klopt ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet die dronken wannabee piloot uit independence day, die hillbilly?
RanTheMan + 1quote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef RanTheMan het volgende:
aha dat is pluto nash! -wat een kut film-
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
Death Proof
Planet Terror?![]()
euh ik las laatst nog iets over een zombiefilm met haar erin geloof ik.
Hint kijk eens 3 posts boven mn vraag jongens,quote:
zat al teveel kwijl op de monitoren zekerquote:
yess zij is die omstreden bruid die op t eind zwanger blijkt te zijnquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
TR = Tim Robbins?![]()
Kan me daar geen vraag over herinneren.
iets met beestjes in een swansquote:
quote:
Stand september 2011:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ik t punt maar weer aan sands geven?
Dacht dat het wellicht een vertaalde poster/titel was.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
lijkt wel een russische filmcyrillisch schrift..
Vellocek = Chelovekquote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef picodealion het volgende:
Stond er dus toch Vellocek (woord in A Clockwork Orange voor man/jongen).
Manquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Misschien op een verkeerd tijdstip gesteld, zag de film namelijk wel in een paar top-100s staan.
Hollow ...
Fun .... Dick and Jane
Ingmar Bergman Makes . .....
......
Vul de woorden op de puntjes maar in op de juiste titels te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag komt eraan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je zit in de goede richting.quote:
Kouder...quote:
En dat is correct. Toren komt uit een reclamespot van USR over hun nieuwste robot.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef dyonvbaal het volgende:
dat verdrinkende kind is uit I robot, maar die toren ken ik daar niet uit...
Oei.. dat zijn er niet zoveel. The Godfather?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
The first sequel to win an Academy Award for Best Picture.
in dit geval deel 2, maar ik reken hem goed omdat mijn eerste vraag ook niet helemaal klopte...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei.. dat zijn er niet zoveel. The Godfather?
Lijkt me welquote:
Wiequote:Trade Mark
Showing ugly and violent acts with unglamorous simplicity.
Long periods of silence followed by quick bursts of action.
quote:He died at the age of 60 from a heart attack, which was most likely resulted from his eating habits. He had an infamous love for food and gained weight throughout his life until he was borderline obese in the 1980s.
quote:His favorite movies were reportedly (in no particular order) Yôjinbô (1961), Warlock (1959), The Man Who Shot Liberty Valance (1962), High Noon (1952), Shane (1953), and Vera Cruz (1954).
Natuurlijk welquote:
film?quote:: Let us open a bottle and do our best to save each other's souls.
: Alas, I am not permitted.
: Fine then, you talk, I'll drink.
Nope. Speelt zich veel verder in het verleden af.quote:
Nope. Speelt zich vnl af in Engeland.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Patch het volgende:
Volgens mij is dit Robin Hood: Prince of Thieves, of een middeleeuwse komedie waar ik even niet op kom...
die ja, die wou ik als 2e gokken, maar ik kwam er niet op, geef me eens ongelijk...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef picodealion het volgende:
Als het een comedy is dan gok ik op Black Knight (zo heet die film toch met die neger die in de middeleeuwen terecht komt?)
Is inderdaad wel een baggerslechte filmquote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
die ja, die wou ik als 2e gokken, maar ik kwam er niet op, geef me eens ongelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |