Hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
Grap? ik ben serieus hoor, hier staan de bron wel:
http://bbs.neomobile.com.cn/thread-35211-1-1.html
citaat:
[..]
zie stap 7!
Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef penningmaniac het volgende:
Jeej alles werkt, bedankt iedereen (ook Xenorium voor de NL ROM)
Dacht het niet... maar als het nu op de site staat zullen ze morgen bedoelen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:12 schreef AnimeFan het volgende:
Bezorgt PostNL tegenwoordig op zondag?!
[..]
Wanneer in NL? Vanaf dan kan/mag het 30 dagen duren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Creqaw het volgende:
PostNL is echt mijn pakketje kwijt of het licht nog bij inklaren =/
26e maar ik kreeg de indruk dat het sneller ging, dat en ze hebben geen tracking code en zeggen dat het de 20e al is bezorgt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wanneer in NL? Vanaf dan kan/mag het 30 dagen duren.
Vreemd... aantal dagen zou goed kunnen maar dat al bezorgd is toch wel vreemdquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Creqaw het volgende:
[..]
26e maar ik kreeg de indruk dat het sneller ging, dat en ze hebben geen tracking code en zeggen dat het de 20e al is bezorgt.
Werkt goed ja voor hoever ik nu al bekeken heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.
Te donker? die t09 was echt heel licht... Dit is toch wel een hele verbetering?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:16 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Werkt goed ja voor hoever ik nu al bekeken heb.
Maar vind het scherm van de T12 update wel wat donker, iemand enig idee hoe dat op te lossen is? (als je recht van voren kijkt)
Als je hem van schuinboven bekijkt is die nu wel goed ja, maar zodra je van recht voren kijtk is die wel erg donker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Te donker? die t09 was echt heel licht... Dit is toch wel een hele verbetering?
Ik heb hem er ook opgezet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Yea thanks, werkt tie een beetje lekker? Ik heb hem zelf draaien sinds gister. Geen mods meer gedaan ben er nu even klaar mee. Over een tijdje komt de v2 wel weer.
Nja maar dat is het hem net. Je moet al een beetje langs onder kijken om het gewone beeld te zien :s Als je er recht op kijkt is het al donkerder en minder leesbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef Downstar het volgende:
Hmm snap nooit waarom mensen zoveel problemen maken om kijkhoeken van bovenaf etc..
je houd je telefoon toch voor je en je kijkt er toch recht tegen aan:P?
zolang dat prima te doen is, zal de rest je toch een worst wezen?
dan ga je op je rug liggen, heb je nergens geen last meer vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Nja maar dat is het hem net. Je moet al een beetje langs onder kijken om het gewone beeld te zien :s Als je er recht op kijkt is het al donkerder en minder leesbaar.
Als ik 's avonds in men bed bvb nog wat youtube kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar een dubbel scherm zit te kijken. Dat is omdat het beeld van mijn linkeroog (dat er dan meer langs boven op kijk) donkerder is dan het beeld dat mijn rechteroog ziet :p
Haha nee ik lig op men rug maar houd men gsm dan in "landscape" om filmpjes te kijkequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan ga je op je rug liggen, heb je nergens geen last meer van( of je moet je ogen niet op gelijke hoogte hebben
)
haha maar nee ik snap je probleem wel..:P
Hahahquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Xenorium het volgende:
Vieze filmpjes zeker, daarom is één kant minder leesbaar. Zat nog kwak op.![]()
![]()
Inmiddels flink aangekomen, 905 gram nu! :-Pquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dacht het niet... maar als het nu op de site staat zullen ze morgen bedoelen?
De neo weegt inclusief alle verpakkingen 385 gram volgens postnl... weinig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |