abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 januari 2011 @ 23:56:06 #1
163650 Greys
pi_90774042

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
koei
Krioro
liesje1979
Morrisz
NelisZ
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90774071
Ik heb al heel lang niks meer gebakken in mn bakery :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Sport zondag 2 januari 2011 @ 23:57:51 #3
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_90774124
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb al heel lang niks meer gebakken in mn bakery :@
Ik ook niet, vandaag maar weer eens een pumpkinbread er in gestopt. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_90774229
Ik heb een poosje niks gedaan, nu gooi ik er af en toe weer wat in. Ook omdat het handig is voor de fuel. En omdat al mijn goods best een hoog level zijn levert dat veel op.

Greys, ik ga voor je kijken bij mijn bushels!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90774260
Ik heb nog zat fuel :') En wat heb je ook al weer nodig Greys? :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90774304
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Gevonden, thanks gals! *O*

Morgen op jacht naar:
- white grapes
- lilac
- raspberries
- blueberries

Kortom, ik ga morgen maar weer eens wat van die zooi zaaien gewoon ook :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:06:39 #7
163650 Greys
pi_90774602
Bedankt *O*

Maar als ik dat soort dingen zelf ga zaaien en oogsten krijg ik ook gewoon die bushels toch?
Dus daar ga ik dan zelf morgen ook even mijn best voor doen, als mijn kwamkwammers klaar zijn! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90774794
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Bedankt *O*

Maar als ik dat soort dingen zelf ga zaaien en oogsten krijg ik ook gewoon die bushels toch?
Dus daar ga ik dan zelf morgen ook even mijn best voor doen, als mijn kwamkwammers klaar zijn! :Y
Ik gooi er nu van de vruchten elk op de feed :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90774797
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Bedankt *O*

Maar als ik dat soort dingen zelf ga zaaien en oogsten krijg ik ook gewoon die bushels toch?
Dus daar ga ik dan zelf morgen ook even mijn best voor doen, als mijn kwamkwammers klaar zijn! :Y
Japs. En als je ze bemest krijg je volgens mij nog meer bushels, als je pollinated seeds hebt (zag ze net voor de grapes langskomen) krijg je idioot veel bushels en hoe verder je bent met de mastery, hoe meer bushels je per oogst krijgt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90774804
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog zat fuel :') En wat heb je ook al weer nodig Greys? :)
Ik ook :D Ruim 7500 inmiddels :'( Ik dacht dat je ooit iets anders kon halen voor die gekochte dingen :{

Ik bak dagelijks nog wel 10 dingen ofzo. Met wat geluk worden er 3 of 4 verkocht. Die good-masteries zijn echt 5-jaren plannen :z
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:13:12 #11
163650 Greys
pi_90775010
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik gooi er nu van de vruchten elk op de feed :)
Ik ben ze aan het pakken, dankjewel! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:13:53 #12
163650 Greys
pi_90775047
Oh ff ruimte maken :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90775084
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Oh ff ruimte maken :P
Ik heb de beste voor je uitgezocht. En als ik het goed heb gedaan kun jij ze als enige pakken. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90775196
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb de beste voor je uitgezocht. En als ik het goed heb gedaan kun jij ze als enige pakken. :)
Bij mij ook, en de lilac was er bij mij niet -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90775286
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Bij mij ook, en de lilac was er bij mij niet -O-
Ik heb nu al mijn vrienden uitgeput geloof ik. _O-
Iedereen (ik ook) gaat steeds meer voor de masteries en dan heb je de basis ingrediënten voor de crafts allang gehaald. Het wordt tijd dat er nieuwe recepten komen. Orange daisies wine of zo. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:18:21 #16
163650 Greys
pi_90775326
Dank jullie wel! O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90775411
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Dank jullie wel! O+ *O*
Hoe ver ben je? :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:22:32 #18
163650 Greys
pi_90775542
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe ver ben je? :)
Ik heb drie dingen kunnen maken *O*
Die zijn over zes uur klaar ofzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90775615
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb drie dingen kunnen maken *O*
Die zijn over zes uur klaar ofzo!
Wekker zetten! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90775650
Hee, maar je kunt ook asken voor bushels die niemand heeft he? Die kan iedereen je geven, ook als ze ze zelf niet in hun kraam hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:27:17 #21
163650 Greys
pi_90775764
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wekker zetten! _O-
Whut? _O-
Da's een fopje toch he? Die drank blijft toch wel goed? :+
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Cat22 het volgende:
Hee, maar je kunt ook asken voor bushels die niemand heeft he? Die kan iedereen je geven, ook als ze ze zelf niet in hun kraam hebben.
Ja dat deed ik dus één keertje en daarna kon het meteen niet meer.
Of in elk geval, daarna had ik geen flauw benul meer hoe ik dat de eerste keer gedaan had, want ik zag het nergens meer terug :@ Of kan dat maar ééns in de zoveel uur ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:39:23 #22
163650 Greys
pi_90776404
De hot spring monkeys komen geloof ik vanavond of morgen O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90776427
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Whut? _O-
Da's een fopje toch he? Die drank blijft toch wel goed? :+
Dat was een fopje. Wat in het vat zit verzuurt niet. :*
quote:
[..]

Ja dat deed ik dus één keertje en daarna kon het meteen niet meer.
Of in elk geval, daarna had ik geen flauw benul meer hoe ik dat de eerste keer gedaan had, want ik zag het nergens meer terug :@ Of kan dat maar ééns in de zoveel uur ofzo?
Moet je naar de receptenpagina gaan. Recept aanklikken en bij het gewas waar je geen buren meer voor kunt bezoeken zie je staan 'ask for bushels'. Klik, pop-up voor FB en die kun je op de feed zetten. :) En de bushels komen dan binnen via de gift pagina, niet in je winery. Want da's logisch. :7

Busels halen kun je maar één keer in de 12(?) uur doen bij dezelfde, asken kan altijd geloof ik. Niet dus, je kan per 6 uur (denk ik) voor één bushelsoort asken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90776474
Ik heb het net voor je getest, zend mij groene thee bushels. Please! O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:44:47 #25
163650 Greys
pi_90776651
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het net voor je getest, zend mij groene thee bushels. Please! O-)
Ik ga het je zenden, maar zie... ik zie het echt niet staan bij mij :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:46:04 #26
163650 Greys
pi_90776698
Ik heb er één gevraagd, maar ik kan de anderen ook niet meer vragen :D
Dus die 6 uur gelden dan meteen voor alle soorten denk ik :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90776723
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga het je zenden, maar zie... ik zie het echt niet staan bij mij :@

[ afbeelding ]
Dan heb je al gevraagd voor een andere bushel en dat mag maar één keer in de zoveel tijd. Heb ik nu ook.

Maar je kunt wel op de feed buschel verzoeken van anderen aanklikken. dat staat daar los van. Ik kan ze alleen niet terugsturen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90776753
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb er één gevraagd, maar ik kan de anderen ook niet meer vragen :D
Dus die 6 uur gelden dan meteen voor alle soorten denk ik :Y
Dat probeerde ik uit te leggen maar na 12 uur 's nachts komt dat niet meer zo makkelijk van mijn toetsenbord. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 00:48:39 #29
163650 Greys
pi_90776832
Ik geloof dat ik het (eindelijk) snap! w/
Heb jou de groene thee gestuurd in elk geval ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90776864
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het (eindelijk) snap! w/
Heb jou de groene thee gestuurd in elk geval ^O^
Ik zag het! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 02:23:47 #31
43556 miss_dynastie
pi_90779366
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
De hot spring monkeys komen geloof ik vanavond of morgen O+

[ afbeelding ]
Oh O+
  maandag 3 januari 2011 @ 05:33:20 #32
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90780343
Goedemorgen. :W

Alle kerstzooi verwijderd en mijn landje weer groen gemaakt. Laat de lente nou maar komen. O+
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 07:59:01 #33
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90781126
Ik moet eerst werken (tja ook vakanties gaan voorbij) vanmiddag maar eens alle kerstzooi opruimen *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90781346
Kunnen jullie ook niet meer je winter workshop 'oogsten'?

En geen vrienden meer uitnodigen voor de new years party?

[ Bericht 37% gewijzigd door beefcake op 03-01-2011 09:26:20 ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 3 januari 2011 @ 09:30:41 #35
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90782119
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:25 schreef beefcake het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer je winter workshop 'oogsten'?

En geen vrienden meer uitnodigen voor de new years party?
Je wilt ze uitnodigen voor New Years Party 2012? :?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90782347
Nee, maar ik had nog zo graag het discopaardje gewild :P
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 3 januari 2011 @ 10:03:03 #37
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90782697
Wow, krijg net "shears" uit een rood eitje :o.

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:43 schreef beefcake het volgende:
Nee, maar ik had nog zo graag het discopaardje gewild :P
Paardje of veulen? Heb zelf nog geen veultje eruit gekregen, maar zal aan je denken :). Geen idee of je trouwens een buurtje bent :?
pi_90782883
De pony (dus niet het veulen denk ik) die je krijgt bij 40 buren op je feestje :)
We zijn wel buren, ik ben degene uit het plaatje van Greys hierboven, waar ze nog rice bushels bij kan halen ;)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_90783057
ik heb de pony wel, maar ja, het is op zich wel logisch dat je nu niet meer vrienden kan uitnodigen. Het is al weer bijna kerstmis ;)

Ben benieuwd wat die reward is voor de 12 dagen verzameldinges! misschien de apen in het badje :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90783068
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:33 schreef Xebber het volgende:
Goedemorgen. :W

Alle kerstzooi verwijderd en mijn landje weer groen gemaakt. Laat de lente nou maar komen. O+
heb ik ook gedaan, alleen ik heb de fall foliage teruggelegd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90783089
hej, die aapjes zijn gewoon al te koop! Bij de specials, eerste pagina laatste plaatje.. 30 FC :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90783458
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef sbientje het volgende:
ik heb de pony wel, maar ja, het is op zich wel logisch dat je nu niet meer vrienden kan uitnodigen. Het is al weer bijna kerstmis ;)
Is ook wel logisch, ik dacht als het bij niemand meer kan gooi ik de hele zooi er weer uit, scheelt weer ruimte. Anders wacht ik nog even :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Sport maandag 3 januari 2011 @ 15:36:57 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_90795542
OMG, Farmville pest mij :'(



Zoveel schattigheid, en dat kost dan 12 FC. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 15:39:16 #44
163650 Greys
pi_90795663
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:24 schreef sbientje het volgende:
hej, die aapjes zijn gewoon al te koop! Bij de specials, eerste pagina laatste plaatje.. 30 FC :)
Fuckeduck, wat veel :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 16:22:17 #45
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90798045
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport maandag 3 januari 2011 @ 16:23:03 #46
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_90798094
quote:
Die kon ik wel gebruiken! Thanks. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 16:38:22 #47
43556 miss_dynastie
pi_90798900
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Wow, krijg net "shears" uit een rood eitje :o.
Ja had ik vanmorgen ook *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 16:46:52 #48
163650 Greys
pi_90799343
Snow stallion foal gekregen via de feed O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90799586
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
Snow stallion foal gekregen via de feed O+
Nu pas? Ik heb er al 3. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90799619
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Fuckeduck, wat veel :X
ja dat heb ik ook niet over voor een paar natte apen eigenlijk..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 16:53:17 #51
163650 Greys
pi_90799701
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nu pas? Ik heb er al 3. :@
Oh en ik maar denken dat het heel bijzonder is _O-
Nou ja, voor mij istie bijzonder :+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 3 januari 2011 @ 17:43:27 #52
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_90801695
Weet iemand of ik nog een candyarch kan kopen?
Kan hem niet vinden
But that was when I ruled the world..
pi_90804429
Ik heb de aapjes! Joehoe *O* En nu ben ik blut :{
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90805820
je hebt toch van die echte apen die idd in zo'n bron gaan zitten. Ik weet niet meer hoe ze heten, ze lijken erg op bavianen. Volgens mij ergens in japan ofzo..
edit - filmpje :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 19:24:11 #55
163650 Greys
pi_90805917
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef sbientje het volgende:
je hebt toch van die echte apen die idd in zo'n bron gaan zitten. Ik weet niet meer hoe ze heten, ze lijken erg op bavianen. Volgens mij ergens in japan ofzo..
edit - filmpje :D
Ja da's een gewélllldig filmpje. Ik weet zeker dat ze die als inspiratie hebben gebruikt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 19:27:39 #56
163650 Greys
pi_90806103
Dat einde ook, dat ze er in springen, bommetje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90806664
Ze heten makaken in het Nederlands, baboons in het Engels. Ik ben in Japan geweest in dat gebied, maar ze lieten zich daar helaas niet zien. We konden ze alleen horen. Later hebben we ze nog wel gezien op een eiland, maar zonder bommetje
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90807499
ik vind ze tof. Makaken idd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 20:18:39 #59
163650 Greys
pi_90808655
Willen jullie mij nog aan wat bushels van witte druiven helpen alsjeblieft? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 20:21:50 #60
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90808869
Manila Mango
http://apps.facebook.com/(...)VlwhN%2CFVoUi&ref=nf

Oma Smit
http://apps.facebook.com/(...)iMVlwhRTCVoUi&ref=nf

Oma Smit
http://apps.facebook.com/(...)VlwhS%2CGVoUi&ref=nf

Golden Starfruit
http://apps.facebook.com/(...)VlwiK%2CCVoUi&ref=nf

en grapes zijn verstuurd!!

[ Bericht 11% gewijzigd door just me op 03-01-2011 20:31:54 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 20:33:30 #61
163650 Greys
pi_90809563
Bedankt voor de druiven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90809854
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 22:13:42 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90815177
En bedankt voor de button *)

collectie compleet:
http://apps.facebook.com/(...)qoOTG4q-soksj&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 22:33:56 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90816357
Seedling uit een combinatie van
4 bubble gum trees
witte walnotenboom
confetti boom
misletoe tree
ben benieuwd :Y

http://apps.facebook.com/(...)Lb4gMRnwnCUqV&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90817325
ik heb m meegepikt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 22:53:24 #66
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90817539
Niet vergeten water te geven hè, laat je weten wat eruit gekomen is?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90817963
2 formal buttons (of misschien was het wel dezelfde :) ) meegepikt en de seedling geadopteerd.
En de beste druifjes voor Greys uitgezocht. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90818069
Ik boer de komende tijd wat minder ;)
You dream it, I live it.
pi_90818571
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef just me het volgende:
Niet vergeten water te geven hè, laat je weten wat eruit gekomen is?
ik laat het weten. Ik had er nog 1 staan die nu volgroeid is, en had er nog 1 in mijn giftbox. Dus er staat er nu 1 op mijn land en nog 1 in mijn box, ik zal het van allebei even laten weten :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90818587
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Meddo het volgende:
Ik boer de komende tijd wat minder ;)
niets ernstigs hoop ik? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90819065
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef sbientje het volgende:

[..]

niets ernstigs hoop ik? :)
Ben mijn tijd kwijt :( Moet nu alles in een paar uur proppen :P
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 23:22:13 #72
163650 Greys
pi_90819188
Kan iemand deze n00b nog even op weg helpen? :@

Ik was wat paarden aan het wisselen uit mijn stables en hop, ineens kon ik hem elke keer weer harvesten, vier veulens achter elkaar. Da's leuk, maar kan je dan ook nog op de een of andere manier bepalen wát voor veulen je maakt? Je hebt er zelf wel niets aan, maar voor anderen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 23:29:29 #73
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90819537
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Meddo het volgende:
Ik boer de komende tijd wat minder ;)
Ik moet het ook van de spaarzame avonden hebben, school (=werk) is weer begonnen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:15:38 #74
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90825280
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:38:15 #75
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90825528
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Kan iemand deze n00b nog even op weg helpen? :@

Ik was wat paarden aan het wisselen uit mijn stables en hop, ineens kon ik hem elke keer weer harvesten, vier veulens achter elkaar. Da's leuk, maar kan je dan ook nog op de een of andere manier bepalen wát voor veulen je maakt? Je hebt er zelf wel niets aan, maar voor anderen?
helaas niet. Da's at random. Je kan enkel het paardje die je wilt "breeden" in de stable zetten, dan heb je meer kans op het betreffende veulentje :)

Betreft het wisselen: Zie mijn vorige post in deeltje 146: Sjowhan in: Farmville #146: Waar de kauwgombomen in het niets verdwijnen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 10:47:14 #76
163650 Greys
pi_90828295
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:38 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

helaas niet. Da's at random. Je kan enkel het paardje die je wilt "breeden" in de stable zetten, dan heb je meer kans op het betreffende veulentje :)

Betreft het wisselen: Zie mijn vorige post in deeltje 146: Sjowhan in: Farmville #146: Waar de kauwgombomen in het niets verdwijnen
Oh ja, dank je! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90828329
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef just me het volgende:
Niet vergeten water te geven hè, laat je weten wat eruit gekomen is?
Discoball tree :D
http://apps.facebook.com/(...)dOqK54lDUdp7C&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90828557
wel tof,d ie had ik nog niet :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:04:50 #79
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90839330
De Pigpen uitbreiding is aan 't uitrollen. :)

http://www.playfarmville.(...)-uit-tot-40-varkens/

12 stuks van ieder bouwmateriaal.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 16:19:28 #80
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90840005
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef sbientje het volgende:
wel tof,d ie had ik nog niet :D
gaaf!!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 16:19:37 #81
163650 Greys
pi_90840013
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Xebber het volgende:
De Pigpen uitbreiding is aan 't uitrollen. :)

http://www.playfarmville.(...)-uit-tot-40-varkens/

12 stuks van ieder bouwmateriaal.
YEAHHHHHHHHHH *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90840064
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Xebber het volgende:
De Pigpen uitbreiding is aan 't uitrollen. :)

http://www.playfarmville.(...)-uit-tot-40-varkens/

12 stuks van ieder bouwmateriaal.
Eindelijk! *O*

Maar moeten we dan met nog meer pigs gaan hunten? :')

Edit: ja dus. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 16:22:22 #83
163650 Greys
pi_90840142
Benieuwd wanneer we hem allemaal hebben!
En ja, dan ga je met 40 piggies hunten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:31:35 #84
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90840511
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Benieuwd wanneer we hem allemaal hebben!
En ja, dan ga je met 40 piggies hunten :D
Ik heb de bouwmaterialen al *O*

Het is voor het eerst dat ik dat spul op voorraad heb :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_90840551
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:46:07 #86
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90841114
Dat hunten doe ik tegenwoordig alleen als ik bushels kwijt moet. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 16:49:02 #87
163650 Greys
pi_90841231
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik heb de bouwmaterialen al *O*

Het is voor het eerst dat ik dat spul op voorraad heb :P
Ik heb genoeg special deliveries om de materialen uit te halen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90841320
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb genoeg special deliveries om de materialen uit te halen *O*
Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden. :( *stampvoet*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90841383
Damned, ik heb geen special deliveries meer :') En ik heb ook nog 20 seedlings ofzo :X
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 16:56:46 #90
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90841545
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
ik heb in ieder geval de beer, ben druk bezig voor de vos!

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden. :( *stampvoet*
ik stampvoet mee!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 17:01:18 #91
163650 Greys
pi_90841731
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden. :( *stampvoet*
Overhevelen? Hoe bedoellu? Oh, naar je gift box bedoel je? _O-

En ik stampvoet mee! :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90842793
STAMP! :(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90843046
Geen stampvoetjes maar farmhands

En wat een EIkels, dat die stal nog niet te upgraden is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90844322
Ik heb nog 24 FC waar ik voorlopig toch niets meer mee doe!
Er is vast wel iemand die nog een item van FC wil :D
Niet allemaal tegelijk :')
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 18:05:22 #95
163650 Greys
pi_90844376
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef ry4life het volgende:
Ik heb nog 24 FC waar ik voorlopig toch niets meer mee doe!
Er is vast wel iemand die nog een item van FC wil :D
Niet allemaal tegelijk :')
Dat kan je toch niet sharen? :o

En koop je aapjes in de hot tub! *O* O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90844526
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan je toch niet sharen? :o

En koop je aapjes in de hot tub! *O* O+
Je kunt cash spul giften. :Y

Doe ik nooit. [/egopost] :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90844552
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef ry4life het volgende:
Ik heb nog 24 FC waar ik voorlopig toch niets meer mee doe!
Er is vast wel iemand die nog een item van FC wil :D
Niet allemaal tegelijk :')
:o Ik wil wel een speciale boom! Of een coole kip O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90845012
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o Ik wil wel een speciale boom! Of een coole kip O+
Of zo'n baby pinguin :D
pi_90845176
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef Peekies het volgende:

[..]

Of zo'n baby pinguin :D
Mja, maar die is 12, dat vond ik zo hebberig _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90845760
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mja, maar die is 12, dat vond ik zo hebberig _O-
Van mij mag je, kies maar!
En peekies jij wil er dus eentje :D?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_90845807
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef ry4life het volgende:

[..]

Van mij mag je, kies maar!
En peekies jij wil er dus eentje :D?
Okee, doe die maar dan O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 18:40:16 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90845836
LOL omgekeerde wereld hier :D

ik heb een seedling

voortgekomen uit:
7 holiday trees
2 pine trees
http://apps.facebook.com/(...)Lb4hJTsogCUqV&ref=nf

Ben weer benieuwd :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90845995
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef ry4life het volgende:

[..]

Van mij mag je, kies maar!
En peekies jij wil er dus eentje :D?
Ik zou hem wel willen alleen weet ik niet of er mensen zijn die hem liever willen. :@
pi_90846257
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef just me het volgende:
LOL omgekeerde wereld hier :D

ik heb een seedling

voortgekomen uit:
7 holiday trees
2 pine trees
http://apps.facebook.com/(...)Lb4hJTsogCUqV&ref=nf

Ben weer benieuwd :D
Ik heb er eentje gepakt maar met 77 seedlings weet ik niet wanneer deze aan de beurt is om te groeien. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 19:58:29 #105
163650 Greys
pi_90849982
Mag ik wat Lilac bushels van jullie ontvangen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90850425
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90850435
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Mag ik wat Lilac bushels van jullie ontvangen?
Je hebt de winery helemaal ontdekt nu. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90851655
nog maar 13 gewassen te masteren :o dat gaat hard :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90851809
Wat zijn de baby pinguïns toch lief O+ Er zijn er 2 onderweg!

Oh en als iemand echt nog iets hebben wil, een kennis heeft op een account (niet meer in gebruik) nog 16 FC staan _O-
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 20:47:12 #110
163650 Greys
pi_90852997
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hebt de winery helemaal ontdekt nu. _O-
:D :@

Bedankt voor alle lilac bushels jullie! :o :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 21:03:26 #111
163650 Greys
pi_90854089
Seeding uit een orchard met alleen maar kerstachtige bomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90855170
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef ry4life het volgende:
Wat zijn de baby pinguïns toch lief O+ Er zijn er 2 onderweg!

Oh en als iemand echt nog iets hebben wil, een kennis heeft op een account (niet meer in gebruik) nog 16 FC staan _O-
ik ga ook zo'n baby pinguin kopen!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:32:05 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90855747
Ik heb geen zin om alles te lezen, hoe kom je aan die pinguïns?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90856665
Ik kan m'n pig pen gaan uitbreiden!

En ry4life, hartstikke voor de pinguin, die's lievvv :D
pi_90856945
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen zin om alles te lezen, hoe kom je aan die pinguïns?
kopen volgens mij :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:04:31 #116
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90857810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef sbientje het volgende:

[..]

kopen volgens mij :D
:Y
pi_90858401
het lijkt trouwens wel net of die apen in die whirpool aan t seksen zijn, of ligt dat aan mij? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90858502
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Seeding uit een orchard met alleen maar kerstachtige bomen.
Kruisbestuivingen :D

Er kwam zo een geëvolueerde grapefruit boom uit :D
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 januari 2011 @ 22:17:00 #119
163650 Greys
pi_90858637
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Meddo het volgende:

[..]

Kruisbestuivingen :D

Er kwam zo een geëvolueerde grapefruit boom uit :D
Huh, hoe kan dat nou? :D
Er staan alleen maar van die gewone kerstbomen en zilveren kerstbomen in _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 22:25:29 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90859219
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Peekies het volgende:
Ik kan m'n pig pen gaan uitbreiden!

hoe kwam je daarachter ?????
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90859587
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef just me het volgende:

[..]

hoe kwam je daarachter ?????
Kreeg een pop-up toen ik op mijn farm kwam.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 22:31:46 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90859614
* just me is jaloers ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90859855
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Peekies het volgende:

[..]

Kreeg een pop-up toen ik op mijn farm kwam.
ik nu ook :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90860150
farmville snapt alleen neit dat mijn special deliveries daar goed voor zijn hahaha.. er komt allemaal andere troep uit. Even tot mogen wachten dan maar
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 22:59:13 #125
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90861124
Ik heb nog holliday-cookies en inpakpapier...

kan ik dat nu weggooien of zou er nog wat komen?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90861403
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef just me het volgende:
Ik heb nog holliday-cookies en inpakpapier...

kan ik dat nu weggooien of zou er nog wat komen?
:D welnee, mik weg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 23:41:02 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90863110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

:D welnee, mik weg
hoera, meer ruimte!

ik ga morgen proberen mijn stal uit te breiden, nu alleen maar fuell in mijn giftboxen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90863276
mijn kalkoen geeft kopjes aan mijn baby pinguin :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:56:19 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90863830
Zit ik die hoerige special deliveries op te sparen voor dit stomme varkenshok, krijg ik er bomen en eenden uit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 00:00:06 #130
43556 miss_dynastie
pi_90863979
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zit ik die hoerige special deliveries op te sparen voor dit stomme varkenshok, krijg ik er bomen en eenden uit
Ik een ouwe fiets -O- :{
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:01:37 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90864039
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik een ouwe fiets -O- :{
Die ook ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:02:08 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90864069
De small can of fuel was ook weer enig :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90870297
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zit ik die hoerige special deliveries op te sparen voor dit stomme varkenshok, krijg ik er bomen en eenden uit
Ik ook, en een stomme witte stoel :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:45:28 #134
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90870573
Ik had ook seedlings op m'n farm gezet, maar kreeg ook geen kannen eruit.
Farm eventjes voor 15min verlaten, en toen werkte het wel.

Oh, ik lees op het forum:
quote:
It's been answered over and over. The pigpens aren't being recognized by the SDBs. If you are trying to expand your pigpen, you will have to plop down a 1k orchard to get the SDBs to give building supplies.
Oftewel; orchard neerzetten en niet vullen :).
pi_90871921
ach ik ben er al bijna, nog 5 planken :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90873074
ik wou dat je de levelup historie van mensen kon zien.. heb echt mijn twijfels bij een aantal..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90873104
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90874061
poootver moet die expansion in 2 keer? :'( flikker ik net mijn spijkers weg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:37:45 #139
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90874391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef sbientje het volgende:
ik wou dat je de levelup historie van mensen kon zien.. heb echt mijn twijfels bij een aantal..
heb er nu ook 1 (Tirza) die over de 5 miljoen XP heeft. Normaal gesproken zou het gewoon gepost moeten worden op de feed, maar van haar zie ik echt geen posts dat ze een levelup gegaan is :o
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:48:33 #140
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90874840
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_90874865
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef NelisZ het volgende:
Ornament tree II
tnx!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:00:21 #142
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90875265
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 12:57:26 #143
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90877287
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef sbientje het volgende:
ik wou dat je de levelup historie van mensen kon zien.. heb echt mijn twijfels bij een aantal..
Ja heb ik ook regelmatig!!

Shoot te laat voor de ornament tree!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:02:53 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90877484
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ik had ook seedlings op m'n farm gezet, maar kreeg ook geen kannen eruit.
Farm eventjes voor 15min verlaten, en toen werkte het wel.

Oh, ik lees op het forum:

[..]

Oftewel; orchard neerzetten en niet vullen :).
KOm je nu mee, heb er net 70 weggegooid :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90877499
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

heb er nu ook 1 (Tirza) die over de 5 miljoen XP heeft. Normaal gesproken zou het gewoon gepost moeten worden op de feed, maar van haar zie ik echt geen posts dat ze een levelup gegaan is :o
I skip dat soort meldingen altijd, ik vind dat ze niets toevoegen op de fed. Maar 5 miljoen is wl extreem, welk level is dat?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90877835
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Kimbell het volgende:

[..]

I skip dat soort meldingen altijd, ik vind dat ze niets toevoegen op de fed. Maar 5 miljoen is wl extreem, welk level is dat?
oh dat zijn juist degenen die ik niet skip

maar soms ehb je weleens mensen die dan ineens rond level 85 of hoger staan. Dat je echt denkt van: huh? Hoe kom jij daar ineens? Stond je er al? En dan staat er ook nooit wat op de feed hahaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 13:42:14 #147
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90878939
Ik ben er laatst van beschuldigd dat ik vals speel, nee niet door iemand van fok hoor!

Tirza ging inderdaad opeens heel snel zelfde als met Ad (volgens mij is het familie van elkaar). Ik heb ook nog Tineke Groenendijk die altijd alles snel te pakken heeft..

Ik voeg ook steeds minder en minder buren toe !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90883294
quote:
16s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef just me het volgende:
Ik ben er laatst van beschuldigd dat ik vals speel, nee niet door iemand van fok hoor!

Tirza ging inderdaad opeens heel snel zelfde als met Ad (volgens mij is het familie van elkaar). Ik heb ook nog Tineke Groenendijk die altijd alles snel te pakken heeft..

Ik voeg ook steeds minder en minder buren toe !
oh die tirza, die heb ik al gewipt, samen met ad en nog wat anderen.. ook die ene die hier uit het topic was.. ik weet nou ff niet meer hoe ze heet haha..

ik voeg mensen ook niet meer toe, tenzij ze echt in de uitnodiging zetten dat ze van FOK zijn..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90883491
wie zocht er ook weer stickbugs? Ik heb hier een stapeltje
http://apps.facebook.com/(...)Q4eMtL4%2ChvJ&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 15:30:41 #150
163650 Greys
pi_90883561
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef sbientje het volgende:
wie zocht er ook weer stickbugs? Ik heb hier een stapeltje
http://apps.facebook.com/(...)Q4eMtL4%2ChvJ&ref=nf
Me! *O* Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90886905
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef sbientje het volgende:
oh die tirza, die heb ik al gewipt, samen met ad en nog wat anderen.. ook die ene die hier uit het topic was.. ik weet nou ff niet meer hoe ze heet haha..
Mij bedoel je :P Omdat ik de snagbar gebruikte toch?
Ik heb niet het idee dat ik nu langzamer xp verzamel dan toen met de snagbar. Dus hoe doen die mensen dat dan die zo ontzettend snel omhoog gaan? Maar ik heb hem ook maar kort gebruikt dus misschien op de langere termijn dat het wel verschil maakt.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_90888101
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef beefcake het volgende:

[..]

Mij bedoel je :P Omdat ik de snagbar gebruikte toch?
Ik heb niet het idee dat ik nu langzamer xp verzamel dan toen met de snagbar. Dus hoe doen die mensen dat dan die zo ontzettend snel omhoog gaan? Maar ik heb hem ook maar kort gebruikt dus misschien op de langere termijn dat het wel verschil maakt.
Volgens mij gebruiken dat soort mensen een bot die hun hele farm doet. Waarom je dan nog speelt, weet ik ok niet.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 17:28:04 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90889479
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90898551
ik ben even mijn orchards aan het husselen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90901910
Tombo, hoe vraag jij om die kerstmanbutton?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90902372
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef just me het volgende:

[..]

Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.
Ja! :o
Ben ik nu te laat? Ik was aan 't werk ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 21:05:24 #158
163650 Greys
pi_90903271
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef koei het volgende:
Tombo, hoe vraag jij om die kerstmanbutton?
Hier en dan iets naar beneden scrollen :Y
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:09:10 #159
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90903484
Ik ben ook weer begonnen met FV :D Voeg me gerust toe http://www.facebook.com/basgames ik ben level 62 en ben ermee gestopt toen ze met brushels begonnen waar je toen nog niets mee kon :)
pi_90904143
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier en dan iets naar beneden scrollen :Y
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060
Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleet :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:24:46 #161
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90904422
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef koei het volgende:

[..]

Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleet :D
moet je wel opschieten, nog 8 dagen ofzo :P
pi_90905806
Volgens mij is 150 gieters het maximum :{ Ben ik voor niks aan de 13e sneeuwman begonnen ;(
You dream it, I live it.
pi_90906200
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef Meddo het volgende:
Volgens mij is 150 gieters het maximum :{ Ben ik voor niks aan de 13e sneeuwman begonnen ;(
13e :o

Ik ben er nu twee aan het bouwen, maar ik kan er niet nog een kopen -O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:54:58 #164
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90906523
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef koei het volgende:

[..]

13e :o

Ik ben er nu twee aan het bouwen, maar ik kan er niet nog een kopen -O-
eigenlijk is 1 het max als je bezig bent ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:39:49 #165
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90909578
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 22:46:12 #166
163650 Greys
pi_90909971
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Hier staat alles wat je wilt weten :Y
http://www.playfarmville.(...)mgaard-in-farmville/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:53:39 #167
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90910374
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier staat alles wat je wilt weten :Y
http://www.playfarmville.(...)mgaard-in-farmville/
Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildings :D
pi_90910754
Pigpen uitgebreid x2, gevuld met varkens en alles laten jagen. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 22:59:36 #169
163650 Greys
pi_90910773
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildings :D
Ja he? :o Flink bladeren inderdaad :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:01:12 #170
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90910883
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja he? :o Flink bladeren inderdaad :D
ja en nagenoeg alles ziet er anders uit nu :D
pi_90911359
Hallo, ik ben nieuw op het FOK forum, en ben een fanatieke FV, ik heb regelmatig leuke veulentjes in de aanbieding, dus als je nog buren zoekt mag je me toevoegen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001298454509 dan kunnen we het e.e.a. delen.
pi_90911982
Als iemand nog behoefte heeft mij sneeuwballen te sturen O-)
http://www.farmville.com/(...)nowball_part&view=fv

De andere parts heb ik allemaal al in veelvoud, eens kijken hoeveel sneeuwmannen ik nog afkrijg. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90912797
Nog 1 vraagje, kan iemand mij vertellen of kan ik het ergens teruglezen, hoe ik het hier kan posten als ik iets in de aanbieding heb?? Thanks
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 23:38:44 #174
163650 Greys
pi_90912936
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef zoejes het volgende:
Nog 1 vraagje, kan iemand mij vertellen of kan ik het ergens teruglezen, hoe ik het hier kan posten als ik iets in de aanbieding heb?? Thanks
Gebruik je Chrome? :)
Of Firefox ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 23:39:26 #175
163650 Greys
pi_90912979
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft mij sneeuwballen te sturen O-)
http://www.farmville.com/(...)nowball_part&view=fv

De andere parts heb ik allemaal al in veelvoud, eens kijken hoeveel sneeuwmannen ik nog afkrijg. :P
Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 23:44:27 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90913258
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ja! :o
Ben ik nu te laat? Ik was aan 't werk ;(
gestuurd!!! ik was ook net op tijd thuis :)

het is een vosje geworden!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90913317
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90913343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballen :P
Aw crap. :@

Deze dan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 23:53:12 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90913708
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 januari 2011 @ 23:54:24 #180
163650 Greys
pi_90913771
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aw crap. :@

Deze dan?

Die ook niet ;)
Je moet die linkjes van Just Me hebben, of had je die gebruikt juist?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90913865
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Gebruik je Chrome? :)
Of Firefox ofzo?
Ik gebruik Chrome
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 23:59:01 #182
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90914009
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 00:02:20 #183
163650 Greys
pi_90914229
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef zoejes het volgende:

[..]

Ik gebruik Chrome
Okay!

Als je dan iets hebt, druk je zoals je normaal ook doet op 'Share'.
Dan krijg je die pop-up, vlak voordat je het op de feed plaatst.
Alleen dan ga je op het plaatje staan dat in je pop-up staat, dus van wat je wilt sharen, klikt met rechtermuisknop op het plaatje (dus bv op de afbeelding van het veulen) en dan kies je "Linkadres kopiëren". En daarna doe je dat linkje hier plakken :) En daarna in je pop-up ipv op Publish op Skip klikken.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90914447
de expert legt uit :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 00:08:18 #185
163650 Greys
pi_90914620
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
de expert legt uit :D
:') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:14:52 #186
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90915004
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_90918843
Super voor de uitleg, moet nu werken, maar vanmiddag zal ik het e.e.a. posten als ik wat in de aanbieding heb.
Leuk
Nu weet ik eindelijk naar wie het toegaat.
pi_90918874
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef NelisZ het volgende:
Ornament tree II
^O^
You dream it, I live it.
pi_90921954
Zo, er stond een shitload aan veulens op de feed! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90922551
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef koei het volgende:

[..]

Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!
heb ik nu ook het chassis van staan...

ik heb nu dus veel onderdelen nodig, veel spijkers, veel planken en veel stenen :D

Voor de Veliche Parts http://apps.facebook.com/(...)%3D1274173356&ref=nf
pi_90925025
iemand al de banner gezien? met het schaap en het lammetje? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90925078
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:
iemand al de banner gezien? met het schaap en het lammetje? :)
Ja :Y
Heb me aangemeld, nu nog 3 dagen online zijn en dan met vrienden de klus klaren *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90925300
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja :Y
Heb me aangemeld, nu nog 3 dagen online zijn en dan met vrienden de klus klaren *O*
ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FC :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90925683
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FC :)
Oh, lekker weer :')
Nou ja, we zien wel, eerst die 3 dagen maar :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90930240
Volgens mij vrienden die je nog niet als buren hebt, want bij is hij completed.
Dus als je nog geen buren met mij bent maar wel vrienden maakt, dan kan ik hem volgens mij accepteren.
Kan het altijd proberen
http://www.facebook.com/g(...)p?id=100001298454509
pi_90930584
wat een geshuffle met die orchards haha.. ik heb ze nu per soort of per 2 soorten in een orchard geplant, geloof ik. Als de uitbreiding er is nog maar wat orchards bijmaken :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 14:23:01 #197
163650 Greys
pi_90931013
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo, er stond een shitload aan veulens op de feed! :o
Ik ga er vanavond ook weer een berg op gooien.
Heb nu ook het stable trucje door :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90931256
Iemand interesse in Mystery Tree Seedlings welke uit mijn orchard komt met allemaal soorten kerstbomen

http://apps.facebook.com/(...)aba5d65d0a02a7db4543$$ccF(NVQ.52oCPZ_UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLb4jFRoroCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100001298454509%26frId%3Dcmz4885x4j4sgo8wgg8s4884s%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Hopelijk doe ik het zo goed
pi_90931371
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef zoejes het volgende:
Iemand interesse in Mystery Tree Seedlings welke uit mijn orchard komt met allemaal soorten kerstbomen

http://apps.facebook.com/(...)aba5d65d0a02a7db4543$$ccF(NVQ.52oCPZ_UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLb4jFRoroCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100001298454509%26frId%3Dcmz4885x4j4sgo8wgg8s4884s%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Hopelijk doe ik het zo goed
Volgens mij is deze beter
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key={*key*}
pi_90931474
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef zoejes het volgende:

[..]

Volgens mij is deze beter
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key={*key*}
Ik denk zo:
seedling van zoejes
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90931655
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk zo:
seedling van zoejes
Ik weet niet wat ik fout doe, ik heb op linkadres kopieren gedrukt en toen hier geplakt. Maar volgens mij moet de 2e wel lukken.
pi_90931784
die links van chrome zijn met zo'n $ erin en dan moet je het zo doen
1[url=plakhierdelink]klikkerdeklik[/url]

edit - toch?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90931918
Ik heb ook internet explorer, misschien dat het daarmee werkt.
Zal het bij de volgende proberen.
pi_90932282
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key=

Werkt deze wel? Is een silver maple tree
pi_90932780
jep :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:00:16 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90932852
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef sbientje het volgende:
die links van chrome zijn met zo'n $ erin en dan moet je het zo doen

[ code verwijderd ]

edit - toch?
Is dat alleen met Chrome ineens?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90932887
white poinsettia

Kunnen jullie mij zaadjes sturen? :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:08:55 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90933168
http://apps.facebook.com/(...)a9b445bbf0532447b03e$$gkJ)PZS.1YyMY4M8RYG1Sx8o1WDTcy2TGwRsjsY9cxEacJxeK49kGTnwoTLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D584125494%26frId%3D4a6dskf0evggosw8ss84gw4gw%26frType%3DPigpenFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Ik test het in Safari maar hier hetzelfde.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90933839
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef tombolafan het volgende:
white poinsettia

Kunnen jullie mij zaadjes sturen? :P
gedaan
pi_90933841
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef just me het volgende:

[..]

gestuurd!!! ik was ook net op tijd thuis :)

het is een vosje geworden!!
Oh wauw, bedankt!!! :o
Jij zou nu de Stallion krijgen toch? :D
pi_90934026
Iemand interesse in?

Bugs collection
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key=
pi_90934294
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)a9b445bbf0532447b03e$$gkJ)PZS.1YyMY4M8RYG1Sx8o1WDTcy2TGwRsjsY9cxEacJxeK49kGTnwoTLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D584125494%26frId%3D4a6dskf0evggosw8ss84gw4gw%26frType%3DPigpenFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Ik test het in Safari maar hier hetzelfde.
bij mij is het iig niet in firefox :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 16:01:54 #213
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90935481
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:27 schreef Peekies het volgende:

[..]

Oh wauw, bedankt!!! :o
Jij zou nu de Stallion krijgen toch? :D
als je die nog hebt..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 16:02:25 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90935503
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef zoejes het volgende:
Iemand interesse in?

Bugs collection
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key=
bedankt voor het zaadje :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90936145
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef just me het volgende:

[..]

als je die nog hebt..
Jaaaaa...ofcourse :)
Hopen dat ik geen bug krijg..
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 16:18:32 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90936311
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef Peekies het volgende:

[..]

Jaaaaa...ofcourse :)
Hopen dat ik geen bug krijg..
Ik wil ook geen bug :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90936464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef just me het volgende:

[..]

Ik wil ook geen bug :D
Well.... Ik zag je naam, klikte op Share. Kreeg geen feed-bericht en 'Out of sync' -O-
Misschien dat je hem wel alsnog hebt? Anders ga ik een boos mailtje sturen }:|
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 16:30:46 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90936956
quote:
15s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Peekies het volgende:

[..]

Well.... Ik zag je naam, klikte op Share. Kreeg geen feed-bericht en 'Out of sync' -O-
Misschien dat je hem wel alsnog hebt? Anders ga ik een boos mailtje sturen }:|
:{ :'( :'( :{

niks noppes nada!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90937104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef just me het volgende:

[..]

:{ :'( :'( :{

niks noppes nada!
Ik ga mailen. :{
Is iemand van hier toch al eens gelukt? Die kreeg toen 100x 5 cadeautjes terug?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 16:34:46 #220
163650 Greys
pi_90937169
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik ga mailen. :{
Is iemand van hier toch al eens gelukt? Die kreeg toen 100x 5 cadeautjes terug?
Jep. Ik.
Gewoon vrij boos roepen dat je er heel lang voor gespaard hebt en zeer ontstemd bent dat je je Stallion nu niet weg kon geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 16:35:33 #221
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90937208
Zeg maar dat ik hier zit te stempfeeten ! Shit happens, we wachten gewoon af! Ben blij dat je vosje goed is aangekomen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90938951
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik ga mailen. :{
Is iemand van hier toch al eens gelukt? Die kreeg toen 100x 5 cadeautjes terug?
Ik kreeg helemaal niks :( Alleen een 'bedankt voor het melden, het probleem is bekend' standaard reply -O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90939260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kreeg helemaal niks :( Alleen een 'bedankt voor het melden, het probleem is bekend' standaard reply -O-
me2
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 18:11:08 #224
163650 Greys
pi_90941817
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kreeg helemaal niks :( Alleen een 'bedankt voor het melden, het probleem is bekend' standaard reply -O-
Dan had ik mooi weer terug gemaild als ik jou was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:11:41 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90941842
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan had ik mooi weer terug gemaild als ik jou was.
Inderdaad, die is gek :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90942096
dat heb ik ook gedaan, maar dat hielp ook niet :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:21:15 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90942243
FF maar even proberen dan, al vind ik dat sowieso irritant omdat ik ook fok via FF.

http://apps.facebook.com/(...)d1de1678d0431758858c$$gkJ)PZS.1YyMY4MzyNJI*S.x*tRZuvYIslNxnzg2dxDE-3GoS63jHVro7LLq&next=reward.php%3FfrHost%3D584125494%26frId%3Ddul00vzspioso8wsocw8wscok%26frType%3DHorseStableFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Same :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 18:24:34 #228
163650 Greys
pi_90942414
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef sbientje het volgende:
dat heb ik ook gedaan, maar dat hielp ook niet :D
Dan zeg je

Hé you! I do not let me ship off with this stupid mail!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90943379
_O-
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90944532
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kreeg helemaal niks :( Alleen een 'bedankt voor het melden, het probleem is bekend' standaard reply -O-
En chatten dan? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 19:18:04 #231
163650 Greys
pi_90945014
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En chatten dan? :o
Dat doet het bijna nooit meer, die optie zie je er al heel vaak niet meer bij staan, bij de contactmogelijkheden _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90945261
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan zeg je

Hé you! I do not let me ship off with this stupid mail!
ach ja.. het is maar een spelletje ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 19:50:56 #233
163650 Greys
pi_90946666
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

ach ja.. het is maar een spelletje ;)
Het maakte MIJ ook niet uit, ik had mijn snow stallion gewoon.
Maar degene aan wie ik hem kado zou geven, die had niets. En dat vond ik lullig.
Dus dan laat ik me niet afschepen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90946778
Hoe stom kun je zijn? 8)7 :'(

Al twee dagen op rij orange daisys geoogst... al 2 dagen op rij vergeten een bushel in te zetten. Schiet zo niet op met de mastery. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90946803
Eventjes een berichtje om te zeggen dat ik nog leef :P
Mijn farm ziet er misschien wat verwaarloosd uit, maar de harde schijf van mijn laptop waar ik normaal op speel heeft het blijkbaar begeven.

En mijn oude vaste computer is te traag om vlot mee te kunnen, dus voorlopig zaai ik eventjes niets meer in...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 20:12:47 #236
163650 Greys
pi_90947754
WTF, die seedlings klopt echt geen kont van he :D
Eentje uit een boomgaard met alleen maar van die kerstbomen.
Komt er een blood orange tree uit :|W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 20:34:16 #237
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90948884
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

ach ja.. het is maar een spelletje ;)
}:| het is mijn leven }:|
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90949164
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef sbientje het volgende:
dat heb ik ook gedaan, maar dat hielp ook niet :D
Ik had toch een snowstallion van jou? Ik heb je een nightmare-foal gestuurd net :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90951032
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90951757
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yee-haw! *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90952483
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik had toch een snowstallion van jou? Ik heb je een nightmare-foal gestuurd net :Y
volgens mij heb jij geen snowstallion van mij hoor :D Misschien een cadeautje waar een stallion inzat, maar mijn stallion heb ik naar francien gestuurd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90952723
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij heb jij geen snowstallion van mij hoor :D Misschien een cadeautje waar een stallion inzat, maar mijn stallion heb ik naar francien gestuurd
Ow fuck _O-
Zal Sabientje wel zijn dan ofzo? :')
Nou ja, nog maar nieuwe veulens fokken dan :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90952755
sabine D misschien :) ik heb niet op je link geklikt, dus misschien kan zij m nog adopteren? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:34 #244
163650 Greys
pi_90952925
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dankjewel *O*

En WTF, hebben jullie wel eens gehad dat er geld van je coins AF ging als je je kippenhok ging harvesten? _O- Ik kreeg een pop-up dat ik een boning van zeventienduizendnogwat kreeg wegens vaak gevoerd enzo. En hop, daar ging die zeventienduizendnogwat, in de min! :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90953195
jij treft het ook wel he :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:52:44 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90953222
Boning _O- Zit je met je hoofd in de pron?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 21:56:20 #247
163650 Greys
pi_90953458
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Boning _O- Zit je met je hoofd in de pron?
Da's een kruising tussen een beloning en een bonus :')

Ik zweer je, sinds die gifwolk hier heb ik typtyfus, hersenverweking, ik ging zelfs d/t fouten maken. IK!!!! D/t fouten! :o :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90954602
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef sbientje het volgende:
sabine D misschien :) ik heb niet op je link geklikt, dus misschien kan zij m nog adopteren? :D
Neem maar hoor :)
Ik fok wel even door *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90954902
Hoeveel gieters haal je uit een dansende sneeuwpop?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90955341
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90955374
ik :D
You dream it, I live it.
pi_90955388
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef Meddo het volgende:
ik :D
Ik ook *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:36:06 #253
163650 Greys
pi_90955856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel gieters haal je uit een dansende sneeuwpop?
Drie per keer :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:38:32 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90955987
Chicken gnome uit rainbow egg :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90956078
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Chicken gnome uit rainbow egg :')
:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had heul geen ei. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:45:17 #256
163650 Greys
pi_90956397
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90956520
thanks voor de xp *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90956637
Pinto veulen

Kunnen jullie hem nu wel openen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:51:56 #259
163650 Greys
pi_90956798
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef zoejes het volgende:
Pinto veulen

Kunnen jullie hem nu wel openen?
Jaaaaaaaaaaaa *O*
En hij is schattig, dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90956834
Ok super, dan ga ik er nog meer proberen uit te halen, wou eerst even weten of het goed ging
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:53:05 #261
163650 Greys
pi_90956869
Tombo, kan jij nou echt veulens fokken op commando?
Want ik zit nu dat trucje te doen met die stables, paardje d'r uit, paardje d'r in.
En dan kan ik hem idd steeds weer harvesten achter elkaar, maar ik krijg heel veel bonussen van de stallion die zo dankbaar is enzo en 100XP dingen, haast nooit veulens.
Hoe doe jij dat dan? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90957031
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Tombo, kan jij nou echt veulens fokken op commando?
Want ik zit nu dat trucje te doen met die stables, paardje d'r uit, paardje d'r in.
En dan kan ik hem idd steeds weer harvesten achter elkaar, maar ik krijg heel veel bonussen van de stallion die zo dankbaar is enzo en 100XP dingen, haast nooit veulens.
Hoe doe jij dat dan? :P
Nou ja, als ik bijvoorbeeld een nightmare-foal wil, dan zet ik mn nightmare in de stal, hengst erbij --> oogsten
bij geen veulen, 1 bruin/zwart/cream/whatever erbij ---> oogsten
Zolang er geen veulen komt steeds dat "extra" paard eruit en een nieuwe erin en oogsten.

Kutklus :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90957032
100 xp

Autumn veulen

Veel plezier ermee
pi_90957100
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef zoejes het volgende:
100 xp

Autumn veulen

Veel plezier ermee
Bedankt voor het veulen! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:59:41 #265
163650 Greys
pi_90957251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef zoejes het volgende:
100 xp

Autumn veulen

Veel plezier ermee
Yay! Dank je! *O*
Ik ga ook weer even harvesten :P
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, als ik bijvoorbeeld een nightmare-foal wil, dan zet ik mn nightmare in de stal, hengst erbij --> oogsten
bij geen veulen, 1 bruin/zwart/cream/whatever erbij ---> oogsten
Zolang er geen veulen komt steeds dat "extra" paard eruit en een nieuwe erin en oogsten.

Kutklus :Y
Ahhhhh oke!
Ik ga het de volgende keer ook zo proberen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90957258
Cream Mini veulen

100xp

Veel plezier ermee
pi_90957366
Ik heb nu een buur (niet van Fok) en die krijgt allemaal bijzondere veulens. Helaas ben ik telkens te laat om ze te claimen. ;(

Maar net wel een regenboogei van de feed! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90957439
100xp

Veel plezier ermee
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:05:22 #269
163650 Greys
pi_90957542




Ik heb niet zulke bijzondere paardjes om mee te fokken.
Hopen op een snow stallion veulen weer net als gisteren O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90957593
Nog maar één item van de countdown voor een special price.
pi_90957956
Werkt deze link dan voor de sneeuwballen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:13:46 #272
163650 Greys
pi_90957974
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90958019
Snow Stallion veulen

Veel plezier ermee
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:14:48 #274
163650 Greys
pi_90958029
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Werkt deze link dan voor de sneeuwballen?
Nope, sorry.
Je kunt die link volgens mij echt alleen gebruiken zelf door dan in het vak dat er dan volgt al je vriendjes een verzoek te sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:15:29 #275
163650 Greys
pi_90958059
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef zoejes het volgende:
Snow Stallion veulen

Veel plezier ermee
*O*

Pak ook wat van mijn veulentjes hier boven he? Op die plaatjes kan je klikken.
Ze zijn niet zo bijzonder alleen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90958141
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Nope, sorry.
Je kunt die link volgens mij echt alleen gebruiken zelf door dan in het vak dat er dan volgt al je vriendjes een verzoek te sturen.
Helaasch dan, spaar ik mijn 7e sneeuwman wel op eigen kracht. :)

Ow en Hara? Ik had een regenboogkip uit mijn ei. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90958192
Ik heb je blauwe veulentje geplakt
pi_90958617
100xp

[http://apps.facebook.com/onthefarm/reward.php?frHost=100001298454509&frId=4imhwd3sxse8w8ccwsk04kk08&frType=FoalFriendReward&key=%7B%2Akey%2A%7D]Snow Stallion veulen[/url]
dit was de laatste
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:27:14 #279
163650 Greys
pi_90958626
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helaasch dan, spaar ik mijn 7e sneeuwman wel op eigen kracht. :)

Ow en Hara? Ik had een regenboogkip uit mijn ei. _O-
Kan je die verzoeken niet gewoon versturen dan?
Ik had een verzoek van je, dus als het goed is heb je weer sneeuw van me :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:29:37 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90958733
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helaasch dan, spaar ik mijn 7e sneeuwman wel op eigen kracht. :)

Ow en Hara? Ik had een regenboogkip uit mijn ei. _O-
IK HAAT JOU
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90958765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Werkt deze link dan voor de sneeuwballen?
Nee, je moet daar zelf op klikken en dan aanvinken bij 3x parts en (pagina terug) bij 1x parts :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90958773
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

IK HAAT JOU
Ik had ook een chicken gnome :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90958966
hara, als het goed is heb ik een spijker geshared ofzo.. je moet maar ff kijken

en nog collecties van mij

Country Kitsch
Buttons
Gardening Tools

ik mot swallowtails :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90959000
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, je moet daar zelf op klikken en dan aanvinken bij 3x parts en (pagina terug) bij 1x parts :s)
Dan doe ik dat wel. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90959018
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

IK HAAT JOU
Tough lurrrve. *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:37:08 #286
163650 Greys
pi_90959047
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef sbientje het volgende:
hara, als het goed is heb ik een spijker geshared ofzo.. je moet maar ff kijken

en nog collecties van mij

Country Kitsch
Buttons
Gardening Tools

ik mot swallowtails :(
Shears *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90959057
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef sbientje het volgende:
hara, als het goed is heb ik een spijker geshared ofzo.. je moet maar ff kijken

en nog collecties van mij

Country Kitsch
Buttons
Gardening Tools

ik mot swallowtails :(
Thimble, white en gloves.

Ik mot coppers. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90959134
ik had net nog een copper van de feed :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90959288
Greys! Ik heb een bubblegumboom op de feed gegooid voor je *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:44:06 #290
163650 Greys
pi_90959357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Ik heb een bubblegumboom op de feed gegooid voor je *O*
Echt? :o O+ Even kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 23:44:57 #291
163650 Greys
pi_90959406
Tombo just gave you this Bubble Gum Tree as a thank you for your interest!

:* Dank je!

Hoe doe je dat, voor één iemand iets posten op de feed?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:45:18 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90959418
Mag ik de volgende? :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90959475
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Tombo just gave you this Bubble Gum Tree as a thank you for your interest!

:* Dank je!

Hoe doe je dat, voor één iemand iets posten op de feed?
Onderin het venstertje wat je krijgt om te publiceren staat een hangslotje. Daarop klikken (kun je kiezen voor wie je het publiceert) en dan wijst het zich vanzelf.

Ik geloof tenminste dat het zo ging, je moet in ieder geval in het publiceer venster zijn. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90959530
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik de volgende? :'(
Ja :Y Ik dacht dat jij al had :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90959550
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Onderin het venstertje wat je krijgt om te publiceren staat een hangslotje. Daarop klikken (kun je kiezen voor wie je het publiceert) en dan wijst het zich vanzelf.

Ik geloof tenminste dat het zo ging, je moet in ieder geval in het publiceer venster zijn. :)
Ja, dat hangslot, dan customize, dan specific people, en dan de naam intikken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:51:15 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90959671
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja :Y Ik dacht dat jij al had :@
Nog steeds niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90959781
Accepteer ik een mangrove tree... past dat ding niet in de orchard. }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:54:34 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90959798
HAHAHAHHAHAHHA
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90959842
quote:
4s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHAHHAHAHHA
Ja, want da's veul erger dan het niet krijgen van een regenboogkip. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:56:56 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90959904
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, want da's veul erger dan het niet krijgen van een regenboogkip. :'(
Ik roei met de riemen die ik heb.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90959935
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik roei met de riemen die ik heb.
Bubblegumtree loser. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')