abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119730859
@vincent.. je hebt de Chinese super user eraf gegooid. gewoon opnieuw rooten (zoals in dit topic staat) en je bent weer terug bij af.
pi_119730925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:21 schreef i124Q het volgende:
@vincent.. je hebt de Chinese super user eraf gegooid. gewoon opnieuw rooten (zoals in dit topic staat) en je bent weer terug bij af.
Dacht al zoiets :)
Kan ik trouwens ook niet rooten met die root.zip vermits ik CWM nog heb? Stond hier ook ooit ergens, weet niet of ik die eender waar van internet mag halen of dat een bepaalde versie moet zijn?
pi_119731111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dacht al zoiets :)
Kan ik trouwens ook niet rooten met die root.zip vermits ik CWM nog heb? Stond hier ook ooit ergens, weet niet of ik die eender waar van internet mag halen of dat een bepaalde versie moet zijn?
niet helemaal duidelijk je vraag;

maar misschien geeft dit antwoord op je vraag..

Indien je root bent, kun je ook rooten doormiddel van het flashen van dit bestand in de cmw recovery

https://dl.dropbox.com/u/(...)3_Busybox_signed.zip

Dus gewoon die op je SD kaart zetten, booten in CWMR en dan flash update from zip, en dan dat bestandje kiezen en je bent root..

( dan hoef je hem niet meer aan je pc te hangen, en te rooten via mijn eerder geplaatste methode ;))
pi_119731378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

niet helemaal duidelijk je vraag;

maar misschien geeft dit antwoord op je vraag..

Indien je root bent, kun je ook rooten doormiddel van het flashen van dit bestand in de cmw recovery

https://dl.dropbox.com/u/(...)3_Busybox_signed.zip

Dus gewoon die op je SD kaart zetten, booten in CWMR en dan flash update from zip, en dan dat bestandje kiezen en je bent root..

( dan hoef je hem niet meer aan je pc te hangen, en te rooten via mijn eerder geplaatste methode ;))
Ja lap, probeer ik dat te flashen, ontploft men Neo opeens, bedankt hoor...

Nee werkte perfect, was idd wat ik bedoelde thx! :D
pi_119731889
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
pi_119731921
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Heb net even antutu bench gedraaid om te testen hoe snel mijn rom is, 6416. Wat kwam er bij jullie uit?
meer dan 9000
pi_119732394
iets van 5900 op t10, maar dat was met de oude antutu. Nieuwe scores zijn anders opgebouwd

edit: kan de neo niet meer testen maar met mijn amoi n821 scoor ik met de oude versie 5810, met de nieuwe versie 6705

[ Bericht 52% gewijzigd door i124Q op 28-11-2012 23:02:04 ]
pi_119732590
Het is wel heerlijk om Nederlands te zien als de telefoon is geboot. Engels is ook prima maar toch, ben het nou eenmaal gewend.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:07:36 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119733081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Maak je pas zorgen als het meer dan 6 weken gaat duren. al heb ik ooit 2 maanden moeten wachten op pakketjes. gaat momenteel nog vrij snel moet ik zeggen....!
44 dagen krijgen ze :P. Daarna is het over (tenzij ik het gevoel heb dat het wel goed komt ;)).
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef Xenorium het volgende:
Yep. In principe kan ik de Rom ook totaal multi language maken. Maar ik hou het bij NL. Ik breng straks de eerste Nederlandse ROM uit, geen Chinese rommel/bloatware erin. Lekker kaal stock zodat iedereen zijn telefoon zelf kan inrichten.

Dus als jullie hem binnenkort proberen, als je een bug / vertaalfout tegenkomt moet je dat even melden.
Wist je al dat je ene topper bent!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

meer dan 9000
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Xenorium het volgende:
Het is wel heerlijk om Nederlands te zien als de telefoon is geboot. Engels is ook prima maar toch, ben het nou eenmaal gewend.
Klopt :D dan kan ik hem aan een Engli-beet geven hier in huis ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119734876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Xenorium het volgende:
Oude benchmark score op t09: 5817 (zonder sd kaartje)

nieuwe benchmark ( v3.0.1 ) op T12: 6710 (met class 10 kaartje)
pi_119735227
Oude geen idee
Nieuwe (ook met class 10 sd kaart): 6683
pi_119739985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. ........

Wat een Pokke work. ;(
Veel G3/N1 apk bestanden bevatten al de NL taal. Echter niet alle apk van de Neo zijn aanwezig en moeten alsnog vertaald worden.
Google translator Toolkit ondersteunt het vertalen van Android xml bestanden.
Met APK fire kan je snel alle Neo apk bestanden decompilen om daarna de beschikking te hebben over de originele xml Neo bestanden. Na het vertalen met de toolkit kan je via APK fire alles weer compilen tot een werkende apk.
pi_119740205
Weet iemand trouwens hoe lang zo'n pakketje bij de douna blijft liggen? DHL was snel maar dat is waarschijnlijk omdat het een snelle service. Die gratis langzame services blijven zeker wel lang liggen maar hoe lang? PostNL zegt zelf dat het 20 dagen kan duren maar dat is wel... erg inefficiënt.
pi_119740852
Juist gelezen op het lightake forum:

Cheers,Neo Factory just told me they would provide Multi-language software for N02-M Smart phone in next week after I send our request many times before.

So I will provide N02-M Multi-language software to everyone in next week in our Lightake Forum.thanks.

Ben benieuwd ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119742352
Nou ik hoop het en dat het ook odexed is. Is toch net wat rapper soms.
pi_119743115
De laatste tijd had ik weinig geluk met het bestellen van telefoons.
De Jiayu G3 bij Pandawill kunnen ze niet leveren, een Star V1277 bij Focalprice is sinds 1 september nog steeds China niet uit ondanks hernieuwde poging via SingaporePost.
Dus nog maar een V1277 besteld via Aliexpress en DHL, totaal minder dan 150 Euro..
Zo'n V1277 schijnt gemodelleerd te zijn naar de HTC Titan II, met wat detail verschillen.
Vrijdagavond bestelling geplaatst, zondag bericht van verzending en voor er zelfs maar een update is van de tracking bij DHL, ligt de telefoon nu voor me, gistermiddag bezorgt.
Eerste indruk; hé, wit. Heb ik dat besteld?
Nou ja valt mee te leven.
Telefoon, mtk6577 met maar 512Mb ram, gaat als een speer vergeleken met de 2 mtk6573 telefoons hiervoor.
Goed afgewerkt maar wel goedkoop plastic behuizing.
Alles werkt, playstore aanwezig, Nu en buienradar doen het, nederlands zit er op, mooie kleuren en kontrast door 4.3 inch 960 x 540 amoled scherm.
Behoorlijke batterij met 2000mAh.
Camera, 5Mp, valt niet tegen, behoorlijk kontrast, kleuren en detail.
Wat wel een probleem is door de witte behuizing, is dat het ook achter het lensafdekglaasje wit is.
Hierdoor ontstaat bij veel invallend licht een witte waas op de foto.
Dit heb ik opgelost door dat glaasje even te verwijden en dat deel daar achter met zwarte stift bewerkt en het glaasje weer terug gezet.
De dubbele flits-led geeft best wel veel licht trouwens.
Wat ik ook wel prettig vind is de knop op de zijkant die fungeert als sluiterknop, maar ook de camera activeert van uit vrijwel elk programma.
Telefoon geluid lijkt goed, ook de luidspreker klinkt best goed, niet zo blikkerig schel als sommige.
pi_119748598
Ben weer bezig met de rom, Ik zal hem waarschijnlijk vanavond of morgen releasen met Google play die werkt en alles ziet, (Nu.nl, buienradar) etc geïntegreerd. Er zal hier en daar nog een Engels regeltje te voorschijn springen, maar 98% is in NL.

Zal daar op mijn gemak naar zoeken waar die strings precies zitten.
pi_119749846
Hmm balen, DHL was aan de deur met m'n NEO, maar was helaas niemand thuis :(
pi_119750732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer bezig met de rom, Ik zal hem waarschijnlijk vanavond of morgen releasen met Google play die werkt en alles ziet, (Nu.nl, buienradar) etc geïntegreerd. Er zal hier en daar nog een Engels regeltje te voorschijn springen, maar 98% is in NL.

Zal daar op mijn gemak naar zoeken waar die strings precies zitten.
Als ik jouw was zou ik je rom ook op XDA posten, dan heb je grotere bereik.
pi_119750994
Waarom een groot bereik? Ik doe het voor mezelf voornamelijk. Ik heb alles gemod naar NL. Dus buitenom de NL gemeenschap heb je er toch weinig aan.
pi_119751531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Xenorium het volgende:
Waarom een groot bereik? Ik doe het voor mezelf voornamelijk. Ik heb alles gemod naar NL. Dus buitenom de NL gemeenschap heb je er toch weinig aan.
Zal het modden van nl taal vanaf nu ff op laag pitje zetten.. Als Neo mogelijk met eigen Rom komt met multi
Heb je veel werk en tijd voor niks besteed
pi_119751612
Ach zo steek je er nog wat van op. :D
pi_119752607
Ben nu aan het testen, de google apps geïntegreerd, werkt prima zo te zien. Ook root heb ik geïntegreerd. Dus gewoon kant en klaar, niet meer extra flashen. In 1 keer.

:Y
pi_119752881
Hmm ik moet wel importkosten betalen, stond op het briefje wat de bezorger had achtergelaten toen er niemand thuis was, en wel het bedrag van ¤26,88.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')