Dat ding heeft een start-stop systeem. Alsof dat helptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Een hybride Cayenne S, die had ik nog niet veel gezien.
Om met topgear te spreken dat is alsof je buckingham palace koopt en vervolgens in de keuken gaat wonen zodat het tapijt niet slijt. Al heeft deze cayenne een 3 literquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat ding heeft een start-stop systeem. Alsof dat helpt
Dit is toch geen G klasse AMG?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:33 schreef ralphk het volgende:
Gisteren bij de JFK awards in Amsterdam een leuke wagen gespot, je ziet ze niet veel meer, zo'n ouderwetse G klasse AMG.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses voor de brakke GSM bij avond kwaliteit.
Speciaal voor jou dan ook nog een foto van de achterkant ertussen gezetquote:
Inderdaad, het zijn mooie auto'squote:
Dankje ! Zowieso wordt vaak alleen de voorkant van de auto gefotografeerd en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan ook nog een foto van de achterkant ertussen gezet
Netjes..quote:
Ben ik ook geweest van de zomer. Kon wel blijven knippen met het fototoestel, zoveel dikke wagens die daar rondrijdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Weekje naar zuidoost Frankrijk op vakantie geweest.
Veel tofs gezien
Zit ook nog een foto tussen van een auto die ik in het weekend ben tegengekomen
Lamborghini Murcielago LP640
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes Benz SLR Mclaren
[ afbeelding ]
Mercedes Benz SLR Mclaren samen met een Bentley Continental GT en een Rolls Royce Phantom
[ afbeelding ]
Audi R8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porsche Mansory 957 Cayenne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ferrari 458 Italia
[ afbeelding ]
Bentley Turbo R op een aanhangwagen.
[ afbeelding ]
Bentley Azure 2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aston Martin AMV8 Vantage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aston Martin DB5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVR T350C
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Deze staat altijd op dezelfde plek in Leeuwarden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O sorryquote:
Verholpen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Deze staat altijd op dezelfde plek in Leeuwarden:
Hij/zij mag hem wel eens poetsen, mooi bak wel..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:54 schreef SuzukiSwift het volgende:
Deze Aston Martin Rapide kwam ik gisteren tegen in Sittard:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige wagen zeg! Vorig jaar heb ik hem een paar maanden bij de BMW Dealer zien staan. Prachtigquote:
Italianen en electronica he ! Gelukkig was het droogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Maserati 3200 GT, heeft de hele dag met open raam op de parkeerplaats gestaan
Was het deze witte ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef penny-wise het volgende:
Net een Fisker Karma zien staan bij van Houtum in Swalmen. Moet wel van de directeur zijn zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |