ze praat al voor dr vriend, misschien is ze zo sociaal dat ze de rugpijn ook overneemtquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat TS niet degene was met rugproblemen?
Je kunt het jezelf makkelijk en moeilijk maken. Één telefoontje naar de vakbond/juridisch loket leert je dat Lord_V, r-one en Heiden6 gelijk hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef marloesje22 het volgende:
Lord, er zijn gewoon mensen die zeggen, heen gaan.. en mensen die zeggen ziekmelden..
wordt er niet makkelijk op hoor!!!! En niet willen horen, dan was ik dit topic niet gestart..
Want? Gaan en geen getuige-expert hebben is ook vervelend. Wat nu als die baas beweert dat hij gewoon niet is op komen dagen, collega's gaan het neit verklikken. Dit is duidelijk geen fatsoenlijk bedrijf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vooral die ziekmelding blijven aanpraten, erg slim. Als ze hem wegsturen morgen kun je je altijd nog ziekmelden. Daarvoor is het (bijna) het domste wat je kunt doen.
Meestal kun je er dan vanuit gaan dat het verkeerd is gelopen en dat TS tegen het goede advies in is gegaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil wel weten hoe het afloopt.. K*t-users die hier om advies komen vragen en dan niks meet laten horen.
En over een jaar zo weer het volgende drama-topic over baan #3 openenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meestal kun je er dan vanuit gaan dat het verkeerd is gelopen en dat TS tegen het goede advies in is gegaan.
Zo te lezen zijn de Fok!kers niet de enigen die al snel flauw zijn van de manier van reageren van TS.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef StanLen het volgende:
http://mobiel.viva.nl/for(...)65e43109669d5707c876
Hoe moeten wij dat in godsnaam weten.quote:
Pleur op muts, lees eens verder dan lees je dat ze overal post, en de tekst was haar eerste post op het tros forum.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat in godsnaam weten.
Je bent trouwens de TS niet, ga ff ergens anders topickapen dan. (of is 't een ander account van je?)
Begin me eerder af te vragen wat van haar verhaal wel waar is en wat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Sofi het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn de Fok!kers niet de enigen die al snel flauw zijn van de manier van reageren van TS.
Jammer dat de posts ge-edit zijn, had graag de posts van 'nummerzoveel' gelezen.
Ondanks dat ik niet snap waarom TS een topic opent (zowel hier als op het Viva forum) als ze toch niet geinteresseerd is in de antwoorden, hoop ik toch dat er nog een update komt. Iig goed nieuws voor TS en vriend dat hij alweer een baan heeft gevonden. Nu maar hopen dat het goed te combineren is met een slechte rug..
Dat is ongeveer wel het domste wat je kunt doen, jezelf ziekmelden terwijl je niet ziek bent. Zo maak je het hun wel heel makkelijk je alsnog op staande voet te ontslaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo´n situatie is flinke aanslag op iemand zijn geestelijke gesteldheid.
Door de stress is hij niet geschikt om zijn dagelijkse aangepaste werk te verrichten.
Dan is ziekmelden gewoon een terechte stap om grotere problemen te voorkomen.
Het is immers maar contract tot 1 Augustus en duidelijk is al dat het geen vervolg gaat krijgen.
heb je linkjes naar die andere fora?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:44 schreef Sylver_ het volgende:
Hmm, ik heb dit topic doorgelezen en de topics op het Viva forum en het Radar forum en de TS blijkt toch wel een erg onaardig persoon te zijn![]()
Ik denk iig niet dat we een update hoeven te verwachten
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef StanLen het volgende:
http://mobiel.viva.nl/for(...)65e43109669d5707c876
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef klipper het volgende:
Zie tevens hier:
Hallo allemaal,
mijn vriend is afgelopen dinsdag ontslagen. Nu heeft hij gelukkig al ander werk weer en kan daar maandag beginnen..
Maar nu 't volgende..
Normaal wordt zijn salaris altijd de 24ste van de maand gestort.. maar tot op heden heeft hij zijn salaris nog niet ontvangen..
Contact met werkgever levert weinig op, hij neemt of de telefoon niet op of hij zegt; ja we zijn bezig met de verrekening. Wanneer kan hij 't salaris verwachten??
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=98240
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |