abonnement Unibet Coolblue
pi_99887431
<een bedrijf> zegt dat ik een factuur moet betalen.
Het gaat om artikelen die nooit geleverd zijn. En die ik ook niet meer hoef te hebben, omdat ik er toen haast mee had vanwege een pup die we kregen.

Nou gaan ze dus morgen de factuur doorsturen naar een incassobureau?
Wat ik erg raar vind, omdat ik toen der tijd dus gevraagd heb of de artikelen direct leverbaar zouden zijn. En hierop nooit antwoord heb gekregen. Maar wel willen hun die factuur (?) betaald hebben. Maar hier dus geen artikelen van hun.

Nooit geen reactie op mijn vraag gehad, nooit geen ontvangstbevestiging van de bestelde artikelen. Nooit geen artikelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:18:46 ]
pi_99887837
Even een kort mailtje die kant op dat je de artikelen nooit ontvangen hebt en dus de rekening ook niet zal betalen en dat de zaak hiermee afgedaan is.

Krijg je geen reactie of willen ze er niks van weten, dan rustig afwachten en als het incassobureau contact opneemt leg je het verhaal opnieuw kort en bondig uit. Blijven ze moeilijk doen, dan laat ze eerst maar eens bewijzen dat de producten ook daadwerkelijk zijn verstuurd en door jou zijn ontvangen.

En verder niet bang laten maken door het incassobureau, die hebben net zoveel rechten als jij en ik en moeten ook eerst naar een rechter voor ze het geld kunnen gaan halen bij je.
-
pi_99887841
Dan zeg je dat toch tegen ze?
En waarom de naam erbij? Omdat jij z'n zwakkeling bent dat je het niet netjes kan regelen maar gelyk hun naam ten grabbel gooien?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:07:03 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99887912
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef Chinless het volgende:
Dan zeg je dat toch tegen ze?
En waarom de naam erbij? Omdat jij z'n zwakkeling bent dat je het niet netjes kan regelen maar gelyk hun naam ten grabbel gooien?
Dat ze zo dom zijn om een factuur te sturen zonder geleverde artikelen zegt al wat over het bedrijf.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_99887990
Ik heb al tig keer gevraagd om een factuur en waar en wanneer het dan geleverd zou zijn!
Maar krijg dan een heel kort en strak antwoord terug. Je moet gewoon betalen!
Meer niet.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:10:25 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99888031
had je wel wat besteld?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99888096
Geachte meneer/mevrouw,

Vraag dat maar aan uw juridisch adviseur die kan contact opnemen met <incassobureau>.

Ik heb uw naam ook doorgegeven aan de stichting fraude op het internet u kunt niet meer online bestellen bij de daar aangesloten bedrijven!


Met vriendelijke groet,

<naam>

Afdeling verkoop

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:22:26 ]
pi_99888174
Bovenstaande kreeg ik zojuist per mail?
Heel raar dit.

Heb er maanden geleden wel eens wat besteld. Maar heb hier via mail nooit een bevestiging van gehad. En dus ook geen producten. We hebben de spullen toen ergens anders vandaan gehaald.

Met de vraag, wanneer en waar zij dan spullen verzonden hebben, krijg ik bovenstaand antwoord.
pi_99888230
Stichting fraude op internet :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 24 juli 2011 @ 19:17:17 #10
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99888280
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef ymme het volgende:
Geachte meneer/mevrouw,

Vraag dat maar aan uw juridisch adviseur die kan contact opnemen met <incassobureau>.

Ik heb uw naam ook doorgegeven aan de stichting fraude op het internet u kunt niet meer online bestellen bij de daar aangesloten bedrijven!


Met vriendelijke groet,

<naam>

Afdeling verkoop
:') Stuur ze een mailtje terug waarin je aangeeft dat je hun ook hebt aangemeld bij diezelfde stichting, wegens het niet leveren van producten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:22:10 ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99888286
=doe maar nog een keer posten, maar dan met de namen van personen en bedrijven weggehaald=

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:18:31 ]
pi_99888342
Namen enzo zijn niet nodig. Advies inwinnen is prima, maar houd het anoniem alsjeblieft :)
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:20:17 #13
163650 Greys
pi_99888377
Als ik het zo lees (las, het is weer weg) dan is het niet zo gek dat je de spullen nooit gehad hebt, aangezien jij nooit betaald hebt. Eerst betalen, dan de spullen, dat zegt ze letterlijk in haar mails.

En die incasso gaat dus over die 5 euro administratiekosten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888412
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
pi_99888432
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Namen enzo zijn niet nodig. Advies inwinnen is prima, maar houd het anoniem alsjeblieft :)
Moet <deurwaarder> niet <incassobureau> zijn?
pi_99888475
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
De 5 euro administratiekosten toch?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99888489
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden. :)
pi_99888515
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
Op welk geld? Het complete aankoopbedrag of slechts kosten die gemaakt zijn door het niet betalen?
pi_99888554
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden. :)
Heb je dit bedrijf dan ook meteen bericht dat je de spullen niet meer wilde hebben?
Tenslotte hebben zij de dag nadat je hen gemaild hebt geantwoord.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:27:00 #20
163650 Greys
pi_99888682
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden. :)
Ja maar toch, je had toch echt al een bestelling geplaatst volgens mij? :)
En zij mailt jou daarop: 'als je meteen betaalt, dan versturen wij meteen'. Om jou ter wille te zijn. Inmiddels had je het al elders gekocht, maar daar hebben zij weinig boodschap aan natuurlijk, of heb je ze meteen even gebeld dat je de spullen niet meer hoefde?

Je brengt het hier een beetje als 'Ja dag, ik heb die spullen nooit gehad, slecht bedrijf, ik betaal niet'. Maar dat was dus niet zo. Je moest alleen eerst betalen, zoals ze zelf mailden aan je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888774
Blij dat ik even kan reageren op deze dame.
Ik ben eigenaar van Hondenwinkel en word hier erg boos om!
Dit zijn de Feiten.
Datum toegevoegd Klant Ingelicht Status Commentaar
21/06/2011 09:48:54 Wachten op behandeling Wij krijgen morgen de hond van een tante van mij.
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.

Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.

Heel graag hoor ik spoedig van u.
22/06/2011 17:11:19 Herinnering Beste E,

Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.

MVGR,


29/06/2011 06:19:00 Herinnering 2E herinnering.

Geachte meneer/mevrouw,

U heeft onlangs een bestelling bij ons geplaatst maar wij hebben nog geen betaling ontvangen.
Mocht u inmiddels betaald hebben dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling verkoop

06/07/2011 22:14:40 Herinnering Geachte meneer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om onze administratiekosten 5 Euro bij u te declareren

Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.

Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Hondenwinkel.nl

11/07/2011 06:10:52 Herinnering 4eherinnering
Geachte meneer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om deze zaak door te verwijzen naar onze deurwaarder.

Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.

Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 24-07-2011 19:35:42 (namen weg) ]
pi_99888834
-edit- -Graag geen persoonsgegeven hier plaatsen-
Hahhahhahah

En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________

[ Bericht 20% gewijzigd door Ml-etje op 24-07-2011 19:31:28 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 19:31:26 #23
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99888870
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:30 schreef sandratb1963 het volgende:

Hahhahhahah

En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
Je weet dat jij hiermee gewoon stom bezig bent, door persoonlijke data te plaatsen? Wat een kutbedrijf heb je zeg :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 24-07-2011 19:32:00 (niet quoten dan :)) ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:32:43 #24
163650 Greys
pi_99888915
Sandra, wat moet ze betalen dan?
Alleen de administratiekosten dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888956
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
pi_99888966
Je naam is gezuiverd hoor :') :')
pi_99888989
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Wat moet je betalen is de vraag nog steeds :)
Noem eens een bedrag?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 24 juli 2011 @ 19:35:23 #28
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99889007
Wat moet er precies betaald worden? Zijn de spullen verzonden en dan geretourneerd?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_99889013
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,

Prima, zegt de winkel, als je eerst betaalt.

Jij betaalt niet, laat hen niet weten dat je de bestelling wilde annuleren en de winkel heeft nu dus een factuur openstaan.

Dat is het probleem.

Als je hen had gemeld dat je de bestelde dingen toch niet hoefde dan was het allemaal snel opgelost geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99889018
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:35:52 #31
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889020
En administratiekosten vragen voor een dienst die niet geleverd is lijkt me sowieso onmogelijk. En aangezien er nooit een betaling is geweest is er al helemaal geen sprake van een koopoverenkomst.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:36:39 #32
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889044
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,

Prima, zegt de winkel, als je eerst betaalt.

Jij betaalt niet, laat hen niet weten dat je de bestelling wilde annuleren en de winkel heeft nu dus een factuur openstaan.

Dat is het probleem.

Als je hen had gemeld dat je de bestelde dingen toch niet hoefde dan was het allemaal snel opgelost geweest.
Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889059
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
:? er staat toch dat het verzonden wordt wanneer er betaald is?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99889065
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Civilian het volgende:
En administratiekosten vragen voor een dienst die niet geleverd is lijkt me sowieso onmogelijk. En aangezien er nooit een betaling is geweest is er al helemaal geen sprake van een koopoverenkomst.
Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:37:14 #35
163650 Greys
pi_99889066
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat moet er precies betaald worden? Zijn de spullen verzonden en dan geretourneerd?
TS bestelt met daarbij de vraag of het direct verzonden kan worden.
Verkoper zegt 'Tuurlijk! Als jij meteen betaalt, verzenden wij meteen'.
TS koopt het inmiddels elders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 juli 2011 @ 19:37:21 #36
58560 Oksel
Gezellig.
pi_99889073
Een bestelling die nooit bevestigd is.. vervelend, maar pech voor de verkopende partij.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:37:43 #37
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889089
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.
Nee, die is nooit bevestigd :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
Uit de mail een paar posts boven je:

quote:
Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.
Toch duidelijk in ieder geval de intentie dat ze het meteen willen verzenden, En TS had hierover nog om duidelijkheid kunnen vragen voor ze naar een andere leverancier ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:37:58 #39
163650 Greys
pi_99889098
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef Civilian het volgende:

[..]

Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..
Wie zegt dat, want wie weet heeft TS online haar bestelling geplaatst en daarna even snel gemaild of het wel direct verzonden kon worden :)
Want ik zie in haar mails geen producten genoemd worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99889111
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.

Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
pi_99889137
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!

(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.

Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.

Heel graag hoor ik spoedig van u. ))

Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-07-2011 19:39:27 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:38:50 #42
163650 Greys
pi_99889138
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.

Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?
Producten uitgezocht, gegevens ingevuld en op 'verzonden' geklikt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99889157
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:? er staat toch dat het verzonden wordt wanneer er betaald is?
Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.
pi_99889173
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!

(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.

Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.

Heel graag hoor ik spoedig van u. ))

Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw <...>u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:40:20 #45
163650 Greys
pi_99889198
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
Vind je? :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:40:49 #46
163650 Greys
pi_99889221
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.
TS vraagt wanneer het verzonden wordt, verkoper zegt daarop dat ze het meteen zal verzenden zodra de betaling binnen is (logisch).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99889222
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?
Producten uitgezocht, gegevens ingevuld en op 'verzonden' geklikt?
Dit ja. Als je een bestelling hebt geplaatst en deze niet hebt geannuleerd ben je m.i. gewoon verplicht om te betalen. Heb je alleen via mail geïnformeerd of een mogelijke bestelling van bepaalde artikelen snel verzonden kon worden dan heb je geen officiële bestelling gedaan en is er ook geen koopovereenkomst.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889228
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:40:59 #49
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889229
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!

(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.

Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.

Heel graag hoor ik spoedig van u. ))

Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaan :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889248
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
pi_99889252
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Civilian het volgende:

[..]

Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaan :')
En waarom dan wel?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 19:41:37 #52
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889253
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerd :P
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:41:40 #53
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889254
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind je? :?
Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf ja :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:41:46 #54
163650 Greys
pi_99889259
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
Wát moet je betalen dan?
Zeg dat nou eens? Alle producten? Of alleen een paar euro administratiekosten?
Uit de mails begrijp ik dat je helemaal niet hoeft te betalen voor producten namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99889262
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind je? :?
quote:
Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Ze postte in eerste instantie ook de naam, die ik heb weggelaten. Sorry hoor, maar wat een geep.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:42:17 #56
163650 Greys
pi_99889285
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Civilian het volgende:

[..]

Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf ja :)
Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:42:20 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889287
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
als je je gewoon aan de afspraken bij een webwinkel houd, bestellen is betalen is ontvangen was er totaal geen probleem geweest.

als je nu betaald betaal je niet voor lucht, je producten zullen dan alsnog zoals volgens afspraak geleverd worden.
jij bent nu degene die in gebreken gebleven is, door wel te bestellen en niet te betalen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889301
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Maar je hebt wél producten besteld? Dan had je alsnog kunnen mailen sorry, ik heb nu ergens anders besteld, ik wil het graag annuleren? Als je iets besteld hebt heb je gewoon een koopovereenkomst.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889303
TS of verkoper, kom eens met duidelijkheid!!

WAT MOET ER BETAALT WORDEN?
pi_99889313
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.

Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje? [/offtopic]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 19:43:06 #61
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889318
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.
Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragen :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:43:23 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889330
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.

Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje? [/offtopic]
_O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889334
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:

[..]


jij bent nu degene die in gebreken gebleven is, door wel te bestellen en niet te betalen
Je weet ook precies hoe er besteld is?

Want je concludeert hier dingen zonder echt dingen te weten hier.
pi_99889356
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.

Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:44:29 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889377
Jezus, 5 euro administratiekosten. Dok dat gewoon, had je maar niet moeten bestellen :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889401
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragen :)
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 19:45:21 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.

[/b]Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje?[/b] [/offtopic]
:D :'( :D _O- !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889415
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.

Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Dan wens ik de verkoper succes bij de deurwaarder. :')
pi_99889429
Oh administratiekosten wil ik wel betalen hoor.
Geen probleem.

Maar wat ik uit de mail begreep en zag staan, was het gehele bedrag.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:45:53 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889439
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je weet ook precies hoe er besteld is?

Want je concludeert hier dingen zonder echt dingen te weten hier.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.

Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889446
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:46:03 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889451
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.


:') Ja, en?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 19:46:09 #73
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99889458
Ik vind het maar vaag.

Maar als ik het goed begrijp komt het hier op neer:

Klant wil spoedig bestellen en dezelfde dag verzonden hebben.
Klant heeft dezelfde dag niks meer vernomen?
Bedrijf zegt na 1 of 2 dagen prima.
Klant heeft inmiddels ander bedrijf gevonden en besteld.
Klant heeft niet gemeld dat het ergens andera vandaan gehaald heeft
Bedrijf heeft order in systeem openstaan.

Maar tot nu toe mis ik;

Is er (vooruit) betaald? Is er verzonden? Mondelinge overeenkomsten? Ecetera.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:46:23 #74
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889471
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaar :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889477
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Ynske het volgende:

[..]


[..]

Nogmaals, weet jij hoe er besteld is?
pi_99889482
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.

Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.

En onzin dat je niet kan annuleren zonder bevestiging.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 19:47:22 #77
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889513
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.

Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Je lult echt onzin. Je kon mailen over je dode tante (en daar werd keurig op gereageerd), dus kon je ook mailen dat je elder had besteld. Of ben je zo gehandicapt geworden dat je echt alleen maar iets kunt annuleren als iemand je een nadrukkelijke bevestiging stuurt van hetgeen je net zelf hebt gedaan (namelijk: bestellen).

Je bent de sigaar *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99889514
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Poepoog het volgende:

[..]


[..]

En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.
Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor. :)
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 19:47:24 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889515
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerd :P
understatement :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 19:47:28 #80
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889518
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.

En onzin dat je niet kan annuleren zonder bevestiging.
Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889529
Ik wist trouwens niet dat bedrijven ¤ mochten vragen voor een geannuleerde of bv een teruggestuurde bestelling.
pi_99889573
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.
En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889580
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:48:45 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889587
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Poepoog het volgende:
Ik wist trouwens niet dat bedrijven ¤ mochten vragen voor een geannuleerde of bv een teruggestuurde bestelling.
maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurd :)
TS heeft de betaling nog altijd openstaan, en daarvoor worden kosten in rekening gebracht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889591
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor. :)
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfde :?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:48:58 #86
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889599
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor. :)
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Persoonsgegevens zijn heel iets anders dan bedrijfsgegevens (die van een webwinkel toch al online horen te staan). Maar dat is een andere discussie.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:09 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889609
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef ymme het volgende:
Oh administratiekosten wil ik wel betalen hoor.
Geen probleem.

Maar wat ik uit de mail begreep en zag staan, was het gehele bedrag.
Dat zou je in principe pas hoeven te betalen nadat je de goederen geleverd hebt gekregen. Of er moet iets in de AGV staan daarover, maar dan vraag ik me alsnog af of het zou kunnen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:40 #88
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889634
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Civilian het volgende:
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaar :)
TS begon er zelf mee en stuurde een berichtje om te melden er veel plezier in te hebben dat ze een topic had geopend om het bedraf door de stront te trekken. Niet netjes van [bedrijf] om persoonsgegevens te posten, maar wie kaatst.... :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:43 #89
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889637
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.
Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestelling :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:49:47 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889644
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
het is dus inderdaad via een bestelprocedure via de site gedaan?
dan is t gewoon nalatigheid van TS om niet te betalen, en bij annuleren niet even contact op te nemen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889670
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfde :?
:')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99889686
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurd :)
TS heeft de betaling nog altijd openstaan, en daarvoor worden kosten in rekening gebracht
Maar zolang de producten niet zijn geleverd, en/of er geen bevestiging is, is er toch geen sprake van een koop? Als ik een verkoper op MP een initieel mail stuur dat ik iets koop van hem, is dat toch ook niet rechtsgeldig neem ik aan?
pi_99889693
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestelling :)
Prima, maar dat kan dus ook best bij TS het geval zijn geweest, anders is er geen officiële bestelling gedaan, zowel door TS als door bedrijf wordt bevestigd dat er wél een bestelling is geweest.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889703
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Wat ga je bij de deurwaarder vorderen? Jij hebt je immers ook niet aan jouw kant van de overeenkomst gehouden.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:51:12 #95
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99889706
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:51:24 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889712
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Zou je de leveringsvoorwaarden eens willen plaatsen? :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889728
Vooruitbetaling = eerst betalen, daarna spullen op de post.
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:51:43 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889731
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
die betaling is niet gedaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889734
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889745
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:')
Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')