Ik neem aan dat je e46 gebleven is ? Dus heb ik je maar 2x in de OP gezetquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Tuurlijk ziet de Z8 er mooi uit
Oh mijn E21 320/6 is weg, ik heb nu een E23 732i (7-serie)
Fixedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep. Ik heb trouwens ooit de volgorde van die OP zo gemaakt dat het in de volgorde van oud naar jong staat Dus als je mij ff bovenaan zet bij de 7-series en Rizkant iets hoger dan staat het weer goed.
De bestuurdersquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat zijn eigenlijk de typische 'kwaaltjes' van zo'n 8,
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier in de buurt staat een dikke Z8
Echt een te vette bak
en oh ja, MORGEN BMW TERUUUUUUUUGGGGGGGGGGG
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:12 schreef RPG het volgende:
Ik blijf elke keer laatste poster zijn. Dit begint overdreven te worden Mochten er nog wijzigingen in de OP gedaan moeten worden moet je het maar laten weten via pm/dm mocht ik de post zelf missen.
zal wel niemand op geboden worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Heb je alleen gezocht bij auto's, of ook bij oude metalen?
En je krijgt criminelen achter je aan die hun auto terug willen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zal wel niemand op geboden worden.
'Te koop: omgebouwde, onafgewerkte, ongekeurde BMW zonder kenteken'
Donequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?
De 525i blijft natuurlijk staan
Cool bakkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef MadMarky het volgende:
En oja, m'n E36/8 Z3 3.0 coupe mag ook wel in de OP
haterquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef k_man het volgende:
Een zwarte dag voor de rest van de verkeersdeelnemers...
Nee, ik ben tot nu toe geen bal tegengekomen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef YoshiBignose het volgende:
He Flick, werkt de E28 ook met vacuümballen voor de blower?
Nee, inderdaad, de standaard BMW chauffeur staat bekend als een nette kerel die zich altijd aan de regels houdt en die je graag voorrang geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder blijf ik het vinden dat een BMW rijder anders behandeld wordt in het verkeer dan de Dacia-rijder, of de KIA-rijder.
Bij een kruising met meerdere auto's rijdt de BMW rijder altijd door en neemt gewoon voorrang.
Doet de Opel rijder dat, wordt 'ie direct gelabeled als asociaal tokkie.
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
En terecht... Bmw dwingt gwn respect af
en dat verdien je door bmw te rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien gje.. dat kun je niet afdwingen!
Ik geef altijd voorrang aan oude BMW'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!
Wat weinig toeren, 600rpm maar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
En weer zonder moeite een jaartje APK erbij vandaag.
[ afbeelding ]
Ik zal ff een doekje over de dash halen
Bij een dikke bak kan je nog hoop hebben op:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
...Heb je een grote dikke bak, dan is het geen enkel probleem om vanachter een vrachtwagen in de stroom op de linkerbaan in te voegen. Maar heb je een keer een leenauto mee (van het kaliber Fiat, Fox, Arosa, Kia Pikanto), vergeet het dan maar. ..
Mijn 318ci staat ook zo laag 650 misschien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
Hij staat stil, hè!
330i stationair; klopt wel.
Haha, de bimmer gaat minimaal een half jaar pitten denk ik..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Lekker. Maar doe nou maar rustig in dat ding, straks word je weer opgepakt.
Thanks Gozer, ik doe mijn best, maar eerst ff technisch in orde maken voor de RDW omkeuring naar 6 cilinder (heb wat gehoord op straat)quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Congratz Turq, maak er wat moois van
zij is altijd verzekerd geweest;)quote:
Kijk aan, respect! Zo ver ben ik met m'n dieseltje nog lang niet . Helaas geen zespitter, maar ja . Ik draai trouwens zelf met een warme motor zeker 750rpm stationair. Koud zo'n 950 minimaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
En weer zonder moeite een jaartje APK erbij vandaag.
[ afbeelding ]
Ik zal ff een doekje over de dash halen
Dat verschil merk ik wel ja. Mensen rotten eerder op van de linkerbaan als ik eraan kom en je bent ergens sneller voorbij (zowel op de snelweg bij gas bijgeven als provinciaal bij inhalen). Dat was in het verleden wel andersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bij een dikke bak kan je nog hoop hebben op:
1. Dat er gas bijgegeven wordt, om de snelheid aan te passen aan de heersende snelheid in de linker baan.
2. Dat de auto ook iets nuttigs doet, versnellen bv., met het eventuele signaal van de voet van de bestuurder aan de motor.
900rpm, zowel koud als warm. 320d.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, ik zie al waar dat ding staat .
[..]
Kijk aan, respect! Zo ver ben ik met m'n dieseltje nog lang niet . Helaas geen zespitter, maar ja . Ik draai trouwens zelf met een warme motor zeker 750rpm stationair. Koud zo'n 950 minimaal.
[..]
Dat verschil merk ik wel ja. Mensen rotten eerder op van de linkerbaan als ik eraan kom en je bent ergens sneller voorbij (zowel op de snelweg bij gas bijgeven als provinciaal bij inhalen). Dat was in het verleden wel anders
Klopt helemaal. Ben zo blij dat ik wat klasses vooruit gegaan ben . Kost wat per maand, maar dat krijg je in rijplezier ruimschoots terugquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
900rpm, zowel koud als warm. 320d.
En ja, klopt, een picanto is niet vlot op snelheid en je stagneert the flow als je met die snelheid naar links gaat.
Maarja, je wilt toch niet een half uur achter die kutbus moeten blijven voortkuieren of wel dan?
Ik ga niet vragen waar op een openbare forum waar 'iedereen' mee leest, pm gaat ook niet gebeuren want ik ben niet het enige die dat ook meeleest, dus tja, als je weet waar ie staat vind ik het wel tof van je..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, ik zie al waar dat ding staat .
[mierenneukersmode]correctie, een 318i met 525i motor en 316i compact badge[/mierenneukersmode]quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja een 318i met 325i motor en 316i badge
Dat is zowiezoo te vet voor woorden.. hahahha, ik wil nog 315i sticker achterop plakken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, als je lang door trapt met die 316i kan je (op de teller) de 200 ook nog wel aanraken. Het is leuker als je vol gas bij het stoplicht weg rijdt, dat verwachten ze niet
Thanks man, dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuk dat je je auto terug hebt kunnen krijgen/kopen/whatever Turq!
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
waar is mijn project topic ook alweer gebleven..? ik ken em nie vinden..?
Dan maak ik daar wel een i vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
315i bestaat niet eens was een carburateur.
Maar 315i, dan snapt iedereen die iets van auto's weet dat het niet klopt. Met een 316i kun je nog wat verbaasde blikken krijgenquote:
Of die hele typeaanduiding eraf halen... Gewoon een egale klep.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar 315i, dan snapt iedereen die iets van auto's weet dat het niet klopt. Met een 316i kun je nog wat verbaasde blikken krijgen
Is wel een paar keer voorgekomen... Zit je rustig genietend van de landelijke Duitse omgeving een beetje voort te kuieren met 130, komt er een gigantische rappe bak voorbij geblazen.. WOEM!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
Of frats een 310 logo in elkaar.
NB. als je een beetje vlot inhaalt, ziet de gepasseerde zo'n logootje heel niet.
dus dat. . laat ze maar radenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of die hele typeaanduiding eraf halen... Gewoon een egale klep.
TDCI is toch dat diesel blok van Ford..?quote:
Aiiii ja klopt.... TDCi zijn die Duratorq motoren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Jup. En de TDdi. PSA-blokken zijn die HDI's.
En DCi (paps Grand Scenic 1.9)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Jup. En de TDdi. PSA-blokken zijn die HDI's.
Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii ja klopt.... TDCi zijn die Duratorq motoren.
Dacht ik eens een intelligente opmerking te kunnen maken om te laten weten dat ik ook het eea weet, maak ik zo'n blunder...
Renault is geen PSAquote:
Peugeot, Citroen en Renault zijn toch 1 groep of niet? Ik dacht namelijk van wel altijd..?? En kutter dan citroen kan ik renault niet plaatsen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Renault is geen PSA
Maar, voor zover mogelijk, nog k*tter.
Mocht dat het niet zijn lmm vervangenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn 323ti houdt soms in bij het optrekken en ik wil de brandstoffilter vervangen.
Op internet zie ik allemaal how-to-tjes van het vervangen voor een E36 coupe of sedan maar hoe zit het met een compact?
Site naar DIY e36 brandstoffilter
Op de foto is te zien dat de brandstoffilter net achter de dorpel onder een plastic kapje zit:
[ afbeelding ]
Bij mijn auto is de onderkant van de dorpel gelijk aan de vloer van mijn auto en zie ik er dus niets achter.
Waar zit de brandstoffilter?
Duratec, maar inderdaad .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii ja klopt.... TDCi zijn die Duratorq motoren.
Dacht ik eens een intelligente opmerking te kunnen maken om te laten weten dat ik ook het eea weet, maak ik zo'n blunder...
Is dat geen ingeleende motor dan? Want in principe valt Renault niet onder PSA.quote:
Ik ga hem dan nog wel uitlezen maar het inhouden is goed te merken bij een koud blok.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Mocht dat het niet zijn lmm vervangen
Had ik ook... schokken, vermogen verlies en trapsgewijs steeds meer tot hij goed warm is..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik ga hem dan nog wel uitlezen maar het inhouden is goed te merken bij een koud blok.
Bougies had ik al vervangen maar dat mocht niet baten.
Ik heb de brandstoffilter gevonden. Hij zit gewoon op de plek waar hij hoort te zitten volgens de foto. Ik heb net mijn auto omhoog gekrikt en toen was het zichtbaar
Jij geweest?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt een stel mooie wagens daar op de sharknose meeting hoor Dikke 6-series met 18" en echt vet veel mensen. Had niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Rond 3 / 4 uur begon het keihard te regen dus mooie tijd om weer terug te gaan
Ook daar nog ff 16" velgen gekocht, want de oude zijn toch wel heel lelijk. Nu nog ff banden erbij zoeken.
Zal dus ongeveer zo staan (maar dan niet zo mooi verlaagd):
[ afbeelding ]
Dawissikniequote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
benzine = duratec, diesel = duratorq.
Je best veel en ook dikke M5's. En B7 turboquote:Op zondag 12 juni 2011 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij geweest?
Dan heb je ook vast heel wat e28jes gezien.
Het is wel een M40 toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef VisserHenk het volgende:
Hoi ik heb mijn eerste BMW en ik ben er verliefd op. Een E36 316 uit 1992. Zit dus een M40 motor in. Onder de de kap staat er een stickertje met 07 op. Dus best een tijdje geleden dat het riempje vervangen is Wat mag dit kosten als ik riem, rollen en waterpomp enz laat vervangen?
Dat valt mij nog wel mee danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Vroem vroem vroem, was ook mijn eerste, maar uit 1991 zelfs.
Garage zal wel 300 á 400 rekenen. Bij achmed misschien de helft. En zelf zou je het ook nog wel kunnen doen, onderdelen zijn niet heel erg duur.
Foto's?
Ik ben iemand die zijn auto zo goed mogelijk laat onderhouden voor zover het financieel mogelijk is voor mij Motor is echt lekker soepel en er zijn geen rare tikken of wat dan ook. Uiterlijk is niet zo netjes meer maar dat is niet erg want ik kan misschien ergens een leuk dealtje maken om alle deukjes en shit eruit te laten halen en opnieuw laten spuiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja tot 1993. Flutmotor, maar je moet het er maar mee doen
Het zijn leerlingen die eraan gaan werken dan Bumpers gaan sowieso mee. Anders laat ik alleen alle deukjes fixen en ga ik em zelf wrappen met folie. Toch mijn vak, maar spuiten heeft toch mijn voorkeurquote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
spuiten is wel dure grap hoor, ook al ken je iemand. Zou ik ook alleen doen als je echt veel slechte lak etc. hebt.
Maar als je dan toch gaat spuiten wel meteen ff bumpers meenemen of M eronder
Je zou moeten zien wat die gasten kunnen. Zitten zelfs paar tussen die echt vette dingen airbrushen. Nja, zit wel 2 speakers in. Linker kraakt alsof het een ziekte heeft en de rechter doet het gewoon nietquote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Er zaten dus standaard geen speakers in? Wel heel erg kaal, wees blij dat de bedrading er al wel lag dan meestal ga je er toch wel vanuit dat dat erin zit.
Ik weet niet of het slim is om je auto te laten spuiten door leerlingen
Dan weet ik nog niet. Wordt pas na de zomervakantie. Mijn leraar zit ertussen dus verwacht wel dat het niet heel veel gaat kosten Ik ben best geliefd door leraren zegmaarquote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat kost een hele auto spuiten dan ongeveer?
Eerst maar wat voor mijn eigen bak regelenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je niet een auto van mij daar inleveren dan, zeg je maar dat het jouwe is
Ik neem aan dat je een grap maakt?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Raadsman het volgende:
Wat vinden jullie van een BWM 5 serie uit 2004-2007? Zijn daar bepaalde algemene problemen mee, met dit type model? Wil deze auto eigenlijk morgen gaan halen. Valt ook binnen het budget van 9k. Anders haal ik wel een Audi. http://auto.marktplaats.n(...)DXjPd&fta_ind=1&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)ekTX&fta_ind=18&fs=1
Ik zou zeggen ga in beide eens rijdenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Raadsman het volgende:
Wat vinden jullie van een BWM 5 serie uit 2004-2007? Zijn daar bepaalde algemene problemen mee, met dit type model? Wil deze auto eigenlijk morgen gaan halen. Valt ook binnen het budget van 9k. Anders haal ik wel een Audi. http://auto.marktplaats.n(...)DXjPd&fta_ind=1&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)ekTX&fta_ind=18&fs=1
Ik zou zelf voor de Beemer gaan. Meer vermogen en achterwielaandrijving en mooierquote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Raadsman het volgende:
Wat vinden jullie van een BWM 5 serie uit 2004-2007? Zijn daar bepaalde algemene problemen mee, met dit type model? Wil deze auto eigenlijk morgen gaan halen. Valt ook binnen het budget van 9k. Anders haal ik wel een Audi. http://auto.marktplaats.n(...)DXjPd&fta_ind=1&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)ekTX&fta_ind=18&fs=1
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lpg_(brandstof)quote:LPI-InstallatiesLPI is de afkorting van Liquid Propane Injection en betekent vloeibaarpropaaninjectie. De sequentiële gasinjectie in vloeibare vorm kan gezien worden als de nieuwste generatie gassystemen (de zogenaamde vijfde generatie). Het grote voordeel van vloeibare injectie is de koelende werking van het verdampen van het gas in de cilinder. Zo ontstaat een betere vullingsgraad van de cilinders en daarmee een betere prestatie van de motor. Een nadeel is een iets hoger brandstofverbruik. Deze techniek was al aan het begin van de jaren negentig bekend. De Nederlandse producent Vialle Alternative Fuel Systems BV heeft de naam LPi als merknaam geregistreerd. Daarom noemt de firma ICOM deze techniek JTG.
ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat lijkt me toch vrij duidelijk of niet?
Leuk als je bij het stoplicht naast een prius of aygo staat en even gas geeftquote:Op maandag 13 juni 2011 10:19 schreef mark_dabomb het volgende:
moah, valt wel mee hoor. Het cruised wel lekker comfortabel.
Voor deze prijs rij ik supergoedkoop een luxe bak met voldoende pit en een heerlijke sound.Dit ding houdt zijn waarde wel en wordt denk ik nog alleen maar meer waard (LPI, blijvend belastingvrij, relatief weinig gelopen, goed onderhouden).
Ja je schrijft zeker niet meer af op oude BMW's als je maar wel goed blijft onderhouden. Geen gaten onder de deuren? Krikpunten en bij veerpoten ook hard?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:19 schreef mark_dabomb het volgende:
moah, valt wel mee hoor. Het cruised wel lekker comfortabel.
Voor deze prijs rij ik supergoedkoop een luxe bak met voldoende pit en een heerlijke sound.Dit ding houdt zijn waarde wel en wordt denk ik nog alleen maar meer waard (LPI, blijvend belastingvrij, relatief weinig gelopen, goed onderhouden).
Mooie auto met ook nog eens een mooie motor, gas houd ik niet van behalve voor aanstekers maar okquote:Op maandag 13 juni 2011 08:26 schreef mark_dabomb het volgende:
Volgens mij moet ik hier nu ook rondzwerven
BMW 535iA e28
[ afbeelding ]
Gisteren 155euro getankt dus ik weet er alles vanquote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou dat LPI werkt wel goed hoor... en toch lachen om voor 80 cent te tanken. Ik word echt zo verdrietig als ik m'n 732i sta te tanken (kan 100 liter in ).
Inderdaad, de prijzen zijn schokkend. Elke 2 weken weer 100 euro aftikken.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren 155euro getankt dus ik weet er alles van
Maar als je dan er in rond rijdt is het wel elke cent waard tochquote:Op maandag 13 juni 2011 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren 155euro getankt dus ik weet er alles van
Ja maar jij rijdt dan ook heel lang met zo'n tank. Ik gok dat je 1x in de maand of 3 keer per 2 maanden tankt?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou dat LPI werkt wel goed hoor... en toch lachen om voor 80 cent te tanken. Ik word echt zo verdrietig als ik m'n 732i sta te tanken (kan 100 liter in ).
Absoluutquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Maar als je dan er in rond rijdt is het wel elke cent waard toch
Ik probeer ook zo vaak mogelijk vol te tanken. Als ik denk dat ik de maand misschien niet doorkom tank ik wel wat rustiger.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap dat nooit, mensen die niet gewoon vol tanken. Betekent dat, dat je gevoelig bent voor het psychologische effect dat je minder of zuiniger gaat rijden als je tank bijna leeg is? Dan kan ik er nog iets van begrijpen; anders niet. Of je nou één keer in de week 50 liter tankt of twee keer 25, betalen moet je toch. Ik tank mijn auto altijd tot de rand toe vol, zodat ik zo weinig mogelijk hoef te tanken.
Ik studeer ook hoor, maar de km's die ik rij moeten toch betaald worden en daarvoor maakt het geen drol uit wanneer ik tank en dus afreken.
Het is nou eenmaal zo dat als je tank bijna leeg is, dat je dan vaker nadenkt of je daadwerkelijk weg moet of dat je de auto echt nodig hebt en niet met de gedachte dat je toch genoeg benzine hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap dat nooit, mensen die niet gewoon vol tanken. Betekent dat, dat je gevoelig bent voor het psychologische effect dat je minder of zuiniger gaat rijden als je tank bijna leeg is? Dan kan ik er nog iets van begrijpen; anders niet. Of je nou één keer in de week 50 liter tankt of twee keer 25, betalen moet je toch. Ik tank mijn auto altijd tot de rand toe vol, zodat ik zo weinig mogelijk hoef te tanken.
Ik studeer ook hoor, maar de km's die ik rij moeten toch betaald worden en daarvoor maakt het geen drol uit wanneer ik tank en dus afreken.
Ik tank m'n E46 wel altijd vol, maar als je een 100l tank vol vult heb je toch weer 100 kg extra in de auto hoor. Dus een hoger verbruik... Bovendien rij ik minder in m'n 2e auto dus hoeft de tank ook niet vol vind ik danquote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap dat nooit, mensen die niet gewoon vol tanken. Betekent dat, dat je gevoelig bent voor het psychologische effect dat je minder of zuiniger gaat rijden als je tank bijna leeg is? Dan kan ik er nog iets van begrijpen; anders niet. Of je nou één keer in de week 50 liter tankt of twee keer 25, betalen moet je toch. Ik tank mijn auto altijd tot de rand toe vol, zodat ik zo weinig mogelijk hoef te tanken.
Ik studeer ook hoor, maar de km's die ik rij moeten toch betaald worden en daarvoor maakt het geen drol uit wanneer ik tank en dus afreken.
Benzine weegt geen kilo de liter, dat is waterquote:Op maandag 13 juni 2011 12:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik tank m'n E46 wel altijd vol, maar als je een 100l tank vol vult heb je toch weer 100 kg extra in de auto hoor.
Twee keer in de week 25 euro of een keer 50. Als je dat op zo'n korte termijn niet kan bolwerken moet je je financieele situatie beter stroomlijnen ipv autorijden imoquote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik herriner mij nog dagen dat ik eens in de 2-3 dagen 100 euro vol tankte met V-Power Racing 100..
Achteraf wel spijt natuurlijk, want je verdient er helemaal niks mee. Een leuke bal misschien.. Daar heb ik er nu nog 10 van thuis liggen..
Vol tanken zit er niet altijd in, niet iedereen heeft het zelfde financiele situatie..
Edit: kut quote ipv editquote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Benzine weegt geen kilo de liter, dat is water
Benzine weegt ~0,74kg de liter.
Ooooh dat scheelt wel wat dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Benzine weegt geen kilo de liter, dat is water
Benzine weegt ~0,74kg de liter.
Same here.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Hyperdude het volgende:
Ik gooi 'm altijd vol. Hoef ik minder vaak te tanken.
Tank meestal als er nog 100-200 km te gaan is en ik een "goedkope" pomp zie.
Als ik denk dat ik de maand niet doorkom, ga ik kijken of ik misschien die grote rit kan afzeggen of een feestje cancel. Maar gelukkig hangt het daar bij mij niet op en heb ik sowieso al flinke vaste lasten waar niks op te bezuinigen is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo vaak mogelijk vol te tanken. Als ik denk dat ik de maand misschien niet doorkom tank ik wel wat rustiger.
Zo bewust tank ik echt niet. Ik rij als ik rijden nuttig/nodig vind en anders fiets ik. Als de keuze bij mij aankomt op die paar liters peut doe ik m'n auto wel weg. Het gewicht scheelt weinig. Die dertig kilo meer of minder scheelt zo weinig dat je het in je verbruik niet gaat merken. Dat komt pas vanaf 100kg ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat als je tank bijna leeg is, dat je dan vaker nadenkt of je daadwerkelijk weg moet of dat je de auto echt nodig hebt en niet met de gedachte dat je toch genoeg benzine hebt.
Ik tank zelf niet vol omdat het in een keer veel geld kost en ik de mogelijkheid heb om mijn geld op mijn rekening te houden dan in mijn tank.
Tevens scheelt dit ook gewicht alhoewel ik niet weet hoeveel dit uitmaakt..
Dat dus. Ik diesel en die heb je om wat km's te maken. Nu maak ik er niet belachelijk veel, maar het voordeel is wel dat ik bij doorsnee verkeer meer dan 1.000km uit een tank haal, dus ik hoef niet zo vaak langs de pomp . Als ik halve tanks ga halen, sta ik nog elke week te tanken. Dat schiet niet op.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:03 schreef daNpy het volgende:
Ik gooi hem ook altijd vol, wat heb ik aan een halve tank? Kun je nog vaker naar de pomp.
Mja goed, 100kg scheelt een hoop en dat kost je misschien een paar tienden liters per 100km, ook niet echt de moeite vind ik. Althans, ik vind het gebruiksgemak van een volle tank en lekker door blijven rijden ruim opwegen tegen het eventuele gewichtsnadeel. Want of je nou 50 of 100kg bij je hebt, dat doet 't 'm ook niet. En een volle bepakking is altijd slecht voor het verbruik van een auto, dan maken die paar kilo's toch ook niet meer uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik tank m'n E46 wel altijd vol, maar als je een 100l tank vol vult heb je toch weer 100 kg extra in de auto hoor. Dus een hoger verbruik... Bovendien rij ik minder in m'n 2e auto dus hoeft de tank ook niet vol vind ik dan
De E23 is leeg 1550 kg. Met 4 mensen erin bijna 1900 kg en dan nog een volle tank zit je op de 2000 kg. Probeer dan de 1 op 8 nog maar te halen
Mja, ik vraag me dan vaak af wat mensen met een benzineslurper doen, als ze de brandstof met moeite kunnen betalen. Dan gaat er ergens iets fout met je prioriteiten, denk ik .quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Vol tanken zit er niet altijd in, niet iedereen heeft het zelfde financiele situatie..
Dat dus .quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Twee keer in de week 25 euro of een keer 50. Als je dat op zo'n korte termijn niet kan bolwerken moet je je financieele situatie beter stroomlijnen ipv autorijden imo
Langs de snelweg doe ik alleen als het echt niet anders kan. Normaal gesproken eigenlijk altijd een goedkope, eventueel onbemande pomp hier in de buurt of op m'n woon-werk route.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same here.
Als ik woon werk doe rijdt ik hem meestal wel aardig leeg, tenzij ik een langere rit voor de boeg heb. Ik tank nooit langs de snelweg (15ct duurder )
Overal knoeperdhard fijn he!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja je schrijft zeker niet meer af op oude BMW's als je maar wel goed blijft onderhouden. Geen gaten onder de deuren? Krikpunten en bij veerpoten ook hard?
Ik woon in Amsterdam en werk in leidenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik de maand niet doorkom, ga ik kijken of ik misschien die grote rit kan afzeggen of een feestje cancel. Maar gelukkig hangt het daar bij mij niet op en heb ik sowieso al flinke vaste lasten waar niks op te bezuinigen is.
[..]
Zo bewust tank ik echt niet. Ik rij als ik rijden nuttig/nodig vind en anders fiets ik. Als de keuze bij mij aankomt op die paar liters peut doe ik m'n auto wel weg. Het gewicht scheelt weinig. Die dertig kilo meer of minder scheelt zo weinig dat je het in je verbruik niet gaat merken. Dat komt pas vanaf 100kg ofzo.
[..]
Dat dus. Ik diesel en die heb je om wat km's te maken. Nu maak ik er niet belachelijk veel, maar het voordeel is wel dat ik bij doorsnee verkeer meer dan 1.000km uit een tank haal, dus ik hoef niet zo vaak langs de pomp . Als ik halve tanks ga halen, sta ik nog elke week te tanken. Dat schiet niet op.
[..]
Mja goed, 100kg scheelt een hoop en dat kost je misschien een paar tienden liters per 100km, ook niet echt de moeite vind ik. Althans, ik vind het gebruiksgemak van een volle tank en lekker door blijven rijden ruim opwegen tegen het eventuele gewichtsnadeel. Want of je nou 50 of 100kg bij je hebt, dat doet 't 'm ook niet. En een volle bepakking is altijd slecht voor het verbruik van een auto, dan maken die paar kilo's toch ook niet meer uit?
Ik vind dat gewoon geneuk in de marge, eerlijk gezegd . Met een beetje beheersing van je rechtervoet kun je, mijns inziens, veel meer besparing halen dan met halve tanks leegrijden ivm het gewicht.
Van een auto die je weinig gebruikt snap ik het. Maar dan wel als je 'm écht weinig gebruikt, een paar duizend km per jaar hooguit: benzinekwaliteit verslechtert gedurende de tijd.
[..]
Mja, ik vraag me dan vaak af wat mensen met een benzineslurper doen, als ze de brandstof met moeite kunnen betalen. Dan gaat er ergens iets fout met je prioriteiten, denk ik .
[..]
Dat dus .
[..]
Langs de snelweg doe ik alleen als het echt niet anders kan. Normaal gesproken eigenlijk altijd een goedkope, eventueel onbemande pomp hier in de buurt of op m'n woon-werk route.
Voor echt lange ritten (500+km) tank ik 'm meestal vooraf wel vol (tenzij ik weet dat de brandstof op de plek van bestemming goedkoop is), anders rij ik gewoon altijd lekker door en zie ik wel wanneer het lampje gaat branden .
Je hebt ook gelijk maar je probeert toch nog wat om de overheid niet zo te spekken met dat benzine. Maar goed je rijdt natuurlijk geen 7-serie als je geen benzine kunt betalenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Mikkie het volgende:
Mja goed, 100kg scheelt een hoop en dat kost je misschien een paar tienden liters per 100km, ook niet echt de moeite vind ik. Althans, ik vind het gebruiksgemak van een volle tank en lekker door blijven rijden ruim opwegen tegen het eventuele gewichtsnadeel. Want of je nou 50 of 100kg bij je hebt, dat doet 't 'm ook niet. En een volle bepakking is altijd slecht voor het verbruik van een auto, dan maken die paar kilo's toch ook niet meer uit?
Ik vind dat gewoon geneuk in de marge, eerlijk gezegd . Met een beetje beheersing van je rechtervoet kun je, mijns inziens, veel meer besparing halen dan met halve tanks leegrijden ivm het gewicht.
Dat zie je echt zelden, zeker mooi. Dan was het er zeker wel eentje van de hogere prijsklasse? Of heb je er zelf nog veel aan gesleuteld?quote:
Waar?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Hyperdude het volgende:
Ik gooi 'm altijd vol. Hoef ik minder vaak te tanken.
Tank meestal als er nog 100-200 km te gaan is en ik een "goedkope" pomp zie.
NB. gisteren nog 98 getankt voor ¤1,20
Hoe voller de tank hoe zwaarder je rechter voet.. Dat is bij mij gewoon een feit ik zeg dan: ach ja fuck it, toch genoeg benzine.. Trappen maar..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Twee keer in de week 25 euro of een keer 50. Als je dat op zo'n korte termijn niet kan bolwerken moet je je financieele situatie beter stroomlijnen ipv autorijden imo
Hoezo? Ik heb destijds om de 2 a 3 dagen 100 euro benzine getankt. Ook niet eens van dat goedkope gerij maar het duurste wat je op straat kunt kopen.. Ook standaard een flesje injector cleaner er bij ala 10,-. Een tank beurt van 110 euro. Asjeblieft, dankjewel..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me dan vaak af wat mensen met een benzineslurper doen, als ze de brandstof met moeite kunnen betalen. Dan gaat er ergens iets fout met je prioriteiten, denk ik .
Nou en? Dat betekent niet dat je geen geld kan besparen. Ik kan tanken bij BP of bij Firezone dat scheelt me op een volle tank 3 euro. Dat is toch weer een broodje. M'n rijstijl verandert er toch niet door.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef daNpy het volgende:
Eens met Mikkie.
Als je wil besparen maakt het niet veel uit of je 200kg bepakking of 0kg bij hebt. Ook maakt het niet uit of je 5 cent duurder/goedkoper tankt. Want een keer extra gas geven en je voordeel is weg.
dat was niet in NL lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Hyperdude het volgende:
Ik gooi 'm altijd vol. Hoef ik minder vaak te tanken.
Tank meestal als er nog 100-200 km te gaan is en ik een "goedkope" pomp zie.
NB. gisteren nog 98 getankt voor ¤1,20
Dus je gaat op allerlei wijzen besparen op brandstof, maar koopt wel veel te dure broodjes voor 3 euroquote:Op maandag 13 juni 2011 13:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nou en? Dat betekent niet dat je geen geld kan besparen. Ik kan tanken bij BP of bij Firezone dat scheelt me op een volle tank 3 euro. Dat is toch weer een broodje. M'n rijstijl verandert er toch niet door.
Ik ben weleens gaan eten bij een duur restaurant en toen hebben we 1 auto bij een gratis parkeerplek gezet en toen met 1 auto dus daarheen gereden, omdat parkeren daar 4 euro per uur kost. Ondertussen waren we 600 euro kwijt aan eten, maar het gaat om het principe.
Ninja edit. Wie was dat? Je vrouwtje?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Samnaun
http://maps.google.nl/map(...)42,0.263844&t=h&z=13
Wel lekker goedkoop maar om daar nu wekelijks heen te rijden om te tankenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Samnaun
http://maps.google.nl/map(...)42,0.263844&t=h&z=13
Het is inderdaad wel erg schraal als je een Zeven rijdt, maar vervolgens 20 kilo minder tankt om verbruik te besparen . Al spek ik de overheid liever ook niet hoor, maar je doet er niks aan. Als je genoeg km's rijdt, breng je genoeg binnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk maar je probeert toch nog wat om de overheid niet zo te spekken met dat benzine. Maar goed je rijdt natuurlijk geen 7-serie als je geen benzine kunt betalen
Jup. Laatste lange buitenlandrit 1:13 gescoord met m'n diesel, puur omdat ik constant heb lopen knallen. Had ook rustig aan kunnen doen, dan had ik met 3 man + bepakking makkelijk 1:15 of beter gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef daNpy het volgende:
Eens met Mikkie.
Als je wil besparen maakt het niet veel uit of je 200kg bepakking of 0kg bij hebt. Ook maakt het niet uit of je 5 cent duurder/goedkoper tankt. Want een keer extra gas geven en je voordeel is weg.
Dat gaat bij mij sowieso niet op. Ik rij zoals ik rij, het lampje gaat vanzelf branden en dan ga ik tanken. Ik heb zo al eens echt gemoeten na 850km, maar ook wel eens na 1.000km met nog 150km te gaan volgens de BC.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe voller de tank hoe zwaarder je rechter voet.. Dat is bij mij gewoon een feit ik zeg dan: ach ja fuck it, toch genoeg benzine.. Trappen maar..
Maar als me tank leeg is of nog een kwart, dan wil ik het meeste er uit halen..
Mja, als je een auto wil opknappen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar wat ik niet begrijp zijn mensen die een grote, benzineslurpende auto rijden, maar ondertussen moeite hebben om de brandstof te betalen. Dan moet je dus iets aan je prioriteiten gaan doen: kleiner rijden, zuiniger rijden, minder km's maken etc.quote:[..]
Hoezo? Ik heb destijds om de 2 a 3 dagen 100 euro benzine getankt. Ook niet eens van dat goedkope gerij maar het duurste wat je op straat kunt kopen.. Ook standaard een flesje injector cleaner er bij ala 10,-. Een tank beurt van 110 euro. Asjeblieft, dankjewel..
Nu zit het er gewoon niet in, ik ben te gefocust om mijn auto nu in zo'n dusdanige staat te brengen dat ik uitgerekend +/- 300-500 euro de week voor kwijt ben.. Alleen al 200 euro voor het front morgen.. Laat staan mijn (eventuele) Lederen Modena interieur..
Mijn hele inkomen gaat lidearecta naar mijn auto en andere vaste lasten.
Vol tanken zit er zowiezo niet in, er zit 20 liter nog in en dat zal nog 18 liter ofzo blijven als ik haar weer ga berijden..
ALS IK CONTINU HONDERD WIL GAAN RIJDEN DAN KOCHT IK WEL EEN DACIA. Ik probeer niet op allerlei wijzen brandstof besparen, het kost geen moeite om bij de firezone te tanken ipv de bp. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus je gaat op allerlei wijzen besparen op brandstof, maar koopt wel veel te dure broodjes voor 3 euro
Ik wil alleen maar zeggen dat je beter continue 100km/u kan gaan rijden dan de goedkoopste pomp zoeken (of met een half volle tank rijden), want dat levert pas écht wat op.
Als je een beetje geluk hebt, kunt onderhandelen en niet te veel hoeft te investeren in onderhoud, is dat vaak een prima manier om auto te rijden. 10 à 20k rijden, niet te veel uitgeven en met amper afschrijving verkopen. Da's goed te doen .quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Ach ja, ik ga hem gewoon is een tijdje rijden en wie weet gaat hij dan wel weer weg Meestal hou ik mijn auto's niet zo heel erg lang.
www.imgur.comquote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Foto's met nieuwe 16"BBS en:
[ http://img10.imageshack.us/img10/6801/dsc06836yt.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img641.imageshack.us/img641/1319/dsc06835w.jpg (copy/paste deze link) ]
Waarom werken deze plaatjes niet?
Hey cool, die velgen heb ik binnenkort ook op mn E23 moet alleen nog even banden vinden ervoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Foto's met nieuwe 16"BBS en:
[ http://img10.imageshack.us/img10/6801/dsc06836yt.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img641.imageshack.us/img641/1319/dsc06835w.jpg (copy/paste deze link) ]
Waarom werken deze plaatjes niet?
Die dingen zijn zo weg denk ik Wat vraag je ervoor? Past ook in de sedan toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Die mis ik ook wel in mijn 7 ventieldopjes trouwens ook en toen vond ik dit:
http://www.focalprice.com(...)ey_Chain_Silver.html
Heb nog wel een armsteun van een E36 coupe liggen, zwart leer.
Manual, kun je zelf schakelen tussen de 1-2-3, of 2-3-4.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef VisserHenk het volgende:
Waar staat het lettertje m voor op mijn automaat schakelaar?
welk bmw heb je? ik kan er wel eentje fixxen voor je als je wilt morgen?quote:
Oh ok thanks.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Manual, kun je zelf schakelen tussen de 1-2-3, of 2-3-4.
E36 316 sedan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
welk bmw heb je? ik kan er wel eentje fixxen voor je als je wilt morgen?
Wat wil je er voor geven en wil je stof of leer..? (dit is incl. middenconsole, want alleen steun heb je weinig aan)quote:
Stof. Hoeveel ik ervoor wil geven? Zo goedkoop mogelijk Wat vind je van 30-40 euro? En die deurenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat wil je er voor geven en wil je stof of leer..? (dit is incl. middenconsole, want alleen steun heb je weinig aan)
en voor de rest:
[ afbeelding ]
Back to the future
yup.... Ik sta er ook, met mijn eigen wagen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef Catch22- het volgende:
gaat er nog iemand naar de BMW promotiedag volgende week?
http://www.bmwpromotiedag.nl/
Ik ga met mijn baas (en zijn e92 335i)
Eerder back to the nineties met zo'n resolutiequote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en voor de rest:
[ afbeelding ]
Back to the future
Krijg je niet plaatsvervangende schaamte als je hiermee durft te rijden, en wanneer je de deuren open doet? Wat een slappe SLS aftreksel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat wil je er voor geven en wil je stof of leer..? (dit is incl. middenconsole, want alleen steun heb je weinig aan)
en voor de rest:
[ afbeelding ]
Back to the future
Tijd is ook geld, dus dat valt tegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus je gaat op allerlei wijzen besparen op brandstof, maar koopt wel veel te dure broodjes voor 3 euro
Ik wil alleen maar zeggen dat je beter continue 100km/u kan gaan rijden dan de goedkoopste pomp zoeken (of met een half volle tank rijden), want dat levert pas écht wat op.
Bedoel je dat het display het niet helemaal doet? Daar is niet eenvoudig iets aan te doen..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef VisserHenk het volgende:
Mijn teller unit laat mijn km stand niet zo goed zien. Is dit makkelijk op te lossen?
Display doet het wel maar is heel moeilijk af telezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bedoel je dat het display het niet helemaal doet? Daar is niet eenvoudig iets aan te doen..
Wat is precies het probleem? Zijn er digits die weg vallen, is het te donker, of ... ?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Display doet het wel maar is heel moeilijk af telezen.
lampje kapoet als je geluk hebt, zo niet LCD overleden..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem? Zijn er digits die weg vallen, is het te donker, of ... ?
Ik zou het geld maar alvast aan de kant houden, morgen hoor je meer van me Kleur maakt ook wat uit of?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Stof. Hoeveel ik ervoor wil geven? Zo goedkoop mogelijk Wat vind je van 30-40 euro? En die deuren
Je banden op 2.7 bar zetten scheelt ook weer. En Het Nieuwe Rijden natuurlijk...quote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus je gaat op allerlei wijzen besparen op brandstof, maar koopt wel veel te dure broodjes voor 3 euro
Ik wil alleen maar zeggen dat je beter continue 100km/u kan gaan rijden dan de goedkoopste pomp zoeken (of met een half volle tank rijden), want dat levert pas écht wat op.
Of je nou je airco aan hebt of je ramen open maakt geen fuck uit voor je verbruik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Hey stelletje sloebers, ik had het over geld besparen uit principe maar niet door triest rijgedrag Daarvoor neem ik geen BMW. Ja airco hoeft niet aan als het buiten 16 graden is.
Door voorzichtig rijden haal ik bijna de 1 op 19, oftewel dik 1000 kilometer op een volle tank.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Hey stelletje sloebers, ik had het over geld besparen uit principe maar niet door triest rijgedrag Daarvoor neem ik geen BMW. Ja airco hoeft niet aan als het buiten 16 graden is.
Jij reed 318 toch? Dan kan het goed zijn dat de andere auto's dan allang op hun bestemming zijn aangekomen..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Stressen? Nee man, door de bochten knallen, links rechts inhalen, 200 over de snelweg. Dat is lachen Niet tijdens de ochtendspits uiteraard, maar wel als het rustiger is
En geloof me, je ziet mij dan niet meer terug bij het stoplicht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Wat heeft dit te maken met een SLK? Volgens mij weet jij niet hoe een SLK er uit ziet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef Raadsman het volgende:
[..]
Krijg je niet plaatsvervangende schaamte als je hiermee durft te rijden en wanneer je de deuren open doet? Wat een slappe SLK aftreksel.
Vet . Waarschijnlijk prutkwaliteit, maar die ga ik ook wel bestellen. Vooral als het toch free shipping isquote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Die mis ik ook wel in mijn 7 ventieldopjes trouwens ook en toen vond ik dit:
http://www.focalprice.com(...)ey_Chain_Silver.html
Heb nog wel een armsteun van een E36 coupe liggen, zwart leer.
Heb ze ook besteldquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet . Waarschijnlijk prutkwaliteit, maar die ga ik ook wel bestellen. Vooral als het toch free shipping is
Edit: toch niet. Ik heb geen paypal en ga 't niet alleen hiervoor aanschaffen .
Mercedes SLS, een typefout. De bouwvorm van de deuren op die BMW is een regelrechte kopie van het bovengenoemde model.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een SLK? Volgens mij weet jij niet hoe een SLK er uit ziet.
't is een prachtige bak. A nice find.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vond nog een foto van m'n E23 op de sharknose meeting binnenkort nieuwe velgen en banden eronder doen, lijkt nu wel een amerikaan
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is een prachtige bak. A nice find.
Ja ik heb ook 2 setjes voor jou besteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
Is er niet iemand die voor mij een paar setjes mee wil bestellen om ze vervolgens door te sturen?
Hahah destijds met mijn E39 dacht ik ooh wat maakt het uit. Ik ga ook wel eens langs bij klanten voor websites en dan stonden ze echt te kijken naar mijn auto met de vraag "Oh issie van jou?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Bovendien kan ik het niet maken om bij een klant aan te komen in een 7-serie
Held .quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja ik heb ook 2 setjes voor jou besteld.
Want? Een klassieker doet het wel goed, getuigt van enige stijl en is een leuke ijsbreker (meestal)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm ik denk het niet. Ik ga er niet zo heel veel in rijden. Als ik LPG inbouw dan denk ik dat ik er juist wel vaker in zal rijden, maar ik mag van de oldtimerverzekering maar 10.000 per jaar.
Nou zal je met 10.000 per jaar het ook al in 2 jaar ongeveer eruit hebben, maar als ik grof geschat 1 op 8 rijd en met LPG 1 op 6 dan is het verbruik eigenlijk vrijwel hetzelfde met m'n E46 318ci (1 op 11). Bovendien kan ik het niet maken om bij een klant aan te komen in een 7-serie
Dat is waar, maar als ze al weten dat je een E46 hebt? Nou ja, ik ben inderdaad ook weleens met de E21 gegaan...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Want? Een klassieker doet het wel goed, getuigt van enige stijl en is een leuke ijsbreker (meestal)
Volgens mij kost dat toch wel richting de 1500 en of je dat echt terug gaat zien in de waarde weet ik niet. Dan zou de koper misschien liever zelf gas in willen bouwen, wetende dat het goed is gebeurd. Ik zou het ook in polen kunnen hebben laten inbouwen of zelf . Afgezien daarvan is het niet goed voor de kleppen en heb je minder vermogen (tenzij LPI). Hmmm maar ik sluit het niet uit. Eerst nog maar wat andere dingen fixen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef mark_dabomb het volgende:
gewoon gas erin plempen a 1000 euro, dat zie je terug in de waarde van je auto als hij weggaat.
Als je met een 'rijk uitgevoerde' nieuwe Dacia Logan aan komt kijken ze je toch ook niet raar aan? Jouw 2 wagens kosten nog niet de helft van een nieuwe Logan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze al weten dat je een E46 hebt? Nou ja, ik ben inderdaad ook weleens met de E21 gegaan...
Logica is bij mensen niet altijd te begrijpen, bij BMW denken ze al gauw aan duur, ook al is het al een 10 jaar oude. Nou ja, maandelijks en met onderhoud ben je natuurlijk al gauw meer kwijt dan een Dacia.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je met een 'rijk uitgevoerde' nieuwe Dacia Logan aan komt kijken ze je toch ook niet raar aan? Jouw 2 wagens kosten nog niet de helft van een nieuwe Logan.
Geen gas in jouw E28 dus?quote:
Maar na 10 jaar rijdt die dacia niet meer omdat hij dan gewoon "op" isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Logica is bij mensen niet altijd te begrijpen, bij BMW denken ze al gauw aan duur, ook al is het al een 10 jaar oude. Nou ja, maandelijks en met onderhoud ben je natuurlijk al gauw meer kwijt dan een Dacia.
Maar uh... zo'n Dacia Logan kost toch 10.000 euro? Denk je dat mijn E46 en E23 samen nog geen 5.000 kosten?
[..]
Geen gas in jouw E28 dus?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
True. Iedereen denkt ook dat ik een vet dure auto rij, terwijl het eigenlijk wel meevalt. Autorijden wordt sowieso duur als je flinke km's maakt, alleen realiseert niet iedereen zicht dat . En misschien dat het nog best meevalt t.o.v. Dacia.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Logica is bij mensen niet altijd te begrijpen, bij BMW denken ze al gauw aan duur, ook al is het al een 10 jaar oude. Nou ja, maandelijks en met onderhoud ben je natuurlijk al gauw meer kwijt dan een Dacia.
Full optional kom je wel op t dubbelequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Logica is bij mensen niet altijd te begrijpen, bij BMW denken ze al gauw aan duur, ook al is het al een 10 jaar oude. Nou ja, maandelijks en met onderhoud ben je natuurlijk al gauw meer kwijt dan een Dacia.
Maar uh... zo'n Dacia Logan kost toch 10.000 euro? Denk je dat mijn E46 en E23 samen nog geen 5.000 kosten?
Vind ik ook, maar het gaat er niet om wat je zelf vindt maar wat andere mensen vinden. Ik zou nooit iemand afkeuren op basis van welke auto hij rijdt, tenzij het een Fiat Multipla is, maar er zijn mensen die dat misschien wel doen. Uit ervaring in ieder geval zie je mensen toch soms verbaasd kijken naar m'n BMW.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens blijft het raar, dat je afgerekend wordt op je wagenpark ofzo. Dat de klant dan denkt dat ie teveel betaalt. Hij moet gewoon betalen wat ie het waard vindt, simpel. En waar jij je geld vervolgens aan uitgeeft is jouw probleem. Er zijn vast wel mensen die een dikke Vijf rijden van een paar jaar oud maar ondertussen in een krot van een rijtjeshuis wonen, omdat ze een leuke auto belangrijker vinden. Wie ben je dan als klant om daar iets van te vinden?
Dacia Logan Executive Highline maar dan nog hebben mijn auto's meer dan de helft gekost hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Full optional kom je wel op t dubbele
Ach.. die heb je bij alle ouwe 6 pitter beemers nodig, als de kop niet scheurt dan zijn de zittingen wel naar de klote.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:42 schreef mark_dabomb het volgende:
Al een reserve cilinderkop op de plank liggen
Idd niet goedkoop. De E32 en E38 zijn goedkoper te vinden, maar daar betaal je je maandelijks scheel, dat is het voordeel van de E23 (ik betaal nu alleen 10 euro per maand verzekering). Van onder is er ook erg weinig roest, dat scheelt ook. Nou ja, er zitten zeker wel plekjes tussen (binnenkort even e.e.a. tectyleren), maar dat kan ook niet anders na 31 jaar. Het is nu nog wel bij te houden, in tegen stelling tot m'n E21 die wel erg aan het rotten was bij de krikpunten en op veel meer plekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:02 schreef Catch22- het volgende:
oke... Dat valt me tegen. Die 7 was nog vrij duur zeker?
't is gewoon Renault, zoeen Dacia... En die vind jij ook goed want had je je pa niet zo'n ding aangesmeerd?quote:
Tja, alleen paps Renault kost ietsjes meer, rijdt ietsjes beter, is ietsjes luxer, oogt ietsjes beter en is ietsjes representatiever dan een Dacia Loganus..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is gewoon Renault, zoeen Dacia... En die vind jij ook goed want had je je pa niet zo'n ding aangesmeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
True. Ik hoef met m'n auto niet representatief te zijn ofzo, maar de reacties op m'n werk hoe ik in Jezusnaam een BMW kon betalen waren niet van de luchtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het gaat er niet om wat je zelf vindt maar wat andere mensen vinden. Ik zou nooit iemand afkeuren op basis van welke auto hij rijdt, tenzij het een Fiat Multipla is, maar er zijn mensen die dat misschien wel doen. Uit ervaring in ieder geval zie je mensen toch soms verbaasd kijken naar m'n BMW.
Ik ben juist aangespoord door m'n baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Ik hoef met m'n auto niet representatief te zijn ofzo, maar de reacties op m'n werk hoe ik in Jezusnaam een BMW kon betalen waren niet van de lucht
't is echt heerlijk hoe erg jij het niet snapt.quote:
Hangt ook van de werkomgeving/branche af denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Ik hoef met m'n auto niet representatief te zijn ofzo, maar de reacties op m'n werk hoe ik in Jezusnaam een BMW kon betalen waren niet van de lucht
Kabelbreuk is gewoonweg zoeken, maar weet je zeker dat het een breuk is ipv een haperende vc motor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:57 schreef Gokhan03 het volgende:
Langzamerhand ben ik bezig mijn compact te fixen.
Probleem 1:
Kabelbreuk in de rechterdeur dat cv soms niet werkt maar wel elec ramen. Wanneer ik een beetje ga spelen met de kabel dan doet hij het weer maar soms valt hij weg.
Is dit een makkelijk te fixen?
Probleem 2:
Achterruitensproeier spuit geen water maar je hoort het motortje.
Is er een plek waar ik moet controleren waar de slang kapot zou zijn?
Dat van A naar B komen is met een Espace op LPG ook maar afwachtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Maharbal het volgende:
Paar van de andere partners geven geen drol om auto's, terwijl die toch een sloot geld verdienen en wel iets leuks kunnen rijden (één rijdt Renault Espace, 'als het me maar van A naar B vervoert en ik ruimte heb' ...op lpg....brrrrrrrr).
Dat probeer ik 'm ook altijd duidelijk te maken. Kijken wanneer hij toegeeft aangezien ik elke keer weer vraag of hij dat barrel al heeft ingeruild .quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat van A naar B komen is met een Espace op LPG ook maar afwachten
Ruimte is inderdaad iets om naar huis over te schrijven (het enige ook). De kwaliteit, afwerking, materialen, rij-eigenschappen en wegligging zijn allemaal ruk.....Frans.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Espace is een geweldige wagen, niet de kwaliteit.. maar de ruimte!!!
True, maar het is maar net waar je iets om geeft. Kennissen van me hebben ook zo'n kreng, die willen vooral ruimte ivm de familie. Dat de rij-eigenschappen en het interieur minder zijn, valt ze niet eens op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ruimte is inderdaad iets om naar huis over te schrijven (het enige ook). De kwaliteit, afwerking, materialen, rij-eigenschappen en wegligging zijn allemaal ruk.....Frans.
Dat scheelt wel, ja. Ik werk niet echt in een goedverdienende sector, dus dan heb je die reacties van 'BMW ' al wat snellerquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Maharbal het volgende:
Hangt ook van de werkomgeving/branche af denk ik.
Duidelijk uit je verhaal te lezen dat je nooit zo'n auto gereden hebt, of je had toen echt str*nt in je ogen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ruimte is inderdaad iets om naar huis over te schrijven (het enige ook). De kwaliteit, afwerking, materialen, rij-eigenschappen en wegligging zijn allemaal ruk.....Frans.
Je aanname hierin is onjuist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Duidelijk uit je verhaal te lezen dat je nooit zo'n auto gereden hebt, of je had toen echt str*nt in je ogen!
Maar da's niet erg, dat mag zelfs.. maar zo'n 6 pitter espace rijd als de tierelier, over smaak valt niet te twisten, maar dat heeft weinig met kwaliteit og wegligging te maken.
Je moet zo'n espace ook niet willen vergelijken met een 1-3-5-7 serie, simpelweg omdat dit een hele andere auto is, maar ik vind bijv. een espace beter rijden dan een standaard x5
Logisch, een X5 is dan ook een tractor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Duidelijk uit je verhaal te lezen dat je nooit zo'n auto gereden hebt, of je had toen echt str*nt in je ogen!
Maar da's niet erg, dat mag zelfs.. maar zo'n 6 pitter espace rijd als de tierelier, over smaak valt niet te twisten, maar dat heeft weinig met kwaliteit og wegligging te maken.
Je moet zo'n espace ook niet willen vergelijken met een 1-3-5-7 serie, simpelweg omdat dit een hele andere auto is, maar ik vind bijv. een espace beter rijden dan een standaard x5
Wat ik er uit begrijp de koppeling wat strakker afstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:37 schreef Catch22- het volgende:
zon antenne had ik ook, werk wel goed opzich.
wat doet die clutchstop precies?
Het zijn 2 kompleet verschillende voertuigen die een ander doel voor ogen hebben, de espace is niet bedoelt om er in je eentje sportief mee te rijden, de e30 is ook niet gebouwd om met 4 volwassenen door de stad volgepakt met bagage over vele drempels te rijden..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je aanname hierin is onjuist.
Ik heb 4 jaar lang alle denkbare leaseauto's wel gereden (ik werkte (in)direct voor leasemaatschappijen), duizenden kilometers per merk en model. Daar zit ook een hoop Renault (waaronder Espace) tussen, en nee ik had geen stront in m'n ogen. Ik ben gewoon betere kwaliteit, wegligging en rij-eigenschappen gewend.
Zoals gemeld is het net strontroeren in de versnellingsbak, je hebt 0.0 gevoel in het stuurwiel, je voelt gewoon geen contact met de weg. Dat ding is overdreven belabberd geveerd ('comfortabel' noemen de mensen dat die geen idee hebben wat nou fatsoenlijke vering is). En dan heb ik het nog niet eens over de overdaad aan plastic, slechte afwerking en de talloze storingen die die dingen bijna af-fabriek al hebben.
Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb liever auto's die wel goed rijden. Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit iets Frans gereden dat mij wel beviel.
edit: en dan vergelijk ik het niet eens met BMW's. Ook al is het niet helemaal mijn ding, de Opels en Fords reden wel (iets) beter, en waren (soms) beter afgewerkt. Ook lang niet altijd om naar huis over te schrijven, maar beter dan de Renaults/Citroens (die laatste beter dan de eerste) waar ik in heb gereden.
M'n oude 20+ jaar oude E30 reed vele malen beter, had een betere wegligging en was beter afgewerkt dan de gemiddelde nieuwe (Renault) Espace.
Ik viel je niet persoonlijk aan, noch verklaar ik BMW heilig. Die dingen staan ook wel bij de garage.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het zijn 2 kompleet verschillende voertuigen die een ander doel voor ogen hebben, de espace is niet bedoelt om er in je eentje sportief mee te rijden, de e30 is ook niet gebouwd om met 4 volwassenen door de stad volgepakt met bagage over vele drempels te rijden..
Kwaliteit.. tja.. wat moet ik daar als monteur over zeggen. Elektronisch gezien heb je zeker een punt, en van bepaalde espace-en gingen de automaatbakken ook vaker stuk. Maar denk vooral niet dat het in 'kamp beieren' veel anders is, want ook hier schort het nog wel eens aan de deutsche grundlichkeit en lijkt het er wel eens op dat ze daar ook met de franse slag werken.
Ik heb zelf diverse bmw's gereden en in eigendom gehad, zowel de 4 als de 2 wiel versie, en ik kan je met zekerheid vertellen dat het nogwel eens mis gaat, ook met splinternieuwe aangeschafte versies.
Maar het gaat tenslotte toch om het plezier wat je met een auto/motor/boot/ect beleeft, zo heb ik hier ook een oude renault 19 cabrio, en hier beleven we veel plezier mee, de kids vinden dit een top wagentje (mag niet weg van hun). Zelf heb ik ook een 'zwak' voor de ellende uit beieren, maar heilig verklaren zal ik ze zeker niet doen, er zijn zoveel andere leuke type's/merken, zelfs uit frankrijk!
Ook die verschilt in rij-eigenschappen, afwerking en beleving niet echt van de 'gewone' Espace.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Grande Espace... die is echt huge. Maar ook best wel prijzig hoor met zo'n V6 erin. Kan me best voorstellen dat de kwaliteit wel goed moet zijn, maar frans vergelijken met duits is natuurlijk helemaal geen vergelijking
Correctquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef rycemasta het volgende:
Op zich doet het niets met de koppeling zelf, maar beperkt het de slag van het koppelingspedaal. Vanaf het moment van ontkoppelen kun je een bepaalde hoeveelheid van de resterende slag tot ''ongebruikt'' rekenen. Die afstand haal je er dan uit door een clutch stop te gebruiken.
OK dan hoop ik dat ik daarmee genoeg signaal heb voor m'n nodige portie traffic info .quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:37 schreef Catch22- het volgende:
zon antenne had ik ook, werk wel goed opzich.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
het zijn gewoon kutauto's die overal kut in zijn, behalve in het vervoeren van veel mensen oke?
Je kunt in elk geval relaxt de benen strekken en de stoel standje comfortabel zetten, wachtend op de ANWB.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Espace is een geweldige wagen, niet de kwaliteit.. maar de ruimte!!!
Inderdaad, ook nooit begrepen dat ze na de eerste Alpine weinig moois en goeds hebben gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Hyperdude het volgende:
Vreemd eigenlijk dat Reno zo´n waardeloze auto´s maakt voor op de weg.
Ze kunnen echt wel wat daaro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al vond ik die Renault 5 Turbo toen (begin jaren 80) ook wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tarado op 15-06-2011 23:01:45 ]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Opgebokt met alle andere merken behalve BMW in dit topic, posten doe je maar in een spoiler tag zoals ik het deed..
Deal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Opgebokt met alle andere merken behalve BMW in dit topic, posten doe je maar in een spoiler tag zoals ik het deed..
quote:
KPD?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Deal.
Als jij je slettebakken in de daarvoor bestemde projectopics houdt.
Kun je met de bmw ook! (behalve de benen lekker strekken en stoeltje op comfortabel zetten dan)quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval relaxt de benen strekken en de stoel standje comfortabel zetten, wachtend op de ANWB.
Ik heb ook 206 gereden, als lease-autootje. Prima ding, reed lekker, was nooit iets mis mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef VisserHenk het volgende:
Whehe, mijn broer wilde een tijdje terug zijn Focus inruilen voor een Peugeot 206 Ik waarschuwde hem dat hij beter ver van Franse auto's vandaan kon blijven. Had hij het toch gedaan en onderweg terug begaf de 206. Hij heeft er nooit wat over gezegd tegen mij(waarschijnlijk uit schaamte). Ben het te weten gekomen via mijn ma
Ik vind hem eerlijk gezegd wel een beetje saai...quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:58 schreef TommyGun het volgende:
Even wat anders (dan dat Franse gelul hiero):
http://www.bmwme.nl/officieel-de-bmw-5-serie-m5-f10/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |