Hij IS Ridgequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Niet dat-ie daar trots op moet zijn, maar goedquote:
Inderdaad, als je zou zeggen dat hij 120 is geloof ik het ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
En hij kan nog steeds niet acterenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de enige soapster die ik ken.
Er zijn 2 opties:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef sherezade het volgende:
Nou volgens mij draait die hele serie al jaaaaaren om Ridge & Brooke dus ik ga me afvragen hoe ze dit gaan opvangen??
Hij is wel een beetje onmisbaar eigenlijk geworden zo door de jaren heen ondanks zijn slechte acteerwerk...
allang dood...quote:
Wij krijgen nu van 2010 te zien.. Dus denk ik dat Ronn tot begin 2014/2015.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Oeps verkeerd gelezen sorriequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef paulaner het volgende:
Echt?Ik heb het in de tijd dat Sally meedeed gevolgd en vond haar leuk. en nu is ze dood
Ja ik heb even gegoogled en ik wist het uiteindelijk dus wel was het alleen straal vergeten dat ze er niet meer isquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Misschien dat ze gewoon een andere acteur de rol laten spelen? Thorne is op een gegeven moment ook door een ander vervangen. Ik volg het al jaren niet meer, maar zijn er onderhand niet ook nog andere karakters vervangen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij ATWT werden ook acteurs/actrices om de haverklap vervangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |