12:02 #109
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119721281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

...

De Neo bevalt in het algemeen nog altijd best hier. Is er iemand alleen die ook vindt dat de Wifi-ontvangst nogal matigjes is?

...

Ja, nogal 'nogal' zelfs...

Wat me opvalt: twee streepjes ontvangst geeft ie aan, maar lijkt wel alsof verbinding opnieuw opgebouwd moet worden. Gebeurt veelal bij Google-zoekopdracht, maar dat kan ook komen doordat dat vaak het begin vormt van m'n internetsessie. (dus daarvoor tijdje niet actief gebruikt)
pi_119721420
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:12 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ja, nogal 'nogal' zelfs...

Wat me opvalt: twee streepjes ontvangst geeft ie aan, maar lijkt wel alsof verbinding opnieuw opgebouwd moet worden. Gebeurt veelal bij Google-zoekopdracht, maar dat kan ook komen doordat dat vaak het begin vormt van m'n internetsessie. (dus daarvoor tijdje niet actief gebruikt)
Misschien dat de Neo ook 5Ghz ondersteunt en dat dat beter werkt?
Maarja, andere apparaten ondersteunen vast alleen 2.4Ghz
pi_119721551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Xenorium het volgende:
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.

Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
Wat je ook kan doen is met de volgende update even de verschillen bekijken en alleen die updates doorvoeren. Die Neo grappenmakers stoppen elke keer de gehele /system boom in de update ipv alleen de files die gewijzigd zijn.
Als ik bijv even snel de app dir vergelijk tussen T10 en T12 zit er maar minimaal verschil in.
Moet je natuurlijk wel de format commando's uit het script halen. :)
pi_119722353
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef glsf het volgende:

[..]

Wat je ook kan doen is met de volgende update even de verschillen bekijken en alleen die updates doorvoeren. Die Neo grappenmakers stoppen elke keer de gehele /system boom in de update ipv alleen de files die gewijzigd zijn.
Als ik bijv even snel de app dir vergelijk tussen T10 en T12 zit er maar minimaal verschil in.
Moet je natuurlijk wel de format commando's uit het script halen. :)
Per ongelijk op quote ipv edit gedrukt.
Tussen T10 en T12 zijn er bijv maar 75 files verschillend.

[ Bericht 4% gewijzigd door glsf op 28-11-2012 19:43:12 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 20:23:57 #113
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119724991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Misschien dat de Neo ook 5Ghz ondersteunt en dat dat beter werkt?
Heb het netwerk nu op 5ghz only staan, eens kijken wat de komende dagen de ervaringen zijn hier thuis.

quote:
Maarja, andere apparaten ondersteunen vast alleen 2.4Ghz
Één apparaat niet, dus dat gebruik ik de komende dagen maar eens niet. :)
pi_119725934
Ok heb mijn Neo met die chinese custom ROM eens vergeleken met de gewone T12 op mijn broer zijn neo
Conclusie:
-Kijkhoek lijkt wel degelijk wat beter te zijn :)
-Kleuren zijn duidelijk helderder/feller (ziet er dus beter uit)
-Auto brightness is ook duidelijk beter. Vond dat die vaak niet aanpaste of te helder bleef, past nu heel mooi aan
-Lijkt mij ook iets vlotter soms met dingen openen enzo
-Op antutu haalden ze ongeveer hetzelfde, 100 meer op de mijne maar dat zou bij een tweede test ook andersom kunnen zijn denk ik :)
pi_119727289





:9 *O*
pi_119727690
neo 13e hongkong verlaten met HK post, nog steeds niet binnen, normaal?

edit: 23e aangekomen in nederland, hopen dat er geen belasting bijkomt
pi_119729272
quote:
Ook al heb ik NL niet echt nodig op mijn gsm, heel erg nice gedaan! :D Moet nogal werk ingekopren zijn :o
pi_119729326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
neo 13e hongkong verlaten met HK post, nog steeds niet binnen, normaal?

edit: 23e aangekomen in nederland, hopen dat er geen belasting bijkomt
Maak je pas zorgen als het meer dan 6 weken gaat duren. al heb ik ooit 2 maanden moeten wachten op pakketjes. gaat momenteel nog vrij snel moet ik zeggen....!
  woensdag 28 november 2012 @ 21:57:44 #119
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119729762
quote:
B r i l j a n t !!! Echt super al jouw werk dat je erin hebt gestopt!

Maar betekent het nu dat je de resterende bestanden ook hebt omgezet naar NL's ?
pi_119730035
Yep. In principe kan ik de Rom ook totaal multi language maken. Maar ik hou het bij NL. Ik breng straks de eerste Nederlandse ROM uit, geen Chinese rommel/bloatware erin. Lekker kaal stock zodat iedereen zijn telefoon zelf kan inrichten.

Dus als jullie hem binnenkort proberen, als je een bug / vertaalfout tegenkomt moet je dat even melden.
pi_119730245
Xenorium ik heb een vraagje.
Ik heb nu dus die custom ROM en ben er wel tevreden over. Alleen zou ik graag de standaard launcher er op zetten en al de chinese apps er af smijten.

Ik denk dat dit het beste gaat door die ROM zelf even te decompilen, die launcher toe te voegen en de rest te deleten?
Heb het nog nooit gedaan, maar vraag mij af hoeveel werk dat is? En zou ik daardoor de optimalisaties die de developer gemaakt heeft teniet kunnen doen door verkeerd te compilen achteraf ofzo, enig idee? ^^
pi_119730429
Zou kunnen, kwestie van proberen. Zolang je CWM hebt ben je altijd te redden.
pi_119730495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Xenorium het volgende:
Zou kunnen, kwestie van proberen. Zolang je CWM hebt ben je altijd te redden.
Ok ^^ Maar zo decompilen en compilen, is dat op zich een groot werk? Of is dat maar een kwestie van in die zip file dingen aan te passen en dat is het? Je moet niet heel de uitleg doen hoor, maar heb niet zo heel veel tijd momenteel dus wil even een idee of dat lang gaat duren of niet :)
pi_119730577
Om alles op te zetten je in te lezen en het ook correct te doen ben je wel tijd kwijt ja. Is niet een kwestie van wat apk's ff ruilen met andere apks. Soms werkt dat soms niet.
pi_119730676
Ok :)

En wtf, heb hier precies iets vreemds gedaan xD Had toen ik de ROM er pas had met titanium backup al de chinese dingen er af gedaan (had dus root)
Nu wil ik titanium backup opstarten zegt hij opeens dat ik geen root meer heb. Heb precies iets te veel er af gedaan ofzo :p :p
pi_119730859
@vincent.. je hebt de Chinese super user eraf gegooid. gewoon opnieuw rooten (zoals in dit topic staat) en je bent weer terug bij af.
pi_119730925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:21 schreef i124Q het volgende:
@vincent.. je hebt de Chinese super user eraf gegooid. gewoon opnieuw rooten (zoals in dit topic staat) en je bent weer terug bij af.
Dacht al zoiets :)
Kan ik trouwens ook niet rooten met die root.zip vermits ik CWM nog heb? Stond hier ook ooit ergens, weet niet of ik die eender waar van internet mag halen of dat een bepaalde versie moet zijn?
pi_119731111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dacht al zoiets :)
Kan ik trouwens ook niet rooten met die root.zip vermits ik CWM nog heb? Stond hier ook ooit ergens, weet niet of ik die eender waar van internet mag halen of dat een bepaalde versie moet zijn?
niet helemaal duidelijk je vraag;

maar misschien geeft dit antwoord op je vraag..

Indien je root bent, kun je ook rooten doormiddel van het flashen van dit bestand in de cmw recovery

https://dl.dropbox.com/u/(...)3_Busybox_signed.zip

Dus gewoon die op je SD kaart zetten, booten in CWMR en dan flash update from zip, en dan dat bestandje kiezen en je bent root..

( dan hoef je hem niet meer aan je pc te hangen, en te rooten via mijn eerder geplaatste methode ;))
pi_119731378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

niet helemaal duidelijk je vraag;

maar misschien geeft dit antwoord op je vraag..

Indien je root bent, kun je ook rooten doormiddel van het flashen van dit bestand in de cmw recovery

https://dl.dropbox.com/u/(...)3_Busybox_signed.zip

Dus gewoon die op je SD kaart zetten, booten in CWMR en dan flash update from zip, en dan dat bestandje kiezen en je bent root..

( dan hoef je hem niet meer aan je pc te hangen, en te rooten via mijn eerder geplaatste methode ;))
Ja lap, probeer ik dat te flashen, ontploft men Neo opeens, bedankt hoor...

Nee werkte perfect, was idd wat ik bedoelde thx! :D
pi_119731889
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
pi_119731921
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
meer dan 9000
pi_119732394
iets van 5900 op t10, maar dat was met de oude antutu. Nieuwe scores zijn anders opgebouwd

edit: kan de neo niet meer testen maar met mijn amoi n821 scoor ik met de oude versie 5810, met de nieuwe versie 6705

[ Bericht 52% gewijzigd door i124Q op 28-11-2012 23:02:04 ]
pi_119732590
Het is wel heerlijk om Nederlands te zien als de telefoon is geboot. Engels is ook prima maar toch, ben het nou eenmaal gewend.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:07:36 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119733081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Maak je pas zorgen als het meer dan 6 weken gaat duren. al heb ik ooit 2 maanden moeten wachten op pakketjes. gaat momenteel nog vrij snel moet ik zeggen....!
44 dagen krijgen ze :P. Daarna is het over (tenzij ik het gevoel heb dat het wel goed komt ;)).
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef Xenorium het volgende:
Yep. In principe kan ik de Rom ook totaal multi language maken. Maar ik hou het bij NL. Ik breng straks de eerste Nederlandse ROM uit, geen Chinese rommel/bloatware erin. Lekker kaal stock zodat iedereen zijn telefoon zelf kan inrichten.

Dus als jullie hem binnenkort proberen, als je een bug / vertaalfout tegenkomt moet je dat even melden.
Wist je al dat je ene topper bent!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

meer dan 9000
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Xenorium het volgende:
Het is wel heerlijk om Nederlands te zien als de telefoon is geboot. Engels is ook prima maar toch, ben het nou eenmaal gewend.
Klopt :D dan kan ik hem aan een Engli-beet geven hier in huis ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119734876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
Oude benchmark score op t09: 5817 (zonder sd kaartje)

nieuwe benchmark ( v3.0.1 ) op T12: 6710 (met class 10 kaartje)
pi_119735227
Oude geen idee
Nieuwe (ook met class 10 sd kaart): 6683
pi_119739985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. ........

Wat een Pokke work. ;(
Veel G3/N1 apk bestanden bevatten al de NL taal. Echter niet alle apk van de Neo zijn aanwezig en moeten alsnog vertaald worden.
Google translator Toolkit ondersteunt het vertalen van Android xml bestanden.
Met APK fire kan je snel alle Neo apk bestanden decompilen om daarna de beschikking te hebben over de originele xml Neo bestanden. Na het vertalen met de toolkit kan je via APK fire alles weer compilen tot een werkende apk.
pi_119740205
Weet iemand trouwens hoe lang zo'n pakketje bij de douna blijft liggen? DHL was snel maar dat is waarschijnlijk omdat het een snelle service. Die gratis langzame services blijven zeker wel lang liggen maar hoe lang? PostNL zegt zelf dat het 20 dagen kan duren maar dat is wel... erg inefficiënt.
pi_119740852
Juist gelezen op het lightake forum:

Cheers,Neo Factory just told me they would provide Multi-language software for N02-M Smart phone in next week after I send our request many times before.

So I will provide N02-M Multi-language software to everyone in next week in our Lightake Forum.thanks.

Ben benieuwd ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119742352
Nou ik hoop het en dat het ook odexed is. Is toch net wat rapper soms.
pi_119743115
De laatste tijd had ik weinig geluk met het bestellen van telefoons.
De Jiayu G3 bij Pandawill kunnen ze niet leveren, een Star V1277 bij Focalprice is sinds 1 september nog steeds China niet uit ondanks hernieuwde poging via SingaporePost.
Dus nog maar een V1277 besteld via Aliexpress en DHL, totaal minder dan 150 Euro..
Zo'n V1277 schijnt gemodelleerd te zijn naar de HTC Titan II, met wat detail verschillen.
Vrijdagavond bestelling geplaatst, zondag bericht van verzending en voor er zelfs maar een update is van de tracking bij DHL, ligt de telefoon nu voor me, gistermiddag bezorgt.
Eerste indruk; hé, wit. Heb ik dat besteld?
Nou ja valt mee te leven.
Telefoon, mtk6577 met maar 512Mb ram, gaat als een speer vergeleken met de 2 mtk6573 telefoons hiervoor.
Goed afgewerkt maar wel goedkoop plastic behuizing.
Alles werkt, playstore aanwezig, Nu en buienradar doen het, nederlands zit er op, mooie kleuren en kontrast door 4.3 inch 960 x 540 amoled scherm.
Behoorlijke batterij met 2000mAh.
Camera, 5Mp, valt niet tegen, behoorlijk kontrast, kleuren en detail.
Wat wel een probleem is door de witte behuizing, is dat het ook achter het lensafdekglaasje wit is.
Hierdoor ontstaat bij veel invallend licht een witte waas op de foto.
Dit heb ik opgelost door dat glaasje even te verwijden en dat deel daar achter met zwarte stift bewerkt en het glaasje weer terug gezet.
De dubbele flits-led geeft best wel veel licht trouwens.
Wat ik ook wel prettig vind is de knop op de zijkant die fungeert als sluiterknop, maar ook de camera activeert van uit vrijwel elk programma.
Telefoon geluid lijkt goed, ook de luidspreker klinkt best goed, niet zo blikkerig schel als sommige.
pi_119748598
Ben weer bezig met de rom, Ik zal hem waarschijnlijk vanavond of morgen releasen met Google play die werkt en alles ziet, (Nu.nl, buienradar) etc geïntegreerd. Er zal hier en daar nog een Engels regeltje te voorschijn springen, maar 98% is in NL.

Zal daar op mijn gemak naar zoeken waar die strings precies zitten.
pi_119749846
Hmm balen, DHL was aan de deur met m'n NEO, maar was helaas niemand thuis :(
pi_119750732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer bezig met de rom, Ik zal hem waarschijnlijk vanavond of morgen releasen met Google play die werkt en alles ziet, (Nu.nl, buienradar) etc geïntegreerd. Er zal hier en daar nog een Engels regeltje te voorschijn springen, maar 98% is in NL.

Zal daar op mijn gemak naar zoeken waar die strings precies zitten.
Als ik jouw was zou ik je rom ook op XDA posten, dan heb je grotere bereik.
pi_119750994
Waarom een groot bereik? Ik doe het voor mezelf voornamelijk. Ik heb alles gemod naar NL. Dus buitenom de NL gemeenschap heb je er toch weinig aan.
pi_119751531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Xenorium het volgende:
Waarom een groot bereik? Ik doe het voor mezelf voornamelijk. Ik heb alles gemod naar NL. Dus buitenom de NL gemeenschap heb je er toch weinig aan.
Zal het modden van nl taal vanaf nu ff op laag pitje zetten.. Als Neo mogelijk met eigen Rom komt met multi
Heb je veel werk en tijd voor niks besteed
pi_119751612
Ach zo steek je er nog wat van op. :D
pi_119752607
Ben nu aan het testen, de google apps geïntegreerd, werkt prima zo te zien. Ook root heb ik geïntegreerd. Dus gewoon kant en klaar, niet meer extra flashen. In 1 keer.

:Y
pi_119752881
Hmm ik moet wel importkosten betalen, stond op het briefje wat de bezorger had achtergelaten toen er niemand thuis was, en wel het bedrag van ¤26,88.
pi_119753024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:44 schreef penningmaniac het volgende:
Hmm ik moet wel importkosten betalen, stond op het briefje wat de bezorger had achtergelaten toen er niemand thuis was, en wel het bedrag van ¤26,88.
Heb ook een briefje gekregen vandaag, 20 euro... (postnl)
Kan het helaas zaterdag pas ophalen, drukdruk
pi_119753315
Er is op het Neo forum weer een nieuwe ROM gepost :D
Als ik het juist begrepen heb is het een port van de UI die Lenovo gebruikt, geen idee hoe goed/slecht/mooi/lelijk dat is maar ga het eens uittesten :D
pi_119753586
Ok ben klaar met modden. Zometeen Nederlands beschikbaar voor degene die 'm flasht!
Enige wat nog niet Nederlands is, is de gewone mail, maar heb er gmail bij zitten die wel NL is. Kan geen passende language files vinden voor nu.

Komt nog wel.


Let me know hoe de ROM is!

quote:
==========================================================
Versie 1

Nederlandse interface
Nederlandse Google apps (Google play etc volledig werkend)
Root
Geen Chinese Bloatware
File manager vervangen voor ES file explorer

==========================================================
Download link:
https://rapidshare.com/fi(...)12NL_v1_Xenorium.zip
Mirror:
http://www.mediafire.com/?8he8rdk48rg92jd
==========================================================


==========================================================

V2 toekomstige release (Datum onbekend)

Email.apk en hier en daar nog een paar kleine applicaties (?) vertalen naar Nederlands
Bugs fixen hier en daar.
Snelheid optimaliseren (Odexen)
Requests (?) vertel het maar.
===========================================================



[ Bericht 22% gewijzigd door Xenorium op 29-11-2012 23:20:35 ]
pi_119753825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef Xenorium het volgende:
Ok ben klaar met modden. Zometeen Nederlands beschikbaar voor degene die 'm flasht!
Enige wat nog niet Nederlands is, is de gewone mail, maar heb er gmail bij zitten die wel NL is. Kan geen passende language files vinden voor nu.

Komt nog wel.


Let me know hoe de ROM is!

[..]

Bezig uppen.
Nice!
Ik vroeg me af, om nu een andere ICS ROM voor de Neo ook Nederlands te maken (stel er komt één of andere fantastische custom rom uit). Zou dat dan gemakkelijk gaan omdat je nu al de juiste nederlandse bestanden hebt en ze dan maar moet overzetten? Of is dat sowieso veel werk?

Edit: lol heb net die lenovo ROM er op gezet. Ziet er mooi uit enzo, alleen is het settings menu ook helemaal anders. Resultaat: heb ik geen flauw idee waar ik voor engels kan kiezen ipv chinees :( :p

[ Bericht 12% gewijzigd door Vincent_vd op 29-11-2012 18:31:35 ]
pi_119754266
Denk niet dat het makkelijker zal zijn. Als ze verschillende syseem apks hebben lopen sleutelen zul je van voren af aan moeten beginnen.
pi_119754391
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Xenorium het volgende:
Denk niet dat het makkelijker zal zijn. Als ze verschillende syseem apks hebben lopen sleutelen zul je van voren af aan moeten beginnen.
Ah ok :)

En wohow! heb English gevonden ^^ ROM ziet er wel leuk uit eigenlijk, hoe neem je ook al weer screenshots wil er anders wel een paar hier zetten moest het iemand interesseren? :p
pi_119754425
power en volume up of down dacht ik
pi_119754605
En hij is te downloaden, let me know hoe de ROM is en of alles goed gaat of wat. Post hierboven de link.
pi_119754692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ah ok :)

En wohow! heb English gevonden ^^ ROM ziet er wel leuk uit eigenlijk, hoe neem je ook al weer screenshots wil er anders wel een paar hier zetten moest het iemand interesseren? :p
Hij is bij nader inzien toch niet zo heel speciaal :p Is eigenlijk gewoon een andere launcher, en wat andere icoontjes in het settings menu ^^
  donderdag 29 november 2012 @ 18:49:41 #160
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119754815
Smartfhone _O-
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119754819
Mijne is veel leeter! Neerlands met Google play en root.
pi_119754826
komt er ook nog een tut van hoe je die rom kunt installen oid? :)
pi_119754849
Lees de OP. Alles staat daar. Je hebt CWM nodig en T12 stock versie ROM.
pi_119755999
Ik zie bij mixeshop de Honor 2 1GB ram voor $319.
Geen gekke prijs volgens mij. Meeste andere shops zijn flink hoger.
Wel jammer dat geen jellybean is.
pi_119756989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef Xenorium het volgende:
Lees de OP. Alles staat daar. Je hebt CWM nodig en T12 stock versie ROM.
misschien kijk ik erg scheel, maar ik kan niks vinden in de OP over die ROM van jou? :o
pi_119757068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:50 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

misschien kijk ik erg scheel, maar ik kan niks vinden in de OP over die ROM van jou? :o
Het is niet anders dan de andere roms of updates.
Gewoon met CWM flashen (net als T12 update). Je houdt je CWM recovery en hebt gelijk root (in tegenstelling tot de T12 update)
pi_119757550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef glsf het volgende:

[..]

Het is niet anders dan de andere roms of updates.
Gewoon met CWM flashen (net als T12 update). Je houdt je CWM recovery en hebt gelijk root (in tegenstelling tot de T12 update)
Hmm oke, maar voor mij nog beetje onduidelijk, aangezien het de eerste keer is dat ik dit ga doen.

Als ik zo deze post lees, en heb een neo nog vanaf lightake zoals die was, en wil die NL ROM, welke stappen heb ik dan allemaal nodig? :o
Komt misschien beetje knullig over, maar heb niet zo'n zin om wat verkeerd te doen en dat daarna m'n Neo niets meer doet...
pi_119757659
Nog niemand mijn ROM geflashed? Dacht iedereen zit te wachten op Nederlandse interface.
pi_119757686
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:23 schreef glsf het volgende:
Ik zie bij mixeshop de Honor 2 1GB ram voor $319.
Geen gekke prijs volgens mij. Meeste andere shops zijn flink hoger.
Wel jammer dat geen jellybean is.
Ik weet heel zeker dat Jellybean gewoon uit komt voor de honor 2.
pi_119757772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:06 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Hmm oke, maar voor mij nog beetje onduidelijk, aangezien het de eerste keer is dat ik dit ga doen.

Als ik zo deze post lees, en heb een neo nog vanaf lightake zoals die was, en wil die NL ROM, welke stappen heb ik dan allemaal nodig? :o
Komt misschien beetje knullig over, maar heb niet zo'n zin om wat verkeerd te doen en dat daarna m'n Neo niets meer doet...
Ik heb het niet gelezen maar als het met CWM is; download zijn zip file, plaats op SD, reboot in CWM, select install from zip, choose zijn zip ipv de zip die in je tutorial staat, druk next of whatever en druk op start.
pi_119757793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:06 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Hmm oke, maar voor mij nog beetje onduidelijk, aangezien het de eerste keer is dat ik dit ga doen.

Als ik zo deze post lees, en heb een neo nog vanaf lightake zoals die was, en wil die NL ROM, welke stappen heb ik dan allemaal nodig? :o
Komt misschien beetje knullig over, maar heb niet zo'n zin om wat verkeerd te doen en dat daarna m'n Neo niets meer doet...
Volg gewoon de tutorial van Downstar, maar inplaats te upgraden naar Rom T10 ga direct naar T12 stock. Niet te verwarren met de mijne. Mijne flash je pas nadat je T12 stock hebt.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:18:27 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119757989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Nog niemand mijn ROM geflashed? Dacht iedereen zit te wachten op Nederlandse interface.
Helaas niet thuis! morgen ben je de eerste ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119758080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:12 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Volg gewoon de tutorial van Downstar, maar inplaats te upgraden naar Rom T10 ga direct naar T12 stock. Niet te verwarren met de mijne. Mijne flash je pas nadat je T12 stock hebt.
Bedankt, zal morgen als ik mn NEO binnen heb eerst wel uppen naar de T12 stock, en als het me niet lukt om naar jou rom te gaan meld ik me wel weer :P
pi_119758084
http://micgadget.com/3165(...)nese-smartphone-yet/

Toch jammer dat ontwerp van de Meizu MX2, ze plaatsen onderin wel een thuis knop maar voor terug en menu hebben ze gekozen voor on screen knopjes, dus ie nemen ruimte in beslag op je scherm, terwijl onder je scherm nog genoeg plek is om naast de thuis knop om de terug en menu knop te plaatsen.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:26:49 #175
97745 Thorical
finding a way
pi_119761094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Nog niemand mijn ROM geflashed? Dacht iedereen zit te wachten op Nederlandse interface.
Gedownload en op sd kaart gezet. Opgestart power en vol up. apply update from sdcard.
Install/ sdcard...
E:signature verification failed
signature verification failed
Installation aborted.
Dit is mijn ervaring
pi_119761311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Thorical het volgende:

[..]

Gedownload en op sd kaart gezet. Opgestart power en vol up. apply update from sdcard.
Install/ sdcard...
E:signature verification failed
signature verification failed
Installation aborted.
Dit is mijn ervaring
Dan gebruik je de stock recovery ipv CWM. Je moet CWM gebruiken als recovery.
Of heb je wel CWM en heb je de verificatie aan staan ?
pi_119761555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef glsf het volgende:

[..]

Dan gebruik je de stock recovery ipv CWM. Je moet CWM gebruiken als recovery.
Of heb je wel CWM en heb je de verificatie aan staan ?
Nah, dat denk ik niet. Er is meerdere keren specifiek CWM genoemd en dat staat ook in de tutorial als het goed is.
CWM heeft dacht ik 2 opties, update.zip install en select zip install, not sure maar misschien heeft hij dan update.zip gekozen?
pi_119761747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Nah, dat denk ik niet. Er is meerdere keren specifiek CWM genoemd en dat staat ook in de tutorial als het goed is.
Dat het in de tutorial staat wil niet zeggen dat hij het ook heeft uitgevoerd 8-)
pi_119762741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef Xenorium het volgende:
Ok ben klaar met modden. Zometeen Nederlands beschikbaar voor degene die 'm flasht!
Enige wat nog niet Nederlands is, is de gewone mail, maar heb er gmail bij zitten die wel NL is. Kan geen passende language files vinden voor nu.

Komt nog wel.


Let me know hoe de ROM is!

[..]

Helaas ;-)

Download not available
File owner's public traffic exhausted.
I love the smell of china electroncs in the morning!
  donderdag 29 november 2012 @ 21:57:58 #180
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119762879
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Helaas ;-)

Download not available
File owner's public traffic exhausted.
Dit dus :P. Gewoon via MultiUpload doen of anders Dropbox-public url totdat die het ook begeeft.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119764585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dit dus :P. Gewoon via MultiUpload doen of anders Dropbox-public url totdat die het ook begeeft.
Dropbox vervalt pas wanneer je zelf het bestand verwijderd, Daarom al mijn Publix files via dropbox..

Ben benieuwd naar de Rom, ik blijf aan het updaten :p
pi_119764617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Thorical het volgende:

[..]

Gedownload en op sd kaart gezet. Opgestart power en vol up. apply update from sdcard.
Install/ sdcard...
E:signature verification failed
signature verification failed
Installation aborted.
Dit is mijn ervaring
Ja CWM recovery jonge!!!! Nie standard recovery. We gebruiken niet voor niks CWM.
  donderdag 29 november 2012 @ 22:29:30 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119764655
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dropbox vervalt pas wanneer je zelf het bestand verwijderd, Daarom al mijn Publix files via dropbox..

Ben benieuwd naar de Rom, ik blijf aan het updaten :p
Ah, dacht dat het nog zoals vroeger was waarbij na veel downloads het bestand onbeschikbaar werd door teveel traffic naar 1 bestand ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119765449
Hé kwam hier net iets leuk tegen.
Ik herinner mij dat hier iemand een tijdje geleden problemen had om de files op zijn Neo te zien op zijn Mac.
Androidcentral heeft hier net een artikel geschreven over een handig programma daarvoor, kan misschien handig zijn :)
pi_119766723
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ja CWM recovery jonge!!!! Nie standard recovery. We gebruiken niet voor niks CWM.
Even je rom opnieuw ergens op zetten, de huidige link is over zijn traffic heen..
(https://rapidshare.com/fi(...)12NL_v1_Xenorium.zip)
Kan ik dr eventueel wel een dropbox mirror van maken
pi_119766934
Ja al gedaan op Mediafire. :)
pi_119767179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Xenorium het volgende:
Ja al gedaan op Mediafire. :)
Download hem nu, en zal hem ook wel even via mijn dropbox mirroren :D
ik blijf voorlopig even op de T12 standaard.. net alles lekker ingesteld en goedwerkend :P

Neem je rom wel mee, mocht ik naar factory reset terug willen gaan, flash ik gewoon jou rom
heb ik gelijk NL T12, root en playstore :)

update: mirror voor NL T12 rom van Xenorium!

https://dl.dropbox.com/u/(...)12NL_v1_Xenorium.zip

thanks!

[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 30-11-2012 00:02:37 ]
pi_119769169
Ik heb een RX******DE tracking code gekregen van lighttake, ben benieuwd!
pi_119772031
Als je nu bij lightake de Neo besteld met de coupon retailmenot, betaal je weer de goedkopere prijs ($161) van een week geleden en eerder.
pi_119773150
In cwm kun je de signature verificatie op off zetten
pi_119773275
Ik heb gisteren mijn Neo ontvangen!

Nu ff rooten :P
pi_119774593
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef glsf het volgende:
Als je nu bij lightake de Neo besteld met de coupon retailmenot, betaal je weer de goedkopere prijs ($161) van een week geleden en eerder.
Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld, 146 euro inclusief dhl verzending, maar 6 euro meer als de JiaYu G2 order die ik ook heb lopen, denk dat ik die annuleer.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:07:18 #193
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119775133
Is dit hoe je ook de NL ROM van Xenorium moet flashen ?

DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?

Maar dan ipv Gapps de ROM van Xenorium? of moet je ze beide doen?
pi_119775321
Ik probeer de root methode van Shiznuts te volgen, maar als ik de pdanet apk wil downloaden krijg ik een password prompt, ik heb geen idee wat ik daar moet invullen, wie wel?
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:27:36 #195
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119775644
De neo is nu trouwens bij Lightake $169.99
pi_119777054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef penningmaniac het volgende:
Is dit hoe je ook de NL ROM van Xenorium moet flashen ?

DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?

Maar dan ipv Gapps de ROM van Xenorium? of moet je ze beide doen?
Dat is inderdaad wat je moet doen ;) En gapps zelf moet niet meer omdat Xenorium die al in zijn ROM heeft gestoken :)
pi_119777191
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:15 schreef baerd het volgende:
Ik probeer de root methode van Shiznuts te volgen, maar als ik de pdanet apk wil downloaden krijg ik een password prompt, ik heb geen idee wat ik daar moet invullen, wie wel?
pdanet .APK?? je hoeft alleen pdanet op je pc te zetten, doormiddel van de exe file..
Die apk van pdanet word vanzelf op je telefoon gezet, wanneer je de telefoon koppeld aan je pc..
pi_119777382
vandaar.
enfin zit nu op werk-pc wat via zo'n citrix systeem draait. Rooten werkt daarmee niet omdat hij steeds de telefoon kwijtraakt.

Ik heb wel geupdate naar T12, maar om de een of andere reden herkent hij mijn simkaart niet
pi_119777429
nevermind, ik moet hem er andersom indoen dan ik bij een telefoon gewend ben
pi_119777763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:46 schreef SNiPESH0TZ het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld, 146 euro inclusief dhl verzending, maar 6 euro meer als de JiaYu G2 order die ik ook heb lopen, denk dat ik die annuleer.
BuySku blijft de goedkoopste op dit moment lijkt me, 133 EUR met EMS/UPS/DHL en 121.87 met airmail
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:43:52 #201
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119777787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat je moet doen ;) En gapps zelf moet niet meer omdat Xenorium die al in zijn ROM heeft gestoken :)
Dank, nu kan ik het over paar uurtjes als DHL hier is het gaan uitvoeren ^O^

Nog even dus, dit is de volgorde?
-Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
-Rooten
-CWM (mobileuncle installen)
-NL ROM flashen
pi_119777836
Yes sir.
pi_119780178
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:42 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

BuySku blijft de goedkoopste op dit moment lijkt me, 133 EUR met EMS/UPS/DHL en 121.87 met airmail
http://www.buysku.com/who(...)a-3G-Smartphone.html

169.99$ standaardprijs net zo hoog als lightake dus.
pi_119780389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef SNiPESH0TZ het volgende:

[..]

http://www.buysku.com/who(...)a-3G-Smartphone.html

169.99$ standaardprijs net zo hoog als lightake dus.
Bij LT kan je geen coupon meer op gebruiken als ik mij niet vergis en BuySku gebruik je nog BuySku-Gift voor 6%. Tevens geeft Buysku momenteel een conversie van 1.3 USD -> EUR tov PP 1.25 of LT 1.2, zelfs mijn CC geeft mij dit niet als koers.
pi_119780409
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Bij LT kan je geen coupon meer op gebruiken als ik mij niet vergis en BuySku gebruik je nog BuySku-Gift voor 6%. Tevens geeft Buysku momenteel een conversie van 1.3 USD -> EUR tov PP 1.25 of LT 1.2, zelfs mijn CC geeft mij dit niet als koers.
Kan wel. Waarschijnlijk alleen nog vandaag: retailmenot.
Kon niet toen deze 10% off was.
pi_119780686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef glsf het volgende:

[..]

Kan wel. Waarschijnlijk alleen nog vandaag: retailmenot.
Kon niet toen deze 10% off was.
OK is dus 5% af tov 6% van BuySku. BuySku is dus net iets goedkoper in USD en in EUR wordt het een stuk beter. Verschil is wel iets kleiner dan ik dacht.
pi_119781332
Goed nieuws!
Blijkbaar is Google Now een tijdje geleden al geport voor ICS :D
Gewoon dit flashen in CWM en je hebt google Now :D

Edit:
hmm, na dit te flashen werkt google now wel perfect, maar als ik nu via blackmart iets wil installeren zegt hij "there is a problem parsing the package".
Misschien toch best niet installeren dan, of mensen die het willen testen best eerst een cwm backup maken :)
Edit2: lag precies gewoon aan de app die ik wilde downloaden, probeerde een andere en die ging wel gewoon :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Vincent_vd op 30-11-2012 15:09:55 ]
pi_119783106
google now.. ziet er wel leuk uit iemand al getest?
pi_119783320
Ja ik heb het wel eens op mijn Nexus 7 gebruikt en voor Nederland is het vrij , dus ik heb het mooi uit staan op mijn Nexus 7.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:03:41 #210
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119783482
Ja, die 4.0 gehackte had ik eerder en nu gewoon normale 4.1 Google Now (geen verschil ertussen trouwens).
Het werkt wel leuk, spraakherkenning in het Engels is echt heel erg goed, maar het blijft nooit 100% perfect, als je een woord soms net niet goed uitspreekt kan die als een ander woord worden herkend en dan heb je dus ipv je gewilde antwoord gewoon niks.
Voorbeeld: "Who produced the movie The Matrix" laat een coverplaatje van The Matrix zien en spreekt hardop de producers uit, "who played in the movie x" ook, "6 plus 14 minus 3 divided by 20" werkt ook goed, maar als je uitspraak niet helemaal goed is krijg je bijv "wear is mcdonalds" zonder antwoord in plaats van "where is mcdonalds" en dan de route naar de dichtstbijzijnde McDonalds.

Het mooiste is dat als je het adres voor een afspraak in je kalender zet Google Now je automatisch een herinnering geeft met "je moet om 13.22 vertrekken om op tijd te zijn, er staat een file op dit stuk".
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_119783801
Trouwens een tip voor mensen die de gratis verzendmethode hebben gekozen.
Als je de buitenlandse track & trace wil laten omzetten in de 3S code, bel dan níet het 0900 nummer.

Hier krijg je een keuzemenu, nummer kost 45 cent en je bent zo 3, 4 minuten verder. Als je 088-2255995 belt ben je sneller aan de lijn en dat nummer is gratis ;) Je komt gewoon bij dezelfde afdeling terecht verder.
pi_119784691
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Tonkey het volgende:
Trouwens een tip voor mensen die de gratis verzendmethode hebben gekozen.
Als je de buitenlandse track & trace wil laten omzetten in de 3S code, bel dan níet het 0900 nummer.

Hier krijg je een keuzemenu, nummer kost 45 cent en je bent zo 3, 4 minuten verder. Als je 088-2255995 belt ben je sneller aan de lijn en dat nummer is gratis ;) Je komt gewoon bij dezelfde afdeling terecht verder.
Zou willen dat ik dat gisteren wist, heb dat nummer gebeld en bye-bye beltegoed.
//edit Ze claimen nu dat het gewoon al bezorgt is... op de 20e terwijl het pas 6 dagen later land binnenkwam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Creqaw op 30-11-2012 16:48:59 ]
pi_119785257
Heel veel betaalde nrs hebben ook. Een gewoon nr hoor.. Die je gewoon tegen lokaal
Tarief kunt bellen.

Gewoon even naar de site gaan van vraagalex
Staat wel een mooi actueel overzicht op.

Ben wel is gevraagd of ik niet via het betaal nr wou bellen.. Als ik dan via lokale nr belde Uhmm Nee :p ?
pi_119785563
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, die 4.0 gehackte had ik eerder en nu gewoon normale 4.1 Google Now (geen verschil ertussen trouwens).
Het werkt wel leuk, spraakherkenning in het Engels is echt heel erg goed, maar het blijft nooit 100% perfect, als je een woord soms net niet goed uitspreekt kan die als een ander woord worden herkend en dan heb je dus ipv je gewilde antwoord gewoon niks.
Voorbeeld: "Who produced the movie The Matrix" laat een coverplaatje van The Matrix zien en spreekt hardop de producers uit, "who played in the movie x" ook, "6 plus 14 minus 3 divided by 20" werkt ook goed, maar als je uitspraak niet helemaal goed is krijg je bijv "wear is mcdonalds" zonder antwoord in plaats van "where is mcdonalds" en dan de route naar de dichtstbijzijnde McDonalds.

Het mooiste is dat als je het adres voor een afspraak in je kalender zet Google Now je automatisch een herinnering geeft met "je moet om 13.22 vertrekken om op tijd te zijn, er staat een file op dit stuk".
Ja inderdaad is vooral voor die afspraken dat ik het heel tof vind. Spraakherkenning werkt inderdaad ook heel goed in het Engels maar gebruik dat niet zo vaak.

Maar al de "now" functies vind ik wel handig. Uitslagen van je favorite sportteams, notificaties voor je afspraken rekening houdend met de file enzo, als je weg bent automatisch de route terug naar huis,... :)
pi_119786520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef Downstar het volgende:
Heel veel betaalde nrs hebben ook. Een gewoon nr hoor.. Die je gewoon tegen lokaal
Tarief kunt bellen.

Gewoon even naar de site gaan van vraagalex
Staat wel een mooi actueel overzicht op.

Ben wel is gevraagd of ik niet via het betaal nr wou bellen.. Als ik dan via lokale nr belde Uhmm Nee :p ?
Dat nummer komt van 0900alternatief.nl ;-) ideaal zulke sites
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:41:38 #216
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119786695
Mijn neo is ook binnen, zat er al screenprotector op? heb namelijk rechtsboven een luchtbubbel zitten aan de zijkant, iemand een idee hoe ik dat weg krijg?
pi_119786769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:41 schreef penningmaniac het volgende:
Mijn neo is ook binnen, zat er al screenprotector op? heb namelijk rechtsboven een luchtbubbel zitten aan de zijkant, iemand een idee hoe ik dat weg krijg?
Is gewoon idd een screenprotector die er al op zit :) Je kan proberen met een credit kaart ofzo die bubbel er uit te duwen naar de zijkant.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:46:17 #218
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119786812
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Is gewoon idd een screenprotector die er al op zit :) Je kan proberen met een credit kaart ofzo die bubbel er uit te duwen naar de zijkant.
't probleem is dat die al aan de zijkant zit. :P
pi_119786827
Heb hetzelfde, heb er mee leren leven.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:50:59 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119786947
Imho is het scherm veel fijner als je die screenprotector er gewoon bij de speakers afpulkt.
Geen bubbels, geen rare olie-achtig golvenpatroon als je onder een bepaalde hoek/licht kijkt en lijkt minder gevoelig voor vingerafdrukken. Ik heb nog nooit een kras op een van m'n smartphones' schermen gehad. Zou er alleen eentje opknallen omdat 'ie dan fingerprint&glareproof is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119786993
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:50 schreef shiznuts het volgende:
Imho is het scherm veel fijner als je die screenprotector er gewoon bij de speakers afpulkt.
Geen bubbels, geen rare olie-achtig golvenpatroon als je onder een bepaalde hoek/licht kijkt en lijkt minder gevoelig voor vingerafdrukken. Ik heb nog nooit een kras op een van m'n smartphones' schermen gehad. Zou er alleen eentje opknallen omdat 'ie dan fingerprint&glareproof is.
Nja heb er ook al over zitten denken. Maar is geen gorilla glas natuurlijk dus lijkt me toch wat gevaarlijker.
Hoe zit het eignelijk met de kijkhoek als die der af is? Is die dan beter? Of ligt dat echt helemaal aan het scherm? :p
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:53:18 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119787014
Mja, in mijn beleving leek de 'witte waas' wat minder. Kan ook puur gevoelsmatig zijn.
Puur qua kijkhoek eigenlijk geen verschil verder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119787858
een fix voor die luchtbellen onder de standaard aanwezige screenprotector wordt meegenomen in de volgende Officiele rom; T13!

even geduld dus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119787985
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:27 schreef Downstar het volgende:
een fix voor die luchtbellen onder de standaard aanwezige screenprotector wordt meegenomen in de volgende Officiele rom; T13!

even geduld dus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie! ik zag eerst enkel T13 staan en dacht "oh cool, zou die bijna komen?" :p Toen las ik de post en dacht ik "oh, het was maar een grap" :p
pi_119788201
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Verdorie! ik zag eerst enkel T13 staan en dacht "oh cool, zou die bijna komen?" :p Toen las ik de post en dacht ik "oh, het was maar een grap" :p
Grap? ik ben serieus hoor, hier staan de bron wel:

http://bbs.neomobile.com.cn/thread-35211-1-1.html

citaat:

quote:
1、该ROM本人已经测试通过,但是刷此ROM所造成的危害本人及论坛概不负责;
2、刷机前请保证电池有60%以上,并保证刷机过程中手机及电脑无任何异常;
3、刷机有风险,第一次刷机者,请详细阅读论坛的刷机教程等,以免在刷机过程中出现问题;
4、本人未持有ROM及其中的程序版权,请以研究和学习为目的,合法使用;
5、本人申明对ROM的各种用户使用不提供任何保证,不保证ROM的适用性,不保证没有问题发生;不保证绝对的安全稳定;刷入本ROM产生的任何反应自行承担;
6、如果您刷入本ROM,即表示已经默认接受了此协议。
7. 屏幕保护膜泡免费修复
zie stap 7!
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:45:10 #226
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119788434
Jeej alles werkt, bedankt iedereen (ook Xenorium voor de NL ROM) :)
pi_119788460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

Grap? ik ben serieus hoor, hier staan de bron wel:

http://bbs.neomobile.com.cn/thread-35211-1-1.html

citaat:

[..]

zie stap 7!

Hahaha :D
nice one ^^
pi_119789679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef penningmaniac het volgende:
Jeej alles werkt, bedankt iedereen (ook Xenorium voor de NL ROM) :)
Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.
pi_119790987
http://gathering.tweakers(...)ge/39374371#39374371

Zo de eerste tweaker heeft nu de Huawei Honor 2 en zijn eerste ervaringen zijn heel positief.
pi_119791162
Bezorgt PostNL tegenwoordig op zondag?!
quote:
Bezorgdatum: zo 2 dec 2012
pi_119791402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:12 schreef AnimeFan het volgende:
Bezorgt PostNL tegenwoordig op zondag?!

[..]

Dacht het niet... maar als het nu op de site staat zullen ze morgen bedoelen?

De neo weegt inclusief alle verpakkingen 385 gram volgens postnl... weinig!
pi_119791490
Klopt bij DHL was dat ook ongeveer 380 gram. Was dus inclusief de verpakking.
pi_119791589
PostNL is echt mijn pakketje kwijt of het licht nog bij inklaren =/
pi_119791626
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Creqaw het volgende:
PostNL is echt mijn pakketje kwijt of het licht nog bij inklaren =/
Wanneer in NL? Vanaf dan kan/mag het 30 dagen duren.
pi_119791658
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Wanneer in NL? Vanaf dan kan/mag het 30 dagen duren.
26e maar ik kreeg de indruk dat het sneller ging, dat en ze hebben geen tracking code en zeggen dat het de 20e al is bezorgt.
pi_119791744
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Creqaw het volgende:

[..]

26e maar ik kreeg de indruk dat het sneller ging, dat en ze hebben geen tracking code en zeggen dat het de 20e al is bezorgt.
Vreemd... aantal dagen zou goed kunnen maar dat al bezorgd is toch wel vreemd
pi_119791779
Precies, 6 dagen voordat het in Nederland was bezorgt en ook nog in een andere provincie.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:16:25 #238
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119794184
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.
Werkt goed ja voor hoever ik nu al bekeken heb. :)

Maar vind het scherm van de T12 update wel wat donker, iemand enig idee hoe dat op te lossen is? (als je recht van voren kijkt)
pi_119796875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:16 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Werkt goed ja voor hoever ik nu al bekeken heb. :)

Maar vind het scherm van de T12 update wel wat donker, iemand enig idee hoe dat op te lossen is? (als je recht van voren kijkt)
Te donker? die t09 was echt heel licht... Dit is toch wel een hele verbetering?
pi_119797379
Het scherm is gewoon qua kijkhoek aan de bovenkant vrij bagger. Is zeer jammer. Als er een goed IPS scherm in had gezeten was er niks aan het handje geweest.
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:24:15 #241
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119797397
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Te donker? die t09 was echt heel licht... Dit is toch wel een hele verbetering?
Als je hem van schuinboven bekijkt is die nu wel goed ja, maar zodra je van recht voren kijtk is die wel erg donker.

Maarja moet er maar aan wennen van schuin te kijken haha, vind het al heel wat zo voor het geld. :)
pi_119799790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.
Ik heb hem er ook opgezet.
Bedankt Xenorium.Alles draait lekker voorlopig ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119801265
Hmm snap nooit waarom mensen zoveel problemen maken om kijkhoeken van bovenaf etc..

je houd je telefoon toch voor je en je kijkt er toch recht tegen aan:P?
zolang dat prima te doen is, zal de rest je toch een worst wezen :D?
pi_119801496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef Downstar het volgende:
Hmm snap nooit waarom mensen zoveel problemen maken om kijkhoeken van bovenaf etc..

je houd je telefoon toch voor je en je kijkt er toch recht tegen aan:P?
zolang dat prima te doen is, zal de rest je toch een worst wezen :D?
Nja maar dat is het hem net. Je moet al een beetje langs onder kijken om het gewone beeld te zien :s Als je er recht op kijkt is het al donkerder en minder leesbaar.

Als ik 's avonds in men bed bvb nog wat youtube kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar een dubbel scherm zit te kijken. Dat is omdat het beeld van mijn linkeroog (dat er dan meer langs boven op kijk) donkerder is dan het beeld dat mijn rechteroog ziet :p
pi_119801772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nja maar dat is het hem net. Je moet al een beetje langs onder kijken om het gewone beeld te zien :s Als je er recht op kijkt is het al donkerder en minder leesbaar.

Als ik 's avonds in men bed bvb nog wat youtube kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar een dubbel scherm zit te kijken. Dat is omdat het beeld van mijn linkeroog (dat er dan meer langs boven op kijk) donkerder is dan het beeld dat mijn rechteroog ziet :p
dan ga je op je rug liggen, heb je nergens geen last meer van :P ( of je moet je ogen niet op gelijke hoogte hebben :P)

haha maar nee ik snap je probleem wel..:P
pi_119803139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

dan ga je op je rug liggen, heb je nergens geen last meer van :P ( of je moet je ogen niet op gelijke hoogte hebben :P)

haha maar nee ik snap je probleem wel..:P
Haha nee ik lig op men rug maar houd men gsm dan in "landscape" om filmpjes te kijke :) maar ja je begrijpt het wel idd :p
pi_119803377
Vieze filmpjes zeker, daarom is één kant minder leesbaar. Zat nog kwak op. :'( _O-
pi_119804298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Xenorium het volgende:
Vieze filmpjes zeker, daarom is één kant minder leesbaar. Zat nog kwak op. :'( _O-
Hahah :P

of moet vincent na sesamstraat naar bed, en kijkt hij stiekem via zijn mobiel + ziggo tv app
tv :D?
pi_119806139
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Dacht het niet... maar als het nu op de site staat zullen ze morgen bedoelen?

De neo weegt inclusief alle verpakkingen 385 gram volgens postnl... weinig!
Inmiddels flink aangekomen, 905 gram nu! :-P
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:45:10 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119807220
Hoe doen de chinezen het eigenlijk in het phablet segment?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:53:40 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119807330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:45 schreef Klonk het volgende:
Hoe doen de chinezen het eigenlijk in het phablet segment?
Zijn wel een aantal phablets.

Zenithink komt/heeft wel een redelijke phablet dacht ik daarnaast zijn er nog een paar die te veel geïnspireerd zijn door (en waar ik me dus niet in verdiep) :).

Zie ook hier: http://www.gizchina.com/?s=phablet
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:54:50 #252
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119807346
maar voorlopig nog geen echte concurentie voor de note 2 dus.

jammer...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:57:09 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119807385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:54 schreef Klonk het volgende:
maar voorlopig nog geen echte concurentie voor de note 2 dus.

jammer...
Helaas niet inderdaad. Komen wel steeds meer phablets dus met een maand of twee kan er best wat leuks tussen zitten.

Deze zou wel kunnen voldoen denk ik zo (kleine phablet :P?)
http://www.gizchina.com/2(...)lso-get-16mp-camera/
quote:
The Oppo Find 5 is expected to launch on the 12 December and is expected to have a Qualcomm S4 quad-core CPU, 2GB RAM and Android 4.1 Jelly Bean OS.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:58:07 #254
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119807395
Oppo had ik al een plaatje van gezien zonder me er bewust van te zijn dat het phablet was :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:58:30 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119807401
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:58 schreef Klonk het volgende:
Oppo had ik al een plaatje van gezien zonder me er bewust van te zijn dat het phablet was :D
Nouja hij is 5'', weet niet waar je die onder laat vallen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:59:51 #256
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119807413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja hij is 5'', weet niet waar je die onder laat vallen ;)
kleine phablet :P

maar zou nog een tikkie groter mogen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:02:58 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119807450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

kleine phablet :P

maar zou nog een tikkie groter mogen :D
De processor en 2 GB RAM zijn icm 1080P is gewoon een zeer goede combo. Daarnaast heeft hij ook geen vervelende looks :9 En die bezzle is ook lekker dun.

Over een week of twee zien we wel wat het geworden is want vaak vallen ze na renders een beetje tegen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:04:03 #258
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119807468
hou hem ff in de gaten in ieder geval :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119807732
Nou heren, ik heb m'n Neo binnen! En om de ontwikkelingen te kunnen volgen me ook maar even hier aangemeld (op samenkopen ben ik zonder de 99 bekend...)
Het was even een gepuzzel om het allemaal naar wens te krijgen maar nu het eenmaal klaar is ben ik echt heel erg in m'n nopjes met het toestel.
Allereerst dank voor al jullie informatie en met name de duidelijke tutorials!
Het resultaat is een Neo (die nu nog engels praat) die een Antutu score laat noteren van 6314 ;)
Wat ik gedaan heb is:
T12 rom erop
Root en CWM installeren via deze tutorial
Vervolgens de play store volgens dezelfde tutorial, even titanium back-up uit de play store geïnstalleerd om alle Chinese zooi eraf te donderen (alles apps die beginnen met QQ, het Weido ding, neo nog wat enz..) bij m'n apps zie ik dan ook geen enkel chinees ding meer staan. Het viel me op dat na het de-installeren van die apps het toestel merkbaar sneller werd. Daarom meteen maar even een antutu er tegenaan die een score van 6314 liet noteren (met een cheap-ass class 4 SD kaartje).

Ik heb tijdens het flashen en rooten wel wat gekke dingen gezien. Zo wilde de google apps niet installeren met een foutmelding dat /TMP/recovery-log niet geschreven kon worden. Dat bleek uiteindelijk aan het initieren van de SD kaart te hebben gelegen (die heb ik in de telefoon opnieuw geïnitialiseerd) daarna werkte die wel.

Kortom voor de 162 dollar die het ding gekost heeft is het echt een bang for a buck als je het mij vraagt!
pi_119809069
Oh ja, mijn antutu score met mijn NL rom was ook met class 4 kaartje. Ik dacht dat hij wel hoger was maar nee.
pi_119810218
r
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:45 schreef Klonk het volgende:
Hoe doen de chinezen het eigenlijk in het phablet segment?
Er is in NL de Xtreamer Aiki met teleurstellende specs :P maar voor de rest allemaal klonen als je naar de chinezen gaat kijken. Enige phablet wat ik een beetje interessant vindt is de Hero 9300.

[ Bericht 1% gewijzigd door Majinster op 01-12-2012 13:50:50 ]
pi_119812292
Mn neo is binnen :D 21 euro moeten betalen en knetterlang moeten wachten, maar ben nu al zeer tevreden.

eerst even mn contactenlijst backuppen en whatsapp gesprekken, daarna rooten etc.

alleen waar moet ik nou mee beginnen? de tuts volgen lukt me wel alleen welke moet ik nou mee beginnen :p
pi_119812337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:52 schreef mtchel112 het volgende:
Mn neo is binnen :D 21 euro moeten betalen en knetterlang moeten wachten, maar ben nu al zeer tevreden.

eerst even mn contactenlijst backuppen en whatsapp gesprekken, daarna rooten etc.

alleen waar moet ik nou mee beginnen? de tuts volgen lukt me wel alleen welke moet ik nou mee beginnen :p
wat was de waarde die ze hadden opgegeven?

je begint met de update naar t12
pi_119812837
Ik heb even een recovery gemaakt voor de Neo gebaseerd op de Lewa recovery die weer gebaseerd is op de TWRP touch recovery.
Ik heb hem zelf nog niet kunnen proberen omdat de Neo nog niet binnen is.
Weet dus ook nog niet als deze werkt.
Let op: backups hiervan zijn niet compatible met CWM backups.

https://dl.dropbox.com/s/(...)_recovery_3.img?dl=1

Installatie gelijk aan zoals met CWM (Mobile uncle tool)
Garantie tot aan de deur 8-)
pi_119812968
FUCK FUCK FUCK FUCK
Heb men hoofdtelefoon jack half naar de zak geholpen ;(
Lag in de auto vanvoor tussen de twee zetels met audio kabel er in, moest even rechts iets uit de deur hebben, klom er over en heb er blijkbaar op gesteund met dat te doen.
Heb nu enkel nog rechts geluid. Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen? Had ooit gehoord van een contactspray die terug kan zorgen voor beter contact ofzoiets? Zit wel precies beetje los ook dus denk misschien toch groter probleem, misschien openvijzen ofzo?
Again, FUCK! :(
pi_119813066
Ik heb al zat phablets gezien, alleen meestal met een QHD scherm en vaak gewoon clones van de galaxy note.
pi_119813067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef Vincent_vd het volgende:
Had ooit gehoord van een contactspray
Probeer het ook maar weer zo gauw mogelijk te vergeten :)
Met contactspray mol je je hele telefoon.

Het enige wat helpt is het connectortje weer goed
vast solderen op de print, maar dat is allemaal ZO klein
dat je dat niet gaat lukken zonder speciale smd-soldeerbout.
pi_119813194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:26 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Probeer het ook maar weer zo gauw mogelijk te vergeten :)
Met contactspray mol je je hele telefoon.

Het enige wat helpt is het connectortje weer goed
vast solderen op de print, maar dat is allemaal ZO klein
dat je dat niet gaat lukken zonder speciale smd-soldeerbout.
Damn, dat had ik liever niet gehoord :s Mss dat ik het dan zelf zou kunnen openen al en dan in een speciaalzaak hier eens kan vragen om te solderen ofzo :s
pi_119813226
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Damn, dat had ik liever niet gehoord :s Mss dat ik het dan zelf zou kunnen openen al en dan in een speciaalzaak hier eens kan vragen om te solderen ofzo :s
In Rotterdam heb je 'de gsmdokter'. Misschien dat hun het wel willen proberen.
Als je de juiste spullen hebt en een HELE vaste hand is het op zich wel te doen..
pi_119813532
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:31 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

In Rotterdam heb je 'de gsmdokter'. Misschien dat hun het wel willen proberen.
Als je de juiste spullen hebt en een HELE vaste hand is het op zich wel te doen..
Nja is nogal ver, woon in in Leuven (tegen Brussel). Maar heb hier in de buurt wel een winkel die zo puur onderdeeltjes voor pc's enzo verkopen. Had ooit eens een kapot usb bordje van een laptop, ze hadden toen niet de juiste aansluiting maar die man zei toen wel "had ik de aanlsuiting kon ik het gewoon er op solderen". Kan daar misschien eens gaan vragen.

Alleen, is dat wel zeker het probleem?... :p Zou het kunnen dat ik één van de contactpuntjes in de jack kapot heb gemaakt of te ver heb ingedrukt dat die geen contact meer maakt?
Toen het pas gebeurd was kon ik trouwens nog even wel geluid krijgen door de kabel richting voorkant van de gsm te duwen, maar dat ging na een minuutje ook al niet meer.
pi_119813838
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]
Zou het kunnen dat ik één van de contactpuntjes in de jack kapot heb gemaakt of te ver heb ingedrukt dat die geen contact meer maakt?
Zou theoretisch ook kunnen, maar bij zoveel kracht zie ik eerder het hele jackconnectortje
loskomen van de print.. In het eerste geval moet je ook nog 'es het hele connectortje vervangen.

Ik denk dat de aanschaf van een nieuwe chinees misschien nog wel het goedkoopste is :)
pi_119813956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Zou theoretisch ook kunnen, maar bij zoveel kracht zie ik eerder het hele jackconnectortje
loskomen van de print.. In het eerste geval moet je ook nog 'es het hele connectortje vervangen.

Ik denk dat de aanschaf van een nieuwe chinees misschien nog wel het goedkoopste is :)
Nja klinkt logisch wel zo, zou ik ergens aan kunnen zien of het de connector vanbinnen is, door er met een pillamp in te kijken? Ziet er tamelijk normaal uit daar :p
En ja nieuwe kopen is niet echt een optie, was nu al aan het twijfelen of ik de 130 euro er aan zou geven of niet dus is wel heel erg balen nu.
Ga sowieso eens naar die winkel gaan en vragen of ze denken dat er iets aan gedaan kan worden. Want als ik op Shiz zijn foto's kijk is het bordje met de connector op wel gewoon helemaal los te vijzen dus ja, misschien... ^^
pi_119813977
Je kreeg nog het geluid van een kant toch?
Zou ziets dan niet werken?

http://www.tinydeal.com/r(...)=USD&sk=1249835587Og



Deze aansluiten, zodat je je oortjes in de rechterkant kan aansluiten en gewoon geluid hebt? :P
pi_119814010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef AnimeFan het volgende:
Je kreeg nog het geluid van een kant toch?
Zou ziets dan niet werken?

Nee, dat wordt 'em niet, je hebt dan twee hoofdtelefoons met een defect op 1 kant :)

Je zou het overgebleven kanaal wel kunnen verdubbelen, maar dan heb je
mono-geluid. Ook niet echt DE oplossing.
pi_119814076
en zoiets?
pi_119814133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:01 schreef Majinster het volgende:
en zoiets?
[ afbeelding ]

aha. Dat was ik mij daarstraks aan het afvragen ook :D Als je je gsm het geluid via die usb kan laten doorsturen zou dat wel een oplossing kunnen zijn lijkt mij :D
pi_119814211
Ok, alleen nog play store erop zetten, voor de rest erg duidelijke tuts van shizz (thanks brah) kwam er alleen even niet uit met opdrachtprompt, jaren geleden dat ik daarmee mn psps ombouwde.

Tot nu toe super telefoontje, snel groot mooi scherm!
pi_119814212
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

aha. Dat was ik mij daarstraks aan het afvragen ook :D Als je je gsm het geluid via die usb kan laten doorsturen zou dat wel een oplossing kunnen zijn lijkt mij :D
ik weet dat de iphone connector naar 3.5mm wel werkt
pi_119814213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:01 schreef Majinster het volgende:
en zoiets?
[ afbeelding ]

Is dat niet een snoertje om hem op te laden?
pi_119814345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Is dat niet een snoertje om hem op te laden?
nou ik weet wel dat dit werkt voor geluid
pi_119814355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Is dat niet een snoertje om hem op te laden?
Denk het niet, maar vraag mij af of dat wel kan eigenlijk.
Usb is digitaal, en een 3.5 jack is analoog. Dus vraag mij af of zo gewoon een kabeltje zonder convertor ofzo wel kan werken
pi_119814457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Denk het niet, maar vraag mij af of dat wel kan eigenlijk.
Usb is digitaal, en een 3.5 jack is analoog. Dus vraag mij af of zo gewoon een kabeltje zonder convertor ofzo wel kan werken
Dat dus... ik denk dat het daarom een oplaadkabeltje is voor adapters met
een ronde steker.
pi_119814708
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Dat dus... ik denk dat het daarom een oplaadkabeltje is voor adapters met
een ronde steker.
het bestaat toch wel echt, blijkbaar kan micro usb op zich ook gewoon audio uitzenden. Dan is de vraag natuurlijk of de Neo dat ook kan :p
http://www.amazon.com/Sam(...)ef=pd_bxgy_cps_img_y
pi_119815401
Ik heb een tmobile sim welke moet ik m insteken voor 3g gebruik?(neo) heb m nu in de 2de zitten
pi_119815492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een tmobile sim welke moet ik m insteken voor 3g gebruik?(neo) heb m nu in de 2de zitten
In de slot me de W op :) (de links dus)
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:56:54 #286
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119817498
Vinden anderen ook dat het opladen van de NEO wel erg lang duurt?
pi_119818496
Downstart, Xenorium en de rest. Enorm bedankt!!!

De Neo binnen, achter de pc geschoven en binnen een half uur werkt het!
Geroot, geflashed en gapps erop. Alles werkt, nice! Ongelofelijk eenvoudig dit.

En wat een telefoon! Zeer degelijk gemaakt zeg. Even de foto's en whatsapp backup terugzetten en weer gaan! Eindelijk van 2 telefoons af!

Edit. Hmm, toch krijg ik bij buienradar de melding dat mijn device het niet ondersteund. Eens zoeken hoor. Gewoon de tutorial van de OP gevolgd..

[ Bericht 8% gewijzigd door Tonkey op 01-12-2012 18:48:08 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:09:25 #288
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119819434
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:34 schreef Tonkey het volgende:
Downstart, Xenorium en de rest. Enorm bedankt!!!

De Neo binnen, achter de pc geschoven en binnen een half uur werkt het!
Geroot, geflashed en gapps erop. Alles werkt, nice! Ongelofelijk eenvoudig dit.

En wat een telefoon! Zeer degelijk gemaakt zeg. Even de foto's en whatsapp backup terugzetten en weer gaan! Eindelijk van 2 telefoons af!

Edit. Hmm, toch krijg ik bij buienradar de melding dat mijn device het niet ondersteund. Eens zoeken hoor. Gewoon de tutorial van de OP gevolgd..
Dan flash je toch gewoon de NL ROM van Xenorium ipv Gapps?
pi_119821319
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:09 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Dan flash je toch gewoon de NL ROM van Xenorium ipv Gapps?
Fijne rom inderdaad!
Al kwam ik er achter dat ik buienradar hd probeerde te downloaden (die heb ik op de tablet) lekker slim!

Edit: Nu een goed toetsenbord met correctie/woordenboek zoeken

[ Bericht 5% gewijzigd door Tonkey op 01-12-2012 20:39:22 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:41:49 #290
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_119822076
SwiftKey en dan even inloggen op je Gmail/Facebook/Twitter/sms zodat al je 'eigen' woorden ook toegevoegd worden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:58:33 #291
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119827450
Nu ben ik het zelf ook ff vergeten, hoe kon je ook alweer screenshots maken?

Edit gevonden: Power + volume naar beneden.

[ Bericht 26% gewijzigd door penningmaniac op 01-12-2012 23:04:25 ]
pi_119836459
Goed Nederlands toetsenbord vind ik SlideIT + Dutch pack .. soort swype.
maar naar mijn beleving veel accurater :D

voor screenshots gebruik ik Screenshot ER, net wat gemakkelijker screenshots maken
dan door het indrukken van die toetscombi.. en je hebt wat meer opties om bijvoorbeeld te
croppen,markeren, snel te sharen etc
pi_119839384
Neo N002m T15 is alweer uitgegeven. Helaas is er geen info over de verbeteringen bekend
  zondag 2 december 2012 @ 14:57:57 #294
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119842202
Iemand ook enig idee hoe je zou kunnen maken dat de knopjes onderin wat langer verlicht blijven?

Edit: found, is een app voor.

[ Bericht 17% gewijzigd door penningmaniac op 02-12-2012 18:14:00 ]
pi_119845666
Neo geroot en volledig NL. Bedankt hiervoor!
  zondag 2 december 2012 @ 18:14:24 #296
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119848354
Nu nog even iets vinden om het lock/unlock geluid weg te halen zonder hem op stil te zetten
pi_119850443
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef penningmaniac het volgende:
Nu nog even iets vinden om het lock/unlock geluid weg te halen zonder hem op stil te zetten
http://droidpirate.com/20(...)ur-unlocklock-sound/
pi_119851660
jeuuuh nu ook de nederlandse rom, echt super relaxed! thanks xen!
pi_119852080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helaas niet thuis! morgen ben je de eerste ;)!
En En?

ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.

Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.

Jullie?
  zondag 2 december 2012 @ 20:13:37 #300
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119852460
Is het misschien toch niet beter een Neo topic te openen? Ik merk dat ik gewoonweg niet meer wil posten omdat het bijna uitsluitend alleen nog maar Neo gerelateerd is. Het fenomeen Chinese Smartphones gaat zo wel een beetje verloren. Zeker als je ook naar de OP kijkt en dan bekijkt wat er allemaal puur Neo gerelateerd is.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119852859
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef lekzzz het volgende:
Is het misschien toch niet beter een Neo topic te openen? Ik merk dat ik gewoonweg niet meer wil posten omdat het bijna uitsluitend alleen nog maar Neo gerelateerd is. Het fenomeen Chinese Smartphones gaat zo wel een beetje verloren. Zeker als je ook naar de OP kijkt en dan bekijkt wat er allemaal puur Neo gerelateerd is.
Net als met de JiaYu G3. Maar goed, als straks de quad-cores er allemaal zijn zal de focus vast en zeker daar op over gaan.
De Neo N02-m lijkt momenteel de beste telefoon voor je geld. Mijne staat overigens nog op "Collecting Products" maar via de mail is bevestigd dat er voorraad is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')