abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 11 mei 2012 @ 19:03:21 #201
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111430845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Sinds hun ban is het iets rustiger geworden, het scheelde domweg een hoop trollerij en flames over en weer. Maar pas sinds een half jaar of 9 maanden is het pas echt kalm geworden hier. Naar redenen kan ik alleen maar gissen.
Eea zal achter de schermen in desbetreffende view lijstjes per forum wel na te zien zijn.
Bepaalde users die veel postten komen hier niet zoveel mer. En dus ook geen topics van hen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 11 mei 2012 @ 19:09:56 #202
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111431111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef _Led_ het volgende:

En ik heb al veel vaker aan idioten uit moeten leggen dat 'wetenschappelijk bestaat het niet dus is het onzin' een domme stelling is die ik de skeptici hier nooit zie neerleggen.
Daar ga je alweer, jij begint met 'idioten' te strooien. Terwijl het nergens op slaat om iemand een idioot te noemen omdat hij toevallig een andere mening heeft dan jij.

quote:
"wetenschappelijk bestaat het niet" slaat nergens op, "je hebt niet wetenschappelijk aan kunnen tonen dat het bestaat dus zie ik geen enkele reden om er in te geloven" is een stuk correcter.
Hij zegt het misschien een beetje ongelukkig, maar het is wel precies waar het om draait. Als een ruimte waar mensen hun dingen die ze niet kunnen verklaren naar voren kunnen brengen wordt ingenomen door onzinroepers en "bewijs dat maar eens" posters, is de lol om je open en vrij te uiten er snel vanaf.

quote:
Maar die versie vind je waarschijnlijk niet leuk omdat die de nadruk meer legt op het punt dat je stelling dan niet meer of minder waarde heeft dan elke andere stelling die je kunt verzinnen.
Het heeft net zoveel waarde als je er zelf aan hangt, dat heeft dus niets met wetenschap of niet te maken.

quote:
Afijn, ik ben 2 maanden weg geweest maar er verandert helemaal niets hier, het gehuil neemt niet af, noch de grote verhalen zonder bewijs.
In ieder geval leuk om te zien dat het gezeik hier niet aan mij lag :)
Correctie, het heeft nu misschien even niet aan jou gelegen. Klop jezelf maar niet op de borst want tot niet zo lang geleden was dat nog hel anders ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:56:46 #203
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_111433325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daar ga je alweer, jij begint met 'idioten' te strooien. Terwijl het nergens op slaat om iemand een idioot te noemen omdat hij toevallig een andere mening heeft dan jij.
Zoals E_O ergens anders al eens terecht opmerkte: Het is de toon die de muziek maakt.
Die toon is hier geregeld vals (& echt niet alleen van _Led_'s zijde ...), maar moet geen reden zijn om je uit de tent te laten lokken.
quote:
Hij zegt het misschien een beetje ongelukkig, maar het is wel precies waar het om draait. Als een ruimte waar mensen hun dingen die ze niet kunnen verklaren naar voren kunnen brengen wordt ingenomen door onzinroepers en "bewijs dat maar eens" posters, is de lol om je open en vrij te uiten er snel vanaf.
Onzin. :P
Dat kan namelijk prima. Waar het echt om draait en wat _Led_ correct aangeeft, men komt ZELF met allerlei verklaringen en "bewijzen" aanzetten, of roepen dat het er is. Nou, kom maar op dan. :P

Iedereen meent hier van alles te kunnen verklaren met de meest uiteenlopende (non-wetenschappelijk) theorieën.

Zij die dat halsstarrig volhouden zonder de wetenschappelijk methode te willen accepteren/hanteren hebben dan ook het meest te duchten in TRU.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 11 mei 2012 @ 21:02:39 #204
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111437142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef R0N1N het volgende:

Zoals E_O ergens anders al eens terecht opmerkte: Het is de toon die de muziek maakt.
Die toon is hier geregeld vals (& echt niet alleen van _Led_'s zijde ...), maar moet geen reden zijn om je uit de tent te laten lokken.
En bepaalde personen hebben nu eenmaal een bepaalde toon neergezet in het verleden waar ze nu nog steeds op aangekeken worden ;)

Als Tong80 ineens een serieus topic opent, blijft ook iedereen om hem lachen. Als bepaalde personen die zich in het verleden hebben misdragen nu ineens semi-serieus gaan meediscussieren, worden ze daar ook op aangekeken. Dat is niet zozeer je uit de tent laten lokken, maar weten wie wat zegt en welke bedoeling daar hoogstwaarschijnlijk achter zit. Een gevolg van de erfenis die ze in het verleden zelf gecreerd hebben.

quote:
Onzin. :P
Hadden we dat woord niet verboden? }:|

quote:
Dat kan namelijk prima. Waar het echt om draait en wat _Led_ correct aangeeft, men komt ZELF met allerlei verklaringen en "bewijzen" aanzetten, of roepen dat het er is. Nou, kom maar op dan. :P

Iedereen meent hier van alles te kunnen verklaren met de meest uiteenlopende (non-wetenschappelijk) theorieën.
TRU is een plaas waar dat uitstekend kan, en als dat even niet zo wetenschappelijk is moet dat ook kunnen. Die ruimte willen we iedereen geven, niet alleen degenen die toevallig een studie natuurkunde hebben gevolgd en daarmee een soort van moreel patent op het gelijk zouden hebben.

quote:
Zij die dat halsstarrig volhouden zonder de wetenschappelijk methode te willen accepteren/hanteren hebben dan ook het meest te duchten in TRU.
TRU mag je gerust als de tegenhanger zien van WFL. In WFL heb je een platform om je op wetenschappelijke wijze te uiten, en TRU is dat voor de andere kant van de medaille. Dingen die absurd en obvious zijn staan we ook niet achter, maar dit subforum is voor zaken die ook TRU-technisch verklaard kunnen worden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 03:31:35 #205
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_111450471
Shit happens with or without me :)
zzz
pi_111456073
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bepaalde users die veel postten komen hier niet zoveel mer. En dus ook geen topics van hen.
evenwicht = stilte
pi_111457374
is goed hoor led, eigenlijk is het allemaal zinloos om je ergens druk over te maken..dat heb ik wel geleerd..soms schiet ik nog wel eens uit…maar ach, boeie..
verder vind ik users die bewijs claimen wat ze nooit kunnen aantonen, bv over de maya’s die contact hadden met aliens of dat ventje die zich zijn reïncarnatie kan herinneren niet zo slim bezig..ik vind persoonlijke ervaringen delen interessanter dan ‘er is bewijs bewijs’ roepen..
meestal bepaal ik voor mezelf wel of ik het aannemelijk vind, of dat het interessant is..

aan de andere kant vind ik zogenaamde wetenschappelijke bronnen als bewijs aanhalen wat je schijnbaar wel slikt ook niet slim..net alsof zij het weten..alles is gemanipuleerd, ook jouw wetenschap waar je schijnbaar een hard plassertje van krijgt..dan kun je straks wel roepen dat je een hypothese kunt falsificeren met experimenten maar dat heb je zelf nog nooit persoonlijk gedaan, (of wel?) ik heb het niet over iets kleins als een simpel ballonnetje met gas vullen wat de lucht ingaat als je loslaat..
je neemt gewoon aan dat de mogelijkheid is aangegeven of uitgevoerd…

je hebt wetenschap en je hebt wetenschap
wetenschap welke je leert op school en universiteit is de mickey mouse wetenschap
de andere wetenschap (buitenaards) leer je niet op school..
kennis is macht, dat delen die knakkers aan de top echt niet met ons..
ssst niet verder vertellen hoor..anders denken ze dat je niet lekker bent hahaha :D
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 12 mei 2012 @ 15:04:55 #208
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111459783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:43 schreef badabingie het volgende:
is goed hoor led, eigenlijk is het allemaal zinloos om je ergens druk over te maken..dat heb ik wel geleerd..soms schiet ik nog wel eens uit…maar ach, boeie..
verder vind ik users die bewijs claimen wat ze nooit kunnen aantonen, bv over de maya’s die contact hadden met aliens of dat ventje die zich zijn reïncarnatie kan herinneren niet zo slim bezig..ik vind persoonlijke ervaringen delen interessanter dan ‘er is bewijs bewijs’ roepen..
meestal bepaal ik voor mezelf wel of ik het aannemelijk vind, of dat het interessant is..
En dat is waar TRU over gaat. Maar dat snappen een aantal mensen maar steeds niet, en dat is jammer.

Zullen we dit onderwerp maar oprollen en er over ophouden? Lijkt me eigenlijk wel genoeg zo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111463780
ok..nu weten we het wel
later :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:36:37 #210
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111472975
Kijk even naar de reactie van Ratelslangetje op mijn post op haar.
Ze voelt zich persoonlijk aangevallen, oh men.. tot schelden aan toe!
Hoe laag kun je gaan?

En DAT is wat er schort in TRU, ik reageer op haar post, niet op haar.

Wanneer mensen DAT eens ..

Laat maar, teveel gevraagd in TRU vrees ik.

Maar wellicht veranderd deze post van mij iets hier.

Ik blijf hopen.
pi_111473423
Ik las het. Jullie hadden al eerder onenigheid, begrijp ik?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:54:29 #212
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111473575
Niet dat ik weet E_O.

Ik reageer op posts, niet op mensen dus waar ze het over heeft?
pi_111473614
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:54 schreef Blaadje11 het volgende:
Niet dat ik weet E_O.

Ik reageer op posts, niet op mensen dus waar ze het over heeft?
Het is mij ook een raadsel.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:56:10 #214
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111473625
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is mij ook een raadsel.
Blij toe, ben ik tenminste niet gek.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 23:13:56 #215
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_111476389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef Blaadje11 het volgende:
Kijk even naar de reactie van Ratelslangetje op mijn post op haar.
Ze voelt zich persoonlijk aangevallen
Voor de zoveelste keer: Waarom quote je mij dan?
Jij valt mij aan waarop ik mij verdedig en ineens heb je het niet over mij maar over anderen.
En als ik je daar uitleg om vraag ga je vaag doen met een hoop gezeik over het niet lezen van eerdere posts. :?
Oh en trut is een nogal aardige benaming voor troll-users.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:32:49 #216
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111477046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer: Waarom quote je mij dan?
Jij valt mij aan waarop ik mij verdedig en ineens heb je het niet over mij maar over anderen.
En als ik je daar uitleg om vraag ga je vaag doen met een hoop gezeik over het niet lezen van eerdere posts. :?
Oh en trut is een nogal aardige benaming voor troll-users.
Waarom stel je vragen als je antwoorden niet wilt lezen????
Het antwoord gaf je al een paar keer vanavond, hou eens op.

Veder ga ik niet persoonlijk in op jou, zoals je wel op mij doet hier (ken jij me zo goed mij trut en erger te noemen? Goh, ik reageer alleen op posts van jou, niet op jou persoonljk wart ik KEN jou niet persoonlijk, jij mij wel dus?? Knap van je..)

Blijf vooral schelden Ratel, ik blijf wel glimlachen om jou :)
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 00:03:10 #217
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_111477897
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:32 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Waarom stel je vragen als je antwoorden niet wilt lezen????
Het antwoord gaf je al een paar keer vanavond, hou eens op.
Doe nog eens aub want ik zag het niet hoor.

quote:
Veder ga ik niet persoonlijk in op jou, zoals je wel op mij doet hier (ken jij me zo goed mij trut en erger te noemen?
Ik heb alleen 'trut' gepost.
quote:
Goh, ik reageer alleen op posts van jou, niet op jou persoonljk wart ik KEN jou niet persoonlijk, jij mij wel dus?? Knap van je..)
Ooh dus je quote mij, valt mij erop aan maar 't is niet aan mij gericht of persoonlijk bedoeld. |:(
quote:
Blijf vooral schelden Ratel, ik blijf wel glimlachen om jou :)
Faalhaas. Bezorg ik je nu een glimlach?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 13 mei 2012 @ 00:21:42 #218
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111478427
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Doe nog eens aub want ik zag het niet hoor.

[..]

Ik heb alleen 'trut' gepost.

[..]

Ooh dus je quote mij, valt mij erop aan maar 't is niet aan mij gericht of persoonlijk bedoeld. |:(

[..]

Faalhaas. Bezorg ik je nu een glimlach?
Jemig Ratel,

Ik heb liever dat je je (zoals voorheen) afreageert op Vogeltje en andere mannen hier, dan op mij.

Deal?

Wat je daarmee doet zoek je maar uit.

Faalhaas zegt ze.. :') :W

(Mocht je eens in de buurt zijn, kom een bakkie doen. Ik mag je wel, maar met grenzen, leef jouw ellende niet op mij uit, dan kunnen we vriendjes zijn, oke?)
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 00:39:52 #219
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_111478930
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jemig Ratel,

Ik heb liever dat je je (zoals voorheen) afreageert op Vogeltje en andere mannen hier, dan op mij.

Deal?

Wat je daarmee doet zoek je maar uit.
Whut waar heb je het over? :')

quote:
Faalhaas zegt ze.. :') :W
En trut.

quote:
(Mocht je eens in de buurt zijn, kom een bakkie doen. Ik mag je wel, maar met grenzen, leef jouw ellende niet op mij uit, dan kunnen we vriendjes zijn, oke?)
Jij leeft je frustraties op mij uit. Ik heb nergens last van namelijk. Maar ik neem je aanbod graag aan hoor. Zal heel gezellig worden.
Koffie zonder melk en veel suiker. c_/
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 13 mei 2012 @ 00:42:17 #220
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111479006
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Whut waar heb je het over? :')

[..]

En trut.

[..]

Jij leeft je frustraties op mij uit. Ik heb nergens last van namelijk. Maar ik neem je aanbod graag aan hoor. Zal heel gezellig worden.
Koffie zonder melk en veel suiker. c_/
:')
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 00:57:05 #221
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_111479466
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

:')
:*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Grootste baggeraar 2022 zondag 13 mei 2012 @ 16:32:29 #222
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111495690
OMG ik ben er weer eens een avond niet.

Ik zoek het wel weer uit dames }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 13 mei 2012 @ 16:49:20 #223
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111496249
Mja :') Het ging dus eigenlijk nergens over. Tips voor een beter en gezelliger fok en ook voor eenieders bloeddruk:

a) relax, het is maar fok. Wat maakt het jullie uit wat iemand anders van jou op een forum vindt.
b) probeer iemand anders zijn reactie eens niet zo letterlijk te nemen, of er meteen een subilimale steek onder de gordel in te zien. Ik weet dat vrouwen daar goed in zijn, maar dan nog.
c) lukt dat niet, kweek dan een dikkere huid. En begin weer bij a)

Hier een bosje bloemen voor jullie beiden :*



Waar blijft die koffie trouwens? }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111498915
quote:
8s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
OMG ik ben er weer eens een avond niet.

Ik zoek het wel weer uit dames }:|
Ja, kom eens wat vaker. Je mist alle pret :P
  Grootste baggeraar 2022 zondag 13 mei 2012 @ 18:17:07 #225
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111499666
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, kom eens wat vaker. Je mist alle pret :P
Ik was op date gisteravond ja! Mag ik ook eens wat dames ontmoeten in een plezierige, ongedwongen sfeer? :X
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111499926
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik was op date gisteravond ja! Mag ik ook eens wat dames ontmoeten in een plezierige, ongedwongen sfeer? :X
Ja dat is een kwestie van prioriteiten stellen :P
En net die ene avond dat je er niet bent, gebeurt het allemaal. :D Maar was je date leuk?
  Grootste baggeraar 2022 zondag 13 mei 2012 @ 18:26:52 #227
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111500139
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja dat is een kwestie van prioriteiten stellen :P
En net die ene avond dat je er niet bent, gebeurt het allemaal. :D Maar was je date leuk?
Reuze. 10 vrouwen zonder sletvrees aan iedere vinger.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111500539
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Reuze. 10 vrouwen zonder sletvrees aan iedere vinger.
Wow! :) Geweldig zeg :)
pi_111529703
Waar slaat die achterlijke edit in het Rothschild topic nou weer op?
pi_111529808
Welkom in dit spookhuis, HV.
pi_111529820
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:07 schreef Loppe het volgende:
Welkom in dit spookhuis, HV.
Thnx Lopper. O+
pi_111530036
quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Thnx Lopper. O+
np
  maandag 14 mei 2012 @ 16:36:33 #233
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_111537462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daar ga je alweer, jij begint met 'idioten' te strooien. Terwijl het nergens op slaat om iemand een idioot te noemen omdat hij toevallig een andere mening heeft dan jij.
Ik noem 'm geen idioot omdat ie een andere mening heeft, ik noem 'm idioot omdat ie met de opmerking "wetenschappelijk bestaat het niet dus is het onzin" aankomt - die zoals uitgelegd gewoon nergens op slaat - en dan ook nog doet alsof de skeptici 'm hier zouden gebruiken.

quote:
Hij zegt het misschien een beetje ongelukkig, maar het is wel precies waar het om draait. Als een ruimte waar mensen hun dingen die ze niet kunnen verklaren naar voren kunnen brengen wordt ingenomen door onzinroepers en "bewijs dat maar eens" posters, is de lol om je open en vrij te uiten er snel vanaf.
Als je mensen met ongeloofwaardige verhalen niet om argumenten en/of bewijs mag vragen is er uberhaupt geen sprake van "open en vrij uiten". Toch ?

quote:
Het heeft net zoveel waarde als je er zelf aan hangt, dat heeft dus niets met wetenschap of niet te maken.
En dat is dus een standpunt dat ik niet deel. Een idee heeft meer of minder waarde afhankelijk van de argumenten die je ervoor hebt. "Er wonen 7 dwergen op mars die alle ballpoints verzamelen die wij mensen in de loop der jaren verliezen" is een stelling, maar zonder argumenten is het een stelling zonder enige waarde.

quote:
Correctie, het heeft nu misschien even niet aan jou gelegen. Klop jezelf maar niet op de borst want tot niet zo lang geleden was dat nog hel anders ;)
I see what you did there :P
zzz
  maandag 14 mei 2012 @ 19:10:27 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111544333
De verLeddering.
The truth was in here.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 mei 2012 @ 19:17:46 #235
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111544785
quote:
13s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:03 schreef HyperViper het volgende:
Waar slaat die achterlijke edit in het Rothschild topic nou weer op?
Welke? Als je je topicpost er even bijzeet kunnen we het sneller zien.

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:36 schreef _Led_ het volgende:

Ik noem 'm geen idioot omdat ie een andere mening heeft, ik noem 'm idioot omdat ie met de opmerking "wetenschappelijk bestaat het niet dus is het onzin" aankomt - die zoals uitgelegd gewoon nergens op slaat - en dan ook nog doet alsof de skeptici 'm hier zouden gebruiken.
Geen gelul, hier noemen we niemand een idioot. Daarvoor mag je je vervoegen op nr. 49.

quote:
Als je mensen met ongeloofwaardige verhalen niet om argumenten en/of bewijs mag vragen is er uberhaupt geen sprake van "open en vrij uiten". Toch ?
Juist wel. Er hoeft niet perse een argument te zijn om een onderwerp te bespreken. Zeker geen wetenschappelijk.

quote:
En dat is dus een standpunt dat ik niet deel. Een idee heeft meer of minder waarde afhankelijk van de argumenten die je ervoor hebt. "Er wonen 7 dwergen op mars die alle ballpoints verzamelen die wij mensen in de loop der jaren verliezen" is een stelling, maar zonder argumenten is het een stelling zonder enige waarde.
Leuk dat jij ook een mening hebt, maar dit is TRU en daar mag meer dan ons alleen maar beperken tot de meningen van degenen die een universitaire studie natuurkunde achter de kiezen hebben. r is namelijk veel meer dan dat, en dat bespreken we hier.

quote:
I see what you did there :P
Zo is het 8-) Ik vind het onderwerp nu eigenlijk trouwens wel klaar wegens overmatig duidelijk zijn waar TRU voor wil staan :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:44:37 #236
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111596397
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

Geen gelul, hier noemen we niemand een idioot. Daarvoor mag je je vervoegen op nr. 49.

Even een vraagje, waarom niemand een idioot mogen noemen maar wel trut?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:18:34 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111598706
Gooi maar dicht hoor
20 Mei 2012
The truth was in here.
pi_111599178
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef Bastard het volgende:
Gooi maar dicht hoor
20 Mei 2012
Wat stom dat het me ook niet opviel dat dat topic dubbel was.. Nou ja, hij is dicht :P
pi_111618049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Even een vraagje, waarom niemand een idioot mogen noemen maar wel trut?
Wie heeft gezegd dat dat mocht dan?
Wat heb je de laatste tijd? Je lijkt zo narrig. Andersmans levensvisie bekritiseren. Mensen citeren, iets lulligs zeggen en als ze reageren dan is het opeens niet persoonlijk bedoeld.. En nu dit weer.

Probeer eens positievere insteek. Dan krijg je vast ook een leukere respons. Je was toch met shamanisme bezig en je gaat binnenkort wat je noemt een Gewijde Reis maken?
Een topic daarover en waarin je vertelt over je ervaringen zou vast heel erg gewaardeerd worden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:32:51 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111618104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Je was toch met shamanisme bezig en je gaat binnenkort wat je noemt een Gewijde Reis maken?
Een topic daarover en waarin je vertelt over je ervaringen zou vast heel erg gewaardeerd worden.
The truth was in here.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:38:43 #241
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111658984
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb hem al verteld dat ik zo gek niet ben mijn ervaringen af te laten kraken hier :)
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 17 mei 2012 @ 11:53:00 #242
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111659385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:38 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Ik heb hem al verteld dat ik zo gek niet ben mijn ervaringen af te laten kraken hier :)
Terwijl TRU daar juist de plek voor wil zijn op fok! Kom open eens een topic, dan bewaken wij het op antibaggerisme.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:09:34 #243
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_111659966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Terwijl TRU daar juist de plek voor wil zijn op fok! Kom open eens een topic, dan bewaken wij het op antibaggerisme.
Dit wordt niet alleen een mooie, bijzondere ervaring maar ook een heel intieme, persoonlijke.
En dan op fok zetten?
Echt niet :)
pi_111660382
Vinden we juist geil, intieme, persoonlijke ervaringen. :P
Maar zonder gekheid, als je je ervaring niet wilt delen omdat er altijd wel een paar zijn die menen lollig te moeten doen, dan moet je het gewoon niet doen.
Op zich zou het een dijk van een topic zijn, dat dan weer wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:09 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Dit wordt niet alleen een mooie, bijzondere ervaring maar ook een heel intieme, persoonlijke.
En dan op fok zetten?
Echt niet :)
pi_111660838
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vinden we juist geil, intieme, persoonlijke ervaringen. :P
Maar zonder gekheid, als je je ervaring niet wilt delen omdat er altijd wel een paar zijn die menen lollig te moeten doen, dan moet je het gewoon niet doen.
Op zich zou het een dijk van een topic zijn, dat dan weer wel.

[..]

betwijfel het
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:34:52 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111660873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Loppe het volgende:

[..]

betwijfel het
Als shamanisme je aanspreekt is het wel leuk en leerzaam.
The truth was in here.
pi_111660912
quote:
16s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als shamanisme je aanspreekt is het wel leuk en leerzaam.
ik bedoel voor haar
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:41:37 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111661122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:35 schreef Loppe het volgende:

[..]

ik bedoel voor haar
Jij woont in Belgie he?
The truth was in here.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 17 mei 2012 @ 12:42:25 #249
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111661155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Loppe het volgende:

[..]

betwijfel het
Ik niet.

Mensen dit is overigens nog steeds een FB, cut down the slowchat please :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111679899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:35 schreef Loppe het volgende:

[..]

ik bedoel voor haar
Bedoel je de ervaring voor haar of het openen van een topic?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')