Ik heb zelf sinds een 8-tal auto's geleden ook weer een sedan en erger me er eigenlijk ook behoorlijk aanquote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
even post omdat ik het ook wil weten. erger me er behoorlijk aan
Een ruitenwisser is primair bedoeld om regen van de ruit te wissen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef detulp050 het volgende:
Omdat de achterruit bij die types bijna nooit vies wordt
Die regen blijft niet hinderlijk achter zoals op de andere types. Ik wil je wel andere antwoorden geven hoor, maar dit is de hoofdredenquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Een ruitenwisser is primair bedoeld om regen van de ruit te wissen.
Op een sedan achterruit valt net zo veel regen als op een hatchback.
detulp heeft gelijk meneer vosssquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Die regen blijft niet hinderlijk achter zoals op de andere types. Ik wil je wel andere antwoorden geven hoor, maar dit is de hoofdreden
Klopt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ook is het zo dat om esthetische redenen een ruitenwisser vaak onderop de achterruit begint, en bij een sedan zit daar een openslaande kofferklep wat de constructie niet makkelijk maakt. Een ruitenwisser die bovenop de ruit zit is niet echt mooi.
Of je reageert serieusquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Die regen blijft niet hinderlijk achter zoals op de andere types. Ik wil je wel andere antwoorden geven hoor, maar dit is de hoofdreden
Lelijk zelfs.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ook is het zo dat om esthetische redenen een ruitenwisser vaak onderop de achterruit begint, en bij een sedan zit daar een openslaande kofferklep wat de constructie niet makkelijk maakt. Een ruitenwisser die bovenop de ruit zit is niet echt mooi.
Ja zonder die ruitenwisser is het inderdaad een fantastisch mooie wagen.quote:
Scherpquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja zonder die ruitenwisser is het inderdaad een fantastisch mooie wagen.
zeg dat eens tegen mijn achterruitquote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef detulp050 het volgende:
Omdat de achterruit bij die types bijna nooit vies wordt
Das ook de enige sedan waarbij ik het me kan herinneren dat er een achterruitenwisser op zit soms.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |