Dacht al zoietsquote:Op woensdag 28 november 2012 22:21 schreef i124Q het volgende:
@vincent.. je hebt de Chinese super user eraf gegooid. gewoon opnieuw rooten (zoals in dit topic staat) en je bent weer terug bij af.
niet helemaal duidelijk je vraag;quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Dacht al zoiets
Kan ik trouwens ook niet rooten met die root.zip vermits ik CWM nog heb? Stond hier ook ooit ergens, weet niet of ik die eender waar van internet mag halen of dat een bepaalde versie moet zijn?
Ja lap, probeer ik dat te flashen, ontploft men Neo opeens, bedankt hoor...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
niet helemaal duidelijk je vraag;
maar misschien geeft dit antwoord op je vraag..
Indien je root bent, kun je ook rooten doormiddel van het flashen van dit bestand in de cmw recovery
https://dl.dropbox.com/u/(...)3_Busybox_signed.zip
Dus gewoon die op je SD kaart zetten, booten in CWMR en dan flash update from zip, en dan dat bestandje kiezen en je bent root..
( dan hoef je hem niet meer aan je pc te hangen, en te rooten via mijn eerder geplaatste methode)
meer dan 9000quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
44 dagen krijgen zequote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Maak je pas zorgen als het meer dan 6 weken gaat duren. al heb ik ooit 2 maanden moeten wachten op pakketjes. gaat momenteel nog vrij snel moet ik zeggen....!
Wist je al dat je ene topper bent!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef Xenorium het volgende:
Yep. In principe kan ik de Rom ook totaal multi language maken. Maar ik hou het bij NL. Ik breng straks de eerste Nederlandse ROM uit, geen Chinese rommel/bloatware erin. Lekker kaal stock zodat iedereen zijn telefoon zelf kan inrichten.
Dus als jullie hem binnenkort proberen, als je een bug / vertaalfout tegenkomt moet je dat even melden.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Xenorium het volgende:
Het is wel heerlijk om Nederlands te zien als de telefoon is geboot. Engels is ook prima maar toch, ben het nou eenmaal gewend.
Oude benchmark score op t09: 5817 (zonder sd kaartje)quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
Veel G3/N1 apk bestanden bevatten al de NL taal. Echter niet alle apk van de Neo zijn aanwezig en moeten alsnog vertaald worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. ........
Wat een Pokke work.
Als ik jouw was zou ik je rom ook op XDA posten, dan heb je grotere bereik.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer bezig met de rom, Ik zal hem waarschijnlijk vanavond of morgen releasen met Google play die werkt en alles ziet, (Nu.nl, buienradar) etc geïntegreerd. Er zal hier en daar nog een Engels regeltje te voorschijn springen, maar 98% is in NL.
Zal daar op mijn gemak naar zoeken waar die strings precies zitten.
Zal het modden van nl taal vanaf nu ff op laag pitje zetten.. Als Neo mogelijk met eigen Rom komt met multiquote:Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Xenorium het volgende:
Waarom een groot bereik? Ik doe het voor mezelf voornamelijk. Ik heb alles gemod naar NL. Dus buitenom de NL gemeenschap heb je er toch weinig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |