eerst max 74 minuten! daarna kwamen de 80min schijven en zelfs 90min.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
En vervolgens elk uur je CD moeten wisselen? Ik heb nog nooit een CD-speler gehad (anders dan in m'n PC)
heb ooit een stoplicht geruild voor een copytje van een mp3 mix programmaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef female81 het volgende:
Zijn er trouwens ooit mensen getrapt in de val van het kopen van een dure kopie van een 'echte' cd?
Deze - toen nog - naïeve druif meende ergens begin jaren 00 beet te hebben, en op een of ander marktje een populaire recente verzamelcd voor zo'n 10 gulden (guldens, ja) minder te zien, vergeleken met de winkel. Meegenomen.
Dat bleek al snel m'n eerste kennismaking met het fenomeen 'de gebrande cd'.
Ja, goedkoper dan het origineel, maar om er nou 30 gulden (reken maar om naar euro's) voor te betalen?
JA! Lijsten van Twilight, Legacy, Oh No More Games, Maxxx, Crazy Bytes, Winzippers, Onyx etc etc. En dan was het al tof wie als eerste de lijst van de nieuwe <vul naam in> bij je had op school!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:13 schreef Skwish het volgende:
Vroeger gingen van die lijsten rond op school met muziek, films en software cd's![]()
limewirequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef Impect het volgende:
Haha erg herkenbaar:)
Die cheape cd's van de Aldi waar je dan geen hoesje op de achterkant kon doen, dus dubbelzijdig aan de voorkant erin met aan de binnenkant de lijst met nummers.
Downloaden met Kazaa of Limewire
De herinneringenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Napster, wachten tot de blauwe balk vol is
Dat was met sommige cds ook zo. Vooral die van Princo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef Gitank2 het volgende:
Ik herinner me vooral dat de gebrande cd's slechts enkele jaren zouden meegaan volgens sommige mensen.
Intussen heb ik er nog van 10 jaar oud of langer geleden die nog prima werken.
Ik heb hier wel een CD liggen die ergens begin 2000 is gebrand die nu begint over te slaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef Gitank2 het volgende:
Ik herinner me vooral dat de gebrande cd's slechts enkele jaren zouden meegaan volgens sommige mensen.
Intussen heb ik er nog van 10 jaar oud of langer geleden die nog prima werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |