abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:53:30 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117874058
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind ook wel dat er veel heisa over ze gemaakt wordt hoor. Ok, Barbie's baby is wel overbodig qua programma maar ik geloof niet dat het slechte mensen zijn. Wel aandachtshoeren.
Ik denk dat het voor het kind heel goed is dat haar opvoeding vooralsnog onder cameratoezicht gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117874395
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor het kind heel goed is dat haar opvoeding vooralsnog onder cameratoezicht gebeurt.
Ik weet het niet. Er valt veel over dat stel te zeggen maar kan mij toch niet voorstellen dat het slechte ouders zullen zijn. Met je pasgeborene naar een sekswinkel is gewoon ongepast en is puur voor de show gedaan, hoop ik. :')
pi_117874422
Ik heb haar programma nog nooit gezien, alleen in de reclame een voorstukje. Ik hoopte toen dat alles in scène is gezet :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117874717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb haar programma nog nooit gezien, alleen in de reclame een voorstukje. Ik hoopte toen dat alles in scène is gezet :+
Ik keek net v/d week toevallig. Misschien is het ook in scène, hoe noemen ze dat: acting realism ofzo? :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:05:03 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117874793
Ik vind het zo eng dat er echt zulke domme mensen bestaan, die zich zo niet bewust zijn van de maatschappij waarin ze leven. Ik bedoel, Barbie wilde haar hondje niet in een pension doen, want dat is toch alleen voor oude dieren? :'( Het is voor iedereen beter als het bij 1 kind blijft. Ik geloof overigens wel dat het kind weinig tekort komt, maar dat is mede vanwege de enorme achterban die ze hebben. Niet dat die nu zoveel snuggerder zijn, maar in elk geval ervarener.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:14:49 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117875316
Dat ze de hond niet uitlaat en vervolgens het balkon or smijt als hij is huis plast is ook in scène gezet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117875538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Leandra het volgende:
Dat ze de hond niet uitlaat en vervolgens het balkon or smijt als hij is huis plast is ook in scène gezet?
Ja, niet uitlaten is gewoon dom. Net als The Osbournes toen. Een hond is om uit te laten behalve als je een gigantische tuin hebt. Raar hè, dat je hond anders binnen poept en plast. Wat hadden ze anders in gedachten?

Anyway, we gaan een beetje offtopic. :P
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 23:15:34 #133
43556 miss_dynastie
pi_117878690
Toch nog een kindje? Ik dacht dat ze zo zeker wisten dat ze enig kind zou blijven? :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:17:47 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117878814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch nog een kindje? Ik dacht dat ze zo zeker wisten dat ze enig kind zou blijven? :P
Idd, Barbie riep het al tijdens de zwangerschap (ze zou zich wel even laten steriliseren :')), en Michael nog in de uitzending van de bevalling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 23:18:42 #135
43556 miss_dynastie
pi_117878868
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, Barbie riep het al tijdens de zwangerschap (ze zou zich wel even laten steriliseren :')), en Michael nog in de uitzending van de bevalling.
Oh, ik dacht hij... maar ik was laatst ziek en heb alles op één dag bekeken zo'n beetje (kwaliteitstievie O+ :D ), dus het kan best zijn dat ik e.e.a. door elkaar haal...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:22:39 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117879048
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 23:24:04 #137
43556 miss_dynastie
pi_117879115
quote:
Aha. Ik ben alleen benieuwd hoe je als 23-jarige met één kind een sterilisatie wil versieren, maar dat hoeft dus toch niet dan, dat scheelt weer _O-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:27:57 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117879273
Ik vermoed dat zij inmiddels ook weten dat een sterilisatie bij haar niet gaat lukken, hij er voor past dat ze "in z'n zak snijden" en ze alvast een volgend ongelukje incalculeren...
Zolang het goed gaat is het meegenomen en als het weer fout gaat dan hadden ze dat gewoon in de planning :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 07:57:52 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_118070216
Sharon Kips is zwanger

AMSTERDAM - Zangeres Sharon Kips is in verwachting. Het is het eerste kindje voor Sharon en haar man Gilbert Thera.
Dat laat de X Factor-zangeres weten via Twitter.
"Bijzondere en nieuwe momenten in 2012. Volgende week de opname van mijn eerste Nederlandstalige album en....", twittert Sharon maandagavond met een foto van een echo, babykleertjes en felicitatiekaartjen voor haar zwangerschap. "We genieten elke dag en zijn erg dankbaar voor dit wonder."
De 28-jarige Sharon won in 2007 het eerste seizoen van X Factor.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118071719
James Gandolfini (the sopranos) is weer vader geworden

quote:
The actor's rep released a statement last week saying: 'I am happy to confirm that James and Deborah Gandolfini are the proud parents of a happy and healthy baby girl.'

'Liliana Ruth Gandolfini was born in Los Angeles on Wednesday, October 10th and weighed 7 lbs., 9 oz.. James and Deborah are thrilled and all are doing well.'
Bron
pi_118072520
quote:
Jamie Saunders opnieuw vader

AMSTERDAM - Jamie Saunders krijgt er nog een kindje bij. Zijn vriendin Zoë is tien weken zwanger. Dat laten Jamie en Zoë aan Shownieuws weten.

Het is het tweede kindje voor Saunders. Uit een vorige relatie heeft hij al zoontje Jayden.

Binnenkort mag de Saunders-familie al een kleine verwelkomen. Broer Dean en zijn vriendin Jamie kunnen elk moment ouders worden.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:54:21 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118080177
quote:
Playmate Holly Madison krijgt dochter
AMSTERDAM - Holly Madison is in verwachting van een meisje.

Dat laat de 32-jarige blondine weten via Twitter na een cryptische tweet van haar vriend. Madison, die jarenlang in de Playboy Mansion woonde, bevalt als alles goed gaat begin volgend jaar bevallen haar eerste kind.
"Ik ga naar Amsterdam, mis mijn meisjes nu al", twitterde Pasquale Rotella, Madisons vriend, bij een foto van een echo. Naar aanleiding van die tweet gingen verhalen rond dat de voormalige playmate in verwachting is van een meisje. Later bevestigde ze dat zelf via Twitter.
Madison is bijna een jaar samen met de 38-jarige Rotella, een promotor. In 2008 liep haar relatie met Playboybaas Hugh Hefner op de klippen. Madisons verblijf in de Playboy Mansion werd vastgelegd in de realityshow The Girls Next Door.
pi_118092473
quote:
Megan Fox is bevallen
Het eerste kindje van Megan Fox is geboren. De actrice en haar vriend Brian Austin Green probeerden het grote nieuws tevergeefs nog even geheim te houden.

Dit meldt E! News. Eerder ging het gerucht rond dat de actrice een dochterje zou krijgen, maar Megan is bevallen van een zoontje. Meer details over de geboorte en naam van het kindje zijn nog niet bekend. Dat is geen verrassing: de kersverse moeder heeft de afgelopen maanden angstvallig geprobeerd om haar zwangere buik te verbergen voor de paparazzi.

De baby is het eerste kind van Megan. Voor Brian is het de tweede keer dat hij vader wordt, de acteur heeft al een zoon van de actrice Vanessa Marcil.
quote:
Zoontje voor rapper Tyga
Tyga is dinsdag vader geworden. De rapper en zijn vriendin Blac Chyna hebben hun zoon de naam King Cairo gegeven.

"Het meest geweldige gevoel ooit", twittert de 22-jarige rapper over de geboorte van zijn zoon. Bij de tweet plaatste hij ook een foto van zijn kleine King Cairo.

Tyga werd in 2007 bekender onder het grote publiek door zijn optreden tijdens de MTV Video Awards. Zijn duet met Chris Brown, Deuces, werd in 2010 genomineerd voor een Grammy Award.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 oktober 2012 @ 20:44:11 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118097589
Naam van Megan d'r zoontje nu wel bekend;

quote:
We have been very lucky to have had a peaceful few weeks at home, but I would like to release this myself before others do. I gave birth to our son Noah Shannon Green on September 27th. He is healthy, happy, and perfect.

We are humbled to have the opportunity to call ourselves the parents of this beautiful soul and I am forever grateful to God for allowing me to know this kind of boundless, immaculate love.

Thanks to those of you who wish to send your positive energy and well wishes. May God bless you and your families abundantly.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 20:49:57 #145
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_118097863
27 September al! Puik dat ze het voor zich hebben gehouden. Gedoe allemaal O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_118098478
Haha drie weken geleden al :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118098608
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Skaai het volgende:
27 September al! Puik dat ze het voor zich hebben gehouden. Gedoe allemaal O+
Ik vind het ook goed van ze :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118100673
Zou Brian zijn zoontje hebben vernoemd naar zijn ex-collega? Heel knap dat ze het voor zich hebben gehouden. Dan moeten ze het wel aan heel weinig mensen hebben verteld en/of een zeer betrouwbare intieme kring hebben.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:23:22 #149
327807 Mariposas
יה&#14
pi_118114354
Eindelijk, voor de OP enzo. :P

quote:
Uma Thurman Daughter’s Name Revealed

Since giving birth to a baby girl on July 15, Uma Thurman and her beau Arpad Busson have stayed publicly mum on their daughter‘s name. Until now.

And it sure was worth the wait.

“I would like to announce Uma and Arki’s daughter’s name for the first time officially: Rosalind Arusha Arkadina Altalune Florence Thurman-Busson, better known to family and friends as Luna,” the actress’s rep Gabrielle Kachman tells PEOPLE exclusively.

While the couple is keeping the origins of Luna’s name private, Thurman’s rep allows, “Each name has a special reason and meaning to her mother and father.”

Born in Rhinebeck, N.Y., baby Luna is the first child together for Thurman, 42, and Busson, 49. She joins elder siblings, Maya Ray and Levon Thurman-Hawke, from Thurman’s marriage to Ethan Hawke, and Flynn and Cy Busson, the financier’s sons with ex-fiancée Elle MacPherson.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:46:59 #150
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_118114680
Och gos, arm kind. Ik hoop niet dat ze later veel gaat reizen.... Al die immigratieformulieren hebben daar helemaal geen ruimte voor!

Maar wel mooi :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')