abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:55:00 #176
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97344222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je weet dat TS niet degene was met rugproblemen?
ze praat al voor dr vriend, misschien is ze zo sociaal dat ze de rugpijn ook overneemt :+
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_97347038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef marloesje22 het volgende:
Lord, er zijn gewoon mensen die zeggen, heen gaan.. en mensen die zeggen ziekmelden..
wordt er niet makkelijk op hoor!!!! En niet willen horen, dan was ik dit topic niet gestart..
Je kunt het jezelf makkelijk en moeilijk maken. Één telefoontje naar de vakbond/juridisch loket leert je dat Lord_V, r-one en Heiden6 gelijk hebben.

Je ziekmelden is geen goede optie op dit moment. Zoals al veel vaker gezegd, ondermijn je daar alleen maar je eigen positie mee. Niet doen dus. Bovendien heeft Lord_V een sterk punt wanneer hij zegt dat jullie blijkbaar verwachten dat de werkgever zich aan de regels houdt, dus dan moet je dat zelf ook doen ;)

Bovendien kan ik me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat hij zo enorm van slag is dat hij niet meer kan werken. Komt wel een beetje zwak over, eerlijk gezegd :@ Als je al zo snel van je stuk bent.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Locusta op 26-05-2011 20:24:38 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:14 #178
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_97350192
Ik wil wel weten hoe het afloopt.. K*t-users die hier om advies komen vragen en dan niks meet laten horen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_97353072
je vriend heeft recht op salaris tot aan einde contract.. Het is nl. een contract voor bepaalde tijd.. En gewoon weer naar het werk gaan, wordt ie weer weggestuurd dan brief sturen waarin hij schrijft dat niet uit vrije wil thuis is en dat hij beschikbaar is voor werk. En direct je bond inschakelen !! Die baas probeert je vriend een oor aan te naaien !
pi_97353157
o en vooral niet ziekmelden ! Tuurlijk schrik je al je dat gezegd wordt maar kom op.. je bent een volwassen man.. het is 3 maanden eerder dan 1 augustus.. dus schouders eronder,morgen weer naar je werk en als een gek solliciteren!
pi_97355823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vooral die ziekmelding blijven aanpraten, erg slim. Als ze hem wegsturen morgen kun je je altijd nog ziekmelden. Daarvoor is het (bijna) het domste wat je kunt doen.
Want? Gaan en geen getuige-expert hebben is ook vervelend. Wat nu als die baas beweert dat hij gewoon niet is op komen dagen, collega's gaan het neit verklikken. Dit is duidelijk geen fatsoenlijk bedrijf.

Leg eens uit waarom ziekmelden niet verstandig is? Beetje onderbouwd aub :)
Whatever...
pi_97357950
:{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97361524
@ Spanky: daarom is het ook zo handig om, naast het op komen dagen, ook per aangetekende brief te laten weten dat je bent weggestuurd, maar desondanks tóch beschikbaar bent om te werken. Mochten ze dan op het werk ontkennen dat je bent geweest, dan heb je het iig op papier staan ;)

Door je ziek te melden laat je je ook nog eens enorm kennen :{w
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:28 #184
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_97372503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil wel weten hoe het afloopt.. K*t-users die hier om advies komen vragen en dan niks meet laten horen.
Meestal kun je er dan vanuit gaan dat het verkeerd is gelopen en dat TS tegen het goede advies in is gegaan.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_97372577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Meestal kun je er dan vanuit gaan dat het verkeerd is gelopen en dat TS tegen het goede advies in is gegaan.
En over een jaar zo weer het volgende drama-topic over baan #3 openen :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_97429977
Zie tevens hier:

Hallo allemaal,

mijn vriend is afgelopen dinsdag ontslagen. Nu heeft hij gelukkig al ander werk weer en kan daar maandag beginnen..
Maar nu 't volgende..
Normaal wordt zijn salaris altijd de 24ste van de maand gestort.. maar tot op heden heeft hij zijn salaris nog niet ontvangen..
Contact met werkgever levert weinig op, hij neemt of de telefoon niet op of hij zegt; ja we zijn bezig met de verrekening. Wanneer kan hij 't salaris verwachten??

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=98240
pi_97430344
Laatst eeen docu gezien over de sociale dienst in Zutphen....

Nederlands stel, beide ongeveer 22j. oud, samen in de bijstand. Totdat ze het bij de sociale dienst niet meer pikten.......... Toen bedachten ze dat ze ziek waren en recht hadden op wajong of wat dan ook........3 maanden uitkering later wajong afgekeurd. Gedwongen in werkproject.... Nou dan zochten ze zelf wel wat.... binnen een week beide 40 uur voor een baas aan de slag.

Ik verdenk TS dat ze net zo'n josti is als bovengenoemden...
60 HRC
pi_97435254
quote:
Zo te lezen zijn de Fok!kers niet de enigen die al snel flauw zijn van de manier van reageren van TS.
Jammer dat de posts ge-edit zijn, had graag de posts van 'nummerzoveel' gelezen.

Ondanks dat ik niet snap waarom TS een topic opent (zowel hier als op het Viva forum) als ze toch niet geinteresseerd is in de antwoorden, hoop ik toch dat er nog een update komt. Iig goed nieuws voor TS en vriend dat hij alweer een baan heeft gevonden. Nu maar hopen dat het goed te combineren is met een slechte rug..

[ Bericht 1% gewijzigd door Sofi op 28-05-2011 22:12:30 ]
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:12:39 #190
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97436822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef klipper het volgende:
Wanneer kan hij 't salaris verwachten??
Hoe moeten wij dat in godsnaam weten. :')

Je bent trouwens de TS niet, ga ff ergens anders topickapen dan. (of is 't een ander account van je?)
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 23:22:36 #191
208460 Maleco
Hoi, Doei
pi_97440535
Gast...echt? :')
Soep met Ballen.
pi_97440905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat in godsnaam weten. :')

Je bent trouwens de TS niet, ga ff ergens anders topickapen dan. (of is 't een ander account van je?)
Pleur op muts, lees eens verder dan lees je dat ze overal post, en de tekst was haar eerste post op het tros forum.
pi_97441036
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Sofi het volgende:

[..]

Zo te lezen zijn de Fok!kers niet de enigen die al snel flauw zijn van de manier van reageren van TS.
Jammer dat de posts ge-edit zijn, had graag de posts van 'nummerzoveel' gelezen.

Ondanks dat ik niet snap waarom TS een topic opent (zowel hier als op het Viva forum) als ze toch niet geinteresseerd is in de antwoorden, hoop ik toch dat er nog een update komt. Iig goed nieuws voor TS en vriend dat hij alweer een baan heeft gevonden. Nu maar hopen dat het goed te combineren is met een slechte rug..
Begin me eerder af te vragen wat van haar verhaal wel waar is en wat niet.
Het ontslag lijkt me wel waar, maar de zwakke rug lijkt me verzonnen, of ze bedoelt dat haar vriend geen ruggengraat heeft.
  zondag 29 mei 2011 @ 10:29:34 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97449426
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo´n situatie is flinke aanslag op iemand zijn geestelijke gesteldheid.
Door de stress is hij niet geschikt om zijn dagelijkse aangepaste werk te verrichten.
Dan is ziekmelden gewoon een terechte stap om grotere problemen te voorkomen.
Het is immers maar contract tot 1 Augustus en duidelijk is al dat het geen vervolg gaat krijgen.
Dat is ongeveer wel het domste wat je kunt doen, jezelf ziekmelden terwijl je niet ziek bent. Zo maak je het hun wel heel makkelijk je alsnog op staande voet te ontslaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 29 mei 2011 @ 10:44:28 #195
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_97449647
Hmm, ik heb dit topic doorgelezen en de topics op het Viva forum en het Radar forum en de TS blijkt toch wel een erg onaardig persoon te zijn -O-

Ik denk iig niet dat we een update hoeven te verwachten :N
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:38:57 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97486789
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:44 schreef Sylver_ het volgende:
Hmm, ik heb dit topic doorgelezen en de topics op het Viva forum en het Radar forum en de TS blijkt toch wel een erg onaardig persoon te zijn -O-

Ik denk iig niet dat we een update hoeven te verwachten :N
heb je linkjes naar die andere fora?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 mei 2011 @ 09:46:41 #197
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_97486956
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb je linkjes naar die andere fora?
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef klipper het volgende:
Zie tevens hier:

Hallo allemaal,

mijn vriend is afgelopen dinsdag ontslagen. Nu heeft hij gelukkig al ander werk weer en kan daar maandag beginnen..
Maar nu 't volgende..
Normaal wordt zijn salaris altijd de 24ste van de maand gestort.. maar tot op heden heeft hij zijn salaris nog niet ontvangen..
Contact met werkgever levert weinig op, hij neemt of de telefoon niet op of hij zegt; ja we zijn bezig met de verrekening. Wanneer kan hij 't salaris verwachten??

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=98240

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')