Niet echt een mooie kleur, wielen staan 'm niet mooi, camber voor en achter kloppen niet, combinatie achterbumper en uitlaat klopt niet en waar zijn de stoelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect!
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik merkte het doordat je hele tijd over E61 en F11 had![]()
Vind je dan zo'n W211 Estate niet iets? Die zijn wel mooi. En heb je ook wel vette diesels om uit te kiezen. Als je dan AMG pakket hebt heb je echt een vette bakwel 1:12 ofzo ook. Maar zoveeeel vetter dan een 159
Maar wat dan wel? Een V70?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef H-D het volgende:
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen
En je daarmee je wegligging compleet om zeep helpt. Het staat heel stoer maar je gaat ´t echt niet beter doen dan fabriek af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
i agree..vandaar dat mijn auto hopelijk binnenkort een stuk omlaag gaat...
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk. Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.
Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15
[..]
Maar wat dan wel? Een V70?
Oja, domquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordigecht ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig
![]()
Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations rememberdus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik
of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60
). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
Ik zie zat Jag XF rijden hoor, ook Maserati's, Bentley's etc. Een Lamborghini zie je niet snel in de stad. Dat is best bijzonder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dom. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.
Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen
. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.
Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Van de Audi S-Line heb ik het liefst de S8, zeker die nieuwe die binnenkort komt. Mooi ding.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dom. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.
Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen
. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.
Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Mikkie het volgende:
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer. M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft
.
Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d.. Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja
. De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.
Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo?Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon?
![]()
Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgenIk vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's
En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan gewordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.
Kom jij ook uit Nijmegen ja?Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo?Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon?
![]()
Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgenIk vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's
En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan gewordenTrouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet
) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik
niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.
Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan. Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen
. Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad
![]()
Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo
Lol. Ik vond het wel leuk staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt hier hives welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Hyves.. Leeft dat nog?quote:
Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan gewordenTrouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet
) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik
niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.
Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan. Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen
. Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad
![]()
Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo
Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, de topper levert 210pk en is te chippen nar zo'n 240 à 250pk, niet verkeerd. Maar het verbruik is dan weer om te huilen...1:11 op diesel ofzo, daarvoor koop je zo'n ding niet. Anderzijds doen de 3.0TDI's van VAG dat ook, maar vooruit. Ik zou ook de A6 boven de E61 verkiezen (ik ben juist wel stationliefhebber
) overigens...
Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?
In Heilig Landstichting rijdt inderdaad ook wel wat leuks. En op de grens met Berg en Dal staan ergens ook nog een GT3, Cayenne en wat klein spul voor deur. Die hebben financieel ook niet klagen. Laatst hier in de buurt ook nog een Bentley Continental gespot. Niet mooi, wel vet.
Die S6 zie ik niet vaak, maar is ook zeker niet verkeerd inderdaad. Leuk speelgoed, als ik zoiets toch kon betalen...
MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk doorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef Marco001 het volgende:
@Remco: Mazda MX5, uit de jaren 90 meer dan genoeg te vinden voor het budget, cabrio met evt. hardtop, en het schijnt super te rijden...
En een MG F of TF?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef RemcoDelft het volgende:
@H-D: Saab vind ik niks, dus die valt af.
[..]
MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk door
Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278quote:
Zal vast wel eentje met LHD te vinden zijn denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278
Maar het stuur zit aan de verkeerde kant, waaruit ik afleid dat die dingen in Engeland echt heel erg weinig kosten.
Het gemiddelde van spritmonitor voor de 2.4 JTDm is 8.18/100, waarbij er een aantal uitschieters zijn die consequent hoog scoren qua verbruik. 20+ tankbeurten en 10/100 rijden, dus zo gek is het niet. en 1:12 gecombineerd vind ik ook niet echt zuinig voor een diesel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?
Trouwens, een 535d die 1:18 gemiddeld doet?Zien is geloven
Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.
Ik vind overigens die Bentley Continental Flying Spur wel weer wat hebben opzich. En de nieuwe Mulsanne is wel echt mooi vind ik. En vet![]()
Jaaa soms wil je echt gewoon meer budget hebben![]()
Ja die X358 heeft echt een brute combinatie van klasse raffinement en power iddquote:Op zondag 26 februari 2012 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.
Die Flying Spur is te protserig, vind ik, zou niet mijn keuze zijn. Al zou ik ook ooit nog wel een bijzonder politiek incorrecte SUV willen rijden. Range Rover Sport Supercharged is geniaal en nog enigszins netjes, maar wat ook zeker op het mogelijkhedenlijstje staat zijn een Suburban of een Tahoe.
Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Oja, die 500pk diesel750 euro mrb per kwartaal en een dieselverbruik van 1:9 gecombineerd (praktijk 1:7 ofzo)
. Geniaal.
De Cayenne vind ik wat 'gewoontjes'. Rijdt prima waarschijnlijk, maar iedereen met veel geld die een SUV wil koopt zo'n ding. De Cherokee vind ik niet zo, heb niet veel met Jeep. Wat vind je van de X6 eigenlijk? Ik vond 'm aanvankelijk echt spuug- en spuuglelijk, maar ik ben 'm wat meer gaan waarderen de afgelopen jaren.
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
SUV'sKoop dan een echte terreinwagen.
Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar jaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzo
Die X6 vond ik aanvankelijk echt helemaal geweldigmaar vind 'm de laatste tijd iets minder. Net iets te robuust misschien. Vind 'm nog steeds wel fraai om te zien maar zou 'm nooit meer zelf willen denk ik. Vind atm van BMW alleen nog de 5 sedan en GT en 7 serie echt mooi. Maar zèlfs bij die twijfel ik of ik 'm ooit zou aanschaffen. Denk dat ik niet meer terug ga naar BMW :$ blijf echt bij Volvo denk ik..of een Jaguar
Wat vind jij eigenlijk van die 'nieuwe' 7serie dan?
Echt prachtig inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar ja. Prachtig zinloos geweld
. Ik vind de 7 op zich een mooie auto, alleen de neus wat té. Vooral de nieren zijn erg fors van formaat, lijken net enorme neusgaten
. Verder wel een geslaagd model. De X6 ben ik juist om z'n forse uitstraling wel gaan waarderen. Het M-bumperpakket maakt 'm helemaal idioot dik
.
Wat ik in de toekomst ga rijden durf ik echt niet te zeggen. Vind m'n BMW wel echt fijn sturen, zou eens in iets anders goeds moeten stappen om een vergelijking te maken. Zo'n V60 wil ik nog wel eens proefrijden tegen de tijd dat die financieel haalbaar is.
Een Rapide..zeker fraai. Panamera ook, wat meer masculien vind ik. Of een Quattroporte! Verder vind ik die Mulsanne ook echt mooi dus misschien als geld echt niet meer uitmaakt :$. Al zou ik dan nog wel iets erbij willen wat iets minder opvalt. Zo'n XJ ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n Phaeton vind ik ook niks inderdaad. Het is gewoon een grote Passat, heeft niet de uitstraling en klasse die een auto uit dat segment hoort te hebben. Een VW is daarvoor te 'gewoontjes'. In dat segment zou ik denk ik een Rapide kiezen, als geld dan toch geen rol meer speelt
Downsizen is enorm jammer ja. BMW raakt zo langzamerhand alle zespitters kwijt in de strijd om een laag theoretisch brandstofverbruik, en dat zie je bij meer modellen. Ik ben ook bang dat het, als die auto's wat ouder worden, gigantisch duur wordt. Die 1.2TSI'tjes van VAG moeten gewoon met die prestaties en pk's wel problemen gaan geven boven de anderhalve ton. En wat te denken van die driepitter 1.0 met turbo in de nieuwe Focus, dat kan toch allemaal niet op een fatsoenlijke manier oud worden? Alles voor het verbruik tegenwoordig. Ergens wel begrijpelijk, maar ik denk dat de besparing op brandstofkosten via het vervangen van (motor- of turbo-)onderdelen ruimschoots gecompenseerd gaat worden.
De Insignia vond ik in eerste instantie wel mooi maar hij is z'n schwung een beetje kwijt vind ik. Gelukkig zijn er nog wat vette turbomotoren verkrijgbaar voor dat ding, maar ik zou 'm sowieso niet snel kopen. Net als zo'n 508. Best een mooi ding (vooral in SW), maar dan leveren ze 'm met zo'n schrale 1.6eHDI. 112pk op 1.400kg leeggewicht. Als je een fietsendrager op de trekhaak zet komt ie al niet meer vooruit
.
Ja maar ivm met VW bedoelde ikquote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Mikkie het volgende:
BMW niet downsizen? In de nieuwe 3-serie is voorlopig de 335i de enige zes-in-lijnDe 328i is gewoon een vierpitter. Niks mis mee op zich (heb zelf ook een simpele vierpitter
), maar het is wel zonde, als je bedenkt dat nu alles vanaf de E46 320i al een zescilinder was en bij de E90 vanaf de 325i.
Ik denk dat er ook gewoon steeds minder markt is voor dikke diesels in die relatief 'doorsnee' auto's. Als ik een 508 zou kopen, zou ik ook niet voor een V6 HDI gaan. Als ik dat budget had ging ik wel ergens anders shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |