quote:Oh Oh Barbie legt er na eerste kindje 'een knoop in'
BEWAAR
Door: David van der Heeden
15-6-12 - 21:20 bron: RTL Boulevard
Het dochtertje van Barbie blijft enig kind.
© Brunopress.
Hun eerste kind moet het daglicht nog zien, maar Oh Oh Barbie en haar nieuwbakken echtgenoot Michael weten het nu al zeker: Eén koter is genoeg. Zodra spruit numero uno eruit is, legt Babs 'er een knoop in', zegt de hoogblonde realityster tegen RTL Boulevard.
Hoewel de kinderwens van Barbie en Michael zich beperkt tot één nakomeling, staat hun huisje in Scheveningen wel helemaal in het teken van de kleine. Vrijdag kochten het stel de uitzet voor de kinderkamer.
'De kamer is klaar, en ook de kinderwagen is er. Alleen de babykamer moet nog', vertelt de vader in spe. Barbie vult hem aan, en zegt: 'Ik moet alleen de baby nog even uitpoepen.' Vader Michael komt niet onbeslagen ten ijs. Terwijl het voor zijn kersverse eega allemaal nieuw is, is het voor hem 'de tweede'.
Even nog dacht Michael de oude kinderspulletjes van zijn broer over te kunnen nemen, maar daar wilde Samantha, zoals Barbie eigenlijk heet, niets van weten. 'Ze wilde alles nieuw.' De kleine van Barbie en Michael wordt verwacht in augustus, en is een meisje.
Lees ook
Zwangere Barbie volgt spoedcursus voor rijbewijs
Kersverse man van Barbie krijgt taakstraf opgelegd
Na 'Barbie's Bruiloft' nu ook 'Barbie's Baby' in de maak
Dit.quote:
Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Leandra het volgende:
Ze is nog niet eens 25, succes met het vinden van een arts die een vrouw van die leeftijd wil steriliseren.
Hij kan er ook een knoop in laten leggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
Het zal wel weer zo'n brainfart geweest zijn die gelijk bij Boulevard wereldkundig gemaakt moest worden....
Daarbij is de kans dat ze er over een half jaar anders over denkt al groot.
LOL, ik zie net op haar wiki-pagina dat ze net 21 is.... al 2½ maand![]()
No way dat die een arts (in NL) gaat vinden die dat knoopje wil leggen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
Als het aan Barbie zou liggen dan zou het "Barbie's Button" worden, want button is toch Engels voor knoop?!
Ja, en de kans dat ze dat hij hem willen doen is ook groter, want ouder en betere mogelijkheden het ongedaan te maken, maar dat kan ik niet opmaken uit de OP.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij kan er ook een knoop in laten leggen.
toch is het mogelijk, zus van een vriendin van me heeft het laten doen op haar 23equote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Leandra het volgende:
Ze is nog niet eens 25, succes met het vinden van een arts die een vrouw van die leeftijd wil steriliseren.
quote:wo 20 jun 2012, 14:35
Barbie zegt oude leventje vaarwel
van onze redactie
AMSTERDAM - De bijna zes maanden zwangere Barbie was genoodzaakt haar leven als kroegtijger en feestbeest vaarwel te zeggen toen ze zwanger werd van haar vriend Michael van der Plas. “Ik kan niet zeggen dat ik helemaal klaar was, maar het werd wel tijd voor wat anders.”
Dat onthult de Haagse blondine in Party. De kroeg was voor Barbie een tweede thuis, maar dat is inmiddels verleden tijd. “Wat is er veranderd? Ik ga niet meer elk weekend op stap en kan er ook van genieten om thuis te zijn, bijvoorbeeld met mijn schoonzusje,” zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet. “Even negen maanden rusten is voor mij ook even lekker, want ik heb drie jaar lang lopen feesten en knallen.”
Toch wil Barbie, die in augustus haar eerste kindje samen met Michael verwacht, niet terugvallen in haar oude levenspatroon. “Als ons meisje is geboren, val ik niet meer terug in mijn oude ritme”, zegt ze zelfverzekerd. “Als ik één keer per maand op stap kan, vind ik het wel best.”
Barbie, die inmiddels bijna zes maanden zwanger is, voelde zich tijdens de eerste periode van haar zwangerschap 'zwaar beroerd'. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. “Ik heb me wel vier, vijf maanden beroerd gevoeld. Dus na zo'n lange periode spugen, vond ik het nu wel tijd worden om me wat beter te voelen!”
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef Leandra het volgende:
Ze vallen in alle categorieën dus Van Vollenhoven zal het toejuichen.quote:Oproep tot verplichte anticonceptie
Laatste update: 13 april 2012 08:47
AMSTERDAM - Ernstig verslaafden, psychiatrisch patiënten en verstandelijk gehandicapten moeten gedwongen kunnen worden tot het gebruik van anticonceptie.
Oud-voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid Pieter van Vollenhoven pleit vrijdagavond in televisieprogramma Zembla voor een wetswijziging die dat mogelijk maakt.
Nou dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Wat zal dat kind een leven hebben zeg met zo'n tokkie moeder.
ja omdat de camera's draaien, in de tussentijd schijt en zeikt die vieze hond wel alles af.....quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef spiceinvader het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee. Ze heeft dan misschien een verschrikkelijke stijl. Maar dr huis ziet er tip top schoon uit. Ze lijkt wel zorgzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |