jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh napster
Wat een tijden... Inbellen was ook goud
Heb jij ook nog telnet gedaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawij mochten pas na 19.00u op internet
en dan was je er bijna........ en sloot diegene waarvan je downloadde zijn Napster af en kon je opnieuw beginnenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Bijou het volgende:
En als je dan een complete cd wilde, dan eerst uitzoeken welke tracks een album had, en die dan allemaal apart opzoeken en downloaden![]()
Ik kocht mijn eerste PC in 2000 had en heb nergens verstand van.quote:
neequote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb jij ook nog telnet gedaan?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan was je er bijna........ en sloot diegene waarvan je downloadde zijn Napster af en kon je opnieuw beginnen
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Bijou het volgende:
En als je dan een complete cd wilde, dan eerst uitzoeken welke tracks een album had, en die dan allemaal apart opzoeken en downloaden![]()
Dat had ik in het begin.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Bijou het volgende:
[..]
JaOf je kon net dat ene liedje niet vinden, of er zat er een tussen van slechte kwaliteit...
Maar toch:![]()
![]()
Ja preciesquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin.
Ik downloade gewoon alles wat ik tegenkwam zonder te kijken of het wel een heel nummer was
Ik zat dan stiekem de hele avond en dan kwam ik er de volgende dag achter dat mijn oma ons de hele avond had proberen te bellen maar dat hij in gesprek was.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawij mochten pas na 19.00u op internet
Idem, totdat je ineens ruisnummers kreegquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Napster heb ik nooit gebruikt. Kazaa wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |