de TV is al meegenomen door de deurwaarderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie best vaak woonkamers zonder tv. Wat doen die mensen de hele zondag
Keiharde sex natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kerk gaan natuurlijk. TV is het werk van de duivel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Staat de tv in dit geval niet achter de rode stoel op de tweede foto? Bij dat raam?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Haha. Goeie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de TV is al meegenomen door de deurwaarder
Hier ook geen tv in huis hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk films op de PC. Daar heb je toch geen TV meer voor nodig tegenwoordigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef CherryLips het volgende:
O zo, je hebt geen aansluiting, maar wel een tv?
op de PC kan je toch niet gezellig met zn 2e film kijken??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kijk films op de PC. Daar heb je toch geen TV meer voor nodig tegenwoordig
Mijn man en ik zitten naast elkaar, ik zie niet in waarom niet. En we kunnen ook op bed gaan liggen met de laptop aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef firefly90 het volgende:
[..]
op de PC kan je toch niet gezellig met zn 2e film kijken??
Daar heb je tegenwoordig harddiskrecorders voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al 3 jaar geen tv en mijn niet-dementerende moeder vraagt nog steeds regelmatig of ik ook naar programma X heb gekeken in de afgelopen week![]()
En voor films heb ik geen tv nodig. Alsjeblieft niet zeg. Alleen kijken wat er wordt aangeboden op het tijdstip waarop de omroep het wenst uit te zenden incl. vele reclameblokken. Fun.
Dat kijkt toch voor geen meter? Totaal niet te vergelijken met een fijne grote tv met surround set.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kijk films op de PC. Daar heb je toch geen TV meer voor nodig tegenwoordig
Ieder z'n ding. Van mij hoeft dat dus totaal nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kijkt toch voor geen meter? Totaal niet te vergelijken met een fijne grote tv met surround set.
So true!quote:Joey: I play Dr. Drake Ramoray.
Sarah: I'm sorry, I don't own a TV.
Joey: You don't own a TV? What's all your furniture pointed at?
Voor die tijd een heel moderne keuken, kastjes zonder handvatten, en een edelstaal werkbladquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef Zwolsboy het volgende:
Huidige bewoners zullen wel overleden zijn![]()
Back to the 70`s
[ afbeelding ]
Link :
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
1971 15.000 piek![]()
Mijn tv heeft een PC-ingang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kijkt toch voor geen meter? Totaal niet te vergelijken met een fijne grote tv met surround set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |