WeezerButler | vrijdag 8 juni 2012 @ 14:34 |
Voor de echte lijstjesfetisjist elke dag een nieuw lijstje. Aan het begin van de volgende dag worden de lijstjes geteld (5 punten voor de nummer één, 4 voor de nummer twee, etc.) Degene die het lijstje geteld heeft geeft het onderwerp voor een nieuw lijstje aan. Vorige topics: Top 5 van de dag met daarin Radiohead, Wilco, Sonic Youth, Muse, Pink Floyd, debuutalbums, Lilly Allen en Belgische platen Top 5 van de dag #2 met daarin nummers zonder vocalen, The Kinks, The Nits, Jaren 60 Jazz, Bob Dylan, therapy? en Joy Division Top 5 van de dag #3 met daarin beste openingtracks, White Stripes, Franstalig, Leonard Cohen, punk rock, Dire Straits, happy hardcore en Fleetwood Mac Top 5 van de dag #4 met daarin beste gitarist, Nederlandse band, The Doors, Nirvana, Dance uit de 90s, R.E.M., James Bond theme songs, beste poppodium, beste livealbum en NBB (NextBestBand) Top 5 van de dag #5 met daarin Tom Waits, Damon Alburn, Engelse bands, Pet Shop Boys, Duitstalig, guilty pleasures, Koning/koningin liedjes en mooiste zangeres/bandlid Top 5 van de dag #6 met daarin Nederlandstalig, U2, Elvis Presley, 'nummers langer dan 7 min', Beastie Boys en '90s alternatieve dansvloer nummers' Top 5 van de dag #7 met daarin live hits, Neil Young, CCR, 2012, dierennamen en moeders Top 5 van de dag #8 met daarin dagen van de week, Golden Earring, water, The Who, liefdesliedjes, labels, American Recordings van Johnny Cash en de beste covers ooit Top 5 van de dag #9 met daarin mannen- of vrouwennaam in de titel, steden in de titel, winnende songfestivalliedjes, voedsel in de titel, niet Nederlands- of Engelstalig, Beck en solonummers van de vier Beatles Top 5 van de dag #10 Met daarin David bowie, micheal Jackson, Nederlandse Radioprogrammas, The velvet underground, Albumhoezen na 2000, The rolling stones, Tom Petty, Madonna, Homo 100. [ Bericht 5% gewijzigd door Bosbeetle op 08-06-2012 14:45:37 ] | |
WeezerButler | vrijdag 8 juni 2012 @ 14:35 |
we waren bij de top 5 van de Clash gebleven ! | |
Norrage | vrijdag 8 juni 2012 @ 14:38 |
The Clash 1. The Magnificent Seven 2. Jimmy Jazz 3. Look Here. 4. The Guns of Brixton 5. Lost in the Supermarket. | |
starla | vrijdag 8 juni 2012 @ 15:04 |
| |
Bookie65 | vrijdag 8 juni 2012 @ 16:21 |
Niet The Clash, maar Joe Strummer om precies te zijn. 1. The Clash - White man in Hammersmith Palais (zijn favo Clash song en het pand is onlangs afgebroken) 2. The Clash - Janie Jones 3. The 101'ers - Silent Telephone 4. Joe Strummer - The Unknown Immortal (titel van toepassing op de Nederlandse kijk) 5. Joe Strummer & The Mescaleros - Silver and Gold (Laatste nummer van laatste CD) | |
methodmich | vrijdag 8 juni 2012 @ 17:14 |
Hmm, niet echt mijn onderwerpen de laatste dagen. Kwam goed uit, want had ook niet al te veel tijd. Deze laat ik weer met een gerust hart passeren. | |
Peter88Online | vrijdag 8 juni 2012 @ 19:12 |
1. The Clash - London Calling 2. The Clash - Rock The Cashbar 3. The Clash - Train in Vain 4. The Clash - The Magnificent Seven 5. Joe Strummer and The Mescaleros - Mondo Bongo | |
n00biedoobiedoo | vrijdag 8 juni 2012 @ 19:37 |
| |
Modus | vrijdag 8 juni 2012 @ 20:22 |
Rock the snackbar! | |
Peter88Online | vrijdag 8 juni 2012 @ 21:07 |
Inmiddels verbeterd | |
cafca | vrijdag 8 juni 2012 @ 21:34 |
| |
Ulx | vrijdag 8 juni 2012 @ 21:39 |
London calling White man in hammersmith palais Garageland Train in vain White riot | |
Bosbeetle | vrijdag 8 juni 2012 @ 22:32 |
1. the guns of brixton 2. jimmy jazz 3. london calling 4. spanish bomps 5. revolution rock | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 00:06 |
1 London calling 2 The Magnificent Seven 3 Rock The Casbah 4 Should I Stay or Should I Go 5 White Riot | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 08:16 |
Top 5 The Clash Joe Strummer : 1. London Calling 23 2. The Magnificent Seven 11 3. The Guns of Brixton 11 4. White man in hammersmith palais 9 5. Rock The Casbah 8 5. Jimmy Jazz 8 7. Should I Stay or Should I Go 7 8. White riot 6 8. Train in vain 6 [ Bericht 46% gewijzigd door fripper op 09-06-2012 08:51:48 ] | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 08:29 |
Voor vandaag graag een top 5 film soundtracks . Voor het tellen graag op een vaste manier noteren ; filmnaam met daarachter eventueel uitvoerende / componist etc .... [ Bericht 0% gewijzigd door fripper op 09-06-2012 08:37:28 ] | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 08:50 |
1 Koyaanisqatsi (Philip Glass) 2 Apocalypse Now 3 Blade Runner (Vangelis) 4 Requiem for a Dream (Clint Mansell / Kronos Quartet) 5 2001: A Space Odyssey | |
spijkerbroek | zaterdag 9 juni 2012 @ 09:13 |
1. Once Upon a Time in the West 2. The Good, the Bad and the Ugly 3. The Lord of the Rings Trilogy 4. Amelie 5. Apocalypse Now | |
Maxerazzi | zaterdag 9 juni 2012 @ 09:42 |
1. Apocalypse Now 2. O Brother, Where Art Thou? 3. A Beautiful Mind 4. Once Upon A Time In the West 5. The Boat That Rocked | |
ranja | zaterdag 9 juni 2012 @ 09:47 |
Soundtracks of scores? Ik ga voor het eerste tenzij anders bedoeld | |
bartrid | zaterdag 9 juni 2012 @ 09:49 |
1) Lost Highway 2) Requiem for a dream 3) Amelie 4) A Clockwork orange 5) O brother where art thou? | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 09:55 |
Wat vrije interpretatie vandaag. Films waarvan je vindt dat de muziek goed bij de film past, maar misschien ook soundtrack albums van films die je nog nooit gezien hebt. Ook geen probleem als de film-muziek nooit apart is uitgebracht op cd. ( Films , dus geen tv-series , games etc ) [ Bericht 3% gewijzigd door fripper op 09-06-2012 10:03:43 ] | |
On | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:18 |
1. Lost In Translation (My Bloody Valentine, Jesus and Mary Chain, Death in Vegas, Air) 2. Twin Peaks: Fire Walk With Me (Angelo Badalamenti) 3. 28 Days Later (Godspeed you! Black Emperor, John Murphy) 4. 2001: A Space Odyssey (Richard Strauss, Gryorgy Ligeti), 5. A Clockwork orange (Beethoven, Walter Carlos)
| |
Aschkael | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:56 |
01 superfly 02 velvet goldmine 03 trainspotting 04 pulp fiction 05 stop making sense | |
Gillingham | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:58 |
1. Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo (Ennio Morricone) 2. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (Yann Tiersen) 3. C'era una Volta il West (Ennio Morricone) 4. Requiem for a Dream (Clint Mansell) 5. The Godfather (Nino Rota) Heb bewust enkel specifiek voor de film gecomponeerde muziek gekozen. | |
ranja | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:58 |
Ik heb nog 2 albums gedraaid die meer in de buurt komen van scores (Demonlover en Simon Werner a disparu, beide van Sonic Youth) maar ik geef toch de voorkeur aan de soundtracks, de verzameling popliedjes die bij een film hoort. En dus. 1. Josie and the Pussycats (2001) 2. The Craft (1996) 3. BackBeat - The Backbeat Band 4. Singles 5. Grease 1. Film over een band die wordt grootgemaakt door hun manager. Zang van Kay Hanley (letters to cleo), songs geschreven door oa Anna Waronker (that dog), Adam Duritz (counting crowes) en Jane Wiedlin (gogo's) en een overblijvsel van Letters to cleo. 2. Horrorfilm over een groepje heksen op campus. Veel voor de film geschreven songs van oa Letters to Cleo, Heather Nova, Jewel, Juliana Hatfield en ook Elastica en Love Spit Love met de Smiths cover die later geëdit gebruikt werd voor de serie Charmed. 3. Film over de Beatles in hun Hamburg periode. Veel r'n'r classics uitgevoerd door een supergroep bestaande uit leden van Sonic Youth, Nirvana, Gumball, Soul Asylum en meer. Opgenomen in 3 dagen om zoveel mogelijk als de jonge Beatles te klinken. 4. Film die zich afspeelt in Seattle in de 90s. De soundtrack bevat dan ook alle grungebands uit die tijd. 5. John Travolta en Olivia Newton John, solo en samen, ook een plaatkant voor r'n'r band Sha na na. | |
Gillingham | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:59 |
Ai, Superfly. Niet aan gedacht. En Blade Runner. En... | |
Desunoto | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:59 |
1. Judex 2. Once Upon a Time in the West 3. Laura 4. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 5. The Godfather Zoiets denk ik.
| |
ranja | zaterdag 9 juni 2012 @ 11:04 |
Gave film is dat | |
fripper | zaterdag 9 juni 2012 @ 11:05 |
Mooi clipje inderdaad, ken de hele film verder niet. Gaan we eens opzoeken | |
ranja | zaterdag 9 juni 2012 @ 11:09 |
Die was een maand of 6 geleden eens op TV5 (frans). Toen gekeken, erg goed. | |
cafca | zaterdag 9 juni 2012 @ 12:09 |
Heb weinig met Soundtracks, maar een top 5 moet net lukken: 1. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 2. Paris, Texas 3. Trainspotting 4. Once upon a time in the west 5. Chariots of Fire | |
Bookie65 | zaterdag 9 juni 2012 @ 12:11 |
1. Down by Law - (Tom Waits, Roberto Benigni, John Lurie) 2. Sid & Nancy - (Sex Pistols, Pray for Rain, Shane MacGowan, Joe Strummer, John Cale e.a.) 3. Walker - (Joe Strummer) 4. The Harder they Come - (Jimmy Cliff, The Maytals e.a.) 5. Wild at Heart - (diversen) | |
Aschkael | zaterdag 9 juni 2012 @ 12:29 |
volgens mij was de crack nog niet helemaal uitgewerkt want ik ben stalker vergeten....oh well. | |
n00biedoobiedoo | zaterdag 9 juni 2012 @ 12:32 |
1 Purple Rain 2 Stop Making Sense 3 Once Upon a Time in the West 4 Judgment Night 5 Kids | |
ohnikua | zaterdag 9 juni 2012 @ 13:30 |
1. (500) days of summer 2. Pulp fiction 3. Drive 4. Garden State 5. Forgetting Sarah Marshall | |
cafca | zaterdag 9 juni 2012 @ 13:32 |
Oeh, Stop Making Senseo vergeten. | |
bartrid | zaterdag 9 juni 2012 @ 13:33 |
Oeps, soundtrack van Judgement night en kids vergeten. Heeft iemand Judgement night eigenljk ooit gezien? | |
Gala6183 | zaterdag 9 juni 2012 @ 13:36 |
1. Trainspotting 2. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain 3. Once 4. O Brother, Where Art Thou? 5. The Boat That Rocked | |
Desunoto | zaterdag 9 juni 2012 @ 13:40 |
Zeker een aanrader voor iedereen die deze nog niet gezien heeft. Verborgen pareltje! De muziek past ook perfect bij de verschillende scenes waarin we het te horen krijgen. | |
ranja | zaterdag 9 juni 2012 @ 14:09 |
Jawel, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Voor de muziek hoef je't ook al niet te doen, van de meeste songs komen maar snippers langs. Van Disorder van Slayer + Ice T volgens mij iets van 10-15 seconden | |
methodmich | zaterdag 9 juni 2012 @ 14:52 |
Hmm, dan zeg ik dan maar een beetje iets als dit: 1 I Am Sam 2 Good Will Hunting 3 Rushmore 4 Shrek 5 High Fidelity | |
kciR | zaterdag 9 juni 2012 @ 15:00 |
1 Garden State (Coldplay, The Shins, Zero 7, Nick Drake...) 2 Zidane, A 21st Century Portait (Mogwai) 3 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (Yann Tiersen) 4 The Lord Of The Rings (Howard Shore) 5 TRON: Legacy (Daft Punk) | |
Peter88Online | zaterdag 9 juni 2012 @ 18:07 |
1. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 2. High Fidelity 3. (500) Days of Summer 4. Garden State 5. Goodbye, Lenin Best moeilijk om er 5 te kiezen. Soundtracks zijn een heel breed scala dat varieert van filmmuziek tot pop nummers die voor soundtracks zijn gebruik. | |
Norrage | zondag 10 juni 2012 @ 01:56 |
Wat heeft iedereen met Yann Tiersen? Heel mooi en zo hoor, dat ontken ik niet, maar hij wordt wel altijd heel hard in de hemel geprezen door alles en iedereen die ik spreek? | |
ohnikua | zondag 10 juni 2012 @ 03:50 |
Wellicht doordat het heel mooi is enzo | |
ohnikua | zondag 10 juni 2012 @ 03:55 |
Damn, geen kans voor de top 5, maar totaal niet gedacht aan Paul Kalkbrenners' Berlin Calling! Dé film waarbij de soundtrack de film maakt. The Doors uit '93 had er eigenlijk ook wel bij gekund, oh well | |
Tokay | zondag 10 juni 2012 @ 08:46 |
1. The Sound of Music - Rogers and Hammerstein 2. Koyaanisqatsi - Philip Glass 3. Stop Making Sense - Talking Heads 4. Toy Story - Randy Newman 5. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - Yann Tiersen | |
fripper | zondag 10 juni 2012 @ 09:34 |
Top 5 film Soundtracks / scores 1 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (aka Amelie) (Yann Tiersen) 29 (9 keer genoemd) 2 Once upon a time in the west / C'era una Volta il West (Ennio Morricone) 19 (6) 3 Trainspotting 11 (3) 4 Apocalypse Now 10 (3) 5 Garden State 9 (3) 6 Koyaanisqatsi (Philip Glass) 9 (2) 7 Stop Making Sense (Talking Heads) 8 (3) - Requiem for a Dream (Clint Mansell / Kronos Quartet) 8 (3) - (500) Days of Summer 8 (2) 10 O brother where art thou? 7 (3) - Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo (aka The Good, the Bad and the Ugly) (Ennio Morricone) 7 (2) [ Bericht 92% gewijzigd door fripper op 10-06-2012 09:51:18 ] | |
ranja | zondag 10 juni 2012 @ 09:52 |
Misschien omdat de film gewoon heel gaaf is? Ik zou de muziek niet los opzetten, kan dat soort muziek nooit los zien van een film. Maar ik stemde er dan ook niet op | |
fripper | zondag 10 juni 2012 @ 09:52 |
Ik had gisteren al een onderwerp bedacht, dus vandaag maar weer iemand anders .... Wie het eerst roept mag het zeggen | |
Homdeck | zondag 10 juni 2012 @ 09:58 |
Police/Sting? | |
fripper | zondag 10 juni 2012 @ 10:01 |
ja, leuk Police / Sting dus | |
WeezerButler | zondag 10 juni 2012 @ 10:10 |
01 the Police - the Bed's too big without you 02 the Police - Can't stand losing you 03 the Police - Every little thing she does is magic 04 the Police - Bring on the night 05 the Police - King of pain Sting solo heb ik niet zoveel mee. Dream of the blue turtles nog net wel. | |
ranja | zondag 10 juni 2012 @ 10:23 |
Goh ik zie ineens dat ik Ghost in the Machine nog niet heb. Zo kom je nog eens ergens achter. | |
fripper | zondag 10 juni 2012 @ 10:23 |
Dat dus , hoewel Bring on the Night ook wel een erg mooie live plaat is 1 The Police - Message in a bottle 2 The Police - So Lonely 3 The Police - Walking On The Moon 4 The Police - Spirits in the Material World 5 The Police - Be My Girl - Sally [ Bericht 2% gewijzigd door fripper op 10-06-2012 10:35:45 ] | |
Aschkael | zondag 10 juni 2012 @ 10:25 |
01 shape of my heart (s) 02 fragile (s) 03 truth hits everybody (p) 04 englishman in new york (s) 05 roxanne (p) | |
spijkerbroek | zondag 10 juni 2012 @ 10:30 |
1. Sting - Moon over Bourbon Street 2. Sting - Fields of Gold 3. The Police - King Of Pain 4. The Police - Message in a Bottle 5. Sting - Desert Rose Moeilijk; in het lijstje dat ik snel maak voordat ik mijn top 5 hier post, had ik binnen 1 minuut al 14 liedjes staan | |
Bookie65 | zondag 10 juni 2012 @ 10:39 |
The Police: 1. Peanuts 2. No Time This Time 3. Be My Girl-Sally 4. Next to You 5. Deathwish | |
n00biedoobiedoo | zondag 10 juni 2012 @ 11:08 |
1 Can't stand losing you 2 Every little thing she does is magic 3 Next to you 4 Bring on the night 5 Fall out | |
starla | zondag 10 juni 2012 @ 11:13 |
1) Walking on the moon 2) Message in a bottle 3) Russians (Sting) 4) De do do do, de da da da 5) Can't stand losing you | |
Norrage | zondag 10 juni 2012 @ 11:17 |
Ben altijd meer Sting fan geweest dan Police, maar ze zijn allebei fantastisch 1. Sting - Brand New Day 2. The Police - Roxanne 3. Sting - All This Time 4. The Police - Can't Stand Losing You 5. The Police - Every Breath You Take | |
ranja | zondag 10 juni 2012 @ 11:41 |
1. So Lonely 2. Can't Stand Losing You 3. Message in a Bottle 4. Synchronicity I 5. Bring on the Night Allen Police dus. Sting's eerste soloalbum heeft nog wel wat aardige singles maar komen niet in de buurt van de beste van de Police. | |
Maxerazzi | zondag 10 juni 2012 @ 12:04 |
1. The Police - Every Little Thing She Does Is Magic 2. The Police - So Lonely 3. The Police - Walking On the Moon 4. The Police - Message In A Bottle 5. The Police - King Of Pain | |
Homdeck | zondag 10 juni 2012 @ 12:19 |
1. Can't stand losing you 2. Every little thing she does is magic 3. So lonely 4. Russians 5. Walking on the moon | |
Peter88Online | zondag 10 juni 2012 @ 13:29 |
1. The Police - King of Pain 2. The Police - Can't Stand Losing You 3. Sting - Russians 4. Sting - Englishman in New York 5. The Police - Spirits in the Material World | |
ohnikua | zondag 10 juni 2012 @ 16:07 |
1 Shape of my heart 2 Englishman in New York 3 So Lonely 4 Roxanne 5 Desert Rose | |
STING | zondag 10 juni 2012 @ 20:40 |
1. Sting - Fields of gold 2. The Police - Every little thing she does 3. The Police - Don't stand so close to me 4. Sting - Russians 5. Sting - Bring on the Night | |
Bosbeetle | zondag 10 juni 2012 @ 20:43 |
1. So Lonely 2. Message in a bottle 3. Russians 4. De do do do, de da da da 5. Don't stand so close to me | |
robdriessen | zondag 10 juni 2012 @ 22:57 |
01 Don't Stand So Close To Me 02 Russians 03 Moon Over Bourbon Street 04 King of Pain 05 Englishman In New York Jemig wat moeilijk. Had liever een aparte Police lijst en een aparte Sting lijst gemaakt | |
Sequencial | maandag 11 juni 2012 @ 09:39 |
1. Roxanne 2. Message In a Bottle 3. King Of Pain 4. Every Breath You Take 5. Shape Of My Heart | |
Sequencial | maandag 11 juni 2012 @ 09:42 |
* Sequencial gaat tellen | |
Sequencial | maandag 11 juni 2012 @ 10:21 |
Uitslag The Police / Sting: 1. The Police - Can't Stand Losing You 25 (7 stemmen) 2. The Police - So Lonely 24 (6 stemmen) –. The Police - Message In a Bottle 24 (7 stemmen) 3. The Police - Every Little Thing She Does Is Magic 20 (5 stemmen) 4. Sting - Russians 17 (6 stemmen) 5. The Police - King Of Pain 15 (6 stemmen)
| |
Bosbeetle | maandag 11 juni 2012 @ 10:23 |
En wat wordt de nieuwe? | |
Sequencial | maandag 11 juni 2012 @ 10:24 |
Afgelopen zaterdag zag ik op Retropop een geweldig optreden van Roger Hodgson. Vandaar de Top 5 voor vandaag: Supertramp | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 10:27 |
Supertramp Luister ze niet zo heel vaak meer, maar Crime of the Century toch een van de beste albums ooit En ze zijn toch wel een van mijn persoonlijke top 5 bands. 1. School 2. Tenth Avenue Breakdown 3. Dead Man's Blues 4. Aries 5. Give A Little Bit Ik kan wel een top 20 opstellen, met gemak. Is altijd zo'n uitgekotste band dat Supertramp, en ik snap dat echt niet. Zulke speelse, jazzy muziek met veel piano wordt er niet vaak gemaakt | |
Bosbeetle | maandag 11 juni 2012 @ 10:30 |
1. School 2. Dreamer 3. Logical song 4. Breakfast in america 5. Take the long way home | |
n00biedoobiedoo | maandag 11 juni 2012 @ 10:30 |
Ik pas. Blegh. | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 10:31 |
| |
fripper | maandag 11 juni 2012 @ 10:32 |
1 Rudy 2 Fool's Overture 3 Asylum 4 Crime Of The Century 5 School | |
Sequencial | maandag 11 juni 2012 @ 10:35 |
1. Fool's Overture 2. School 3. Dreamer 4. Two Of Us 5. Don't Leave Me Now | |
Ulx | maandag 11 juni 2012 @ 10:47 |
Hier gaan we dus niet aan beginnen, Supertramp, jakkes. | |
bartrid | maandag 11 juni 2012 @ 10:48 |
| |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 10:49 |
Mensen mensen, wat een heiligschennis Hun hits, met uitzondering van School, zijn verschrikkelijk ja. Maar luister die eerste 2 albums eens!!! | |
Bosbeetle | maandag 11 juni 2012 @ 10:52 |
Haha ik ken alleen de hits vandaar mijn cheezy lijstje. Ik heb live in paris thuis... die staat vol met cheezy nummers... | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 10:55 |
Verschrikkelijk ja Maar Indelibly Stamped en Supertramp zijn echt fantastische experimentele jazzy albums, en Crime of the Century heeft de slechtste maar ook beste nummers van de eeuw op 1 album staan. Daarna is het allemaal kut. Maar dan is het laatste (meer Davies) album toch ook wel heel goed (gezien mijn #2 en #3) | |
fripper | maandag 11 juni 2012 @ 11:07 |
Opvallende keuze Norrage , er zijn niet veel mensen die de eerste 2 albums beter vinden dan de 4 albums daarna. Give A Little Bit vind ik dan weer zo'n cheezy nummer ... | |
Gehenna | maandag 11 juni 2012 @ 11:20 |
oh Retropop das is zo'n beetje bij mij in de achtertuin (1 à 2 km verderop ) 1. School 2. The Logical Song 3. Give a Little Bit 4. Breakfast in America 5. It's Raining Again Ik ken ook vooral hun cheesy hitjes, maar die hebben wel een nostalgische waarde. In de auto naar vakantie toe met de familie | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 11:31 |
Tsja, welke mensen vinden de albums daarna beter? Als je alleen al kijkt hoe het hier wordt uitgekotst Tsja, toen ze commercieel werden werd het kut. Die eerste albums waren alles behalve commercieel | |
Felagund | maandag 11 juni 2012 @ 11:32 |
Ik vind Logical song best leuk, mag ik dat zeggen? Voor de rest ken ik buiten School en de andere hits te weinig om een top 5 te maken. | |
n00biedoobiedoo | maandag 11 juni 2012 @ 11:33 |
Dat mag, da's ook de enige die ik trek. | |
Gehenna | maandag 11 juni 2012 @ 11:34 |
Dreamer is eigenlijk de enige (die ik me zo kan bedenken) die ik niet meer trek | |
Bookie65 | maandag 11 juni 2012 @ 11:41 |
Ik pas voor superramp. | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 11:47 |
Dreamer is echt misschien wel het slechtste nummer ooit gemaakt. | |
Bosbeetle | maandag 11 juni 2012 @ 11:49 |
Oh die vind ik wel leuk | |
Maxerazzi | maandag 11 juni 2012 @ 11:54 |
Crime Of the Century vind ik wel een aardig album, maar verder reikt mijn kennis niet. No list for me today. | |
n00biedoobiedoo | maandag 11 juni 2012 @ 11:54 |
Het is dan ook een behoorlijk WTF nummer | |
Norrage | maandag 11 juni 2012 @ 11:56 |
Het is een band van uitersten | |
ohnikua | maandag 11 juni 2012 @ 13:05 |
Ik blijf ook haken bij Logical Song, en die ken ik eigenlijk alleen maar door de cover van Scooter :$ | |
ranja | maandag 11 juni 2012 @ 14:39 |
1. Breakfast in America 2. Give a Little Bit 3. The Logical Song 4. Take the Long Way Home 5. Dreamer | |
Gehenna | maandag 11 juni 2012 @ 14:59 |
"RESPECT TO THE MAN IN THE ICE-CREAM VAN!" | |
spijkerbroek | maandag 11 juni 2012 @ 15:41 |
Ik kom ook alleen maar aan de hits: 1. Fool's Overture 2. The Logical Song 3. School 4. Breakfast in America 5. Give a Little Bit | |
cafca | maandag 11 juni 2012 @ 18:25 |
Shit, Police top 5 gemist gisteren. voor vandaag: 1. Ain't nobody but me 2. Dreamer 3. Goodbye Stranger 4. The Logical Song 5. Rudy | |
starla | maandag 11 juni 2012 @ 19:32 |
1) Fool's overture 2) School 3) Crime of the century 4) Breakfast in America 5) Cannonball | |
STING | maandag 11 juni 2012 @ 19:33 |
Oeh, oeh, Supertramp. 1) Fool's overture 2) School 3) Breakfast in America 4) Goodbye Stranger 5) The Logical Song | |
Peter88Online | maandag 11 juni 2012 @ 21:04 |
1. Fool's overture 2. School 3. Long Way Home 4. Breakfast in America 5. The Logical Song | |
Modus | maandag 11 juni 2012 @ 21:47 |
1 A soapbox opera 2 Breakfast in America 3 Even in the quietest moments 4 Fool's overture 5 The logical song | |
Maxerazzi | dinsdag 12 juni 2012 @ 10:17 |
Ik ga even tellen. | |
Maxerazzi | dinsdag 12 juni 2012 @ 10:31 |
Uitslag Top 5 Supertramp 1. School (35 p.) 2. Fool's Overture (31 p.) 3. Breakfast In America (22 p.) 4. The Logical Song (19 p.) 5. Dreamer (12 p.) Volgende ronde: Top 5 albums van de jaren 90 | |
Gehenna | dinsdag 12 juni 2012 @ 10:38 |
1. My Bloody Valentine - Loveless 2. Godspeed You! Black Emperor - F♯A♯∞ 3. Slint - Spiderland 4. Sigur Rós - Ágætis byrjun 5. Ulver - Bergtatt | |
Aschkael | dinsdag 12 juni 2012 @ 10:46 |
01 depeche mode - violator 02 fugazi - repeater 03 talk talk - laughing stock 04 autechre - tri repetae ++ 05 nick cave & bad seeds - the boatman's call [ Bericht 8% gewijzigd door Aschkael op 12-06-2012 10:59:40 ] | |
Bosbeetle | dinsdag 12 juni 2012 @ 10:48 |
1. Mr. Bungle - California 2. Faith no more - Angel Dust 3. Primus - Frizzle Fry 4. Tool - Aenima 5. Incubus - Make Yourself Ontzettend onmogelijk lijstje dus ik heb het bij albums gehouden die én in de jaren 90 uit gekomen zijn én ik in de jaren 90 al leuk vond... dus geen achteraf ontdekkingen | |
Sequencial | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:04 |
1. U2 - Achtung Baby 2. Massive Attack - Mezzanine 3. Nirvana - Nevermind 4. Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion 5. Metallica - Metallica | |
MMUFC | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:09 |
1 The Offspring - Smash 2 Foo Fighters - There is nothing left to lose 3 Nirvana - Nevermind 4 Metallica - Metallica 5 Oasis - What's the story, morning glory | |
ranja | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:18 |
Tja in m'n top 10 allertijden staan al meer dan 5 van de jaren 90... niet echt een uitdaging voor mij dus Iets aangepast voor de waan van de dag. 1 Letters to Cleo - Wholesale Meats and Fish (1995) 2 Nymphs - Nymphs (1991) 3 The Breeders - Pod (1990) 4 My Bloody Valentine - Loveless (1991) 5 The White Stripes - The White Stripes (1999) | |
spijkerbroek | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:28 |
1. Page & Plant - No Quarter (Unledded) 2. PJ Harvey - To Bring You My Love 3. Radiohead - OK Computer 4. REM - Automatic For The People 5. Guns n' Roses - Use Your Illusion II | |
Gillingham | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:32 |
1. Boards of Canada - Music Has the Right to Children 2. Massive Attack - Mezzanine 3. Low - I Could Live in Hope 4. Radiohead - OK Computer 5. Autechre - Tri Repetae | |
Gehenna | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:52 |
ah Boards of Canada, daar hebben we de eerste al die ikzelf vergat | |
Maxerazzi | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:52 |
1. Radiohead - OK Computer (origineel, ik weet het ) 2. Elliott Smith - XO 3. Sigur Rós - Ágætis Byrjun 4. Sparklehorse - Vivadixiesubmarinetransmissionplot 5. Smog - Red Apple Falls | |
bartrid | dinsdag 12 juni 2012 @ 11:56 |
1) God Machine - scenes from the second storey 2) Motorpsycho - Trust Us 3) My Bloody Valentine - Loveless 4) Massive Attack - Mezzanine 5) Autechre - Incunabula | |
Gert | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:02 |
| |
spijkerbroek | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:05 |
Boeie. Het gaat om jouw persoonlijke top 5, niet om wat een ander al dan niet verwacht | |
Gillingham | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:06 |
Aanpassen is niet verboden. | |
Gehenna | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:23 |
ja weet ik, maar ik zou niet weten welke ik er dan uitgooi Ik vind ze eigenlijk allemaal wel even goed. | |
AgeEll | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:28 |
Dit was moeilijk zeg! Slipknot – Slipknot (1999) U2 – Achtung Baby (1991) The Red Hot Chilli Peppers – Californication (1999) Metallica - Metallica Prodigy – Fat of the Land (1996) (Geen Green Day - Michael Jackson - Dr. Dre - Pearl Jam - Nirvana enz enz :"() | |
Bookie65 | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:48 |
1. Nirvana - Nevermind 2. Sublime - Sublime 3. The Pixies - Bossanova 4. Ween - Chocolate & Cheese 5. Beastie Boys - Ill Communication | |
starla | dinsdag 12 juni 2012 @ 12:54 |
1) Pearl Jam -Vs. 2) The Smashing Pumpkins - Siamese dream 3) Radiohead - OK Computer 4) Tom Waits - Mule Variations 5) Tool - Aenima | |
On | dinsdag 12 juni 2012 @ 13:02 |
1. Swans - Soundtracks for the Blind 2. Slowdive - Souvlaki 3. Red House Painters - Red House Painters (Rollercoaster) 4. Low - I Could Live In Hope 5. Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume II | |
ScottTracy | dinsdag 12 juni 2012 @ 13:25 |
1. R.E.M. – Automatic for the People (1992) 2. PEARL JAM – Ten (1991) 3. RADIOHEAD – OK Computer (1997) 4. NAS – Illmatic (1994) 5. TORI AMOS – Little Earthquakes (1992) | |
Norrage | dinsdag 12 juni 2012 @ 13:39 |
1. Pavement - Crooked Rain, Crooked Rain 2. Wilco - Being There 3. DJ Shadow - Endtroducing.... 4. Oasis - What's The Story (Morning Glory) 5. Godspeed You! Black Emperor - F#A# inf Lastig hoor | |
Maxerazzi | dinsdag 12 juni 2012 @ 15:02 |
Hmm, in Pavement moet ik me toch maar eens gaan verdiepen. Ken alleen Gold Soundz en Cut Your Hair, maar daar houdt het ook weer op. | |
Gala6183 | dinsdag 12 juni 2012 @ 15:08 |
1. Beastie Boys - Ill Communication 2. The Black Crowes - The Southern Harmony and Musical Companion 3. U2 - Achtung Baby 4. Counting Crows - August and Everything After 5. The Prodigy - Music for the Jilted Generation | |
Norrage | dinsdag 12 juni 2012 @ 15:39 |
Pavement Mijn hele top 3 had Pavement kunnen zijn Maar 1 band per top 5 | |
Bosbeetle | dinsdag 12 juni 2012 @ 15:43 |
Die laatste regel is lastig bij band specifieke lijstjes | |
AbXorb | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:35 |
1. Radiohead - OK Computer 2. My Bloody Valentine - Loveless 3. Radiohead - The Bends 4. Boards of Canada - Music Has the Right To Children 5. Pink Floyd - The Division Bell Veel goede posts hier trouwens voor deze lijst! [ Bericht 8% gewijzigd door AbXorb op 13-06-2012 09:31:47 (maar even MBV en RH geswitched ;)) ] | |
Norrage | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:39 |
lol | |
n00biedoobiedoo | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:41 |
Waarom? | |
ValHallen | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:43 |
1. My Bloody Valentine - Loveless 2. Motorpsycho - Trust Us 3. Kyuss - Welcome to Sky Valley 4. dEUS - The Ideal Crash 5. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call Makkelijk lijstje, in mijn album top 10 staan zeven platen uit de 90's. | |
On | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:43 |
Hij bedoelt dat als je een top 5 Willeke Alberti moet maken, het lastig is om maar 1 artiest per top 5 er in te verwerken, aangezien het maar over 1 artiest, in dit geval Willeke Alberti, maar dat is maar een (desalniettemin voor de hand liggend) voorbeeld natuurlijk, mag zijn. | |
bartrid | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:44 |
Kut. Kyuss vergeten. | |
n00biedoobiedoo | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:45 |
Is helemaal niet lastig. 1 top 5. 1 artiest = Willeke Alberti. 5 liedjes van Willeke. Voila. | |
On | dinsdag 12 juni 2012 @ 16:47 |
Is ook zo, maar ik wist niet eens dat die regel van kracht was bij dit topic. Ik denk dat Bosbeetle maar een dolletje maakte. | |
Norrage | dinsdag 12 juni 2012 @ 17:07 |
precies. Ik maak mijn single top 100 ook altijd met max 1 nummer per artiest Ik formuleerde mijn opmerking wat verkeerd. 1 band per top 5 is natuurlijk sowieso andersom, want dat betekent dat je 5x dezelfde band moet doen max 1 nummer per artiest dan, dat bedoelde ik. | |
Gillingham | dinsdag 12 juni 2012 @ 17:16 |
Gevalletje bewust verkeerd opvatten. | |
fripper | dinsdag 12 juni 2012 @ 17:45 |
1 King Crimson - Thrak (1995) 2 IQ - Ever (1993) 3 King Crimson - The ProjeKcts (1999) 4 Peter Hammill - RoomTemperatureLive (1990) 5 Nits - Ting (1992) | |
Ulx | dinsdag 12 juni 2012 @ 17:57 |
Afghan Whigs - Gentlemen Kyuss - Sky Valley Bevis Frond - New River Head Monster Magnet - Spine of God Faith no More - Angel Dust [ Bericht 26% gewijzigd door Ulx op 13-06-2012 01:33:50 ] | |
Kadafi | dinsdag 12 juni 2012 @ 18:02 |
1. Dream Theater - Images & Words (1992) 2. Massive Attack - Mezzanine (1998) 3. Leftfield - Leftism (1995) 4. Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993) 5. Shpongle - Are you Shpongled? (1998) | |
ohnikua | dinsdag 12 juni 2012 @ 18:40 |
1. Radiohead - OK Computer 2. Belle & Sebastian - If you're feeling sinister 3. Weezer - Blue Album 4. Blink 182 - Enema of the State (Met het gevoel dat ik me hiervoor zou moeten verdedigen: in '99 luisterde ik nergens anders na en ik blijf het nog steeds lekker vinden) 5. Radiohead - The Bends | |
spijkerbroek | dinsdag 12 juni 2012 @ 18:42 |
Gelukkig hoeft dat niet in dit topic | |
robdriessen | dinsdag 12 juni 2012 @ 18:42 |
Ik doe even mijn ogen dicht en probeer te denken wat ik in de nineties grijs draaide. 01 Jamiroquai - Travelling Without Moving 02 The Verve - Urban Hymns 03 Pearl Jam - Ten 04 Massive Attack - Mezzanine 05 Live - Throwing Copper Met excuses aan Aerosmith en R.E.M. [ Bericht 30% gewijzigd door robdriessen op 12-06-2012 20:45:04 ] | |
methodmich | dinsdag 12 juni 2012 @ 20:09 |
Dat zou dan moeten zijn: 1 dEUS - In A Bar, Under The Sea 2 Elliott Smith - XO 3 Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call 4 Daryll-Ann - Weeps 5 Pavement - Crooked Rain, Crooked Rain Na enkele voor mij minder interessante dagen weer een leuk onderwerp! | |
Peter88Online | dinsdag 12 juni 2012 @ 20:21 |
1. U2 – Achtung Baby 2. Jeff Buckley – Grace 3. Nirvana – MTV Unplugged Live In New York 4. R.E.M – Automatic For The People 5.The Verve – Urban Hymns | |
cafca | dinsdag 12 juni 2012 @ 21:06 |
1. Dar Williams - Mortal City 2. Silver Jews - American Water 3. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness 4. Belle and Sebastian - If You're Feeling Sinister 5. Thomas Fersen - Le jour du poisson | |
Desunoto | dinsdag 12 juni 2012 @ 21:43 |
Releasedata onthouden is niet mijn sterkste punt... dus ik ben er ongetwijfeld veel vergeten. Dat mijn mediaspeler lang niet bij alle bestanden ook een jaartal heeft neergezet, helpt ook niet mee. Maar dit is hem dan: 1. LUNA SEA - Style (1996) 2. BLANKEY JET CITY - Red Guitar and The Truth (1991) 3. Björk - Debut (1993) 4. X Japan - Jealousy (1991) 5. LUNA SEA - Mother (1994) | |
Rearviewmirror | dinsdag 12 juni 2012 @ 21:49 |
1. Pearl Jam - Ten 2. dEUS - In a bar, under the sea 3. Beck - Odelay 4. Jeff Buckley - Grace 5. Foo fighters - The colour and the shape | |
Arn0 | dinsdag 12 juni 2012 @ 23:38 |
1. dEUS - In A Bar, Under The Sea 2. Radiohead - OK Computer 3. Pulp - Different Class 4. Elliott Smith - Either / Or 5. Oasis - Definitely Maybe | |
WeezerButler | dinsdag 12 juni 2012 @ 23:56 |
01 Belle and Sebastian - If you're feeling sinister 02 Matthew Sweet - Altered beast 03 Afghan Whigs - Gentlemen 04 Radiohead - the Bends 05 Dinosaur Jr - Where you been? | |
Norrage | woensdag 13 juni 2012 @ 00:01 |
Ja dEUS had er bij mij ook nog wel tussen gekund | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 00:02 |
na het concert vanavond ga ik Gentlemen of 1965 ook maar in mijn lijstje gooien. | |
WeezerButler | woensdag 13 juni 2012 @ 00:20 |
Congregation is ook erg sterk. Imo beter dan 1965. Hoe was het concert?? | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 00:43 |
Erg goed. Afghan Whigs dus met een paar leden van de Twilight Singers erbij. Drie gitaristen op het podium, toetsenist/cellist/violist, bassist en een drummer. Een erg lekkere wall of sound. Meneer Dulli was goed bij stem, en een paar kilo lichter dan vorig jaar. Congregation is ook erg goed. Alleen dat hele ouwe spul en Black Love ken ik niet. Maar Gentlemen kan me wel eens een beetje op de zenuwen werken. Dat heb ik met 1965 helemaal niet, | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 00:46 |
En John the Baptist staat op 1965. | |
n00biedoobiedoo | woensdag 13 juni 2012 @ 01:27 |
Hoppa. Omdat vanavond. Omdat het kan. Omdat ik die kans vast niet meer krijg. 1 The Afghan Whigs - Black Love 2 The Afghan Whigs - Gentlemen 3 The Afghan Whigs - Congregation 4 The Afghan Whigs - 1965 5 The Afghan Whigs - Up in it | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 01:32 |
Lekker concertje, nietwaar? | |
n00biedoobiedoo | woensdag 13 juni 2012 @ 01:33 |
Jazeker. Alleen die wall of sound waar je het over had, zou ik liever baggergeluid noemen. De technische problemen waren duidelijk nog niet opgelost. | |
n00biedoobiedoo | woensdag 13 juni 2012 @ 01:35 |
Maar goed, gelukkig was ik niet bij The Stone Roses | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 01:37 |
Baggergeluid? Stond je niet toevallig bij Guitar Wolf of zo? Gentlemen maar even op 1 gezet. Je moet er toch niet aan denken dat Radiohead of zo daar komt te staan, | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 01:38 |
Hoezo? | |
n00biedoobiedoo | woensdag 13 juni 2012 @ 01:39 |
Geluid was niet goed hoor, drums te lomp, bas te zacht en de gitaarpartijen waren slecht te onderscheiden. Nummer als What jail is like, Conjure me en Bulletproof verzopen erin. Maar dat mocht de pret niet drukken. | |
n00biedoobiedoo | woensdag 13 juni 2012 @ 01:39 |
Ian noemde de drummer een cunt en die is eerder uit de HMH vertrokken. Het schijnt "classic slecht" geweest te zijn. | |
Ulx | woensdag 13 juni 2012 @ 01:47 |
De drums waren me vaak wat te hard, dat wel. Maar de rest was een lekkere muur van herrie. Mij beviel het wel. | |
Sequencial | woensdag 13 juni 2012 @ 10:09 |
| |
Maxerazzi | woensdag 13 juni 2012 @ 12:11 |
Pavement staat vanaf nu in het rijtje 'waarom heb ik hier in naam der Thor nog niet eerder naar geluisterd'. Wat een album zeg, Crooked Rain, Crooked Rain! | |
Norrage | woensdag 13 juni 2012 @ 12:12 |
| |
Bosbeetle | donderdag 14 juni 2012 @ 09:18 |
er is niet geteld.... | |
Norrage | donderdag 14 juni 2012 @ 09:20 |
Zwarte dag in de Nederlandse geschiedenis gister, dus ik kan het begrijpen | |
Maxerazzi | donderdag 14 juni 2012 @ 10:16 |
Niemand? Dan tel ik nog wel een keer. | |
Maxerazzi | donderdag 14 juni 2012 @ 10:51 |
Uitslag Top 5 Beste Albums van de Jaren 90 1. Radiohead - OK Computer (25 p.) 2. My Bloody Valentine - Loveless (19 p.) 3. U2 - Achtung Baby (17 p.) 4. Massive Attack - Mezzanine (16 p.) 5. dEUS - In A Bar, Under the Sea (14 p.) Volgende lijstje: Top 5 songs van Led Zeppelin | |
Bosbeetle | donderdag 14 juni 2012 @ 10:52 |
Oei das een lastige ... ik begin vast na te denken! | |
Norrage | donderdag 14 juni 2012 @ 11:07 |
1. Tangerine 2. Bron-Y-Aur Stomp 3. Bron-Yr-Aur 4. Dazed and Confused 5. Babe I'm Gonna Leave you Heeeele lastige, zeker gezien mijn enigszins afwijkende smaak wat betreft hun oeuvre denk ik ;D | |
Kadafi | donderdag 14 juni 2012 @ 11:11 |
Mezzanine op 4, yeah. De nummer 2 is ook een bijzonder exemplaar. | |
Gillingham | donderdag 14 juni 2012 @ 11:12 |
1. Babe, I'm Gonna Leave You 2. Stairway to Heaven 3. Whole Lotta Love 4. Dazed and Confused 5. Immigrant Song | |
Bosbeetle | donderdag 14 juni 2012 @ 11:20 |
1. Kashmir 2. Whole lotta love ( * Bosbeetle maakt race geluiden 3. Dazed and confused 4. D'Yer Mak'er (omdat ik altijd weer verbaasd ben dat dit zeppelin is ) 5. Ramble on | |
robdriessen | donderdag 14 juni 2012 @ 11:30 |
Ik ken maar 4 Led Zeppelin nummers Top 5 haal ik dus helaas niet. Morgen nieuwe kans | |
Sequencial | donderdag 14 juni 2012 @ 11:40 |
1. Kashmir 2. When The Levee Breaks (die drumbeat!) 3. Stairway To Heaven 4. Immigrant Song 5. Ramble On | |
Maxerazzi | donderdag 14 juni 2012 @ 11:51 |
1. Since I've Been Loving You 2. Dazed And Confused 3. Stairway To Heaven 4. In the Evening 5. Ramble On | |
WeezerButler | donderdag 14 juni 2012 @ 12:39 |
01 Stairway to Heaven (cliche ik weet het. Zo vaak gehoord, maar bijna net zo vaak kippevel ) 02 Since i've been loving you 03 Down by the seaside 04 Babe, I'm Gonna Leave You 05 Dancing Days | |
Desunoto | donderdag 14 juni 2012 @ 13:09 |
Led Zeppelin 1. Kashmir 2. When The Levee Breaks 3. Heartbreaker 4. Immigrant Song 5. The Song Remains The Same Daarnaast heb je nog Ramble On, The Rover, Trampled Under Foot, Living Loving Maid (She's Just a Woman), Bring It On Home... etc | |
Gehenna | donderdag 14 juni 2012 @ 13:26 |
Bazenband 1. Dazed and Confused (dan vooral de live versie, man die maakte wel indruk op mij als basisschool jochie. Alle rare muziek die ik daarna luisterde is zo'n beetje terug te traceren naar dit nummer ) 2. Whole Lotta Love ( Theremin ) 3. When the Levee Breaks ( Die drums ) 4. Babe, I'm Gonna Leave You 5. Gallow's Pole
| |
fripper | donderdag 14 juni 2012 @ 13:27 |
1 When The Levee Breaks 2 Whole lotta love 3 Since i've been loving you 4 Babe, I'm Gonna Leave You 5 Kashmir | |
ranja | donderdag 14 juni 2012 @ 13:45 |
Ik sla over vandaag, ken te weinig songs van ze die ik goed/aardig/redelijk vind. | |
AbXorb | donderdag 14 juni 2012 @ 13:48 |
Mooie uitslag, kan ik zeker mee leven! Ik ook denk ik. Kashmir en Stairway to Heaven zijn erg mooi, maar verder ken ik niet zoveel van ze. | |
spijkerbroek | donderdag 14 juni 2012 @ 16:21 |
Onmogelijk Zie UI, sig en ondertitel. Anyway.. toch maar een gooi doen: 1. Kashmir 2. Achilles Last Stand 3. Bron-Yr-Aur 4. Since I've Been Loving You 5. Ramble On Snel posten voordat ik me over 5 seconden weer bedenk | |
Gert | donderdag 14 juni 2012 @ 17:10 |
1. Going To California 2. In My Time of Dying 3. Kashmir 4. Babe I'm Gonna Leave You 5. Whole Lotta Love | |
Peter88Online | donderdag 14 juni 2012 @ 19:08 |
1. Since I’ve Been Loving You 2. The Rain Song 3. Kashmir 4. Achilles Last Stand 5. Immigrant Song | |
cafca | donderdag 14 juni 2012 @ 19:13 |
1. Battle of Evermore 2. Dazed and Confused 3. Stairway to Heaven 4. Black Dog 5. Whole lotta love | |
Gatenkaas | vrijdag 15 juni 2012 @ 00:30 |
Ik zie hier te weinig Achilles' Last Stand voorkomen. 1. Achilles Last Stand 2. Kashmir 3. Since I've Been Loving You 4. Dazed and Confused 5. When The Levee Breaks Erg moeilijk trouwens, zit nog steeds te twijfelen of er geen andere nummers bij moeten. | |
spijkerbroek | vrijdag 15 juni 2012 @ 00:37 |
Ik moet me inhouden om mijn top5 niet elke 10 minuten te veranderen | |
MyTiredFeet | vrijdag 15 juni 2012 @ 01:13 |
Ik moet bij Led Zeppelin altijd aan Jake Holmes denken. En ook ik ben niet goed genoeg bekend met het oeuvre van de heren van Led Zeppelin.... | |
ranja | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:28 |
Ik tel wel. | |
ranja | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:35 |
14 lijstjes voor Led Zeppelin. Uitslag: 1. Kashmir 31 2. Dazed And Confused 22 (7 l) 3. Since I’Ve Been Loving You 22 (6 l) 4. Stairway To Heaven 18 5. Whole Lotta Love 17 (6 l) 6. When The Levee Breaks 17 (5 ) Nieuwe opgave: Top 5 liedjes over regen | |
Gillingham | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:36 |
Water hebben we al gehad, nu is regen aan de beurt? | |
Bosbeetle | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:44 |
1. Tom Waits - Rain dogs 2. Prince - Purple Rain 3. Garbage - Only happy when it rains 4. Creedence clearwater rivival - Who'll stop the rain 5. John Martyn - Singing in the Rain 5. Kane - rain on me 5. The weather girls - its raining men | |
ranja | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:47 |
Dit denk ik. 1. Garbage - Only Happy When It Rains 2. The Beatles - Rain 3. Prince - Purple Rain 4. R.E.M. - So. Central Rain 5. Sheena Easton - Ice Out in the Rain 5. Bettie Serveert - Ray Ray Rain edit: + REM [ Bericht 16% gewijzigd door ranja op 15-06-2012 11:21:10 ] | |
Bosbeetle | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:48 |
Oh daar gaan mijn weather girls | |
AgeEll | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:50 |
Guns N' Roses - November Rain Jermaine Jackson & Pia Zadora - When The Rain Begins to Fall Tina Turner - I can't stand the rain Phil Collins - I Wish It Would Rain Down Gene Kelly - 'I'm Singing in the rain" Toch veel keuze. Van grappig naar echt goede songs. | |
Maxerazzi | vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56 |
1. The Beatles - Rain 2. Nick Drake - Thoughts of Rain 3. The Velvet Underground - Hey Mr. Rain 4. Sparklehorse - Rainmaker 5. Tom Waits - Rain Dogs | |
robdriessen | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:00 |
01 Eurythmics - Here Comes The Rain Again 02 Spinvis - Regen en Patchoulli 03 Counting Crows - Rain King 04 Prince - Purple Rain 05 Kane - Rain Down On Me | |
spijkerbroek | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:04 |
1. Eurythmics - Here comes the rain again 2. Guns n' Roses - November rain 3. CCR - Have you ever seen the rain? 4. Max Werner - Rain in May 5. BJ Thomas - Raindrops keep falling on my head | |
Gillingham | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:06 |
1. Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain? 2. Aphrodite's Child - Rain and Tears 3. The Doors - Riders on the Storm 4. Tom Waits - Rain Dogs 5. The Cure - Prayers for Rain | |
WeezerButler | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:10 |
01 Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain 02 Ann Peebles - i can't stand the Rain 03 Everly Brothers - crying in the rain 04 Slayer - Rain in Blood 05 Go- Betweens - Spring Rain | |
Bosbeetle | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:12 |
Slayer vergeten ... damn waarom zijn er zoveel goede liedjes over regen? | |
Ulx | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15 |
R.E.M. - So. Central Rain Slayer - Raining Blood CCR - Have you ever seen the rain? RHCP - Naked in the rain The Cult - Here comes the rain Bill Withers - Ain't no Sunshine | |
Bosbeetle | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17 |
| |
Sequencial | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17 |
1. Prince - Purple Rain 2. Garbage - Only Happy When It Rains 3. Phil Collins - I Wish It Would Rain Down 4. Eurythmics - Here Comes The Rain Again 5. Amanda Marshall - Let It Rain | |
Norrage | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:23 |
Ik ben toch meer van de normale lijstjes :p | |
AbXorb | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:23 |
1. Travis - Why Does it Always Rain on Me? 2. Thom Yorke - And It Rained All Night 3. Jesus and Mary Chain - Happy When it Rains 4. Death Cab for Cutie - Transatlanticism (telt deze eigenlijk wel? ) 5. Terence Trent D'Arby - Rain En tellen niet mee voor het lijstje, maar: - CCR - Have You Ever Seen the Rain? - Tina Turner - I Can't Stand the Rain [ Bericht 20% gewijzigd door AbXorb op 15-06-2012 11:30:06 ] | |
ohnikua | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:28 |
1 Nada Surf - Blizzard of '77 2 The Coral - In the rain 3 Django Django - Storm 4 Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen 5 Jermaine Jackson - When the rain begins to fall Uit het hoofd dus vast genoeg vergeten | |
Gillingham | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:39 |
Blizzard lijkt me meer bij sneeuw passen. | |
spijkerbroek | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:41 |
Ugh.. ik heb ZO'N hekel aan dit nummer. Ik was op vakantie in Engeland toen het daar een hit werd. In de auto op de radio was dit elk uur te horen, 2 weken lang. Kom ik terug in Nederland, wordt het HIER een hit. GVD | |
WeezerButler | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:42 |
Pia Zadora wordt weer over het hoofd gezien ... [ Bericht 6% gewijzigd door WeezerButler op 15-06-2012 13:39:35 ] | |
WeezerButler | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:42 |
Zadora | |
spijkerbroek | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:43 |
Ze heet dan ook Pia Zadora Edit: goed zo | |
AbXorb | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:48 |
Jij boos? Heerlijk melancholiek. | |
spijkerbroek | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:50 |
Nu niet meer boos haha Maar ik kan 't liedje nog steeds niet horen | |
Os__ | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:52 |
1. Randy Newman - I Think It's Going To Rain Today 2. Wes Montgomery - Here's That Rainy Day 3. Tom Waits - Rains of Me 4. Jorge Ben - Chove Chuva 5. Otis Taylor - Rain So Hard | |
Bookie65 | vrijdag 15 juni 2012 @ 11:52 |
1. The Pogues - A Rainy Night in Soho 2. Fishbone - Pouring Rain 3. Golem System - Crei en la Lluvia 4. Tom Waits - A Little Rain 5. Cypress Hill - Let it Rain | |
ranja | vrijdag 15 juni 2012 @ 12:03 |
Voor de afwisseling vind ik titel-lijstjes ook wel leuk. Allertijden lijstjes zoals laatste jaren 90 albums heb ik dan weer minder mee, is vaak gewoon uit een bestaand lijstje kopieren voor mij. | |
robdriessen | vrijdag 15 juni 2012 @ 13:07 |
Dat had ik ook. Alleen zat ik een half jaar in Engeland, en ging het niet om een liedje, maar om de Teletubbies. | |
AgeEll | vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26 |
Same here! | |
Ulx | vrijdag 15 juni 2012 @ 17:52 |
Logisch. Ze is ook 1.52 klein. | |
On | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:00 |
1. The Cure - Prayers for Rain 2. Slowdive – Country Rain 3. Tom Waits - Rain dogs 4. Thom Yorke - And It Rained All Night 5. En natuurlijk 'Singing in the rain'. Voor als ik en mijn droogs eens na een avondje in de melkbar op pad gaan voor wat ultraviolence.' | |
Desunoto | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:14 |
1. Morita Doji - Niwaka Ame 2. DEAD END - I Can Hear The Rain 3. Creature Creature - Gone By Rain 4. The Cure - Prayers for Rain 5. Led Zeppelin - The Rain Song
| |
Aschkael | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:30 |
01 anouk - make it rain 02 yagya - rigning fimm 03 bob dylan - buckets of rain 04 the kinks - rainy day in june 05 tindersticks - raindrops | |
methodmich | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:41 |
1 Patty Griffin - Rain 2 Bob Dylan - Rainy Day Women Nos 12 & 35 3 Counting Crows - Rain King 4 The Triffids - Raining Pleasure 5 The Bees - Wash In The Rain | |
n00biedoobiedoo | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:45 |
1 the Beatles - Rain 2 the Blue Nile - Tinseltown in the Rain 3 Ann Peebles - I Can't Stand the Rain 4 the Pogues - A Rainy Night in Soho 5 the Jesus and Mary Chain - Happy When it Rains | |
Tokay | vrijdag 15 juni 2012 @ 18:59 |
1. James Taylor - Fire and rain 2. Prince - Purple Rain 3. Mary J. Blige - Rainy days 4. Amanda Marshall - Let it rain 5. Billie Myers - Kiss the rain | |
Homdeck | vrijdag 15 juni 2012 @ 19:13 |
Blue nile - tinseltown in the rain Skik - kloteweer Blind melon - no rain Prince - purple rain CCR - Who'll stop the rain | |
Peter88Online | vrijdag 15 juni 2012 @ 19:34 |
1. Blue Nile - Tinseltown In The Rain 2. Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain 3. Led Zeppelin - The Rain Song 4. James Taylor - Fire & Rain 5. The Beatles - Rain | |
fripper | vrijdag 15 juni 2012 @ 20:12 |
1 Peter Gabriel - Red Rain 2 Grateful Dead - Looks Like Rain 3 Grateful Dead - Box of Rain 4 Garbage - Only Happy When It Rains 5 Pink Floyd - Rain In The Country [ Bericht 0% gewijzigd door fripper op 15-06-2012 21:14:32 (typo) ] | |
starla | vrijdag 15 juni 2012 @ 20:23 |
1) Riverside - Rainbow Box 2) Porcupine Tree - It Will Rain For A Million Years 3) Pink Floyd - Rain In The Country 4) Buckethead - Bloody Rainbow Spiraling Sherbert Scoop 5) Dream Theater - Acid Rain | |
Tackleberry | vrijdag 15 juni 2012 @ 21:45 |
1. Star One - Digital Rain 2. Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain? 3. Blind Melon - No Rain 4. Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen 5. Five Horse Johnson - Cry Rain | |
Bosbeetle | vrijdag 15 juni 2012 @ 21:57 |
over een vergeten nummer gesproken (althans ik was hem vergeten!!) | |
cafca | vrijdag 15 juni 2012 @ 22:11 |
1. The Go-Betweens - Spring Rain 2. The Cult - Rain 3. Linda Perhacs - Chimacum Rain 4. REM - So. Central Rain 5. Temptations - I wish that it would rain
[ Bericht 72% gewijzigd door cafca op 15-06-2012 23:11:12 ] | |
Trashcanman | zaterdag 16 juni 2012 @ 01:27 |
Strapping Young Lad - In The Rainy Season Alice in Chains - Rain When I Die The Hidden Hand - Slow Rain Garbage - Only Happy When it Rains Ome Henk - Zure Regen | |
Gehenna | zaterdag 16 juni 2012 @ 10:42 |
1. Coil - Amber rain 2. The Beta Band - Dry the Rain (kom op mensen, ken de roots van je topic ) 3. Natural Snow Buildings - Rain Serende 4. Skik - Klotenweer 5. Slayer - Raining Blood | |
n00biedoobiedoo | zaterdag 16 juni 2012 @ 10:44 |
"Who is that?" | |
fripper | zaterdag 16 juni 2012 @ 10:45 |
"I will now sell five copies of The Three E.P.'s by The Beta Band" | |
Gehenna | zaterdag 16 juni 2012 @ 11:20 |
"it's good" -"I know.." | |
starla | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:26 |
Regen? | |
n00biedoobiedoo | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:29 |
http://www.accuweather.co(...)ther-forecast/316418 | |
ranja | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:33 |
Nieuwe? wie telt even? | |
Bookie65 | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:33 |
Uitslag regen liedjes: 1. Prince - Purple Rain (20) 2. Garbage - Only Happy When it Rains (16) 3. Creedence CR- Have You Ever Seen the Rain (15) 4. Blue Nile - Tinseltown in the Rain (14) 5. Eurythmics - Here Comes the Rain Again (12) Voor vandaag: top 5 toetsenisten/(s) | |
Khalein | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:38 |
Oeps - moet met toetsenisten... | |
starla | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:42 |
1) Franz Liszt 2) Johann Sebastian Bach 3) Ludwig van Beethoven 4) Wolfgang Amadeus Mozart 5) Frédéric Chopin | |
n00biedoobiedoo | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:42 |
1 Tonny Eyk 2 Louis van Dijk 3 Mr. Pieter van Vollenhoven 4 Pim Jacobs 5 Daniel van Wayenberg | |
Aschkael | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:48 |
01 martha argerich 02 glenn gould 03 ahmad jamal 04 anne queffélec 05 randy newman | |
Maxerazzi | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:48 |
1. Keith Jarrett 2. Bill Evans 3. Ray Manzarek 4. Frédéric Chopin 5. Ludwig van Beethoven | |
spijkerbroek | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:49 |
Nooit echt bezig gehouden met toetsenisten. Ik kan er wel een paar noemen, maar een fatsoenlijke top 5 kan ik echt niet maken. Ik sla ff over. | |
Norrage | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:52 |
Gewoon pianisten dus? Lastig hoor, toch wel het mooiste instrument dat er is en mijn favoriete. Muziek zonder piano erin ga ik vrij snel dood 1. Keith Jarrett 2. Roy Bittan 3. Bill Evans 4. Brad Mehldau 5. Jools Holland | |
starla | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:56 |
Nee? | |
Aschkael | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:56 |
bach achter de piano ? | |
ranja | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:57 |
je kebt ook nog keyboards, of Hammond e.d. natuurlijk... | |
starla | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:57 |
Precies, en Bach speelde alleen klavecimbel en orgel. | |
fripper | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:57 |
1 Tony Banks 2 Rick Wright 3 Peter Hammill 4 Joe Zawinul 5 Brian Eno Thelonious Monk [ Bericht 18% gewijzigd door fripper op 16-06-2012 13:10:20 ] | |
Aschkael | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:58 |
true...crack was nog niet uitgewerkt | |
n00biedoobiedoo | zaterdag 16 juni 2012 @ 12:59 |
P'cies, vergeet de Jon Lords, Evanghelos Odysseas Papalamepiemelousen en Jean Michel Jarretellen van deze wereld niet. | |
Norrage | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:00 |
Tsja mijn beperkte muziek-kennis vindt dat allemaal "pianisten"...Maar ja, toetsenisten vind ik inderdaad wel een geschikt woord, dat heb ik bij deze ongeveer geleerd | |
Os__ | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:06 |
1. Keith Jarrett 2. Bill Evans 3. Vladimir Horowitz 4. Glenn Gould 5. Thelonious Monk Lastig lijstje. | |
Bookie65 | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:08 |
1. Ray Manzarek -The Doors 2. Chris Dowd - Fishbone (de gekste) 3. Margrét (Magga) Örnólfsdóttir - The Sugarcubes (de geilste) 4. Trent Reznor - Nine Inch Nails 5. Matthew Bellamy - Muse | |
Gehenna | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:09 |
| |
ranja | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:11 |
dat is geen regen | |
spijkerbroek | zaterdag 16 juni 2012 @ 13:13 |
" 't regent" wel | |
Gatenkaas | zaterdag 16 juni 2012 @ 18:41 |
1. Keith Emerson 2. Rick Wright 3. Brian Eno 4. Jordan Rudess 5. Tony Banks | |
ranja | zaterdag 16 juni 2012 @ 22:12 |
Lastig hoor, soms denk je aan iemand maar dat blijkt toch meer een programmeur te zijn, met knopjes en schuifjes en dingetjes dan een toetsenist (bv Ladytron, bovendien zou ik dan het probleem hebben dat dat 4 zijn in plaats van 1). Maar nou ja. Ik heb Bach en Beethoven nooit horen spelen en sowieso spreekt hun muziek me niet aan, dus heb ik maar gekozen voor toetsenisten uit wat bands die ik wél goed vind en waar de toetsen een duidelijke rol spelen alsmede een singer/songwriter die liever een piano dan een gitaar bespeelt. 1. Uwe Fahrenkrog-Petersen (nena) (neue welle) 2. Dot Allison (alt.electropoprock) 3. Cécile Musy (curlee wurlee) (mod/garagerock) 4. Fiona Apple (singer/songwriter) 5. Chris Lowe (pet shop boys) (disco/wave/pop) toch maar geen Doors aangezien dat orgel me net zo vaak irriteert als dat ik het wat vind toevoegen | |
cafca | zondag 17 juni 2012 @ 00:10 |
Willekeurig lijstje: 1. Henk Stoop 2. Ben.Folds 3. Keith Jarrett 4. John Lord 5. Rick Wright | |
Bosbeetle | zondag 17 juni 2012 @ 00:47 |
Ik vind toetsen vaak niet heel boeiend de enige die ik daarom kan bedenken zijn 1. bernie worrel 2, mambo kurt 3. Dr. teeth (van de electric mayhem) 4. yann tiersen 5. Tori amos | |
fripper | zondag 17 juni 2012 @ 10:05 |
Einduitslag keyboard / piano 1 Keith Jarrett 18 2 Rick Wright 13 3 Bill Evans 11 4 Ray Manzarek 8 5 Tony Banks 6 Vandaag graag een top 5 van Talking Heads | |
Homdeck | zondag 17 juni 2012 @ 10:27 |
Ken eigenlijk alleen de hits, moet me er eens wat meer in verdiepen. 1. Psycho killer 2. Slippery people 3. Once in a lifetime 4. Burning down the house 5. Road to nowhere | |
spijkerbroek | zondag 17 juni 2012 @ 10:38 |
1. Road to nowhere 2. Slippery people 3. Wild wild life 4. Take me to the river 5. And she was | |
n00biedoobiedoo | zondag 17 juni 2012 @ 11:08 |
1 Stay hungry 2 Psycho killer 3 Life during wartime 4 Once in a lifetime 5 Houses in motion | |
spijkerbroek | zondag 17 juni 2012 @ 11:13 |
Doet me altijd denken aan de intro van MTV's Greatest Hits (en daarmee ook aan Ray Cokes ) | |
n00biedoobiedoo | zondag 17 juni 2012 @ 11:14 |
Waarom? Die hadden niks met elkaar te maken | |
spijkerbroek | zondag 17 juni 2012 @ 11:16 |
Ray Cokes kwam na MTV's Greatest Hits | |
n00biedoobiedoo | zondag 17 juni 2012 @ 11:19 |
OK In mijn herinnering kwam Greatest Hits om ongeveer 17:00 en Most Wanted pas om 20u/20:30. | |
spijkerbroek | zondag 17 juni 2012 @ 11:24 |
In mijn herinnering kwam Greatest Hits om 19:00 en Cokes om 20:00 (of 19:30 en 20:30). | |
fripper | zondag 17 juni 2012 @ 11:27 |
1 Psycho Killer 2 Life During Wartime 3 Burning Down the House 4 Once in a lifetime 5 I Zimbra | |
WeezerButler | zondag 17 juni 2012 @ 11:39 |
01 Once in a lifetime 02 Warning Sign 03 Thank you for sending me an angel 04 Psycho Killer 05 Burning down the house | |
Bookie65 | zondag 17 juni 2012 @ 11:54 |
1. Psycho Killer 2. Uh Oh, Love Comes to Town 3. Heaven 4. Life during Wartime 5. Burning Down the House | |
Aschkael | zondag 17 juni 2012 @ 13:40 |
01 psycho killer 02 heaven 03 once in a lifetime 04 burning down the house 05 moon rocks | |
ranja | zondag 17 juni 2012 @ 14:09 |
Talking Heads Best laat ontdekt wat een geweldige band het was. 1. Life During Wartime 2. Crosseyed and Painless 3. Once in a Lifetime 4. And She Was 5. The Book I Read Geen Psycho Killer in de top 5; er zijn zoveel verschillende versies van van nogal wisselende goedheid wat mij betreft. De versie op The Name of this Band zou zo maar op 1 kunnen staan, de versie van Stop Making Sense is alleen interessant van de dvd en de rest zit er wat tussen. | |
Norrage | zondag 17 juni 2012 @ 14:14 |
Ken ze niet goed genoeg ben ik bang... | |
On | zondag 17 juni 2012 @ 14:28 |
1. Life During Wartime 2. Psycho killer 3. Once In A Lifetime 4. Burning down the house 5. The Overload | |
ranja | zondag 17 juni 2012 @ 14:32 |
hele middag Spotify luisteren dan | |
n00biedoobiedoo | zondag 17 juni 2012 @ 14:37 |
| |
Gehenna | zondag 17 juni 2012 @ 14:44 |
1. The Great Curve 2. Psycho Killer 3. House in Motion 4. Born Under Punches 5. Paper ik moest wel uitkijken dat ik niet alleen nummers van Remain in Light deed, die plaat de rest van de albums heb ik wat meer 'mixed feelings' bij | |
methodmich | zondag 17 juni 2012 @ 14:47 |
Deze sla ik toch ook maar weer over. Ken er te weinig van. | |
Tokay | zondag 17 juni 2012 @ 17:46 |
1. Heaven 2. This must be the place (Naive melody) 3. Road to nowhere 4. Once in a lifetime 5. And she was | |
cafca | zondag 17 juni 2012 @ 19:07 |
1. Psycho Killer 2. Once in a lifetime 3. Heaven 4. Burning Down the House 5. Road to Nowhere | |
Homdeck | maandag 18 juni 2012 @ 11:38 |
ik heb geteld | |
Homdeck | maandag 18 juni 2012 @ 11:38 |
uitslag in volgende topic |