Gewoon een keer proberen met een band die nog goed is? Gewoon eraf halen en er weer op zetten. Je weet nooit waar 't goed voor kan zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Purdey het volgende:
Als het zo uitkomt houd ik me aanbevolen
Haha ik zie mezelf écht geen band verwisselen. No idea hoe dat te doen. Ik weet sowieso praktisch niks qua bijvullen, verwisselen en andere technische zaken. Ergens jammer, aan de andere kant denk ik 'Ach, vader&broer weten het vast wel'.
Mja, dat kun je over zoveel dingen zeggen. Ik zie er weinig nut in.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen met een band die nog goed is? Gewoon eraf halen en er weer op zetten. Je weet nooit waar 't goed voor kan zijn.
Het is toch ook wel handig als iemand weet hoe je moet olie peilen etc?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat kun je over zoveel dingen zeggen. Ik zie er weinig nut in.
Ach, ik heb hetzelfde, mijn reserveband is lek, dus als ik langs de weg sta weet ik precies wat ik moet doen, maar ben ik alsnog afhankelijk van een anderquote:Op maandag 20 februari 2012 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat lijkt me zo vervelend. Sta je langs de kant van de weg met een lekke band of zoiets en dan weet je niet eens wat je moet doen. Op die manier ben je altijd afhankelijk van een ander.
"Papa, ik sta met een lekke band langs de A2 "quote:Op maandag 20 februari 2012 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat lijkt me zo vervelend. Sta je langs de kant van de weg met een lekke band of zoiets en dan weet je niet eens wat je moet doen. Op die manier ben je altijd afhankelijk van een ander.
Dat dus, kom op manquote:Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Papa, ik sta met een lekke band langs de A2 "
Gewoon Rijkswaterstaat bellen, die halen je kosteloos van de snelweg afquote:Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Papa, ik sta met een lekke band langs de A2 "
"Papa, een lampje gaat branden, zo'n Aladin-wonderlamp-tekentje, wat moet ik doehoeen?! "quote:
Ik heb de handleiding in de auto liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Papa, een lampje gaat branden, zo'n Aladin-wonderlamp-tekentje, wat moet ik doehoeen?! "
Pas nog mooier, kennis van me kwam thuis, en meldde tegen vriendlief tussen neus en lippen door dat er een rood lampje ging branden, maar dat hij het nog gewoon goed deed, en ze maar doorgereden was.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Papa, een lampje gaat branden, zo'n Aladin-wonderlamp-tekentje, wat moet ik doehoeen?! "
Ik kan je wel een cursus geven.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de handleiding in de auto liggen
Maar niet zo lopen zeiken. Ik blijf overal gewoon lekker vanaf, net als met computers. ook al denk ik te weten hoe het werkt, als ik zelf ga klooien, wordt het alleen maar erger.
Dag koppakking, hallo kop vlakken en nieuwe koppakkingquote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Pas nog mooier, kennis van me kwam thuis, en meldde tegen vriendlief tussen neus en lippen door dat er een rood lampje ging branden, maar dat hij het nog gewoon goed deed, en ze maar doorgereden was.
Bleek de motor oververhit te zijn...
Ieder zn ding! Met rode lampjes gelijk stoppen, dan kan dr weinig mis gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de handleiding in de auto liggen
Maar niet zo lopen zeiken. Ik blijf overal gewoon lekker vanaf, net als met computers. ook al denk ik te weten hoe het werkt, als ik zelf ga klooien, wordt het alleen maar erger.
Die kop mocht niet gevlakt worden, maar het was alsnog genoeg werk!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dag koppakking, hallo kop vlakken en nieuwe koppakking
En gele/oranje lampjes wel zsm uitzoeken waar 't vandaan komt.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Ieder zn ding! Met rode lampjes gelijk stoppen, dan kan dr weinig mis gaan
Ik bedoelde het Aziatische design, niet dat van Volvo. Al vind ik de V60 wel érg geslaagd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat Volvo? Nee Volvo design is gewoon vet. Al jaren
True ze lusten allebei veel. Als ik meer dan 20k zou rijden zou ik ook gewoon diesel rijden . Of ik moet wel een heel goed inkomen krijgen . Maar dan zou ik liever de Daimler hebben dan de S80 V8 denk ik.
In het licht van chippen e.d. Kun je beter handbak hebben idd. Maar ik vind een automaat echt relax. Wil echt geen handbak meer :$
Wil je onder m'n motorkap kijken ja?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursus geven.
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je onder m'n motorkap kijken ja?
Dat is er bij mij ook in geramd ja. Maar mij kennende rij ik eerst door naar de afrit/parkeerplaatsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Ieder zn ding! Met rode lampjes gelijk stoppen, dan kan dr weinig mis gaan
Niet jouw motorkap.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je onder m'n motorkap kijken ja?
Heb ik ook een keer gedaan hoor, rollend naar de afrit. Ik ga niet midden in de nacht op een donkere vluchtstrook staanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is er bij mij ook in geramd ja. Maar mij kennende rij ik eerst door naar de afrit/parkeerplaats
En dan neem ik aan dat het een gat is wat er niet 'by design' zat?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan hoor, rollend naar de afrit. Ik ga niet midden in de nacht op een donkere vluchtstrook staan
Maakte achteraf toch niet meer uit, de cillinderkop zat toen toch al een gat in
Franse auto, dus je weet maar nooit...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef L0we het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat het een gat is wat er niet 'by design' zat?
Ach, mijn franse autootje brengt me overal, zonder problemenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Franse auto, dus je weet maar nooit...
Maar nee, het hoorde niet
Met die mooie betrouwbaarheid van m'n moeders 206 ja Ik schrik elke keer van weer het gele lampje. STOP nog nooit tegengekomen, maar het is dan ook een karwei om 'm te starten. ANWB mannetje vermoedt deze keer een faal van de Bovenste Dode Punt sensor als oorzaak voor de startproblemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet jouw motorkap.
Mijn auto geeft dan zelf STOP aan, als er een rood lampje gaat branden.
Nog nooit *afklopt* startproblemen gehad of iets anders raars. Behalve:quote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met die mooie betrouwbaarheid van m'n moeders 206 ja Ik schrik elke keer van weer het gele lampje. STOP nog nooit tegengekomen, maar het is dan ook een karwei om 'm te starten. ANWB mannetje vermoedt deze keer een faal van de Bovenste Dode Punt sensor als oorzaak voor de startproblemen.
Das gewoon een kwestie van regulier onderhoudquote:Op maandag 20 februari 2012 12:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nog nooit *afklopt* startproblemen gehad of iets anders raars. Behalve:
Nieuwe accu, nieuwe banden, distr.-riem, radiator, lekkend brandstoffilter...
Lambda, ontsteking, sleutel herprogrammeren, accu, startmotor. En dan nog de kapotte stoel en nu kromstaande remschijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nog nooit *afklopt* startproblemen gehad of iets anders raars. Behalve:
Nieuwe accu, nieuwe banden, distr.-riem, radiator, lekkend brandstoffilter...
Wat voor auto heb je eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach startproblemen, alleen als ik de auto per ongeluk verzuip of als er iets los zit. Maar nooit iets wat niet meteen op te lossen was.
Ging om de 206 van m'n moeder. Gaat binnenkort wel ingeruild worden gelukkig. Zelf rijd ik een Micra 1.2 uit 91. (ja, schuld van monsterd )quote:
Ja, dat weet ik, had het tegen ZwartmetSuiker .quote:Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ging om de 206 van m'n moeder. Gaat binnenkort wel ingeruild worden gelukkig. Zelf rijd ik een Micra 1.2 uit 91. (ja, schuld van monsterd )
Oh, oops. Sorry ik zit hier half geconcentreerd te werken De micra startte deze winter vaker dan welke andere auto hij lekt alleen een beetje en stinkt en is niet al te snel, maar het beest kost me ook bijna niets aan belasting.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, had het tegen ZwartmetSuiker .
Maar hoe is het met de micra? Doet hij het nog steeds goed?
. Geen probleem.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Oh, oops. Sorry ik zit hier half geconcentreerd te werken De micra startte deze winter vaker dan welke andere auto hij lekt alleen een beetje en stinkt en is niet al te snel, maar het beest kost me ook bijna niets aan belasting.
Water. Verschijnt heel spontaan aan de binnenkant v/d ruiten en een plasje op de vloer bij de bestuurdersstoel. Rubbertjes zullen wel ergens niet goed afsluiten denk ik.. ohja, de aftermarket centrale deurvergrendeling is gisteren kapot gegaanquote:
Ooh Aziatisch design. Ja sorry mijn ding is het niet totaal niet eigenlijk. V60 is inderdaad erg mooi. Maar ben niet zo'n station type zelf dus rij eigenlijk liever sedans. En qua Volvo vind ik dan de S80 net wat mooier dan de S60/S40.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Aziatische design, niet dat van Volvo. Al vind ik de V60 wel érg geslaagd.
Automaat is ook wel relax, maar ik vind een handbak ook prima. Automaatje is geen straf hoor, maar heeft echt nul prioriteit bij mij. En het verbruiksvoordeel van de handbak weegt dan ook wel zwaar... 15% brandstofkosten per jaar scheelt toch een paar honderd euro .
Dat vind ik ook. Mijn portemonnee niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef H-D het volgende:
En qua Volvo vind ik dan de S80 net wat mooier dan de S60/S40.
Haha dat klopt inderdaad Vooral die van na MY2006 zijn echt nog duur. En die zijn nou net het mooist imoquote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Mijn portemonnee niet.
Nieuw? Poeh, kan ik niet eens aan denken. Ik kan niet eens een Spark Bifuel kopen joh.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Haha dat klopt inderdaad Vooral die van na MY2006 zijn echt nog duur. En die zijn nou net het mooist imo
Nee niet nieuw Maar gewoon dan een van 2008/2009 ofzo. Dat zou wel fraai zijn. Helaas veel te duurquote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nieuw? Poeh, kan ik niet eens aan denken. Ik kan niet eens een Spark Bifuel kopen joh.
Sleutel inleren kun je zelf doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lambda, ontsteking, sleutel herprogrammeren, accu, startmotor. En dan nog de kapotte stoel en nu kromstaande remschijven.
Als je de procedure weet jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sleutel inleren kun je zelf doen.
Ja, dat heeft mijn auto ook een beetje, als het heel hard geregend heeft, moet altijd nog eens uitzoeken waar dat precies vandaan komt...quote:Op maandag 20 februari 2012 13:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Water. Verschijnt heel spontaan aan de binnenkant v/d ruiten en een plasje op de vloer bij de bestuurdersstoel. Rubbertjes zullen wel ergens niet goed afsluiten denk ik.. ohja, de aftermarket centrale deurvergrendeling is gisteren kapot gegaan
We hebben hier nog geen poging gedaan om te checken waar het vandaan komt, maar hoe zou je dat uberhaupt na moeten lopenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn auto ook een beetje, als het heel hard geregend heeft, moet altijd nog eens uitzoeken waar dat precies vandaan komt...
Of gewoon zonder al die meukquote:
Iemand binnen en de ander vol de tuinslang er op.. Zo zijn we er bij mij achter gekomen. Door het lassen had een lijmnaad in de kofferbak losgelaten ofzo. Stroomde zo naar binnenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We hebben hier nog geen poging gedaan om te checken waar het vandaan komt, maar hoe zou je dat uberhaupt na moeten lopen
Tuinsproeier erop zetten?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We hebben hier nog geen poging gedaan om te checken waar het vandaan komt, maar hoe zou je dat uberhaupt na moeten lopen
Mijne heeft nog geen 1000 km terug een nieuwe gehad.. Nog zo'n 90.000 te gaan dusquote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Trek ik vandaag de motorkap eens open, om te zien hoe het met de olie stond. Zoals ik verwachtte moest er een half litertje bij, zoals bij iedere 10.000km. Zie ik in m'n ooghoek een sticker waar heel groot DISTRIBUTIERIEM op staat. En daarnaast: vervangen bij 306.000km. Lees: ik heb nog 40.000km tot de volgende, en dus nog rúim de tijd om voor die tijd iets anders aan te schaffen. Als ik ze vol wil maken zelfs een jaar.
Conclusie: we stellen de Bartmobile MK3 nog gezellig even uit tot de zomervakantie
Wel de auto natspuiten he?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een ketting Hoef ik niets aan te doen dus
Hmm een tuinspuit, goed idee!
Gaat jouwe zolang meequote:Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne heeft nog geen 1000 km terug een nieuwe gehad.. Nog zo'n 90.000 te gaan dus
De mijne ook, iedere 90.000km vervangenquote:
Relax . Mijne 75.000km. Bij m'n vorige auto was het 60.000 :xquote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De mijne ook, iedere 90.000km vervangen
Er zijn er zat die pas bij 120.000km vervangen hoeven te worden iddquote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij ligt de interval bij de Landcruisers nog hoger.
Ik weet 't nog niet. Merk wel dat een overstap naar een andere auto meteen een andere ervaring is. Ik zou wel een 5-serie willen rijden, zo'n 530d ofzo. Of een A6, ook erg mooie auto's. Maar da's meteen een flinke prijscategorie hoger en nu niet haalbaar. Maar een Alfa 159 heeft ook wel mooi design. En als we het hebben over incorrect, onbruikbaar, maar enorm bruut: een Dodge RAM SRT-10 pickup.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh Aziatisch design. Ja sorry mijn ding is het niet totaal niet eigenlijk. V60 is inderdaad erg mooi. Maar ben niet zo'n station type zelf dus rij eigenlijk liever sedans. En qua Volvo vind ik dan de S80 net wat mooier dan de S60/S40.
Wat wil jij dan eigenlijk na je BMW? Weer BMW?
Dan gaat je auto binnenkort in een paddestoelkwekerij transformeren. Ik had dat ook met mijn vorige auto.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Water. Verschijnt heel spontaan aan de binnenkant v/d ruiten en een plasje op de vloer bij de bestuurdersstoel. Rubbertjes zullen wel ergens niet goed afsluiten denk ik.. ohja, de aftermarket centrale deurvergrendeling is gisteren kapot gegaan
530d is mooi inderdaad. Welk model zat je te denken dan? E60 denk ik dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet 't nog niet. Merk wel dat een overstap naar een andere auto meteen een andere ervaring is. Ik zou wel een 5-serie willen rijden, zo'n 530d ofzo. Of een A6, ook erg mooie auto's. Maar da's meteen een flinke prijscategorie hoger en nu niet haalbaar. Maar een Alfa 159 heeft ook wel mooi design. En als we het hebben over incorrect, onbruikbaar, maar enorm bruut: een Dodge RAM SRT-10 pickup.
Een cabrio staat ook nog steeds op 't verlanglijstje, maar is simpelweg niet zo praktisch. Als ik nu wat meer financiële armslag had, de vaste lasten niet zo hoog waren en cabrio's niet zo schreeuwend duur waren, had ik graag een 330Cd gehad.
ja dat is hier dus ook gebeurdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan gaat je auto binnenkort in een paddestoelkwekerij transformeren. Ik had dat ook met mijn vorige auto.
Niets aan de hand. Dan gaat ie marktplaats op voor nog boven de prijs dat ik m heb gekocht en koop ik een andere voor dat kleingeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan gaat je auto binnenkort in een paddestoelkwekerij transformeren. Ik had dat ook met mijn vorige auto.
Als Audi fan zou ik ook eerder voor een 5 serie gaan als een A6 maar dan wel weer liever een A4 als een 3 serie!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:13 schreef H-D het volgende:
[..]
530d is mooi inderdaad. Welk model zat je te denken dan? E60 denk ik dan?
Sowieso vind ik een 5-serie wel net wat meer karakter hebben dan een A6 altijd. 159 vind ik zelf ook heel mooi qua design maar vind alleen het motorenaanbod niet zo
Tot de F10 vond ik de E39 ook het mooist . Ik vind die nieuwe A6 niet heel erg mooi eigenlijk model ervoor was veel meer geslaagd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:06 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als Audi fan zou ik ook eerder voor een 5 serie gaan als een A6 maar dan wel weer liever een A4 als een 3 serie!
Owja, en dan wel de E39! Blijven de mooiste
mijn Seat is bij 130.000 km vervangen, volgens boekje moest er vanaf 90.000 km elke 15000 km de staat worden gecontroleerd..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn er zat die pas bij 120.000km vervangen hoeven te worden idd
De E61 is een auto die me eigenlijk niet heel erg trekt. Dan vind ik de E39 (mits facelift natuurlijk), een heel stuk mooier. De F11 is wel weer een gave auto, jammer dat je ze verhoudingsgewijs regelmatig in het wit ziet, die kleur vind ik over 't algemeen niet zo geweldig. Een donkerbrons of bruinachtige tint staat de F11 prachtig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:13 schreef H-D het volgende:
[..]
530d is mooi inderdaad. Welk model zat je te denken dan? E60 denk ik dan?
Sowieso vind ik een 5-serie wel net wat meer karakter hebben dan een A6 altijd. 159 vind ik zelf ook heel mooi qua design maar vind alleen het motorenaanbod niet zo
Nee dan zit je op die 2.4JDTM maar die heeft niet eens echt veel vermogen '). Verder is de F10( hou echt niet van station sorry )in het wit. Ik vind 'm het mooist in het zwart eigenlijk. E60 is opzich niet lelijk vind ik maar dan zou ik liever de A6 hebben uit die tijd. Nieuwe A6 lijkt idd gewoon teveel op de A4/A8. Dan liever de F10.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De E61 is een auto die me eigenlijk niet heel erg trekt. Dan vind ik de E39 (mits facelift natuurlijk), een heel stuk mooier. De F11 is wel weer een gave auto, jammer dat je ze verhoudingsgewijs regelmatig in het wit ziet, die kleur vind ik over 't algemeen niet zo geweldig. Een donkerbrons of bruinachtige tint staat de F11 prachtig.
Heeft inderdaad wel meer karakter dan een A6, maar da's ook gewoon een erg mooie auto. Nadeel is wel dat alle Audi's zo langzamerhand op elkaar lijken, da's niet meer leuk. De Alfa heeft op dieselgebied niet heel veel geweldigs te bieden inderdaad. Daarnaast zal ik niet gauw fan worden van het design van het dashboard, maar daarentegen is het exterieur wel weer prachtig...
Idd!quote:
Ben gewoon niet van de meeste nieuwerwetse rommel.quote:
Oow nja dat wist ikxD. Maar omdat je zo ecpliciet A5 en A6 noemde dacht ik dat je de rest wel wat vondquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben gewoon niet van de meeste nieuwerwetse rommel.
iiiiieeeewww...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Deze mag er wel zijn
[ afbeelding ]
+1quote:
Mooi auto, maar die velgen en verlaging...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Deze mag er wel zijn
[ afbeelding ]
*drempelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Deze mag er wel zijn
[ afbeelding ]
i agree.. vandaar dat mijn auto hopelijk binnenkort een stuk omlaag gaat...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Helemaal mee eens! Goed gevulde wielkast met zo min mogelijke wheelgap is echt mooi!
Naja, de topper levert 210pk en is te chippen nar zo'n 240 à 250pk, niet verkeerd . Maar het verbruik is dan weer om te huilen...1:11 op diesel ofzo, daarvoor koop je zo'n ding niet. Anderzijds doen de 3.0TDI's van VAG dat ook, maar vooruit. Ik zou ook de A6 boven de E61 verkiezen (ik ben juist wel stationliefhebber ) overigens...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee dan zit je op die 2.4JDTM maar die heeft niet eens echt veel vermogen '). Verder is de F10( hou echt niet van station sorry )in het wit. Ik vind 'm het mooist in het zwart eigenlijk. E60 is opzich niet lelijk vind ik maar dan zou ik liever de A6 hebben uit die tijd. Nieuwe A6 lijkt idd gewoon teveel op de A4/A8. Dan liever de F10.
Maar ik zou persoonlijk niet heel snel meer terug gaan naar BMW...alleen voor de 5GT denk ik
Goed gevuld inderdaad. Grote auto's met 13" breed en bandjes van 50 hoog vind ik ook lelijk, enorme wielkasten en dan van die skelterwieltjes eronder. Ik vind bijvoorbeeld 13" *8J met een 205/60/R13 band echt mooi staan in zo'n geval, dat vult tenminste op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Helemaal mee eens! Goed gevulde wielkast met zo min mogelijke wheelgap is echt mooi!
Ja ik merkte het doordat je hele tijd over E61 en F11 hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, de topper levert 210pk en is te chippen nar zo'n 240 à 250pk, niet verkeerd . Maar het verbruik is dan weer om te huilen...1:11 op diesel ofzo, daarvoor koop je zo'n ding niet. Anderzijds doen de 3.0TDI's van VAG dat ook, maar vooruit. Ik zou ook de A6 boven de E61 verkiezen (ik ben juist wel stationliefhebber ) overigens...
Niet echt een mooie kleur, wielen staan 'm niet mooi, camber voor en achter kloppen niet, combinatie achterbumper en uitlaat klopt niet en waar zijn de stoelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect!
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk . Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik merkte het doordat je hele tijd over E61 en F11 had
Vind je dan zo'n W211 Estate niet iets? Die zijn wel mooi. En heb je ook wel vette diesels om uit te kiezen. Als je dan AMG pakket hebt heb je echt een vette bak wel 1:12 ofzo ook. Maar zoveeeel vetter dan een 159
Maar wat dan wel? Een V70?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef H-D het volgende:
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen
En je daarmee je wegligging compleet om zeep helpt. Het staat heel stoer maar je gaat ´t echt niet beter doen dan fabriek af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
i agree.. vandaar dat mijn auto hopelijk binnenkort een stuk omlaag gaat...
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk . Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.
Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15
[..]
Maar wat dan wel? Een V70?
Oja, dom . Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig
Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations remember dus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60 ). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
Ik zie zat Jag XF rijden hoor, ook Maserati's, Bentley's etc. Een Lamborghini zie je niet snel in de stad. Dat is best bijzonder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dom . Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.
Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation . De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen . Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.
Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Van de Audi S-Line heb ik het liefst de S8, zeker die nieuwe die binnenkort komt. Mooi ding.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dom . Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.
Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation . De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen . Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.
Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Mikkie het volgende:
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer . M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft .
Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d. . Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja . De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.
Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon?
Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.
Kom jij ook uit Nijmegen ja? Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon?
Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.
Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad
Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo
Lol. Ik vond het wel leuk staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt hier hives welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Hyves.. Leeft dat nog?quote:
Ja sommige mensen hebben nog hyves. Vraag me alleen af of er nog nieuwe mensen bijkomenquote:
Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.
Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad
Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo
Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, de topper levert 210pk en is te chippen nar zo'n 240 à 250pk, niet verkeerd . Maar het verbruik is dan weer om te huilen...1:11 op diesel ofzo, daarvoor koop je zo'n ding niet. Anderzijds doen de 3.0TDI's van VAG dat ook, maar vooruit. Ik zou ook de A6 boven de E61 verkiezen (ik ben juist wel stationliefhebber ) overigens...
Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?
In Heilig Landstichting rijdt inderdaad ook wel wat leuks. En op de grens met Berg en Dal staan ergens ook nog een GT3, Cayenne en wat klein spul voor deur. Die hebben financieel ook niet klagen. Laatst hier in de buurt ook nog een Bentley Continental gespot. Niet mooi, wel vet .
Die S6 zie ik niet vaak, maar is ook zeker niet verkeerd inderdaad. Leuk speelgoed, als ik zoiets toch kon betalen...
MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk doorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef Marco001 het volgende:
@Remco: Mazda MX5, uit de jaren 90 meer dan genoeg te vinden voor het budget, cabrio met evt. hardtop, en het schijnt super te rijden...
En een MG F of TF?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef RemcoDelft het volgende:
@H-D: Saab vind ik niks, dus die valt af.
[..]
MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk door
Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278quote:
Zal vast wel eentje met LHD te vinden zijn denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278
Maar het stuur zit aan de verkeerde kant, waaruit ik afleid dat die dingen in Engeland echt heel erg weinig kosten.
Het gemiddelde van spritmonitor voor de 2.4 JTDm is 8.18/100, waarbij er een aantal uitschieters zijn die consequent hoog scoren qua verbruik. 20+ tankbeurten en 10/100 rijden, dus zo gek is het niet. en 1:12 gecombineerd vind ik ook niet echt zuinig voor een diesel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?
Trouwens, een 535d die 1:18 gemiddeld doet? Zien is geloven
Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.
Ik vind overigens die Bentley Continental Flying Spur wel weer wat hebben opzich. En de nieuwe Mulsanne is wel echt mooi vind ik. En vet
Jaaa soms wil je echt gewoon meer budget hebben
Ja die X358 heeft echt een brute combinatie van klasse raffinement en power idd al vind ik de X350 ook mooi. Zeker met die 4.2 V8 S/C. In beide zou dat ideaal zijn trouwens.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.
Die Flying Spur is te protserig, vind ik, zou niet mijn keuze zijn. Al zou ik ook ooit nog wel een bijzonder politiek incorrecte SUV willen rijden. Range Rover Sport Supercharged is geniaal en nog enigszins netjes, maar wat ook zeker op het mogelijkhedenlijstje staat zijn een Suburban of een Tahoe.
Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Oja, die 500pk diesel 750 euro mrb per kwartaal en een dieselverbruik van 1:9 gecombineerd (praktijk 1:7 ofzo) . Geniaal.
De Cayenne vind ik wat 'gewoontjes'. Rijdt prima waarschijnlijk, maar iedereen met veel geld die een SUV wil koopt zo'n ding. De Cherokee vind ik niet zo, heb niet veel met Jeep. Wat vind je van de X6 eigenlijk? Ik vond 'm aanvankelijk echt spuug- en spuuglelijk, maar ik ben 'm wat meer gaan waarderen de afgelopen jaren.
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
SUV's Koop dan een echte terreinwagen.
Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar ja . Prachtig zinloos geweld . Ik vind de 7 op zich een mooie auto, alleen de neus wat té. Vooral de nieren zijn erg fors van formaat, lijken net enorme neusgaten . Verder wel een geslaagd model. De X6 ben ik juist om z'n forse uitstraling wel gaan waarderen. Het M-bumperpakket maakt 'm helemaal idioot dik .quote:Op zondag 26 februari 2012 01:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzo
Die X6 vond ik aanvankelijk echt helemaal geweldig maar vind 'm de laatste tijd iets minder. Net iets te robuust misschien. Vind 'm nog steeds wel fraai om te zien maar zou 'm nooit meer zelf willen denk ik. Vind atm van BMW alleen nog de 5 sedan en GT en 7 serie echt mooi. Maar zèlfs bij die twijfel ik of ik 'm ooit zou aanschaffen. Denk dat ik niet meer terug ga naar BMW :$ blijf echt bij Volvo denk ik..of een Jaguar
Wat vind jij eigenlijk van die 'nieuwe' 7serie dan?
Echt prachtig inderdaad net als die 6.0 V12 in de 7serie..echt bruut. Ik vind juist de neus mooi past ook helemaal bij de rest van de auto vind ik. Het M pakket bij de X6 vind ik dan weer tèquote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar ja . Prachtig zinloos geweld . Ik vind de 7 op zich een mooie auto, alleen de neus wat té. Vooral de nieren zijn erg fors van formaat, lijken net enorme neusgaten . Verder wel een geslaagd model. De X6 ben ik juist om z'n forse uitstraling wel gaan waarderen. Het M-bumperpakket maakt 'm helemaal idioot dik .
Wat ik in de toekomst ga rijden durf ik echt niet te zeggen. Vind m'n BMW wel echt fijn sturen, zou eens in iets anders goeds moeten stappen om een vergelijking te maken. Zo'n V60 wil ik nog wel eens proefrijden tegen de tijd dat die financieel haalbaar is.
Een Rapide..zeker fraai. Panamera ook, wat meer masculien vind ik. Of een Quattroporte! Verder vind ik die Mulsanne ook echt mooi dus misschien als geld echt niet meer uitmaakt :$. Al zou ik dan nog wel iets erbij willen wat iets minder opvalt. Zo'n XJ ofzo .quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n Phaeton vind ik ook niks inderdaad. Het is gewoon een grote Passat, heeft niet de uitstraling en klasse die een auto uit dat segment hoort te hebben. Een VW is daarvoor te 'gewoontjes'. In dat segment zou ik denk ik een Rapide kiezen, als geld dan toch geen rol meer speelt
Downsizen is enorm jammer ja. BMW raakt zo langzamerhand alle zespitters kwijt in de strijd om een laag theoretisch brandstofverbruik, en dat zie je bij meer modellen. Ik ben ook bang dat het, als die auto's wat ouder worden, gigantisch duur wordt. Die 1.2TSI'tjes van VAG moeten gewoon met die prestaties en pk's wel problemen gaan geven boven de anderhalve ton. En wat te denken van die driepitter 1.0 met turbo in de nieuwe Focus, dat kan toch allemaal niet op een fatsoenlijke manier oud worden? Alles voor het verbruik tegenwoordig. Ergens wel begrijpelijk, maar ik denk dat de besparing op brandstofkosten via het vervangen van (motor- of turbo-)onderdelen ruimschoots gecompenseerd gaat worden.
