abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119707655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef Creqaw het volgende:
lol...?
Heb net PostNL gebeld voor de tracking code (twitter duurde me te lang) en hij vertelde me dat het 26 November is aangekomen in Nederland en op 20 November richting Amstelveen (waar ik niet woon overigens, niet eens dezelfde provincie) is gegaan met een invalid tracking code. Cool dat pakketjes tegenwoordig een week terug in de tijd kunnen gaan, technologie gaat hard.
Ik krijg zojuist wel al de case en screenprotector binnen.
Opzich niet vreemd, wel gek dat ik de verzendbevestiging pas de 23e heb ontvangen en het dus nu al bezorgd is. Dit waar de telefoon 9 november verzonden is en die zou nu pas in NL zijn... Maar misschien is die dus ookal een week in NL :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonkey op 28-11-2012 13:19:05 ]
pi_119709646
Heeft iemand deze ROM al uitgetest? Ziet er wel een grote en professionele developer uit :D
Dit is de lijst van features (volgens google translate ^^)

1, using the the default native style, replace holo start
2, All Programs zipalign optimization, the program is very smooth
3, Knight is busy, so I do not intend to consider the needs of all. Super streamlined system solutions directly
4, the software merger ODEX first boot be patient
5, integrated extraction since forget Moon mushrooms M2 card brush bag unlock Ringtones
6 to optimize the part of the script
7, adding optimized screen display driver
Join other ROM of extraction wonderful software and games, do not like, own RE Manager to delete
9, the remaining modifications, because individuals tend to be busy, not dwell on them, the experience of the Brush
10, subject to the BUG, ​​the relevant section in the mobile uncle posting feedback

Heb hem al kunnen downloaden, dus als iemand hem wilt kan ik hem hier wel zetten, maar ik dacht dat iemand onlangs zei dat hij een custom ROM had uitgeprobeerd en vroeg mij af of dat dezelfe was, dan is het misschien niet nodig om deze te testen.
Anders test ik hem sebiet wel :D
pi_119709940
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit :N
  woensdag 28 november 2012 @ 14:17:49 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119709996
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit :N
Heb je een plek waar de ROM weg komt ;)? zal er dan eens voor je kijken.

Grote kans dat het via de recovery of een ''brush tool'' moet. (veel andere keuzes zijn er niet :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119710004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.
Van daaruit zouden met de stock recovery official ROMS geïnstalleerd kunnen worden.
Als er community ROMS zijn die met CWM werken, moet je eerst die erop hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 28 november 2012 @ 14:24:48 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119710222
Vergeten te posten :P. Gewoon voor de leuk:

De Neo zijn ''guts''.

heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht :P
pi_119710460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je een plek waar de ROM weg komt ;)? zal er dan eens voor je kijken.

Grote kans dat het via de recovery of een ''brush tool'' moet. (veel andere keuzes zijn er niet :P)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.
Van daaruit zouden met de stock recovery official ROMS geïnstalleerd kunnen worden.
Als er community ROMS zijn die met CWM werken, moet je eerst die erop hebben.
Ben het nu via deze aan het proberen, echter komt er steeds een chinese foutmelding op het scherm. Voornamelijk wil ik de playstore erop krijgen.
pi_119710636
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten te posten :P. Gewoon voor de leuk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Neo zijn ''guts''.

heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht :P
Cool
Dat rond dingetje rechts van de camera, zou dat een micro kunnen zijn? Zie dat er in de cover ook een klein gaatje zit naast de camera daar, maar vroeg mij af of het een lichtsensor zou zijn, of een extra micro :)
pi_119710854
@robert, nice pics. Hoop dat je dadelijk alles wel weer werkend hebt, iets met je mic of speaker toch ?

Hoop dat de mijne niet open hoeft..
  woensdag 28 november 2012 @ 14:45:34 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119710928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef henkieve het volgende:
@robert, nice pics. Hoop dat je dadelijk alles wel weer werkend hebt, iets met je mic of speaker toch ?

Hoop dat de mijne niet open hoeft..
Was iets met het scherm. Hij zit ondertussen weer dicht.
Probleem is wel iets minder maar nog steeds niet weg, ach it wont kill me :P.

Het open maken was wel een hel :'). schroeven zaten ook gelijmd. Helaas 1 uit moeten boren.
pi_119711629
Weer mislukt, denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit schiet niet echt op :')
pi_119712341
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn :)
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is! :D Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo :D

Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...

[ Bericht 5% gewijzigd door Vincent_vd op 28-11-2012 15:35:43 ]
pi_119712774
Hier ook de Neo binnen. Groot veel groter dan de G2 die van me gestolen is. Het is net alsof het scherm een beetje flikkert en een beter beeld heb als ik mijn toestel schuin hou. Direct nog maar eens goed lezen hoe ik hem kan rooten.
pi_119713287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn :)
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is! :D Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo :D

Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...
Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.
pi_119713365
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.
Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
pi_119713848
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. Ben bij Contacts aanbeland. De launcher is nu ook volledig in Nederlands. Settings. Balkje boven. Usb connectie enzovoorts.

Wat een Pokke work. ;(
  woensdag 28 november 2012 @ 16:14:43 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119714124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef NextTVH het volgende:
Weer mislukt, denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit schiet niet echt op :')
DM even welke stappen je hebt gedaan ;). Wellicht valt me iets op :D.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:

Goed om te horen :D!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. Ben bij Contacts aanbeland. De launcher is nu ook volledig in Nederlands. Settings. Balkje boven. Usb connectie enzovoorts.

Wat een Pokke work. ;(
Nice :o. Is het bij de volgende rom nu ook makkelijker? of moet dit elke keer weer handmatig?
pi_119714253
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.

Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
pi_119714519
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Xenorium het volgende:
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.

Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
Je kan niks met de G3 apk's?
pi_119714594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
Ja maar dat heb ik ook, op mijn HTC Evo 3D heb ik eerst de 2.9 Antutu benchmark gedaan en daarna de nieuwe Antutu 3 benchmark.

Met Antutu v2.9.4 scoorde mijn HTC Evo 3D 6661 en met Antutu 3 scoorde hij 8402.

En dat verschil is voornamelijk vanwege de verbeterde GPU benchmark in Antutu.
pi_119714615
Ik heb een rom van de G3 en van de Newman N1 hier staan waar ik Nederlandse strings uit sloop.

Een apk heb ik met de hand vertaald, gewoon zelf vertaald. Dat is een huaqin-res.apk. Kon daar zo gauw niet iets voor vinden. Is maar 10 regels ofzo.
pi_119715782
Vandaag de snap-on rubberized cover en een screenprotectortje van Lightake ontvangen voor de Neo met de post.
Is wel gewoon plastic, heeft dus niet het gevoel gelijk de achterkant van de Neo jammer genoeg.

11/23/2012 1:49:15 PM :Package Shipped , toch wel snel naar Belgie lijkt me

[ Bericht 30% gewijzigd door bartvdg op 28-11-2012 17:13:30 ]
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119716326
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,

hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
pi_119716368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:

hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
Hehe, zou kunnen.
Ik vroeg het aan ze en kreeg een brief dat ze informatie willen voor inklaringskosten etc.
  woensdag 28 november 2012 @ 17:50:39 #100
97745 Thorical
finding a way
pi_119718102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:

Hoi, de mijne ook maar die is vanochtend afgeleverd.
Ik zag gisteravond op Hongpost track/trace dat hij eindelijk na 14 dagen in Nederland was aangekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')