Een drama ja, moest laatst in een oud mercedes busje rijden met verrote ruitenwissers en het regende nogal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ga voor de lol eens in een klassieker (<1960) rijden die 2 van die flutwissertjes heeft op een oude brakke ruit.. dan vind je voortaan alles van na 1990 héél relaxed
Moet je 'm niet verder naar boven schuiven ofzo? Of kan dat niet met ruitenwisser?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Kriegel het volgende:
Ach, zo heb ik het laatste halfjaar ook rondgereden, maar daar word je inderdaad wel moe van na een tijdje. Gisteren toch maar eens besloten naar de Brezan te gaan voor wat nieuw rubber.
Klote trouwens: er zat achterop een wisser van 50 cm, maar het boekje bij die pik achter de toonbank gaf aan dat er officieel 45 op moet. Nou ja, ik dacht "zal dan wel" en nam dus die van 45 cm, maar nu dat ding erop zit pakt ie een kwart van m'n achterruit niet mee. Dat wordt een fijne dode hoek als het hard regent.
Lijkt me erg sterk dat zoiets de bedoeling is, dus of dat boekje klopt niet of ik heb een uitzonderlijke auto.
Dat heb ik een keer met een ruitenwisser op m'n voorruit gehad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Kriegel het volgende:
Geen idee, ik heb 'm er gewoon ingeklikt. Maar ik weet dat deze vijf centimeter korter is dan de vorige, en dat merk je een stuk beter dan ik verwacht had.
Heh; ik kon tot voor kort geen nadelen van een sedan t.o.v. een hatchback opnoemen (hiervoor alleen maar hb's gereden; nu Saab 9-3 ss.)quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Kriegel het volgende:
Ach, zo heb ik het laatste halfjaar ook rondgereden, maar daar word je inderdaad wel moe van na een tijdje. Gisteren toch maar eens besloten naar de Brezan te gaan voor wat nieuw rubber.
Klote trouwens: er zat achterop een wisser van 50 cm, maar het boekje bij die pik achter de toonbank gaf aan dat er officieel 45 op moet. Nou ja, ik dacht "zal dan wel" en nam dus die van 45 cm, maar nu dat ding erop zit pakt ie een kwart van m'n achterruit niet mee. Dat wordt een fijne dode hoek als het hard regent.
Lijkt me erg sterk dat zoiets de bedoeling is, dus of dat boekje klopt niet of ik heb een uitzonderlijke auto.
Vanaf A'dam of Utrecht? Je kan sowieso een afslag eerder eraf van allebei de kanten, binnendoor naar Vleuten en dan richting Terwijde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef CherryLips het volgende:
O god, ze gaan morgen lopen kloten op de A2 met de tunnel. Ben benieuwd hoe ik thuis kom
Omdat ze de bedrading en het motortje vaak nergens kwijt kunnen. Bij een hatchback kun je alles handig in de klep verwerken, maar die scharniert bij een sedan direct onder de ruit naar buiten en dus zou je een breuklijn hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:36 schreef Descendent het volgende:
Waarom eigelijk altijd geen ruitenwisser bij een sedan??
En misschien dat. Hoewel ik het bij mijn auto wel mee vind vallen, en dat is dan een hatchback van het andere type, dus met een ruit die wél schuin loopt. Geen sedan, maar wel hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat dacht je van: Het ziet er niet uit?
Ik kom van de A12 vanaf Arnhem. Blijkbaar moet ik dan via de A27, maar kan ik niet afslag De Meern nemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanaf A'dam of Utrecht? Je kan sowieso een afslag eerder eraf van allebei de kanten, binnendoor naar Vleuten en dan richting Terwijde.
Jawel. En de Meern naar Vleuten en dan door naar Terwijde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van de A12 vanaf Arnhem. Blijkbaar moet ik dan via de A27, maar kan ik niet afslag De Meern nemen?
Ik kan als het goed is Vleuten overslaan. Ik ben benieuwd, het zal rond heel Utrecht wel vaststaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jawel. En de Meern naar Vleuten en dan door naar Terwijde.
Zal ook wel niet heel goedkoop zijn daar. Ik denk dat je voordeliger uit bent op een tankstationquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef monsterd. het volgende:
Het is weer tijd om de olie te vervangen. Zat even op internet te kijken wat een nieuwe oliefilter kost. Het blijkt zo rond de 3-6 euro te zijn. Verzendkosten zijn alleen steeds overal 9 euro . Ga maandag even bij Brezan kijken, ben benieuwd wat er daar voor vragen
Ik haal gewoon als ik nodig heb bij de materialenhandel. Spul is toch niet zo duur voor een beetje normale auto.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Voor een oliefilter? Lijkt me sterk dat ze die daar verkopen .
Daarom altijd zulk spul meer in bulk kopen. Laatste zooi filters heb ik ook meteen van alles drie stuks besteld, dan valt het wel mee met de verzendkosten.
Dat heb ik ook een keer gehad, had ik een kleine 100 kilometer gereden in een aftandse jeep, in zuid-afrika. blijkt bij aankomst dat de sleutel niet meer in het contact zit, maar na lang zoeken vind ik hem onder de bestuurdersstoelquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ik vandaag zelfverzekerd een proefrit maken in een Carisma. Ik doe de sleutel er in, zet de auto aan en de sleutel valt er uit (auto pruttelde verder) laat maar zitten
Vaak is zoiets wel voor een euro of 10 te krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:21 schreef monsterd. het volgende:
Het is weer tijd om de olie te vervangen. Zat even op internet te kijken wat een nieuwe oliefilter kost. Het blijkt zo rond de 3-6 euro te zijn. Verzendkosten zijn alleen steeds overal 9 euro . Ga maandag even bij Brezan kijken, ben benieuwd wat er daar voor vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |