abonnement Unibet Coolblue
pi_114007384
tijd voor een pain(t) topic denk ik dan maar
badr hari <-> unleashed

goede film trouwens!

  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:48:58 #102
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_114007884
terecht dat je na een valse beschuldiging aangeslagen bent, maar goed, uiteindelijk beslist een rechter en als hij onschuldig is dan zal het niet tot een veroordeling leiden
pi_114008066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:48 schreef SuperImposed het volgende:
terecht dat je na een valse beschuldiging aangeslagen bent, maar goed, uiteindelijk beslist een rechter en als hij onschuldig is dan zal het niet tot een veroordeling leiden
Een rechter gaat pas beslissen op het moment dat er een aanklacht tegen hem ingedient wordt. Als het slachtoffer geen aangifte van mishandeling gaat doen vraag ik me af of er uberhaubt nog een zaak komt.
pi_114008302
eigenlijk is het al duidelijk natuurlijk

een kooivechter ziet iemand in elkaar geslagen worden en gaat er niet even tussen staan om alles te sussen,
nee het is een eenzijdig gevecht waarbij iemand half dood word getrapt en gaat met de theedoek over zn schouder weg omdat de vaat net is gedaan .

komt erg positief over....
pi_114008603
Hoe groot zijn die sky boxen eigenlijk dat je er aanwezig kunt zijn en niet mee krijgt dat iemand totaal lens wordt geslagen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114008694
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:59 schreef Magistic het volgende:
Die Estelle ziet er nu al uit alsof ze een flinke tik op haar mond heeft gekregen. :')
Dat heet swaffelen ;)
pi_114008773
Badr zal binnenkort wel weer een last minute naar Marokko nemen.
Is hij ooit nog gehoord/veroordeeld voor die mishandeling in 2010?

Badr Hari mept weer eens buiten de ring: zwaargewonde.
pi_114008780
Hij heeft wel de schijn tegen.. vraag me af wie er nog meer in staat zou zijn om iemand binnen een paar seconden meerdere breuken in het gezicht te slaan en bijna letterlijk benen van iemand af breekt met een paar trappen, als er iemand dat kan is hij het wel.

In de ring was het al een mongool, een enorm sterke vechter, maar nog steeds een idioot. Geestelijk klopt er iig iets niet. En zeker met drugs op zou het zomaar kunnen dat ie in een waas letterlijk 'los' ging.

Ook wel curieus dat ie vorige week nog een babbeltje had met Holleeder, en opeens ligt er een miljonair in puin...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_114008930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef L_auteur het volgende:
Badr zal binnenkort wel weer een last minute naar Marokko nemen.
Is hij ooit nog gehoord/veroordeeld voor die mishandeling in 2010?

Badr Hari mept weer eens buiten de ring: zwaargewonde.
Waarom zouden ze hem daarvoor moeten vervolgen? Die portiers verdienen het! Als je elke portier zou veroordelen die een dronkaard eruit trapt zou het cellen tekort na 2 weekenden al verdubbelen.
pi_114008931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe groot zijn die sky boxen eigenlijk dat je er aanwezig kunt zijn en niet mee krijgt dat iemand totaal lens wordt geslagen?
http://www.ajax.nl/Sitewi(...)tikel/Skyboxen-1.htm

Het skyboxpakket bestaat uit:

- Een skybox voor 10 personen in het stadion
- Een eigen terras
- Het bijwonen van alle thuiswedstrijden van Ajax in het kader van de Eredivisie, KNVB Beker en Europese duels
- Vijf parkeerkaarten voor het Transferium onder de Amsterdam ArenA
- Kick Off magazines bij alle thuiswedstrijden
- Bij aanvang seizoen ontvang je een presentatiegids
- Maandelijks toezending Ajax I-Magazine, digitaal magazine met zakelijk Ajax-nieuws

Box voor 10 personen, onmogelijk dus om niets te zien...
pi_114009015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef ReplaR het volgende:

[..]

http://www.ajax.nl/Sitewi(...)tikel/Skyboxen-1.htm

Het skyboxpakket bestaat uit:

- Een skybox voor 10 personen in het stadion
- Een eigen terras
- Het bijwonen van alle thuiswedstrijden van Ajax in het kader van de Eredivisie, KNVB Beker en Europese duels
- Vijf parkeerkaarten voor het Transferium onder de Amsterdam ArenA
- Kick Off magazines bij alle thuiswedstrijden
- Bij aanvang seizoen ontvang je een presentatiegids
- Maandelijks toezending Ajax I-Magazine, digitaal magazine met zakelijk Ajax-nieuws

Box voor 10 personen, onmogelijk dus om niets te zien...
Ik dacht al zoiets, maar bedankt voor de bevestiging :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114010381
Waar is die Hari eigenlijk voor veroordeeld? Ik kan alleen een burenruzie uit 2005 of 6 vinden. Verder vooral heel veel beschuldigingen zonder vervolg. Ik krijg een beetje de indruk dat zijn naam nogal makkelijk valt bij een geweldsincident.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:43:18 #113
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114010586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar is die Hari eigenlijk voor veroordeeld? Ik kan alleen een burenruzie uit 2005 of 6 vinden. Verder vooral heel veel beschuldigingen zonder vervolg. Ik krijg een beetje de indruk dat zijn naam nogal makkelijk valt bij een geweldsincident.
Het schijnt dat zijn slachtoffers geen aangifte durven te doen. Beetje raar aangezien we in een rechtsstaat leven en het doen van een aangifte niet fout is en je dan dus niks te vrezen zou moeten hebben.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114011357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het schijnt dat zijn slachtoffers geen aangifte durven te doen. Beetje raar aangezien we in een rechtsstaat leven en het doen van een aangifte niet fout is en je dan dus niks te vrezen zou moeten hebben.
Hoe schijnt dat dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114011431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het schijnt dat zijn slachtoffers geen aangifte durven te doen. Beetje raar aangezien we in een rechtsstaat leven en het doen van een aangifte niet fout is en je dan dus niks te vrezen zou moeten hebben.
:')
Hoe denk je dat de meeste semi professionele vechtsporters of bodybuilders aan inkomen komen als ze vanwege hun trainingsschema geen tijd hebben voor een reguliere baan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:04:13 #116
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114011456
Dat las ik ergens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114011568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het schijnt dat zijn slachtoffers geen aangifte durven te doen. Beetje raar aangezien we in een rechtsstaat leven en het doen van een aangifte niet fout is en je dan dus niks te vrezen zou moeten hebben.
Zulke gasten hebben overal foute vriendjes. Ik heb ook geen zin in een uitgebrande auto en ingegooide ramen elke maand. En dat is dan nog buiten lichamelijk geweld om.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:59:50 #118
117098 Hathor
Effe niet
pi_114014086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het schijnt dat zijn slachtoffers geen aangifte durven te doen. Beetje raar aangezien we in een rechtsstaat leven en het doen van een aangifte niet fout is en je dan dus niks te vrezen zou moeten hebben.
Amerika is ook een rechtsstaat, maar heb nou niet het lef om te getuigen tegen mafia achtige types, want dan kun je onder een nieuwe naam je leven lang ergens verstoppertje gaan zitten spelen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:20:14 #119
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_114015140
Mooi om te zien dat bijna iedereen al meteen zijn conclusies trekt na een of ander wazig artikel, met slechts 1 bron, op de paupersite crimesite.nl
pi_114015797
De media proberen Badr Hari op allerlei manieren zwart te maken. Het lijkt er op dat anti-Marokkaanse sentimenten dieper bij het mediavolk aanwezig zijn dan de rechtste opiniemakers ons doen geloven. Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver. Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem. Oke, over zijn smaak wat vrouwen betreft, valt te twisten, maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
pi_114016178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
De media proberen Badr Hari op allerlei manieren zwart te maken. Het lijkt er op dat anti-Marokkaanse sentimenten dieper bij het mediavolk aanwezig zijn dan de rechtste opiniemakers ons doen geloven. Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver. Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem. Oke, over zijn smaak wat vrouwen betreft, valt te twisten, maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
....serieus :D
pi_114016193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
De media proberen Badr Hari op allerlei manieren zwart te maken. Het lijkt er op dat anti-Marokkaanse sentimenten dieper bij het mediavolk aanwezig zijn dan de rechtste opiniemakers ons doen geloven. Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver. Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem. Oke, over zijn smaak wat vrouwen betreft, valt te twisten, maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
Jaloezie? Dit soort berichten zie je toch ook niet bij gasten als Akon, of van Persie, of whatever, en die hebben het nog een stuk beter voor elkaar.
Die gozer heeft zijn verleden gewoon tegen zich werken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_114016294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
De media proberen Badr Hari op allerlei manieren zwart te maken. Het lijkt er op dat anti-Marokkaanse sentimenten dieper bij het mediavolk aanwezig zijn dan de rechtste opiniemakers ons doen geloven. Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver. Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem. Oke, over zijn smaak wat vrouwen betreft, valt te twisten, maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
Wat een onzin is dit allemaal :')

En je ziet iedereen toch ook niet haten op Remy Bonjasky omdat hij rijk, beroemd en vrouwen kan krijgen? Nee, omdat hij zich gewoon netjes gedraagd.
pi_114016383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
De media proberen Badr Hari op allerlei manieren zwart te maken. Het lijkt er op dat anti-Marokkaanse sentimenten dieper bij het mediavolk aanwezig zijn dan de rechtste opiniemakers ons doen geloven. Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver. Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem. Oke, over zijn smaak wat vrouwen betreft, valt te twisten, maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
Wat een enorme kletskoek!

Simpel: Badr is meermaals betrokken geweest bij geweldsdelicten. Badr heeft contacten met diverse personen uit de Amsterdamse onderwereld. Badr is in het verleden reeds veroordeeld tot celstraf vanwege een mishandeling.

Voeg daar aan toe dat hij kennelijk is gezien met een theedoek om zijn hand en hij daarvoor een bijzonder ongeloofwaardige verklaring heeft gegeven.

Voeg daar aan toe dat bij eerdere geweldsdelicten het slachtoffer er zeer ernstig aan toe was.

Voeg daar aan toe dat ook dit slachtoffer er zeer ernstig aan toe is.

Voeg daar aan toe dat Badr claimt van niets te weten terwijl ze met zijn allen in een veredeld bezemhok stonden (ik heb het nu over de grootte).

Voeg daar aan toe dat het slachtoffer kennelijk Badr heeft aangewezen als de dader.

Nou... dan is het niet zo gek dat mensen denken dat hij wel eens de dader kan zijn. Dat heeft niets met jaloezie te maken. Natuurlijk is het te vroeg om daar over te oordelen, maar de gedachte dat hij wel eens de dader kan zijn is zeer verklaarbaar, want er is verdomd veel wat in zijn richting wijst en verdomd weinig wat in andermans richting wijst.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:59:51 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114016843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
Ik vermoed dat veel Nederlandse mannen een hekel hebben aan Badr Hari vanwege zijn succes met vrouwen, zijn rijkom en zijn roem.

maar jaloezie is de drijfveer hier, dunkt me.
Ja dat zal het vast zijn :')

Ik denk dat Bonjaski een vele malen mooiere vriendin heeft (of heeft gehad). Ook qua roem en rijkdom zal die niet onderdoen aan Hari. Toch zie je hem nooit negatief in het nieuws.
Krekker is de bom!
pi_114017904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een enorme kletskoek!

Simpel: Badr is meermaals betrokken geweest bij geweldsdelicten. Badr heeft contacten met diverse personen uit de Amsterdamse onderwereld. Badr is in het verleden reeds veroordeeld tot celstraf vanwege een mishandeling.
Pardon? Hij is veroordeeld voor een geweldsdelict en jij weet dat hij meermaals betrokken is geweest bij geweldsdelicten?

quote:
Voeg daar aan toe dat bij eerdere geweldsdelicten het slachtoffer er zeer ernstig aan toe was.

Voeg daar aan toe dat ook dit slachtoffer er zeer ernstig aan toe is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114018388
Ik had tot voor dat gedoe met Estelle eigenlijk nog nooit van die gast gehoord....
pi_114018873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:

Pardon? Hij is veroordeeld voor een geweldsdelict en jij weet dat hij meermaals betrokken is geweest bij geweldsdelicten?

Betrokken zijn is niet hetzelfde als dader zijn. In 2010 was hij betrokken bij een vechtpartij met een portier. Dat dat verder niet heeft geleid tot enige aanklacht maakt dat niet anders. Er was een vechtpartij en hij was daarbij betrokken. Punt.

quote:
Het is gewoon een aanwijzing. Misschien dat er een collega van hem ook aanwezig was, dan is het al weer minder sterk, maar als de rest van de aanwezigen met moeite een deuk in een pakje boter kan schoppen is het wel aannemelijk dat de vechtsportkampioen in het gezelschap degene is die iemands voet bijkans van zijn been af kan schoppen.

Ik stel nergens dat hij het gedaan heeft, ik stel slechts dat het doodnormaal is om te vermoeden dat hij het gedaan heeft.

En als jij denkt dat hij waarschijnlijk onschuldig is staat je dat vrij, maar dan vraag ik mij wel af waarom...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114018906
quote:
De bron vertelt: 'Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid. Zijn hele kop inelkaar zijn neus, zijn ogen, er was veel bloed maar het bizarste is dat zijn voet gewoon los hing, het bot stak eruit en zijn voet hing half los naar achter. Die vent wist niet meer wat er gebeurd was en stamelde wat. Iemand vertelde dat er twee gasten binnen waren gekomen in de vipbox en deze vent zomaar uit het niets dit hadden aangedaan en vervolgens waren weggegaan'.

Onze bron vervolgt. 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
bron

Ah.. als je dit zo leest kan het zijn dat ie erin geluisd is en er echt niks mee te maken heeft gehad, maar dat er in ieder geval iets gebeurd is waar hij bij was. Terwijl die miljonair inelkaar gehost is door die 2 mannen (vriendjes van Badr, of knokploeg van een 3e partij/vriend/vijand van het slachtoffer?) kan hij net zo goed zn poot opengehaald hebben aan gebroken glas. We weten het niet :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_114019018
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef Ener-G het volgende:

Terwijl die miljonair inelkaar gehost is door die 2 mannen (vriendjes van Badr, of knokploeg van een 3e partij/vriend/vijand van het slachtoffer?) kan hij net zo goed zn poot opengehaald hebben aan gebroken glas. We weten het niet :)
Natuurlijk kan dat. Maar waarom verklaart hij dan niet dat hij zijn handen heeft opengehaald aan glas in plaats van dat hij de afwas heeft gedaan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114019093
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat. Maar waarom verklaart hij dan niet dat hij zijn handen heeft opengehaald aan glas in plaats van dat hij de afwas heeft gedaan?
De afwas heeft gedaan nog zo'n mooie ja _O-
pi_114019129
Dat is wel vreemd ja, en er kloppen wel meer dingen niet. Het zal allemaal vast nog wel boven het afwaswater komen :P

quote:
Misschien dat er een collega van hem ook aanwezig was, dan is het al weer minder sterk, maar als de rest van de aanwezigen met moeite een deuk in een pakje boter kan schoppen is het wel aannemelijk dat de vechtsportkampioen in het gezelschap degene is die iemands voet bijkans van zijn been af kan schoppen.
Ook dit is een aanname trouwens. Het is goed mogelijk dat onder de aanwezigen (voormalig) trainingsmaatjes aanwezig waren bijvoorbeeld, en die kunnen echt wel meer dan een deuk in een pakje boter.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:47:10 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114019286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een enorme kletskoek!

Simpel: Badr is meermaals betrokken geweest bij geweldsdelicten. Badr heeft contacten met diverse personen uit de Amsterdamse onderwereld. Badr is in het verleden reeds veroordeeld tot celstraf vanwege een mishandeling.

Voeg daar aan toe dat hij kennelijk is gezien met een theedoek om zijn hand en hij daarvoor een bijzonder ongeloofwaardige verklaring heeft gegeven.

Voeg daar aan toe dat bij eerdere geweldsdelicten het slachtoffer er zeer ernstig aan toe was.

Voeg daar aan toe dat ook dit slachtoffer er zeer ernstig aan toe is.

Voeg daar aan toe dat Badr claimt van niets te weten terwijl ze met zijn allen in een veredeld bezemhok stonden (ik heb het nu over de grootte).

Voeg daar aan toe dat het slachtoffer kennelijk Badr heeft aangewezen als de dader.

Nou... dan is het niet zo gek dat mensen denken dat hij wel eens de dader kan zijn. Dat heeft niets met jaloezie te maken. Natuurlijk is het te vroeg om daar over te oordelen, maar de gedachte dat hij wel eens de dader kan zijn is zeer verklaarbaar, want er is verdomd veel wat in zijn richting wijst en verdomd weinig wat in andermans richting wijst.
wat een hypocriete kut ben je ook he :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114019349
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Re het volgende:

[..]

wat een hypocriete kut ben je ook he :')
Hoezo :o
pi_114019513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef Ener-G het volgende:

Ook dit is een aanname trouwens. Het is goed mogelijk dat onder de aanwezigen (voormalig) trainingsmaatjes aanwezig waren bijvoorbeeld, en die kunnen echt wel meer dan een deuk in een pakje boter.
Volgens mij staat er dat het kan, maar als het niet zo is... enz.

Beter lezen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114019553
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Re het volgende:

wat een hypocriete kut ben je ook he :')
Dan ben ik nog altijd een lul (en hypocriet bevestig ik gaarne, dat is iedereen), maar vertel... wat is er hypocriet aan dit stuk?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114019759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Betrokken zijn is niet hetzelfde als dader zijn. In 2010 was hij betrokken bij een vechtpartij met een portier. Dat dat verder niet heeft geleid tot enige aanklacht maakt dat niet anders. Er was een vechtpartij en hij was daarbij betrokken. Punt.
Ja, en als blijkt dat hij hier niks mee te maken dan kun je daarna ook weer zeggen dat hij erbij betrokken was, of 'hij werd al eerder in verband gebracht met..' Mensen betrekken hem hierbij dus is hij erbij betrokken, maar de aard van de betrokkenheid is natuurlijk waar het om gaat.

quote:
Het is gewoon een aanwijzing. Misschien dat er een collega van hem ook aanwezig was, dan is het al weer minder sterk, maar als de rest van de aanwezigen met moeite een deuk in een pakje boter kan schoppen is het wel aannemelijk dat de vechtsportkampioen in het gezelschap degene is die iemands voet bijkans van zijn been af kan schoppen.
Zo moeilijk is het niet om iemand een dubbele beenbreuk te trappen, er zijn een heleboel onderwereldfiguren die dat kunnen, daarvoor hoef je echt geen olympische ambities te koesteren. Klinkt meer als een gerichte actie dan als een woede-uitbarsting van iemand die met zijn nieuwe societyvriendinnetje op stap is.

quote:
Ik stel nergens dat hij het gedaan heeft, ik stel slechts dat het doodnormaal is om te vermoeden dat hij het gedaan heeft.
Waarbij kennelijk geen enkele redenering je stompzinnig genoeg is.

quote:
Onze bron vervolgt. 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
Was die klauw nou omwikkeld of onder het bloed?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:02:31 #138
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114019974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:57 schreef DS4 het volgende:
Als het inderdaad Badr is geweest die dit heeft gedaan dan hoop ik wel dat Everink dat durft te verklaren.

Maar ik snap het heel goed als hij het niet doet, want ik denk dat hij inderdaad voor zijn leven moet vrezen als hij besluit om die verklaring te geven en het zou mij niet verbazen als dat al lang en breed duidelijk is gemaakt aan hem.
Maar als het Badr niet is geweest en je wordt zó erg in elkaar geslagen (in zo'n ruimte waar alleen maar mensen met geld en contacten komen), dan vrees je toch altijd voor je leven als je die verklaring aflegt? Wíe het dus ook gedaan heeft. Dat staat dan los van of Badr het gedaan heeft.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114020154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:

Ja, en als blijkt dat hij hier niks mee te maken dan kun je daarna ook weer zeggen dat hij erbij betrokken was, of 'hij werd al eerder in verband gebracht met..' Mensen betrekken hem hierbij dus is hij erbij betrokken, maar de aard van de betrokkenheid is natuurlijk waar het om gaat.
Ik geef alleen aan dat als je vaker betrokken bent bij dit soort zaken, ook als je onschuldig bent, mensen wat gaan vermoeden zonder dat dat meteen een vorm van jaloezie is. Dat is niet meteen terecht, maar het heeft geen donder met jaloezie te maken.

Ik ben ooit eens in vrij korte tijd tot driemaal in het verkeer van achteren aangereden. Stond in alle gevallen langdurig stil en ook nog twee keer gewoon voor het verkeerslicht welke op rood stond. Ja, dan heb je ook mensen die gaan denken dat je toch iets vreemds doet daar. Snap ik wel.

quote:
Zo moeilijk is het niet om iemand een dubbele beenbreuk te trappen, er zijn een heleboel onderwereldfiguren die dat kunnen, daarvoor hoef je echt geen olympische ambities te koesteren. Klinkt meer als een gerichte actie dan als een woede-uitbarsting van iemand die met zijn nieuwe societyvriendinnetje op stap is.
Ik ken de rest van de aanwezigen niet en het letsel ook niet direct, ik geef slechts aan dat de gedachtengang begrijpelijk is en niet voort komt uit jaloezie, althans... dat ik daar geen aanwijzing voor heb.

quote:
Waarbij kennelijk geen enkele redenering je stompzinnig genoeg is.
Je overdrijft nu een beetje in het "totdat iets bewezen is voor onschuldig houden"...

quote:
Was die klauw nou omwikkeld of onder het bloed?
Het een sluit het ander uit?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114020248
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Maar als het Badr niet is geweest en je wordt zó erg in elkaar geslagen (in zo'n ruimte waar alleen maar mensen met geld en contacten komen), dan vrees je toch altijd voor je leven als je die verklaring aflegt? Wíe het dus ook gedaan heeft. Dat staat dan los van of Badr het gedaan heeft.
Ik ken de overige aanwezigen niet. Het feit dat iemand geld heeft wil niet zeggen dat hij contacten heeft met de onderwereld.

Ik geef alleen aan dat als het Badr is geweest dat ik dan wel begrijp dat iemand het liever laat gaan uit angst. Dat dat niet alleen hoeft te gelden als het Badr is geweest is een tweede.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114020293
Kom op zeg, dit is toch zo klaar als een klontje?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_114020318
Een skybox vol en niemand die wat gezien heeft. :')
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 17:09:03 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114020347
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef kovenant het volgende:
tijd voor een pain(t) topic denk ik dan maar
badr hari <-> unleashed

goede film trouwens!

[ afbeelding ]
niet in NWS mag ik hopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 17:13:03 #144
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114020549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Marlan het volgende:
Tuurlijk die jongen heeft geen fris verleden, en lossje handjes, maar om hem telkens bij voorbaat te veroordelen bij elk incident waarbij hij in de nabijheid van 100 meter aanwezig was, gaat te ver.
Maar een skybox is toch geen 100 meter lang? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 17:15:10 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114020647
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Re het volgende:
wat een hypocriete kut ben je ook he :')
Hoe bedoel je dit, Re? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:15:59 #146
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114020687
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Cynix ® het volgende:
Maar een skybox is toch geen 100 meter lang? :?
Wel als Badr daar aanwezig is, die slaat gewoon de muren eruit zodat de ruimte ineens 10 keer zo groot is. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:19:22 #147
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114020831
Hij heeft de schijn tegen misschien vanwege zijn verleden ,maar iemand is altijd nog onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hij was juist bezig met een soort charmeoffensief;doordat ie met Estelle een relatie heeft kwam alle dirt weer boven drijven en daar probeerde ie juist vanaf te komen.
Het kan natuurlijk best wel zo zijn dat ie op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was.
pi_114020920
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef LostFormat het volgende:
Kom op zeg, dit is toch zo klaar als een klontje?
Dat is nu ook weer niet waar.

Er is rook. Nu nog kijken of er vuur is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:23:22 #149
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114020999
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft de schijn tegen misschien vanwege zijn verleden ,maar iemand is altijd nog onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hij was juist bezig met een soort charmeoffensief;doordat ie met Estelle een relatie heeft kwam alle dirt weer boven drijven en daar probeerde ie juist vanaf te komen.
Het kan natuurlijk best wel zo zijn dat ie op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was.
Niet handig om tijdens een charme offensief er vandoor te gaan met de vrouw van een geliefde voetballer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114021019
Wel sneu voor die metselaar. Zag ze zo in een keer dat muurtje omgeschopt worden. Heel de nacht mee bezig geweest.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')