abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108304885
Naja voor het geld van een mooie W211 zou ik wel iets anders kopen eerlijk gezegd :P
pi_108304922
Niet als ik een daily zou zoeken. Of nouja, wel bij andere merken shoppen maar het rijdt voortreffelijk hoor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108305512
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen :P
pi_108306583





Perfect!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_108308028
Nee srry niet voor mij :X
pi_108309533
quote:
Niet echt een mooie kleur, wielen staan 'm niet mooi, camber voor en achter kloppen niet, combinatie achterbumper en uitlaat klopt niet en waar zijn de stoelen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:16:07 #109
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108331178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja ik merkte het doordat je hele tijd over E61 en F11 had :P
Vind je dan zo'n W211 Estate niet iets? Die zijn wel mooi. En heb je ook wel vette diesels om uit te kiezen. Als je dan AMG pakket hebt heb je echt een vette bak :P wel 1:12 ofzo ook. Maar zoveeeel vetter dan een 159
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk B-). Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.

Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15 :D

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef H-D het volgende:
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen :P
Maar wat dan wel? Een V70? :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:47:38 #110
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108335055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

i agree.. :) vandaar dat mijn auto hopelijk binnenkort een stuk omlaag gaat...
En je daarmee je wegligging compleet om zeep helpt. Het staat heel stoer maar je gaat ´t echt niet beter doen dan fabriek af. :P
pi_108338188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk B-). Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.

Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15 :D

[..]

Maar wat dan wel? Een V70? :)
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig :P echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig :D

Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations remember :P dus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik :) of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60 :X ). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
pi_108342347
Gewoon zo, in deze kleur: O+



En Rs4 van het eerste model A4 O+

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:41:24 #113
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108349253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig :P echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig :D

Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations remember :P dus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik :) of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60 :X ). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:46:44 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108349474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Ik zie zat Jag XF rijden hoor, ook Maserati's, Bentley's etc. Een Lamborghini zie je niet snel in de stad. Dat is best bijzonder.
pi_108349876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Van de Audi S-Line heb ik het liefst de S8, zeker die nieuwe die binnenkort komt. Mooi ding.

De nieuwe Jags. XF is opzich wel fraai en zie hem best regelmatig eigenlijk? :P Die nieuwe XJ is heel apart. Vind het net een grote Grand Tourer ofzo. Wel mooi eigenlijk zeker met die 5.0 V8 ( al dan niet in S/C versie) :D maar ik denk dat ik het model hiervoor en die daarvoor toch nèt iets mooier vind. Wat conservatiever maar dan in een positieve manier :P die nieuwe is wel heel avant garde :P en wel jammer dat ze ook geen Daimler versie meer maken ervan :{ De XK blijft wel een brute bak maar het zal niet m'n eerste keus zijn bij een sportauto :P .

Over die techniek heb je wel gelijk denk ik. De boel wordt allemaal steeds complexer en nauwkeuriger enzo om aan nieuwe eisen te voldoen. En daardoor ook kwetsbaarder. En dan zul je inderdaad rekening moeten houden met hoge running costs }:| maar daarentegen bespaar je wel weer flink wat geld door het lagere verbruik dus dat kun je dan weer reserveren voor onderhoud ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:00:50 #116
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108350103
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer :(. M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft :P.

Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d. ;). Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja :D. De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.

Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108350484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Mikkie het volgende:
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer :(. M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft :P.

Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d. ;). Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja :D. De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.

Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:53:26 #118
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108351858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.

Kom jij ook uit Nijmegen ja? :D Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108352163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.

Kom jij ook uit Nijmegen ja? :D Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden :@ Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet :+ ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik :P niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.

Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan :P . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen :P . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad :+

Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:20:58 #120
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_108359561
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden :@ Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet :+ ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik :P niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.

Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan :P . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen :P . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad :+

Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo :P
:P :P :P
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_108359671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Kriegel het volgende:
:P :P :P
Je dacht..ik kick het topic weer eens of....? :+ :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:24:52 #122
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_108359756
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_108360157
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Lol. Ik vond het wel leuk staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:40:19 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108366720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Het lijkt hier hives wel :')
pi_108366800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het lijkt hier hives wel :')
Hyves.. Leeft dat nog? :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_108369173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hyves.. Leeft dat nog? :')
Ja sommige mensen hebben nog hyves. Vraag me alleen af of er nog nieuwe mensen bijkomen :o
pi_108377257
Alleen van boven de 40.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:39:52 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108381401
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden :@ Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet :+ ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik :P niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.

Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan :P . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen :P . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad :+

Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo :P
Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?

In Heilig Landstichting rijdt inderdaad ook wel wat leuks. En op de grens met Berg en Dal staan ergens ook nog een GT3, Cayenne en wat klein spul voor deur. Die hebben financieel ook niet klagen. Laatst hier in de buurt ook nog een Bentley Continental gespot. Niet mooi, wel vet :P.

Die S6 zie ik niet vaak, maar is ook zeker niet verkeerd inderdaad. Leuk speelgoed, als ik zoiets toch kon betalen... :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108384456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Naja, de topper levert 210pk en is te chippen nar zo'n 240 à 250pk, niet verkeerd :). Maar het verbruik is dan weer om te huilen...1:11 op diesel ofzo, daarvoor koop je zo'n ding niet. Anderzijds doen de 3.0TDI's van VAG dat ook, maar vooruit. Ik zou ook de A6 boven de E61 verkiezen (ik ben juist wel stationliefhebber :D) overigens...
Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?

Trouwens, een 535d die 1:18 gemiddeld doet? _O- Zien is geloven :W
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108388203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo'n ouder model XJ straalt wel ballen uit, moet ik zeggen. Mooie bak wel. Zijn die modellen qua elektronica ook zo ruk of waren dat vooral de oudere karren?

In Heilig Landstichting rijdt inderdaad ook wel wat leuks. En op de grens met Berg en Dal staan ergens ook nog een GT3, Cayenne en wat klein spul voor deur. Die hebben financieel ook niet klagen. Laatst hier in de buurt ook nog een Bentley Continental gespot. Niet mooi, wel vet :P.

Die S6 zie ik niet vaak, maar is ook zeker niet verkeerd inderdaad. Leuk speelgoed, als ik zoiets toch kon betalen... :P
Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.

Ik vind overigens die Bentley Continental Flying Spur wel weer wat hebben opzich. En de nieuwe Mulsanne is wel echt mooi vind ik. En vet :P

Jaaa soms wil je echt gewoon meer budget hebben :{ :+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 18:58:21 #131
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108390671
Als motorrijder ga ik me ook even melden in dit topic :) Voornamelijk omdat m'n vriendin een auto wil :P
Dus we zijn nu aan het kijken wat het moet worden.... Ik verwacht iets als een Ford Focus, qua prijs valt dat me heel erg mee (zeg een 2004-model met veel te veel kilometers voor 2700 euro bij een handelaar), maar eigenlijk wil ik iets "leukers". En dan denk ik aan of een belastingvrije oldtimer waar ik nog wat zelf aan kan sleutelen (maar niet dat dat na elke rit nodig is), of iets waar het dak vanaf kan :)
Uiteraard sta ik open voor suggesties :)
censuur :O
pi_108391457
Saab 900 of 9-3 cabrio is fraai
pi_108392187
@Remco: Mazda MX5, uit de jaren 90 meer dan genoeg te vinden voor het budget, cabrio met evt. hardtop, en het schijnt super te rijden...

Net 2 flesjes NOS besteld.. :) (de energydrink dan...) en een autoparfum: Hawaiian Garden... ben benieuwd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:43:25 #134
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108392460
@H-D: Saab vind ik niks, dus die valt af.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef Marco001 het volgende:
@Remco: Mazda MX5, uit de jaren 90 meer dan genoeg te vinden voor het budget, cabrio met evt. hardtop, en het schijnt super te rijden...
MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk door :)
censuur :O
pi_108392576
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef RemcoDelft het volgende:
@H-D: Saab vind ik niks, dus die valt af.

[..]

MX5-jes vind ik inderdaad hele leuke dingen, maar voor de leeftijd vind ik ze wel sterk aan de prijs. Hoewel dat typisch is voor cabrio's, dus daar zal ik dan niet aan ontkomen. Ik zoek vrolijk door :)
En een MG F of TF?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:39:15 #136
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108396759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef H-D het volgende:

[..]

En een MG F of TF?
Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278
Maar het stuur zit aan de verkeerde kant, waaruit ik afleid dat die dingen in Engeland echt heel erg weinig kosten.
censuur :O
pi_108396862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heel leuk, en verbazingwekkend laag geprijsd: http://link.marktplaats.nl/511716278
Maar het stuur zit aan de verkeerde kant, waaruit ik afleid dat die dingen in Engeland echt heel erg weinig kosten.
Zal vast wel eentje met LHD te vinden zijn denk ik :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:12:41 #138
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_108397853
Die MG F's en TF's schijnen wel op ongeveer alle vlakken hun meerdere in de MX-5 te moeten erkennen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_108397894
Qua uiterlijk vind ik ze wel weer nicer.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:32:18 #140
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_108400950
Mijn laatste aanwinst (voor de helft binnen), ga mijn setje toch maar inbouwen:


Zijn geleverd met deze bulben:


Maar heb deze gekocht, alleen zijn nog niet binnen:


En wat dus het verschil is:

Hier meer over te lezen:
http://www.aj-hosting.net(...)7r_bulbs-t140.0.html
  zondag 26 februari 2012 @ 00:15:38 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108402441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zelfs met de aerodynamica van een baksteen haalt mijn pa met ultralaat remmen en stevig gasgeven nog met twee vingers in z'n neus de 1:12,5 met zijn Q5 3.0TDI. Als je dat met zo'n schip al haalt moet dat met een A4/5/6 ook gemakkelijk te halen zijn. Pa heeft wel een DSG automaat, misschien dat dat een voordeel is?

Trouwens, een 535d die 1:18 gemiddeld doet? _O- Zien is geloven :W
Het gemiddelde van spritmonitor voor de 2.4 JTDm is 8.18/100, waarbij er een aantal uitschieters zijn die consequent hoog scoren qua verbruik. 20+ tankbeurten en 10/100 rijden, dus zo gek is het niet. en 1:12 gecombineerd vind ik ook niet echt zuinig voor een diesel.

Een 535d komt daar ook op uit, zie ik net. Scheelt toch behoorlijk met de fabrieksopgave dan. Ruim 1/3 slechter vind ik wel veel, meestal is het niet zo idioot.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef H-D het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat bij de X350 & X358 wel mee eigenlijk. Die X300 heeft daar meer last van dacht ik. Lijkt me echt heerlijk met zo'n V8.

Ik vind overigens die Bentley Continental Flying Spur wel weer wat hebben opzich. En de nieuwe Mulsanne is wel echt mooi vind ik. En vet :P

Jaaa soms wil je echt gewoon meer budget hebben :{ :+
Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.

Die Flying Spur is te protserig, vind ik, zou niet mijn keuze zijn. Al zou ik ook ooit nog wel een bijzonder politiek incorrecte SUV willen rijden. Range Rover Sport Supercharged is geniaal en nog enigszins netjes, maar wat ook zeker op het mogelijkhedenlijstje staat zijn een Suburban of een Tahoe. :D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108402932
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:15 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die X358 is wel heerlijk gewoon, straalt power en klasse uit. Geen straf om in te rijden.

Die Flying Spur is te protserig, vind ik, zou niet mijn keuze zijn. Al zou ik ook ooit nog wel een bijzonder politiek incorrecte SUV willen rijden. Range Rover Sport Supercharged is geniaal en nog enigszins netjes, maar wat ook zeker op het mogelijkhedenlijstje staat zijn een Suburban of een Tahoe. :D
Ja die X358 heeft echt een brute combinatie van klasse raffinement en power idd :D al vind ik de X350 ook mooi. Zeker met die 4.2 V8 S/C. In beide zou dat ideaal zijn trouwens.

Hij heeft wel iets protserigs inderdaad. Misschien wel ietst te. Liever een Phantom dan? Die Drophead Coupe daarvan is ook zeer fraai.
Qua SUV is zo'n Range Rover Sport S/C zeer vet inderdaad. Maar dan misschien ook een Porsche Cayenne? Evt. de Turbo :P Of een Jeep Grand Cherokee. Die nieuwe daarvan is ook wel nice. Of die Q7 met 6.0 V12 TDI, das echt lomp gewoon :P
  zondag 26 februari 2012 @ 00:43:19 #143
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108403156
Oja, die 500pk diesel :D 750 euro mrb per kwartaal en een dieselverbruik van 1:9 gecombineerd (praktijk 1:7 ofzo) :'). Geniaal.

De Cayenne vind ik wat 'gewoontjes'. Rijdt prima waarschijnlijk, maar iedereen met veel geld die een SUV wil koopt zo'n ding. De Cherokee vind ik niet zo, heb niet veel met Jeep. Wat vind je van de X6 eigenlijk? Ik vond 'm aanvankelijk echt spuug- en spuuglelijk, maar ik ben 'm wat meer gaan waarderen de afgelopen jaren.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108403597
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Oja, die 500pk diesel :D 750 euro mrb per kwartaal en een dieselverbruik van 1:9 gecombineerd (praktijk 1:7 ofzo) :'). Geniaal.

De Cayenne vind ik wat 'gewoontjes'. Rijdt prima waarschijnlijk, maar iedereen met veel geld die een SUV wil koopt zo'n ding. De Cherokee vind ik niet zo, heb niet veel met Jeep. Wat vind je van de X6 eigenlijk? Ik vond 'm aanvankelijk echt spuug- en spuuglelijk, maar ik ben 'm wat meer gaan waarderen de afgelopen jaren.
Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzo :P

Die X6 vond ik aanvankelijk echt helemaal geweldig :D maar vind 'm de laatste tijd iets minder. Net iets te robuust misschien. Vind 'm nog steeds wel fraai om te zien maar zou 'm nooit meer zelf willen denk ik. Vind atm van BMW alleen nog de 5 sedan en GT en 7 serie echt mooi. Maar zèlfs bij die twijfel ik of ik 'm ooit zou aanschaffen. Denk dat ik niet meer terug ga naar BMW :$ blijf echt bij Volvo denk ik..of een Jaguar :P
Wat vind jij eigenlijk van die 'nieuwe' 7serie dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door H-D op 26-02-2012 01:15:08 ]
  zondag 26 februari 2012 @ 09:28:11 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108406749
SUV's :{w Koop dan een echte terreinwagen.
pi_108413040
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
SUV's :{w Koop dan een echte terreinwagen.
+1
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 26 februari 2012 @ 17:25:54 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108423676
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Die VW Toeareg V10 TDI heeft een gecombineerd praktijk dieselverbruik van 1:6 ofzo :P

Die X6 vond ik aanvankelijk echt helemaal geweldig :D maar vind 'm de laatste tijd iets minder. Net iets te robuust misschien. Vind 'm nog steeds wel fraai om te zien maar zou 'm nooit meer zelf willen denk ik. Vind atm van BMW alleen nog de 5 sedan en GT en 7 serie echt mooi. Maar zèlfs bij die twijfel ik of ik 'm ooit zou aanschaffen. Denk dat ik niet meer terug ga naar BMW :$ blijf echt bij Volvo denk ik..of een Jaguar :P
Wat vind jij eigenlijk van die 'nieuwe' 7serie dan?
Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar ja :D. Prachtig zinloos geweld :P. Ik vind de 7 op zich een mooie auto, alleen de neus wat té. Vooral de nieren zijn erg fors van formaat, lijken net enorme neusgaten :'). Verder wel een geslaagd model. De X6 ben ik juist om z'n forse uitstraling wel gaan waarderen. Het M-bumperpakket maakt 'm helemaal idioot dik 8-).

Wat ik in de toekomst ga rijden durf ik echt niet te zeggen. Vind m'n BMW wel echt fijn sturen, zou eens in iets anders goeds moeten stappen om een vergelijking te maken. Zo'n V60 wil ik nog wel eens proefrijden tegen de tijd dat die financieel haalbaar is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108437673
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, in de Touareg heb je ook zo'n lompe diesel verkrijgbaar ja :D. Prachtig zinloos geweld :P. Ik vind de 7 op zich een mooie auto, alleen de neus wat té. Vooral de nieren zijn erg fors van formaat, lijken net enorme neusgaten :'). Verder wel een geslaagd model. De X6 ben ik juist om z'n forse uitstraling wel gaan waarderen. Het M-bumperpakket maakt 'm helemaal idioot dik 8-).

Wat ik in de toekomst ga rijden durf ik echt niet te zeggen. Vind m'n BMW wel echt fijn sturen, zou eens in iets anders goeds moeten stappen om een vergelijking te maken. Zo'n V60 wil ik nog wel eens proefrijden tegen de tijd dat die financieel haalbaar is.
Echt prachtig inderdaad :P net als die 6.0 V12 in de 7serie..echt bruut. Ik vind juist de neus mooi :D past ook helemaal bij de rest van de auto vind ik. Het M pakket bij de X6 vind ik dan weer tè :+

Die V10 TDI kon je eerst ook in de Phaeton krijgen btw..maar nu niet meer :( .sowieso vind ik de Phaeton niet zo :x . Mist wat uitstraling vind ik. Wat vind jij?
Sowieso vind ik al dat downsizen soms wel echt jammer. Vooral als het echt doorgeschoten is zoals bijv bij de Insignia. Helemaal geen vet motorenaanbod meer.
  zondag 26 februari 2012 @ 22:26:42 #149
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108442329
Zo'n Phaeton vind ik ook niks inderdaad. Het is gewoon een grote Passat, heeft niet de uitstraling en klasse die een auto uit dat segment hoort te hebben. Een VW is daarvoor te 'gewoontjes'. In dat segment zou ik denk ik een Rapide kiezen, als geld dan toch geen rol meer speelt :P

Downsizen is enorm jammer ja. BMW raakt zo langzamerhand alle zespitters kwijt in de strijd om een laag theoretisch brandstofverbruik, en dat zie je bij meer modellen. Ik ben ook bang dat het, als die auto's wat ouder worden, gigantisch duur wordt. Die 1.2TSI'tjes van VAG moeten gewoon met die prestaties en pk's wel problemen gaan geven boven de anderhalve ton. En wat te denken van die driepitter 1.0 met turbo in de nieuwe Focus, dat kan toch allemaal niet op een fatsoenlijke manier oud worden? Alles voor het verbruik tegenwoordig. Ergens wel begrijpelijk, maar ik denk dat de besparing op brandstofkosten via het vervangen van (motor- of turbo-)onderdelen ruimschoots gecompenseerd gaat worden.

De Insignia vond ik in eerste instantie wel mooi maar hij is z'n schwung een beetje kwijt vind ik. Gelukkig zijn er nog wat vette turbomotoren verkrijgbaar voor dat ding, maar ik zou 'm sowieso niet snel kopen. Net als zo'n 508. Best een mooi ding (vooral in SW :P), maar dan leveren ze 'm met zo'n schrale 1.6eHDI. 112pk op 1.400kg leeggewicht. Als je een fietsendrager op de trekhaak zet komt ie al niet meer vooruit :{w.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108443348
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n Phaeton vind ik ook niks inderdaad. Het is gewoon een grote Passat, heeft niet de uitstraling en klasse die een auto uit dat segment hoort te hebben. Een VW is daarvoor te 'gewoontjes'. In dat segment zou ik denk ik een Rapide kiezen, als geld dan toch geen rol meer speelt :P

Downsizen is enorm jammer ja. BMW raakt zo langzamerhand alle zespitters kwijt in de strijd om een laag theoretisch brandstofverbruik, en dat zie je bij meer modellen. Ik ben ook bang dat het, als die auto's wat ouder worden, gigantisch duur wordt. Die 1.2TSI'tjes van VAG moeten gewoon met die prestaties en pk's wel problemen gaan geven boven de anderhalve ton. En wat te denken van die driepitter 1.0 met turbo in de nieuwe Focus, dat kan toch allemaal niet op een fatsoenlijke manier oud worden? Alles voor het verbruik tegenwoordig. Ergens wel begrijpelijk, maar ik denk dat de besparing op brandstofkosten via het vervangen van (motor- of turbo-)onderdelen ruimschoots gecompenseerd gaat worden.

De Insignia vond ik in eerste instantie wel mooi maar hij is z'n schwung een beetje kwijt vind ik. Gelukkig zijn er nog wat vette turbomotoren verkrijgbaar voor dat ding, maar ik zou 'm sowieso niet snel kopen. Net als zo'n 508. Best een mooi ding (vooral in SW :P), maar dan leveren ze 'm met zo'n schrale 1.6eHDI. 112pk op 1.400kg leeggewicht. Als je een fietsendrager op de trekhaak zet komt ie al niet meer vooruit :{w.
Een Rapide..zeker fraai. Panamera ook, wat meer masculien vind ik. Of een Quattroporte! Verder vind ik die Mulsanne ook echt mooi dus misschien als geld echt niet meer uitmaakt :$. Al zou ik dan nog wel iets erbij willen wat iets minder opvalt. Zo'n XJ ofzo :+.

Ja die Insignia heeft nu wel een 190pk diesel (2.0 cdti biturbo) erbij gekregen. Die 508 is ook zo jammer dat ze niet die 2.7HDI V6 meegenomen hebben van de 607. Dikste is de 2.2HDI GT geloof ik. Hij is namelijk wel mooi, vooral in Berline :P .

BMW downsized gelukkig niet te veel vind ivm andere meken. Bijvoorbeeld die 1.4TSI Passat ') of die BlueMotion diesel ') traagheid '). Daarom vind ik het ook wel vet dat Jaguar bijvoorbeeld gewoon lekker die 5.0 V8 als enige benzinemotor heeft :P Insignia hatchback vind ik nog steeds wil een stoere auto overigens. A7 sportback ook overigens, en dan heb je wèl vette motoren :P
  zondag 26 februari 2012 @ 22:57:14 #151
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108443887
BMW niet downsizen? In de nieuwe 3-serie is voorlopig de 335i de enige zes-in-lijn ;( De 328i is gewoon een vierpitter. Niks mis mee op zich (heb zelf ook een simpele vierpitter :P), maar het is wel zonde, als je bedenkt dat nu alles vanaf de E46 320i al een zescilinder was en bij de E90 vanaf de 325i.

Ik denk dat er ook gewoon steeds minder markt is voor dikke diesels in die relatief 'doorsnee' auto's. Als ik een 508 zou kopen, zou ik ook niet voor een V6 HDI gaan. Als ik dat budget had ging ik wel ergens anders shoppen :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108444580
Toyota doet bij de Landcruisers nog niet aan downsizen. Zijn zelfs bij de overgang van de 100 serie naar de 200 serie, 2 cilinders en 0,3 liter motorinhoud bijgekomen :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_108444629
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Mikkie het volgende:
BMW niet downsizen? In de nieuwe 3-serie is voorlopig de 335i de enige zes-in-lijn ;( De 328i is gewoon een vierpitter. Niks mis mee op zich (heb zelf ook een simpele vierpitter :P), maar het is wel zonde, als je bedenkt dat nu alles vanaf de E46 320i al een zescilinder was en bij de E90 vanaf de 325i.

Ik denk dat er ook gewoon steeds minder markt is voor dikke diesels in die relatief 'doorsnee' auto's. Als ik een 508 zou kopen, zou ik ook niet voor een V6 HDI gaan. Als ik dat budget had ging ik wel ergens anders shoppen :P
Ja maar ivm met VW bedoelde ik :P en de 3serie bekijk ik nooit zo heel uitgebreid omdat ik eigenlijk alleen de 5 en 7-serie echt mooi vind. En daar kan je gewoon nog 6 en 8 cilinders krijgen, in de 7 zelfs 12 :D. Maar er is inderdaad niks mis met een mooie 4 of 5 pitter. Al loopt zo'n 6cylinder wel lekker vind ik :$ heb nu 6 cylinder en eerst een 5pitter en zo'n 6 -in-lijn loopt wel lekkerder.

Waarschijnlijk is er minder vraag naar dikke diesels idd. En ik zou ook voor dat budget niet bij Peugeot shoppen, nooit :P
In de C6 is die V6 HDI trouwens nog de enige leverbare motor :o wat vind je van die auto dan? :P vind 'm zelf qua design echt heel mooi. Interieur wat minder fraai. En prijs veel en veel te hoog :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')