abonnement Unibet Coolblue
pi_116253392
Ik stream gewoon lekker vanaf mijn laptop naar mijn ps3, downloaden en gaan met die banaan :+ Ik kijk ook nooit Nederlandse tv, maar heb dus wel een tv omdat ik het fijn vind. Niet zo vreemd toch?
pi_116254074
Jaja. Nu weer foto's graag.
pi_116255337
Er zijn niet meer zo veel goede te vinden :'(

Ik heb in het verleden wel een paar mooie kunnen vinden al zeg ik het zelf, maar nu kom ik ze gewoon niet meer tegen... En aan de foto's die gepost worden te zien ben ik niet de enige, helaasch.
pi_116256042
Nou, na lang zoeken... Een raampje, maar voor wie :?


http://www.funda.nl/koop/(...)aat-40/fotos/#foto-1
pi_116256725
Om de kleine kinderen in het oog te houden terwijl je zelf rustig zit,
pi_116262571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn man en ik zitten naast elkaar, ik zie niet in waarom niet. En we kunnen ook op bed gaan liggen met de laptop aan. ;)
Not sure if serious! :')

Pleur er even Plex of xbmc op en kijk gewoon op tv joh.

Sowieso zijn er verder nog 1001 oplossingen om vanaf je pc naar je tv te streamen.
pi_116279181
quote:
Als je goed kijkt zie je nét een lijntje/randje lopen van een glasplaat boven de Erasmusbrug. (kijk op funda naar grote afbeelding).

Oh, en hallo mensen. :W Tijd niet gepost hier maar ook weinig rondgekeken; en aan off-topic gezeur doe ik niet. ;)
pi_116282943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je nét een lijntje/randje lopen van een glasplaat boven de Erasmusbrug. (kijk op funda naar grote afbeelding).

Oh, en hallo mensen. :W Tijd niet gepost hier maar ook weinig rondgekeken; en aan off-topic gezeur doe ik niet. ;)
met die glasplaat heb je wel een goed uitzicht, zouden ze ook met dit uitzicht moeten hebben i.p.v. een hek

http://www.funda.nl/koop/(...)at-7-a/fotos/#foto-6
pi_116284745
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:23 schreef pinine het volgende:

[..]

mooi ding die kachel met oven, zelf droom ik er van ooit nog eens een speksteenkachel met oven te hebben, alleen als nadeel in de zomer gebruik je de kachel niet en dus ook de oven niet, bovendien kan zo'n ding tonnen wegen waar je vloer dus op berekend moet zijn

Stop!

Dit zijn geen open haarden/kachels of pizza-ovens... dit zijn instant-crematoriums voor inwonende bejaarde ouders.
pi_116284854
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de TV is al meegenomen door de deurwaarder
_O-.
pi_116288264
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef pinine het volgende:

[..]

met die glasplaat heb je wel een goed uitzicht, zouden ze ook met dit uitzicht moeten hebben i.p.v. een hek
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-7-a/fotos/#foto-6
Er zitten geen balkons aan deze woningen. Dus een glasplaat ervoor = gewoon een raam. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116295025
Volgens mij mag je vanaf een bepaalde hoogte geen balkon meer toepassen ivm veiligheid.
Toch blijf ik het eng vinden zo hoog en dat je zo naar beneden kan denderen, stel je bent dronken en je botst fout tegen dat hekje aan, HEY ik kan vliegen!
Interessant he ?
pi_116295935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef pinine het volgende:

[..]

met die glasplaat heb je wel een goed uitzicht, zouden ze ook met dit uitzicht moeten hebben i.p.v. een hek
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-7-a/fotos/#foto-6
Het is een loggia, met aan twee kanten glas plus de schuifwand naar de woonkamer.
Op de 16e verdieping mag je nog wel ramen open zetten, maar dat zijn wel voorzichtige lage tuimelramen. Hieronder zie je het bij het keukenraam, de andere ramen gaan ook op die manier open. En wat glimt die keukenvloer, zou hij net zo glad zijn als hij eruit ziet?
Ik vind het plafond lelijk.

pi_116301733
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie best vaak woonkamers zonder tv. Wat doen die mensen de hele zondag ;(
Heb ik ook niet. Er komt maar weinig op TV wat ik echt graag wil zien. En als ik het toch had willen zien kijk ik op internet.
Genoeg andere dingen te doen. Beetje klussen in huis, bij vrienden langs, met z'n allen wat doen, als je je thuis verveelt kan je ook gaan internetten ipv tv kijken. En ik heb genoeg muziek in huis om mezelf een jaar lang non stop te voorzien, dus ook altijd wel wat mee te doen.
Dus ja ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik ben niet zo van "verstand op 0 en naar bewegend beeld kijken". Waarmee ik niet wil zeggen dat er helemaal niks interessant op TV is, maar ik vind andere dingen interessanter/leuker.

Sorry geen plaatje, volgende keer weer :'(
pi_116304061
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 02:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Volgens mij mag je vanaf een bepaalde hoogte geen balkon meer toepassen ivm veiligheid.
Toch blijf ik het eng vinden zo hoog en dat je zo naar beneden kan denderen, stel je bent dronken en je botst fout tegen dat hekje aan, HEY ik kan vliegen!
bij een bepaalde hoogte zou je met een parachute of soort kleine hangglider zo naar het strand kunnen vanuit je eigen woning ;)
  zondag 2 september 2012 @ 15:36:57 #167
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_116306605
Arme, arme schouw :'(


Trappetje voor de hond?

Voor mensen lijkt me zo'n constructie in elk geval meer kwaad dan goed doen.

http://www.funda.nl/koop/longerhouw/huis-48408136-buren-20/fotos/
Stop the world, I want to get out.
pi_116310848
Kekke tapijttegels in de woonkamer.
pi_116417692
Da's toch logisch :P Een lege kamer ziet er niet uit.
Tap tap tap
pi_116420289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Da's toch logisch :P Een lege kamer ziet er niet uit.
Een lege kamer oogt wel véél groter ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116421344
Nee, foto's van lege kamers ogen juist kleiner.
pi_116423692
Een trap bij een badkuip vind ik altijd eng ogen, lijkt me helemaal niets!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116426996
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef k_man het volgende:
Nee, foto's van lege kamers ogen juist kleiner.
Hmm, dat heb ik toch anders ervaren toen wij ons huis kochten. Misschien ligt het aan de aparte vorm van onze woonkamer. :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116427353
Als je er wat in zet, zie je de maatvoering beter, zoals je bij landschapsfoto's er goed aan doet om iets op de voorgrond mee te nemen (bv. boomtak) voor de dieptewerking.

Een trap bij een bad heeft een ergonomische trapleuning nodig, anders is het gevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')