Zijn wel een aantal phablets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:45 schreef Klonk het volgende:
Hoe doen de chinezen het eigenlijk in het phablet segment?
Helaas niet inderdaad. Komen wel steeds meer phablets dus met een maand of twee kan er best wat leuks tussen zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:54 schreef Klonk het volgende:
maar voorlopig nog geen echte concurentie voor de note 2 dus.
jammer...
quote:The Oppo Find 5 is expected to launch on the 12 December and is expected to have a Qualcomm S4 quad-core CPU, 2GB RAM and Android 4.1 Jelly Bean OS.
Nouja hij is 5'', weet niet waar je die onder laat vallenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:58 schreef Klonk het volgende:
Oppo had ik al een plaatje van gezien zonder me er bewust van te zijn dat het phablet was
kleine phabletquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nouja hij is 5'', weet niet waar je die onder laat vallen
De processor en 2 GB RAM zijn icm 1080P is gewoon een zeer goede combo. Daarnaast heeft hij ook geen vervelende looksquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
kleine phablet
maar zou nog een tikkie groter mogen
Er is in NL de Xtreamer Aiki met teleurstellende specsquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:45 schreef Klonk het volgende:
Hoe doen de chinezen het eigenlijk in het phablet segment?
wat was de waarde die ze hadden opgegeven?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:52 schreef mtchel112 het volgende:
Mn neo is binnen21 euro moeten betalen en knetterlang moeten wachten, maar ben nu al zeer tevreden.
eerst even mn contactenlijst backuppen en whatsapp gesprekken, daarna rooten etc.
alleen waar moet ik nou mee beginnen? de tuts volgen lukt me wel alleen welke moet ik nou mee beginnen :p
Probeer het ook maar weer zo gauw mogelijk te vergetenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef Vincent_vd het volgende:
Had ooit gehoord van een contactspray
Damn, dat had ik liever niet gehoord :s Mss dat ik het dan zelf zou kunnen openen al en dan in een speciaalzaak hier eens kan vragen om te solderen ofzo :squote:Op zaterdag 1 december 2012 15:26 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Probeer het ook maar weer zo gauw mogelijk te vergeten
Met contactspray mol je je hele telefoon.
Het enige wat helpt is het connectortje weer goed
vast solderen op de print, maar dat is allemaal ZO klein
dat je dat niet gaat lukken zonder speciale smd-soldeerbout.
In Rotterdam heb je 'de gsmdokter'. Misschien dat hun het wel willen proberen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Damn, dat had ik liever niet gehoord :s Mss dat ik het dan zelf zou kunnen openen al en dan in een speciaalzaak hier eens kan vragen om te solderen ofzo :s
Nja is nogal ver, woon in in Leuven (tegen Brussel). Maar heb hier in de buurt wel een winkel die zo puur onderdeeltjes voor pc's enzo verkopen. Had ooit eens een kapot usb bordje van een laptop, ze hadden toen niet de juiste aansluiting maar die man zei toen wel "had ik de aanlsuiting kon ik het gewoon er op solderen". Kan daar misschien eens gaan vragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:31 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je 'de gsmdokter'. Misschien dat hun het wel willen proberen.
Als je de juiste spullen hebt en een HELE vaste hand is het op zich wel te doen..
Zou theoretisch ook kunnen, maar bij zoveel kracht zie ik eerder het hele jackconnectortjequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat ik één van de contactpuntjes in de jack kapot heb gemaakt of te ver heb ingedrukt dat die geen contact meer maakt?
Nja klinkt logisch wel zo, zou ik ergens aan kunnen zien of het de connector vanbinnen is, door er met een pillamp in te kijken? Ziet er tamelijk normaal uit daar :pquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Zou theoretisch ook kunnen, maar bij zoveel kracht zie ik eerder het hele jackconnectortje
loskomen van de print.. In het eerste geval moet je ook nog 'es het hele connectortje vervangen.
Ik denk dat de aanschaf van een nieuwe chinees misschien nog wel het goedkoopste is
Nee, dat wordt 'em niet, je hebt dan twee hoofdtelefoons met een defect op 1 kantquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef AnimeFan het volgende:
Je kreeg nog het geluid van een kant toch?
Zou ziets dan niet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |