Ik krijg zojuist wel al de case en screenprotector binnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef Creqaw het volgende:
lol...?
Heb net PostNL gebeld voor de tracking code (twitter duurde me te lang) en hij vertelde me dat het 26 November is aangekomen in Nederland en op 20 November richting Amstelveen (waar ik niet woon overigens, niet eens dezelfde provincie) is gegaan met een invalid tracking code. Cool dat pakketjes tegenwoordig een week terug in de tijd kunnen gaan, technologie gaat hard.
Heb je een plek waar de ROM weg komtquote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit
Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef NextTVH het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een ROM op de Lenovo A789 kan zetten? Ik kom er maar niet aan uit
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je een plek waar de ROM weg komt? zal er dan eens voor je kijken.
Grote kans dat het via de recovery of een ''brush tool'' moet. (veel andere keuzes zijn er niet)
Ben het nu via deze aan het proberen, echter komt er steeds een chinese foutmelding op het scherm. Voornamelijk wil ik de playstore erop krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Meeste recovery's starten bij booten door een van de volumeknoppen + powerknop ingedrukt te houden.
Van daaruit zouden met de stock recovery official ROMS geïnstalleerd kunnen worden.
Als er community ROMS zijn die met CWM werken, moet je eerst die erop hebben.
Coolquote:Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten te posten. Gewoon voor de leuk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Neo zijn ''guts''.
heb nog meer foto's maar die zijn wat overbelicht
Was iets met het scherm. Hij zit ondertussen weer dicht.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef henkieve het volgende:
@robert, nice pics. Hoop dat je dadelijk alles wel weer werkend hebt, iets met je mic of speaker toch ?
Hoop dat de mijne niet open hoeft..
Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is!Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo
Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...
Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :pquote:Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Op mijn Android devices zijn benchmarks met nieuwe antutu versie ook flink hogere, maar je kunt ze niet vergelijken met de oude antutu benchmarks.
DM even welke stappen je hebt gedaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef NextTVH het volgende:
Weer mislukt, denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit schiet niet echt op
Goed om te horenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb die custom ROM er opgezet, wel serieus gefoefel, omdat die enkel dat chinees toetsenbord er op had gelaten en een chinese launcher ipv de stock launcher :p
Werkt allemaal heel vloeiend, heb de indruk dat de annimaties tussen schermen mooier en vloeiender zijn
Ik heb ook de indruk dat de kijkhoek verbeterd is!Is misschien maar een gedacht maar ik denk het niet. Ga als mijn broer thuis is eens vergelijken met zijn Neo
Edit: wow wtf, zou er hier iemand eens die vernieuwde Antutu benchmark willen doen? Ik kreeg als ik het mij goed herinner nog maar in de 4000 daarmee. Doe hem nu en heb 6683...
Nicequote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Xenorium het volgende:
Ben weer aan de slag met de rom, APK strings vertalen/ compilen / decompilen. Ben bij Contacts aanbeland. De launcher is nu ook volledig in Nederlands. Settings. Balkje boven. Usb connectie enzovoorts.
Wat een Pokke work.
Je kan niks met de G3 apk's?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Xenorium het volgende:
Daar wil ik nog niet aan denken. Eerst maar deze Rom goed. De volgende Rom gaat echt niet veel meer verbeteren. Als we Jelly Bean krijgen dan van scratch weer beginnen.
Zal wel kijken hoe ik het straks kan automatiseren.
Ja maar dat heb ik ook, op mijn HTC Evo 3D heb ik eerst de 2.9 Antutu benchmark gedaan en daarna de nieuwe Antutu 3 benchmark.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Nee weet ik dat ze niet te vergelijken zijn, maar die nieuwe antutu was op mijn Neo eerst een pak lager dan oorspronkelijk met de "oude" antutu :p
Hehe, zou kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,
hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
Hoi, de mijne ook maar die is vanochtend afgeleverd.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef baerd het volgende:
mijn neo vertrok 13 november uit Hongkong,
hoe vraag ik een tracking code van POST.NL aan, gewoon bellen oid? en tip ik ze daarmee dan niet dat ze de douane ff moeten laten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |