Ik neem aan dat je e46 gebleven is ? Dus heb ik je maar 2x in de OP gezetquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Tuurlijk ziet de Z8 er mooi uit
Oh mijn E21 320/6 is weg, ik heb nu een E23 732i (7-serie)
Fixedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep. Ik heb trouwens ooit de volgorde van die OP zo gemaakt dat het in de volgorde van oud naar jong staatDus als je mij ff bovenaan zet bij de 7-series en Rizkant iets hoger dan staat het weer goed.
De bestuurdersquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat zijn eigenlijk de typische 'kwaaltjes' van zo'n 8,
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier in de buurt staat een dikke Z8![]()
![]()
![]()
Echt een te vette bak![]()
![]()
en oh ja, MORGEN BMW TERUUUUUUUUGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:12 schreef RPG het volgende:
Ik blijf elke keer laatste poster zijn. Dit begint overdreven te wordenMochten er nog wijzigingen in de OP gedaan moeten worden moet je het maar laten weten via pm/dm mocht ik de post zelf missen.
zal wel niemand op geboden worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Heb je alleen gezocht bij auto's, of ook bij oude metalen?
En je krijgt criminelen achter je aan die hun auto terug willen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zal wel niemand op geboden worden.
'Te koop: omgebouwde, onafgewerkte, ongekeurde BMW zonder kenteken'
Donequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?
De 525i blijft natuurlijk staan
Cool bakkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef MadMarky het volgende:
En oja, m'n E36/8 Z3 3.0 coupe mag ook wel in de OP
haterquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef k_man het volgende:
Een zwarte dag voor de rest van de verkeersdeelnemers...
Nee, ik ben tot nu toe geen bal tegengekomen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef YoshiBignose het volgende:
He Flick, werkt de E28 ook met vacuümballen voor de blower?
Nee, inderdaad, de standaard BMW chauffeur staat bekend als een nette kerel die zich altijd aan de regels houdt en die je graag voorrang geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder blijf ik het vinden dat een BMW rijder anders behandeld wordt in het verkeer dan de Dacia-rijder, of de KIA-rijder.
Bij een kruising met meerdere auto's rijdt de BMW rijder altijd door en neemt gewoon voorrang.
Doet de Opel rijder dat, wordt 'ie direct gelabeled als asociaal tokkie.
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
En terecht... Bmw dwingt gwn respect af
en dat verdien je door bmw te rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien gje.. dat kun je niet afdwingen!
Ik geef altijd voorrang aan oude BMW'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!
Wat weinig toeren, 600rpm maar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
En weer zonder moeite een jaartje APK erbij vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal ff een doekje over de dash halen
Bij een dikke bak kan je nog hoop hebben op:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
...Heb je een grote dikke bak, dan is het geen enkel probleem om vanachter een vrachtwagen in de stroom op de linkerbaan in te voegen. Maar heb je een keer een leenauto mee (van het kaliber Fiat, Fox, Arosa, Kia Pikanto), vergeet het dan maar. ..
Mijn 318ci staat ook zo laagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
Hij staat stil, hè!![]()
330i stationair; klopt wel.
Haha, de bimmer gaat minimaal een half jaar pitten denk ik..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Lekker. Maar doe nou maar rustig in dat ding, straks word je weer opgepakt.
Thanks Gozer, ik doe mijn best, maar eerst ff technisch in orde maken voor de RDW omkeuring naar 6 cilinderquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Congratz Turq, maak er wat moois van
zij is altijd verzekerd geweest;)quote:
Kijk aan, respect! Zo ver ben ik met m'n dieseltje nog lang nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
En weer zonder moeite een jaartje APK erbij vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal ff een doekje over de dash halen![]()
Dat verschil merk ik wel ja. Mensen rotten eerder op van de linkerbaan als ik eraan kom en je bent ergens sneller voorbij (zowel op de snelweg bij gas bijgeven als provinciaal bij inhalen). Dat was in het verleden wel andersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bij een dikke bak kan je nog hoop hebben op:
1. Dat er gas bijgegeven wordt, om de snelheid aan te passen aan de heersende snelheid in de linker baan.
2. Dat de auto ook iets nuttigs doet, versnellen bv., met het eventuele signaal van de voet van de bestuurder aan de motor.
900rpm, zowel koud als warm. 320d.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, ik zie al waar dat ding staat.
[..]
Kijk aan, respect! Zo ver ben ik met m'n dieseltje nog lang niet. Helaas geen zespitter, maar ja
. Ik draai trouwens zelf met een warme motor zeker 750rpm stationair. Koud zo'n 950 minimaal.
[..]
Dat verschil merk ik wel ja. Mensen rotten eerder op van de linkerbaan als ik eraan kom en je bent ergens sneller voorbij (zowel op de snelweg bij gas bijgeven als provinciaal bij inhalen). Dat was in het verleden wel anders
Klopt helemaal. Ben zo blij dat ik wat klasses vooruit gegaan benquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
900rpm, zowel koud als warm. 320d.
En ja, klopt, een picanto is niet vlot op snelheid en je stagneert the flow als je met die snelheid naar links gaat.
Maarja, je wilt toch niet een half uur achter die kutbus moeten blijven voortkuieren of wel dan?
Ik ga niet vragen waar op een openbare forum waar 'iedereen' mee leest, pm gaat ook niet gebeuren want ik ben niet het enige die dat ook meeleest, dus tja,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, ik zie al waar dat ding staat.
[mierenneukersmode]correctie, een 318i met 525i motor en 316i compact badge[/mierenneukersmode]quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja een 318i met 325i motor en 316i badge
Dat is zowiezoo te vet voor woorden..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, als je lang door trapt met die 316i kan je (op de teller) de 200 ook nog wel aanraken. Het is leuker als je vol gas bij het stoplicht weg rijdt, dat verwachten ze niet
Thanks man, dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuk dat je je auto terug hebt kunnen krijgen/kopen/whatever Turq!
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
waar is mijn project topic ook alweer gebleven..?ik ken em nie vinden..?
Dan maak ik daar wel een i vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
315i bestaat niet eenswas een carburateur.
Maar 315i, dan snapt iedereen die iets van auto's weet dat het niet klopt. Met een 316i kun je nog wat verbaasde blikken krijgenquote:
Of die hele typeaanduiding eraf halen... Gewoon een egale klep.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar 315i, dan snapt iedereen die iets van auto's weet dat het niet klopt. Met een 316i kun je nog wat verbaasde blikken krijgen
Is wel een paar keer voorgekomen... Zit je rustig genietend van de landelijke Duitse omgeving een beetje voort te kuieren met 130, komt er een gigantische rappe bak voorbij geblazen.. WOEM!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
Of frats een 310 logo in elkaar.
NB. als je een beetje vlot inhaalt, ziet de gepasseerde zo'n logootje heel niet.
dus dat. .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of die hele typeaanduiding eraf halen... Gewoon een egale klep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |