Oh ja, dank je!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
helaas niet. Da's at random. Je kan enkel het paardje die je wilt "breeden" in de stable zetten, dan heb je meer kans op het betreffende veulentje
Betreft het wisselen: Zie mijn vorige post in deeltje 146: Sjowhan in: Farmville #146: Waar de kauwgombomen in het niets verdwijnen
Discoball treequote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef just me het volgende:
Niet vergeten water te geven hè, laat je weten wat eruit gekomen is?
YEAHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Xebber het volgende:
De Pigpen uitbreiding is aan 't uitrollen.
http://www.playfarmville.(...)-uit-tot-40-varkens/
12 stuks van ieder bouwmateriaal.
Eindelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Xebber het volgende:
De Pigpen uitbreiding is aan 't uitrollen.
http://www.playfarmville.(...)-uit-tot-40-varkens/
12 stuks van ieder bouwmateriaal.
Ik heb de bouwmaterialen alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Benieuwd wanneer we hem allemaal hebben!
En ja, dan ga je met 40 piggies hunten
Ik heb genoeg special deliveries om de materialen uit te halenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb de bouwmaterialen al![]()
Het is voor het eerst dat ik dat spul op voorraad heb
Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb genoeg special deliveries om de materialen uit te halen
ik heb in ieder geval de beer, ben druk bezig voor de vos!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
ik stampvoet mee!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden.*stampvoet*
Overhevelen? Hoe bedoellu? Oh, naar je gift box bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het overhevelen. Maar ik mag nog niet upgraden.*stampvoet*
Dat kan je toch niet sharen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef ry4life het volgende:
Ik heb nog 24 FC waar ik voorlopig toch niets meer mee doe!
Er is vast wel iemand die nog een item van FC wil![]()
Niet allemaal tegelijk
Je kunt cash spul giften.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet sharen?
En koop je aapjes in de hot tub!![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef ry4life het volgende:
Ik heb nog 24 FC waar ik voorlopig toch niets meer mee doe!
Er is vast wel iemand die nog een item van FC wil![]()
Niet allemaal tegelijk
Of zo'n baby pinguinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik wil wel een speciale boom! Of een coole kip
Mja, maar die is 12, dat vond ik zo hebberigquote:
Van mij mag je, kies maar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar die is 12, dat vond ik zo hebberig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |