Ik zou hem wel willen alleen weet ik niet of er mensen zijn die hem liever willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef ry4life het volgende:
[..]
Van mij mag je, kies maar!
En peekies jij wil er dus eentje?
Ik heb er eentje gepakt maar met 77 seedlings weet ik niet wanneer deze aan de beurt is om te groeien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef just me het volgende:
LOL omgekeerde wereld hier
ik heb een seedling
voortgekomen uit:
7 holiday trees
2 pine trees
http://apps.facebook.com/(...)Lb4hJTsogCUqV&ref=nf
Ben weer benieuwd
Je hebt de winery helemaal ontdekt nu.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Mag ik wat Lilac bushels van jullie ontvangen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt de winery helemaal ontdekt nu.
ik ga ook zo'n baby pinguin kopen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef ry4life het volgende:
Wat zijn de baby pinguïns toch liefEr zijn er 2 onderweg!
Oh en als iemand echt nog iets hebben wil, een kennis heeft op een account (niet meer in gebruik) nog 16 FC staan
kopen volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen zin om alles te lezen, hoe kom je aan die pinguïns?
Kruisbestuivingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Seeding uit een orchard met alleen maar kerstachtige bomen.
Huh, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Meddo het volgende:
[..]
Kruisbestuivingen![]()
Er kwam zo een geëvolueerde grapefruit boom uit
hoe kwam je daarachter ?????quote:
ik nu ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Peekies het volgende:
[..]
Kreeg een pop-up toen ik op mijn farm kwam.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef just me het volgende:
Ik heb nog holliday-cookies en inpakpapier...
kan ik dat nu weggooien of zou er nog wat komen?
hoera, meer ruimte!quote:
Ik een ouwe fietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zit ik die hoerige special deliveries op te sparen voor dit stomme varkenshok, krijg ik er bomen en eenden uit
Ik ook, en een stomme witte stoelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zit ik die hoerige special deliveries op te sparen voor dit stomme varkenshok, krijg ik er bomen en eenden uit
Oftewel; orchard neerzetten en niet vullenquote:It's been answered over and over. The pigpens aren't being recognized by the SDBs. If you are trying to expand your pigpen, you will have to plop down a 1k orchard to get the SDBs to give building supplies.
heb er nu ook 1 (Tirza) die over de 5 miljoen XP heeft. Normaal gesproken zou het gewoon gepost moeten worden op de feed, maar van haar zie ik echt geen posts dat ze een levelup gegaan isquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef sbientje het volgende:
ik wou dat je de levelup historie van mensen kon zien.. heb echt mijn twijfels bij een aantal..
Ja heb ik ook regelmatig!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef sbientje het volgende:
ik wou dat je de levelup historie van mensen kon zien.. heb echt mijn twijfels bij een aantal..
KOm je nu mee, heb er net 70 weggegooidquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ik had ook seedlings op m'n farm gezet, maar kreeg ook geen kannen eruit.
Farm eventjes voor 15min verlaten, en toen werkte het wel.
Oh, ik lees op het forum:
[..]
Oftewel; orchard neerzetten en niet vullen.
I skip dat soort meldingen altijd, ik vind dat ze niets toevoegen op de fed. Maar 5 miljoen is wl extreem, welk level is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb er nu ook 1 (Tirza) die over de 5 miljoen XP heeft. Normaal gesproken zou het gewoon gepost moeten worden op de feed, maar van haar zie ik echt geen posts dat ze een levelup gegaan is
oh dat zijn juist degenen die ik niet skipquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Kimbell het volgende:
[..]
I skip dat soort meldingen altijd, ik vind dat ze niets toevoegen op de fed. Maar 5 miljoen is wl extreem, welk level is dat?
oh die tirza, die heb ik al gewipt, samen met ad en nog wat anderen.. ook die ene die hier uit het topic was.. ik weet nou ff niet meer hoe ze heet haha..quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef just me het volgende:
Ik ben er laatst van beschuldigd dat ik vals speel, nee niet door iemand van fok hoor!
Tirza ging inderdaad opeens heel snel zelfde als met Ad (volgens mij is het familie van elkaar). Ik heb ook nog Tineke Groenendijk die altijd alles snel te pakken heeft..
Ik voeg ook steeds minder en minder buren toe !
Me!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef sbientje het volgende:
wie zocht er ook weer stickbugs? Ik heb hier een stapeltje
http://apps.facebook.com/(...)Q4eMtL4%2ChvJ&ref=nf
Mij bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef sbientje het volgende:
oh die tirza, die heb ik al gewipt, samen met ad en nog wat anderen.. ook die ene die hier uit het topic was.. ik weet nou ff niet meer hoe ze heet haha..
Volgens mij gebruiken dat soort mensen een bot die hun hele farm doet. Waarom je dan nog speelt, weet ik ok niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mij bedoel jeOmdat ik de snagbar gebruikte toch?
Ik heb niet het idee dat ik nu langzamer xp verzamel dan toen met de snagbar. Dus hoe doen die mensen dat dan die zo ontzettend snel omhoog gaan? Maar ik heb hem ook maar kort gebruikt dus misschien op de langere termijn dat het wel verschil maakt.
Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
Ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.
Hier en dan iets naar beneden scrollenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef koei het volgende:
Tombo, hoe vraag jij om die kerstmanbutton?
Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier en dan iets naar beneden scrollen
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060
moet je wel opschieten, nog 8 dagen ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleet
13equote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef Meddo het volgende:
Volgens mij is 150 gieters het maximumBen ik voor niks aan de 13e sneeuwman begonnen
eigenlijk is 1 het max als je bezig bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
13e
Ik ben er nu twee aan het bouwen, maar ik kan er niet nog een kopen
Hier staat alles wat je wilt wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildingsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat alles wat je wilt weten
http://www.playfarmville.(...)mgaard-in-farmville/
Ja he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildings
Gebruik je Chrome?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef zoejes het volgende:
Nog 1 vraagje, kan iemand mij vertellen of kan ik het ergens teruglezen, hoe ik het hier kan posten als ik iets in de aanbieding heb?? Thanks
Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft mij sneeuwballen te sturen![]()
http://www.farmville.com/(...)nowball_part&view=fv
De andere parts heb ik allemaal al in veelvoud, eens kijken hoeveel sneeuwmannen ik nog afkrijg.
gestuurd!!! ik was ook net op tijd thuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben ik nu te laat? Ik was aan 't werk
Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Aw crap.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballen
Die ook nietquote:
Okay!quote:
heb ik nu ook het chassis van staan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:
iemand al de banner gezien? met het schaap en het lammetje?
ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FCquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Heb me aangemeld, nu nog 3 dagen online zijn en dan met vrienden de klus klaren
Oh, lekker weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FC
Ik ga er vanavond ook weer een berg op gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo, er stond een shitload aan veulens op de feed!
Volgens mij is deze beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef zoejes het volgende:
Iemand interesse in Mystery Tree Seedlings welke uit mijn orchard komt met allemaal soorten kerstbomen
http://apps.facebook.com/(...)aba5d65d0a02a7db4543$$ccF(NVQ.52oCPZ_UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLb4jFRoroCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100001298454509%26frId%3Dcmz4885x4j4sgo8wgg8s4884s%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
Hopelijk doe ik het zo goed
Ik denk zo:quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef zoejes het volgende:
[..]
Volgens mij is deze beter
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key={*key*}
Ik weet niet wat ik fout doe, ik heb op linkadres kopieren gedrukt en toen hier geplakt. Maar volgens mij moet de 2e wel lukken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk zo:
seedling van zoejes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |