Ik neem aan dat je e46 gebleven is ? Dus heb ik je maar 2x in de OP gezetquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Tuurlijk ziet de Z8 er mooi uit
Oh mijn E21 320/6 is weg, ik heb nu een E23 732i (7-serie)
Fixedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep. Ik heb trouwens ooit de volgorde van die OP zo gemaakt dat het in de volgorde van oud naar jong staatDus als je mij ff bovenaan zet bij de 7-series en Rizkant iets hoger dan staat het weer goed.
De bestuurdersquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat zijn eigenlijk de typische 'kwaaltjes' van zo'n 8,
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier in de buurt staat een dikke Z8![]()
![]()
![]()
Echt een te vette bak![]()
![]()
en oh ja, MORGEN BMW TERUUUUUUUUGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:12 schreef RPG het volgende:
Ik blijf elke keer laatste poster zijn. Dit begint overdreven te wordenMochten er nog wijzigingen in de OP gedaan moeten worden moet je het maar laten weten via pm/dm mocht ik de post zelf missen.
zal wel niemand op geboden worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je hem terug kunnen kopen via zo'n domeinen 'veiling' of op een andere manier?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Heb je alleen gezocht bij auto's, of ook bij oude metalen?
En je krijgt criminelen achter je aan die hun auto terug willen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zal wel niemand op geboden worden.
'Te koop: omgebouwde, onafgewerkte, ongekeurde BMW zonder kenteken'
Donequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mag er voor mij nog een X3 bij in de lijst?
De 525i blijft natuurlijk staan
Cool bakkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef MadMarky het volgende:
En oja, m'n E36/8 Z3 3.0 coupe mag ook wel in de OP
haterquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef k_man het volgende:
Een zwarte dag voor de rest van de verkeersdeelnemers...
Nee, ik ben tot nu toe geen bal tegengekomen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef YoshiBignose het volgende:
He Flick, werkt de E28 ook met vacuümballen voor de blower?
Nee, inderdaad, de standaard BMW chauffeur staat bekend als een nette kerel die zich altijd aan de regels houdt en die je graag voorrang geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder blijf ik het vinden dat een BMW rijder anders behandeld wordt in het verkeer dan de Dacia-rijder, of de KIA-rijder.
Bij een kruising met meerdere auto's rijdt de BMW rijder altijd door en neemt gewoon voorrang.
Doet de Opel rijder dat, wordt 'ie direct gelabeled als asociaal tokkie.
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
En terecht... Bmw dwingt gwn respect af
en dat verdien je door bmw te rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien gje.. dat kun je niet afdwingen!
Ik geef altijd voorrang aan oude BMW'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Respect verdien je.. dat kun je niet afdwingen!
Wat weinig toeren, 600rpm maar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
En weer zonder moeite een jaartje APK erbij vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal ff een doekje over de dash halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |