FireFox1 + 1quote:
Reken ik allemaal goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef picodealion het volgende:
Lord of the Rings
Toy Story
Ningen No Joken (The Human Condition)
Back to the Future
de Vengeance-triligie van Chan-wook Park (Oldboy, Sympathy for Mr. Vengeance, Lady Vengeance)
The Matrix
Die was ik inderdaad aan het zoekenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij is FF driftig aan het opzoeken of deze klopt --> Ningen No Joken (The Human Condition)
Daar twijfelde ik al overquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
of te bedenken wat hij met the animatrix moet en dat soort spul
Klopt, maar alle 3 delen hebben in de bios gedraaidquote:Op woensdag 14 september 2011 14:34 schreef hornage het volgende:
Toy Story heeft ook een spin off serie....
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votesquote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij is FF driftig aan het opzoeken of deze klopt --> Ningen No Joken (The Human Condition)
Waren ze toen al goed verkrijgbaar op dvd?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votes
* Sub zoekt driftig op waar NNJ over gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel steeds meer votes (+1000), toen ik deze had gekeken, hadden ze allemaal nog rond de 50 votes
Wel uit Japanquote:Op woensdag 14 september 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waren ze toen al goed verkrijgbaar op dvd?
Dayumn.quote:
Zat al in het plaatje, had er geen seconde aandacht aan besteed en zelfs nu zou ik de link niet kunnen leggenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je die "Freezers pop open." had weggelaten, had ik het nooit geraden
Alien was gewoon de 1e poging voor alle cryo sleep films die ik ging noemenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zat al in het plaatje, had er geen seconde aandacht aan besteed en zelfs nu zou ik de link niet kunnen leggen.
Oh natuurlijk. Had de link met cryo nog niet eens gelegd.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alien was gewoon de 1e poging voor alle cryo sleep films die ik ging noemen
Ik moet steeds aan Fringe denken (denk ook steeds dat ik The Observer zie) dus in mijn hoofd is het een sci-fiquote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat het 1e plaatje niks met het boksen heeft te maken, maar dat is een gok van mijn kant
de hoedjes en de peperbus mist danquote:Op woensdag 14 september 2011 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Fringe denken (denk ook steeds dat ik The Observer zie) dus in mijn hoofd is het een sci-fi.
Geloof niet dat ik 'm ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |