quote:
Was Patton niet goed?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:58 schreef RanTheMan het volgende:
als je heel creatief bent lijkt 1 verhaallijn wel iets op een desert storm film met george clooney, maar dan moet je echt heel flexibel denken
quote:
quote:
Ah inderdaad, die heb je ook nogquote:Op woensdag 14 september 2011 13:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de andere was: where eagles dare
toch zeker niet de minste dacht ik zoquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:09 schreef hornage het volgende:
Freddy Krueger - A Nightmare On Elm Street
Pinhead - Hellraiser
Jason Voorhees - Friday The 13th
Michael Myers - Halloween
Alien - Alien
Ghostface - Scream
Jack - The Shining
Chucky - Child's Play
Damien - Omen
Jigsaw - Saw
Blijkbaar toch te overduidelijkquote:
volgens mij speelt ie geen van al die filmsquote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
of was j nou the scorpion king ofzo... ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
a kindergarten cop
b twins
c commando
d total recall
e the running man
f red heat
g predator
i jingle all the way
j the mummy returns was het?
k batman & robin
l the 6th day
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:40 schreef picodealion het volgende:
B Junior
D Total Recall?
G Commando
I The Last Action Hero
K Batman & Robin? (iig een batman)
L The Sixth Day
Ben erg slecht in die films
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
Of was I nou juist Jingle All The Way?
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef FireFox1 het volgende:
A: Kindengarden Cop
C: Predator
D: Total Recall
E: Running Man
H: True Lies, maar die hoefde niet
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
of was j nou the scorpion king ofzo... ik weet het niet meer![]()
kan best ik gok die alleen op stijlquote:Op woensdag 14 september 2011 13:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
volgens mij speelt ie geen van al die films
Kloptquote:Op woensdag 14 september 2011 13:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
volgens mij speelt ie geen van al die films
Is G niet dat plaatje op de poster van Predatorquote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Je haalde Commando en Predator door elkaar
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is G niet dat plaatje op de poster van Predator![]()
[ afbeelding ]
the rundown? stomme cameo's
quote:
The Expendables?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef hornage het volgende:
Schaamteloos ingekoptIk heb de film nog nooit gezien
Over Ahnold gesproken:
Welke film?
[ afbeelding ]
Nee, wat ik zegquote:
FireFox1 + 1quote:
Reken ik allemaal goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef picodealion het volgende:
Lord of the Rings
Toy Story
Ningen No Joken (The Human Condition)
Back to the Future
de Vengeance-triligie van Chan-wook Park (Oldboy, Sympathy for Mr. Vengeance, Lady Vengeance)
The Matrix
Die was ik inderdaad aan het zoekenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij is FF driftig aan het opzoeken of deze klopt --> Ningen No Joken (The Human Condition)
Daar twijfelde ik al overquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
of te bedenken wat hij met the animatrix moet en dat soort spul
Klopt, maar alle 3 delen hebben in de bios gedraaidquote:Op woensdag 14 september 2011 14:34 schreef hornage het volgende:
Toy Story heeft ook een spin off serie....
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votesquote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij is FF driftig aan het opzoeken of deze klopt --> Ningen No Joken (The Human Condition)
Waren ze toen al goed verkrijgbaar op dvd?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votes
* Sub zoekt driftig op waar NNJ over gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votes
Wel uit Japanquote:Op woensdag 14 september 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waren ze toen al goed verkrijgbaar op dvd?
Dayumn.quote:
Zat al in het plaatje, had er geen seconde aandacht aan besteed en zelfs nu zou ik de link niet kunnen leggenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je die "Freezers pop open." had weggelaten, had ik het nooit geraden
Alien was gewoon de 1e poging voor alle cryo sleep films die ik ging noemenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zat al in het plaatje, had er geen seconde aandacht aan besteed en zelfs nu zou ik de link niet kunnen leggen.
Oh natuurlijk. Had de link met cryo nog niet eens gelegd.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alien was gewoon de 1e poging voor alle cryo sleep films die ik ging noemen
Ik moet steeds aan Fringe denken (denk ook steeds dat ik The Observer zie) dus in mijn hoofd is het een sci-fiquote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat het 1e plaatje niks met het boksen heeft te maken, maar dat is een gok van mijn kant
de hoedjes en de peperbus mist danquote:Op woensdag 14 september 2011 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Fringe denken (denk ook steeds dat ik The Observer zie) dus in mijn hoofd is het een sci-fi.
Geloof niet dat ik 'm ken.
klopt ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet die dronken wannabee piloot uit independence day, die hillbilly?
RanTheMan + 1quote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef RanTheMan het volgende:
aha dat is pluto nash! -wat een kut film-
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
Death Proof
Planet Terror?![]()
euh ik las laatst nog iets over een zombiefilm met haar erin geloof ik.
Hint kijk eens 3 posts boven mn vraag jongens,quote:
zat al teveel kwijl op de monitoren zekerquote:
yess zij is die omstreden bruid die op t eind zwanger blijkt te zijnquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
TR = Tim Robbins?![]()
Kan me daar geen vraag over herinneren.
iets met beestjes in een swansquote:
quote:
Stand september 2011:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ik t punt maar weer aan sands geven?
Dacht dat het wellicht een vertaalde poster/titel was.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
lijkt wel een russische filmcyrillisch schrift..
Vellocek = Chelovekquote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef picodealion het volgende:
Stond er dus toch Vellocek (woord in A Clockwork Orange voor man/jongen).
Manquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Misschien op een verkeerd tijdstip gesteld, zag de film namelijk wel in een paar top-100s staan.
Hollow ...
Fun .... Dick and Jane
Ingmar Bergman Makes . .....
......
Vul de woorden op de puntjes maar in op de juiste titels te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag komt eraan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je zit in de goede richting.quote:
Kouder...quote:
En dat is correct. Toren komt uit een reclamespot van USR over hun nieuwste robot.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef dyonvbaal het volgende:
dat verdrinkende kind is uit I robot, maar die toren ken ik daar niet uit...
Oei.. dat zijn er niet zoveel. The Godfather?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
The first sequel to win an Academy Award for Best Picture.
in dit geval deel 2, maar ik reken hem goed omdat mijn eerste vraag ook niet helemaal klopte...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei.. dat zijn er niet zoveel. The Godfather?
Lijkt me welquote:
Wiequote:Trade Mark
Showing ugly and violent acts with unglamorous simplicity.
Long periods of silence followed by quick bursts of action.
quote:He died at the age of 60 from a heart attack, which was most likely resulted from his eating habits. He had an infamous love for food and gained weight throughout his life until he was borderline obese in the 1980s.
quote:His favorite movies were reportedly (in no particular order) Yôjinbô (1961), Warlock (1959), The Man Who Shot Liberty Valance (1962), High Noon (1952), Shane (1953), and Vera Cruz (1954).
Natuurlijk welquote:
film?quote:: Let us open a bottle and do our best to save each other's souls.
: Alas, I am not permitted.
: Fine then, you talk, I'll drink.
Nope. Speelt zich veel verder in het verleden af.quote:
Nope. Speelt zich vnl af in Engeland.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Patch het volgende:
Volgens mij is dit Robin Hood: Prince of Thieves, of een middeleeuwse komedie waar ik even niet op kom...
die ja, die wou ik als 2e gokken, maar ik kwam er niet op, geef me eens ongelijk...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef picodealion het volgende:
Als het een comedy is dan gok ik op Black Knight (zo heet die film toch met die neger die in de middeleeuwen terecht komt?)
Is inderdaad wel een baggerslechte filmquote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
die ja, die wou ik als 2e gokken, maar ik kwam er niet op, geef me eens ongelijk...
Maakt toch niet uit als je al het goede antwoord hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
die ja, die wou ik als 2e gokken, maar ik kwam er niet op, geef me eens ongelijk...
Is dat zo? geen idee. Jij hebt 't opgezocht al? Ik kan een nieuwe verzinnen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je al het goede antwoord hebt
Niet opgezocht maar toen ik de titel zag wist ik het.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Is dat zo? geen idee. Jij hebt 't opgezocht al? Ik kan een nieuwe verzinnen?
Dat zijn er wel veelquote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Patch het volgende:
Ok, het is de 14e vandaag.
14 films aub met Alan Rickman gaat dat lukken?
De Harry Potters wil ik natuurlijk wel voluit.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Baszh het volgende:
Harry Potter 1-8
Die Hard
Alice in Wonderland
Robin Hood Prince of Thieves
11 lukt alcba HP uit te schrijven!
mwah, komt goed denk ik, zeker met de Harry'squote:
Ja dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, komt goed denk ik, zeker met de Harry's
Da's 4.quote:
Michelangelo2 +1quote:
Allenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef The_Substitute het volgende:
The Godfather
The Godfather 2
The French Connection
Mean Streets
Dog Day Afternoon
Serpico?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef The_Substitute het volgende:
A Clockwork Orange![]()
The Warriors?![]()
Goede gokquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
Gimli - Jonathan Rhys-Davis
Legolas - Orlando Bloom
Aragorn - Viggo Mortensen
Boromir - Sean Bean
Frodo - Elijah Wood
Gandalf - Ian McKellen
Pippin / Peregrin - ?+ acteur nog
Merry / Meriadoc - ?+ acteur nog
+ nog 1
En ik geloof dat ik er nog een mis.. kan er maar niet opkomen.
idd + acteur nogquote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
Uh, Sam natuurlijk. Geen idee hoe hij heet.
klopt, achternaam nogquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Dominic nog iets is één van de hobbits, dacht ik.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Patch het volgende:
Volgens mij is dit Robin Hood: Prince of Thieves, of een middeleeuwse komedie waar ik even niet op kom...
sean astin, mikkey in the gooniesquote:
Lost-kijker?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef picodealion het volgende:
Godver, Monahagan hield ik achter tot die andere twee waren gepost..
Jup. Ik kan zo de helft van de acteurs uit LOST opnoemen door in mijn hoofd de teksten onderin beeld voor me te halen. Honderden keren heb ik die namen gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huh?quote:
Ik was er al van uit gegaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef picodealion het volgende:
Mag ik nog aanvullen dat ik overduidelijk 9. 8 Mile bedoelde aangezien zowel liedje als hoofdrol van Eminem zijn, of krijg ik dan straf van Patch?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup. Ik kan zo de helft van de acteurs uit LOST opnoemen door in mijn hoofd de teksten onderin beeld voor me te halen. Honderden keren heb ik die namen gezien.
Leuk detail dat zowel in LOTR als LOST Monahaganzonde dat ik niet op de Meet was, hadden goede Lost-gesprekken kunnen voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
nee hoor, da's overduidelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef picodealion het volgende:
Mag ik nog aanvullen dat ik overduidelijk 9. 8 Mile bedoelde aangezien zowel liedje als hoofdrol van Eminem zijn, of krijg ik dan straf van Patch?
helemaal goedquote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Patch het volgende:
Enya lijkt mij LOTR: The Fellowship of the Ring toch?
geen rocky. het is wel een vervolg maar noemt zich niet deel tweequote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef wyccie het volgende:
May it be - LotR toch?![]()
When the going gets tough - Rocky deel geen idee?
die inderdaad. vervolg op romancing the stonequote:
quote:
klopt! dacht dat die het langst zou durenquote:
Ik ben bekend met hoe diep Jefferson Airplane is gezaktquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
klopt! dacht dat die het langst zou duren
jup...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben bekend met hoe diep Jefferson Airplane is gezakt.
nope. jaren 80quote:
KK2 idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
8 is Karate Kid. Of Karate Kid 2 gezien de tip.
inderdaad!quote:
enkelvoud, maar dat is 4 idd. Blijft 1 over.quote:
nopequote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef picodealion het volgende:
TC en NK lijkt me Eyes Wide Shut? Maar dat heeft niks met Top Gun te maken.
nopequote:
dat is hem.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
days of thunder bedoelt ie vast
meer jaren 80. Net als DEZE deze dezequote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wow, heerlijk jaren '90.
En het was Valeriya op de Lilja 4-ever soundtrack, niet Enya.
Sands +1quote:
Ah, je hebt gelijk. Ik herinner het me van toen ik klein was en 's avonds in bed naar de radio luisterde, dat was jaren '90 maar ze draaiden daar wel meer zoetsappige meukquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
meer jaren 80. Net als DEZE deze deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |