abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:35:12 #26
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_104985913
nav Frozen Planet op Ned 1

"Vroeger" had je een Nederlandse man die natuurdocumentaires insprak. Hoe de beste man heet weet ik niet meer. Ik weet het ook niet zeker maar volgens mij leeft hij niet meer. Hij had een vrij donkere diepe stem en een een "zachte g" accent in mijn herinnering.

Heeft er iemand enig idee wie ik bedoel :?
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:04:46 #27
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104987689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Xessive het volgende:

[..]

Is dat niet die fictie/feiten serie van Discovery Channel? Perfect Disaster: solar storm.

Dat is 'm! Bedankt!
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_104988035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
nav Frozen Planet op Ned 1

"Vroeger" had je een Nederlandse man die natuurdocumentaires insprak. Hoe de beste man heet weet ik niet meer. Ik weet het ook niet zeker maar volgens mij leeft hij niet meer. Hij had een vrij donkere diepe stem en een een "zachte g" accent in mijn herinnering.

Heeft er iemand enig idee wie ik bedoel :?
Chriet Titulaer?


Of misschien Wubbo Ockels? Die deed iets voor kijk-tv.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xessive op 29-11-2011 22:20:15 ]
  woensdag 30 november 2011 @ 00:25:36 #29
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104994142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
nav Frozen Planet op Ned 1

"Vroeger" had je een Nederlandse man die natuurdocumentaires insprak. Hoe de beste man heet weet ik niet meer. Ik weet het ook niet zeker maar volgens mij leeft hij niet meer. Hij had een vrij donkere diepe stem en een een "zachte g" accent in mijn herinnering.

Heeft er iemand enig idee wie ik bedoel :?
Als je vroeger "dieren op TV" zei, dan zei je Anton van Hooff, weet niet of hij ook documentaires insprak. Maar hij presenteerde wel Ja, natuurlijk, wellicht dat je daaraan denkt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_105003085
Die van mij stond ook nog open:

quote:
Ben op zoek naar een de titel van een Live Action Science Fiction TV Serie die geloof ik aan het eind van de jaren 90 op TV was.

Plot van het verhaal was iets als dit:
Een groep van 3 studenten worden als diciplinaire maatregel naar een sateliet toe gestuurt. De sateliet ontploft en de studenten kunnen nog net met hun ruimteschip "blind wegspringen". Ze komen in een vreemd deel van het heelal terecht waar ze vrij snel betrokken worden in een doorlopende oorlog. Om de boel erger te maken, activeren de "bad guys" een schild waarmee terugkeer naar de aarde onmogelijk word zonder de locatie van de aarde weg te geven.
Ze besluiten dus als een stel superhelden met mechs tegen de "bad guys" te vechten.
pi_105003115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef AgitoM het volgende:
Die van mij stond ook nog open:

[..]

Staat hier niks tussen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Science_fiction_on_television
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105003211
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nee die is het niet, Die Welle heb ik al een aantal maal gezien.

[..]

Ik denk dat het deze dan is. Maar volgens een leraar van mij ging het over een school, cambridge dacht ik maar dat weet ik niet zeker. Anders kan het best deze film zijn :)

Thanks beide voor de reactie.
Het is "Das Experiment"
http://en.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
of de remake "The Experiment"
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Experiment_%282010_film%29

Gebaseerd op het "Stanford prison experiment"
"The Wave" is een film die overigens in het verlengde ligt van het "Milgram" en "Standford Prison Experiment".
  woensdag 30 november 2011 @ 16:48:26 #33
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105011708
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Het is "Das Experiment"
http://en.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
of de remake "The Experiment"
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Experiment_%282010_film%29

Gebaseerd op het "Stanford prison experiment"
"The Wave" is een film die overigens in het verlengde ligt van het "Milgram" en "Standford Prison Experiment".
Ah thanks, die bedoelde ik :) Stanford wist ik niet meer zeker en kon er ook niet echt iets van vinden. Maar is the experiment. :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_105156994
Ik ben op zoek naar volgens mij een onderdeel van villa achterwerk van vroeger. de presentator (ik gok roos & de mannen) waren aan het presenteren waarop plots het scherm overging in ruis. er voor kwam dan iemand die vervolgens allemaal kattenkwaad tips ging vertellen. aan het einde "kwam de politie dan" en zei hij iets als 'ze hebben me weer gevonden, ik moet er weer vandoor' en trok hij een stekker los waarop het beeld weer terugging naar de studio.

Nu ik er over nadenk moet het toch al wel ongeveer 14 jaar geleden zijn geweest.
pi_105159393
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef schijffie het volgende:
Ik ben op zoek naar volgens mij een onderdeel van villa achterwerk van vroeger. de presentator (ik gok roos & de mannen) waren aan het presenteren waarop plots het scherm overging in ruis. er voor kwam dan iemand die vervolgens allemaal kattenkwaad tips ging vertellen. aan het einde "kwam de politie dan" en zei hij iets als 'ze hebben me weer gevonden, ik moet er weer vandoor' en trok hij een stekker los waarop het beeld weer terugging naar de studio.

Nu ik er over nadenk moet het toch al wel ongeveer 14 jaar geleden zijn geweest.
Oh ja, ik zie het zo voor me. Heb het vage vermoeden dat het met arne Toonen was, maar kan er niks over vinden tot nu toe. Ik zoek nog even verder
pi_105410409
Ik ben op zoek naar een tekenfilm over een circusbeertje.
Het is een donkerbruin beetje met rode kleren en een muts en hij rijdt op een eenwieler (geloof ik) hij raakt zijn circus kwijt (geloof ik) en ontmoet een heel mooi lichtgekleurd meisjesbeertje met een roze bloem in haar haar.
Volgens mij komt het liedje 'teddy bear picnick' erin voor.
Ik geloof dat hij zich móet bewijzen aan dat meisje haar vader oid, maar dit is wel zo'n beetje alle info die ik kan bedenken.
compact en kleverig.
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:20:29 #37
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_105410825
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilm over een circusbeertje.
Het is een donkerbruin beetje met rode kleren en een muts en hij rijdt op een eenwieler (geloof ik) hij raakt zijn circus kwijt (geloof ik) en ontmoet een heel mooi lichtgekleurd meisjesbeertje met een roze bloem in haar haar.
Volgens mij komt het liedje 'teddy bear picnick' erin voor.
Ik geloof dat hij zich móet bewijzen aan dat meisje haar vader oid, maar dit is wel zo'n beetje alle info die ik kan bedenken.
kissyfur misschien

http://www.kindertv.net/i(...)&id=2197&Itemid=3252
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:24:37 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_105410939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:25 schreef Mark het volgende:

[..]

Als je vroeger "dieren op TV" zei, dan zei je Anton van Hooff, weet niet of hij ook documentaires insprak. Maar hij presenteerde wel Ja, natuurlijk, wellicht dat je daaraan denkt.
Dat is hem _O_

Dank ^O^
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:32:10 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_105416485
hey jongens.. ik zoek een duitse actie film van denk jaartje of 10 a 15 geleden gaat over de zoektocht naar de barnsteen kamer.. wat ik er nog van weet is de hoofdpersoon is een stuntman en heeft altijd een zippo bij zich die hij in de lucht gooit en zo openmaakt.. iemand enig idee? :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:41:28 #40
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_105416766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:32 schreef theguyver het volgende:
hey jongens.. ik zoek een duitse actie film van denk jaartje of 10 a 15 geleden gaat over de zoektocht naar de barnsteen kamer.. wat ik er nog van weet is de hoofdpersoon is een stuntman en heeft altijd een zippo bij zich die hij in de lucht gooit en zo openmaakt.. iemand enig idee? :{
Cascadeur
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_105418969
quote:
Nee, die vond ik idd ook meteen.

Heb nog verder gezocht en hem gevonden. T ging om Bongo, een disneyfilm (classic?) Van een half uur.
compact en kleverig.
  maandag 12 december 2011 @ 21:48:50 #42
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_105512646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilm over een circusbeertje.
Het is een donkerbruin beetje met rode kleren en een muts en hij rijdt op een eenwieler (geloof ik) hij raakt zijn circus kwijt (geloof ik) en ontmoet een heel mooi lichtgekleurd meisjesbeertje met een roze bloem in haar haar.
Volgens mij komt het liedje 'teddy bear picnick' erin voor.
Ik geloof dat hij zich móet bewijzen aan dat meisje haar vader oid, maar dit is wel zo'n beetje alle info die ik kan bedenken.
Overduidelijk Disney's Bongo
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 15 december 2011 @ 00:05:38 #43
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_105601908
Een Japanse film met een 'zingende flik, die steeds zo een melancholisch deuntje loopt te zingen. Iedereen schijnt dat deuntje te kennen. Er is een shoot-out in een geishahuis.' De film is waarschijnlijk in de jaren zestig, wellicht begin jaren zeventig geschoten.

(Ik citeerde.)

[ Bericht 17% gewijzigd door JAM op 15-12-2011 02:16:51 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 18 december 2011 @ 00:21:49 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_105711700
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef Crit het volgende:
Een Belgische of Franse film waarin een junk inbreekt in een huis en wordt betrapt. De eigenaar van het huis gaat de jongen helpen. Wat volgt is als ik het me goed herinner een soort van roadmovie. Zo komen ze terecht in een wegrestaurant waar die kerel eten voor dat joch koop, een situatie waarin een hond van een brug wordt gegooid en eindigt de film als het goed is met dat de huiseigenaar de jongen geld geeft voor heroïne en dat hij niet terug komt van de aankoop.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_105711946
al gevonden: eldorado
  zondag 18 december 2011 @ 01:53:39 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105713818
Ik zoek de titel v. twee flims:

1. In de trailer zie je een stel kinderen dat een sprookjes-bos in de achtertuin vindt. En dan zie je zo een vliegend elfje heel lief en schattig en een kind benadert zo een elfje. Maar zodra dat elfje dichterbij komt doet het BOE en dan zie je een vreselijk monster.

2. Twee kinderen raken bevriend, 1 is groot dik en sterk voor zijn leeftijd. De ander had dacht ik een handicap of was erg klein en werd geplaagd. Het was geen tom hanks film. En samen lopen ze als een totem-paal rond. balls and the brain zeg maar. heb enkelt de trailer gezien.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 18 december 2011 @ 08:51:11 #47
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_105715749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titel v. twee flims:

1. In de trailer zie je een stel kinderen dat een sprookjes-bos in de achtertuin vindt. En dan zie je zo een vliegend elfje heel lief en schattig en een kind benadert zo een elfje. Maar zodra dat elfje dichterbij komt doet het BOE en dan zie je een vreselijk monster.

2. Twee kinderen raken bevriend, 1 is groot dik en sterk voor zijn leeftijd. De ander had dacht ik een handicap of was erg klein en werd geplaagd. Het was geen tom hanks film. En samen lopen ze als een totem-paal rond. balls and the brain zeg maar. heb enkelt de trailer gezien.
1: spiderwick chronicles?
http://www.imdb.com/title/tt0416236/
  zondag 18 december 2011 @ 10:32:03 #48
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_105716599
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titel v. twee flims:

1. In de trailer zie je een stel kinderen dat een sprookjes-bos in de achtertuin vindt. En dan zie je zo een vliegend elfje heel lief en schattig en een kind benadert zo een elfje. Maar zodra dat elfje dichterbij komt doet het BOE en dan zie je een vreselijk monster.

2. Twee kinderen raken bevriend, 1 is groot dik en sterk voor zijn leeftijd. De ander had dacht ik een handicap of was erg klein en werd geplaagd. Het was geen tom hanks film. En samen lopen ze als een totem-paal rond. balls and the brain zeg maar. heb enkelt de trailer gezien.
Die 2de is The Mighty
http://www.imdb.com/title/tt0119670/
  zondag 18 december 2011 @ 12:09:04 #49
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105718459
1e kan ook Bridge to Terabithia zijn?
pi_105732525
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titel v. twee flims:

1. In de trailer zie je een stel kinderen dat een sprookjes-bos in de achtertuin vindt. En dan zie je zo een vliegend elfje heel lief en schattig en een kind benadert zo een elfje. Maar zodra dat elfje dichterbij komt doet het BOE en dan zie je een vreselijk monster.

2. Twee kinderen raken bevriend, 1 is groot dik en sterk voor zijn leeftijd. De ander had dacht ik een handicap of was erg klein en werd geplaagd. Het was geen tom hanks film. En samen lopen ze als een totem-paal rond. balls and the brain zeg maar. heb enkelt de trailer gezien.
1: was het echt een elfje? want ik heb dit laatst wel in An American Haunting gezien, maar daar was het geen elfje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')