De Insignia vond ik in eerste instantie wel mooi maar hij is z'n schwung een beetje kwijt vind ik. Gelukkig zijn er nog wat vette turbomotoren verkrijgbaar voor dat ding, maar ik zou 'm sowieso niet snel kopen. Net als zo'n 508. Best een mooi ding (vooral in SW ), maar dan leveren ze 'm met zo'n schrale 1.6eHDI. 112pk op 1.400kg leeggewicht. Als je een fietsendrager op de trekhaak zet komt ie al niet meer vooruit .
Ja maar ivm met VW bedoelde ik en de 3serie bekijk ik nooit zo heel uitgebreid omdat ik eigenlijk alleen de 5 en 7-serie echt mooi vind. En daar kan je gewoon nog 6 en 8 cilinders krijgen, in de 7 zelfs 12 . Maar er is inderdaad niks mis met een mooie 4 of 5 pitter. Al loopt zo'n 6cylinder wel lekker vind ik :$ heb nu 6 cylinder en eerst een 5pitter en zo'n 6 -in-lijn loopt wel lekkerder.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Mikkie het volgende:
BMW niet downsizen? In de nieuwe 3-serie is voorlopig de 335i de enige zes-in-lijn De 328i is gewoon een vierpitter. Niks mis mee op zich (heb zelf ook een simpele vierpitter ), maar het is wel zonde, als je bedenkt dat nu alles vanaf de E46 320i al een zescilinder was en bij de E90 vanaf de 325i.
Ik denk dat er ook gewoon steeds minder markt is voor dikke diesels in die relatief 'doorsnee' auto's. Als ik een 508 zou kopen, zou ik ook niet voor een V6 HDI gaan. Als ik dat budget had ging ik wel ergens anders shoppen
C6, fantastische auto vind ik dat!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja maar ivm met VW bedoelde ik en de 3serie bekijk ik nooit zo heel uitgebreid omdat ik eigenlijk alleen de 5 en 7-serie echt mooi vind. En daar kan je gewoon nog 6 en 8 cilinders krijgen, in de 7 zelfs 12 . Maar er is inderdaad niks mis met een mooie 4 of 5 pitter. Al loopt zo'n 6cylinder wel lekker :$
Waarschijnlijk is er minder vraag naar dikke diesels idd. En ik zou ook voor dat budget niet bij Peugeot shoppen, nooit
In de C6 is die V6 HDI trouwens nog de enige leverbare motor wat vind je van die auto dan? vind 'm zelf qua design echt heel mooi. Interieur wat minder fraai. En prijs veel en veel te hoog
Dus toch wel iets modernsquote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
C6, fantastische auto vind ik dat!
Te duur, wat is te duur? Je moet gewoon geen nieuwe auto kopen . En vind het interieur juist wel geslaagd ten opzichte van andere Citroëns. Vrij ingetogenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus toch wel iets moderns
Maar hijs veel te duur vind ik...vind je het interieur ook mooi dan? Vind dat wel echt minder dan het exterieur..
Te duur als in nieuwprijs. Daar ging het om 2e hands valt het idd heel hard mee. Maar het ging over nieuw dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Te duur, wat is te duur? Je moet gewoon geen nieuwe auto kopen . En vind het interieur juist wel geslaagd ten opzichte van andere Citroëns. Vrij ingetogen
Ik kijk nooit naar nieuwprijzen eigenlijk. Vind zo'n luxe Fransoos een welkome afwisseling in de verschrikkelijke Duitse overheersingquote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Te duur als in nieuwprijs. Daar ging het om 2e hands valt het idd heel hard mee. Maar het ging over nieuw dus.
Tov andere Citroëns is het wel fraai inderdaad maar tov autos uit verhelijkbare (prijs)klasse vind ik het wel minder geslaagd.
Dat is het inderdaad wel. maar vind zo'n Saab 9-5 dan ook wel leuk. Als Duits ff niet meetelt. Of een XF, die ook qua interieur fraaier is dan de C6 vind ikquote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar nieuwprijzen eigenlijk. Vind zo'n luxe Fransoos een welkome afwisseling in de verschrikkelijke Duitse overheersing
Kvind dat hoekige van de 605 juist wel aantrekkelijk .. Lekkere onopvallende auto en als je de 24 klepper V6 hebt schijnt t een lekkere auto te zijnquote:
Ja ik wilde idd nog zeggen..wel de V6 dan maar vind de 607 wel stijlvol..Franse klasse uitstralen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind dat hoekige van de 605 juist wel aantrekkelijk .. Lekkere onopvallende auto en als je de 24 klepper V6 hebt schijnt t een lekkere auto te zijn
Zeker, underdogsquote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef H-D het volgende:
Ja klopt 607 is ook best vriendelijk geprijsd..voor wat je krijgt zeker
Oh lekker spannend, dus als je straks een lekke band krijgt heb je alsnog een probleem .quote:Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde, mijn reserveband is lek, dus als ik langs de weg sta weet ik precies wat ik moet doen, maar ben ik alsnog afhankelijk van een ander
Heb ik gelukkig geen last van .. Hooguit een wielbout die ik niet los krijg .. Misschien maar een goed lang ijzer in de auto meenemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh lekker spannend, dus als je straks een lekke band krijgt heb je alsnog een probleem .
Ja ok, in vergelijking met VW wel. Maar die gaan ook wel echt te ver met die schrale driepitters van ze.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja maar ivm met VW bedoelde ik en de 3serie bekijk ik nooit zo heel uitgebreid omdat ik eigenlijk alleen de 5 en 7-serie echt mooi vind. En daar kan je gewoon nog 6 en 8 cilinders krijgen, in de 7 zelfs 12 . Maar er is inderdaad niks mis met een mooie 4 of 5 pitter. Al loopt zo'n 6cylinder wel lekker vind ik :$ heb nu 6 cylinder en eerst een 5pitter en zo'n 6 -in-lijn loopt wel lekkerder.
Waarschijnlijk is er minder vraag naar dikke diesels idd. En ik zou ook voor dat budget niet bij Peugeot shoppen, nooit
In de C6 is die V6 HDI trouwens nog de enige leverbare motor wat vind je van die auto dan? vind 'm zelf qua design echt heel mooi. Interieur wat minder fraai. En prijs veel en veel te hoog
Zou ik ook altijd willen, of in elk geval een thuiskomertje. Die busjes heb je de helft van de tijd geen reet aan. Lekke of kapotte band is vervelend maar te overzien qua tijdsverlies... als je busje pur niet werkt omdat je band naar de tyfus is, sta je uren langs de weg voor niks, of krijg je een schraal leenbarrel mee. En mag je vervolgens ook nog 't volle pond betalen voor een nieuwe band.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb gelukkig in allebei de auto's een volwaardig reservewiel.
VW is echt niet veel meer aan vind ik :Squote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ok, in vergelijking met VW wel. Maar die gaan ook wel echt te ver met die schrale driepitters van ze.
Zo'n C6 vind ik echt helemaal niks. De C5 vind ik in zowel Berline als Tourer wel mooi, maar de C6 is echt niks. Ook zwaar overpriced inderdaad, dan raak je zo'n ding helemaal aan de straatstenen niet kwijt. Als je het dan hebt over auto's die je niet zo vaak ziet, is de Honda Accord echt zwaar ondergewaardeerd, vind ik. Volgens mij rijden die karren echt prima. En een Ford S-Max is een goede MPV. Die laatste is ook wel aardig value for money, geloof ik. Sowieso doet Ford het qua design goed de afgelopen jaren. De Focus is wel okee, de Mondeo oogt snel oud vind ik, maar van de Fiësta ben ik echt helemaal weg, jammer dat ze alleen van die tamme diesels hebben (en die ook nog te duur zijn op dit moment).
[..]
Zou ik ook altijd willen, of in elk geval een thuiskomertje. Die busjes heb je de helft van de tijd geen reet aan. Lekke of kapotte band is vervelend maar te overzien qua tijdsverlies... als je busje pur niet werkt omdat je band naar de tyfus is, sta je uren langs de weg voor niks, of krijg je een schraal leenbarrel mee. En mag je vervolgens ook nog 't volle pond betalen voor een nieuwe band.
Ja gedistingeerd idd lijkt me wel vet met die V6.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Mikkie het volgende:
De nieuwe 9-5 is netjes en gedistingeerd, vind ik wel. De oude was op een gegeven moment echt te oud... ding is twaalf jaar mee gegaan. Dat kon echt niet meer. De Accord vind ik overigens ook niet echt mooi, maar wel ondergewaardeerd qua betrouwbaarheid en rijeigenschappen .
Ik heb ook niks met kleine auto's, maar als het dan toch zou moeten, vind ik zo'n Fiësta zeker wel een tof karretje. Zou het geen straf vinden om in te rijden, al blijft 't niet ideaal. Maar je moet iets hebben om naar te verlangen hè, dus dan is zo'n ding voor tussendoor prima. Ik heb nu al geen E39 gekocht omdat die echt te duur werd en er dan tenminste nog een wens voor iets echt groters overblijft .
In 2011 geimporteerd uit dld. Vind wel meevallen qua traagheid, maarja ben een swift gewend he..;)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo zit er een nieuw kenteken op?
En is een 1.0 niet rete-traag?
Het duurt wel even voor een 1.0 op gang komt jaquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo zit er een nieuw kenteken op?
En is een 1.0 niet rete-traag?
En flink wat gas (lees: herrie en moeite) om die op 120-130 te houden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurt wel even voor een 1.0 op gang komt ja
Sloopmotor kost ook geen reet denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
En dat ze die Swift niet konden fixen verbaasd me wel.
Roken in een auto... Zo zonde..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Die swift was toch een oud bakkie waar ik niet zoveel meer voor zou kunnen vangen en wou er toch vanaf. Dat die polo niet zo rap is, interesseert me niet zo, hou wel van een beetje relaxed toeren...peukje erbij..muziekje op...wie maakt me wat?
De Phantom oogt door z'n exclusiviteit al niet oud, dat scheelt ook. Was toen behoorlijk gewaagd qua design.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja gedistingeerd idd lijkt me wel vet met die V6.
Die oude was echt verlopen idd na een tijdje. Die Facelifft mocht ook niet ècht een naam hebben 12 jr is ook echt lang. Al wil Rolls Royce zn Phantom pas in 2016 vervangen geloof ik...en dan is ie 13 jr. En vind 'm nog steeds niet gedateerd ogen. Mja RR is ook wel iets opzich natuurlijk.
E39 is mooi en rijdt ook lekker! je moet altijd wel iets te wensen hebben ja.. Maarja dat heb je meestal ook wel Xd. Al ik toch een groot budget had ......
Maar nogmaals, ben echt enorm blij en tevreden met m'n 960 .
Ligt eraan, zo'n gebakje als ik heb verkoopt nog goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef H-D het volgende:
Wss zijn die 1.0 ook lastiger te verkopen ofniet?
Verder wel mooie kleur
Ja in 2003 wel ja. Vind het best een mooie auto eigenlijk. Af en toe kom je er eentje in het echt tegen. Blijven echt machtige dingen om te zien. Ze hebben ook iets intimiderends...maar dan op een mooie gedistingeerde manier.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Sloopmotor kost geen drol, maar ik denk dat het overzetten van de motor bij een doorsnee barrel van 17 jaar ook al niet echt rendabel meer is .
[..]
De Phantom oogt door z'n exclusiviteit al niet oud, dat scheelt ook. Was toen behoorlijk gewaagd qua design.
De E39 zou ik nog wel eens willen hebben, al betwijfel ik of 't er ooit nog van komt. Want tegen de tijd dat ik de E46 ga vervangen, is de E39 alweer behoorlijk gedateerd. Zonde om dan veel geld uit te geven en nog steeds het idee te hebben in een 'oude' bak te rijden, het design stamt oorspronkelijk dan al uit 95 natuurlijk. Dat heb ik nu al met m'n E46...de facelift is een stuk mooier en had ik graag gehad, alleen was daarbij de turbo van de 320d zo zwak dat ik liever voor een PFL ging.
Micra toch? Ook 1.0?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo'n gebakje als ik heb verkoopt nog goed.
Van de E39 moet je de facelift hebben, die ziet er nog wat minder bedeesd uit. Liefst met M-pakket en dan in het topasblauw ofzo, daarmee kan het nog wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja in 2003 wel ja. Vind het best een mooie auto eigenlijk. Af en toe kom je er eentje in het echt tegen. Blijven echt machtige dingen om te zien. Ze hebben ook iets intimiderends...maar dan op een mooie gedistingeerde manier.
Ja ik heb er even een gehad dus maar ik vind ze nog steeds mooi maar ze beginnen wel snel verouderd te lijken. Uitstraling ebt ook een beetje weg vind ik...van welk jaar is jouw E46 dan?
E39 FL vind ik vaak echt duur voor wat je krijgtquote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van de E39 moet je de facelift hebben, die ziet er nog wat minder bedeesd uit. Liefst met M-pakket en dan in het topasblauw ofzo, daarmee kan het nog wel.
Mijn E46 is van 2001, van net voor de facelift. De FL heeft meer de 'opgetrokken' knipperlichten, waarmee het front een stuk frisser oogt
Peugeot 107. Zijn wel een stuk nieuwer natuurlijk, maar de Aygo's zijn tweedehands ook nog heel gewild.quote:
Prijzen zijn nog stevig te noemen iigquote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peugeot 107. Zijn wel een stuk nieuwer natuurlijk, maar de Aygo's zijn tweedehands ook nog heel gewild.
Die zakken wel zodra er weer MRB betaald moet worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Prijzen zijn nog stevig te noemen iig
Nouja dan is t voor mij ook niet interessant meerquote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zakken wel zodra er weer MRB betaald moet worden.
En daarom gaat de prijs ineens naar beneden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nouja dan is t voor mij ook niet interessant meer
Leuke 6N2, stuk beter als zijn voorganger de 6Nquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Mijn suzuki swift (1995) had wat kuren (stotteren bij gasgeven) dus ben ik naar de garage gegaan. Helaas konden ze niks vinden qua filters bougies ed en werd mij verteld dat ze de motor zelf open moesten halen en dat at een duur geintje zou worden.
Uiteindelijk 1600 bijgelegd en deze vw polo gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bj sept 2000)
polo 1.0
km:108000
distr riem vervangen bij 75000
nieuwe apk
Zit wel een deukje in de deur maar a la...goeie deal?
Die zal op die dopjes ook niet torenhoog zijn, lijkt me.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zakken wel zodra er weer MRB betaald moet worden.
Het is toch jammer als je elke maand weer 20 euro moet wegleggen voor MRB, terwijl je die nu mooi kan tanken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zal op die dopjes ook niet torenhoog zijn, lijkt me.
20 euro.. Vandaag weer de Astra eens volgegooid voor 65 .. Na een weekquote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is toch jammer als je elke maand weer 20 euro moet wegleggen voor MRB, terwijl je die nu mooi kan tanken.
Ik ken 't, helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
20 euro.. Vandaag weer de Astra eens volgegooid voor 65 .. Na een week
Gelukkig niet helemaal van mijn geld . En de AX zit nog halfvolquote:
Ik denk er maar niet teveel bij na, dat is de enige manier om het een beetje vol te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal van mijn geld . En de AX zit nog halfvol
Zolang ik het nog kan betalen en leuke dingen kan doen zit ik er ook niet over inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk er maar niet teveel bij na, dat is de enige manier om het een beetje vol te houden.
Precies. Plezier in 't leven is belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang ik het nog kan betalen en leuke dingen kan doen zit ik er ook niet over in
Idd zo denk ik ook altijd maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang ik het nog kan betalen en leuke dingen kan doen zit ik er ook niet over in
Ah idd, nog best forse prijzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peugeot 107. Zijn wel een stuk nieuwer natuurlijk, maar de Aygo's zijn tweedehands ook nog heel gewild.
Gisteren voor 177 euro diesel getankt . Gelukkig in een wagen van en met de pas van m'n werk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
20 euro.. Vandaag weer de Astra eens volgegooid voor 65 .. Na een week
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:26 schreef Goddelijker het volgende:
Wat ik van de week meemaakte tijdens 't afrekenen na 't tanken:
Man: Dat wordt dan 50 euro
Ik geef 50 euro
Man: Is 'ie echt?
Ik: Ik heb m'n best er op gedaan vanochtend
Man: Anders moet ik naar de andere kassa om 'm te controleren
Ik: Dat moet je zelf weten
Man loopt toch maar naar de andere kassa
true story.. Hoewel, laatst 80cent per liter betaald....quote:
Nog altijd minder dan de helft van een liter benzine.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true story.. Hoewel, laatst 80cent per liter betaald....
Inderdaad, helaas wel...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar dan nog, het is 10 cent gestegen in 1 maand...
Thx, ben er wel blij mee. Hele vooruitgang ten op zichte van een swift uit 95...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Leuke 6N2, stuk beter als zijn voorganger de 6N
Iedereen hier kent 't probleem. Stond laatst voor ruim 80 euro te tanken. En da's diesel nota bene, dat zou 'goedkoop' moeten zijn. Reed ik een benzinevariant, dan was 't ruim over de 100 euro gegaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
20 euro.. Vandaag weer de Astra eens volgegooid voor 65 .. Na een week
Tot de Belastingdienst komt kijken. En de verzekeraar.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef H-D het volgende:
Ja klopt 607 is ook best vriendelijk geprijsd..voor wat je krijgt zeker
Mwah hoef wss met een 607 niet veel meer te betalen dan nu. Mrb sowieso niet meer dan nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Tot de Belastingdienst komt kijken. En de verzekeraar.
Ik zie gewichten van 1500kg+ dat vind ik niet leuk meer. Aanschaf van een auto is eigenlijk niets, de maandelijkse lasten zijn pas een probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Mwah hoef wss met een 607 niet veel meer te betalen dan nu. Mrb sowieso niet meer dan nu.
En ik ga er ook geen kopen ofzo
Heb nu ook een auto van 1500 kg met een verbruik van 1:8-1:10 dus ben wel gewendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zie gewichten van 1500kg+ dat vind ik niet leuk meer. Aanschaf van een auto is eigenlijk niets, de maandelijkse lasten zijn pas een probleem.
Kan je weer fijn een half uur in de rij gaan staan voor een euro korting in totaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Morgen dwaze donderdag bij Tango
Bij de tango in mijn dorp staat er nooit een kip. Te ver rijden voor de meeste mensen en ik woon er 5 minuutjes vandaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Kan je weer fijn een half uur in de rij gaan staan voor een euro korting in totaal
Een 7 of 800 kg wegend japans blik die me van a naar b brengt zonder dat ik hoef te schakelen. En als ik m tegen een paal parkeer maakt het ook niets uit voor die 275 die ik ervoor neergeteld heb. Een Micra uit 91 Plan is hierna een leuke S40 of Passat uit 2001± , maar dat zodra er genoeg geld binnenstroomt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb nu ook een auto van 1500 kg met een verbruik van 1:8-1:10 dus ben wel gewend
Wat rij jij nu dan? :p
Een Micra aut. Nog welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een 7 of 800 kg wegend japans blik die me van a naar b brengt zonder dat ik hoef te schakelen. En als ik m tegen een paal parkeer maakt het ook niets uit voor die 275 die ik ervoor neergeteld heb. Een Micra uit 91 Plan is hierna een leuke S40 of Passat uit 2001± , maar dat zodra er genoeg geld binnenstroomt.
Ja, ik zag in dat het autoloze bestaan mij niet zo beviel en de dame in het huis had dezelfde dag nog dit wagentje geregeld.quote:
Mja, dat scheelt wel. Quattro, V6 e.d... misschien moet ik qua motorisering ook maar eens een stapje hoger gaan, ben nu wat verwend qua verbruik. Maar rij dan ook wel relatief rustig tegenwoordig, veel op de CC.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Mikkie: 1:12 voor een baksteen op wielen van bijna 2 ton met een 3.0 V6 240pk diesel onder de kap en vierwielaandrijving is niet verkeerd hoor. Hiervoor reed hij een A6 van het vorige type met de 2.5l V6 180pk motor, ook AWD, zelfde verbruik. Dat ding was alleen nog 200kg lichter
Ik weet nog wel een leuke S40 te staan, wel uit 97quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een 7 of 800 kg wegend japans blik die me van a naar b brengt zonder dat ik hoef te schakelen. En als ik m tegen een paal parkeer maakt het ook niets uit voor die 275 die ik ervoor neergeteld heb. Een Micra uit 91 Plan is hierna een leuke S40 of Passat uit 2001± , maar dat zodra er genoeg geld binnenstroomt.
Haha handig en ach...tot je Passat oid rijdt...ff tussendoor...overleef je welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik zag in dat het autoloze bestaan mij niet zo beviel en de dame in het huis had dezelfde dag nog dit wagentje geregeld.
Heb nu geen budget helaas. + het moet een automaat zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat scheelt wel. Quattro, V6 e.d... misschien moet ik qua motorisering ook maar eens een stapje hoger gaan, ben nu wat verwend qua verbruik. Maar rij dan ook wel relatief rustig tegenwoordig, veel op de CC.
[..]
Ik weet nog wel een leuke S40 te staan, wel uit 97
Autoweek had oook een vet filmpje waarin ze de nieuwe M5 tegen een Jaguar XK-R testen/rijden. Alleen het geluid van het filmpje is al vetquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Leuk filmpje van de M550d op autoblog trouwens. Gericht op 't motorgeluid...het geheel klinkt gewoon prima. En die diesel trekt gewoon makkelijk door tot 5.500RPM! Wat een bak. Alleen zo bomvol techniek en elektronica, dat je zo'n ding na 250k of 8 jaar niet als tweedehands wil kopen, tenzij je graag failliet gaat.
Spannend. Nog dingen waarvan je weet dat die vervangen moeten gaan worden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:10 schreef Goddelijker het volgende:
Auto staat bij de garage voor de APK.
Altijd spannend afwachtenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:10 schreef Goddelijker het volgende:
Auto staat bij de garage voor de APK.
Nee, niet dat ik weet. Dus het kan altijd nog een verrassing worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Spannend. Nog dingen waarvan je weet dat die vervangen moeten gaan worden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Altijd spannend afwachten
Watvoor auto is het?
Remcilinders en -schoenen zijn een jaar geleden vervangen achter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef MrKikker het volgende:
had ik laatst ook, dacht dat ik afkeur zou krijgen op punten als CO-uitstoot en bandprofiel.
gelukkig werd 'ie d'r niet op afgekeurd
... wel op 2 rotte langsdraagarmen achter, 2 rotte fuseekogels voor en remverschil achter (remcilinders + remschoenen beide kanten) :x
Mooie kleurquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Dus het kan altijd nog een verrassing worden.
[..]
[ afbeelding ]
Benzine, 1.4 8V 75Pk uit 2000.quote:
hmm die 75pk maken 'm zeker nog best rap/fel ofniet?quote:
Valt goed mee te rijden, ook inhalen op de snelweg zonder problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef H-D het volgende:
[..]
hmm die 75pk maken 'm zeker nog best rap/fel ofniet?
Ja kan me wel voorstellen wat zou je graag willen rijden dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Valt goed mee te rijden, ook inhalen op de snelweg zonder problemen.
Alleen zou soms iets meer Pk wel fijn zijn, wat rustiger op de snelweg.
Zit te kijken voor het nieuwe broertje, de 207.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja kan me wel voorstellen wat zou je graag willen rijden dan?
En dan de 1.4VTI of de 1.6 ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zit te kijken voor het nieuwe broertje, de 207.
De 1.4 16V heeft daarin volgens mij 88pk, dus dat is al een kleine vooruitgang.quote:
Dat is waar iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De 1.4 16V heeft daarin volgens mij 88pk, dus dat is al een kleine vooruitgang.
Wil ook weer niet teveel pk, ivm verzekering en dat ik dan toch makkelijker harder rij.
Als ik wat anders leuk vind, ook geen probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is waar idd
je wilt wel Peugeot blijven rijden dus?
BMW 1-serie niet leuk dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als ik wat anders leuk vind, ook geen probleem.
Hebben m'n ouders. En zóveel geld heb ik nou ook weer niet. Ben maar een student.quote:
Zijn die 207's ook niet best duur dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hebben m'n ouders. En zóveel geld heb ik nou ook weer niet. Ben maar een student.
Beginnen rond de 6-7k voor een beetje leuk model/km.quote:
Okeequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beginnen rond de 6-7k voor een beetje leuk model/km.
Dat redt je niet met een 1-serie.quote:
Nee klopt je kunt er wel een redelijk fraaie S80 voor kopen opzichquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat redt je niet met een 1-serie.
netjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Goddelijker het volgende:
Net gebeld door de garage:
- Ashoes gescheurd, die wordt vervangen.
- Één achterwiel loopt zwaar?
- APK
- Vloeistoffen bijvullen
¤ 150,-
Ja, maar het is toch altijd leuker als ie er in 1 keer doorheen komt.quote:
Dat sowieso!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch altijd leuker als ie er in 1 keer doorheen komt.
Precies, vervelend gevoel dat je weet dat 't geld gaat kostenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
APK blijft toch spannend, zeker met oldtimers.
Nouja geld, vooral tijd. Als er iets vervangen moet worden tenminste.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies, vervelend gevoel dat je weet dat 't geld gaat kosten
Bij mij ook . Denk alleen dat er volgend jaar een draagarm aan zit te komen. Gelukkig zijn onderdelen voor mijn auto niet zo duur ..quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatste APK waren alleen de APK-kosten zelf. Ideaal.
Dat had ik ook. Helaas in de tussentijd wel aan de beurt voor de nodige shizzle. Nu eigenlijk nog draamarmrubbers en een thermostaat, dan is ie weer even klaar. Thermostaat heeft hoogste prioriteit, morgen maar eens bestellen en dan volgende week erin beunen. Moet ik eerst m'n gereedschapsset weer op orde krijgen, ben een paar bitjes kwijtgeraakt laatst in het donker .quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatste APK waren alleen de APK-kosten zelf. Ideaal.
Nouja hij had opzich best wel wat mogen rekenen voor het uitlezen van die storing. Maargoed, idd heeeel fijn dat dat soort dealers er nog zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Marco001 het volgende:
Klopt, er zijn er gelukkig ook nog dealers waarbij dat soort dingetjes niks kost...
Onze Chevrolet/Opel dealer doet er vaak ook niet moeilijk over gelukkig..
Alleen de keuring, niet daadwerkelijk nieuwe apk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mikkie het volgende:
APK gratis? Da's bizar, daar leggen ze gewoon geld bij. Linksom of rechtsom moet er toch geld binnen komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Bartmobile MK3 gekocht
De MK2 begon onverwacht mankementen te vertonen dus het doorrijden tot de zomer zat er niet meer in. Na 353.000km en al even in de herfst van z'n leven lijkt nu de winter aan te breken. Dus! Het werd eerder dan gepland tijd voor iets anders. Door 'eerder dan gepland' zat de beoogde 320d er niet in, ik wil ook geld om van te leven overhouden natuurlijk. Wat het wel geworden is...
*tromgeroffel*gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Bartmobile MK3 gekocht
De MK2 begon onverwacht mankementen te vertonen dus het doorrijden tot de zomer zat er niet meer in. Na 353.000km en al even in de herfst van z'n leven lijkt nu de winter aan te breken. Dus! Het werd eerder dan gepland tijd voor iets anders. Door 'eerder dan gepland' zat de beoogde 320d er niet in, ik wil ook geld om van te leven overhouden natuurlijk. Wat het wel geworden is...
*tromgeroffel*En en en en???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Bartmobile MK3 gekocht
De MK2 begon onverwacht mankementen te vertonen dus het doorrijden tot de zomer zat er niet meer in. Na 353.000km en al even in de herfst van z'n leven lijkt nu de winter aan te breken. Dus! Het werd eerder dan gepland tijd voor iets anders. Door 'eerder dan gepland' zat de beoogde 320d er niet in, ik wil ook geld om van te leven overhouden natuurlijk. Wat het wel geworden is...
*tromgeroffel*watishetwatishetwatishetwatishet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Kriegel het volgende:Vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Kriegel het volgende:Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Kriegel het volgende:Wel heel zuinig en economisch enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat het wel geworden is...
*tromgeroffel*Als je een beetje opschiet dan kan het nog mee in de volgende OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |