abonnement Unibet Coolblue
pi_115350296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Gek he, als keer op keer aangetoond wordt dat het bullshit is. Zie een topic als bijvoorbeeld, UFO landing tijdens de Olympische Spelen.

En dat is ook de reden waarom Shashaska die video, die waarschijnlijk niet eens bestaat, niet post. De drogreden die jij geeft zou geen reden moeten zijn voor het niet posten van de video. Hetzelfde geldt voor het feit dat de buitenaardse wezens Shashaska komen vermoorden, want mocht hij/zij überhaupt iets gefilmd hebben, dan zouden deze intelligente wezens dat allang weten.

Of nee, wacht, een stel buitenaardse wezens die het hele internet schijnen te doorzoeken naar Shashaska's video, die afkomstige zijn van een honderden duizenden lichtjaren verre planeet, konden deze camera niet detecteren ten tijde van de opname. Please. De fabeltjes zijn op zichzelf al één grote contradictie.
Weetje, ik vind het allemaal best...
Als ik interessant en aandacht wil had ik allang een eigen topic hierover aangemaakt. Nooit gedaan.
Ik poste alleen tussendoor zelf wat ervaringen, en zie die strijd dan.... waarom maak je je zo druk hierover?

Om de video? Please, kijk met je eigen ogen, ga naar KNMI of het helder is vannacht en kijk gewoon eens 3 uur lang naar boven. Niet met nightvision, gewoon zelf kijken.
Iets wat de Indianenstammen ook graag deden.

En als je vroeg moet beginnen, ga er om half 4 uit.. en kijk tot een uur of 6..
pi_115351001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik sluit me niet af voor nieuwe mogelijkheden. Alleen de mogelijkheden die onzinnig zijn. Wat bereik jij immers met je geloof in al deze theorieën? Grotendeels teleurstelling, dunkt me. Hoe vaak heb je gehoord dat er iets op de bodem van zee lag, dat er een voorspelling werd gedaan voor een grote gebeurtenis, dat er filmpjes verschenen van zogenaamde ufo's/geesten? En hoe vaak was het onzin? Gezien er nooit concluderend bewijs is gevonden, oftewel geen bijzondere piramide/ufo op de bodem van de zee, geen einde van de wereld of ufo landing, filmpjes debunked werden en dus geen ufo's op geesten op film omdat het in scéne was gezet? Vrijwel altijd, schat ik in.

Kijk naar programma's als Destination Truth. Leuk programma, maar met welke eindresultaten komen zij? Hetzelfde als waar zij mee begonnen, puur verhalen en legendes en daarnaast op z'n hoogst zogenaamde verklaringen van ooggetuigen. Hetzelfde geldt voor onderzoekers zoals Ghosthunters. Zij kunnen na onderzoek met geen enkel bewijs komen. Geen gegevens, geen beelden, alleen maar beweringen.

Ik wil graag geloven in dergelijke zaken, maar dat betekend niet dat ik al mijn sceptici overboord gooi. Als het bewijs overtuigend is, dan ben ik degene die enthousiast vooraan staat.
Als je graag wilt geloven in dat soort zaken, waarom kijk je dan die tv programma's/docu's, info/topic-zooi erover.
Natuurlijk helpt dat niet, je moet het zelf zien. Ik sla al die shit over, ik reageer er niet eens op.
Als ik een topic zie met ufo boven OS, ik sla het gewoon over.

En wie wel wilt kijken vannacht en denkt van; ik ga ze vannacht toch niet zien :') en dan dus maar niet kijken.
Maar dan wel filmpjes en verslagen lezen van andere mensen die ze wel zogenaamd zien en dan vervolgens zeggen dat het bullshit is :D

1 van mijn favo
pi_115351326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Waarom zou ik interessant willen doen? Waarom interessant doen op dit forum....
Ja er zijn talloze filmpjes te zien, maar het is het net niet. Het is en blijven allemaal twijfel video's. Geef mij er maar 1 waar van je denkt: dit is hem! Dit is een buitenaards intelligent object, ze kunnen hier dus toch komen!

Er zijn heel veel video's waar in je duidelijk ziet, onmogelijke rare dingen... maar niet 100% zeker kan zeggen dat er buiten-aardse intelligentere wezens inzitten.

Waarom zien alleen militairen, astronauten en geheime diensten het? Waarom niet een burger uit Staphorst? Als je als burger bewust bent dat ze hier allanggggg zijn, zie je ze ook.
En hoe begint dat? Het begint meestal met lichtbol verschijnselen.
Sta je langer dan 1 of 2 weken non stop te kijken buiten? Dan komen ze echt dichterbij, ze hebben je al vanaf de 1e minuut in het vizier, maar ze testen mensen gewoon uit om te kijken hoe ver ze gaan... maar als ik dat zeg word ik hier niet serieus genomen.

En dat gewoon in een normale wijk in Nederland, en je hoeft echt niet per se naar een bos of woestijn in de VS om ze te zien..

Als jij nu besluit om vanavond te gaan kijken, dan zien ze NU in je bewustzijn en weten ze al dat je vanavond gaat kijken. Ze weten alles.
En als je ze echt wilt zien, dan begint dat meestal met lichtbol-verschijnselen. Sta je langer, dan zeg ik je dat je echt dingen gaat zien die onmogelijk zijn..
Waarom alleen 's nachts dan?
pi_115351505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom alleen 's nachts dan?
S'nachts tot het ochtendlicht opkomt. Dus rond 4, 5 tot een uur of 6 is het beste.
(uit mijn ervaringen en vele anderen)
Maar s'nachts vallen ze eerder op dmv lichtachtige bollen (die nasa ook als ufo's beschouwd), die bollen zie ik altijd s'nachts. Of bewegende sterren.

Maar ze kunnen altijd opeens tevoorschijn komen, ook dag.
Deze is gewoon gek...... is geanalyseerd, en niemand snapt wat dit is.
Deze was ook overdag.
pi_115356665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik sluit me niet af voor nieuwe mogelijkheden. Alleen de mogelijkheden die onzinnig zijn. Wat bereik jij immers met je geloof in al deze theorieën? Grotendeels teleurstelling, dunkt me. Hoe vaak heb je gehoord dat er iets op de bodem van zee lag, dat er een voorspelling werd gedaan voor een grote gebeurtenis, dat er filmpjes verschenen van zogenaamde ufo's/geesten? En hoe vaak was het onzin? Gezien er nooit concluderend bewijs is gevonden, oftewel geen bijzondere piramide/ufo op de bodem van de zee, geen einde van de wereld of ufo landing, filmpjes debunked werden en dus geen ufo's op geesten op film omdat het in scéne was gezet? Vrijwel altijd, schat ik in.
Ik geloof helemaal niet in al die theorieën, en evenmin hecht ik er waarde aan of ze wel of niet uitkomen. Teleurstelling komt bij mij dan ook niet voor. :)

Hoe meer uitkomt dat achteraf onzin blijkt, hoe sterker de gevallen worden die niet te debunken zijn. Daarom moedig ik sceptisch denken ook altijd aan! Alleen doe ik het op een minder hatelijke toon. ;)

quote:
Kijk naar programma's als Destination Truth. Leuk programma, maar met welke eindresultaten komen zij? Hetzelfde als waar zij mee begonnen, puur verhalen en legendes en daarnaast op z'n hoogst zogenaamde verklaringen van ooggetuigen. Hetzelfde geldt voor onderzoekers zoals Ghosthunters. Zij kunnen na onderzoek met geen enkel bewijs komen. Geen gegevens, geen beelden, alleen maar beweringen.
Maar wel tonnen vermaak. ;)

quote:
Ik wil graag geloven in dergelijke zaken, maar dat betekend niet dat ik al mijn sceptici overboord gooi. Als het bewijs overtuigend is, dan ben ik degene die enthousiast vooraan staat.
Je hoeft ook geen mensen overboord te gooien! :o
pi_115366790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Shashaska het volgende:

[..]

S'nachts tot het ochtendlicht opkomt. Dus rond 4, 5 tot een uur of 6 is het beste.
(uit mijn ervaringen en vele anderen)
Maar s'nachts vallen ze eerder op dmv lichtachtige bollen (die nasa ook als ufo's beschouwd), die bollen zie ik altijd s'nachts. Of bewegende sterren.

Maar ze kunnen altijd opeens tevoorschijn komen, ook dag.
Deze is gewoon gek...... is geanalyseerd, en niemand snapt wat dit is.
Deze was ook overdag.
dat filmpje is wel vet! een soort van moederschip ofzo.
pi_115367158
[..]

Je hoeft ook geen mensen overboord te gooien! :o
[/quote]
haha heerlijk toch,, al je scepticie van boord pleuren?! dat zal wel een tijdrovend klusje worden denk,
maarja , je weet wat ze zeggen; 'gezelligheid kent geen tijd!' :)

[ Bericht 4% gewijzigd door valandil25 op 10-08-2012 01:54:33 ]
pi_115396012
Misschien zijn het wel natuurverschijnselen? Maar ja is nog niet verklaard, dus laten we maar afwachten :).

Zou wel interessant zijn als het echt iets levend is.
pi_115405093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Hypertext het volgende:
Misschien zijn het wel natuurverschijnselen? Maar ja is nog niet verklaard, dus laten we maar afwachten :).

Zou wel interessant zijn als het echt iets levend is.
Idd. De aanname dat het iets buitenaards is, is nogal vreemd te noemen want nergens op gebaseerd. Wij zullen 't nooit te weten komen vrees ik.
pi_115434204
iemand te gast op een buitenaardse basis, erg boeiend om te lezen vind ik, er zijn 5 delen op de site.

http://niburu.co/index.ph(...)tid=34:ufo&Itemid=47
pi_115438224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:24 schreef valandil25 het volgende:

[..]

dat filmpje is wel vet! een soort van moederschip ofzo.
En hartstikke fake
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115438487
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En hartstikke fake
joh! was jij erbij, toen die het filmpje maakte?
pi_115438539
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef valandil25 het volgende:

[..]

joh! was jij erbij, toen die het filmpje maakte?
Ja, en het was een goede garp! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115438806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, en het was een goede garp! ^O^
haha winning!! weet je ouwe reus,,ik zou het niet weten, er circuleren zo veel ufo filmpjes op het net, waaronder die van de ufo bij de olympische spelen die gewoon niet nagemaakt kan zijn omdat ie voor de tv was.

ze kunnen nooit allemaal nep zijn in mijn optiek, dus die kan ook best echt zijn.
pi_115439049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef valandil25 het volgende:

[..]

haha winning!! weet je ouwe reus,,ik zou het niet weten, er circuleren zo veel ufo filmpjes op het net, waaronder die van de ufo bij de olympische spelen die gewoon niet nagemaakt kan zijn omdat ie voor de tv was.

ze kunnen nooit allemaal nep zijn in mijn optiek, dus die kan ook best echt zijn.
Hey valandil25, welk filmpje is dat bij de olympische spelen dan? Nooit gezien.
pi_115439457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Hey valandil25, welk filmpje is dat bij de olympische spelen dan? Nooit gezien.
ik zal m ff proberen te zoeken..
dit is m hypertext :) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ningsceremonie.dhtml

weet nie hoe het komt maar zit geen geluid bij deze keer.

[ Bericht 12% gewijzigd door valandil25 op 11-08-2012 22:18:15 ]
pi_115441167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ik zal m ff proberen te zoeken..
dit is m hypertext :) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ningsceremonie.dhtml

weet nie hoe het komt maar zit geen geluid bij deze keer.
Tnx, maar ziet er nep uit. Ene keer is de schijf er en andere shot niet.

En er is geen overgang.

Heb je nog andere "betere" filmpjes?
pi_115441256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Tnx, maar ziet er nep uit. Ene keer is de schijf er en andere shot niet.

En er is geen overgang.

Heb je nog andere "betere" filmpjes?
er zijn meerdere fimpjes van die bezichteging, dit vind ik zelf de beste.
pi_115441323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef valandil25 het volgende:

[..]

joh! was jij erbij, toen die het filmpje maakte?
Probleem is dat editing door middel van computers geweldige resultaten kunnen voortbrengen in het maken van een ufo video, nu beter dan ooit tevoren.
pi_115441801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Probleem is dat editing door middel van computers geweldige resultaten kunnen voortbrengen in het maken van een ufo video, nu beter dan ooit tevoren.
er zijn meerdere fimpjes van die bezichteging
pi_115446122
Mag ik iedereen wel vragen om zoveel mogelijk filmpjes en artikelen te blijven posten uit de "gewone" media? Dat is de bedoeling van dit topic :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115446291
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag ik iedereen wel vragen om zoveel mogelijk filmpjes en artikelen te blijven posten uit de "gewone" media? Dat is de bedoeling van dit topic :)
ja is prima, nou nog eentje dan om het af te leren haha..
http://niburu.co/index.ph(...)atid=12:et&Itemid=25
of het nu waar is of nie, tis wel boeiend.
er is schijnbaar een alien lichaam gevonden.. *O*

of zoals charlie sheen zou reageren; winning!
of zoals hank moody zou reageren; they have found a alien, madderfakkaaaaa!

[ Bericht 2% gewijzigd door valandil25 op 12-08-2012 00:48:52 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:19:57 #273
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_115448040
Die UFO tijdens de de openingsceremonie was iig niet buitenaards, maar een Goodyear luchtballon. Wat je ziet op het filmpje is dit:

Rechtsboven is wat je ziet zweven boven het stadion. Er zijn overal op het internet discussies over dat dit buitenaards is en een voorproefje op wat er zondagavond gaat gebeuren maar het is simpelweg een Goodyear luchtballon.

De feiten:
- Goodyear corporate was gecontracteerd om de ceremonie van bovenaf te filmen, maar moest de naam Goodyear afschermen (want geen reclame tijdens de ceremonie).
- Er zijn getuigenissen van Londonse burgers die de ballon op dat moment én eerder hebben zien rondzweven.
- Iedereen die de openingsceremonie heeft gekeken kreeg beelden van bovenaf te zien (bird's eye view)

Jammer (?) genoeg geen buitenaards vliegtuig. Maar blijf hoe dan ook zoeken, je weet maar nooit (maar ff niet morgennacht want je zal alleen maar in de waar raken door de Perseïden-meteoren :P)
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
pi_115448119
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef il_Tonno het volgende:
Die UFO tijdens de de openingsceremonie was iig niet buitenaards, maar een Goodyear luchtballon. Wat je ziet op het filmpje is dit:
[ afbeelding ]
Rechtsboven is wat je ziet zweven boven het stadion. Er zijn overal op het internet discussies over dat dit buitenaards is en een voorproefje op wat er zondagavond gaat gebeuren maar het is simpelweg een Goodyear luchtballon.

De feiten:
- Goodyear corporate was gecontracteerd om de ceremonie van bovenaf te filmen, maar moest de naam Goodyear afschermen (want geen reclame tijdens de ceremonie).
- Er zijn getuigenissen van Londonse burgers die de ballon op dat moment én eerder hebben zien rondzweven.
- Iedereen die de openingsceremonie heeft gekeken kreeg beelden van bovenaf te zien (bird's eye view)

Jammer (?) genoeg geen buitenaards vliegtuig. Maar blijf hoe dan ook zoeken, je weet maar nooit (maar ff niet morgennacht want je zal alleen maar in de waar raken door de Perseïden-meteoren :P)
Ik zie alleen een vage grijze vlek.

Dit soort filmpjes vind ik ook niet zo interessant. Pas wanneer het duidelijk beweegt en vreemde bewegingen maakt, dan wordt het wat vreemder en dus interessanter.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:29:41 #275
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_115448246
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zie alleen een vage grijze vlek.

Dit soort filmpjes vind ik ook niet zo interessant. Pas wanneer het duidelijk beweegt en vreemde bewegingen maakt, dan wordt het wat vreemder en dus interessanter.
Moet je eens op Google kijken hoe gek mensen worden door wat ze gezien hebben op deze beelden.
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')